سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
گروه آواژنگ برگزار می‌کند: مسابقه عکس از الکامپ 2008
صفحه 1 از 2
صفحه بعدی
"۱۶:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | بابک خیرالهی (12)

سلام همشهري. كادر بندي و تركيب بندي عاليه فقط يه مقدار كيفيت عكست پايينه. به هر حال موفق باشي
"۱۰:۵۳ ۲۰ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پوریا داعی (3702)

سلام فرشید جان برداشتت خیلی بلور شده و البته با محیطی که بودی حتی با دوربین حرفه ای هم نیاز به 3پایه بود چه برسه به موبایل پیشنهاد می کنم با سوژه های ثابت و نور بیشتر امتحان کن..
موفق باشی
1+
"۱۱:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رحیم صفری (39)

[quote]وضوح کار کمه در ضمن اینکه اون نورهای وسط وپایین کار رو اگر توی ادیت حذف میکردی بهتر میشد[/quote]
ديد بسيار خوبي دارين و با خريد دوربين فكر كنم عكس هايي بسيار خوبي خواهيد گرفت
"۲۲:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | علی اکبر خندان (717)

سلام فرشید جان با موبایل کار بدی نشده انشاا...بادوربین بهتر کار های بهتری هم ازت خواهیم دید
وضوح کار کمه در ضمن اینکه اون نورهای وسط وپایین کار رو اگر توی ادیت حذف میکردی بهتر میشد
"۱۶:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | پوریا داعی (3702)

سلام
چند نکته:
به آسمان خیلی خوبی رسیدید ولی مقداری نویز که با نویز گیری مرتفع می شود.
زاویه برداشت خیلی خوب شده ولی نور کل برداشت از بالا به پایین افزایش پیدا می کند و در پایین خیلی زیاد می شود.
وضوح مناسب است و جزییات خوبی در برداشت دیده می شود و اندکی هم شارپ برای پرنگ کردن سیم ها و کابلها مفید است..
موفق باشی
2+
"۰۰:۰۴ ۱۰ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فرشید بری (51)

با سلام
ممنون از لطفتان
البته تو فكر دوربين بهتر هستم. البته بودجه اي كه در نظر گرفتم حدود 300 هزار تومانه.
احتمالا يا كانن يا سوني مي خرم. فعلا دارم بررسي مي كنم.
الان هدفم از ارسال عكسهام رفع اشكالات تكنيكي كارمه.
در ضمن به شما هم خوشامد ميگم(البته خودم تازه واردم!)
باز هم ممنون از اظهار لطفتان همشهري
"۱۳:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | رحیم صفری (39)

ديد خوبي در عكاسي دارين و در صورت تهيه ابزار بهتر موفق تر خواهيد بود
نوع ديد و زاويه جالبي از يك سوژه زاگارت انتخاب كردين
"۱۳:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رحیم صفری (39)

با توجه به ابزار برداشت و زمان آن كار خوبي در اومده
خيلي دوست دارم اين زاويه رو اينجا باب الرضا است
ورودي خيابان امام رضا
درود
"۲۳:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فرشید بری (51)

با سلم
وتشكر از راهنماييتان
"۱۷:۱۱ ۰۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | علی اکبر خندان (717)

سلام فرشید جان
نویز تصویرت زیاده کادر خوبه ولی وجود نورهای زیادو انعکاس نور روی سنگفرشها به عکس لطمه زده در کل با موبایل اونهم شب عکس بدی نشده
موفق باشی
"۱۹:۲۶ ۲۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پوریا داعی (3702)

سلام
دوست من بهتر بود در کادر بندی دقت بیشتری می کردی اون ستون نقش مواثری در کادر ندارد و فضای کادر را مقداری گرفته است و رنگها هم مقداری سبز و زرد شده!
موفق باشی
1+
"۱۸:۱۵ ۲۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (-2) | علی لرستانی (2051)

جسارتا
دارای اشكالات تكنيكی جدی و بديهی است. به عنوان یک عکس بسیار مشکل دارد. موضوع ندارد و اجرای ناکارآمدی دارد. مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.
پایدار باشی
"۰۳:۰۹ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | آرش الف.سالکویه (1193)

[quote]در کادر بندی می تونستی دقت بیشتری به خرج بدی[/quote]1+: در كل تلاش خوبی توسط عكاس انجام شده ولی نياز به اصلاح و بهبود دارد. عکس دارای مشکلات تکنیکی یا موضوعی است. عکس با وجود کیفیت بالا ایده‌ای تکراری است
"۲۲:۵۶ ۲۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | حامد بادامي (905)

در کادر بندی می تونستی دقت بیشتری به خرج بدی
وایت بالانس سرده سرده فکر کنم روی اتو بوده/
موفق باشی
"۰۱:۱۴ ۲۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | پوریا داعی (3702)

سلام
کادر اندکی بسته است و سوژه از اطراف خیلی به لبه ها نزدیک شده.
یک مقدار زاویه برای مشخص بودن هدف برداشت بد نبود..
موفق باشی
1+
"۱۳:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | علی اکبر خندان (717)

سلام فزشید جان
کلا در مورد عکست با نظر شهرام عزیز موافقم
ضمن خیر مقدم برای شما دوست عزیز ارزوی موفقیت بیشتر توی عکاسی و بقیه امور دارم
موفق باشی
"۱۸:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فرشید بری (51)

متشكرم
"۱۴:۰۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ندا دلير (5325)

ثبت جالبی انجام دادید ولی می تونستید کادر بهتری انتخاب کنید مثلا از پایین قندیل که در هوا بود به سمت بالای لوله کادر می بستید (اصلا متوجه شدید چی گفتم؟ خودم به سختی فهمیدم p:)

آسمان اور شده که باعث از بین رفتن جزییات شاخه شده
لوله هم سهم کمی داره در صورتی که نقش مهمی تو شات شما داره ;)
"۱۳:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (3702)

سوژه خوبی را دیدید ولی نور زیاد آسمان قسمت بالای برداشت را خراب کرده.
البته مقداری هم کنتراست بیشتر و ادیت روی رنگها به برداشت جون دوباره می دهد.
برداشت مناسبی از نظر موبایلی شده ولی هنوز هم جای کار بیشتری دارد.
موفق باشی
2+
"۱۰:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | نازلي بري (564)

با سلام
اينكه كادر كمي تنگ شده منم موافقم.بازهم كمي كجي توي كار هست ولي قابل اصلاح.عناصر اضافي هم كه توي عكس هست مثل سيم ميشه حذف كرد. رنگ ها هم جاي اشباع داره.
توصيه هاي دوستان راهگشاست :)
موفق باشي
+1
"۰۱:۳۰ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (-2) | افشین قشقایی (1274)

[quote] عرض می کنم که :
به نظر شما یک عکاس " آماتور " چگونه مي تواند با يك دوربين "حرفه اي" عكاسي كند؟ [/quote]

فرشید عزیز سلام: بنظرم این تعریف شما نیاز به یک بازبینی مجدد دارد. یک عکاس آماتور عکاسی است که با هر ابزاری میتواند عکاسی کند و یک عکاس حرفه ای عکاسی است که از این را منبع درآمدی دارد خواه ابزارش یک دوربین 7 میلیونی باشد خواه یک موبایل! بحث ابزار بحثی است جدا منتهی منه نوعی به عنوان یک بیننده عکستان اگر بخواهم نظری روی عکستان بدهم این عکس ایرادات اساسی دارد. و حتی اگر با یک دوربین گران هم گرفته شود فرق زیادی در کل ماجرا نخواهد داشت. چرا؟ چون اولا کادر انتخابی بیانگر تاکید بر موضوع خاصی نیست. تراز نبودن المانهای درون کادر بطوریکه آن دو آدم کوشه نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند. سیم در این کادر بیانگر یک بی نظمی درون کادر است و دیگر هیچ!
توازن در کادرتان رعایت نشده. سمت چپ کادر فضای خالی بی هیچ تاکیدی! رنگ و نور در وضعیت مناسب نیست. این موارد به کنار. کلا کادری که دیده میشود موردی نیست که نشود با یک موبایل ثبتی را با آن انجام داد منتها انتخاب کادری مناسب منطبق با ماهیت سوژه در بهترین حالت از بدیهیات یک ثبت در ابتدا به ساکن است که رعایت نگردیده. با همین کادر با دوربین هایی گران هم کاری بیشتر از هم اکنون نمیشود انجام داد. پیشنهاد میدهم مقالات سایت را در این خصوص یک مروری بفرمایید. جسارت بنده را بپذیرید پاینده باشید.
"۰۱:۲۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12443)

وضوح و کيفيت برداشت رو مهم تلقي نميکنيم ولي کادربندي رو که ميشه اعمال کرد!
دوستان زيادي در گالري داشته ايم که با موبايل برداشت داشته اند! و با توجه به اينکه نوع دوربين W700 با K750 يکي است پيشنهاد ميکنم گالري خانم فاطمه حسين زاده رو 100% چک کنيد!
موفق باشي
"۰۱:۰۴ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | كاوه بري (290)

سلام عمی اوغلی
اولا که خوش اومدی
دوما که نیومده طوفان راه انداختی
سوما که من هم مثل تو آماتورم و از این دستگاه جادویی سر در نمیارم ولی باز هم مثل تو امیدوارم و دوست دارم که یاد بگیرم، اصلا حضور ما در این سایت فقط برای یادگرفتنه. دوستان و اساتید هم که کلی راهنمایی میکنن.
شاد باشی پسر عمو
"۲۳:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | فرشید بری (51)

با سلامي دوباره
در مورد اسم دوربين كانون اشتباه مي باشد كه مربوط به پروفايل است.
در پروفايل هم كه ماشاا... نمي شه نوع دوربين انتخاب شده رو خالي انتخاب كرد
"۲۲:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | رضا رحمتی (4839)

فرشید جان سلام
خوب عزیز شما با موبایل عکاسی میکنید و اتفاقاً عکسهای خوبی هم میگیرید اما در انتخاب دوربین اشتباهاً یک دوربین کامپکت را معرفی میکنید . کمی کادر این عکس برای موضوع تنگ است . موفق باشید .
"۲۲:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | فرشید بری (51)

با سلامی گرم و صمیمی خدمت تمامی دوستان عزیز و با تشکر از رهنمودهای شما عزیزان
خدمت برخی از دوستان که به دوربین من اشکال گرفته بودند عرض می کنم که :
به نظر شما یک عکاس " آماتور " چگونه مي تواند با يك دوربين "حرفه اي" عكاسي كند؟
"۲۱:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | نازلي بري (564)

نداجان به اين توصيه ات عمل مي كنم :)
"۱۹:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (4) | امتیاز (0) | ندا دلير (5325)

نازلی عزیز من نظرات ارسالیت رو خیلی سریع چک کردم پس همه تازه کارهارو تشویق کن عزیزم ;)
"۱۴:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | حسين اقبالي (2463)

سلام
با توجه به نوع دوربين(موبايل) كيفيت مناسبي داره
كمي اشباع رنگ نياز داره
و ضمنا زاويه و موضع برداشتت خوب نبوده
نماي پيش رو خوبه ولي ..

دفعه پيش كه من كامنت گذاشتم و به عكس خوشرنگت +2 دادم
اعاظم سايت خورده گرفتند كه بايد اشكالات گفته شود و وا اسلاما و ...
اين دفعه كه چيزي ننوشتيم حضرات امتياز منفي هم به اين عكس ندادن
چقدر بده اين باند بازي!!؟
"۲۲:۲۱ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (5) | امتیاز (1) | شهرام نصیر (4438)

عاقبت چپ روی، راست روی است.

عزیزان، در نقد کارها، از افراط و تفریط، بپرهیزیم.
در هنگام نقد، به سابقه و تجربه ی عکاس، تجهیزات، موقعیت برداشت و مهمتر از همه به تاثیر عکس و عکاس، دقت کنیم.

در عکاسی، از دید هنر و تکنیک، نوع ابزار، اهمیتی نداشته، چگونگی بکارگیری آن تناسبش با نوع عکاسی، حائز اهمیت است.
دوربین موبایل، مانند سایر دوربینهای دیجیتال و غیر دیجیتال، تنها یک ابزار بوده، بخودی خود، ملاک داوری نیست.
در همین گالری، عزیزانی هستند که کیفیت برخی کارهایشان که با دوربین فول فریم برداشته شده اند، از کیفیت موبایل، پایین تر است و بالعکس.

در این مورد خاص، با توجه به همه ی شرایط نکات مثبتی بچشم میخورند که شایان تشویق اند و نکاتی که مستوجب تذکر.
به گمان بنده، برای یک تازه کار، با دوربین موبایل و در شرایط برداشت نه چندان مطلوب، عکس بدی نیست.

صفحه 1 از 2
صفحه بعدی