سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات

صفحه 4 از 24
صفحه قبلی صفحه بعدی
"۱۶:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی ارسطو (1742)

محمد مهدی عزیز اگر لطف کنی و لینک اون عکس رو که فرموده بودید من از آن کاملا تقلید کرده ام را زیر عکس من بگذاری ممنون میشم تا همه تقلب بنده را ببینند...
"۱۲:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی ارسطو (1742)

خیلی خوشحالم که این کار مورد توجه دوستانی قرار گرفت که نظراتشون برم مهمه...
خانم ذبیحی از اون علامت :D فهمیدم که منظورتون شوخی بوده... اما یک نکته: لنز واید که ندارم (مثل اون 10-20 شما) اما اگر داشتم هم امکان تعویض لنز در اونجایی که بودم اصلا و جود نداشت... گرد و خاک و ازدحام جمعیت اونقدر زیاد بود که تقریبا کادر رو ترکیب و خلاصه بیشتر عوامل به شانس بستگی داشت...
"۲۱:۵۵ ۱۰ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

همه چیز رو در کارتون دوست دارم... بارز تر از همه زمان فشردن شاتر..
واقعا جایی که انسان با طبیعت ترکیب میشه و عکاس هم کارشو خوب بلده کارهای بینظیری خلق میشه مخصوصا با این حالت دیدنی سوژه ها در این کار
هر چند اینجا بیشتر دوستان با هر قطع شدنی مخالفند اما این کادر رو میپسندم حتی با وجود قطع شدن پاها و آرنج..
فکر کنم ژاکت پسرک یک بار هم ه بخاری چسبیده با اون لکه زردش...
موفق باشید
"۲۱:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

فکر کنم یکی از بهترینهای سفرت همین کار بود
وجود دو سوژه انسانی خیلی وزن کارت رو زیاد کرده...و مفهوم خوبی به کار داده مخصوصا تضادی که با هم دارند
کمی سهم بیشتر پایین و کمتر از آسمان شاید بهتر بود.. یکی بخاطر آسمان ساده و یکی هم به خاطر واید بودن لنزی که استفده کردید
موفق باشید
"۲۱:۰۵ ۱۰ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

جناب گودرزی بعضی فکر میکنند در عکس عکاس باید شرایط بد فیزیکی رو تحمل کنه و شاتر بزنه... و تفکر و اندیشه پشت کار رو نمیبینند... و از طرفی هم کاه چند المان ساده مفهومی قوی بهمراه دارد..که این شات به نظرم یکی از همانهاست
از ن کارهاییست که بدون عنوانش را بیشتر دوست دارم
شارپنس بیشتری احتیاج داشت... شاید
برتر از همه مفهوم که بر همه چیز غالب شده
موفق باشید
"۱۵:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

هم سوژه خوبی انتخاب کرده اید و هم بکگراند بسیار زیبا
با کادر باز تر هم موافقم..
کار با ارزشیست
موفق باشید
"۱۲:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

ترکیب زیباییست آقا رضا... که حس و حال خاصی به بیننده میده! برای من قیاسیت از نقوش روی گنبد و نقشهای ماه...
موفق باشید
(آقا منو شرمنده کردید... دل خودت صافه که همه رو خوب میبینی..)
"۰۰:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

با فلاش موافق نیستم. مخصوصا که سوژه ثابت است..
جناب بابایی گرچه دیدم که با مد منوال هم عکس میگیرید اما من باشم همه کارهام رو با منوال ثبت میکنم
موفق باشید
"۰۰:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

با اینکه برایم یاذ اور بسیاری تلخیها بود اما کارتون رو خیلی دوست داشتم
با برداشت شخصیی که من داشتم بسیار پر بار بود... و باعث میشه زیاد به تکنیک فکر نکنم
موفق باشید
"۰۰:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی ارسطو (1742)

"۰۰:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

این نوع ثبت رو دوست دارم مخصوصا انتخاب کادر و شفافیت آب رو...
ولی با سواد کم من بدون وجود اگزیف نظر دادن سخت میشه(البته شخصا هیچ پا فشاری بر وجود اگزیف ندارم چه بسا عکسهای زیادی از دوستان بدون اگزیف آپلود میشه... اما میشه اطلاعات رو در مکانهای خواسته شده وارد کرد... تا ببینده هم شاید این وسط چیزی یاد بگیره... ممنون)
موفق باشید
"۲۳:۵۹ ۰۵ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

نمیدونم در فوکال 132 آیا امکان بازتر بودن دیاف رو داشتید یا نه ولی به نظرم با بک محوتر کاری بسیار عالی تر از این میشد
موفق باشید
"۲۳:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی ارسطو (1742)

[quote]ولی فکر کنم با نرم افزار زیاد روش کار کردی[/quote]
ادیت: تاحدی حذف نویز(با توجه به ایزوی بالا). کنتراست. یک بار شارپن

[quote]شخصیت دوم[/quote]
کسی پشت سوژه نیست... با توجه به اینکه میدونم شما خیلی دقیق! عکسهارو میبینید احساس میکنم از اون سایه ها این استنباط رو داشتید اما اون سایه شبیه به نیم رخ از او لباسهای آویخته بوجدو اومده.
ممنون از نظرات دوستان
"۰۰:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی ارسطو (1742)

جناب برازش ممنون از اینهمه اطلاعات...
ابتدا\" بگم که میرور نشده..(اگر بود از روی جهت هلال روشن ماه بسادگی مشخص میشد اگر با عکسهای دیگر مقایس کنید و اگر آن شب ماه گرفتگی را دیده باشید)
من در زمان ثبت دوستاره یا سیاره در نزدیکی ماه میدیدم یکی همین که در کار ثبت شده و یکی هم در سمت چپ بالا با اختلاف ارتفاع بیشتری نسبت به ماه که برایم جالب بودند و بعد که برگشتم با سرچ در گوگل جایی دیدم که نوشته بود در زمان ماه گرفتگی سیاره زحل با زاویه 2.8 بالای ماه قرار دارد با توجه به اینکه احساس کردم ان نقطه روشن دیگر (که در کادر نیست) اختلاف ارتفاعش با ماه خیلی بیش از 2.8 درجه بود نباید زحل باشد؛ استنباط من این بود که این یکی باید زحل باشد...
در ضمن ظاهرا اطلاعات قوی در مورد نجوم دارید که من زیاذ از اصطلاحاتش سر در نیاوردم به جز altitude که اون هم نفهمیدم ارتفاع نسبت به چیست؟(نسبت به افق؟) اگر توضیح بدید و یا یک مرجع معرفی کنید ممنون میشم...
"۰۱:۱۰ ۰۲ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

فارغ از عنوان و دسته بندی فکاهی..با کات نشدن دست راست ،وضوح بیشتر و کمی ادیت (کنتراست و شارپنس) یک کار کاملا حرفه ای میشد
اما ایده استثناییست
موفق باشید
"۰۱:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

حسین جان خوش اومدی
ایده واقعا عالیست و تناسبش با ورودت...
تم زرد و سبز حاکم بر کار رو نمیپسندم
موفق باشید
"۰۰:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی ارسطو (1742)

[quote]کادر افقی بهتر نبود؟[/quote]
چون قصدم ثبت اون شیر قدیمی (ما بهش میگیم مکینه و نمونش توش اصفهان زیاده) بود و همچنین فضایی خلوت عمودی گرفتم. این کار عصر جمعه ثبت شد و میدان خیلی شلوغ بود نیم ساعتی صبر کردم تا هم کالسکه را داشته باشو و هم فضایی خلوت فکر میکنم این کار تحمل شلوغی بیشتر (آدمها)رو نداشت.

[quote]ولی با اشباع زیاد[/quote]
بگذارید به حساب تازه کاری... کلی ور رفتم با فتو شاپ تا به این سپیا برسم تا حالا سپیا کار نکرده بودم

ممنون از نظرات
"۲۳:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

کار چشمگیریست با ترکیبی متناسب
حس جالبی داره این کار... نبودن انسان و تنها حضور اثری از آن بسیار تاثیر انسان را بیشتر کرده
موفق باشید..
"۲۳:۱۳ ۰۱ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

فضای خوبی پیدا کرده علی آقا
در لبه ساختمانها و چراغ نشون داده که چندان کادر عکسها بر هم منطبق نبوده اند
قبلا که HDR میدیدم فکر نمیکردم اینقدر دقت در ثبت لازم داشته باشه(من هم این چند روز دارم HDR تمرین میکنم تا حالا هم دو تا اپ کردم اما کارهای آقای ساسان رو ببین اون اولی هاش با همین تکنیکه...)
برای کار اول فکر کنم خیلی خوبه
موفق باشید
(با چه نرم افزاری کار کردی؟)
"۲۳:۱۲ ۰۱ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

افشین خان کار خوش آب و رنگیست
با کادری مناسب... منحنیهای حاصل از شاخه ها رو دوست دارم
موفق باشید
"۱۶:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

دارم به اینکه خودت ایران زندگی کنی شک میکنم.... ؛)
حامد خان همه چیز رو میپسندم
موفق باشید
"۱۶:۳۴ ۳۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

طراحی شما بنحویکه ادامه گیاه خارج از بوم در داخل بوم ادامه پیدا کنه و البته با رنگهایی که حکایت از زندگی دارند بینظیره... و با مفهوم
موفق باشید
"۱۵:۳۷ ۳۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

آقا رضا کار پر حوصله ای انجام دادید
از اون کارهایی که باید از قبل خوب بهش فکر کرد و بعد اجراش کرد
موفق باشید
"۲۱:۴۷ ۲۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

جناب اقبالجو بسیار زیباست
با نگاهی متفاوت
موفق باشید
"۲۱:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

به غیر از خوب بودن ثبت پرنده و جود اون جت برام جالبه
موفق باشید
"۲۰:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

کاش امکان تغییر زاویه داشتید مسعود خان (کمی به راست میرفتید)
با سیاه و سفید موافقم
ثبتی دوست داشتنی
موفق باشید
"۱۶:۳۵ ۲۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی ارسطو (1742)

رنگهای خیال انگیزی ثبت کرده اید جناب ساسان
من این نوع ادیت من هم موافقم البته عکاس خود و به سلیقه خود نوع ادیت را انتخاب میکند و گاهی ممکن است در کار اصلا دست به ادیت نزند
موفق باشید
(در ضمن جناب ساسان در این سایت اولین بار HDR را از شما دیدم و کمتر کسی است که از چنین تکنیکی استفاده کند اگر وقت کردید نظری در مورد کارهای HDR بنده هم بدهید و یک سوال: آیا استفاده از این تکنیک فقط برای زمینه های خاصی است؟ یا سلیقه ایست؟)
"۱۴:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی ارسطو (1742)

[quote]بیش از حد ادیت کردی[/quote]
ادیت فقط کمی گرم کردن رنگهاست و حذف نویز. اون چیزی که این حالت رو به کار داده استفاده از تکنیک HDR است
[quote]ولي در پايين به نظر من باعث افت كيفيت شده[/quote]
جناب عباسی ممنون میشم اگر بیشتر توضیح بدید... که چی باعث میشه فقط نیمی از کار افت کیفیت داشته باشه
ممنون از دوستان
"۱۳:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

از این آسمان زیبا نمیشه گذشت و شما هم نگذشتید
کنتراست مناسب اعمال شده . سهم بیشتر آسمان به زیبایی می افزود
موفق باشید... جناب نباتی
"۱۳:۵۰ ۲۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی ارسطو (1742)

مجموعه ای از رنگهای زیبا و ترکیبی مناسب
با توجه به زیبایی آسمان سهم کم زمین را مناسب میدانم
موفق باشید
صفحه 4 از 24
صفحه قبلی صفحه بعدی