سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
صفحه 1 از 63
صفحه بعدی
"۲۲:۰۹ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (3) | احمدرضا برازش (4547)

نور فوق العاده شده، اور بودن همه ی پرده بجز بالا و پایینش. تضادی عالی با گل برقرار کرده و یک زمینه ی خیلی خوب.
سطح زمین به نظرم می بایست روشن تر می بود.
موفق باشید...
"۱۸:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

با سلام،
کار نسبتاً خوبی شده، یه کم کادر کج شده که جزئیه و دوستان هم اشاره فرمودند. شاید اگر این کج بودن بیشتر بود هم جالب می شد!!!
در مورد نوردهی، با توجه به اینکه حاشیه های شخص در محاصره ی نور به سفیدی fade شده، به نظرم می بایست یه کم نور دهی کمتر می شد؟! (البته نظر بنده است، شاید شما همینطوری رو بیشتر دوست داشته باشید)
"۱۸:۱۰ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

سوژه خوب ثبت جالبی هم شده.
مد سیاه و سفید برای انتقال حس مناسب بوده و کمک کرده.
یه کم با زیاد شدن نور مشکل دارم فقط!
موفق باشید.
"۰۹:۰۳ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

خیلی زیبا شده،
انتخاب زاویه مناسب (که البته شاید اگر کمی دستتون به زمین نزدیکتر بود بهتر هم می شد)
در مورد مه، گذشته از مشکل تنظیم نور و نویزی که بعداً ایجاد می کنه به نظرم خیلی به کار کمک می کنه!
موفق باشید.
"۰۸:۵۹ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمدرضا برازش (4547)

با زیاد شدن نور آتش تا حد زیادی موافقم!
اما در مورد زاویه، برای یه یک توالی این شکلی به نظرم زاویه ی ساده و مناسبی است! زاویه های دیگه ممکنه زیبا تر باشند اما نه برای یک کار سریال! البته شاید زاویه ای مد نظر شما باشه که به ذهن بنده نرسیده که خوشحال میشم من رو راهنمایی بفرمایید.
سپاس...
"۰۸:۵۴ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمدرضا برازش (4547)

با سپاس، بله می شه از فلش استفاده کرد اما نه یک فلش ساده که سایه ایجاد کنه!
در کل برای این کارها بهتر نور پردازی مناسبی صورت بگیره. من یه نور soft و ملایم محیطی داشتم و بقیه نور رو به خود شعله واگذار کردم تا سایه رو هم شعله ایجاد کنه. شاید همون طور که شما و جناب فقهی فرمودید سرعت بالاتر بهتر بود. البته مستلزم نور بیشتر برای ثبت خود کبریت ها بود.
"۰۸:۴۸ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

جالبه، یه ذره نویز داره البته (خیلی ریز) که احتمالاً در فشرده کردن به Jpg خودشونو نشون دادن.
کادر خوبی بسته اید. فقط مهمترین چیزی که به نظر بنده می رسه نورپردازیه که بهتر بود Spot باشه با تمرکز روی آدمک.
موفق باشید.
"۰۸:۴۵ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

با سلام!
در مورد شارپ تر بودن با جناب افشاری موافقم، البته با توجه به اینکه همینطوری هم کمی سمت چپ کار نویز داریم باید یه فکری هم برای اونها کرد.
یه مقدار المان های اضافی در کار وجود دارند! که بهتر بود نبودند.
موفق باشید...
"۰۸:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

سلام!
Studiowork جالبی شده! توضیحات هم حاکی از تلاش موفق شما برای این ثبت بود.
فقط اینکه نور پردازی می تونست بهتر هم باشه.
(نور قرمز در محیط داشتید؟ انعکاس قرمز رنگی3-4 جا روی بخش مارپیچ سیم وجود داره)
سایه ی دو تا شاخه ی دوشاخه هم نمی بایست روی سطح اتصال اونها می افتاد.
ضمن اینکه نوشته های روی اون سطح اتصال دو تا شاخه به دوشاخه(!) برعکس هستند!!! (این دیگه از اون گیرا بود ها!!! ولی راستش چیزیه که می تونه سوال اضافی برای بیننده ایجاد کنه!)
در کل خیلی جالب بود.
موفق باشید...
"۰۸:۳۵ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | احمدرضا برازش (4547)

کار بسیار زیبایی شده، ساده و دلنشین با فضایی آرام.
زمینه ی سفید، پراکندگی گنجشک ها، حالت درخت و برگهاش کار گیرایی رو ایجاد کرده.
انتخاب عنوان از طرفی دید خوب شما رو می رسونه و از طرف دیگه حکایت از ذهن پویای شما داره.
با سپاس
"۰۰:۰۹ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احمدرضا برازش (4547)

به نظرم فوکوس روی خود بنا کامل نبود؟!
زاویه برای خود بنا خوبه اما نه با وجود المان های دیگه! بخصوص اون دیواره که بعلت پایین تر قرار داشتن شما نسبت به سطح کف بنا نمایان شده.
موفق باشید...
"۰۰:۰۷ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمدرضا برازش (4547)

ضمن تشکر، بله این مجموعه در کل کاری مفهومی است قصد داشتم برای ثبت بعدی که ارسال می کنم دسته ی مفهومی رو انتخاب کنم، فکر کردم شاید این یک ثبت نتونه خوب مفهوم رو برسونه، خوشحالم که اشتباه فکر می کردم.
"۰۰:۰۰ ۱۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (1) | احمدرضا برازش (4547)

ثبت نسبتاً خوبیه؛
شاید یه ذره تکراری باشه، اما در کل جالبه.
اگر خورشید وسط کادر نبود بهتر نبود؟ به نظرم توزیع وزن ابرهایی که شاهد هستیم اجازه ی کادر بندی متفاوتی رو هم می داد.
شاید یه کم افزایش بیش از حد طبیعی کنتراست برای این کار بد نبود.
موفق باشید...
"۲۳:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احمدرضا برازش (4547)

زاویه ی ثبت به گونه ای بوده که اون بال که جهت گیری در راستای دید دوربین داره قطعاً با این دیاف فوکوس خوبی نمی تونست داشته باشه. در کل به نظرم زاویه می تونست بهتر انتخاب بشه.
بجز این مساله و این بال شارپنس خوبی داره این کار. فقط یه کم هم کوچیکه؟!
موفق باشید.
"۲۳:۳۵ ۱۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

کار جالبی شده رنگ افق جالب شده، و با توجه به نور دهی بالا کیفیت خوب شده.
فقط ماه طبیعتاً در 30 ثانیه فلو می شه...
و به نظر بنده 4/1 یا شاید 5/1 پایین کار اضافی است.
موفق باشید.
"۲۳:۳۳ ۱۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمدرضا برازش (4547)

انگار لینک بالا مشکل داره، [url=http://www.sharemation.com/xenos/khodainjast.jpg]این لینک رو بجاش ببینید[/url]
"۲۳:۲۸ ۱۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

نمای زیبایی است.
پرتو ها به خوبی ثبت شده اند.
وجود مه فضای جالبی رو خلق کرده، فقط به نظرم غلظت ابن مه کدورتی رو ایجاد کرده که به نظر بنده اگر کمی در ادیت این وضعیت تعدیل می شد بهتر بود.
همین طور اون شاخه ی بالای کادر اگر در ادیت حذف می شد بهتر بود.
جسارتا در کارتون دست بردم و کمی ادیت کردم، البته با توجه به محدودیت های موجود روی فایل کمپرس شده ی Jpg:

[url=http://www.sharemation.com/xenos/khoda%2520injast.jpg]این ادیت رو ملاحظه بفرمایید[/url]
"۲۳:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمدرضا برازش (4547)

نگاه جالبی است، اما:
فوکوس کامل نبوده و کنترل نور هم مناسب نیست.
موفق باشید.
"۲۳:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احمدرضا برازش (4547)

با سلام!
کل عکس یه حالت خاصی داره! یه جور Glossiness!؟ که یه حالت تصنعی رو القا می کنه!
ادیت بالای عکس هم خوبه اگرچه یه کم بهتر می تونست باشه.
موفق باشید...

"۲۲:۱۴ ۱۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

سلام!
کار خیلی خوبی شده، ترکیب رنگ و ترام کلی حاکم بر کار. نور خورشید و زاویه ی اون، رنگ زمینه و ...
نوع نگاه.
بسیار عالی... آقا مشتاق دیدار!
"۰۱:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

کار منظم خوبی شده، فقط کاش کنترل نور و سایه ها هم دست شما بود. به نظرم روشنایی و کنتراست جای کار بیشتری داره.
اون ستون اونجا... اگه توی کادر نبود بهتر بود. اگر عمدی بوده (یه عکس مفهومی!) یه کم نقشش کمرنگ و وزنش کمه!
موفق باشید.
"۱۹:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احمدرضا برازش (4547)

با سلام!
در مورد نویز و بازتر بودن کادر با جناب هاشمی موافقم.
چرا ISO 1600 رو انتخاب کرده اید که اینقدر نویز داشته باشه؟ البته بستن دیافراگم برای در فوکوس داشتن زمینه و اشخاص همزمان مناسبه، اما نه اینقدر هم نباید ISO بالا بره...
البته یه کمی هم در ادیت می شد اصلاح کرد. من جسارتاً یه کم ادیت انجام دادم. البته یه کم بی حوصله این کار رو انجام دادم ضمن اینکه عکس خام هم نبود بشه درست ادیت کرد.
[url=http://www.sharemation.com/xenos/840662IMG_9383.jpg]فایل ادیت شده[/url]
"۲۳:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

ترکیب جالبیه، بخصوص عکس وسط زیبایی خاصی داره.
می شه گفت استادانه هر دو جرم با نور مناسب ثبت شده اند.
موفق باشید.
"۲۳:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمدرضا برازش (4547)

مه + نور های پناهگاه...
"۲۱:۴۱ ۰۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | احمدرضا برازش (4547)

بسیار زیبا کار شده، سوژه خوبی رو خوب دیده اید و با هنر مندی ثبت کرده اید.
با نظر شما در مورد منحنی مسیر آب موافقم اما همون طور که جناب داعی فرمودند بهتر بود جزئیات این حرکت بهتر مشخص باشه تا مسیر آب بودنش ملموس تر باشه.
موفق باشید...
"۲۱:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

HDR انتخاب خوبی بوده و نمای جالبی رو خلق کرده، اگرچه فکر می کنم کمی ترکیب شات ها می تونست بهتر هم باشه (قسمت های پر نور تر با گرادیان خیلی تندی به بخشهای کم نور تر تبدیل شده اند و حتی نوعی مرز ایجاد شده که غیر طبیعی به نظر می رسه)
موفق باشید...
"۲۱:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احمدرضا برازش (4547)

June 18 2007 اختفای زهره پشت ماه و مقارنه ی زیبای ماه و زهره! (+ زحل هم اون شب همون نزدیکی ها بود!!!) با توجه به نوع دوربین ثبت خوبی شده!
موفق باشید...
"۱۶:۳۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | احمدرضا برازش (4547)

دید خوبی دارید، زاویه جالبی انتخاب شده.
یه مقدار در قسمت های تیره نویز دیده می شه.
کادر بندی هم به نظرم می تونست بهتر از این هم باشه.
موفق باشید.
+1 محرومم
"۱۶:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمدرضا برازش (4547)

نقطه ی فوکوس خوب انتخاب شده، اما به نظرم باید کوه هم بیشتر فوکوس می بود، البته دیاف رو بسته اید اما شاید کمی فاصله دوربین با سوژه نزدیک رو بیشتر می کردید بهتر می شد؟! اگرچه از حداکثر f لنز هم استفاده کرده اید.
موفق باشید...
محرومم +1
"۱۶:۰۱ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | احمدرضا برازش (4547)

خوب با نظر جناب عباسی کاملاً موافقم.
نور روی قسمت سفید رنگ لباس کمی زیاد شده و شاید یکی از عوامل Blur به نظر رسیدن کار Glow حاصل از این مساله باشه؟
البته ویژگی های شخص جالبه و به نوع برداشت می خوره!
موفق باشید.
+2 که محرومم
صفحه 1 از 63
صفحه بعدی