سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
گروه آواژنگ برگزار می‌کند: مسابقه عکس از الکامپ 2008
صفحه 5 از 13
صفحه قبلی صفحه بعدی
"۱۱:۰۵ ۱۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

[quote]تن استفاده شده خیلی غلیظ و همچنین تاثیر کم مایه بودنس مثل کارهای قبلیت بیشتر میشد.[/quote]
سعید عزیز چند بار نظرت رو خوندم اما واقعا متوجه نشدم چی نوشتی. خودت هم یه بار دیگه بخونش :)
"۱۶:۴۸ ۱۰ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

راستش فقط چون از من اسم برديد جواب ميدم خانم ماندگار اگر منظورتون از آقاي تفرشي من بودم كه من خانم تفرشي هستم :) ... غير از اون راستش من نفهميدم شما چرا خوشتون نمياد كه كسي با نظرتون مخالفت كنه؟ من خودم شخصا جايي كه نظر ميدم حق مخالفت رو براي بقيه هم نگه ميدارم. به هرحال اين بحث به من ربطي نداره و من در بالا هم فقط نظر خودم رو گفتم. موفق باشيد
"۱۱:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سها تفرشی (923)

ريتم هارمونيك بسيار جالبي بدست اومده. حتا با وجود اين نويز باز هم به آرامشي كه اين تركيب بندي به بيننده القا ميكنه لطمه اي نخورده
"۱۰:۴۱ ۱۰ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

[quote]سیاهی سمت راست غیر از اینكه باعث حقیر شدن خورشید و مشبكها شده هیچ استفاده ای نمیتوان برایش متصور شد[/quote]
اما از نظر من نه تنها باعث نشده خورشيد حقير بشه بلكه بهش جلوه خاصي داده. نوري در تاريكي. وجود اين تاريكي و سياهي زياد باعث ميشه توجه زيادي به خورشيد جلب بشه.
"۱۸:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سها تفرشی (923)

بسيار زيباست. تقابل روشني و تاريكي. رنگ قرمز هم بسيار زيباست هرچند كه به نظرم مقداري كنتراست زياد باعث ايجاد آثار مخرب و هاله هايي در اطراف خورشيد شده. اما واقعا زيباست
"۱۷:۱۹ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سها تفرشی (923)

من اگه بودم حدودا يك چهارم پايين كادر رو كراپ ميكردم. به نظرم تركيب زيباتري به دست مي اومد. توناليته انتخابيتون بسيار به كار مياد
"۰۰:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

از نظر همه دوستان ممنونم :)
"۰۰:۲۶ ۳۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سها تفرشی (923)

حالت چهره بچه و نگاهش خیلی خوب شده. سیاه سفید هم خوبه. کادر اندکی باز تر و با فاصله کانونی اندکی کمتر رو ترجیح میدادم اینطوری دست پسرک هم کات نمیشد.
"۰۰:۱۸ ۳۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

نظر بالایی مال من بود
"۱۲:۵۹ ۲۹ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سها تفرشی (923)

در مقایسه با کارهای قبلیت این خیلی بهتره. خیلی خوب سیاه سفید شده. و اینکه نمیدونم شاید فقط اگه شاید کمی دوربین به سمت راست میرفت و به سمت چپ تر! زاویه میگرفت زاویه دید بهتری به دست می اومد. و اینکه کمی ژست سوژه و مدل دست گرفتن قرصها تصنعی شده انگار که داره به دوربین قرصها رو نشون میده. ایده کامبیز هم در مورد رنگی بودن قرصها جالب بود. همیشه موفق باشیم :)
"۱۰:۵۹ ۲۴ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سها تفرشی (923)

عجب فوكوسي با اين دوربين. كم كم دارم به اين فكر مي افتم دوربينم رو بذارم كنار از مدل پاورشات شما بخرم. بهتر جواب ميده :)
"۲۲:۴۱ ۲۳ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سها تفرشی (923)

منحنی خانه ها نکته مثبت عکسه. فوکوس مناسبی نداره و شاید هم مقداری لرزش. ترکیب بندی نسبتا مناسب است
"۰۰:۳۹ ۲۳ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

[quote]زیرا قرمزی کوچک دامن زن و تضاد خفیف رنگی کلی او با محیط اطراف به نظرم در نمایش موفق آن نقش دارد. [/quote] من خواستم در جواب دوستانی که به سیاه سفید شدن کار اشاره کردند همین رو بگم که شما زحمتش رو کشیدید. ممنون از نظرهای همیشه مفید شما و دید تیزبینتون و همین طور دیگر دوستان.
"۱۶:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سها تفرشی (923)

ترکیب بندی تمیز و به نظرم کم نقصیه. سیاه سفید خیلی خوب شده ریتم خوبی هم داره
"۱۶:۲۳ ۲۲ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

ترکیب بندی تمیز و به نظرم کم نقصیه. سیاه سفید خیلی خوب شده ریتم خوبی هم داره
"۱۵:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سها تفرشی (923)

داشتم گالریت رو نگاه میکردم این رو دیدم.. وااای معرکه است. ببین اگه فلو نمیشد واقعا به این زیبایی نبود دیگه. حسش عالیه. رنگها و دنیای کودکانه. خیلی خیلی لذت بردم
"۱۴:۱۵ ۲۲ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

نور و فکوس خوبه اما ترکیب بندی خاصی نداره. آلبالو ها پراکنده در کادر هستند بدون چیدمان خاصی که ترکیبی به کار بدهد.
"۲۳:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سها تفرشی (923)

عکس بامزه ای شده. نگاه دخترک به دوربین رو دوست دارم. به افت کیفیت هم دوستان اشاره داشتند. شاید کمی هم اشباع رنگ میتونست کمتر باشه. اما در کل عکس شاد و بامزه ایه
"۲۳:۰۷ ۲۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سها تفرشی (923)

به نظرم درخت بلند تر فضای عمودی زیادی رو اشغال کرده که زیاد چشم نواز نیست. شاید سلیقگی باشه اما این کار رو سیاه سفید و با کنتراست بالاتر ترجیح میدادم.
"۲۲:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سها تفرشی (923)

انعکاس درون چشمهایش رو خیلی دوست دارم
"۱۴:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

اسمم ثبت نشد!
"۱۱:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

سعيد عزيز فكر نميكنم منظور آقاي منتظري نديدن اين ها بود. كدام يك از ما بدبختي نديده ايم؟ در اطرافمان؟ من شايد جزامي نديده باشم اما بدبختيها و سياهي هاي اين اجتماع اينقدر فراوان است كه چشم هم بببنديم قادر نيستيم نبينيم! ميخواستي با اين عكس فقط زخمها و چرك ها را نشان دهي؟ خب از اين لحاظ عكس موفقي است. به همان اندازه كه يك پرتره با كادر بسته از صورتي زيبا موفق است. دوستان اينجا از هنرمتعهد و رسالت عكاس صحبت كرده اند. من نميدونم چه عكسهاي ديگري از اين محيط داري اما اين يك عكس رو نه هنر متعهد ميدونم و نه رسالت عكاس. به نظرم عكسي گذري مياد از سوژه اي كه بدبختي اش سوژه شده فقط! حس و حال دردمند تو از ديدن اين صحنه ها و اين محيط در عكست نشون داده نميشه. اما در توضيحاتي كه در جواب دوستان نوشتي به چشم مياد. دوست داشتم تمام اين حس توضيحاتت در عكس وجود داشت. چشمم رو به دنبال خودش ميكشيد و اون رو فراتر از زخمها و چركها ميبرد.
"۲۱:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

من با آقای منتظری موافقم . سیاه نبینیم اما سیاهی را حس کنیم.
نظر دیگه ای نمیتونم بدم چون خودم رو در سطح نظر دادن در مورد این گونه عکسهای اجتماعی نمیدونم. اما برای خودم اینگونه عکاسی را ممنوع کرده ام. چون همیشه ترس دارم که به سادگی سیاهی های زندگی مردم را سوژه دوربینم کنم. فکر میکنم عکسهای به یاد ماندنی در اینگونه عکاسی اجتماعی با اینکه به قول مرحوم گلستان سیلی به صورت بیننده میزنند در عین حال چشم را میخکوب خود میکنند نه اینکه چشم جرات نگاه کردن به آن را نداشته باشد.
"۲۱:۵۵ ۱۷ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

خب به نظرم اسمش خیلی پرطمطراقه! شاید بدون این عنوان هم میرسوند که چی منظورت بوده.
"۱۴:۵۸ ۱۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سها تفرشی (923)

چه جالب بعد از اينكه در مورد عكس اولتون نظر دادم اين رو ديدم. اين يكي رو خيلي بيشتر دوست دارم. دليلش هم وجود خورشيده در كادر و حركت دوراني بهتر قطره ها
"۱۴:۵۴ ۱۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سها تفرشی (923)

دوست داشتني است و تركيب جالبي داره.اگر پرنده زحمت ميكشيد ميرفت روي اون بر امدگي سمت راست مي نشست تا دقيقا بالاي روزنه نبود هم جالب ميشد حيف كه پرنده نميدونست :)
"۱۴:۳۲ ۱۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سها تفرشی (923)

به نظرم تكرار [b]نكردن[/b] تجربه هاي ديگران به بهانه دنبال ايده جديد گشتن فقط باعث درجا زدن هست و بس. باعث ميشه هيچ كاري نكنيم و هيچ عكسي نگيريم چون كه ديگري قبل از ما انجام داده. درسته كه گاهي بعضي تجربه ها شايد فقط در حد انجام آن و يادگرفتن تكنيكش مفيد باشه و تكرار چندباره اش تقليد باشه.
به هرحال عكس شما بسيار زيباست. مني كه تا حالا يك بار هم تجربه اين كار رو نداشتم خيلي نميتونم اينجا نظر فني بدم. فقط اينكه با توجه به دوربين شما بسيار عالي اجرا شده. اگر از عنوانش [b]صرفنظر[/b] كنيم دوست داشتم پري دريايي كوچك شما كمي به سمت چپ ميرفت تا خورشيد را كمي بيشتر مي ديديم.
"۱۸:۲۳ ۱۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

[quote]بنظر من عکس کاملا معمولی است که دلالت بر مشخصه خاصی نمی کند (حتی عکاس هم نمی توانند عنوان خاصی را برگزیند؟)، [/quote] با تشكر از نظر شما.. از نظر من عكس يا عنوان دارد يا ندارد! اگر داشته باشد عنوانش را مي نويسم اگر نداشته باشد سعي در عنوان سازي ندارم...[quote]در ضمن فاقد عمق کافی است و بگمانم چون بیشتر شاتهای مه آلود طرفدار زیادتری دارند امتیاز خوبی بدست آورده است![/quote] عمق كافي دقيقا چقدر است؟ واحد سنجشش چيست؟
"۰۸:۳۰ ۱۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (923)

با تشكر از همه دوستان
[quote](این نویز نرم افزاری هست؟ یا علتش ایزوی 200 دوربینه ؟)[/quote] ايزو 400 بود كه تصحيحش كردم. به علت ايزوي 400 به هرحال مقداري نويز در عكس وجود داشت و با اديت بيشتر هم ميشد. بنابراين تصميم گرفتم كه از اين نويز استفاده كنم تا حذفش كنم. به همين دليل مقداري هم نويز نرم افزاري اضافه كردم. اينكه زياد شده يا متناسب است از نظر خودم متناسبه اما نظر بينندگان مختلف ممكنه فرق كنه. به هرحال هدفم اغراق در فضاي گرفته و مه آلود بود و البته حس خود عكاس در هنگام اديت كاملا روي مراحل ويرايش عكس تاثير گذاره.
[quote]فاصله گرفتن از سوژه و استفاده از زوم اثر قوی تری داشت[/quote] الان هم همين اتفاق افتاده
[quote]اما وجود نویز رو به این حالت دوست ندارم ، کارهای بهتری میشد کرد ، که البته احتمالا بهترین بوده [/quote] مسلما بهترين نبوده و هميشه بهتري هم هست :)
[quote]تلفیق نقطه حضور پاهای عقب دو حیوان در یکجا و امتداد بدنهای آنها همچنین وجود پالان و ملحقات دیگر روی بدن حیوان سمت راست که بنوعی در هماهنگی با حیوان سمت چپ است حالتی را بوجود آورده که انگار یک حیوان دو سر با شش پا را مشاهده می کنیم[/quote] ديد خيلي جالبي بود!
[quote]طراوت و پاکی فضایش را حس می کنم....[/quote] ممنون از نظرتون خوشحالم كه اين فضا به اين صورت منتقل شده
"۲۲:۴۰ ۰۹ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سها تفرشی (923)

قاب زیباییه. با تمیز کردن لکه های روی مینی بوس موافقم. حالت خنده سوژه ها هم خیلی دوست داشتنیه.
صفحه 5 از 13
صفحه قبلی صفحه بعدی