سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
صفحه 1 از 3
صفحه بعدی
"۲۰:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | حسين اقبالي (2380)

با انتزاعي بودنش موافقم با صنعتي بودنش نه
چون ديد خوبي به سوژه نمي ده
و زيبايي فرمي در برنداره
و به نظر من ناقصه
ولي به عنوان انتزاعي ديدگاه خوبي داشتين
"۲۱:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2153)

سلام برداشت زیبایی شده یک مقدار زاویه برداشت کجه بهتر بود شمعها به طور کامل عمود می بود و یک مقدار دیاف بسته تر و سرعت شاتر بالاتر.
کادر از بالا بار تر هم بد نبود.
موفق باشید.سربزن
"۱۳:۴۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | حامد حقگو (90)

بهتر بود عنوان و یا توضیحی برای ثبت می نوشتید. شاید اگر فضای ثبت تیره تر بود شعله شمع ها نمایش بهتری داشتند. از زاویه پایینتر عکسبرداری می کردی بهتر بود. با انتخاب این دیافراگم و این لنز باید وضوح بیشتری داشته باشی.
موفق باشی.
"۱۲:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2153)

شارپ بالاتر خیلی کمک به کار می کرد و فکر کنم رنگ صورتی پوست جذابیت عکس را زیاد تر می کرد.
(راست میگن کف دست مو نداره)
موفق باشی سربزن
"۱۱:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | ادريس عباسي (12060)

شارپ و كنتراست بالاتر!
به نظرم ميتونست بسيار تاثير گذارتر باشه!
مد رنگي خوب انتخاب شده و داراي كادر مناسبي نيز هست!
موفق باشي.
"۱۰:۱۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حامد حقگو (90)

البته چون کار آن شرکت کننده را ندیدم نمی توانم قضاوت کنم که شبیه آن کار درآمده یا خیر. کادر می توانست بازتر باشد. اگر توضیح و عنوانی برای این ثبت انتزاعی اعلام می کردید مناسب تر بود و بیننده می توانست به مفهوم عکس نزدیک شود.
موفق باشی.
"۲۰:۱۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (5394)

محروم شدم و امتیازم ثبت نشد . شرمنده
"۲۰:۱۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (5394)

جناب اله داد سلام
وضوح برداشات و رنگها خیلی خوبه . احتمالاً با برش عکس و بزرگتر شدن سوژه کمک مؤثری به زیباتر شدن کار بشه . ممنون
"۱۸:۱۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6246)

کیفیت عکس مشکلی ندارد، اما از نظر موضوع و ترکیب بندی چندان مناسب نیست.

تا جاییکه من می دانم نمی شود عکسهای قبلی را پاک نمود!
"۱۴:۱۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | میثم اله داد (67)

این عکس رو قبلاً با کیفیت خیلی پایین تر گداشته بودم که به دلیل انتقاد صحیح دوست جدید و خوبم ادریس عباسی دوباره و با کیفیت بهتر گذاشتمش.

اگر کسی می تونه من رو در جهت پاک کردن عکس قبلی کمک کنه.

ممنون میشم.

"۰۱:۳۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | ادريس عباسي (12060)

در مورد نويز بالا كه خودت توضيح دادي و شايد استفاده از كادر بسته تر نيز مناسب ميبود!
وضوح برداشت خوب شده و موفق باشي.
"۱۴:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی لرستانی (1977)

درود
فکر میکنم با کادر بسته تر به نتیجه ی بهتری برسی
و دیاف باز تر.
پایدار باشی.
"۱۱:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهریار منصوری (649)

سلام
کادر بسته تر شاید ثبتت رو با جلوه تر سوژه قو یتری نشون میداد. فضای خالی سمت چپ خیلی جالب نیست.

موفق و شاد باشی.
"۱۰:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | میثم اله داد (67)

ایزو ی بالا یکی از ایراداتی هست که در این عکس وجود داره.

و من نگفته قبول دارم.
"۱۹:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حجت کایدخورده (199)

کادر بندی نامناسب می تونست پایینتر بیاد اگه فکر می کنید بک از دست می ره می تونستید کادر بازتری انتخاب کنید . از سمت راست هم مشکل ناقص شدن بعضی عناصر دیده می شه .
[quote]مشکلی نیست.یه مقدار هم با سلیقه بازدیدکنندگان میریم جلو[/quote]
فکر کنم اگه به سلیقه ی خودتون جلو برید موفقترید .
چون یه سلیقه به سلیقه های دوستان اضافه می شه و ما هم یه چیزایی یاد می گیریم . 
"۱۶:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12060)

با توجه به امتيازات داده شده در طي 7 روز گذشته سايت عزيز از دادن امتياز امتناع ميكنه!
2+
"۱۴:۳۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12060)

به نظرم كادر برداشت اندكي كج شده و همچنين افزايش كادر در پايين برداشت در جهت ايجاد فضاي بيشتر براي نمايش قسمتي از گلها به نظرم بايد مفيد باشه!
موفق باشي.
"۱۳:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | فریبا شادیان پور (624)

شاید اگر یک قاصدک سوژه اصلی قرار میگرفت بقیه عناصر در خدمت آن ، ثبت زیباتر میشد.از آن دو نفر میشد بهتر استفاده کرد. وضوح نسبتا مناسب است و زاویه ثبت نه . فرصت کردین سری به اخرین کارم بزنید و موفق باشید
"۱۴:۴۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | حسين اقبالي (2380)

آقا چرا اينطوري؟
خوب اينم يه برداشت از مناطق جنگيه
فقط عناصر اضافي در تصوير هست
و انگيزه و موضوع خاصي توش ديده نميشه
فكر كنم مسؤولين سايت بتونن كمكت كنن
:)
"۱۸:۰۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (-3) | آرمان مکنوونی (61)

متاسفانه با عکس اصلا نتونستم ارتباط بر قرار کنم
و هیچ مفهومی رو هم نمیشه واسش تجسم کرد الالخصوص که خانم که در عکس هستش از نوع روسری و دستهاش مشخصه که از سن بالایی بر خوردار هستش
حالا چه ربطه به پریدن او عزیز بالای سرش و حجاب داره اصلا سر در نمیارم!!
پوزش می خوام
سبز باشید
"۱۷:۲۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احسان حاجيوند (322)

با نظرات آقای قزوینی موافقم. کادر بندی مناسب نیست همچنین می تونستین اشباع رنگ و کنتراست پس زمینه را افزایش بدهید. مسلما با انجام این کارها کارتون زیباتر می شد. [url=http://www.aks.akkasee.com/photos/48533/?extraParams=%253BuserSystemViewC%253AArray%253BsortBy%253A&]شبانه[/url] من رو ببین منتظر نظراتت هستم.
شاد و پیروز باشی
"۱۶:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | علي‌اكبر قزويني (621)

وجود آنتن‌ها در پس‌زمينه مزاحم است و بهتر بود در اديت حذف مي‌شدند يا از زاويه‌اي عكس گرفته مي‌شد كه پيدا نبودند. تنظيم كنتراست و لول پيشنهاد مي شود.
موفق باشيد!
"۱۱:۲۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | میثم اله داد (67)

ممنون از حضور دوستان؛

جناب آقای رحمتی

در مورد ایزو حق با شماست و به نوعی یک اشتباه صورت گرفته و قبول دارم.ممنون از دقتتون و تذکرتون.

در مورد فریم هم باید عرض کنم که بله.یک فریم است.

ولی در مورد ارتباط بهترین جمله را خودتون بیان کردید.

ممنونم.

"۲۰:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6246)

چندان با عکس ارتباط برقرار نکردم (البته مشکل از بنده است)
اما در مورد اکسپوز به نظرم شما دچار یک اشتباه شده اید.
نمی دانم به چه علتی در نور روز از حساسیت 800 استفاده کرده اید، در حالی که برای فریز کرده سوژه می توانستید از همین سرعت شاتر استفاده کنید و بجایش از دیافراگم بازتر بهره ببرید. (مشکل عمق میدان هم که نداشته اید)

یک سوال هم دارم، آیا عکس یک فریم است؟
"۲۰:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | ادريس عباسي (12060)

مفهوم خاصي رو در برداشت ميشه ديد و نقدآقاي حيدري رو مناسب ميدونم!
ترجيح ميدادم در مورد صورت شخصيت مونث وقت بيشتري گذاشته ميشد!
موفق باشي.
"۱۸:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | پريسا صالحي (672)

سلام آقاي اله داد
ابتدا كه عكس شما رو ديدم اسمش منو جذب كرد و اينكه اين كه پرش يك آقا چه ربطي به حجاب داره( وقتي كوچيك بود) كنجكاو شدم كه عكسو كامل تر ببينم
و حال كه به عكس نگله ميكنم اولين چيزي كه مناسب نديدم و حس كردم به عكس شما ضربه زده سياه كردن صورت خانم سياه پوش است شما كه چنين حوصله اي براي عكاسي به خرج داده ايد. راه حل بهتري براي نشان دادن صورت اين بانو بايد ميانديشيدين من به شما حتي پيشنهاد روبنده ميكنم و نه سياه كردن صورت بانو و نه كادر مربع كه كمال بي حوصلگي است -1.
با نظر تهاجم جنس مخالف با آقاي حيدري موافقم ولي حس ميكنم يه پله پرش شده حجاب خانمها براي ارتقا و پيش برد خواسته ها در جامعه كنوني ما .
فوق العاده بود
موفق باشين
"۱۶:۱۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | مسعود حیدری (322)

با توجه به عنوان ایده ی و نظر جالبی داشتی .
با توجه به اجرای کار ، دو مفهوم متفاوت میشه برداشت کرد.
یکی اینکه حجاب میتواند موجب اوج گرفتن و صعود شخصیت خانمها باشد .
برداشت دیگر اینکه میتوان از حجاب صرف نظر کرد چون صرفا حجاب نمیتواند مانع تهاجم جنس مخالف باشد.
کاش با ترفندهای دیگری صورت این خانم را می پوشاندید تا از حالت معمولی خارج شده و به عمق دیدگاه شما کمک میکرد .
موفق باشی دوست عزیز.
امروز از دادن امتیاز محروم هستم . ببخشید
"۱۵:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | میثم اله داد (67)

سعید عزیز؛

با تشکر از حضورت.توضیحی در مورد عکس ندارم به جز عنولن عکس.و به نظرم عنوان کاملیه.البته نه اینکه نظر شخصیه من در مورد حجاب این باشه.ولی یک نوع برداشت متداول در جامعه ما است.خصوصاً در بانوان.

باز هم ممنونم
"۱۵:۱۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | سعید حبیبی (137)

متاسفم نتوانستم با عکس ارتباط برقرار کنم لطفا توضیح دهید منظور چه بوده.موفق باشید.
"۱۹:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | فرزین رییس زاده (387)

خیلی عکس زیبایی شده مثل تابلوی نقاشی از نظر من کیفیت و وضوح هم خیلی خویه !
صفحه 1 از 3
صفحه بعدی