سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
صفحه 1 از 2
صفحه بعدی
"۱۰:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | رضوان (255)

من نمی خوام توی کارهای این سایت فضولی کنم. اما اینهمه عکس (....) آپلود میشه حالا چی شده به این یکی ایراد گرفته شد اونم با امتیاز منفی!!!
"۰۲:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

ممنون از لطف همه دوستان.

[quote]*-* اگر براتون ممكنه براي من يك ايميل بزنيد تا سوالاتي از خدمتتون بپرسم *-*[/quote]
آدرس من rezvanv@yahoo.com
البته 4 روزي به اينترنت دسترسي ندارم بعد در خدمتم.
"۲۱:۳۰ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

[quote]در مورد عكسم توضيح بدم كه ورژن ديگه اي با يك كودك در حركت در سمت كادر هم دارم[/quote]
سمت چپ كادر منظورم بود
"۲۱:۲۶ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | رضوان (255)

تشكر از لطف دوستان براي نظرهايي كه به عكسم دادند.
در مورد عكسم توضيح بدم كه ورژن ديگه اي با يك كودك در حركت در سمت كادر هم دارم. يك عكس هم با سهم بيشتر سه چرخه بدون حضور كودك.
اين يكيشون بود كه گذاشتم و گذاشتن بقيه به نظرم تكرار خواهد بود.
در مورد مفهوم بودن عكس فكر ميكردم كه بيننده قاعدتا بايد ارتباط برقرار كند. عكس در دسته بندي مفهومي قرار گرفته ، رنگ و المانها مثل سه چرخه شكسته و آثار پوسيدگي روي ديوار و ... بايد براي بيننده سوال برانگيز باشه و من اول قصد نداشتم عنوان روي عكس بذارم.
"۱۱:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

5 عکس عمودی گرفتم که به هم بچسبند و یک عکس پانورامای عریض رو تشکیل بدن اما چون مجموعه اون تو سایت با سایز 740 خیلی کوچیک میشد ترجیح دادم یک عکس تنها رو بذارم. توضیح دادم که بیننده بدونه که عکس از چپ و راست ادامه داره.
ممنون از نظر و توجه ات.
"۱۷:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | رضوان (255)

حمیدجان در مورد عکست نمی تونم بهت بگم از اینور و اونورش کم و زیاد کنی بهتر میشه که این سبک گفتگو رو من جای دیگه ای الا اینجا ندیدم.
چون بحث کمپوزیسیون خیلی مفصله و فقط به نقطه طلایی که اینجا دائما ازش اسم برده میشه ختم نمیشه. همچنین درباب کمپوزیسون کتابها قطوری از باهاوس درآمده که خیلی مفصلند ولی همه اینها بر میگرده به 70 - 80 سال پیش که بعدها کسانی به عمد اون اصول رو زیرپا گذاشتند. بگذریم فقط باید بگم اونجوری که خودت از عکست خوشت میاد مهمه نه اینکه شبیه چی بشه خوبه.
اصول رو باید دانست اما تکرار اونها کپی کاریه یا مشق شب.
من از ترکیب موجود در عکس کجی کادر و ... خوشم آمد ولی از حالت کودک نه شاید شخصی باشه اما حس خوبی بهم نمیده ! برام آزار دهندست.
"۱۶:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

ممنون از لطف دوستان.
این عکس از سه عکس تشکیل شده که عکسها با فوکال 42 میلیمتر گرفته شده و وایدی در کار نبوده این خاصیت عکس پانوراما با میدان دید کم هستش که دچار اعوجاج میشه و من هم همینش رو دوست دارم. میشه که اعوجاج لنز رو در زمان چسباندن عکسها به هم اصلاح کرد اما من این رو نمی خواستم بخصوص که از تراز سطح افق، عکس شروع شده و کاملا تا سطح قائم دوربین چرخیده، 90 درجه کامل. خیلی کوبیستی میشد اگه حجم ایجاد شده رو بیارم جلو ، توی سطح!
کمی کراپ از بالا شاید اما حذف ساختمان بالایی رو نه. آسمان و کلا نور هم به علت وقت کمی روی عکس گذاشتم اصلاح نکردم اما باید برای قطع بزرگش اونو اصلاح کنم حق با شماست.
"۱۲:۲۸ ۰۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

ممنون از توجه دوستان به این عکس.
حرفی ندارم همونطور که در عکس قبلی هم گفتم این عکسها در لحظه هستند و اینکه در اون لحظه فرم سوژه و حرکتهاش با کادری که روش بستین و همه عواملی که دخیلند جور بشه که عکس خوبی در بیاد سخت و هم اتفاقی هست بخصوص بین جمعیت.
"۱۵:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضوان (255)

از نظر خود عکس وضوح و کادر و نور و بخصوص زاویه دید مناسب نقاط قوت کار هستند و از نظر سوژه هم تکرار و پرسپکتیو ایجاد شده کار زیبایی رو بوجود آورده.
منو یاد یک مجسمه ایی تو موزه معاصر می اندازه.
"۱۴:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | رضوان (255)

یک کار انتزاعی زیبا.
من از ترکیب و بافت اون خیلی لذت بردم.
توضیح و نقد خاصی ندارم ولی باید بگم از نظر من کار با ارزشیه.
موفق باشی.
"۱۵:۲۲ ۳۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | رضوان (255)

روم به دیوار آقا! اما اسم کوچیکمه، پس پیشوند و پسوند نمیخواد همون خالی کفایت میکنه.
من فکر کردم حالت دست و پارچه قرمز که هر دو یکجور کشیدگی دارند نشون میده که پرچم توی دست دخترکه. اگر کادر هم بازتر میشد اون پرچمی که دست دخترک بود برای من و شما چیزی رو تداعی نمی کرد یک چیز محلی بود. پس کادر باید خیلی باز میشد تا پرچم بودن اون معلوم بشه اونوقت عکس کلا تغییر می کرد.
این کادر بدون کراپه توی اون لحظه من این کادر رو تونستم کشف کنم.
"۰۰:۰۸ ۳۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضوان (255)

مجموعه زيباييست. بخصوص اين عكس به نظرم كار خوبيه. كادر و نور و كنتراست مناسب داره. از ديدنش لذت بردم.
"۲۰:۴۳ ۳۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | رضوان (255)

از لطف دوستان به اين عكس ممنونم.
يك توضيح: اين عكس جزو عكسهاي ژورناليستي و لحظه اي يا snap shot هست و حضور ديگران رو در كادر نميشه كنترل كرد. به هر حال در يك لحظه يك تصميم روي كادر و فوكال با كمي دست و پا زدن بين جمعيت براي كادر بهتر. توي اون شرايط ( وسط ميدوني با 6-7 هزار نفر جمعيت ) اين توان من بود.
البته يك عكس ديگه هم از اين سوژه دارم با كمي نزديك شدن.
"۱۱:۴۳ ۳۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | رضوان (255)

من معمولا کارهای شما را دنبال می کنم بخصوص کارهای اولتون رو بیشتر دوست دارم.
در مورد این عکس به نظرم در خارج از ایران دیدن یک چنین کادری تکراریه که هر روز آدمها از مقابل انواع تبلیغات عبور می کنند.عکسهایی از مدلها گاهی به ارتفاع خود ساختمان حداقل 30 متر که کوچیکی انسان در برابر این غولها کاملا حس میشه.
برداشت من از عکس بخصوص قرار دادن اون در دسته بندی مفهومی این بوده که به نوعی محاط بودن انسان رو در برابر تبلیغات نشون بدین و کوچکی اونرو در برابر این غولها.
در کل به نظر من کار خوبیه ولی شاید وقت بیشتری میطلبید برای پیدا کردن سوژه و زاویه بهتر.
"۱۰:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

کوه های منطقه ویژنان حوالی گیلان غرب در استان کرمانشاه
"۱۱:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضوان (255)

شاید پختگی عکاسانه در عکسهای شما نباشه اما حسی که بیانگر احساسات درونی شماست در عکسهای شما موج می زنه. عکسهای expressive شما به نوعی منو به یاد نقاشیهای فریدا کالو می اندازه.
یک توصیه هم برای خودتون:
میان هیاهوی ارقام و چرخ زره پوشها همیشه کودکی باد را صدا کنید.
زندگی پر از اشتباهات مفرح است! میشه ماهی همیشه بود اگر از پشت الفاظ بیرون بیایم و در علفهای تمایل بدویم.
"۰۰:۰۰ ۲۹ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

من باز براي ديدن عكس شما آمدم و از ديدن عكستون و نوع نگاه در اون لذت بردم. واقعا كه براي من زيبا بود.
"۱۲:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | رضوان (255)

کار زیباییه
کار و ایده نویی در کار هست که از دیدنش لذت بردم. کار با ارزشی است که ناشی از دید قوی عکاس داره.
تبریک می گم.
+3
"۱۶:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

چه خوب شد که این عکس مبنایی شده برای بحث.
آقای جوادی من با نظر شما در مورد ذات هنر موافقم اما این امر تنها در صورتی امکان پذیر هست که هنرمند با اشراف به تاریخ هنر و بخصوص در اینجا دوره پست مدرن سعی در خلق اثری با سبکی شخصی کنه.
دلایل تنوع در پست مدرن هم همین تجربیات شخصی هست. از نئودادایسم و پاپ آرت که نگاه زیبایی شناختی رو زیرسوال بردند تا کانسپچوال و نئو کانسپچوال که بازگشت به مفاهیم اولیه مدیا رو دارند. به هر حال گفتن این حرفی که می زنی با عمل به اون فاصله اش خوندن و دیدن در دنیای جدیده که منابع و امکانش برای ما محدوده. تجربه جدید لازمه اش اشراف به کارهای انجام شده است.
من نمی گم که عکسهای من مثلا چیز جدیدی هستند نه. از بی سبکیه که دچار تکرار دیگران شده ام اما دلیل هم بر عدم آگاهی من از هنر روز نیست چون می دونم پس می فهمم کارم چیز جدیدی نداره اگه نمی دونستم یه بچه خوشحال بودم. نتیجه اینکه روی نظر قبلی ام هستم.
"۱۶:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضوان (255)

کار زیبائیه.
کادر و ضد نور خوبی شده.
موفق باشی.
آدم حرف دیگه ای نداشته باشه باید اونرو بنویسه که نظرش ثبت بشه ! آقا همین. خدا کنه متراژ نظرم خوب باشه.
+2 در صورت عدم ثبت امتیاز !
"۱۵:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

ممنون آقای عباسی از نظرتون. من با این عکس خودم مشکل دارم!
منظره عجیب و خاصی بود در منطقه یک رشته کوهی بود که بدون هیچ گیاهی روی اون و بالاترین نقطه این چند درخت. چون عنصر دیگه ای نیست که ارتفاع رو نشون بده زمین اصلا مسطح به نظر میاد.
من فرمی که شما پیشنهاد کردین رو بیشتر دوست داشتم و امتحان هم کرده بودم اما باز هم حس کوه بودن رو نداشت. چند عکس از دو طرف درختها هم دارم که پانوراما هم کمکی نکرد.
تا حالا برام پیش نیومده بود که منظره ای شکل خودش رو در عکس تغییر بده .
"۱۵:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

سلام؛
من عکسهای قبلی شما رو دیدم به نظرم از یک سبک و کلاس خاصی برخوردارند. اکثر کارهای شما از سوژه های انسانی و زمینه سفید کارهای زیبائیند گرچه ظاهرا با سلیقه سایت زیاد همخوانی نداره اما در مورد این کار باید بگم کاملا متفاوته با بقیه ! چراش رو حدس می زنم اما درک نمی کنم!
این کار یک کار snap shot به نظر میاد که البته در دهه های اخیر بعضی عکاس های بزرگ هم به این سبک کار کردند ولی نوعی زیبایی شناسی snap shot ی در اونها وجود داره که من در کار شما نمی بینم.
به هر حال با عرض پوزش باید بگم به نظر من این کار به هیچ وجه در سطح کارهای زیبای قبلیتون نیست.
"۱۴:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | رضوان (255)

کار زیباییه.
از دیدنش لذت بردم.
سطوح تقریبا خالص و حجم منحنی تنگ و انعکاس تصویر پشت اون و تضاد رنگ در ماهی و سایر عناصر.
من ترجیح میدادم کمی زاویه های دیگر رو هم امتحان می کردم. بیشتر منظورم با تغییر ارتفاع دوربینه.
"۲۳:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

من به شخصه اين عكس رو به دومي ترجيح ميدم.
"۱۴:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضوان (255)

به گالری شما رفتم و عکسهای زیباتون رو دیدم. برای من عکس انتظارتون از همه جذابتر بود. این عکس هم کار تکنیکیه. وضوح و رنگها خوب در اومده اما فلاش باعث شده کمی گل برچسب بشه. این نظر شخصیه. ممنون از نظراتتون روی عکسام.
"۱۱:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضوان (255)

به نظر من عکس خوبیه و کادر تعادل خوبی داره فقط به نظرم با تاکیدی که با فوکوس روی طناب بر طناب صورت گرفته کمی سایه روشن قویتری داشت و در ضمن به نظر اگر نفر دوم توی کادر نبود بهتر میشد.
در کل به نظرم عکس در دسته بندی ژورنالیستی عکس ارزنده یست.
"۱۱:۱۱ ۲۶ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

ضمنا عکستون رو تو موزه دیدم عکس زیبایی بود. یک سوال هم داشتم گرچه جاش اینجا نیست می خواستم بدونم از این لنز 28 - 135 راضی هستید؟ عکساش شارپ هست؟ چون یک لنز تو این رنج می خوام بخرم. ممنون
"۱۰:۱۸ ۲۶ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضوان (255)

نویز نیست بخاطر بافتی که توی عکس هست تغییر سایز اون مشکل ایجاد می کنه و مجبور شدم علاوه بر کوچک کردن عکس کمپرس هم روش انجام بدم. چون زاویه ام با نور خوب بود عکس اصلی عکس خوبی بود.
ممنون از نظرت.
"۱۰:۰۳ ۲۶ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضوان (255)

به نظر من عکس قشنگیه و بیشتر حس طنز داره . تقارن جالبی داره , دوست داشتم دوچرخه ها کاملا نصف بودن یعنی فقط چرخ جلوی دوچرخه سمت راست و عقب دوچرخه سمت چپ تو کادر بود. از عکس برداری متوالی اگر استفاده می شد شاید سوژه در حالت جالبتری قرار می گرفت.
در کل عکس خوبیه.
"۱۳:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | رضوان (255)

کار بسیار زیبائیه .
ثبت زیباییست. ایده و تکنیک خوبی داره. نور و تون رنگ خوبی داره.کادر و ترکیب بندی همینطور .
واقعا لذت بردم.
صفحه 1 از 2
صفحه بعدی