سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
صفحه 6 از 14
صفحه قبلی صفحه بعدی
"۰۱:۴۶ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | منصوره پزشکزاده (501)

چيزي كه اين عكس رو ديدني كرده قرار گرفتن چشم در سطح پرنده است . پرنده اي كه هميشه زاويه نگاه ما به اون از پايين به بالاست .
اينجابه دليل اينكه افق ما با افق پرنده يكسانه و به خاطر رنجي كه پرنده متحمل ميشه و احساس ترحمي كه در ما ايجاد ميكنه ، عكس كاملا تاثيرگذاره . و مخاطب رو درگير ميكنه.
از انتخاب اين زاويه ديد ممنون
+2
"۰۱:۴۱ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصوره پزشکزاده (501)

از عرفان نظر آهاري عزيز؟؟
"۰۱:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

چيزي كه براي من جذاب بود در اين كادر درخشش چشمهاي كودكه . نوري كه روي بيني افتاده رو نميپسندم . البته با توجه به دسته بندي و آتليه نبودن چهره اشكال محسوب نميشه .
ممنون از ارسال
"۰۱:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

تنها چيزي كه در اين ثبت مفهوم ترديد رو ميرسونه كج بودن سوژه است كه اون هم به دليل كج بودن كادر هستش . يعني نه در قرارگيري سوژه و نه حس صورتش چنين مفهومي برداشت نميشه !
جهت نگاه سوژه با تركيب كادر هماهنگه كه چشم رو به بيرون كادر و دوردستها ميفرسته ..
ممنون
"۰۱:۲۰ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

ثبت جذابي است . كاش در مورد اديت و خود عكس توضيح بيشتري ميداديد.بيشتر نگاتيو به نظر ميرسه !!
"۰۱:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | منصوره پزشکزاده (501)

ممنونم
30 فريم! هر كدوم چقدر زمان نوردهي شون بوده ؟ و آيا براي تركيبشون از روش hdr استفاده كرديد ؟
خوشحال ميشم نظرتون را راجع به عكسهاي نجوميم بدونم . در اين زمينه كاملا تازه كارم . [url=http://between2mirrors.blogspot.com]وبلاگم[/url]
"۰۰:۵۵ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

تاريك شدن بالاي كادر و پيوستنش به سوژه اتفاق جالبي نيست مگر در جهت ارائه مفهومي خاص كه به نظر نميرسه چنين چيزي مد نظر بوده باشه . اين كار پتانسيل سريال شدن رو داره . به خصوص گلي كه در دست سوژه هست ... در عكس قبلي هم ديده ميشه ..
شايد بتونيم يك سكوئنس خوب ببينيم با اين ايده ازتون
"۰۰:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

قبل از هر چيز بايد از فرصتي كه براي توضيحات در مورد هر عكس ميگذاريد تشكر كرد. در مورد زمان نوردهي بالا با اين دوربينهاي ديجيتال همه به مشكل برميخورند ... يك راه حل جديد به من ارائه شده كه فكر ميكنم كار آمد باشه . البته نميدونم فيش اتصال نيكون از چه نوعيه اما كافيه فيش هدفون بهش بخوره . يك هندزفري قديمي . كه ميتونيد از دكمه ميكروفون به عنوان شاتر استفاده كنيد و براي قفلش هم چسب كاغذي! روش امتحان شده ايه . البته هنوز خودم امتحان نكردم . عكاسي شب و نجومي بدون دكلانشور غيرممكنه ... اين پيشنهاد دوستان بوده
"۰۰:۴۰ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

به نظر من شادابي و تازگي رنگهاي موجود در كادر مفهوم مورد نظر شما رو تحت تاثير قرار داده و از ديده شدن غم در چهره پيرمرد كاسته . انتخاب تم رنگي مناسب هم پيشنهاد خوبيه . و يا كم كردن اشباع رنگها . البته كراپ عكس از پايين هم بد نيست . در جهت خلوت كردن كادر
"۰۰:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

زاويه ديد بسيار خوبي بوده . بازي نور و سايه هم به خوبي ثبت شده . عمق ميدان مناسي هم داره . فقط دست جلويي كمي بد قطع شده . اگر كمي بيشتر تا مچ توي كادر بود بهتر بود.
ممنون
"۰۰:۲۶ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

ايده خوب بوده . كمي كنترل نور بهتري لازم هستش. امضاء هم البته اگر قصد امضاء بوده باشه خيلي براي اين كادر سنگينه و لطمه زده به ديده شدن عكس . با توجه به كنتراست بالايي كه با كل كادر داره
ممنون
"۰۰:۲۳ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

هرجايي به نظر ميرسه غير از مكه .
نور و رنگ به خوبي خودشون رو نشون دانده اند .
ازدحام نور در قطر مياني و تاريكي گوشه هاي راست بالا و چپ پايين ، جلوه خوبي داشته و كادر رو از يكنواختي خارج كرده . همچنين يك نوع اوج گيري ديده ميشه در ريتم ساختمانها كه با زياد شدن نور همراهه .
در كل تركيب اين كادر رو دوست داشتم
ممنون
"۱۸:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصوره پزشکزاده (501)

+1 بود كه به علت دوبار در يك هفته ثبت نشد
"۱۸:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | منصوره پزشکزاده (501)

موفقيت خوبي بوده . تا پريشب فكر نميكردم شكار شهاب اينقدر سخت باشه !!
من با ثبت شهابهاي كم نور مشكل داشتم يا سريع . فكر ميكنم مشكل از ديافراگم بوده . ديافراگم رو بسته بودم . اما ميبينم شما از ديافراگم باز استفاده كرديد . البته من حول قطبي نگرفته بودم و از ايزوي 1600 استفاده كردم . كار درستيه؟!!
ممنون از اين شات زيبا
لذت بردم
"۱۷:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | منصوره پزشکزاده (501)

به نظرم براي يك عكس تبليغاتي مناسب نيست . انتظار بيشتري از كادر ميره . يعني به نظر عكس نميرسه . يك تصوير دست ساز بدون احتياج به دوربين... البته شايد جزئيياتي وجود داشته كه به علت ريسايز حذف شده
ممنون از ارسال
"۱۷:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصوره پزشکزاده (501)

به نظرم ماكروي خيلي موفقي نمياد . راستش آقاي عباسي از شما انتظار بهتر از اينها رو داريم. به اميد كارهاي موفقتر
"۱۷:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

به نظر من حالت خوبي از پرنده رو تونستيد فريز كنيد . عمق ميدان هم كافيه . از سردي رنگها خوشم اومد
ممنون از ارسال
"۱۶:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | منصوره پزشکزاده (501)

عكس موفق ديگه اي مثل قبليها . از ديدنشون لذت ميبرم . با اين عكس هم خوب ارتباط برقرار كردم . فكر نميكنم احتياجي به شرح و بسط مفوم وجود داشته باشه . با توجه به اينكه خود شما هم از نامگذاري اجتناب كرديد . در كل اينجا ميشه گفت شنيدن (و گفتن) كي بود مانند ديدن .از لحاظ تكنيكي هم كه اشكالي نميبينم و بسيار خوبه
"۱۶:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | منصوره پزشکزاده (501)

ايده خوبيه . استفاده از انعكاس نورها . روي آب يا هر جسم منعكس كننده ديگه . به نظرم به تركيب خيلي خوبي نرسيديد . به خصوص بالا و پايين كادر . احتياج به شات هاي بيشتري هستش
موفق باشيد
"۱۶:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

چيزي كه جلب نظر ميكنه توجه و دقت شما به اطرافه . كه هدفتون هم همونطور كه فرموديد بوده . اين تمرين بسيار خوبيه . تمريني كه براي يك عكاس بسيار لازم و ضروريه . و از اين اشيائ ساده اطراف مفهوم بلندي رو ثبت كردن احتياج به ديدي تقويت شده .. روحيه حساس به محيط و تجربه داره...
به نظر من تمرين موفقي بوده . با نظر دوستان درباره عنوان هم موافقم
ممنون
"۱۵:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

;كادر خوبي است . با عنوان مخالفم . پيشنهادم انتخاب دسته بندي مفهومي و عنوان جديتري است.
خاكستري هاي خوبي به دست آورديد
ممنون
"۱۵:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

چرا ايزو اينقدر بالاست؟ فريز با سرعت پايينتر ممكن نبود؟ يا ميشد از ديافراگم بسته تري استفاده كرد. البت من تجربه اي در اين نوع شاتها ندارم . اما به نظر ميرسه امكانش باشه . ممنون ميشم از دوستان در اي باره بيشتر راهنمايي كنند.
موفق باشيد
"۱۱:۲۵ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | منصوره پزشکزاده (501)

مفهوم كاملا از عكس برداشت ميشه . كادربندي خوبي صورت گرفته و به نظرم سوژه جاي خوبي قرار گرفته رنگهاي گرمي كه در حال خاموش شدن هستند پايان كودكي رو بيشتر القا ميكنه
ممنون
"۱۱:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

عكس تقريبا مربع است!
صورت كمي ميتونست روشن تر باشه بين اين دو لبه تاريكي كاملا فيد شده و كنتراست لازم رو نداره به خصوص با توجه به زمينه كاملا سفيد و روشن . اينطوري رنگ سايه چشم بهتر خودشو نشون ميده و تضاد مورد نظر برجسته تر ميشه
"۱۱:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

عكس در عين سادگي خودش رو براي ديده شدن به چشم تحميل ميكنه و اين نشان از موفقيت عكاس در ثبت اين كادر بوده .
ممنون
"۱۱:۰۷ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصوره پزشکزاده (501)

روي اين عكس هيچگونه اديتي صورت نگرفته جز ريسايز.
من هم قسمتي از سايه ها بودم.
between 2 mirrors= B 2 M
"۱۱:۰۵ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصوره پزشکزاده (501)

انتظار نداشتم امتيازم ثبت بشه. +2 بود
"۱۱:۰۴ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصوره پزشکزاده (501)

[quote]ایکاش صلیب در نقطه طلایی قرار می گرفت و پشت دست ماسک نمیشد[/quote]
ايده كه خيلي خوبه . پانوراما بودنش هم جالبه... هميشه پانوراما از مناظر ديده بودم . نه انسان . مسيحتون ميتونست ويژگي خاصي داشته باشه مثلا به جاي برهنه بودن كاملا پوشش جديد و امروزي خاصي داشته باشه ... شايد با كروات!
البته بستگي به همفومي كه شما قصد برداشت داشتيد
"۰۲:۴۰ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (501)

خوش آمديد
دسته بندي مفهومي به جاي لحظه اي و قطعي ...
اينجا با مفهوم جدي روبرو هستيم . خاك به جاي آب!
ميشه ايده ي يك عكس تيليغاتي باشه البته رنگيش..
لباس سوژه هم اگر ساده تر يا يك دست بود به خصوص كاملا تيره به نظرم بهتر بود .
"۰۲:۲۲ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | منصوره پزشکزاده (501)

به نظر ميرسه كل عكس فلو هستش . رد سفيدي هم كه سمت چپ وجود داره بهتره حذف بشه . چون جهتش با جهت تمركز كادر متفاوته و عنصر مزاحمي محسوب ميشه
براي اين ايده بيشتر عكس بگيريد .و با كيفيت بالاتر
ممنون
صفحه 6 از 14
صفحه قبلی صفحه بعدی