سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات

صفحه 6 از 36
صفحه قبلی صفحه بعدی
"۰۲:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

من هم لنز جدیدتون رو تبریک می‌گم.

اصلا با پاسپارتو موافق نیستم.
ویرایش زیادی روی صورت انجام شده و به میزان زیادی جزئیات صورت از بین رفته. چیزی که معمولا در عکاسی پرتره به دنبال آن هستند.

فضای بالای سر زیاد به نظر می‌رسه.
اطلاعات خوبی در زمینه‌ی پرتره ندارم. ولی فکر می‌کنم وضعیت فعلی عینک و نحوه‌ی قرارگیری آن در مقابل چشم، مناسب نیست.

موفق باشید.
"۱۵:۲۲ ۱۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

آماده سازی برای خدمت مقدس سربازیه.
:)
"۰۴:۵۳ ۱۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

حذف شد.
"۰۴:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

ممنونم از دوستانی که نظر دادند.
امتیاز خیلی مهم نیست. مهم نظر بیننده‌ها بود که خوش‌بختانه لطف کردید و من استفاده بردم.

در مورد گوشه‌ی بالا سمت چپ، در زمان عکاسی نمی‌شد حذف کرد و در زمان ویرایش هم چنین دست بردن گسترده‌ای را صلاح ندانستم. ولی با نظر دوستان در مورد انحراف دید، موافقم.

باز هم ممنونم.
"۱۸:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

[b]عکاس:[/b]
یعنی از بین این تعداد کسانی که تا الان عکس رو دیدن، به جز جناب داعی و سرکار خیری، کسی نظری نداشته؟
به عنوان اولین تجربه در چنین زمینه‌ای، برام مهمه که بدونم نظر بیننده‌ها چیه. بگید چیپه، اون یارو حالتش بده، کادرش نامناسبه، ویرایشش فلانه وووو

ولی حتما نظرتون رو بنویسید. ممنون.
"۱۶:۱۹ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

ثبت بسیار زیبایی است.
دوستان به تمامی نکات فنی اشاره کردند.

موفق باشید.
"۱۵:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

یک ثبت فوق العاده.
اگر دو گنجشک سمت چپ (پایین) حذف می‌شدند، تعادل هم برقرار می‌شد.

در مورد این عکس هم باید تاسف خورد که هنوز به صفحه اول راه نیافته.

موفق باشید.
"۱۵:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

ثبت بسیار زیبایی شده است.
یک ترکیب رنگی زیبا با عناصر بصری جذاب.

فقط دوست داشتم کادر از پایین کمی ادامه داشته باشه.

موفق باشید.
"۱۵:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

اگر یک چهارم بالای عکس را نادیده بگیریم، یک عکس فوق‌العاده ثبت کردید. جنس رنگ‌ها دلنشینه.

واقعا که جای تاسفه که چنین عکسی هنوز 10 امتیاز نیاورده ولی چند عکسی که هیچ ارزشی به لحاظ عکاسی ندارند در صفحه اول امتیاز می‌آورند.
"۱۵:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

همه چیز عالیه.
فقط با ترکیب افراد موافق نیستم. مطمئنا شات‌های دیگری هم زدید. من دوست داشتم حالتی که در بالا سمت چپ وجود دارد، در پایین دیده می‌شد.

موفق باشید.
"۱۴:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

جناب ابراهیمی؛
از اینکه با دید مثبت به نظر ارسالی من نگاه کردید، از شما ممنونم و مطمئنم این دید باعث پیش رفت می‌شه.

موفق باشید.
"۱۳:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

منظره زیبایی است. کادر فعلی را مناسب نمی‌بینم. چنین کادر مناسبی عکاسی منظره نیست.
من ترجیح می‌دادم کادر را بازتر بگیرم و از بالا و پایین کراپ کنم.
حداقل با کادر 3:2 عکس بگیرید. (یا در زمان ویرایش چنین کراپی انجام بدید.) مگر در موارد خاص.

رنگ‌ها در نیمه‌ی پایینی خیلی خوب ثبت شده‌اند. ولی در نیمه‌ی بالایی، ته رنگ آبی دیده می‌شود که باید ناشی از اشعه فرابنفش محیط باشد. در چنین مواقعی فیلتر uv می‌تونه مفید باشه.

موفق باشید.
"۱۳:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (-3) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

نمی‌خوام وارد این بحث بشم که ویرایش تا چه اندازه مجازه. ولی فکر نمی‌کنید این کار کاملا یک کار گرافیکی باشه.
سایت‌ها و فروم‌های زیادی برای کارهای گرافیکی وجود دارند. اینجا گالری عکسه.
"۱۲:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

ثبت زیبایی است. ولی این ابعاد مانع از نمایش جزئیات تصویر می‌شود. در حالی که بخش قابل توجهی از زیبایی تصویر در نمایش همین جزئیات است.
کلا تصویری خوبی ثبت کردید.

لطف کنید عکس‌ها را با اگزیف ارسال کنید.

موفق باشید.
"۱۲:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

[quote]ولي مي شد اديت مختصري در نور و رنگ انجام داد[/quote]
دقیقا همین‌طوره. به نظرم وایت‌بالانس تنظیم نیست.
به نظرم سمت راست تصویر، در ویرایش روشن شده و این کار به خوبی انجام نشده.

وضعیت نوری چهره هم مناسب نیست. شاید از زاویه‌ای دیگر می‌شد به نتیجه‌ی بهتری رسید.

موفق باشید.
"۱۶:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

اول نخواستم نظری بدم. ولی گفتم شاید گفتن نظرم، کمکی بکنه.
من نمی‌تونم با این عکس ارتباط خوبی برقرار کنم. احساس می‌کنم که عکس انسجام نداره.
فکر می‌کنم اختلاف نوردهی در دو عکس، خیلی زیاد بوده و زمین بیش از اندازه روشن شده.
من هم با کادر مربعی در این مورد خاص مخالفم.

در ترکیب عکس‌ها دقت کافی صورت نگرفته. مثلا در مرز آسمان و سنگ در مرکز تصویر، کاملا این موضوع دیده می‌شه.

من این عکس را به عنوان یک عکس منظره، عکس خوبی نمی‌بینم. (البته انتظار از شما بیش‌تره)

[b]یه سوالی:[/b]
در این عکس، از سه‌پایه مخصوص پانوراما استفاده کردید؟ اگر نه، می‌شه یک توضیحی در مورد نحوه‌ی ثبت بدید.
"۱۶:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

من فقط با کادربندی موافق نیستم. مثلا حضور ساختمان سمت چپ را نمی‌پسندم. یا اینکه نحوه قرارگیری برج میلاد به این شکل در کادر را مناسب نمی‌بینم.
به نظرم اگر دوربین را کمی به سمت راست می‌چرخاندید خیلی بهتر می‌شد.

ولی در کل این عکس را بهتر از تمامی عکس‌های ارسال شده از رعد و برق‌های اخیر تهران می‌دونم.

موفق باشید.
"۱۵:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

به نظرم همه چیز خوبه به جز جای قرارگیری سوژه.
فکر می‌کنم دسته بندی طبیعت مناسب نباشه. بیشتر به یک عکس تبلیغاتی شبیه شده.

موفق باشید.
"۱۵:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

کار جالبی شده.
کادر و ترکیب و رنگ خیلی خوبی داره. فقط با لبه‌ی بالای کادر کمی مشکل دارم. ای کاش کمی ادامه پیدا می‌کرد.

فقط یه پیشنهاد دارم. در زمان ویرایش و شارپ‌سازی، عکس را به صورت پله‌ای کوچک و در هر مرحله یک شارپ‌سازی انجام دهید.
مثلا در ابعاد 3000 یک شارپ‌سازی، بعد در ابعاد 2000 و در 1200 و مثلا در 800 هم شارپ‌سازی نهایی.
در هر مرحله شارپ‌سازی در حدی باشد که لبه‌ها خراب نشوند. (خطوط سفید رنگ در لبه‌ها ایجاد نشود) فکر می‌کنم نتیجه‌ی خوبی به دست بیارید.

موفق باشید.
"۱۵:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

کار خیلی جالبی شده.

فقط به نظرم باید کادربندی بهتری انجام می‌شد. به نظرم کراپ از پایین، کمی زیاده.

موفق باشید.
"۱۵:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

ایده‌ی کارتون خوبه. ولی کادربندی باید بهتر انجام بشه. فکر نمی‌کنم از نظر اصول ترکیب‌بندی چندان قابل دفاع باشه.

نورپردازی و نوردهی هم باید دقیق‌تر انجام می‌شدند تا اوور اکسپوز در سمت چپ ایجاد نشود.

فضای کار خوبه. ولی باید دقیق‌تر کار بشه.

موفق باشید.
"۱۵:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

من اثری از امید در این عکس نمی‌بینم. بیشتر به حالتی شبیه شده که فرد حتی از این نور هم ناامید باشد.
ای کاش این عکس اصلا اوور اکسپوز نداشت.

از کنتراست خوشم می‌یاد. ولی دوست داشتم یا نور مختصری کل تصویر را بپوشاند و یا نورهای موجود، تا لبه‌های کادر ادامه نداشته‌باشند.

در کل فضای کار خوبه. ولی نیاز به اصلاحاتی داره.

موفق باشید.
"۲۲:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

ببخشید امتیاز را فراموش کردم.
+2
"۲۲:۱۵ ۱۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

کادربندی خوبی انجام داده‌اید. فقط دوست داشتم کمی کادر به سمت چپ شیفت پیدا کند.
فضای نوری را دوست دارم. هر چند دوست دارم پس‌زمینه کمی روشن‌تر باشه.

من هم با پاسپارتو موافق نیستم. فکر می‌کنم سیاه و یا خاکستری تیره خیلی بهتر می‌شد تا این رنگ خنثی.

فقط دسته‌بندی فضای داخلی چرا؟ فکر می‌کنم این دسته بندی برای محیط داخل ساختمان در نظر گرفته شده باشه.
شاید انتخاب دسته‌بندی تبلیغاتی بهتر باشه.

موفق باشید.
"۲۲:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

بیشتر لطف این کار، در عنوانشه. به نظرم خود عکس، آنچنان که باید، چنین مفهومی را منتقل نمی‌کند.
یه جورایی، عکس مکمل عنوان شده تا عنوان مکمل عکس.

با نظر جناب برازش کاملا موافقم.

موفق باشید.
"۱۴:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

با اجازه‌ی جناب برازش؛
دلیل این تاخیر، عملیات نویز گیری دوربین هست که مسلما هر چه زمان نوردهی بیشتر باشد، این کار بیشتر طول می‌کشد.
من خودم در چنین مواقعی، کاهنده‌ی نویز دوربین را خاموش می کنم که عملا بلافاصله بعد از هر نورهی، امکان نوردهی مجدد را دارم و زمانی صرف پردازش توسط دوربین نمی‌شود.
البته دوربین من D80 نیکونه و نمی‌دونم دوربین شما امکان غیر فعال کردن این عملیات را دارد یا نه.

موفق باشید.
"۱۳:۲۶ ۰۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

کلا به ندرت نویزگیری می‌کنم. در این مورد هم نویز گیری نکردم.
"۰۰:۵۳ ۰۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

فضای این عکس خیلی زیبا است.
کادر بندی و نوردهی عالی و پردازش مناسب، یک اثر جذاب را خلق کرده‌اند.

موفق باشید.
"۰۰:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

کمی کادربندی برای من نازیباست. شاید به خاط کجی درخت به سمت بیرون کادر باشه. قرار گرفتن درخت در سمت چپ و خم شدن آن به همین سمت، شاید باعث عدم تعادل در عکس شده. من کادر عکس قبلی را خیلی بیشتر ترجیح می‌دم.
فکر می‌کنم با پردازش مناسب‌تر، می‌شد نتیجه‌ی بهتری به دست آورد.

موفق باشید.
"۰۰:۳۴ ۰۹ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1796)

کادر بندی عالیه.
ولی من هم با نوردهی موافق نیستم. پیشنهاد جناب کریمی برای ترکیب دو عکس را قبول دارم. ضمن اینکه می‌شد زمان نوردهی را هم افزایش داد.
ثبت نور چراغ ها هم کفایت می‌کرد. ولی مسلما ثبت خود ساختمان‌ها هم جذابیت خاصی داشت.

موفق باشید.
صفحه 6 از 36
صفحه قبلی صفحه بعدی