سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
صفحه 2 از 11
صفحه قبلی صفحه بعدی
"۰۸:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی مزینانی (1669)

سلام.کادر بدی بستی.فوکوس هم بد نیست.عمق میدان مناسبه.ممنونم ازت چون این پرنده عشق منه!
1+
"۱۰:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | پوریا داعی (3235)

یک کادر باز تر نور دهی بهتر در صورت امکان کادر افقی..
موفق باشی
"۱۰:۱۷ ۲۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلير (5185)

عکس از لحاظ بصری جذابیتی نداره مگه اینکه مقصود معرفی حیوان باشه که فکر می کنی جاش تو این سایت هست؟! البته جسارته می تونه نظرم کاملا اشتباه باشه.
"۱۲:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | حسين اقبالي (2527)

سلام
كادر بسته تر و زاويه مايل تر به سوژه خيلي كار را بهتر مي كرد
از فلاش هم كه استفاده كردين درسته؟
ممنون
"۱۲:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | شهریار منصوری (785)

سلام جناب ابراهیمی
کادر رو میشد بهتر ببندید چون اهمیت سوژه اصلی رو نقص کادر از بین بردید.(یا کراپ زیاد از سمت چپ)
کنتراست و رنگ خوبه.
عنوان هم می زدید بد نبود.
ممنون از ارسال
سری بزن
"۰۰:۳۶ ۱۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | امین شیشه گر (1044)

شارپنس و کیفیت رنگ خوبی دارد و تمرکز نگاه در ترکیب به خوبی بر روی سوسمار قرار می گیرد.هر چند قدری برگها توی چشم می زنند.
"۱۹:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احسان قنبري فرد (133)

سلام جناب ابراهيمي.
كار زيباييست. اما بك شلوغ است و اگر زاويه ديد كمي ميچرخيد تا طعمه هم در سطح فوكوس قرار گيرد زيباييش دو چندان مي شد.
"۱۴:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | پوریا داعی (3235)

برداشت جالبی شده فلاش رنگهای روی بدن سوژه را زیبا و شفاف کرده است ولی انعکاس زیادی به وجود آورده همینظرو بک شلوغ!
موفق باشی
فعلا محرومم! 2+
"۱۴:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد رضا اقبال جو (6377)

من 2+ امتياز دادم ولي با توجه به قوانين! سايت ثبت نشد!
"۱۴:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد رضا اقبال جو (6377)

علاوه بر كمي مشكل در رفلكس روي شيشه كمي كادر باز تر براي نمايش تمامي بدن جانور بنظر لازم بود.ولي رنگ ها و كنتراست خوبي داره.
"۱۲:۵۴ ۱۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | پوریا داعی (3235)

فرلکسهای شیشه نسبتا خوب کنترل شده ولی بری پرهیز از این همه بعد و رفلکس یک کادر بسته تر مناسب می بود! شاید فقط از سز!
موفق باشی
2+
"۱۱:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصوره پزشکزاده (517)

اگر از دیافراگم بسته تری استفاده میکردید تا عمق میدان بیشتری به دست بیارید و برگهای جلوی کادر هم فوکوس باشه عکس خوبی میشد . البته با اون نور سه پایه هم لازم میشد . در مورد رفله روی شیشه هم فیلتر پولاریزه نیاز داره تا حذف بشه .
ممنون از ارسال

+1
"۱۲:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پوریا داعی (3235)

راستش فکر کنم یک مقدار باید دنبال کادر جذاب تر و فکوس روی یک سوژه مشخص می گشتید! برداشت فعلی علیرغم وضوح مناسب فقط یک برداشت یادگاری یا شات معماری است و سوژه خاص یا برداشت خاصی نمی توان از عکس داشت! (البته به جز اون بزه که جالبه!)
موفق باشی
"۰۹:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | طوفان بهداد (1114)

سلام دوست عزیز جناب ابراهیمی
ثبت خوبی شده
مخصوصا نورهایی کا از پت درختان نمایان است
اما کیفیت وضوح پایینه
نور کم و نویز زیادی نمایان است
دیاف بازتری و شارپنس بیشتر پیشنهاد میشه
موفق و پیروز باشید/سری بزن
"۲۱:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | سینا رحمتی (6253)

ثبت خوبیست
به نظرم اگر کادر را عمودی می بستید نتیجه بهتری می گرفتید.
اما در کل از نظر نویز قابل قبول است و در این زمینه با آقای داعی مخالفم.

موفق باشید.
"۱۸:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پوریا داعی (3235)

برداشت یک مقدار تیره شده و نویز زیادی دارد البته اون رنگ نارنجی برداشت زیبا شده؛ شاید یک مقدار نوردهی بیشتر یا دیاف بازتر یا حتی یک مقدار برایتنس برداشت را بهتر می کرد.
موفق باشی
"۰۹:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید کاظمی (246)

ثبت زیبا و جالبی شده
مثل عکسهای توی کاتالوگهای نمای ساختمان
کادر بندی خوبه اما زاویه ای که عکس گرفلتد می تونست بهتر باشه
ترکیب رنگها خوب هست
موفق باشید
خوشحال میشم نظر شما رو در مورد آخرین کارم بدونم
"۰۷:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید کاظمی (246)

ثبت زیبا و جالبی شده
کادر بندی خوب شده
کنترل نور هم خوب هست
موفق باشید
خوشحال میشم نظرتون رو در مورد آخرین کارم بدونم
"۱۴:۵۱ ۰۷ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | حسين اقبالي (2527)

با توجه به نور محيط به نظرم ايزوي درستي را انتخاب كردي
ولي كادربندي و زاويه برداشت برايم زياد جالب نيست
و مشخصات خوبي از محل ارائه نمي كند
در باره استفاده تان از فلاش هم نظري ندارم
اگر دوستان با تجربه تر نظر بدند استفاده مي كنيم
"۱۳:۲۳ ۰۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | شهرام شکوفی (103)

سلام آقای ابراهیمی
عکس قشنگیست . غار علیصدر خیلی خیلی دیدنیست و مکان خوبی برای عکاسیست. در مورد کادر با دوستان موافقم قایق کمی ناهماهنگ با کل تصویر میباشد .
موفق باشی
"۱۱:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | طوفان بهداد (1114)

سلام دوست عزیز
ثبت زیبایی شده
کادر کمی بسته است و اگر قایق را در نقطه بهتری در عکس ثبت میکردید بهتر بود
اما سوژه جالبی ثبت کرده اید
شارپ بیشتر پیشنهاد میشه
موفق و پیروز باشید. من محرومم از امتیاز اما امتیاز من 2+میباشد
.سری بزنید خوشحال میشم
"۱۰:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | پوریا داعی (3235)

برداشت خوبی است فقط اون قایق سمت چپ یک مقدار نا هماهنگ با برداشت شده است.
یک مقدار کادر بسته تر او اون سنگی که شبیه قندیل به داخل آب فرو رفته شاید بد نباشد.
موفق باشی
1+
"۰۸:۵۴ ۰۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | منصور وحداني (670)

اون سنگ دومی از چپ مث شیر میمونه که میخواد آب بخوره
سنگها خیلی خوشرنگ هستند
هنوز قسمت ما نشده این زیبایی ها رو از نزدیک ببینیم
"۲۰:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12206)

برداشت داراي كادر مناسب و فضاي مناسب براي برداشت نيست!
اون محل مورد نظر به نظرم به خوبي نشان داده نشده و برداشتها و كادرهاي بسيار بهتري از نشان دادن محل غار موجود است شايد الهام گرفتن از اونها خوب ميبود.
موفق باشي.
"۱۷:۱۰ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حجت کایدخورده (271)

پرسپکتیو خوبی می شد اگه کادر و ترکیب خوبی رعایت می شد .
با نظر ات دوستان هم موافقم .
موفق باشید .
"۱۲:۱۵ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | محمد سعید مریدی (2202)

شاید انتخاب کادر مناسب از مواردی باشد که ابتدا به ساکن باید آن را درست انتخاب کرد.
بعد از کادر وضوح سوژه.
پس از آن شرایط نوری حاکم بررسی و بهترین شرایط انتخاب می شود.
و بر اساس نوع سوژه و نیاز آن به چه مقدار عمق میدان، دیافراگم و سرعت شاتر انتخاب می شود.
برای تلاشتان.
موفق باشید.
"۰۹:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | پوریا داعی (3235)

سوژه انسانی پشت به تصویر اونم با این فاصله نزدیک که تمام نور فلاش را رفلکس می کند چندان مناسب برداشت نیست.
شاید یک فرم بسته از سقف بد نمی بود.
"۱۰:۰۹ ۰۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پوریا داعی (3235)

فکر کنم کنترل نور بهتر (یک مقدار دیاف بسته تر) و مدت شاتر بالا تر بهتر می بود.
نقش عنصر انسانی هم در این تیرگی که تشخیصش خیلی سخت شده به نظرم اضافی است.
موفق باشی،سربزن
1+
"۰۵:۰۲ ۰۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی اکبر خندان (1601)

سلام [quote]وضوح برداشت خوب شده و داراي كادربندي مناسبي است! ترجيح ميدادم در اديت سيمها و تير برق حذف ميشد![/quote] کادر بندی در اینجور کارها حرف اول رو میزنه که شما به خوبی انجامش دادی .موفق باشی
"۱۹:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | کاوه رستم خانی (195)

با ادریس موافقم. از خطوط زمین و ساخثمان به خوبی اسثفاده کردی. به نظرم دیاف ۸ کافی می بود.
صفحه 2 از 11
صفحه قبلی صفحه بعدی