سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
گروه آواژنگ برگزار می‌کند: مسابقه عکس از الکامپ 2008
صفحه 1 از 26
صفحه بعدی
"۱۰:۵۷ ۰۳ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد رضا خیاط پور نجیب (37)

عكس فوق العاده خوبيه
مثله يه نقاشي سورئاله
نگاه دقيق و زيبايي داري دوست عزيز
از نظرت راجئب عكسم ممنون
"۰۹:۰۳ ۰۳ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (141)

خیلی خیلی ممنونم آرش عزیز.
نثر روان شما، ابهامی برای سردرگمی من باقی نمی‌ذاره. سعی می‌کنم از این روش برای کار بر روی عکس‌هام استفاده کنم تا فراموشش نکنم. نتیجه رو به استاد بزرگوار و باحوصله‌ام خبر می‌دم.
یک دنیا متشکرم...
"۰۱:۳۰ ۰۳ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش الف.سالکویه (1192)

با سلام
هادی دهقان‌پور عزیز خواسته بود که نحوه ادیت عکس دیروز رو بگم . عکسی که امروز آپلود کردم هم توسط همین روش ادیت شده.در این روش سعی کردم عکس رو از حالت واقعی در بیارم و به نقاشی نزدیک کنم.در ابتدا از selrctive color شروع به تنظیم رنگ عکس میکنیم.دلیل اینکه از اینجا میخوایم وارد بشیم اینه که میخوایم ته رنگها رو عوض کنیم .. و باید ته رنگ همه رنگها کمی به سمت سبز بیاد.مخصوصا ته رنگ سیاه که از همه مهمتره.بعد از تنظیم سیاه.سفید.خاکستری.قرمز و زرد میریم سراغ شارپ کردن عکس.روش های زیادی وجود اما من با این روش کار میکنم.عکس رو از حالت R.G.B خارج میکنیم و به حالت Lab color در میاریم image/mode/lab color
بعد در پالت chanels فقط گزینه lightness رو فعال میکنیم.
بعد از فیلتر unsharp mask یک بار برای شارپ کردن (بالا100 .وسط1.5 . پایین3)و یک بار برای تنظیم کنتراست(بالا20 .وسط 50 . پایین 0) استفاده میکنیم.
یک بار دیگه از فیلتر smart sharpen برای شارپ کردن اسفاده میکنیم.
بعد عکس رو به حالت اول یعنیR.G.B درمیاریم.
اگه عکس شما بیش از حد هم شارپ شد .اشکال نداره چون تو مرحله بعد درست میشه.در مرحله بعد توسط dodge tools موها رو روشن میکنیم.چون ته رنگ سیاه رو سبز کردیم حالا وقتی موها رو روشن میکنیم به رنگ سبز در میان.
از فیلترها فیلتر Gaussian blur رو انتخاب میکنیم.این گزینه رو با حدود12 اعمال میکنیم.
توسط Shift+Ctrl+F گزینه Fade رو فعال میکنیم.
در پنجره ایی که باز میشه Mode رو در حالت darken قرار میدیم. و با همون opacity 100% اوکی میکنیم.
حالا باید عکس رو سیاه و سفید بکنیم.من این کار رو توسط channel mixer انجام میدم.در این پنجره گزینه monochrome رو فعال کنید.بعد میزان روشنایی سه رنگ قرمز سبز و آبی رو مشخص کنید.فقط حواستون باشه جمع روشنایی این سه رنگ از 100 نباید بیشتر بشه.تقریبا عکستون آماده هست.فقط یک بار دیگه باید تنظیم کنتراست کنید که من این کار رو توسط curves انجام میدم.امیدوارم خوب توضیح داده باشم و به دردتون بخوره.اگر ابهامی یا سوالی داشتید من در خدمت شما هستم
"۲۳:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش الف.سالکویه (1192)

با سلام و تشکر بابت کامنت
استفاده زیاد از فتو شاپ عمدی بوده.میخواستم عکس رو به نقاشی نزدیک کنم
"۱۷:۱۱ ۰۲ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پروین کریمی دهکردی (75)

سلام
پرتره خوب شده و کادر مناسبی را انتخاب کردید ولی ای کاش اینقدر از فتوشاپ استفاده نمی کردید . چون باعث مصنوعی شدن کار شده .
"۱۳:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پویان شادپور (39)

انتخاب این شات در لحظه فیگور بازیگر خیلی به جا بود و جای خوشحالیه که تو این تاتر با هم بودیم و باهات از نزدیک آشنا شدم، البته کارات رو قبلا هم دیده بودم، موفق باشی
"۱۰:۱۵ ۰۲ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | بابک آب برین (49)

سلام - آقاي سالكويه عجب اتفاق جالبي توي عكسيتون افتاده اين از بين رفتن جزئيات رو با كامپيوتر اضافه كردين؟ -خيلي عكس رو گرافيكي كرده اين كار
[http://aks.akkasee.com/photos/64643/]null[/url]
"۰۸:۴۹ ۰۲ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (141)

سلام به آرش عزیز
سبک جالبی‌ست. مُد رنگی انتخابی و میزان سیاهی و سفیدی در طرح‌تان هم مناسب و متوازن است.
خوشحال می‌شم اگه نوع فیلتری که استفاده کرده‌اید را بدانم.
2+ پیروز و سربلند باشید.
"۰۰:۰۳ ۰۲ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محسن رشیدی (260)

درود

به نظر من ترکیب بندی کار بسیار بسیار زیبا شده ولی کنتراست عکس کمی زیاده (اونقدری که چشم رو می زنه).
عکس زیبایی شده...
+2

با سپاس
"۱۱:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (141)

متأسفانه امتیازم ثبت نشد.
2+
"۱۱:۱۶ ۰۱ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (141)

سلام به آرش عزیز
به‌نظرم توی عکس‌های تئاتری ارسالی‌تون، این‌ثبت‌ از بقیه جذاب‌تره. حالت دست‌ها و صورت بازیگر نقش اول زن واسم جالبه. ولی در مورد تکنیک کار، بنده، در حال گذراندن دوران شاگردی‌ام!
خوشحال می‌شم اگه در رفع نقایص کارهام مساعدت کنید.
پیروز باشید.
"۱۸:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پروین کریمی دهکردی (75)

سلام
کادر مناسبی را انتخاب نکردیداحساس می کنم اگه سمت راست فضای بیشتری داشتید عکس بهتری می شد .سر خانم هم اگه کامل بود و یه کمی فضای خالی هم داشت بد نبود
ممنون
خوشحال میشم نظرتون را راجع به عکس برش نرمم بدانم
"۱۲:۳۸ ۳۰ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | معصومه قنبرپور (74)

نسبت به کارهای دیگه تون این یکی کمی فولو شده که البته باید شرایط محیط عکاسی تون رو هم در نظر گرفت. هر چند که در نظر دادن هم نمی شه به وضوح عکس توجه نکرد. در هر حال این عکس ترکیب خوبی داره
"۱۲:۳۵ ۳۰ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | معصومه قنبرپور (74)

با جناب گودرزی راجع به تاثیر گذاری حس این عکس کاملا موافقم. بسیار شاتی خوبی است. ممنون
"۱۲:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | معصومه قنبرپور (74)

عکس بی نظیری شده. زاویه عالی و متفاوت است. از دیدن آرشیو عکس های شما به طور وصف ناشدنی ای لذت بردم. از این آشنایی خوشحالم
"۰۸:۱۷ ۳۰ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | هادی دهقان‌پور (141)

خدایاااااا...
باورم نمی‌شه، از توی [b]این سایت[/b]، یه‌دوست باحوصله مثل شما پیدا بشه. تا حالا می‌دیدم هر روز، [b]خارج از هیاهوی دیگران[/b]، زحمت می‌کشید و تصویری ارسال می‌کنید و این [u]ثبات قدم[/u] شما برایم جای بسی امیدواری بود.
به‌نظر بنده، ملاک «عکاس حرفه‌ای» بودن، فقط این نیست که عکسی گرفته شود تا دیگران بگویند: به‌به و چه‌چه، و یا تلاش‌های دیگران را تحقیر کردن! بلکه در کنار آن، «انتقال معلومات و آموزش صبورانه‌ی آن‌ به دیگران» نشانه‌ی تکامل همه‌جانبه‌ی یک عکاس بزرگ.
ممنونم از توضیحات کامل‌تان.
"۰۱:۵۳ ۳۰ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش الف.سالکویه (1192)

با سلام
هادی دهقان‌پور عزیز دیروز در مورد عکاسی تئاتر سوال کرده بود.امیوارم راهنماییم بدردت بخوره عزیز.
در عکاسی از تئاتر همیشه نور کمه و عکس گرفتن مشکله .هیچ وقت از مد پرگرام دوربین نباید استفاده بشه چون به علت کمبود نور دوربین سرعت های پایین رو پیشنهاد میکنه و این باعث میشه عکسها اغلب تار بشوند.حتما دوربین در حالت منوال قرار بگیرد.تنها راه گرفتن عکس در چنین نوری استفاده از ایزوی بالا یعنی 1600 و یا حتی 3200 میباشد .البته باید با وجود نویز و فوکوس نصفه نیمه کنار بیایید.در چنین مکانهایی در صورت داشتن امکانات استفاده از لنزهایی با دیاف ثابت و باز پیشنهاد میشود.از بهترین لنز میشه از 200-70 کانن و سیگما با دیاف ثابت 2.8 نام برد .که با توجه به دیاف 2.8 که باعث میشه نور بیشتری وارد دوربین میشه سرعت های بالاتری به شما میده و امکان استفاده از ایزوهای پایین تر.صدای بلند شاتر هم یکی دیگه از مشکلات عکاسی در چنین مکانهایی هست.و ممکنه با اعتراض دیگران قرار بگیرید استفاده از دوربین هایی با صدای شاتر کمتر پیشنهاد میشود مثلا صدای شاتر 350d و 400d از 30d و 40d کمتره. و سعی کنید کمتر عکس بگیرید اما بجا از دوربین استفاده.فکر کنید که یک حلقه فیلم 36 تایی در اختیار دارید پس در انتخاب لحظه ها بیشتر دقت کنید .سعی کنید در مکانی قرار بگیرید که تسلط کامل به فضای سن داشته باشید.در ردیف های جلو و وسط سالن بنیشید تا تسلط کامل داشته باشید.
اگر باز هم سوالی داشتید در هر موردی در خدمت شما هستم.
"۱۷:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | هادی دهقان‌پور (141)

سلام به آرش عزیز
من هر روز کارهای شما رو می‌بینم. یک‌سری توانایی‌هایی در گرفتن عکس‌های خاص از جمله عکس‌های تئاتری در شما می‌بینم. می‌شه منو راهنمایی کنید که چه نکاتی را در گرفتن این‌گونه عکس‌ها (تئاتری) بایستی رعایت نمود؟
ممنون از ارسال شما
"۱۰:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | توماج زنگويی (1045)

اين سه برداشت اخير شما رو ديدم و لذت بردم.
ويژگی اين جور کارها به نظرم فيگور کاملا طبيعی سوژه است و اين حس رو به خوبی منتقل ميکنه.
به نظرم فوکوس کامل نيست به خصوص در ناحيه صورت که البته ممکنه از ريسايز باشه.
امتياز من +2 که محرومم.
ارادت.
"۱۹:۱۶ ۲۸ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | معصومه کرمی (50)

سلام -از نگاه با مفهوم وزيباتون به دنيا لذت بردم ممنون
مجموعه کاراتونو ديدم همشون زيبا وبا مفهوم هستند
توي اين عکس زيبا هم فقط احساس ميکنم بدون پنجره کادر بهتري خواهد شد.
"۱۸:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | مریم رویایی (20)

با سلام
عكستون حس جالبي داره و ذهن و مجبور به كنكاش و تجسم ادامه تصوير مي‌كنه. با كمتر بودن قسمت راست كادر موافقم.
موفق و پيروز باشيد.
"۱۸:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | بابک آب برین (49)

سلام - عكاسي تئاتر بسيار كار سختيه - بايد بدون اينكه هيچ صدايي از خودت در بياري بهترين شات ها رو بگيري - شات شما هم شات بسيار خوبي از آب در اومده و جاي تحسين داره - فقط كمي سمت راست سوژه اضافه است كه با يه كراپ فكر كنم خيلي خوب بشه -
"۱۶:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علیرضا شهبازی (170)

با سلام.
من ارادت خاصی نسبت به ثبت های زیبای شما دارم.
این برداشت هم جالبه.
کنترل نور خیلی خوب صورت گرفته و با وجود نور کم (احتمالا) اثری از نویز نیست.
لحظه ی تاثیر گذاری ثبت شده. کنتراست خوب و کادر بندی مناسب از دیگر ویژگی های این کار شماست.

خوشحال می شم به من هم سر بزنید.

شاد باشید.
"۱۴:۱۵ ۲۷ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمدرضا گودرزی (12657)

اگر آن فضای سمت راست را کاهش می دادید بسیار بهتر می شد (از نظر من)
کلا شاتی تاثیر گذار و لحظه ای از نظر حسیک و انتقال از کار در آمده است.
کنترل نور هم حرفه ای انجام شده.
پایدار باشی
"۱۷:۲۵ ۲۶ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیر ثقلینی (71)

بنظر من که خیلی خوب کار شده (واقعا خوشم اود)
کاش عمق میدان کمی بیشتر بود و شاخه پشتی هم تو کادر نبود.
2+
"۱۱:۴۰ ۲۶ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | را مین هوشمندی (1247)

با سلام
مجموع کارهای شما را در این مدت اخیر دیدم.
نگاه ویژه شما در تمامی انان بخوبی هویدا است، و خوشحال از اینکه میبینم به خود و ایده هایتان وفادار هستید!
از این برداشت راستش خیلی خوشم نیامد به نظرم با ادیت انجام شده نوعی خشونت در ان دیده میشود.
پایدار و پاینده، دوست من.
"۰۸:۲۲ ۲۶ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضا سعیدی ابواسحقی (0)

سلام
فوكوس خوب انجام نشده عمق ميدان خوبه در گلها كنتراست بالاست
شاخه سمت چپ از زيبايي تصوير تا حد زيادي كاسته
"۱۳:۱۸ ۲۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | شیوا شیبانی (39)

کار زیبایی کلا کالکشن کاراتون از رنگ و سبک خوبیه!

اگر پیشانی از بالا بود بهتر بود و زیباترین عنوان ها میتونستین براش انتخاب کنین اما در این مابین یک خشونت در چشمان این مرد موج میزنه...
"۱۲:۱۷ ۲۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سهیل پاشازاده (20)

کاش قطع پیشانی در نقطه ی بهتر اتافق می افتاد

حاشیه سمت چپ و راست تیره را در با توجه به تیرگی پایین کادر دوست نداشتم

در کل کار خوبی ست/
"۱۰:۴۴ ۲۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمدرضا گودرزی (12657)

این انتخاب دو دسته بندی با این تفاوت از نظر ماهیت ذهن مرا از خود اثرت منحرف کرده است!
نمی دانم آیا می شود انتزاع را با پرتره پیوند زد!؟
شاید بشود ؟
من از این کار یک شارپنس بالاتر می خواهم که قاعدتا با این دیافراگم و نور موجود قابل دست رسی نبود
آن تیرگی بافت پایین کادر را می پسندم
صفحه 1 از 26
صفحه بعدی