سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
صفحه 1 از 3
صفحه بعدی
"۱۲:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | پوریا داعی (2514)

فکر کنم یک مقدار توضیح بیشتری لازم دارد!؟
به نظرم عکس از پشت چیزی یا از انعکاس در چیز خاصی گرفته شده!؟
و اگر برداشت مستقیم بوده وضوح مناسبی ندارد و در اختلاف رنگ با بک بهتر بود درخت کاملا تیره می شد.
موفق باشی
"۱۸:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

سلام مجدد خدمت جناب رستم خانی عزیز
و با تشکر از وقتی که گذاشتید
من هم با کادر بازتر موافقم ولی بدلیل اینکه دوست نداشتم ساختمانهای اطراف توی کادر باشند و نیز زمان عکاسی جهت گرفتن عکس از زاویه ای دیگه مناسب نبود مجبور شدم کادر رو به این شکل بگیرم
بسته تر از این کادر هم شاید بد نباشه البته من امتحان نکردم
در مورد استفاده از این بنا هم باید بگم که بدلیل استحکام ساختمان و نیز دیوارهای بلند اون امنیت بالایی داشته و داخلش اتاقکهایی داره که هر کدوم به یکی از خانواده های ساکن ده تعلق داشته و در قدیم جهت انبار کردن اموال و مایحتاج اساسی زندگی
ساکنین در مواقع خطرات و ناامنیهای احتمالی ازش استفاده میشده و همزمان مراسم مذهبی مثل ایام عاشورا و محرم هم توی اون برگزار میشده...
"۰۴:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | کاوه رستم خانی (186)

با تشکر از پاسخ سریع شما:
[quote]هدفم نشون دادن یکی از آثار باستانی زیبا و دیده نشده ایران بوده[/quote]
شاید کادری بازتر و کادربندی جذابتری کمک می کرد. شاید هم کادری بسته تر موجب نوعی انتزاعی می شد. کادر فعلی یک چیزیست بین شیرو ماست و در این حال هیچکدام.
[quote]راجع به رنگ آجرها هم باید بگم که رنگ واقعیش همینه و من موافق تغییر اون نیستم[/quote]
به نظرم آجر ها تمایل زیادی به آبی دارند. ولی با این حساب با نظر شما موافقم.
رنگ آسمان خیلی زیبا شده.
چه نوع مراسم مذهبی در آن برگزار می شد؟
"۰۰:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

سلام جناب رستم خانی
اول ممنون از اظهار نظرتون
هدفم نشون دادن یکی از آثار باستانی زیبا و دیده نشده ایران بوده
در مورد تاریخچه این بنای قلعه مانند اطلاعات دقیقی وجود نداره
چیزی حدود 300-400 سال قدمت داره (شایدم بیشتر)
و در یکی از روستاهای یزد واقع شده
تا چند سال قبل مراسم مذهبی توی اون برگزار میشد والان تقریبا بدون استفاده است.....
راجع به رنگ آجرها هم باید بگم که رنگ واقعیش همینه و من موافق تغییر اون نیستم

"۲۳:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | کاوه رستم خانی (186)

منظور شما از این عکس چه بوده؟
رنگ آجر ها به نظرم می توانست کنتراست مخالف (زرد) خوبی با آسمان داشته باشد که متاسفانه اینطور نشده.
به نظرم از خطوط می توان استفاده بهتری کرد.
در مورد خود این یادگار و یادگار بودنش می توانید توضیحی بدهید؟ کمی شبیه به دخمه زرتشتی است.
"۲۰:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

سلام اقای داعی عزیز
با احترام به نظرتون
من اگه قرار بود سوژه رو وسط قرار ندم ترجیح میدادم سمت راست همین کادر باشه یا اینکه سمت بالای یه کادر عمودی....
بهر حال ممنون
از توجهتون
"۲۰:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2514)

وضوح مناسبی دارد ولی من ترجیه میدادم سوژه سمت چپ کادر می بود! البته فکر کنم یک کادر باز مناسب تر باشد.
موفق باشی
2+
"۱۸:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | حمید عابدی (848)

جناب شفیعی
تبریک میگم
کار بسیار بسیار زیبا و خوبی شده
یک کار کامل و بدون نقص
واقعاً لذت بردم
ممنون
:)
"۱۶:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | ادريس عباسي (12185)

رنگها و کيفيت برداشت (بدون توجه به اندکي بسيار کم نويز) بسيار خوب شده ولي ترجيح ميدادم سوژه در وسط کادر قرار نداشته باشه! فرم تاکيدي برداشت بر روي سوژه خوب شده ولي حس متفاوت نداره!
موفق باشي
"۱۵:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

سلام خانم بخشش
ممنون از اظهار نظرتون
جمله آخرتون برام نامفهومه...بیشتر توضیح بدید
ممنون
"۱۱:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محبوبه بخشش (2324)

سلام
عنوان زیبایی انتخاب کردید- تقارن و کنتراست مناسبی داره-
کراپ از پایین خوب می شد- شاد باشی
"۲۰:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

سلام جناب داعی عزیز
در مورد اینکه دکل های دو سمت روی یک خط نبودند درست میفرمایید
ولی علت اینکه خورشید وسط قرار نگرفته این بود که من عجله داشتم و میبایست قبل از غروب خورشید حدود 100 کیلومتر رانندگی میکردم ...!
این صحنه رو هم بصورت اتفاقی حین رانندگی دیدم ومحل توقف من جایی بود که خورشید در وسط قرار نداشت!!!
در مورد دسته بندی مفهومی باهاتون موافقم
ضمنا اگه ممکنه برام توضیح بدید که برای کاهش نویز باید چیکار میکردم؟
"۱۶:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2514)

فکر کنم به دلیل هماهنگ نبودن مکان دکل ها با دو طرف و برای رعایت تقارن نسبی خورشید وسط قرار نگرفت؟
ولی شاید می شد یک مقدار با استفاده از زاویه های مختلف وزن برداشت را یک مقدار کنترل کرد.
نویز هم..
تقابل خوبی در عناصر برداشت است و دید عالی دارید. دسته بندی مفهومی هم مناسب بود!
2+
"۱۲:۴۳ ۲۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | ادريس عباسي (12185)

کادر برداشت خوب شده و داراي فرم مناسبي است!
ترجيح ميدادم مقداري نويز در برداشت کمتر حضور ميداشت.
موفق باشي

- کاش خورشيد در وسط قرار ميگرفت! (کاش)
"۲۲:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

آقای داعی از راهنماییهای ارزشمندتون ممنونم
اگه ممکنه راجع به دامنه فوکوس و نحوه افزایش اون برام بیشتر توضیخ بدید

"۱۳:۵۹ ۱۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | حسين اقبالي (2448)

ثبت بسيار زيبايي است
نامش نيلوفر يا همان عشقه است
10 درصد كادر بازتر رو پيشنهاد ميدم
و اديت بك گراند و افزايش شارپنس
عنوانشو هم فقط مي نوشتي عاشق قشنگ تر بود
"۱۳:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | پوریا داعی (2514)

برداشت زیبایی است فقط یک مقدار دامنه فکوس بیشتری نیاز بود تا فکوس روی ساقه های پیچ خورده روی برگ هم باشد..
موفق باشی
2+
"۰۰:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | پوریا داعی (2514)

سلام جناب شفیعی بردای فکوس بهتره در چنین برداشتهایی (در دوربین شما) دوربین را در حالت ماکرو (یا سوپر ماکرو) قرار دهید یا می توانین از میترینگ اسپوت اگر دارد استفاده کنید که بجای کادر مربع روی ال سی دی یک علامه بعلاوه قرار می دهد که فکوس دقیق تری و نقطه ای دارد و در انتها هم بهتره دوربین را در حات AV قرار دهید و مقدار F را تا جای ممکن زیاد کنید البته احتمالا سرعت شاتر کم می شود که بهتره از 3پایه استفاده کنید!
البته فکر کنم اگر یک مقدار در گوگل جستجو کنید چیزهای مفیدی پیدا خواهید کرد..
"۲۳:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

سلام جناب داعی عزیز
ممنون از اظهار نظرتون
در مورد انتقال سوژه به سمت چپ کادر و دیاف بسته تر باهاتون موافقم
در مورد فوکوس اگه ممکنه توضیح بدید چطور میشه فوکوس دقیقتری انجام داد؟
ممنون از راهنمایی های ارزنده تون
"۲۲:۵۸ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2514)

سلام گل زیبایی انتخاب کردید شبیه یک چراغ خواب است که در مرکزش یک منبع نور باشد!
ولی کیفیت جای کار داشت؛ یک مقدار دیاف بسته تر و فکوس دقیق تر و انتقال سوژه به سمت چپ کادر به دلیل جهت سوژه تا چشم به یک سمت برداشت نرود..
موفق باشی

با سرو قدی تازه‌تر از خرمن گل/
از دست منه جام می و دامن گل/
زان پیش که ناگه شود از باد اجل/
پیراهن عمر ما چو پیراهن گل/

2+
"۱۸:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهریار منصوری (699)

[b]به دلیل عدم رعایت الگو امتیاز خبری نیست. [/b]
ممنون از سایت و مدیران خوبش!
"۱۸:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهریار منصوری (699)

سلام جناب شفیعی بزرگوار
اول ممنون از ارسالتون
دوم اینکه سعی کنید از ارسال شعر و ازین قبیل چیزها خودداری بفرمایید تا انواع و اقسام انگها به شما عزیز توسط دیگر دوستان و اعضای محترم چسبانده نشه!

کادر رو میشد بهتر ببندید و نور رو هم بهتر لحاظ فرمایید.
ممنون و شاد باشی
"۱۵:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

آقای داعی عزیز
سلام و خیلی ممنون از اظهار نظرتون
با تقارن بالا و بایین موافقم
دلیل تیرگی و استفاده از مد سیاه و سفید رو هم توضیح دادم
موفق باشید
"۱۵:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2514)

سلام؛ در مورد توضیحات موافقم..
برداشت زیبایی شده شاید بهتر بود سطح زیر کاغذ در برداشت نمی آمد یا به یک مقدار زاویه بیشتر یا حتی با تقارن بالا و پایین..
فضای برداشت هم بهتر بود یک مقدار روشن تر باشد..
موفق باشی
"۱۹:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان صباغي (3059)

سلام ودرود
رنگ آمیزی تصویر خوب شده است . عدم وضوح به تصویر صدمه زده است .
پایدار باشی .
"۱۴:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | یاسر رضایی (6395)

ابولفضل جان :
فوکوس به مراتب بهتر و کنترل نور دقیق تر و کمی نزذیک شدن به سوژه برای رسیدن به عمق میدان کمتر می تونست به زیبایی کارت کمک کنه
کمی دقت عزیز !
به امید کارای بهتر از شما
"۲۲:۱۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

سلام به دوستان عزیز
قبول دارم که زمان عکاسی مناسب نبود ولی با توجه به شرایط نمیتونستم زمان دیگری این کارو بکنم
به دلیل شلوغ بودن اطراف سوژه امکان کادر بازتر هم وجود نداشت
ممنون از اظهار نظرتون
"۱۷:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (-2) | ادريس عباسي (12185)

وضوح برداشت داراي مشكل است و رنگهاي برداشت داراي تغيير در حالت واقعي و طبيعي است.
اديتي براي رفع رنگ سيان از روي برداشت به همراه شارپ و كادري اندكي بازتر بايد بهتر باشه!
موفق باشي.

- [quote]مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد. [/quote]
"۱۳:۵۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | ??? ??????? (2018)

درود
کیفیت برداشت کمی پایینه و در شرایط مناسبی از نظر نوری عکس نگرفتی
پایدار باشی.
"۰۱:۲۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ابوالفضل شفیعی سورک (98)

سلام جناب مریدی عزیز
با تشکر از اظهار نظزتون و با احترام به اون پس از امتحان کردن کادر های مختلف شخصا این یکی رو بیشتر پسندیدم
ارادتمند
صفحه 1 از 3
صفحه بعدی