سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
صفحه 1 از 5
صفحه بعدی
"۱۷:۱۷ ۱۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

گمان نمی کنم کادرت رو کج گرفته باشی چون دکل برق همراستای سمت(ارتفاع) تصویر است.اگه افق همین گونه بوده شات بسیار زیبای از کار در آمده.و حس عجیبی به من داد.
موفق باشید
"۱۷:۰۵ ۱۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احمد کریمی (1111)

حامد جان در ابتدا ورودتان را به این سایت تبریک می گم.
امید که بتوانیم برای یادگیری زبان تصویر یعنی عکس. همدیگر رو یاری نماییم.و اما در مورد این عکس باید بگم رنگ سفید یکجورای تصویر رو اشباع کرده در این مورد شاید بهتر می بود از دیافراگم تنگتر و عمق میدان بیشتر استفاده می کردی.وضوح خوبه اما کنترل نور جای کار داره.
"۲۰:۲۳ ۰۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

با سپاس از دوستان عزیز.
[quote]به نظرم شارپ در نيمه پاييني برداشت اندکي زياد شده که باعث ايجاد نوار نوراني در مرز بين زمين و آسمان شده ![/quote]حق با شماست زیاد شده!
[quote]نویز کار زیاده که به راحتی میتونی با استفاده از نرم افزار Noiseware Community Edition نویز کار رو بگیری.[/quote]بدون شک.
رنگها هم جا داشت که طبیعی تر بشن .[quote]null[/quote]طبیعی هستن بخدا.!
[quote]من با اجازت تا اونجایی که تونستم عکست رو ادیت کردم و اینجا آپلود کردم[/quote]دستتون درد نکنه.
"۱۱:۱۰ ۲۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

شهرام عزیز مثل همیشه کار خوبی شده. فقط ای کاش یکم با تغییر مکان (البته اگر می شد).آن شاخه پشت سرش رو توی کادر نمی انداختی.موفق باشید.
"۱۰:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

آرش عزیز در مورد مشخصات لنز بارها توضیح دادم.با این حال بازم می گم. این لنز در واقع یکجور تلسکوپه که ما بی پولها ازش به عنوان لنز استفاده می کنیم با اینکه به نسبت قیمته زیادی نداره با اینحال کیفیت مطلوبی داره.نام اصلیش هست EQUINAX 500 mm Sky Watcher موفق باشید.
"۱۵:۴۱ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

رحمان عزیز ای کاش فکری برای از بین بردن رفلکسهای روی شیشه آکواریوم میکردی. بدون شک استفاده از فیلتر پولاریزه مفید بوده. در ضمن این سوسمار سبز رنگ نامش ایگوانا است که از خانواده مارمولکهای درختی است.
نام Iguana رو search کن تا متوجه بشی.موفق باشید
"۱۵:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

bluenunkistar@yahoo.com احمد کریمی.
"۱۴:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احمد کریمی (1111)

حمید جان به این نوع عکسها اصطلاحاDouble expose گفته می شه. البته عکس شما در اینجا یک جور کار کولاژ هستش و معلوم نیست فریمهای ماه رو خودت گرفتی یا از جای دیگه به عکس زمینه اضاف گردی. در مورد گرفتن اینجور عکسها اگر خواستی بیشتر بدونی خوشحال می شم راهنماییت کنم. موفق باشی.
"۱۴:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

ترکیب بسیار زیبای از آب در آمده.آفرین
یکم کنتراست تصویر کم شده و فوکوس میتونست بهتر باشه.
موفق باشید.
"۱۷:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

البته عکس کمی کراپ شده ولی با این لنز روی فاصله کانونی 55 می توان تا 10 سانتیمتر به موضوع نزدیک شد و ماکروهای فوقالعادهای گرفت.
"۱۱:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

با وجود نویز زیاد در کل عکس پر احساسی است. نور طلایی رنگ جلوه خاصی به تصویر بخشیده و زاویه دید عکس عالی است. موفق باشید.
"۰۰:۲۸ ۰۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

[quote]با کادر تو موافق نیستم(کج بودنش رو میگم[/quote]زمین اصلا کج نیست. مه داره از روی تپه پر از درخت به پایین سرازیر میشه. متشکرم
"۰۰:۲۴ ۰۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

[quote]خودم هم خیلی دوست داشتم می تونستم شهر رو شفاف تر ثبت کنم...[/quote]برای این کار یه پیشنهاد دارم بعد از ثبت عکس رعد یک شات دیگر هم بدون آنکه به دوربین دست می زدی با نوردهی بیشتر می گرفتی و در فتوشاپ هر دو عکس رو روی هم می انداختی و اصطلاحا screen می کردی.
"۰۰:۱۳ ۰۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

[quote]سیم برق (؟) اگر توی کادر نبود بهتر بود.[/quote]
چه جالب من همین الان متوجه سیمها شدم.
"۰۰:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | احمد کریمی (1111)

حالت شترها خیلی خوب و اصل تکرار رعایت شده
فضای جلوی تصویر خیلی خوب در نیامده به نظرم اگر شات افقی بود بهتر می شد.
"۲۳:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

خیلی خوب شکارش کردی.
اشتباه نکرده باشم این عکس جدیده یعنی همین امشب گرفته شده. این رعدو برقها منم وسوسه کرده بود.آفرین
موفق باشی
"۲۱:۲۱ ۰۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

با تشکر از شما [quote]اگر می شد یک مقدار دیر تر شات بزنید که سوژه پرنده به سمت چپ کادر می رفت [/quote]در این مورد باید بگم کاز خیلی سختی و البته به سرعت انتقال بالای هم نیازه مثلا چند دهم ثانیه شاتر را چکاندن پس از شات قبلی که خوب از من بر نمیاد.!
راستش این دو پرنده کنار هم نشسته بودن و عجب صحنه ای بود اگر ثبت می شد.[quote]یک مقدار فاصله ایجاد شود(یا کلا خارج می شد)[/quote]با این نظر بیشتر موافقم.
"۲۱:۱۱ ۰۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | احمد کریمی (1111)

عجب پانورامای شده.
یکم شارپش بالاست با این حال عالیه حالت ابرهام کار رو زیباتر کرده.دستت درد نکنه.
"۲۰:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

سلام جناب شریعتی پور
در مورد این عکس چندتا تکنیک بنظرم رسید.
کاش نقش صورت این تخم مرغ تنها رو با ماژیک مشکی می کشیدی و سوراخهای پایین تصویر رو بیشتر می انداختی و از فضای سفید بالای عکس می کاهیدید.استفاده از مد سیاه و سفید هم بد نبود.
موفق باشید
"۱۹:۳۳ ۰۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

[quote]فکر می کنم این اولین کار deepتوی سایت باشه.[/quote]
آقای پیروز عزیزخوشحال می شم راهنمایتان کنم.
در ابتدا باید بگم این عکس خیلی deep محسوب نمی شه. چون از منطقه نسبتا بازی از آسمان گرفته شده.در کارهای قبلی من تصاویر ژرفتری مثل سحابی جبار و یا دنباله دار هولمز دیده می شه.لطفا ببینید
سرعت شاتر در دوربینهای D-SLR همچون دوربینهای آنالوگ سرعت BULB است و براحتی قابل دسترسیست.
کافی است یک ریموت کنترل قفل دار مخصوص دوربینتان تهیه کنید و هر اندازه که لازم است نوردهی نمایید.البته برای گرفتن تصاویر نجومی اینچنینی علاوه بر ریموت به یک سپایه مخصوص نجومی هم نیازمندید تا به وسیله آن رد ناشی از حرکت و چرخش زمین را خنثی کنید.در این عکس مدت زمان نوردهی 275 ثانیه بوده. موفق باشید.
"۱۲:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

چه شات زیبای.
آفرین بر شما.فوکوس روی قطرات آب عالی شده اما روی گلها نه.ترکیب بندی هم خوبه.موفق باشید.
"۱۲:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

[quote]احمدجان شرمنده بر اساس قوانين نمي تونستم بيشتر از اين امتياز بدم[/quote]برادر عزیزم چرا شذمندگی.!
کاش این سایت هم مثله سایتهای دیگه خارجی امکان امتیاز دادن رو کامل حذف میکرد. و خب تنها چیزی که باقی می ماند نظرات و پیشنهادات خوب شما دوستان بود.

"۱۲:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

راستش نمیدونم آن موقع می خواستم چه جور عکسی بگیرم.
در هر صورت ضد نور کامل نشد بدلیل نبستن دیافراگم.
فوکوس هم به همین دلیل کامل نشده و عمق میدان کم هم باعث شد گلهای جلوی فوکوس و تنها با فاصله کمی گلهای عقبی اور شوند.
عکس از منطقه ایج زیاد دارم که انشااله آپلود میکنم.
با تشکر از شما.
"۱۱:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

آفرین کار خوبی شده.
رنگ این شات خیلی بهتر از قبلی.فکر میکنم حتی ارزش اینرو داشت که از ماشین پیاده می شدی و یک عکس حسابی از فریبکاری مردم این زمونه می گرفتی.
شاد باشید
"۱۳:۲۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

مدل دوربین به اشتباه انتخاب شد . 400D صحیح است. با اینحال هر چه تلاش میکنم که در ویرایش تصحیح کنم امکان پذیر نیست.
"۲۰:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

از همه دوستان عزیز متشکرم.
و نیز از آقای حیدری هم که عکس من رو مثل یک تابلو نقاشی فرض کردن[quote]انعکاسها در آب ، به طرز فاحشی واقعی نیستند.[/quote] هم ممنونم.
"۰۹:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

عجب وضوحی داره این عکس.آفرین
این سن درختی بد بو چقدر زیبا ثبت شده.در مورد بکگراند باید بگم می تونست دوطرف تیره باشه یا پر از گیاه.البته همینجوری هم قشنگه دستت درد نکنه.
"۱۰:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمد کریمی (1111)

صد آفرین.
عکس خوبی از آب درآمده.یکم فوکوس روی بالهای جلوی پروانه کمه که فدای سرت اصلا مهم نیست.
در مجموع کار خوشاب و رنگی در امده.موفق باشی.
"۱۹:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

سلام جناب منصوری
بله همینطور که متوجه شدید لنز مورد استفاده من یک تلسکوپ از خانواده guidescope APO است راستش کار اصلی من هم کار با ابزارهای رصدی مخصوصا تلسکوپ است.با اینحال این محصول بسیار، خوش قیمت و با کیفیت است و اگر کمی صبور باشید و با مشکل فوکوس دستی آن کنار بیاید .بدون شک رضایت شما را فراهم می کند.
"۱۱:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | احمد کریمی (1111)

[quote] ای کاش اون سفیدی به اون بزرگی نبود[/quote]
این رد سفید در واقع سیاره پر فروغ مشتری است که اسنچنین رد زخیمی انداخته.متشکرم
صفحه 1 از 5
صفحه بعدی