سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
"۰۱:۱۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ادريس عباسي (12453)

حالت شخصيت به تنهايي برايم جذابيت بيشتري داره تا با المان سمت چپ!
بكگراند رنگ خوبيست ولي به نظرم مقداري برداشت رو بيحال جلوه داده!
موفق باشي.
"۱۴:۳۷ ۱۵ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی صمیمی (27)

من هم با نظر دوستان موافقم ولی این افت کیفیت و پیکسل به خاطر پائین آوردن کیفت برای آپلود ایجاد شده .
از شما ممنونم .
"۱۵:۳۳ ۱۰ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مازیار یعقوبی (5120)

[b]فقط فکر می کنم کیفیت مجسمه ها از آسمان پایین تر است[/b]
خوب تلفيق بدي نيست.
پيكسل افتاده تو عكستون .هم آسمون . سرستون ها و . . . .
ولي به نظر من بهتر بود خود عكس رو آپلود مي كردين.
"۱۴:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیر حسین مددی (6498)

نظرت درسته . خیلی خوب شده .فقط فکر می کنم کیفیت مجسمه ها از آسمان پایین تر است . ممکنه که اشتباه می کنم .
"۰۰:۰۲ ۰۷ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | پیمان احسانی زاد (102)

با نظر آقای برازش موافقم. لنزتان یکی از بهترین لنزهاست. قدرش را بدانید.
"۲۲:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | بهزاد جامه بزرگ (1075)

با نظر احمد موافقم و اگر من جای شما بودم گنبد رو بی خیال میشدم و از طرز چیدمان كاشیهای ابی یك كلوز اپ میگرفتم در كل تلاش خوبی توسط عكاس انجام شده ولی نياز به اصلاح و بهبود دارد
"۱۳:۴۲ ۰۶ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1908)

ثبت رنگ و نور خیلی خوبه. مشکل این عکس، کادربندی هست. به نظرم این عکس هم در بالا و هم در پایین باید گسترش می‌یافت. با این کار سهم جاده هم افزایش می‌یافت. در شرایط موجود، جاده یک عنصر اضافه و مزاحم به نظر می‌رسه.
موفق باشید.
"۱۲:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | احمدرضا برازش (4576)

اگه یه مقدار امکانش بود که دستتون رو بالاتر می گرفتید تا قسمت پایین توی کادر نبود چطور می شد؟ ضمن اینکه ردیف پایینی سنگ چین گنبد الان با کادر پایین یه زاویه ای داره که اینطور القا می کنه که ممکنه عکس نسبت به خط افق level نباشه، اما با این تغییر زاویه و با توجه به فرم هندسی گنبد این هم اصلاح می شد به نظرم (البته تا حدی)
کنتراست بین گنبد و آسمون می تونست بیشتر باشه، شاید اگه یه کم نور کمتر بود می تونست کنتراست لازم رو ایجاد کنه؟
"۱۵:۳۵ ۰۲ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد شباب زاده (46)

"۱۵:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد شباب زاده (46)

عكس جالبی شده یه نظر من شاخه های درخت به عكس تازگی و روح داده منم با نظر آزاد یاسمین موافقم اگر رنگ ماه تقویت می شد اونوقت عكس از تركیب سه رنگ زرد آبی سفید زیبا تر میشد
"۱۵:۱۶ ۰۲ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد شباب زاده (46)

عكس جالبی شده یه نظر من شاخه های درخت به عكس تازگی و روح داده منم با نظر آزاد یاسمین موافقم اگر رنگ ماه تقویت می شد اونوقت عكس از تركیب سه رنگ زرد آبی سفید زیبا تر میشد
"۱۴:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | آزاد یاسمین (1846)

عکس خوبی شده ... ترکیب رنگ بین زرد و آبی خوب جواب داده ... کاش کمی رنگ ماه رو تقویت می کردید ... موفق باشید.
"۱۲:۴۰ ۰۲ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | احمدرضا برازش (4576)

ترکیب خوبی داره اما ماه بعنوان یه سوژه، حالا حتی اگه سوژه اصلی نباشه (که با کادر بندی به نظر می رسه باید سوژه اصلی هم باشه) خیلی کوچیکه! البته فوکوس روی شاخه و برگ درخت هستش (اگه اشتباه نکنم؛ چون حاشیه ها نویز دارند) و به نظر من کادر بندی ذهن رو به سمت ماه سوق میده و فوکوس به برگها...
"۱۲:۰۹ ۰۲ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | اميد سليمي (70)

به جز لكه زرد پايين كادر، كادر بندي مناسبي اعمال شده. اما مسئله اصلي يه مقداري تو نوردهي پيش مي ياد. بالانس كردن سطح پرنور بالاي سمت چپ با مدخل تاريك پايين سمت راست از لحاظ نوري باعث شده تصوير تو بالاي كادر يه كم ساچوره بشه و تو پايين كادر كمي بي مايه. فكر مي كنم استفاده از فيلتر پولاريزه تونسته يه مقداري اين نقص رو رفع كنه. اما نوردهي بازم ايراد داره. قبلن تو چاپ سياه سفيد نوردهي روي كاغذ رو مي شد كنترل كرد اما تو تصاوير ديجيتال ابزار روتوش الكترونيك خيلي كمك كننده نيس. زمان نوردهي به دليل طولاني بودن، بهتر قابل كنترل بود. عكس تميزيه.
"۱۴:۲۶ ۰۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (-1) | فرزاد بابایی (9)

عکس مفهوم خاصی نداره . بهتر بود به طور عمودی گرفته می شد و فقط خود مناره ها پیدا بودن . با آرزوی موفقیت
"۱۸:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمدرضا قدیری مفرد (394)

[i]عکس زیبایی شده است.[/i]
"۱۶:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | پیام پارسا (26)

"۱۶:۳۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | پیام پارسا (26)

ای كاش اثری از ساختمانهای پائین عكس نبود.البته این نظر من است شاید از دید شما وجود انها زیباتر است.
"۱۵:۱۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | حسین بهار (1158)

بالای کادر جالب شده .با توجه به فرصته کمی که در این صحنه ها هست سرعت عمل حرف اول را میزنه.ولی در پایین کادر مشکل همیشگی . کمبود یک نقطه قوی برای خلق یک سیلوءت موفق.موفق باشید.
"۱۶:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مهدي گل‌محمّدي (462)

فضاي بين دو درخت كه با برگ‌هاي زرد پر شده است، مناسب نيست. بالا سمت راست درخت ديگري در كادر ديده مي‌شود كه به آسمان رسيدن نگاه و چرخش نگاه را مختل مي‌كند.
ترجيح مي‌دادم كه فضاي خالي بين دو درخت كاملا بر روي قطر كار قرار مي‌گرفت و يك هماهنگي هم با كج بودن خود درخت‌ها به وجود مي‌امد
"۱۲:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی مزیدآبادی (201)

کراپ از بالا زیاده
"۱۱:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | علیرضا چنانی (111)

حركت سوژه باعث تار شدنش شده و این صورت رو كه قسمت تاثی كذاری هم مست خراب كرده!
اون بچه دیگه هم به نظرم تعادل رو به هم زده!!!
"۱۱:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سهیلا شجاعی (178)

ارتباط این عنوان با عکس مفهوم نیست فضای سمت چب خیلی خالی است.
"۲۳:۱۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد جواد نعمتي (351)

بنظر من اگر لبه پايين كادر را بيشتر مي گرفتيد بهتر بود . اما من اين شات را مي پسندم .
"۲۱:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمدرضا گودرزی (12816)

کیفیت تصویر در حد خوبی است فقط کادر بیش از حد بسته است و قرار گیری کله سرستون درست در مرکز عکس کمکی به ترکیب بندی تان نکرده
"۰۲:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد جواد نعمتي (351)

پانوراماي فوق العاده اي شده . بهت تبريك مي گم . با نظر حسين هم موافقم چرا كه حيفه جاده جايي در اين عكس نداشته باشه .
"۰۱:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | حسین بهار (1158)

خیلی خوب روش کار شده.فقط کاش سهم جاده کمی بیشتر بود.ممنون
"۱۶:۲۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سهیلا شجاعی (178)

عکس ازلحاظ ترکیب بندی وگردش چشم درکادر با مشکلی مواجه نیست وعکس خوبی ازکاردرآمده
اما اگر سفیدی بالای کادر کمی کمتر بود ونقوش روی طاق نمایان تربود بهترمیشد وزردی طاق مانند
بایین کادر عکس راازفضایی معمول خارج کرده وبیننده رابه مکث وتامل وامیدارداماضربه ای به عکس واردنمی کند.موفق باشید.