سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات

صفحه 3 از 71
صفحه قبلی صفحه بعدی
"۱۲:۵۳ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

امضا و فضای مثلثی بالای کادر کمی به کار لطمه زده.
یکم کادر بازتر بهتر نبود؟
یه مد زنگی س÷یا یا هر رنگی فکر کنم این سایه روشنهای شدید رو که روی شیشه و بدنه ایجاد شده رو تقلیل می کرد.
موید باشید
"۱۲:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ندا دلير (5330)

فوکوس و نور÷ردازی روی کار جای دقت بیشتری داشت
محصول خوبی در اختیار داشتید و از اونجایی که به احتمال قوی از فلاش استودیو یی استفاده کردید فکر کنم می تونست خیلی بهتر بشه
در مورد دسته بندی تبلیغاتی هم موافقم
یکم کادر بازتر و چرخیدن به سمت چ÷ فکر کنم به کار کمک می کرد.
موفق باشید
"۱۲:۱۹ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

فاکتور های مهم در تبلیغات سریع الانتقال بودن مفهوم کار و جلب توجه مخاطب در یک نظر کلیه!

اقا رضای عزیز نمی دونم مورد استفاده این عکس برای کار فرما شما چی بوده ولی تو این عکس فاکتور اصلی که عطر باشه تو زمینه گم شده و فاکتر قالب تو این عکس زمینه و رگه های موجوده! در صورتیکه بکگراند باید در خدمت سوژه باشه برای جلب توجه و جذب نگاه به سمت فاکتور اصلی که شیشه عطر باشه.

امیدوارم کارهای بعدی که قراره ارسال کنید به هدف مورد نظر نزدیکتر باشه البته خودتون گفتید که این کار نا موفق بوده




[quote] چگونه از یک تلاش ناموفق به مرور می شود به یک کار نسبتا شایسته رسید[/quote]

با این نظرتون موافقم و منتظر کارهای بعدی هستم.
"۱۱:۵۹ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

بابت امتیاز منفی که به شما دادن معذرت می خوام نمی دونم کی با من و افرادی که به عکسهام نظر می دن مشکل داره.
"۱۱:۵۳ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

جالبه غیر مفید بودن این پیغام برام؟!!!!
جواب دادن به سوال آقای مصطفایی غیر مفید بود یاد نبود من واسه 20 روز p: البته فکر کنم کلا نبوئنم واسه خیلی ها خوشایند و مفید باشه.
موید باشید
"۰۹:۴۹ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

درسته منظورم رفله بود این عدم ادیت باعث می شه مچ آدمهایی مثل من زیاد باز بشه که خیلی بی دقتیم.
p:
[b]راستی یادم رفت بگم تا 15-20 روز دیگه خداحافظ [/b]
"۰۹:۲۶ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ندا دلير (5330)

یکم فلو شده صورت شایدم به علت ریسایزه که البته با یکم شارپنس می شد درستش کرد.
دست سمت راست خیلی به کادر چسبیده رنگ قرمز با توجه به سفیدی آسمان جای اشبا بیشتر رو داشت.
موفق باشی
"۰۹:۱۵ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

سلام
راستش چوب به چشمم زیبا اومد ثبتش کردم ولی تو ثبت اونقدری که با چشم زیبا بود نشد.
آره کمی ادیت داره توی رتگهاش تا بتونم تا اونجایی که ممکن بوده اثر نا مطلوب شیشه رو از بین ببرم.
در ضمن زمین هم معلوم نبود تو این عکس هرچه هست آسمان است و لفله هایش ;)
"۰۸:۵۵ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

حامد عزیز فکر کنم این چیزی که گفتی با باز کردن دیاف مقدور بود نه با بستن.
مرسی از توجهت ;)
"۱۴:۲۷ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | ندا دلير (5330)

صحنه جالبی رو ثبت کردید کاش با فتوشاپ تیرگی های جلو رو حذف می کردید تا جلو مار بیشتر بشه
فکر کنم یه پاسپارتو مشکی هم خوب کمک می کرد به کار
"۱۳:۴۸ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | ندا دلير (5330)

کادر و پاسپارتو تون اونقدر عکس رو تحت تاثیر قرار داده که...
ایده جالب اما کمی تکراری
کنترل نور کمی از دست خارج شده
شاید تو یه فضای خلوتتر و با یه زاویه خواصتر نتیجه بهتری به دست می آمد.

موفق باشید
"۱۳:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

انتزاعی یا مفهومی؟!
مفهوم رو خیلی متوجه نشدم در واقع نتیونستم برداشت خاصی بکنم
نویز درسته عمدیه ولی کمک خواصی به کار نکرده
فکر کنم شارپنس رو هم زیاد بالا بردی.
کادر هم....
نمی دونم حس می کنم جای کار بیشتری داشت.
"۱۱:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | ندا دلير (5330)

قایق بسیار زیبایی شده.
فکر کنم یکم کادر کجه (ممکنه هم مشکل از چشم من باشه)
اشبا رنگ جا داشت کمی بیشتر بشه
تو ادیت نمی شد یکم آسمون رو بهبود می دادید؟
یه ترکیب افقی بدون آسمون با سنگهای کنار ساحل هم فکر کنم بد نمی شد.
"۱۱:۲۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | ندا دلير (5330)

خوب سوژه دیگه خیلی ریز شده
یه کراپ نزدیکتر می تونست بیشتر کمک کنه و اگه عجله نداشتید شاید می تونستید با تنظیم دستی عمق میدان رو زیاد کنید تا سوژه خودشو نشون بده.

در کل شکار خوبی انجام دادید ;)
"۰۹:۵۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | ندا دلير (5330)

ایده خوبه
اجرا هم همینطور (بجز زیاد شدن نور روی طناب و زاویه ایجاد شده بین دست و گوشه کار)
ولی بعضی از فاکتورها رو متوجه نشدم

سفیدی بالای تار چیه؟
چرا خون کف دسته؟!
بعدم چرا کار انتزاعی؟؟؟ باید مفهومی باشه!

"۰۹:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | ندا دلير (5330)

به نظرم باید دیاف بیشتر می بستی و سرعت رو بالا می بردی چون کمی دستت تکون خورده و کار فلو شده.
یکم رنگها خفس که از کمی نور ناشی شده
نمی دونم من چشمام مشکل پیدا کرده یا کادر کجه؟!!
--------------------

در مورد توضیحات:
سعی کن خیلی درگیر این قضایا نشی (پیشنهاد یه خواهر کوچیک)
دلیل زیاد موندن یه عکس تو صفحه اول هم کم آپلود شدن عکسهاست و باند روش تاثیر نداره p:

موفق باشی دوست من
"۰۹:۳۸ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

آقا من تا جایی که یادمه خانه خدا گنبد نداشتا!!
راستش طراوتی منتقل نمی شه شاید اگه قطرات فریز می شد این حس بیشتر منتقل می شد.
اشبا رنگ هم بهتر بود بالا می بردی تا رنگ فیروزه ای کنبد خودشو نشون بده.
فکر کنم کادر افقی بهتر می بود.

موفق باشی
"۰۹:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

کار فلو شده
کنتراست مناسب نیست
کمی کجی دیواره می تونست تو ویرایش برطرف بشه
کار پیکسل شده چرا؟
"۰۹:۳۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ندا دلير (5330)

کار فلو شده
شلنگ زیاد به لبه کار نزدیکه
سپیا بهتر نبود؟
زاویه می تونست خواصتر باشه

یه فیلتر چرک هم می ذاشتی روش خوب می شد
همین فکر کردن و پیدا کردن ایده (حالا بسته به نظر شخصی هر کس) خوبه
D:
"۰۹:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | ندا دلير (5330)

تم رنگی مناسب برای یک فرد رفتنی است ;)
کادر خوبه
ایده جالبه
کاش می شد هیچ کس بجز این شخص رفتنی رو صندلی ها نبود
"۰۹:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

راستش خیلی به عکس دقت کردم نه از روی نام نه "توضیح" و نه خوده عکس چیزی متوجه نشدم!

پنجره کمی کجه
انعکاسهای اطراف بی هدف در عکس حضور دارند
محل قرار گیری سوژه می تونست بهتر باشه
"۰۹:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

نور کم مانع از انتقال منظور شما از این شات شده.
تو اگسیف ایزو نبود که ببینم می تونستید با بالا بردن ایزو سرعت شاتر رو بالا ببرید تا عدم وضوح جبران می شد!
البته می تونستید از یک منبع نور برای نر دهی موضعی استفاده کنید مگر اینکه عکی جزو عکسهای اتفاقی بوده باشه که شما فرصت پرداختن به این موارد رو نداشته اید (در دسته بندی قید نکردید)

در کل به نظر این حقیر برای رسوندن این مفهوم خاص نیاز به صرف وقت و دقت بالاتری بوده.

موفق باشید
"۰۹:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

به تصویر کشیدن آینه در کنار قاب عکسها به عنوان قاب خیال می تونست ایده خوبی باشه ولی به نظرت بهتر نبود از عنصر تاثیر گذارتری به جای آینه استفاده می کردی؟

کار شارپنس لازم رو نداره و خطوط قطع کننده قابها و رفله های رو آنها به کار لطمه زده
کنتراست هم جای بالا بردن داشت (با این کار کمی عدم شارپنس هم جبران می شد)

موفق باشی دوست من
"۱۴:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | ندا دلير (5330)

به نظر من کاملا خلاقانه و زیبا ثبت شده فقط اگه 90 درجه می چرخید چطور بود؟ البته فکر کنم کادر فعلی برای توضیحاتتون مناسبتره
دیدتون قابل تحسینه.
لذت بردم
"۱۴:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | ندا دلير (5330)

می تونست ایده خیلی خوبی باشه ولی خوب وجود اون خانم رو درست درک نکردم!
تقسیم تقریبا مساوی زمین و آسمان وسط بودن سوژه کنتراست پایین قرار گیری خط افق دقیقا روی خط گردن... جای دقت بیشتری داشت
"۱۴:۰۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ندا دلير (5330)

ثبت جالبی انجام دادید ولی می تونستید کادر بهتری انتخاب کنید مثلا از پایین قندیل که در هوا بود به سمت بالای لوله کادر می بستید (اصلا متوجه شدید چی گفتم؟ خودم به سختی فهمیدم p:)

آسمان اور شده که باعث از بین رفتن جزییات شاخه شده
لوله هم سهم کمی داره در صورتی که نقش مهمی تو شات شما داره ;)
"۱۳:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5330)

خلاقیتت تو این ثبت قابل تحسینه ولی اشکالات کار به مراتب بالا تره
فلو شدن سی و سه پل در بالا مانع از ثبت یه انتزاعی خوب شده
سیاهی پایین زیاده شاید اگه زمان رو بالا می بردی تا همه چیز بیشتر بهم بریزه یه ثبت انتزاعی بهتری می شد یا روی سه پایه انجامش می دادی تا پل ثابت ثبت بشه.
[quote]0: نکات مثبت و منفی عکس یکسان است و در کل عکاس باید دقت بیشتری در انتخاب ارسال‌های خود داشته باشد.[/quote]
"۱۳:۴۳ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ندا دلير (5330)

می شد دیاف رو بیشتر بست تا پرچم گل هم فوکوس باشد
ثبت خوبیه

[quote]1+: در كل تلاش خوبی توسط عكاس انجام شده ولی نياز به اصلاح و بهبود دارد. عکس دارای مشکلات تکنیکی یا موضوعی است. عکس با وجود کیفیت بالا ایده‌ای تکراری است.[/quote]
"۱۳:۳۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | ندا دلير (5330)

وضوح کار نسبتن خوبه هرچند بهتر بود فوکوس کامل روی پروانه بود تا گل البته کمی سخته در عکاسیه حشرات
تم رنگی خوبه
با کادر ارتباط برقرار نکردم می تونست خواصتر باشه البته این بر می گرده به مشکل من با وسط بودن سوژه ;)
"۱۳:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ندا دلير (5330)

کار جالبی شده بیشتر تک رنگ بودنش جذابه
می شد تو ادیت کمی کار رو خلوتتر کنی
کمی شلوغه کار
سی سی دی هم اوضاع خوبی نداره (تمیز شدن می خواد) ;)
صفحه 3 از 71
صفحه قبلی صفحه بعدی