سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
صفحه 1 از 7
صفحه بعدی
"۱۳:۴۸ ۱۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | حمید عباسی (54)

فربد جان سلام فكر كنم شبيه به اين ثبت باز هم ارسال كرده بودي
نمي دونم كج بودن ثبت به دليل شيب شهر هست يا كادرتو كج بستي؟
دوست دارم با دوربين جديدت ثبتهاي بهتري ازت ببينم
يا علي
"۱۰:۴۶ ۱۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پريسا صالحي (641)

سلام آقای علی

به نظرم بهتر بود آسمان به جای خاکستری فعلی مشکی مخملی میبود.
نویز نیز در بیشتر جاهای عکس دیده میشه

[quote]کادرتو کج بستی رفیق [/quote]

موفق باشید

+1
"۰۹:۰۱ ۱۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حنيف شعاعي (256)

کادرتو کج بستی رفیق
"۰۱:۴۳ ۱۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی آذرنوش (260)

سلام فربد جان.
زاویه دید بسیار مناسبه. کادر خوبی رو هم بستید البته ترجیه میدادم باز تر باشه. وضوح هم خوبه. میتونست کنتراست بالاتر باشه.
الان به قدری ناراحتم که نمیتونم بخوابم. تو این موقعیت چی آرامش بخش تر از دیدن عکس زیبای یه دوست بزرگوار؟
سر بزنید
"۲۳:۱۶ ۱۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فربد علّی (392)

برای فلو کردن آب در آن نور شدید ناچار به بالا بردن دیاف شدم !
جایی که ایستاده بودم چندان مستحکم نبود و لذا لرزش دست اجتناب ناپذیر بود و به همین دلیل کمی فلو در دیگر المانها ایجاد شد ! البته الان که اصل عکس را دیدم ، ریسایز شدن عکس رو هم بی تاثیر نمیبینم !
در هر صورت ممنونم از نظرات سازنده شما
"۲۰:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سيد محمود حسيني (721)

آقا فرید سلام
خیلی ثبت زیبایی شده الا اینکه کمی وضوح و شارپ کمه .
با دیاف 22 رو کدوم نقطه فوکوس کردین که این جلو ها بلور شده ؟
در هر حال واقعاَ زیباست .
"۱۳:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4435)

flow بودن برای آب در این کار انتخاب خوبیه اما 4/1 ثانیه حتی با دیاف 22 هم اکسپوژر زیادی بوده برای یک روز آفتابی بخصوص در قسمت های پایین کادر زیاد بودن نور به نظر می رسه! بخصوص که محل فوکوس اون قسمت های نزدیک تر نیست در واقع بخش پایین کادر ترکیبی شده از کمی Blur بودن و کمی زیاد بودن نور. این دو تا باهم به نظرم یه کمی می تونن لطمه بزنن به زیبایی کار.
موفق باشید...
"۲۰:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پوریا داعی (2013)

برداشت به نظر یک مقدار تیره شده و تفکیک رنگها مشکل است! شاید نور دهی بیشتر یا یک مقدار دیاف باز تر بد نمی بود..
موفق باشی؛
"۱۸:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | یاسر رضایی (6170)

فرید عزیز
کار خوبی شده
ولی از ترکیب خیلی خوبی برخوردار نیست
کمی افزایش شارپنس رو پیشنهاد میکنم
موفق باشی
"۲۲:۳۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی آذرنوش (260)

سلام فربد جان.
منظره بسیار دیدنی ای رو ثبت کردین.
متاسفانه ریسایز شدید به کیفیت کار لطمه زده و مطمئنن عکس اصلی بسیار دیدنیست.
موفق باشید
"۱۸:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | علی لرستانی (1976)

درود علی جان
فکر میکنم اگر شارپنش رو افزایش میدادی و سهم بیشتری رو به شهر میدادی بهتر میشد
پایدار باشی.
"۱۰:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | حامد حقگو (135)

ثبت دارای اشکالاتی است که در صورت رفع آن به ماکرو ی خوبی تبدیل می شود. اصلاح فوکس، کادر و ترکیب و کنترول نور بهتر و بگراند یکدست و تیره تر.
موفق باشی.
"۰۲:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پوریا داعی (2013)

فکوس دقیق نیست ولی با توجه به پرهای باریک قاصدک فکوس اتومات دستی هم کار سختی است!
کار بهتر بود قرینه باشد و وزن مناسبی در دو طرف داشته باشد.
موفق باشید.سربزن
"۰۱:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12101)

فوكوس برداشت به صورت دقيقي انجام نشده و كادر برداشت نيز به نظرم مناسب نيست! (در اطراف زياد به لبه كادر نزديك شده و در نقطه مقابلش دور شده!)
ترجيح ميدادم برداشت داراي كادر بازتري باشه!
موفق باشي.
"۰۰:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود مقدس (229)

شبیه کار قبلیتونه
نویز داره
فوکوس و نورش زیاد خوب نشده
منتظر کارهای بهتروتون هستیم
موفق باشید
"۲۰:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | حسين اقبالي (2314)

اين كار بهتر از كار قبلي است
وضوح مشكل داره
سرعتتون 1/800 هستش 1/500 نيست
ولي باز كمه
موفق باشيد
"۲۰:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی آذرنوش (260)

این یکی ثبت شد !! عجب....
"۲۰:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی آذرنوش (260)

سلام عرض شد !!
این یکی خیلی زیباتر شده. ترجیح میدادم خود قطره و برخورد اون هم مشخص باشه.
کادر و نور و رنگها خوبه. کمی وضوح پایینه.
2 امتیاز طلب شما.
من همواره از امتیازدهی محرومم !!
"۱۸:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پريسا صالحي (641)

سلام آقاي علي
سوژه اي كه براي قطره گرايي انتخاب كردين عاليست
تمام حرف را آقاي عباسي بيان كردن
موفق باشيد
"۱۸:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیر حسین اکبری (14)

منم موافقم . اما این دفعه وضوح خیلی بهتره . منم یکی انداختم اما کاملا اتفاقی .
"۱۷:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (1) | ادريس عباسي (12101)

هر چند فرم و تركيب پرتاب ايده آل نيست و فرم خاصي رو باعث نشده ولي كيفيت و وضوح برداشت نسبت به قبل افزايش قابل توجهي پيدا كرده!
موفق باشي.

- در اين نوع برداشتها نوع پرتاب قطرات به همراه فوكوي دقيق محل ضربه خوردن بر روي محل مايع به نظرم از توجه خاصي بايد برخوردار باشه!
"۲۳:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12101)

نويز زياد در برداشت بيشترين لطمه رو به برداشت زده و باعث افت كيفيت بصري برداشت شده!
به نظرم وجود هاله اي خاكستري در مركز برداشت بايد حاصل از بخارات قهوه داغ باشد كه شايد بهتر ميبود قهوه داغ نباشد چون تاثير خاصي در برداشت نداره!
لحظه ثبت خوب بوده ولي با توجه به سرعت بالا بازهم فريز درست انجام نشده و شايد مشكل از فوكوس باشه! فريز دقيق رو با سرعت 1/250 ثانيه هم ميشه به دست آورد!
موفق باشي.

- مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.
"۲۱:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فربد علّی (392)

دوست عزیز ممنون از اینکه به عکس حقیر نظر دادید . متاسفانه در 4 عکس اخیر بنده هیچ گونه نظری وجود نداشت که خب زین پس سعی میکنم بهآن توجهی نداشته باشم !

عکاسی از قطره انصافاً مشکل است . شما نیازمند یک منبع نور خیلی خوب هستید تا بتوانید سرعت شاتر را حداقل تا 2000 بالا ببرید . لذا پیشنهاد بنده فضای آزاد است .
درمورد مایع هم بنده از قهوه و شیر استفاده کردم که قهوه داغ و شیر سرد بود !

ولی در مجموع برای بدست آوردن نتیجه مطلوب بهترین راه ممارست و تمرین است . بنده این شات را بعد از گرفتن حداقل 50 شات بدست آوردم!
"۲۰:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیر حسین اکبری (14)

یکی از مهمترین تلاش های من ببرای گرفتن با سرعت شاتر پایین همین بوده . از طرفی هم چگالی مایع ها خوب انتخاب شده . اما چرا نویز اسنقدر زیاده . اونم با این دوربین خوب؟ خودم عمرا بتونم اینطوری عکس بگیرم .اما کاش بشه در زمینه تنظیمات بیشتر توضیح بدین . بهتره تو محیط بسته بگیری یا آزاد .چی کار کنی ایزو بیاد پایین ولی نور کافی باشه اونم با این سرعت .....
ممنون
"۲۰:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (2013)

فریز خیلی خوبی داشتید ولی ایزوی بالا به شدت نویز تولید کرده؛ حیف با این فریز اگر شفافیت کار بالا بود خیلی زیبا می شد.
موفق باشید.
"۱۷:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی آذرنوش (260)

خدا رو شکر با همین 2 هم محروم شدم !!!!!
"۱۷:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی آذرنوش (260)

استاد بزرگ سلام !!
ثبت خوبی رو در اولین تجربه اینچنینیتون انجام دادین.
رنگ و کادر به نظرم خیلی خوب شده ولی یه هاله دور قطره میبینم که نمیدونم حاصل چیه.
به هر حال زیبا شده. 3 نمیتونم بدم چون محروم میشم !!

ممنون
"۱۹:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | پوریا داعی (2013)

مد رنگ مناسب است وای اشباع بیشتر خیلی مفید بود.
فکوس روی گلبرگها خیلی خوب شده و کیفیت اون منطقه خیلی خوب شده اما روی مرکز گل فکوس خوبی نشده است!
موفق باشید.سربزن
2+ امروز بدون دلیل محروم شدم! شرمنده!
"۱۹:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | پوریا داعی (2013)

با کادر مستطیلی موافقم و یک مقدار کنترل بیشتر نور.
فکوس روی نیمه بالای کار خوب بوده ولی روی نیمه پایین کار باعث فلور شدن کار شده..
رنگهاری زیبایی در کار دیده میشود ولی شدت رنگها خیلی زیاده.
موفق باشید.سربزن
طبق معمول محرومم 2+
"۱۷:۳۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | یاسر رضایی (6170)

سلام فرید عزیز (ممنون از لطفت عزیز)
تنها ایراد کار اینه که گل از فرم خیلی مناسبی برخوردار نیست.
از رنگ و فوکوس نسبتا خوبی برخورداره.
این جور جاها سعی کن دیاف بسته باشه
شاید با بستن کادری مستطیلی و قرار دادن مرکز گل در نقطه طلایی به فرم مناسبتری می رسیدی (بعضی جاها هم نور !)
:)
موفق باشی
صفحه 1 از 7
صفحه بعدی