سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات

صفحه 1 از 29
صفحه بعدی
"۰۹:۳۲ ۰۴ آذر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | آرش نصیری (446)

با سلام به جناب آهنگرها
آنچه در نگاه اول دیده میشه افت کیفیت ناشی از ریسایزه
معلومه عکس زیبایی بوده ولی ...
خوشحال میشم نظرتون رو راجع به کار آخرم بدونم
"۱۳:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد علی بیرمی (54)

حتم دارم که کار با کیفیتی بوده ولی اینجا خب محدودیت سایز عکس به کارا خیلی لطمه میزنه
نمیدونم نظرت در مورد اون سنگ اون گوشه چیه
حتما خودت هم بهش فکر کردی مگه نه
"۰۰:۱۴ ۲۷ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علیرضا شهبازی (172)

با سلام
ثبت زیباییست. کادر بندی خوبه. ولی سایز کوچیک عکس و البته کیفیت فوق العاده پایین کار واقعا آزار دهندست.
رنگها با هم قاطی شدند.
[quote]منم زیاد از اون سنگ پایین برداشت به این فرم خوشم نیومد! البته وضوح روی آن و فرم رنگی جالب ان کمی جذابش کرده ولی با این فرم نیمه کات زیاد مناسب به نظر نمی رسد..[/quote]

خوشحال مي شم نظرتونو راجع به عکس های جديدم --- حوض ســــنگی -- گور دخمه -- هـــــرکــــول -- بدونم استاد.

شاد باشيد.
"۱۳:۰۲ ۲۲ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (3768)

برداشت جالبی شده است و مسیر قطری رود هم به حرکت چشم کمک مناسبی کرده! منم زیاد از اون سنگ پایین برداشت به این فرم خوشم نیومد! البته وضوح روی آن و فرم رنگی جالب ان کمی جذابش کرده ولی با این فرم نیمه کات زیاد مناسب به نظر نمی رسد..
موفق باشی
2+
"۰۷:۳۷ ۱۸ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | را مین هوشمندی (1512)

با سلام و صبح بخیر!
به نظر من هم برداشت زیبایی شده بخصوص حالت اب جویبار، به نظر من اما سهم جویبار کم شده، البته عکس ان هم بد نبود یعنی کاهش سهم جویبار به نظر میرسد ترکیب قدری نیاز به اصلاح داشته است. از نظر وضوح هم به نظر من جای کار داشته است.
پایدار وپاینده باشید.
"۰۴:۳۲ ۱۸ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | فراز دادگستری (117)

عکس خیلی خوبیه.تبریک میگم.البته اگر پرنده در کادر نبود هم ترکیب بندی از دست میرفت و هم عکس معنی خودش رو از دست میداد.فلو بودن پایین عکس حس باد رو در پرواز پرنده تداعی میکنه.هر چند مثل بقیه کارهاتون عکس شیکی نیست ولی خیلی بهتر ارتباط برقرار مکنه.راستی گرفته بودن فضا ور کنتراست هم به عکس خیلی کمک کرده.در هر حال من لذت بردم.موفق باشید
"۰۲:۴۷ ۱۸ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1908)

در مورد شارپنس، اتفاقا در این عکس، بارها و بارها، به دلیل اثر منفی، شارپ‌سازی اعمال نشده است. فقط یک مرتبه روی شاخه درختان این کار صورت گرفته.
دلیل خرابی عکس از نظر شارپنس، جزئیات زیاد آن و ابعاد کوچک است.
"۰۰:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پژمان واریانی (315)

سلام
این محدودیت سایز ارسال عکسهایاییزی رو با مشگل روبرو کرده.منم این مشکل و دارم.در مورد شارپ موافقم که کمی زیاذ شده و همچنین افزایش سهم درختها.
موفق باشی
"۲۳:۴۸ ۱۷ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرین مرادی (163)

شارپ = پارپ! پوزش
"۲۳:۴۵ ۱۷ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرین مرادی (163)

درود بر شما
حس برداشت شما رو دوست دارم به نظر م کمی پارپ سازی زیاد شده، مثل اینکه ثبت برگها و رنگهای پائیزی اکثر دوستان رو وادار کرده از پارپ زیادی استفاده کنند. در مورد اون سنگ با اقای خلجی موافقم. موفق باشید.
[url=http://aks.akkasee.com/photos/63434/?extraParams=%253BsortBy%253A&]خوشحال میشم نظر شما رو در باره خانه رویاها بدونم.[/url]
"۲۳:۳۵ ۱۷ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1908)

[quote]برداشت بی نقصی میشد اگه
1-سایز کار کوچک نبود
2-کیفیت بالاتر بود
3-اون تکه سنگ پایین کادر نبود(بنظرم خیلی بکار لطمه زده)
شخصا دوست دارم فضای بیشتری از کار به درختها اختصاص داده میشد (البته کاملا سلیقه ایست)[/quote]
ممنونم جناب خلجی.
البته کارهای ابری بنده، تا جایی که من احساس می‌کنم هر یک در کلاسی جداگانه بودند و هرگز دچار تکرار نشده بودند. ولی به فرمایش شما، ارسال عکس‌های ابری را به حالت تعلیق درآوردم.
در مورد این عکس، دو نکته‌ای که در مورد ابعاد و کیفیت ذکر کردید، مسلما از ایرادات عکس به شمار نمی‌روند. همان طور که خودتان هم مستحظرید و من هم اشاره کردم، به دلیل محدودیت حجمی، امکان ارسال عکس بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر نبود.
ولی دو مورد دیگر را می‌توان از ایرادات عکس به شمار آورد که البته فعلا من با آن‌ها موافق نیستم (شاید چون فعلا گرمم)
در مورد سنگ به نظر بدون وجود آن، پایین کادر خیلی خالی و سبک می‌شد. البته ممکنه به کار لطمه زده باشه (که این موضوع را دیگران می‌توانند به‌تر تشخیص دهند) ولی حذف آن به مراتب لطمه‌زننده‌تر است. شاید اگر در جای به‌تری بود، نتیجه خیلی به‌تر می‌شد که با این موضوع موافقم. (ای کاش زور بیش‌تری داشتم. :) )

ممنون از توجه شما.
"۲۳:۱۶ ۱۷ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | پوریا خلجی (5358)

سلام سید
مثل اینکه خدا بخواد کارای ابریت تموم شد و آسمون کارات صاف شده البته بازم توی این برداشت از بین انبوه درختان آسمون معلوم نیست شاید ایجا هم آسمان ابریست : )
برداشت بی نقصی میشد اگه
1-سایز کار کوچک نبود
2-کیفیت بالاتر بود
3-اون تکه سنگ پایین کادر نبود(بنظرم خیلی بکار لطمه زده)
شخصا دوست دارم فضای بیشتری از کار به درختها اختصاص داده میشد (البته کاملا سلیقه ایست)
پایدار باشی
"۰۹:۵۵ ۱۶ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1908)

ممنون دوست عزیز.
نه من خیلی با تجربه هستم و نه شما خیلی بی تجربه. دست کم من این طور فکر نمی‌کنم.
اتفاقا من اهمیت خیلی خیلی زیادی برای نظرات کسانی قائلم که شاید سواد و تجربه و دانش خاصی در زمینه‌ی عکاسی ندارند. دلایلش بماند.

البته شاید من هم در برخی موارد ویرایش‌های خارج از حد مجاز انجام داده باشم. ولی همیشه سعی کردم در ویرایش به آن چیزی برسم که در زمان عکاسی احساس می‌کردم.
در مورد همین عکس، در همان زمان عکاسی، تصوری چنین داشتم. با افزایش کنتراست به آن نزدیک شدم.
البته این نکته را در نظر داشته باشید که دوربین‌های دیجیتال به طور کلی کنتراست کم‌تری نسبت به فیلم دارند. برای همین هم همیشه نیاز به افزایش کمتراست وجود دارد.
موفق باشید.
"۲۲:۴۴ ۱۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید میلاد خلیلی (24)

[quote]
*****به نظر من عکس یعنی اون صحنه یا منظره ای که دوربین گرفته. فیلتر ها اون لطافت واقعی عکس رو می گیرن. این نظر شخصیه منه و ممکنه بعضی ها مخالف باشن.
این عکس هم وقتی نگاه می کنی زیباست. منتها رنگ، قسمت عمده کار رو تشکیل میده.
البته این هم برای خودش سبکی است.*****

خیلی وقته که این تفکر منسوخ شده. اولا آیا دوربین نمی‌تونه سیاه و سفید عکس بگیره؟ خوب می‌دونید که الآن همه‌ی دوربین‌های دیجیتال امکان عکاس سیاه و سفید را دارند. (که البته اصلا توصیه نمی‌شه عکس را توسط دوربین سیاه و سفید کنید)
در ضمن آیا شما مطمئن هستید تصویری که از دوربین می‌گیرید، دقیقا تصویری است که دوربین ثبت کرده است؟ مطمئن باشید که این‌طور نیست و تمام دوربین‌ها روی عکس ویرایش انجام می‌دهند. (مگر این‌که با فرمت خام عکاسی کنید)
پس عکسی که از دوربین دیجیتال به دست ما می‌رسه حاصل پردازش داخلی دوربین روی عکسه.

ولی باید در ویرایش آگاهانه و عالمانه رفتار کرد. مرز بین ویرایش عکس و ایجاد یک کار گرافیکی شاید خیلی خیلی باریک و نامحسوس باشه.[/quote]

من منکر این نیستم عکسی که دوربین های دیجیتالی می گیرن دقیقا همون عکسی است که با دوربین های نگاتیو می گیرید. صد در صد متفاوت هستند. اما اینکه بخواهیم فیلتر های متفاوت و ادیت های متفاوت رو بکار ببریم، بطور کل اون لذت عکاسی رو از بین می بره.
من هم با این حرف شما که باید در ویرایش آگاهانه و عالمانه رفتار کرد کاملا موافقم. در اینجا من خیلی از عکس هایی رو دیدم که بهشون نمیشه اسم عکس نسبت داد، بلکه همونطور خودتون گفتید یک کار گرافیکی محسوب می شن.

در هر صورت سابقه و تجربه شما در این حرفه و هنر خیلی که نه، بینهایت بیشتره و من حرفی برای گفتن ندارم.
نظرات من در حد یک بیننده و عکاس آماتور هست.

(با این حال هنوز هم بر این معتقدم که عکس یعنی اون لحظه ای که شما از زندگی ثبت کردید، با ادیت های زیاد شما اون رو از ثبت لحظه خارج میکنید)

راستی این عکس شما دقیقا شبیه تابلوی نقاشی است، یه آرامش و آشفتگی رو با هم داره. واقعا زیباست.
"۲۲:۴۳ ۱۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1908)

[quote]کم کم دارن تکراری میشن[/quote]
قبول دارم. ولی چندین ثبت گرفته بودم که دیدم اگر بمونن، شاید فراموش بشن.

[quote]تنها چیزی که توی این کار دیده میشه یک حالت غیر طبیعی از آسمون و ابرهای اونه که شاید از ادیت و نویزگیری حاصل شده ![/quote]
نویزگیری خاصی نشده. فکر می‌کنم مشخصات عکس هم گواه این باشه که عکس نویزی نداشه که بخواد نویزگیری بشه. ولی ویرایش چرا. کنتراست افزایش پیدا کرده و رنگ‌ها اندکی تقویت شده‌اند.

[quote]منتظر کارهای بهتری از شما هستم[/quote]
ممنونم.
"۲۲:۳۴ ۱۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | پوریا خلجی (5358)

سلام سید مصطفای عزیز
ابرها برای شما سوژه های خوبی شده اند اما کم کم دارن تکراری میشن شاید وقتش باشه سوژه رو عوض کنی :)
0([b][i]البته شاید هدف خاصی از این ارسالهای ابری دنبال میکنید [/i][/b])
تنها چیزی که توی این کار دیده میشه یک حالت غیر طبیعی از آسمون و ابرهای اونه که شاید از ادیت و نویزگیری حاصل شده !
اون تیکه ابر سیاه ریتم کارو بهم ریخته و بنظر من جالب نیست (شخصی)
درکل میشه گفت بیشتر یک نقاشیه تا یک عکس و منو یاد زمانی انداخت که با آبرنگ و... کاغذ ابرو باد درست میکردیم :)
منتظر کارهای بهتری از شما هستم
پایدار باشی
"۲۱:۳۲ ۱۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | را مین هوشمندی (1512)

با سلام
ممنون که سر زدید و به نکته بسیار درستی اشاره فرمودید ( فقر المان در زمین) راستش تا چند کیلومتر در جاده حرکت کردم اما نکته قابل اتکایی نیافتم.
به نظر من ابرهای برداشت شما در یک حالت رویایی ثبت شده است و بسیار زیباست. ممنون لزت بردم.
پایدار و پاینده باشید.
"۲۳:۱۸ ۱۴ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (1908)

HDR‌ نیست. یک عکس معمولی است که البته در آن نقاط اور اکسپوز وجود ندارد. ویرایش روی فرمت خام انجام می‌شود. ویرایش با استفاده از ماسک گذاری و منطقه‌ای انجام می‌شود که توضیحات آن در این فرصت نمی‌گنجد.
در فروم سایت در تاپیکی با عنوان به‌ترین عکس‌های ویرایش شده، مطالب و لینک‌های خوبی وجود دارد.
"۲۲:۳۳ ۱۴ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سامان باقری (40)

سلام دوست عزیز. از نظرتان ممنونم. عکس جذابب است و کادر بندی عالی است. بهتر است توضیحاتی در مورد مکان می دادید. می خواستم بدانم از چه تکنیک یا نرم افزاری برای HDR کردن عکسها استفاده می کنید. خود من فعلا روی چند تکنیک کار می کنم. اما هنوز چیزهای بیشتری باید یاد بگیرم. ممنون.
"۱۶:۴۶ ۱۴ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین سلیمانی (28)

كادربندي عاليه. عكس خيلي قشنگي شده
حيف كه نمي تونم امتياز بدم :(
"۱۳:۲۶ ۱۴ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | علیرضا نوائی (54)

سلام
همه چیز عالیست.مخصوصا رنگ ها.از عکس هایی است که (با اجازه شما) برای خودم save کردم.
موفق باشید
"۲۳:۲۸ ۱۳ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | حامد صفایی (361)

جناب آهنگرها آسمون زیبا رنگها ی عالی و وضوح خوب حالت ابرها بسیار رویایی شده
موفق باشید
"۲۲:۴۳ ۱۳ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید یونسی (4485)

سلام سید جان
فوق العاده است وضوح تصویر های شما عالیییییییییییییست .
ممنون
"۲۲:۴۱ ۱۳ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | سعید یونسی (4485)

سلام سید عزیز
فوق العاده است رنگ ها خیلی خوب شدند
آفرین برشما
وضوح هم مثل همیشه معرکه است /
موفق باشید .
"۱۷:۱۱ ۱۳ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | مهران جهانگیری (74)

دوست گرامی
تصویر بسیار زیباییست.
کاش حیوانات نزدیک تر بودند تا به عمق بینهایت این تصویر باز هم می افزودند.
موفق و پیروز باشید.
عکس زیبایتان بسیار بیننده را در رویا و آرزوهای خوب و شیرین فرو می برد.
"۱۷:۰۳ ۱۳ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهران جهانگیری (74)

دوست خوبم
عکس بسیار زیباییست.
کادر بندی بسیار خوب و رنگ ها بسیار خوبند.
به امید خدا ارزش کارهایتان از این سطح بسیار خوب هم بالاتر رود.
در پناه خدا.
"۱۶:۲۰ ۱۲ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محـسن نیــرومـنــد (1113)

ابراهای با شکوهی در عکس شما پیداست /رنگ ها و نور هم بسیار زیباست.
مطمئنم زمان زیادی را بر ثبت عکس نداشتید ....وگرنه با شات های مکرر و تلاش بیشتر به نتیجه بهتری در ترکیب بندی می رسیدید.

با احترام به تلاش شما
+2
"۰۲:۳۶ ۱۲ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | سعید نیکنام (101)

2+: عكس با كيفيت است ولي بهتر هم مي توانست باشد. ـ مشکلات اندکی از لحاظ تکنیک یا موضوع دارد.
"۰۰:۴۵ ۱۲ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | پوریا داعی (3768)

رنگ ها و فرم ابر برداشت خیلی زیبا و دیدنی شده ولی شاید بهتر بود اون پیچ انتهای جاده هم در کادر می بود؟ و وجود خودوهایی که خوب فریز نشده اند! شاید اکر با نوردهی بیشتر و هاله ای از حرکت ثبت می کردید بهتر می شد!!
موفق باشی
2+
"۰۰:۴۳ ۱۲ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فریبا شادیان پور (847)

[quote]سمت چپ [/quote]
تصحیح میکنم: سمت راست
صفحه 1 از 29
صفحه بعدی