سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
صفحه 1 از 8
صفحه بعدی
"۰۰:۵۹ ۰۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | منصور رحمتی (1867)

سلام جناب حیدری عزیز
با نظر دوستانم کاملا موافقم. با کمی دقت و تمرین بیشتر میتوانی ایده ات را ناب کنی. ممنون از ارسال.
موفق باشید.منصور
"۲۲:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | رضا رحمتی (4839)

اتفاقاً با اجازه عزیزان و اساتید خودم فکر میکنم اگه این تجربه ها نباشه که همینجوری کارای اوریجینال خلق نمیشه . من که هنوزم از هر صد تا عکسی که میگیرم یکیش متوسط در میاد بقیه بدرد نخور . مسعود جان همین فکر را در قالبی حساب شده تر و دقیق تر ارائه بده لطفاً . +1 برای نو گرایی
"۲۰:۱۱ ۰۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسين اقبالي (2463)

شايد ايده در برداشت مناسب ميبوده ولي عدم وضوح و كيفيت مناسب به برداشت لطمه بزرگي زده!
نگاه متفاوت داشتن همينجوري اتفاق نمي افته
بيشتر سعي كنيد
"۲۰:۰۹ ۰۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسين اقبالي (2463)

دو دختر دبيرستاني ازدواج نكرده اند تنها اين ور پله ها نشسته اند و يك خانم ديگه كه ازدواج نكرده و صد البته تنهاست اونور نشسته
و بقيه يا ازدواج كرده اند و يا نشسته اند :))
ولي چون لباس اينها رنگش سياه است شما از زاويه اونها خوشتون اومده:)
خوب بود؟
در كل يه كار پوپوليستيه كه به يك نوع تفكر ديگه تو جامعه حمله كرده
"۱۹:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | پوریا داعی (3071)

ادیده برداشت جدید و خلاقانه بوده ولی اجرای خوبی نبوده. کادر نور دهی وضوح منبع نور.. می شد با رعایت اینها یک کار با ارزش بدست اورد.
موفق باشی
"۱۸:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (-1) | ادريس عباسي (12203)

شايد ايده در برداشت مناسب ميبوده ولي عدم وضوح و كيفيت مناسب به برداشت لطمه بزرگي زده!
بهتر بود برداشت از بالا داراي مقداري كراپ باشه تا نورهاي مهتابي مشخص نباشه!
مد سياه و سفيد رو مناسبتر ميدونم.
موفق باشي.
"۱۰:۴۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان صباغي (3076)

درود جناب حیدری
ثبت زیبایی است . آقای عامری تفسیر خوبی از کارتان داشتند . با هر حال به نوعی شبیه همون نمایشگاه کتاب است .
از دادن امتیاز محروم شده ام .
2.5+
"۲۳:۳۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | حامد بادامي (864)

ترکیبی بسیار مناسب و زیبا رو دیدی با مد رنگی مناسب
در مورد مسایل جامعه شناسی و اینها خیلی من نمی تونم صحبن کنم چون تخصصم نیست اما مفهوم کلی کار از این عکس پیداست
سیلی از جامعه در حال حرکت که توش انواع و اقسام آدمها با عقاید مختلف جمعیتهای مختلف و ... وجود دارند.
امیدوارم بیشتر عکسهای اینچنینی در سایت ببینیم و بیشتر این عکسها به صفحه اول برند تا عکسهای خوشرنگ و لعاب و گول زننده.
موفق باشی
"۱۶:۴۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش عطرچیان (4774)

نقد زیبای آقای عامری جای حرفی باقی نگذاشت ... کادر و ترکیب فوق العاده پخته و هنرمندانه ای دارد ... مرسی ...
"۱۴:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | وحید عامری (148)

البته این روال سایت است که کاربران را به سمت نقد کاربردی و یا نظری هدایت میکند.
و به شخصه اعتقادم بر حفظ هر دو جنبه است
در پیش زمینه دو لکه سیاه بلافاصله چشم را به سمت خود معطوف و ثابت میکند
دو شخصیتی که حالتی از جمود و تهدید را در خود دارد و به طور آشکار تضاد دارد با حالت رهایی دیگر شخصیتها و توقف چشم در آغاز مشاهده بر روی همین دو شخصیت است که تامل را آغاز میکند.
فضایی اشتقاقی ایجاد شده که بی شباهت به نقاشی های اشر نیست و البته نقاشی های اشر که به عقیده بنده مناسبت عمیقی با فضای جامعه امروز ما دارد.
"۰۲:۲۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | علی لرستانی (2048)

درود مسعود جان
برداشت خوبی شده و ترکیب قوی هم داره
ولی فکر میکنم اگر کمی کادر از پایین باز بود بهتر هم میشد
پایدار باشی .
"۲۳:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | پوریا داعی (3071)

سلام آقای حیدری؛
فکر کنم نام [quote]سردرگمی[/quote] مناسب تر بود برای کار زیرا از جهت هر شخص به یک سو کاملا مشخص است که همه سردرگم هستند.
در مورد کادر شخصا می پسندم فقط بهتر بود یک مقدار از بالا بارتر باشد تا نوشته های لبه کات نشوند. مد برداشتهم به نظر مناسب است.
موفق باشی.سربزن
"۱۸:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | محمد سعید مریدی (2188)

دوست عزيز جناب آقاي حيدري
تشكر مي كنم كه به نظر منبه عكس آقا و يا خانم رضوان نمره منفي داديد، البته متوجه نشدم دليل شما در دادن امتياز منفي چه بوده است.
خوشحال مي شوم شما نظرتان را به عكسم با عنوان "سمج" بدهيد.
موفق باشيد.
"۱۷:۰۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود حیدری (341)

آقای مریدی عزیز
حرفهای بنده را به فال نیک بگیرید.
متاسفانه توضیحات عکس من احتمالا به خاطر محدودیت گنجایش فیلد در طراحی سایت از وسط نصف شده که میتونه یکی از دلایل مشکل بنده باشه.
از اینکه وقت گذاشتید و پاسخ دادید ممنونم.
"۱۷:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود حیدری (341)

[quote]ازشون بخواهید که ایرادات کار رو براتون مطرح کنند و شما به رفع آنها بپردازید [/quote]
آقای کاید خورده ممنون از بذل توجه شما.
منم غیر از این چیزی از آقای مریدی نخواستم.
[quote]اگه آقای مریدی بخواند کلاس آموزشی بذارن که مطالب به درازا می کشه [/quote]
اتفاقا فلسفه ی بودن این سایت همینه که از راهنماییها و آموزشهای همدیگه بهره ببریم و گرنه سایت تبدیل به محیطی میشود که اعضا مثل بچه کوچولوها داشته هاشونو به شکلی بچه گانه به رخ هم بکشند.
"۱۵:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد سعید مریدی (2188)

دوست عزیز جناب آقای حیدری
خوشحالم از اینکه دوست عکاسی دارم که نسبت به عکس هایی که می گیرد حساسیت خاصی دارد و از آن در برابر انتقاد (درست یا نادرست ) دفاع می کند.
دوست عزیز عکس را از دو لحاظ ارزیابی می کنند :
یکی از لحاظ اصول عکاسی که شامل کادر بندی، ترکیب، نور، کنتراست و قوانین زیبا شناسی و دومی از لحاظ مفهوم و پیامی که عکاس با گرفتن و به نمایش گذاشتنش می خواهد به بیننده انتقال دهد.
به اعتقاد من در دیدن یک عکس اولی بر دومی ترجیح دارد مگر در عکاسی خبری و عکس هایی که ثبت یک لحظه قطعی است.
اگر عکسی در دسته بندی خبری و لحظه قطعی قرار نگیرد، لازم است عکاس رعایت مواردی نظیر کادر مناسب، نور و کنتراست خوب و... را بنماید زیرا فرصت کافی را دارد و همانطور که نظرات شما هم به عکس دوستان شامل همین مواردی است که در نظرات من به عکس های شماست.
اما راجب عکس شما با عنوان "خط گرایی (3) . سقوط" اگر نظری در ارتباط با کادر دادم که مورد نظر دیگر دوستان هم قرار گرفته یک پیشنهاد بوده و شما مختارید که آنرا نشنیده بگیرید.
در مورد عکس "نمایشگاه یا نمایش ؟" موارد زیر قابل توجه است:
* عکس فاقد اطلاعات تصویری در ارتباط با عنوان و توضیحات شماست.
* با توجه به سرعت عکسبرداری و دیافراگم مشکل عذم وضوح در عکس می تواند به دلیل عمق میدان وضوح کم باشد.
*پیشنهاد تغییر زاویه عکسبرداری را دادم برای نزدیک شدن عکس شما به موضوعی که از آن صحبت کردید و آن نمایشگاه و نمایش است.
امیدوارم که توضیحات داده شده رفع سوء تفاهم شما را بنماید.
متشکرم از توجه شما به نظرات اینجانب و پاسخ به آن.
موفق باشید.
"۱۵:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | محمد سعید مریدی (2188)

دوست عزیز جناب آقای حیدری
خوشحالم از اینکه دوست عکاسی دارم که نسبت به عکس هایی که می گیرد حساسیت خاصی دارد و از آن در برابر انتقاد (درست یا نادرست ) دفاع می کند.
دوست عزیز عکس را از دو لحاظ ارزیابی می کنند :
یکی از لحاظ اصول عکاسی که شامل کادر بندی، ترکیب، نور، کنتراست و قوانین زیبا شناسی و دومی از لحاظ مفهوم و پیامی که عکاس با گرفتن و به نمایش گذاشتنش می خواهد به بیننده انتقال دهد.
به اعتقاد من در دیدن یک عکس اولی بر دومی ترجیح دارد مگر در عکاسی خبری و عکس هایی که ثبت یک لحظه قطعی است.
اگر عکسی در دسته بندی خبری و لحظه قطعی قرار نگیرد، لازم است عکاس رعایت مواردی نظیر کادر مناسب، نور و کنتراست خوب و... را بنماید زیرا فرصت کافی را دارد و همانطور که نظرات شما هم به عکس دوستان شامل همین مواردی است که در نظرات من به عکس های شماست.
اما راجب عکس شما با عنوان "خط گرایی (3) . سقوط" اگر نظری در ارتباط با کادر دادم که مورد نظر دیگر دوستان هم قرار گرفته یک پیشنهاد بوده و شما مختارید که آنرا نشنیده بگیرید.
در مورد عکس "نمایشگاه یا نمایش ؟" موارد زیر قابل توجه است:
* عکس فاقد اطلاعات تصویری در ارتباط با عنوان و توضیحات شماست.
* با توجه به سرعت عکسبرداری و دیافراگم مشکل عذم وضوح در عکس می تواند به دلیل عمق میدان وضوح کم باشد.
*پیشنهاد تغییر زاویه عکسبرداری را دادم برای نزدیک شدن عکس شما به موضوعی که از آن صحبت کردید و آن نمایشگاه و نمایش است.
امیدوارم که توضیحات داده شده رفع سوء تفاهم شما را بنماید.
متشکرم از توجه شما به نظرات اینجانب و پاسخ به آن.
موفق باشید.
"۱۵:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حجت کایدخورده (267)

جناب حیدری عزیز سلام
در مورد کادربندی با جناب مریدی موافقم . چون زاویه کار نامناسبه . اگه آقای مریدی بخواند کلاس آموزشی بذارن که مطالب به درازا می کشه . به نظر من به جای اینکه از دوستان بخواهید در مورد کارهاتون نظر ندن چون ایراد کارتون گرفته می شه ازشون بخواهید که ایرادات کار رو براتون مطرح کنند و شما به رفع آنها بپردازید . چون هرکس یه تفکری داره شاید عکس شما نتونسته تفکر شما را به دیگران آنطور که شما می خواستید القا کنه پس فکر کنم تلاش بیشتر شما در رساندن پیام کارتان باید بیشتر از این باشه تا اینکه ترک میدان . ببخشید و موفق باشید . من فقط نظر می دم امتیاز نمی دم ممنون .
"۱۴:۴۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود حیدری (341)

جناب آقای مریدی دوست عزیز
از اینکه کارهای بنده را مرور میکنید از شما تشکر میکنم.
بسیاری از نظرات ارسالی شما را در پروفایلتان نگاه کردم
تقریبا همه ی نظراتتان در مورد کارهای سایر دوستان محصور شده است به کادر. کادر خوب است . کادر بد است . کادر جای کار دارد. زاویه ی دیگری هم امتحان میکردید.
آقای مریدی عزیز
وقتی نظری میدهید پیگیر گفته هایتان هم باشید که یا شما راضی و قانع شوید و یا طرف مقابلتان را توجیه کنید
در مورد کار قبلی هم از کادر صحبت کرده بودید که جواب دادم و سوالی هم پرسیدم . چرا جواب ندادید ؟ برایتان مهم نبود ؟ یا فقط سر سری یه نگاهی به تیپ عکس میاندازید و یه چیزی میگید و پشت سرتان را هم نگاه نمیکنید؟
بسته به نوع کاری که عکاس ارائه میدهد خیلی فاکتورهای عکس میتوانند تابع قانون خاصی نشوند.
قرار نیست همه عکسها وضوح و شارپ داشته باشند
در این عکس چه نا هماهنگی ای بین عنوان و کار وجود دارد ؟ چرا هیچوقت مفهوم عکس و یا هدف عکاس را تفسیر نمیکنید ؟ اگر توضیح بدهید ممنون میشوم. اگر هم توضیح ندادید ازتون خواهش میکنم که دیگر در مورد کارهام نظر ندین.
ببخشید که کمی هم تند صحبت کردم. منتظر جواب و دلایلتان هستم.
"۱۲:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | محمد سعید مریدی (2188)

عکس جالبی است.
کار با عنوان و توضیحات کمی ناهماهنگ است و بهتر بود زوایای دیگری را برای عکسبرداری امتحان می کردید.
وضوح کمی مشکل دارد.
موفق باشید.
"۱۵:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود حیدری (341)

در مورد چرخش و حذف عناصر انسانی کاملا موافق هستم.
باید بگم اینجا به قدری شلوغ بود که تقریبا 2 ساعت منتظر شدم تا به این صورت خلوت شود و نمی توانستم مانع تردد کسی بشوم . حذف اون دو نفر هنگان ادیت برام کمی سخت بود و میترسیدم که کارمو خراب کنم. البته نفر سومی هم بر روی پله های روبرو قرار داشت که در ادیت حذفش کردم.
با تشکر از دقت شما و سایر دوستان عزیز
"۱۴:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود حیدری (341)

دلیل خاصی برای تغییر کادر از بالا یا پایین ندیدم. ممنون می شودم اگر دلیلی برای اینکار بیان کنید. این زاویه و این برداشت دقیقا همانطوری است که مد نطرم بود و هیچ گونه ادیتی برای دستکاری کادر انجام نشده . تنها ادیت عکس افزایش کنتراست برای تشدید مفهوم کار بوده.
خط ایجاد شده در کادر دقیقا مسیری را می پیماید که میتواند حالت تعلیق و ایجاد حجم را بوجود بیاورد.

از سایر دوستان هم خواهشمندم در مورد خمیدگی درختان در جهت وزش باد که در خلاف جهت شیب زمین است با توجه به عنوان کار نیز نظر بدهند.
با تشکر از دقت دوستان.
"۱۳:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | توماج زنگويی (664)

سلام،
ايده بسيار خوبيست.
ديد بسيار خوبی داشتين به نظرم برای اين برداشت.
عنوان هم مناسب انتخاب شده.
امتياز من +3 اگه ثبت نشد.
ممنون.
"۱۰:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | پوریا خلجی (4711)

سلام جناب حیدری
اول باید تشکر کنم از شما در مورد نقد زیبایی که در مورد کار اخرم داشتید و خوشحالم از اینکه تونستم مفهوم کارو حتی شده به یک نفر بصورت کامل انتقال دهم


اما در مورد این ثبت که ادامه کارهای خط گرایی شماست : اینکه دیدی متفاوت به محیط دارید بسیار خوب و قابل تحسینه
کار زیباییست و ترکیب خوبی داره
افزایش کنتراست تاثیر گذاری آن را بیشتر کرده
اما در مورد کادر من هم با نظر آقای مریدی موافقم
البته این کادر هم ناقص نیست
ممنون
بنده کماکان در محرومیت بسر میبرم 2+
"۰۸:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد سعید مریدی (2188)

های کنتراست خوبی شده.
فرم و ریتم خوبی دارد.
ترکیب مناسب است.
کادر نیاز به اصلاح دارد و فکر می کنم کمی از بالای عکس حذف و به پایین عکس اضافه شود مناسب تر است.
موفق باشید.
"۰۸:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ابراهيم تروميده (272)

سلام دوست عزيز
خط گرايي هاي قشنگي داري چون ديد خوبي داري و خطوط رو خوب ميتوني ببيني. كنتراست عكس دستكاري شده هست؟
"۱۵:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | ابراهيم تروميده (272)

سلام دوست عزيز
واقعا خطوط توي عكس دارن قوقا ميكنن. چه خطوط متوازني كه همه در خدمت عكاسن. من از دوستان تعجب ميكنم كه به همچين عكسي چرا امتياز نميدن؟
به نظر من عكس كامليه اما نميدونم كه وجود اون دونفر تويه كادر لازم بود يا نه؟
موفق باشيد
[url=http://aks.akkasee.com/photos/23211/?extraParams=%253BuserId%253A3623%253BsortBy%253A&]بهشت سرد[/url]
"۱۴:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | ادريس عباسي (12203)

ايده براي برداشت خوب بوده و اجرا هم مناسب!
شايد بهتر ميبود كه كادري بسته از فضاي پله ها به همراه نرده و ديواره داشته باشي! (سليقه اي)
در مورد عدم حضور شخصيت انساني نيز موافق هستم و همچنين به نظرم بهتر بود كادر داراي تراز افق باشه و يا داراي چرخش بيشتر! (الان به نظر مياد كه از دستت در رفته!)
موفق باشي.
"۱۳:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | پوریا داعی (3071)

خطوط کادر زیبا شده و باعث شده خطوط همدیگر را قطع کنند و فضای زیبایی تولید شود.
شخصا دوست داشتم اون عنصر انسانی در کادر نمی بود و آسمان هم با یک مقدار ادید و اضافه کردن ابر از این حالت یک نواخت و خلوط در بیاورید.
موفق باشید.سربزن
"۱۳:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | پوریا خلجی (4711)

سلام دوست خوبم
ایده خوبه
اما با توجه به عنوان انتخاب شده دوست داشتم کادرو طوری میبستی که تاکید بیشتری روی پله ها و خطوط موازی ایجاد شده بود
مرسی
در محرومیت بسر میبرم :)
+2
صفحه 1 از 8
صفحه بعدی

­