سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
"۱۵:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | منصور رحمتی (1884)

سلام سرکارخانم ذبيحي
عکس از کيفيت خوبي برخورداره و نور خوبي هم داره.دوستان به نکته خوبي اشاره کردن و اون هم کراپ از راست و پائين بود و ادامه اون از بالا. ممنون از ارسال.
موفق باشيد. منصور
"۰۲:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ???? ????? (401)

عجیبه! چرا این فضای سیاه بالای کادر به ذهن من نرسید؟
دفعه ی دیگه حتما امتحان میکنم ... مرسی ...
"۰۲:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ???? ????? (401)

از پیشنهاد شما به شدت استقبال میکنم ...
مرسی.
"۰۴:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | رحیم افــــشـــــاري (1154)

درود به خانم ذبيحي
- ابتدا عکس :
سياهي چشم رو مي پسندم ، هوشمندانه
حالت لبها اين حس رو به من داد که ظاهراً سوژه لبخندي به لب داره، ( اما با افتادگي شانه و افتادگي سر به پايين که شايد حس شرمساري و غم رو القا ميکنه در تضاد نيست ؟ )
رنگ آبي ؟ من نديدم ؟

حاشيه هاي کوتاه !
بسيار خوشحالم که باز هم عکسي از شما مي بينم .
از آخرين کامنتي که براي عکس قبلي گذاشتم به سايت نيومدم .
- اما فکر کنم شما اگه از سوژه هاي خانم اينجا عکس نذارين اعصابتون راحت تره، چون شايد بعضي از ما (اول خودم رو مي گم ) درک فکري نداشته باشيم که بابا سوژه ومفهوم عکس رو نگاه کنيد . چرا الکي و با حرف هاي تکراري اول سوژه و بعد عکاس رو ذايل مي کنيم ؟

پ . ن : تمثال حکايتي است که فردي به ماه نگاه مي کرد و فردي کوته فکر، به نوک انگشت او نگاه ميکرد . !

با تشکر - و پوزش مجدد بابت حرفهاي تکراري و نظرات شخصي خودم
"۰۲:۵۶ ۱۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش الف.سالکویه (1049)

-در مورد نقد های بالا :بعضی وقت ها از ..... بودن خودم شرمنده میشم
2-.در مورد کامنتی که برام گذاشته بودین:فکرنمیکردم کسی عکسامو ببینه.مرسی بابت وقتی که گذاشتین
3-در مورد سایت ونقد:به نظر من اعضا محترم اشکال گرفتن و یا تعریف کردن از عکسو با نقد کردن اشتباه گرفتن. به نقد کشیدن مفهوم عکس و تفکری که پشت عکس خوابیده خیلی مهمتر ازاینه که به رنگ آبی گوشه کادر و یا به عریان بودن بدن گیر بدیم.سیاست های اشتباه مدیران سایت هم به این قضیه دامن میزنه و باعث میشه سطحی نگاه کردن اعضا روز به روز بیشتر یشه.به نظر شما یه عکس آبستره چقدر شانس داره تا به صفحه اول بیاد و بیشتر دیده بشه.من مطمئنم اگه کارتیه برسون فقید هم عکساشو تو این سایت بزاره نه تنها امتیاز درست حسابی نمیگیره بلکه کلی اشکال هم ازش میگیرن.باید یه انقلاب توی سایت رخ بده
"۱۶:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حنيف شعاعي (409)

متاسفم که نتونستم منظورم رو برسونم. فعلن این قضیه رو بی خیال شدم تا بعد.
"۱۴:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ???? ????? (401)

این سوالیه که شما مردها باید بهش جواب بدید ... اینکه چرا به جای اینکه به عکس توجه کنید میرید می گردید یه چیزهایی رو پیدا میکنید که نباید بهش توجه کنید ... چرا یه چیزهایی حواستون رو پرت میکنه که نباید بکنه؟ کجای چهره یا بدن این زن معلومه ؟
بله، چهره بسیار مهمه ... تو گداگرافی ها چهره ی درمونده حرف اول رو می زنه ... تو عکاسی مدل چهره و هیکل خوب حرف اول رو می زنه ... ولی خب هرکسی با طرز فکر خودش به عکس نگاه می کنه ...
"۱۴:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | ???? ????? (401)

به شدت خودم رو کنترل کردم که پاسخ گستاخی شما رو نسبت به زن بودن خودم و زن بودن سوژه ندم !!!!!
[quote]1- به نظرم اگه یه نفر مثلن غلام علی این عکس رو گرفته بود به این امتیاز نمی رسید
2- اگه از غلام علی همچین عکسی می گرفتین بازم به این امتیاز نمی رسدین[/quote]
محض اطلاعتون از جنس مذکر هم بسیار عکس انداختم و بسیار هم امتیاز گرفته و بسیار هم در صفحه اول رویت شده ...
کی قراره طرز فکر و نگاه مرد ایرانی عوض بشه رو حتی خدا هم نمی دونه!
"۱۳:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حنيف شعاعي (409)

عزیز دل بنده عرض نکردم چون سوژه ی عکس یه خانومه مشکلی داره. من می گم اگر یه همچین عکسی از یه برادر بود انقدر امتیاز نمی گرفت. اون عکسیم که اشاره کردی خیلی خوب بود، قابل مقایسه با اون عکس نیست. امیدوارم منظورم رو متوجه شده یاشی.
"۱۲:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | پوریا داعی (3471)

سلام حنیف جان این [url=http://aks.akkasee.com/photos/50453/?index=2&]عکس فکر کنم مال همون غلام علی باشد[/url] و البته 23 امتیاز هم تا همین الان گرفته و چند روزی هم صفحه اول بوده است (البته امیدوارم آقای فدایی ناراحت نشوند که لینک عکسی که ایشون گرفته اند در اینجا گذاشتم).
بهتر با این حرفها موضوعات معمولی را بی جهت حساس نکنیم تا مشابه عکس قبلی بدون جهت حذف نشود! (چرا همه فکر می کنن چون سوژه عکس یک خانم است باید مشکل داشته باشه؟)
"۰۸:۰۴ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حنيف شعاعي (409)

کلن فکر می کنم وقتی از آدما عکس می گیریم چهره و جذابیت اون آدم هم توی نظر مردم راجع به اون عکس دخیل می شه .به نظرت این خوبه یا بد؟
"۰۸:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (-1) | حنيف شعاعي (409)

متاسفانه نتونستم ارتباطی برقرار کنم. واسم عجیب بود که چرا این عکس نسبت به عکسای دیگه تو صفحه انقد امتیاز گرفته و بازدید داشته. پیش خودم به یه سری جوابا رسیدم :

1- به نظرم اگه یه نفر مثلن غلام علی این عکس رو گرفته بود به این امتیاز نمی رسید
2- اگه از غلام علی همچین عکسی می گرفتین بازم به این امتیاز نمی رسدین.
"۰۲:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | افشین قشقایی (1223)

نمیدونم خانم ذبیحی شاید من اندکی وسواس دارم. مخصوصا در ویرایش. من عکسهای دوستان را ارزیابی میکنم دقیقا همانگونه دقت میکنم که برروی عکسهای خودم. قبل از نهایی شدن عکسهایم از چندین نفر نظرشان را میخواهم که حسشان را نسبت به عکس بگویند. مخصوصا عکسهایی که ویرایش و نوع آن حرف اول را در عکس میزند. امیدوارم سو تعبیر نباشد. عرایضم در این راستا ارزیابی شود. وگرنه بارها دیده ام عکسهایی که ارسال میکنید حذف یا کراپ یا هر چیزی که سلیقه عکاس هست هدف قرار میگیرد که در آن موارد بنظرم اصل کار را میبایست به سلیقه عکاس رها کرد. اما اینکار یک عکس مبتنی بر یک نوع ویرایش است و من در همان راستا نظر دادم. صرفا جهت بهتر بودن عکس نه ایراد! بعضی مواقع کادرهایی اینگونه را پرینت گرفته ام در پرینت خودش را بیشتر نشان میدهد..... و در آخر انکه امیدوار سو برداشت نشده باشد........
"۰۱:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ???? ????? (401)

والله من هرچی نگاه میکنم هیچ رنگ آبی ای تو عکس نمیبینم ... البته خیلی خوشحالم که شما برای عکس من وقت می ذارید و به این دقت کار رو میبینید ... ولی برای من زیاد فرقی نمیکنه عکسم ابی باشه یا سبز ... یه چیزهای دیگه ای تو این عکس برام مهم بوده نه اون سبز یا ابی گوشه کادر ... یه وقتهایی اصل موضوع رو ول می کنیم و می گردیم و می چسبی به حاشیه ای که هیچ اهمیتی نداره ...
اون دایره ای هم که کشیدین دقیقا همون مرز شونه و بکگرانده ... نمی دونم بودنش خوبه یا نه ... ولی من دوست داشتم اون هاله باشه ...
[url=http://i27.tinypic.com/307qek0.jpg]اینجا[/url]
"۰۱:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | افشین قشقایی (1223)

[url=http://www.tinypic.info/files/fghsrihrbirkok27un69.jpg]کلیک[/url]

قسمت بالا بازمانده ای از بکگراند سابق است که با بقیه بک گراند جدید یکدست نیست. بسیار جزیی تفاوت رنگ دارد. قسمت دایره ای دوم هم نشانی از رد چیزی است که نمیدانم. احیانا که این قسمت منظورتان همان مرز شانه ها باشد. درسته؟ اینقدر کمرنگ هست که بروی چند مانیتور چک کردم در بعضی کامل رویت میشد. و در بعضی نصفه نیمه. و در آخر آنکه این کار کاملا سیاه و سفید نیست. شاید یک تم رنگی خفیفی بهمراه خود داشته باشد. چیزی که روی مانیتور من دیده میشود. ممکن است در ویرایش کانال رنگی دست خورده باشد. من ترکیب بسیار خفیفی از رنگ فیروزه ای یا آبی آسمانی کمرنگ در عکستان میبینم. با مانیتور دیگری نگاه کردم اثر آن نسبت به مانیتور خودم کمتر است ولی وجود دارد در آخر انکه بسته به نوع پرینتی که خواهید گرفت اثر آن ممکن است متفاوت باشد. احتمال دارد تفاوت دیده من و شما در رویت این مورد به تفاوت کالیبراسیون مانیتورهایمان برگردد.... پیشنهاد بنده یک تست کوچک با پرینت است. ارادتمندتان
"۰۱:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | یاسر رضایی (7049)

فقط یه نکته :
در این سایت ، سعی کن صبور باشی
تاریکی سوژه در مقابل سپیدی اطراف رو میپسندم ولی با افشین عزیز در مورد ارتباط با عکس تا قسمتی موافقم !
موفق باشی
"۰۰:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ???? ????? (401)

لطف میکنید ...
"۲۲:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ???? ????? (401)

[quote]در بالای کادر به سمت راست آثاری ناچیز از رنگ آبی آسمانی مشاهد میشود.[/quote]
با توجه به اینکه عکس سیاه سفیده نمی دونم این ابی از کجا پیداش شده ... من نمیبینمش ...
[quote]حوالی 3/1 بالای کادر وقتی چشم بسمت راست حرکت میکند خطی سیاه هم دیده میشود.[/quote]
بله ، اون خطوط سیاه مرز شونه های اون دختره با بکگراند سفید ... بودنش رو من لازم دونستم که فقط یه سلیقه شخصیه ...
مرسی از وقتی که گذاشتید ....
"۱۴:۵۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احسان صباغي (3074)

به [quote]نظرم فضای پشت سر ،ذهن سر شار از ایده این مرد رو نشون میده [/quote]
نظر شما محترم است . ولی اگر استدلال شما را بپذریم با توجه با خالی بودن پشت سر ایشان بیشتر پشت و پس زمینه ایشان را خالی و بدون هیچ اندیشه و پشتوانه ای نشان می دهد .
"۲۰:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (2) | وحید شاهوند (1945)

سلام، احوال خانم؟؟
بالاخره من یه شات از دوربینت دیدم که نویز داره، چه دعوایی شده اینجا، هر عکاسی دوست داره برای خودش یه سبکی کار کنه، اینجا نمیشه راجع بهش بحث کرد، کارت قشنگ و دوست داشتنی شده، ابراهیم حاتمی کیارو با همه ی بداخلاقیاش دوسش دارم، مرسی یلدا جان
"۱۱:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احسان صباغي (3074)

سلام و درود سرکار خانم ذبیحی
من از دیروز که این متن را نوشتم تا الان از نظر ذهنی درگیر بودم که نکند بر خلاف انصاف و عدل چیزی نوشته باشم و باعث رنجش و شاید دلسردی در کار شما شده باشم . به هر حال عذر خواهی من را بپذیرید و مطمئن باشید در وجود خلاقیت شما هیچ شکی ندارم چون انسان را موجودی خلاق می دانم . امیدوارم شرایط به گونه ای پیش بیاید تا شما بتوانید آنگونه که هستید به کارهای هنری خود ادامه دهید .
پایدار و پیروز باشید .
"۰۹:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احسان صباغي (3074)

دوست عزیز جناب آقای افشاری
خلاف عادت و خلاقانه حرکت کردن بسیار نیکو است به شرطی که خلاف عادت را بدانی که عکس آن حرکت کنی دوم اینکه بر خلاف عادت حرکت کنی حال چه بدانی چه ندانی .
خانم ذبیحی در جواب دوستی نوشته اند :
[quote]تو کدوم رساله قانون ! کتابگفتن که نگاه سوژه به هر سمتی بود،فضای خالی هم باید به همون سمت باشه؟
من سواد عکاسی ندارم اقای مقدس لطف بفرمائید منابع معرفی کنید من مطالعه کنم ببینم فرمول چیه ![/quote]
و من در جواب نوشته بودم :
[quote]در بیشتر کتابهای ترکیب بندی سینمایی و عکاسی در باره فضای دید (LOOK ROOM) توضیح داده شده است . البته منم معتقد نیستم همیشه باید لوک روم را رعایت کرد با توجه به محتوا و فرم می توان آن را تغییر داد .[/quote]
پس ایشان عادت را نمی شناختند و تقاضای منبع کرده بودند چون فکر می کردن منبعی وجود نداره . در ضمن کسی به ایشان نگفته بر اساس عادت حرکت کنند و کار نو و خلاقانه نکنند .
ایشان مجددا گفته اند:
[quote]اسم سبک جدید رو هم می ذاریم یلدائیسم !
هووم؟[/quote]
و من نوشته بودم :
[quote]این فرم عکس زیاد استفاده شده و سبک جدیدی نیست .
کلیشه ترین حالت آن که برای نشان دادن خروج از کادر یا رفتن به سوی مرگ است را در جاهای زیادی می توان دید منجمله عکسی که پس از شهادت آوینی ( از دوستان همین آفای حاتمی کیا ) در مجله سوره چاپ شده بود .[/quote]
که در آن عکس هم به مناسبت شهادت آوینی فضای پشت سوژه خالی گذاشته شده بود .
پس می بینم کار خلاقانه و نو هم نیست که ادعای سبک جدید به نام یلدائیسم بکنیم .
دوست عزیز من آقای افشاری من را مجبور می کنید هی به عقب برگردم و مجبور شوم از امثال و حکم استفاده کنم آن هم در قرن حاضر :
گویند اعرابی بادیه نشین که آب شیرن ندیده بود پس از بارندگی زیاد تصمیم گرفت آب باران را که در چاله ای پر از خار و خاشاک جمع شده بود نزد خلیفه ببرد تا او هم استفاده کند و هدیه ای هم بگیرد .
آن را به شهر و نزد خلیفه آورد . خلیفه از آب خورد و دید آب باران است و بوی علف هم می دهد . گفت به عرب کیسه ای زر بدهند و او را از پشت شهر به بیرون هدایت کنند تا از میان شهر نگذرد و با دیدن رود پر از آب شیرن داخل شهر احساس شرمندگی به او دست ندهد .
حال به موضوعی عمومی تر از این عکس اشاره کنم در این سایت بسیاری از عکسها و فرم های کار به عنوان کار خلا فانه و غیر متعارف نامیده می شود در حالی که بسیاری از آن ها در بیش از یک قرن پیش تجربه شد ه و به وفور تکرار شده است .
البته من با کار کلیشه ای هم مخالف نیستم کار کردن در کلیشه ها هم بسیار سخت است . فیلمسازی بزرگ در جواب دلیل کارهای خوب و خلاقانه اش می گوید : من هم از بقیه برداشت می کنم . فرق من با بقیه این است که از شاهکارها می دزدم .
مثالی دیگر شاید کمک بکند: در کارم با بسیاری از مدیران برنامه ریزان و کارشناسانی کار کرده ام که به کارشان وارد نبوده اند و اصلا رشته آنها نبوده است ولی در جواب عدم برنامه ریزی و نداشتن اطلاعات و آشنا نبودن با کارشان دلیل آورده اند و با احساساتی تند که معمولا این گروه دارند جواب داده اند این ها فورمول های کلیشه ای است و برای جامعه ماو محل کار ما جواب نمی دهد و باید کار خلاقانه و نو انجام داد من در باره نتیجه کار آنها صحبت نمی کنم چون فکر می کنم نتیجه آن را شما با پوست و گوشت خود احساس می کنید . آنها مجبورند از کلاس اول به کلاس آخر بپرند چون در این فاصله چیزی ندارند تا با آن این فاصله را پر کنند .
عزیز من کسی با خلاف عادت مشکلی ندارد با خلافیت مشکلی ندارد . اگر حرفی است این است که خود و دیگران را گول نزنیم . واقعا غیر متعارف باشیم .
"۲۱:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رحیم افــــشـــــاري (1154)

درود به خانم ذبیحی عزیز .
کارتون خوب هست، کادر بندی هم مثل همیشه واسم جذاب بود، ولی چرا ایندفعه کادر رو موازی گرفتین، منظورم اینکه چرا کج نیست ؟

احساس میکنم فکوس کامل نیست، چون موهای سر و دندون ها وضوح کمی دارن‌، شاید به خاطر افت کیفیت واسیه ریسایز کردن باشه " قابل توجه مدیر عزیز سایت "

پ . ن : چقدر واسم جالب بوده ، شما همیشه برخلاف امواج حرکت می کنید، و چه قدر جالب تر که نه خسته میشی، نه از حرف های دیگران آزرده و . . . بلکه بیشتر ترغیب میشی واسه رسیدن .
همین هم باعث میشه ذیل عکسهاتون یه جواریی مردم داغ کنن که چرا چنین، و چرا چنان، چرا طبق قانون نیست و چرا . . .
- - - - - - - - - - - ای کاش بهتر بودیم .
و باز هم ممنون از اینکه همیشه واسه من وقت بارزشتونو میزارین و کامنت می دین .
"۱۳:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | مسعود مقدّس (313)

ممنون یلدا خانم
من هم با شما موافقم.
توی همین یکی دو روز آینده یک سبک جدید رو نشون میدم ، البته واسه من جدیده ....
منتظر نظر شما هم هستم.
اگر یه وقت از من ناراحت شدید واقعا ببخشید . من منظور خاصی نداشتم و فقط عکس رو نقد کردم.
کوچیک شما.[url=http://www.mamiya.ir]yuta[/url]
"۱۲:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | احسان صباغي (3074)

سلام و درود
ویژگی خاصی در عکس دیده نمی شود . ارزش سوژه به بار تصویری عکس افزوده است .
[quote]تو کدوم رساله! قانون! کتاب! گفتن که نگاه سوژه به هر سمتی بود ، فضای خالی هم باید به همون سمت باشه؟
من سواد عکاسی ندارم اقای مقدس ، لطف بفرمائید منابع معرفی کنید من مطالعه کنم ببینم فرمول چیه ![/quote]
در بیشتر کتابهای ترکیب بندی سینمایی و عکاسی در باره فضای دید (LOOK ROOM) توضیح داده شده است . البته منم معتقد نیستم همیشه باید لوک روم را رعایت کرد با توجه به محتوا و فرم می توان آن را تغییر داد .
[quote]اسم سبک جدید رو هم می ذاریم یلدائیسم !!!!!!!!
هوووم؟[/quote]
این فرم عکس زیاد استفاده شده و سبک جدیدی نیست .
کلیشه ترین حالت آن که برای نشان دادن خروج از کادر یا رفتن به سوی مرگ است را در جاهای زیادی می توان دید منجمله عکسی که پس از شهادت آوینی ( از دوستان همین آفای حاتمی کیا ) در مجله سوره چاپ شده بود .
"۱۰:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | آرش فرخی (210)

سلام یلدا عزیز
خیلی اوقات فقط نظاره گر عکسهاتون هستم چون غیر از حس خوبی که بهم میده سواد تکنیکیشو ندارم چیزی بگم
اما دیگه نشد ،نگاه این مرد مثل فیلم هاش آرامش خاصی به من میده .نظر شما رو در مورد قوانین قبول دارم
به نظرم فضای پشت سر ،ذهن سر شار از ایده این مرد رو نشون میده
"۰۷:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | Morteza Safataj (803)

There are no rules for good photographs, There are only good photographs.-Ansel Adamz
گام خاصی رو تو این عکس برداشتی.کنتراستهای رنگی خوبی پیدا می شه.موضوع به خوبی از پس زمینه کنده شده.کراپ بین مچ دست و انگشتها کمی برای بیننده شبه برانگیزه.انگار یه دست دیگه از کس دیگه اومده صورت موضوع رو بگیره.
"۱۱:۲۳ ۲۱ دى ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | حامد فرهنگی (4840)

اسم زیبایی برای عكست انتخاب كردی....
رنگها هم به دل مینشیند.
موفق باشی.
"۰۲:۴۹ ۲۱ دى ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | ایمان محسنی (4966)

با نظر اقای سوکی موافقم.دید هنرمندانه ای دارید.ممنون از ارسال.
"۲۱:۴۳ ۱۶ دى ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | ابراهيم نيک‌خو قشمي (3139)

سلام عکس زیبایی هستش ............................................