سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
صفحه 1 از 6
صفحه بعدی
"۰۱:۰۳ ۱۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | سيد محمود حسيني (721)

عکس زیبا و تاثیر گذاری شده . کادر عمودی رو بیشتر می پسندم اما کاش لنز وایدتری داشتید و بالا و پایین ضریح و بدن مرد را کامل در کادر می آوردید .
"۰۰:۲۶ ۱۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا گلچین (14)

من صاحب نظر نیستم اما به نظرم صورت معصومانه پسر بچم معلوم بود بهتر می شد !


"۲۳:۲۱ ۱۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ادريس عباسي (12101)

ترکيب بسيار خوبي براي ثبت شده و فرمهاي به خوبي حس رو ميتونند انتقال بدهند!
در صورت امکان مد سياه و سفيد و کادر افقي را بيشتر ميپسنديدم!
موفق باشي
"۲۲:۴۳ ۱۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ایمان برادران (280)

با تشکر ؛ با توجه به اینکه پشت سرم دیوار بود و محدودیت لنز این امکان فراهم نبود
"۲۲:۲۶ ۱۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | فرید عطار (23)

دركل تصويرگوياوخوبي شده است روي تزيينات نقره اي فوكوس خوبي است . بهنظر من اگر كمي عقب ترقرارمي گرفتيد بهتربود
موفق باشيد .
"۰۱:۲۷ ۱۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2013)

فرم برداشت و ارتفاع خود عکس به بلندی برج ها کمک کرده عالی شده.
با مد منوکروم هم موافقم.
موفق باشی
2+
"۰۱:۲۶ ۱۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ایمان برادران (280)

با تشکر، بله امتحان کردم و فکر می کنم خصوصیت این عکس ارزش های متنوع خاکستری رنگی موجود در آن است.
"۰۱:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | ادريس عباسي (12101)

تکسچر خوبي شده و نام گذاري برداشت زيبا و هنري!
موفق باشي

- آيا با مد مونوکروم هم امتحان کردي؟
"۱۵:۱۳ ۱۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | فرشید شکرچیان (2610)

عکس بسیار زیباییه ، اما میشد که به یک عکس استثنایی تبدیل بشه ،کادر وترکیب و به خصوص نور عکس جای اصلاح و بهبود زیادی داره ..موفق باشی.
"۰۷:۴۹ ۱۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید کاظمی (882)

با سلام
ثبت خوبي است
فقط فضاي بالا يه مقدار زيادي سفيد شده
من ترجيح ميدادم عمودي اين کار رو ثبت کنم چون فضاي سمت راست هم به نظرم نياز به کراپ داره(نظر شخصي)
موفق باشيد
خوشحال ميشم نظرتون رو در مورد آخرين کارم(.[url=http://aks.akkasee.com/photos/52383/?extraParams=%253BsortBy%253A&]برايم تكه ابري بياور [/url])بدونم
"۰۰:۴۸ ۱۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ایمان برادران (280)

با تشکر، تا انجا که من می دونم با نور دهی های کوتاه مدت مشکلی بوجود نمیاد(در این مورد 1/4000 ثانیه) ولی اگه شما به چیزهای غبر از این بر خورد کردید ممنون می شم به من هم اطلاع بدید.
"۰۰:۳۵ ۱۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فخرالدین خراسانی (49)

+2
"۰۰:۳۳ ۱۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فخرالدین خراسانی (49)

خورشید اگه کامل تو کادر بود فکر میکنم خیلی بهتر بود
موفق باشید.
"۲۲:۰۹ ۱۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | رضا رحمتی (5239)

ما که به امید علیرضا نشستیم و دستمون به این طبیعت زیبا نرسید . یک نکته ، دوربین صدمه نبینه اینجوری مستقیم از آفتاب عکس میگیری برادر .
"۲۲:۳۷ ۰۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد سعید مریدی (2195)

عكاسي از تئاتر كمي مشكل است و يكي از اين مشكلات شرايط نوري نامناسب است.
كار خوبي شده است.
نور بر روي چهره بازيگر مناسب است.
كادر و تركيب بهتر با تغيير زاويه عكسبرداري .
موفق باشيد.
"۰۵:۲۹ ۰۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ساسان ساسان (1573)

ایمان:

نمی خوام به انچه خودم عادتدارم تو را مجبور سازم اما در سوالی که از عده زیادی از عکاسان پروفشنال در سایتی بین المللی شده بود، اکثر آنها اعتراف نموده بودند به استفاده جدود 80 درصد از مواقع از مد AV .

برای حل مسئله بزار یک دوتا مثال خیالی بزنیم.

در شرایط میاسب خوب مشکلی وجود ندارد.

اگر نور کم باشد در اکسپوزر مناسب چنانچه از باز ترین دیاف مورد نظرت (که ختما هم نباید 4/1 و یا باز ترین باشد، اگه فکر می کنی باعث نرمی و عدم شارپ نودن عکس می شه) هنوز شانس این را داری که درصورت عدم حرکت سوژه ات هنوز یک عکس فابل قبول ثبت کنی(چرا که اکسپوژر عکست صحیح و منچر به ثبت عکسی با اکسپوژر درست حالا با یا بی لرزش میشود) حتی با سرعت 8/1 و یا 3/0 ثانیه یا بیشتر. اگه باور نداری حرف مرا، به عکس اخیرم نگاهی بکن که از برنامه ای از آفای شهرام ناظری گرفته شده با سرعت 3/0 ثانیه از روی دست...
[url= http://aks.akkasee.com/photos/52311/?extraParams=%253BuserId%253A3868%253BsortBy%253A& ][b][u]رابط[/u][/b][/url]

اگر درهمین شرایط کمبود نور از مد TV استفاده کنی، چون سرعت رو قفل کردی (در خد بالایی که لرزش نداشته باشد)، عکست بدون نور ثبت نخواهد شد (آندر اکسپوزر شدید) و به هیچ عنوان در پسگیرایش هم قابل استفاده نبوده و حتی اگه خوش شانس ترین فرد روی زمین هم باشی باز یک فریم سیاه غیر قابل استفاده خواهی داشت.

امیدوارم منظورم را توانسته باشم که ادا کنم.

خلاصه قضیه:
1- رمز اصلی موفقبت در این شرایط = استفاده از مد منوئل پس از نور سنجی spot از محل لازم الثبت.

2- رمز موفقیت ثانوی = استفاده از AV با بازترین دیاف مورد قبولت.

3- رمز موفقیت زوری = استفاده حداکثر برای شرایط از ISO .

باقی بقایت.
"۰۱:۱۷ ۰۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ایمان برادران (280)

با تشکر از توجه شما آقای ساسان، به 2 دلیل مد اولوبت شاتر را انتخاب کردم؛ 1 : سرعتهای پایین موشن بلر های کنترل نشده و نا خواسته ایی را بوجود می آورد که مطلوب نبودند. 2: عدد 1.4 لنز بسیار فریبنده به نظر می آیید ولی افت وضوح از خصوصیات ذاتی این نوع لنزها با عدد f پایین می باشد که در اینجا سعی داشتم در صورت امکان دوربین دیاف بسته تری را انتخاب نمایید( با توجه به وقت کم و عکاسی با 2 دوربین همزمان)
این توضیح جنبی هم لازمه که نور واقعی این صحنه (به نظر من ) بی شباهت به آنچه می بینید ، نبود. این به این معنی نیست که نور سنجی صد در صد درست انجام شده ، بلکه توضیحی در اتمسفر و فضای حاکم در آن صحنه می باشد.
در نهایت خوشحالم که شما با صرف وقت و دقت من را به هدف اصلی ام در شرکت در این سایت که همان آموختن نکاتی که از دید خودم پنهان بوده و یا از آنها بی اطلاعم ، نزدیک می سازید.
"۰۰:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ساسان ساسان (1573)

نور زیاد تر از خد ، زننده شده.

دوربین بسیار خوب و لنز همجنانی را به کار گرفته ای اما در ثبت دارای اشکال های تکنیکی مهمی هستی.

- استفاده از مد ارجهیت سرعت بجا نبوده.

- بهتر بود از آ-و- استفاده میکردی با قرار دیاف روی 1.4 که براش کلی هم خرج کردی تا خیر ان را در ثبت حرکت (تائتر) ببینی اما بخاطر استفاده نا بجا از ت - و- دیاف الان 2.2 هست.

- به همان دلایل بالا استفاده از آی اس او حد اکثر صحیح نبوده، اگر می توانستی با تقییزات دیگر از نمره پایین تری که نویز کمتر دارد استفاده کنی. البته D300 دارای نویز بسیار خوب کنترل شده و آی اس او خیلی بالاست ولی رعایت قوانین درست در شرایط امکان پذیز همیشه موجت کار بهتر خواهد بود.

- ترکیت خوب ولی می توانستی یا پایه های غیر لازم برای عکس (سمت راست پایین) را در پسگیرایش بسوزانی و یا کمی از کادر حذف کنی.

- به مد منول ایمان بیاور که بهترین عکسهایت را ضمن کست تجربه در این مد بدست خواهی آورد و بدان که مد اّتو برای 95 درصد شرایط کاملا مناست ولی عکاس موفق حرفه ای کسی است که در 5 درصد باقی شرایط کار می کند...

- استفاده از نورسنجی center weight فقط موفعی مفید است که نور از محل مورد نظر را لاک کرده و سپس ترکیت را انجام دهی والا مثل این عکس نور زیاد و یا در موارد دیگر کم خواهد بود.

موفق باشی.

امتیاز 1 که ثبت نخواهد شد.
"۰۶:۱۶ ۰۸ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضا رحمتی (5239)

ایمان عزیز سلام
نور،وضوح ، کادر و ترکیب بسیار خوبه . رنگ ها هم تعامل خلاقانه ای دارند . تبریک
"۱۴:۴۷ ۰۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ایمان برادران (280)

با تشکر از نظرات شما دوستان؛ ذکر یک نکته رو لازم می دونم، عکاسی در اماکن توریستی دارای محدودیت های خاصی است که برای مثال بد نیست در همین مورد (سن میشل) بدونیم که تو روزهای آفتابی تابستان هزاران نفر بازدید کننده از این دهکده قرون وسطی و کلیسای معروفش وجود داره. توی این عکس و چندتای دیگه که تو سایت خواهم گذاشت ؛ سعی کرده ام اثری از سیل جمعیت نباشه. اگه در انتخاب زوایا و نماها دستم خیلی باز نبوده دلیلش جبر و اقتضای مکان بوده.
"۱۰:۰۲ ۰۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | طوفان بهداد (1042)

سلام دوست عزیز
ثبت خوبی شده
اما یک عکس معمولی شده که شاید با زوایای غیر متعارفتر میشد عکس خلاقانه تری ثبت کرد
البته این دلیل بر نامطلوب بودن عکس شما نیست
اما پیشنهاد میکنم نگاهی نو و تازه داشته باشید.
ممنون ازارسلتان
موفق و پیروز باشید/سری بزنید
"۲۲:۲۵ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | حمید شریعتی پور (302)

سلام دوست عزیز.
شات دلچسبی شده.وضوح خوبی داره.بهتر بود اون جسم سمت راست بالا با یه کم کراپ از بین میرفت.
خوشحال میشم نظرتون رو در مورد کاره اخرم بدونم.
موفق باشید.
"۲۲:۰۶ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | ادريس عباسي (12101)

وضوح برداشت و کيفيت برداشت خوب شده. ترجيح ميدادم در صورت امکان برداشت داراي ارتفاع بالاتري ميبود!
بعد رو به خوبي در برداشت نشون دادي و موفق باشي.
"۰۱:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | سهند صبوحی (1469)

خیلی برام جالبه که دوستان این حشره رو تا حالا ندیدن و مصرانه دنبال اسمش هستن ...منم شاید اسمشو ندونم ولی خیلی دیدمش نوعی زنبوره که از مگس و حشرات کوچیک دیگه تغذیه میکنه حالا واسه چی اومده سراغ این گل نمیدونم....
در مورد کادر بندی با آقای رحمتی موافقم و اینکه جالبه این فوکوس دقیق از D300 اگه عمری بود و پولی ..قصد خریدشو دارم
"۰۰:۴۵ ۰۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | فاطمه باطنی (242)

عکس فوق العاده زیبائیه. اما کاش توضیح می دادین اسم این جانور چیه.
از رنگ سبز برگ و رنگ مشکی و قرمز جانور بسیار خوشم میاد.
موفق باشید و سری بزنید.
"۰۰:۳۲ ۰۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی اکبر خندان (1242)

سلام
وجود این حشره منحصر به فرد کارتون رومتفاوت کرده .ولب به نظر حقیر خوب اجراش نکردید شاید به خاطر عجله ای بوده که توی ثبت داشتید[quote]کاش گل را کامل میگرفتید [/quote] فوکوس هم بلتکلیفه و کامل نیست اما دیدتون نسبت به کار خوب بوده
موفق باشی دوست من
"۲۳:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش عطرچيان (4463)

http://www.imagenomic.com/download_nwpg.aspx
کرک آن را هم میگردم و برایتان پیدا میکنم ...
"۲۲:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ایمان برادران (280)

با تشکر از راهنماییها؛ حق با شماست .ایزو 2000 اتفاقی و از روی عجله روی تنظیمات دوربین باقی ماند.عکس عیب داره ولی حشره (نوعی زنبور ) اینقدر جالب بود که نتونستم ازش بگذرم.در ضمن لنز دوربین مشکلی نداره عکاسش ناشیه! اگه آدرس پلاگین مورد نظر را بدید ممنون میشم.
"۲۱:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2013)

[quote]حشره عجیبی به نظر میرسد و بعید میدونم جایی مشابهش را دیده باشم[/quote]
سوژه جالبی به نظرم کادر هم زیباست ولی کات شدن گل و عدم وضوح مناسب یک مقدار به برداشت آسیب رسوند.
کنتراست خوبی هم روی فرم سبز رنگ گل دارید..
موفق باشی
2+
"۲۱:۲۰ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش عطرچيان (4463)

حشره عجیبی به نظر میرسد و بعید میدونم جایی مشابهش را دیده باشم . چرا ایزو 2000 ؟! شاتر 1/100 با توجه به فوکال جواب کارتان را میداد و دیافراگم هم میشد اندکی بازتر باشد . نویز در بکگراند بیداد میکند و به گمانم دیتیل بهتری هم از این لنز و دوربین درمی آید . شما پلاگین noiseware را دارید ؟
صفحه 1 از 6
صفحه بعدی