سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
صفحه 1 از 4
صفحه بعدی
"۲۱:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | حسين اقبالي (2314)

لحظه جالبيه
ولي اولا كنتراست خبلي كمه
و اين كه كمي زود تر يا دير تا شات مي زدين تا خورشيد بيشتر ديده شه
ممنون
"۱۹:۲۱ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2013)

اتفاقا به نظر من مفهومی هم می تواند باشد (باتوجه به سن بچه و عملی که انجام می دهد..)
اون نور پشت که از روی یک خودرو رفلکس شده خیلی زیاد است..
وضوح خوب است.
موفق باشی
2+
"۱۰:۱۷ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ادريس عباسي (12101)

كادربندي برداشت تا حدودي خوب شده ولي نوردهي برداشت مناسب نيست!
دسته بندي مفهومي رو موافق نيستم ولي احساسات انساني تا حدودي مناسب است!
موفق باشي
"۱۵:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | منصور رحمتی (1632)

سلام جناب آخوندي
تامبنيل اين عکس در صفحه نمايش گالري به اين زيبائي نبود. با جناب رضائي در مورد موارد اشاره شده موافقم. ممنون از ارسال.
موفق باشيد. منصور
"۲۳:۴۹ ۳۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | یاسر رضایی (6170)

با عنوان و پاسپاتو و دسته بندی ! موافق نیستم !!
پرتو خورشید و فرم ابرها به زیبایی عکست افزوده
موفق باشی
"۲۰:۳۱ ۳۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حجت کایدخورده (184)

بعضی گفتنیها رو دوستان اشاره کردند .
تیرگی در کار ، نوع پرتوها و کادر و قاب انتخابی و محل امضا
به نظر من هم می تونست ادیت بهتری صورت بگیره و کادر بازتری . با اینکه موضوع تکراری است ولی هر عکسی ارزش خودشو داره .
موفق باشید .
"۱۲:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد سعید مریدی (2195)

کار جالبی است ولی به نظره تیره می آید.
شاید با ادیت می توانستی به نتیجه بهتری برسی.
کادر مناسب .
با دسن داده شده به کادر موافق نیستم.
موفق باشید.
"۱۲:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2013)

با کادر بازتر موافقم.
پرتوهای نور دیدنی شده اند ولی شاید بهتر بود حد اقل در ادیت یک مقدار نور برداشت را بیشتر می کردید.
موفق باشی
2+
"۱۲:۰۳ ۳۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | حامد زراعتي (1884)

به نظرم کادر بازتر بهتر جواب میداد و نور کمی بیشتر ولی اون رشته های نور که از لای ابرها زذه بیرون عالیه مرسی .
"۱۳:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی لرستانی (1976)

درود علی جان
برداشت زیبایی شده
با نظر پوریا کاملا موافقم در مورد این که زود تر عکس رو میگرفتی
پایدار باشی.
"۱۳:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2013)

رنگهای برداشت جالب شده و اون وسط مثل یک شعله شده!
فکر کنم یک مقدار زود تر برداشت می کردید رنگهای زیباتری هم می داشت.
موفق باشی
2+
"۲۰:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پوریا داعی (2013)

ادیت روی رنگ مناسب بوده ولی فکوس خوب نبوده و مطمعا هستم اگر یک مقدار بیشتر می گشتید کادر بهتری هم پیدا می کردید. بهتر بود تکیهگاه یا شخص نگهدارنده در کادر معلوم باشد.
موفق باشی؛
2+
"۱۹:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | پوریا داعی (2013)

فکر می کنم یک کادر عمودی و بازتر از بالا مناسب تر می بود و تم رنگ یک سان باعث شده تا سوژه ها خیلی سخت از هم تفکیک شوند..
موفق باشی
"۱۳:۰۷ ۰۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2013)

برداشت زیبایی شده مثل یک انفجار نور که پرتوها به بیرون پرتاب شده اند..
کادر و پاسپارتو مناسبی هم دارد؛
موفق باشی
2+
"۱۳:۰۳ ۰۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | وحید شاهوند (1847)

سلام دوست من
زوم بک با این سرعت شاتر جالبه، احتمالا روی دست اینکارو کردین؟؟ من اینجور برداشتهارو دوست دارم
مرسی
"۱۱:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | وحید عامری (134)

خوب علی آقا شما که امتیاز منفی میدی
عکاسی پرتره حاصل تعاملی دو طرفه بین عکاس و سوژه است وعکاس میبایست بتواند خصوصیات روانی و شخصیتی سوژه مورد نظر خود را نشان دهد بنابراین عکاس پرتره باید با شخصیت سوژه آشنایی زیادی داشته باشد
عکاسی متعارف پرتره نیازمند سه نور پرکننده نور پشتی ونور کلیدی است البته اگر نور کلیدی هم از زاویه مناسب تابیده شود میتواند به تنهایی عکس قابل قبولی بوجود آورد
اگر نور کلیدی از زاویه مناسبی تابیده شود باعث بوجود امدن یک تکه نور مثلثی در زیر چشم چپ سوژه میشود که اصطلاحا دیاموند گفته میشود
اگر شما این مسائل رو رعایت کنی میتوانی عکسی شبیه کسی که در آتلیه های عکاسی عکس میگرد بگیری
ولی عکس شما به خاطر رعایت نکردن این مسائل حتی شبیه اونها هم نشده
پیشنهاد میکنم عکس خانم ذبیحی رو خوب نگاه کنی
مسائل فنی رو میشه فهرست بار اینطور گفت شارپنس پایین تخت بودن سوژه
کج بودن سوژه در کادر . کادر نامناسب و نوردهی اشتباه
"۰۱:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | مرتضی رفیع خواه (1640)

با کمی کراپ از بالای کادر موافقم تا جایی که 1 سوم از فضای خالی بالای ابر باقی بمونه ثبت زیبایی شده ممنون موفق باشی
"۲۳:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | منصور رحمتی (1632)

سلام جناب آخوندی
غروب از دریچه دوربین شما زیباست.حالت ابرها و جای خورشید برام جالب بود. ولی با حلقه های دور خورشید میونه خوبی ندارم. ممنون از ارسال و ممنون از توجهت. از این همه پشتکار وفعالیت شما بسیار خرسندم و براتون آرزوی موفقیت میکنم.
منصور
"۱۸:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12101)

2+
"۱۸:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12101)

فضاي برداشت با توجه به نوع خاص كادربنديش بسيار خوب شده و هارموني زيباي رنگها تاثير مناسبي در برداشت داشته!
موفق باشي.
"۱۷:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیرمحمد مهدیزاده سراج (353)

با عرض سلام و خسته نباشید : برداشت بسیار زیبایی شده ولی باید از 2/3 بالای کادز کراپ بشه ولی از زیبایی و ارزش عکس کم نکرده
موفق باشید!
"۱۴:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی لرستانی (1976)

درود دوست عزیز
زمان نور دهی خیلی خوب بوده و وضوح مناسبی هم داره
فکر میکنم کادر کجه
پایدار باشی.
"۱۴:۳۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12101)

2+
"۱۴:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12101)

با توجه به فضاي سرد برداشت داراي بودن رنگهاي گرم حس نوين و متضادي رو نمايش داده!
ترجيح ميدادم قسمت سمت چپ برداشت نيز داراي رنگهاي متمايل به گرماي بيشتري ميبود.
موفق باشي.
"۰۰:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12101)

1+
"۰۰:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12101)

ايده براي برداشت و نوع كادربندي خوب بوده ولي به نظرم برداشت داراي اجراي موفقي نيست!
وضوح و كيفيت بالاتر به همراه مد رنگي اندكي روشنتر!
موفق باشي.
"۲۱:۲۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | شهرام شکوفی (95)

با سلام
ثبت قشنگیست . کادر بندی را به خاطر تقارن درختها در طرفین می پسندم اما کمی با وضوح رنگها مشکل دارم شاید اگر رنگها زنده تر بودند عکس جلوه بهتری پیدا می کرد.
موفق باشی
"۱۳:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | رضا رحمتی (5240)

جناب آخوندی سلام
با کادر عمودی موافقم . ضمناً استفاده از آپشن شدو هایلایت جهت رفع مشکل نور و سایه شدن سوژه مناسب است . ممنون
"۱۲:۵۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی لرستانی (1976)

درود علی جان
فکر میکنم با کادر عمودی بهتر میشد
و همینطور مقداری افزایش شارپ و کنتراست بد نبود
پایدار باشی.
"۱۸:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود حیدری (322)

برای بیان باریک بودن جاده زندگی لازم بود اینهمه کادرتو باریک کنی ؟ بعدش هم همه ی وضوح رو از تصویرت بگیری که یه وقت دوربینتو چش نزنن ؟:) (شوخی)
موفق باشی.
صفحه 1 از 4
صفحه بعدی