سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
صفحه 2 از 67
صفحه قبلی صفحه بعدی
"۲۲:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | افشین قشقایی (1182)

سلام شهرام خان: بر خلاف نظر خودتان من زیاد موافق نیستم که این کار مفهومی نیست. حال بنا به هر شکل مفهومی خوب از آن استخراج میشود (; آنکه" هر عکسی بنا به هر شکل مفهومی نخواهد بود" آن [b] Stop[/b] تمام کردن هر نقدی پیرامون هر عکسی است که مفهومی نیست. در کل عکس مفهومی خوبی بود:)
پ.ن عذر خواهی از بابت اینکه دیر به این عکس رسیدم اینجا امتیاز نمیدهم تا به عکس بعدی برسم(آن عکس از دیده من از بهترین کارهای شماست)
"۲۱:۳۳ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (3) | حسين اقبالي (2518)

اين كار ثابت مي كنه زيبايي كارتون به نوع حيواناتش نيست
و دود از كنده بلند ميشه :)
كادربندي خاصي داره
و قابل تامل
موفق باشيد اوس پيا!
ضمنا با حرفهاي ارسطو موافقم
"۲۱:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | سهند صبوحی (1469)

[quote]اما شمارش معکوسی که شما برای نام کارهای اخیرتان کرده اید این پیام را برایم داشت که قصد ترک گالری را دارید. اگر هنوز میخواهید بروید خواهشا یک بار دیگه تجدید نظر کنید[/quote]

آقا جان به زور شهرام رو تو رو در وایسی قرار ندید ... که بره ...چون رفتنی در کارنیست که اگر بود باید مدتها پیش رخ میداد اون شماره ها هم به خاطر تغییر دسته بندی عکسها از پرنده و به یه موجود دیگه اس (شاید انسان یا مارمولک)...
تفسیری نمی کنم که اغلب ارسالهای شهرام رو به خاطر کیفیت بی نقصشون دوست دارم
"۱۸:۳۷ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | پوریا داعی (3215)

کادر برداشت جالب شده و پاسارتو مناسبی و با سلیقه ای هم دارد.
خط دید سوژه هم جالب است (به افق دور دست..)
موفق باشی
"۱۱:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (5) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1739)

همیشه نوع برخورد شما در مورد قدم گذاشتن بر پله های بالاتر در عکاسی من رو برای اینکه کی باید قدم بعدی رو برداشت به فکر فرو برده. کسی که سی چهل سال دوربین بدست دارد و میگوید من عکاس نیستم و فقط تکنیک میدانم و هنوز بدنبال آموختنم و یاد دادن آنچه تا به حال آموخته ام؛
البته توی این گالری کسی به مقصود بسیاری از کنشها و واکنشهای شما پی نبرد؛ اگر درست برداشت کرده باشم خلاصه کلام این است که نمیتوان از راه نرسیده بدون داشتن مهارت و تسلط لازم دم از سبک و (سه نقطه) زد. که البته بعصی برخورد ها ناشی از چگونگی بیان شما بوده و بسیاری هم بدلیل برداشتهای غیر از طرف سایر دوستان.
[b]شاید دلیلش این باشد که فراموش میکنیم در فضایی هستیم که کاملا آماتوریست.[/b] [b]همه آماتور هستیم.[/b] نوع برخورد ها، نوع نقدها، چگونگی عضو شدن در گالری که هیچ فیلتری ندارد، ساختار گالری، نوع کارهای ارائه شده و نشانه های بسیار دیگر آماتور بودن فضا را نشان میدهد. در یک فضای آماتوری ادعا کردن و جبهه گیری صرفا میتواند باعث دور شدن از اهداف یک چنین فضایی شود که متاسفانه تا حدی هم شده. قبلا در کامنتهایم به مسولین گالری زیاد خرده میگرفتم اما الان شک ندارم که خود ما مسوول هستیم. (البته تعداد بسیار معدودی از اعضا هم در حیطه حرفه ای وارد شده اند اما هنوز در این فضا کار میکنند. شاید برای حضور در یک فضای صمیمی با دیگر دوستان یا به نوعی کمک کردن به دیگران یا..)

اینجا یک فضای آماتوریست اگر همیشه به یاد داشته باشیم بسیاری از مشکلات پیش نخواهد آمد.
این همه روده درازی را ببخشید. (گرچه چون فعالیتم کم شده شک دارم کسی حوصله کند کامنتی که زیر نام من است را بخواند)
اما [b]شمارش معکوسی[/b] که شما برای نام کارهای اخیرتان کرده اید این پیام را برایم داشت که قصد ترک گالری را دارید. اگر هنوز میخواهید بروید خواهشا یک بار دیگه تجدید نظر کنید
شهرام خان و همه دوستان باز هم ببخشید از این روده درازی

موفق باشید
"۰۶:۲۴ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (4839)

شهرام جان سلام
سی چهل تا عکس از گنجشک ها دارم که بعضیاشو دیدی . بقول خودت چون زیادن و آب و رنگی هم ندارن کمتر مورد توجخ اند اما نمایش کامل بی رنگی و زندگی اند . کادر جدید بستی !
"۰۲:۳۸ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد سعید مریدی (2190)

اين گنجشكك اشي مشي است يا ؟
وضوح خوبي دارد.
تابش نور خورشيد به صورت زاويه دار به زيبايي كار افزوده است.
فكر مي كنم بهتر بود به شكلي كادر بسته مي شد كه با توجه به حالت پرنده فضاي روبرويش بازتر بود.
موفق باشيد.
"۰۲:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | علی اکبر خندان (1594)

سلام شهرام جان
کارت مثل همیشه بینقصه
کادر بندی و وضوح بالا عکس رو دیدنی تر کرده
کاش سمت نگاه پرنده به دوربین شما بود
"۰۲:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حامد حقگو (97)

چقدر از انسانيت سهم ما بوده است؟
با اين نظر آقاي ثاني نه خاني آمده و نه خاني رفته (حتما حكايتش را مي دانيد) ويا به قول معروف سر بزنگاه فلنگ را بست و در رفت.
جاي تاسف است كه حتي شهامت عذرخواهي را هم نداريد.
"۰۱:۵۲ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | مسعود مقدّس (308)

سلام
کادر بندی و پاسپارتو زیبا شده +امتداد شاخه ها
نگاه گنجشک به گلوله ی آقای گودرزی !! چه جالب
فوکوس خوب نشسته
گنجشکهای منطقه ی ما سیاه اند و عکس خوبی نمیشه ازشون گرفت.ولی اینی که شما گرفتی خیلی خوش رنگ شده.
ممنون از راسال زیباتون و موفق باشید
"۰۰:۳۹ ۰۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمدرضا گودرزی (12502)

اگر به صفحه عکسهای گالری بروی انگار پرنده تو به گلوله من نگاه می کند!
زیبایی در سادگی است
موفق باشی
"۲۳:۲۷ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | فرید ثانی (8313)

[quote]شما رو جو این امتیازات کاذب گرفته,[/quote]

بقول رضا گودرزی ،[b] با این تمام این امتیازات حتی یک لنز یو وی تقلبی و دست دوم هم به کسی نداده اند [/b]. اما اگر فکر می کنید بخاطر اینکه امتیاز من زیاد شده نمی تونم تو مجادلات سایت شرکت کنم ، خوب یک اکانت جدید باز می کنم !


ببین من قصد مسخره کردن یا حلوا حلوا کردن کسی یا چیزی رو نداشتم ، پس اصلا فراموشش کن و بقول آرش لذت ببر از عکاسی که بهش علاقه داری.
"۲۰:۰۳ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید شریعتی پور (459)

[b]برادر عزیز ,اقای ثانی...شما اول متن نظر ما رو بخونید و بعد نظر را بر سر بگیرید و در گالری حلوا حلوایش کنید.از شما بعید است.شما رو جو این امتیازات کاذب گرفته,یا واقعا چیزی در چنته دارید که به خود حق مسخره کردن دیگر اعضا را میدهید؟؟متاسفم از صمیم قلب.[/b]
"۱۸:۴۰ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4447)

آقای کیهان محمدباغبان، از کامنت دوستانه، مودبانه، منصفانه، متین، آگاهانه، و مسئولانه، دلسوزانه و خیلی «انه» های احتمالی دیگر که به عقل ناقص بنده نمیرسد، سپاسگزارم. واقعن نمیدانم در نبود دوستان شفیقی چون شما، حال و روز بنده در این گالری، به چه صورت در می آمد.

[quote]این که شما سابقه دارتر از مائید و از نظر سنی بزرگ ما هستید به کنار[/quote]
کاملن صحیح می فرمایید، «به کنار». دوموکراسی، اصلن، یعنی همین. آن دورانی که میان سن وسال و سابقه و صلاحیت، ارتباط معنی داری وجود داشت، دیگر واقعن گذشته است.
"۱۴:۵۵ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | کیهان محمدباغبان (4323)

دورود .
چه خبر دوباره ؟
پیرامون این ثبت حرف و نقل بسیار بالا گرفته و جالبه!
اول از هم از اقا شهرام سوالی دارم ؟
شهرام جان من در برخورد اول با نوشته شما احساس خوشایندی نداشتم و ندارم چرا که حالت تمسخر امیزی داره .
این که شما عکاسانی که در دسته بندی مفهومی و اتنزاعی فعالیت می کنند را به سخره گرفتید کار جالبی به نظر نمی رسد!
اندک زمانی هم هست که یا از سر غرور به تجهیزات و سابقه عکاسی و ... و یا از سر مسخره گرفتن عکاسان دیگر ادبیات جالبی را استفاده نمی کنید .
این که شما سابقه دارتر از مائید و از نظر سنی بزرگ ما هستید به کنار اما اینها دلایل کافی نیست برای استفاده از سبک لومپنی در ادبیات و نقد ونظر .
دوست خوبم دفعه پیش اقداماتی انجام دادید که سبب حذف شما از سایت شد و این بار هم جور دیگری دارید در نظم سایت خلل ایجاد می کنید .
من شخصا خودم را در مقامی میبینم که برای حفظ ارزش های سایت و تمام دوستانی که در سایت دارم و به خاطر تمام ان چیزهایی که در این سایت از شما دوستان اموختم از شما تمنا کنم کمی در نوشتن نقد و نظر و اپلود عکسهایتان از به سخره گرفتن و لودگی بکاهید تا شاید دیگر بحث هایی این چنینی ایجاد نشود .مطمئنا شما و طرفدادران شما به نوشته من مقابله خواهند کرد .
من پیشاپیش در دفاع از نوشته ام خواهم گفت که سایتی با این ویژگی و با این امکانات در سایت های ایرانی و رایگان کم به چشم می خورد و حال که چنین بستر خوبی در جهت یادگیری و کسب تجربه بیشتر در اختیار ما قرار داده شده بهتر است قدرش را بدانیم و حداکثر تلاشمان را در جهت پیشرفت ان داشته باشیم .
ممنون از تمام کسانی که این را وظیفه خود می دانند .
"۱۴:۳۷ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (4) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (4780)

یک موضوع مهم : فردی به همراه بعضی از اعضای باند محترمشان بنا به دلایل و انگیزه هایی مشخص و با استفاده از راهکارهایی مانند کنایه های خاله زنکی و طرفداریهای ظاهری از طرفین دعوا شدیدا به امر مبارک تفرقه افکنی مشغولند . خدمتشان عرض میکنم که دوستی شهرام نصیر , محمد رضا گودرزی , فرید ثانی , یاسر رضایی و ... خیلی محکمتر از آنست که این مسائل لطمه ای به آن بزند و شک نداشته باشید که تمام این بحث و جدل ها به زودی فراموش میشود ولی دوستی این اشخاص نه تنها در این محیط مجازی که در دنیای واقعی ادامه خواهد داشت و آن وقت است که سیه روی شود هر که در او غش باشد !
"۱۳:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حامد حقگو (97)

جناب آقای ثانی
ابتدای جواب شما که تعارفات ایرانی است.
[quote]اما وقتی می بینم شهرام یک عکس رو برای طنز و از نظر خودش بدون مفهوم ارسال می کنه و چند نفر که در جریان کار او نیستند از درک مفاهیم والای عکس! لذت می برند یاد اون داستان معروف میافتم ، همین :)[/quote]
اگر ایشان این عکس را برای طنز ارسال کرده و خودشان از آن مفهومی را استنباط نکرده و تقاضای کمک کرده، در مقابل نظرات همان چند نفر می توانستند بگویند برای خنده بود ولی شما پاسخگو مطلبی شدید که ارتباطی با شما نداشته است و حال که پاسخ می دهید منطقی و بجا پاسخ بدهید نه اینکه با مسخره کردن دیگران پاسخ دهید.
اما در نظری که من دادم کجا ادعای درک مفاهیم والای عکس را نمودم و عنوان کرده باشم که از آن لذت برده ام، به نظرم بهتر است شما بار دیگر متن نظر من به این عکس را با دقت بخوانید.
[quote]تقریبا یک سالیست که همین کار رو می کنم و نسبت به ارسال های که قادر به درکشون نیستم حتی از نزدیک ترین دوستان واکنشی ندارم :)[/quote]
خوبه واکنشی ندارید اگر داشتید چکار می کردید!
[quote]راستی شناخت خوب شما نسبت به نظرات و روحیات و فعالیت اعضا ی گالری در مقایسه با فعالیتتون و ارسالهاتون خیلی خوبه[/quote]
بازهم کنایه و طعنه زدن، پیشنهاد می کنم کمی منطقی و جدی با مسائل برخورد کنید.
"۱۳:۱۵ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (2) | آرش عطرچیان (4780)

ای بابا , حالا هر چی آقا شهرام میخواد بگه با کارهای مفهومی هم میتونه ارتباط برقرار کنه بقیه دوستان باورشون نمیشه ! البته این ابهام در منظور گوینده متاسفانه در محیطهای نوشتاری مانند این همیشه هست و برمیگردد به اینکه چهره و لحن گوینده دیده و شنیده نمیشود و زبان فارسی هم با صنایع متعددش این موضوع را تقویت میکند . به قول مهران مدیری در شبهای برره بعضی وقتها میگویند : تشریف داشته باشید . این یعنی باید بروی ! ولی بعضی وقتها میگویند : تشریف داشته باشید ! این یعنی اشکالی ندارد , میتوانی بمانی ... برادران من , زیاد سخت نگیرید . اگر هر کدام از انواع عکاسی را قبول ندارید ( طبیعت , پرتره , مفهومی , انتزاعی و ... ) به کارهای مربوطه نه تنها نظر ندهید که نگاهشان هم نکنید اما اجازه دهید هر کدام راه خودمان را برویم . ما میتوانیم همسفر شویم یا نشویم اما نمیتوانیم با چوب به جان همدیگر بیفتیم تا راه همدیگر را اصلاح کنیم . در کل فراموش نکنیم اینجا محیطیست که اکثر اعضایش میخواهند در زمان فراغت از کار با همصحبتی و حضور در جمع اشخاصی که علاقه مشترکی به نام عکاسی دارند , رفع خستگی کنند . این عیش را منقص نکنیم ...
"۱۲:۴۰ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | فرید ثانی (8313)

[quote]این که شما عکاس قابلی هستید شکی نیست[/quote]
شک که نه ! مطمئن باشید نیستم !

[quote]پادشاه شما هستید و شما هستید که خود را گول می زنید.[/quote]
فکر نکنم

[quote]گر اعضا بر فرمایشات شما خرده نمی گیرند شاید به خاطر احترمی است که به شما می گذارند و متاسفانه شما آنرا غلط برداشت کردید.[/quote]

ببینید دوست عزیز ، من حتی شاید بیش از چند مقاله و متن در مورد سبکهای عکاسی نخونده باشم ، بنابراین هیچ ادعایی در رد یا تایید سبکی خاص نمی تونم بدم و اصلا در اون سطح نیستم و حتی نسبت به عکسهایی که خودم می گیرم به دیده شک نگاه می کنم .

اما وقتی می بینم شهرام یک عکس رو برای طنز و از نظر خودش بدون مفهوم ارسال می کنه و چند نفر که در جریان کار او نیستند از درک مفاهیم والای عکس! لذت می برند یاد اون داستان معروف میافتم ، همین :)

[quote]د شما مثل موسی به دین خویش و عیسی به دین خویش را شنیده باشید و امیدوارم آنرا آویزه گوش خود قرار دهی[/quote]

تقریبا یک سالیست که همین کار رو می کنم و نسبت به ارسال های که قادر به درکشون نیستم حتی از نزدیک ترین دوستان واکنشی ندارم :)


راستی شناخت خوب شما نسبت به نظرات و روحیات و فعالیت اعضا ی گالری در مقایسه با فعالیتتون و ارسالهاتون خیلی خوبه ، موفق باشید .





"۱۰:۳۸ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (3) | پوریا داعی (3215)

سلام شهرام خان
شما همیشه یک عکسی تو آستین دارید تا در مواقع مقتضی رو کنید..
(;
داخل پرانتز: اگر کسی (مثل بنده) از مفهوم برداشت چیزی نفهمید (بازم مثل بنده) دلیل نمی شود برداشت فاقد مفهوم باشد.

موفق باشی
3+
"۱۰:۲۲ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | سيد محمد شمسي (1742)

با سلام
اقا شهرام به نظرم در هر كاري هدف نهايي والبته نيت مهمه !حال جاي اين سوال مطرح مي شود كه هدف نهايي چيست ؟ حقيقت رو هر كس از پنجره ذهن خودش مي بينه ، مهم اينه كه راه شما راه شماست و همه از راه خودشون لذت مي برن. به تعداد ادما راه هست براي رسدن به هدف (البته بعضي ها خاكي ان و بعضي ها اسفالته (; )
ارادتمنديم
ثبت هم يه جورايي مثل منع ماهي از ابه در حاليكه اين دو بدون هم كامل نيستند
2+
"۱۰:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حامد حقگو (97)

جناب آقای ثانی
امیدوار بودم که شما برای این گونه سخن گفتن عذری بهتر داشته باشید.
بهتر است چند مورد را تذکر بدهم و بعد وارد بحث اصلی بشوم:
[b]*اعتقاد و نظر هر کس محترم است و هیچکس حق ندارد به خاطر مخالف بودن با آن، آنرا رد و مسخره کند.
*اگر حرفی و یا نظری می دهیم باید جوابگوی آن باشیم.[/b]
این که شما عکاس قابلی هستید شکی نیست و این که اعتقاد به عکاسی مفهومی ندارید نیز بر همه ثابت شده است ولی چرا شما خود را محق می دانید که نظر دیگران را مسخره نمایید و حالا میدان را خالی کنید و جوابگو نباشید.
داستانی را که نقل کردید را خیلی وقت پیش خوانده ایم و فکر می کنم پادشاه شما هستید و شما هستید که خود را گول می زنید.
اگر اعضا بر فرمایشات شما خرده نمی گیرند شاید به خاطر احترمی است که به شما می گذارند و متاسفانه شما آنرا غلط برداشت کردید.
شاید شما مثل موسی به دین خویش و عیسی به دین خویش را شنیده باشید و امیدوارم آنرا آویزه گوش خود قرار دهید.
"۰۹:۴۲ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فرید ثانی (8313)

اسم نویسنده رو درست گفتم؟
"۰۹:۳۵ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | فرید ثانی (8313)

حالا که من نتونستم به شوخی منظور خودم رو برسونم به جدی سعی می کنم بگم :

دو نظر اول عکس رو نگاه کنید ، داستان خیلی از عکسهای مثلا مفهومی که در سایت عرضه میشه همینه ،چیزی به عنوان مفهوم خاص پشتش نیست ( هر عکس یک نگاهی داره انتزاعی ، احساسی و اما نمیشه بهش گفت مفهومی ) اما برخی همینجوری از درک والای مفهوم والای اون عکس ( که نداره ) صحبت می کنند و صاحب اثر هم هم امر بهش مشتبه میشه که واقعا فیلسوفانه عکس گرفته .

حتما داستان هانس کریستین اندرسون رو شنیدید :

[b]دو نفر برای پادشاه شروع به دوخت لباسی می کنند و ادعا می کنند که احمق ها این لباس رو نمی بینند ، بنا بر این همه از روی ترس با وجود اینکه لباسی نمی بینند ، شروع می کنند از لباس تعریف و تمجدید تا احمق قلمداد نشوند ، پادشاه هم لباس رو نمی بینه ( صاحب عکس مثلا مفهومی ) اما تظاهر می کنه که لباس زیبایی پوشیده و در نتیجه لخت در انظار عمومی ظاهر میشه و فقط پسر بچه ای هست که فریاد می کشه مردم پادشاه لخته! [/b]

این داستان به نظر من تمثال خیلی ( نه همه ) از عکسهای مفهومی سایت ما هست ، ببخشید من دیگه توی این بحث زیر این عکس یا جای دیگه شرکت نمی کنم و بحساب سر شلوغی زیاد بگذارید ، اگر هم به کسی برخورد عذر خواهی می کنم ، نظر من ممکنه واقعا و کاملا رد شده باشه !
"۰۸:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (4839)

واقعاً خوشحالم که هنرمندان فهیمی مثل شما در این گالری فعالیت میکنند علی جان
"۰۷:۵۱ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (3) | رضا رحمتی (4839)

شهرام جان سلام
همینه ، تازه کیفیت که که خیلی فنیست ، در ترکیب و کادر هم باید تجدید نظری بکنیم . مثلاً همین پرنده شما اگه از یک سوم منقارش تا یک سانت مانده به ته دمش تو کادر باشه اونم در 33 درصد از فضای بین چپ و راست بالا که به پایین کشیده شده عالی میشه . من که تو این چند وقته فهمیده هیچی از عکاسی بلد نیستم و باید کلاً در کیفیت ، کادر بندی و حتی نوع دوربینم تجدید نظر اساسی کنم . راستم میگن وقتی اینهمه سوژه توپ مفهومی توخونمون هست مگه مرض داریم کلی بنزین و وقت و پول هدر بدیم بریم از جک و جونورا عکاسی کنیم ؟ تو این سبک فوق مدرن هم استاد بنده ای آقا شهرام
"۰۷:۳۱ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | عليرضا رضائيان (4809)

جریان بیش از 2بار درهفته شد...
"۰۷:۳۰ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | عليرضا رضائيان (4809)

ثبت ارزشمندیست! گرفتن همین ثبت با این کیفیت هم باز کار هر کسی نیست. کاش می شد مشکل عدم توانائی بعضی از دوستان در رسیدن به فوکوس مناسب رو با آموزش از نوع e learning برطرف کرد. ممنون جناب پیا
"۰۴:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4447)

[quote]شما که هنوز خودتون مفهوم و معنی از عکستون برداشت نمی کنید چطور اون رو مفهومی می دونید و جالب تر این که از دیگران می خواهید معنی اون رو به شما بگویند[/quote]
[b]حرف حساب.[/b]
"۰۴:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4447)

[quote]شما که هنوز خودتون مفهوم و معنی از عکستون برداشت نمی کنید چطور اون رو مفهومی می دونید و جالب تر این که از دیگران می خواهید معنی اون رو به شما بگویند[/quote]
[quote]حرف حساب.[/quote]
صفحه 2 از 67
صفحه قبلی صفحه بعدی