سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات

صفحه 4 از 68
صفحه قبلی صفحه بعدی
"۱۰:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد هادی مرادی (37)

سلام حامد خان
عكستون سرشار از حس سكوته. با يه تركيب بندي ايستا و ساكن ، توازن در 2 طرف ، بيان آرامش ميكنه.
"۱۶:۲۵ ۱۴ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد هادی مرادی (37)

سلام عكس جابلبيه تناسبات عجيب و غريبي داره تركيب بندي متقارن وسنگين كاملا ايراني اي كاش زاويه ديد كمي فرق داشت. وضوح بيشتر روي سوژه حقيقت كار رو بهتر مي كرد.
"۱۴:۱۴ ۱۴ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سید محمد هاشمی اوریمی (589)

سلام حامد جان.
کمی نزدیک شدن بیشتر به پسر رو پیشنهاد میکنم و حذف قسمت راست در. در این کادر بچه به سختی دیده میشه.
موفق باشید +1
"۱۲:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | شجاع الدین علا’الدینی شورمستی (131)

سلام حامد عزيز
ثبت خوبي شده ولي من هم بانظر امير حسين كاملا موافقم من هم از كار هاي شما لذت مي برم اميد وارم پاينده باشي .
دوربين خوبي داري سلام من و بهش برسون
"۱۲:۲۱ ۱۴ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | امیرحسین رضائی (808)

فکر می کنم ایراد فنی داره کارتون ....
سوژه و کادر عالیست ولی من که به زور اون بچه رو دیدم .( شاید دیاف چشمای من زیاد بستست )
عکسهای زیبایی از شما دیدم ، ممنون از ارسال
"۰۲:۱۷ ۱۴ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سمیرا حاتمی (248)

محیرالعقول !
خیلی خوب میشد اگه کادر طوری بسته میشد که حس تحرک و هیجان ورزشی رو انتقال بده. کنتراست مناسبه.
در مورد انتزاعی بودن یک عکس هم:
معتقدم که انتزاعی بودن فقط در فرم و ساختار نیست بلکه دیدگاه و ذهنیت انتزاعی هم می تواند یک اثر را در دسته بندی انتزاعی قرار دهد.
حتی من فکر می کنم اغلب اوقات ذهنیت انتزاعی بر [i]صرفاً[/i] فرم و ساختار انتزاعی مقدم است.
ممنون
2+

"۱۵:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | علي‌اكبر قزويني (869)

در مورد "انتزاعي" بودن، بعضي‌ها معتقدند عكسي كه ببينده بتواند المان‌هاي موجود در عكس را تشخيص بدهد (يعني بتواند بفهمد از چه چيزي عكس گرفته شده) در دسته‌بندي "انتزاعي" نمي‌گنجد. حتي اگر از اين هم چشم‌پوشي كنيم، در اين عكس، چرخانده شدن كاملا مشهود است و فضاي عكس عادي است (چيز سوررئالي در اين عكس ديده نمي‌شود و نمي‌توان گفت كه كاملا برآمده از يك فضاي ذهني و خيالي است كه ما به ازايي در دنياي واقعي ندارد). براي همين شايد خيلي نتوان آن را انتزاعي دانست.
"۱۵:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | علي‌اكبر قزويني (869)

ايده/خلاقيت خوبي بوده اما در اجرا چندان خوب از كار درنيامده.
نور و فوكوس جاي كار داشته‌اند؛ اما مهم‌تر از آن، شلوغي زياد كادر است كه كار را تا حدي آشفته كرده.
به نظر من اگر صورت/چشم سوژه در جايي قوي‌تر قرار داده مي‌شد، مي‌توانست به ميخكوب كردن بيننده بيشتر كمك كند.
موفق باشي!
"۱۲:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | (3731)

سلام .
من معتقدم اينگونه ثبت ها انتزاعيه . بويژه اگر پشت زمينه كاملآ محو بود و تشخيص چرخونده شدن عكس مشكل بود !
جالبه .
موفق باشي
"۱۲:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید محمد هاشمی اوریمی (589)

سلام قربان.ایده و برداشت جالبیست .
به نظر من میتونه در دسته بندی انتزاعی قرار بگیره.
فرم فرد و فلویی پاهاش خیلی خوب در آمده.کمی کنتراست و نور جای کار داره.
موفق باشید +2
"۱۴:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حامد فرهنگی (4898)

شما لطف دارید دوست من. بنده خود را در سطح تعاریف شما نمی دانم. من هم اینجا به کار اموزی مشغولم به هدف انکه از دوستان بیاموزم.
در مورد عکس هم این نکته رو اضافه کنم که:
بنده از نور طبیعی استفاده کردم.
فرم انگشت هم کاملا طبیعی و متعلق به فردیست که در خواب به سر می بره. وقتی بیدار شدن و من از خوابشان سوال کردم گویا کابوسی وحشتناک می دیدند. جالب این که حس این کابوس به من هم منتقل شده بود.
"۱۳:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید محمد هاشمی اوریمی (589)

سلام حامد جان.به نظر من هم حالت دست و جای قرار گرفتنش در کادر میتونست بهتر باشه.کنتراست هم به جاست.
موفق باشید.سر بزن +2
"۱۳:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علیرضا نیک (395)

سلام حامد جان
اول از همه بگم حسن پرسه زدن توی این سایت اینکه یه دفعه با کارای یه عکاس رو به رو میشی که صاحب سبک و خوش فکر و بدون هیچ اغراقی شما یکی از اونها هستید که من خوش شانس بودم پیداش کردم صادقانه بگم نتونستم بیشتر از دو سه تا از کارات رو ببینم واقعا سرعت اینترنت پایین ولی قصدارم چنداتی از کارت رو که بار آموزشی زیادی داره با اجازه شما ذخیره کنم در مورد اینکار باید بگم که نور پردازی عالیست کادر بخوبی انجام شده فضای خالی مناسبی داره ولی فرم انگشتان دست طبیعی ازاب در نیومده به اضافه اینکه انگشتان دست فلو شدن که البته باید به خاطر سرعت پایین باشه و به اضافه اینکه نمیدونم این فرم انگشتان دست میتونه گویای خواب آشفته باشه یا نه؟
[b]دوست خوبم من و شما در یک روز و یک ماه به دنیا اومدیم امیدوارم همین مسئله بابی باشه که بنده رو به دوستی بپذیرید و بتونیم از دیدگاه های هم بهرمند بشیم
[/b]
موفق باشی
"۱۴:۵۹ ۱۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | الیاس حسین نژاد (65)

با توجه به توضیحاتی که از شما خواندم می توانم بگم که فشار دادن شاتر دوربین دقیقا در جهت دیدگاه و تفکرتان بوده!
از لحاظ تکنیک و... مشکلی در عکس نمی بینم.
ممنون بابت ارسال.
"۱۴:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حامد فرهنگی (4898)

وجود لامپ در جهت فکر و دیدگاه ذهنی بنده در عکس گنجانده شده ارش جان!!
اینکه ما انسانها همانقدر که تکنولوزی و مدرنیته را در اختیار داریم و از ان برای راحتی استفاده می کنیم، همانقدر هم در اختیار و وابسته به اون هستیم.و هر چقدر هم که پیش می ریم، وابسته تر و تنبل تر می شیم!!
(البته خاموشیهای اخیر و وجود لامپ خاموش و نوری که منبع ان خورشیده خدادادیست رو هم نباید بی تاثیر دانست).
ایتکه هر کس جداگانه تفسیر خود را از این عکس داشته باشه بسیار برای من جذابه، برای همین هم بجای دسته بندیه مفهومی از دسته بندیه انتزاعی استفاده شده.
ممنون از توجهت ارش جان. :)
"۱۳:۰۴ ۱۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | سید محمد هاشمی اوریمی (589)

سلام حامد جان.من برداشت قبلی رو بهتر میدونم.[quote]لامپه اصلا با محیط همخوانی نداره و زیادی[/quote] با حذف قسمت نورانی موافقم.
موفق باشید +2
سر بزن
"۰۸:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | (3731)

سلام.
زیباست.
به سلیقه من ! بهتر بود از بالا درست تا زیر چارضلعی سیاه کراپ میشد و مقدار کمی از قسمت نورانی باقی میموند . . .
موفق باشی
"۰۵:۲۹ ۱۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش الف.سالکویه (1257)

سلام حامد جان
وقتی عکس قبلی رو میبینم این یکی اصلا به چشم نمیاد.به نظر لامپه اصلا با محیط همخوانی نداره و زیادیه.عکس رو بدون اون دلچسب تر میبینم
"۰۴:۱۵ ۱۱ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش الف.سالکویه (1257)

رحیم صفری
"۰۱:۳۷ ۰۹ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد هادی مرادی (37)

سلام دوست عزيز كارتون واقعا حرفه ايه
تبريك مي گم.
ايشاللا نيويورك بزنيش رو ديوار !
عيدتونم مبارك واسه 15تاش.
موفق باشي.
"۱۰:۴۲ ۰۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پوریا داعی (3769)

سلام
فرم برداشت و طرح و نقش تکرار شوند به شدت چشم را درگیر می کند..
فقط اون هاشیه بالا سمت چپ کاش نمی بود..
موفق باشی
2+
"۰۲:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید محمد هاشمی اوریمی (589)

سلام حامد جان خیلی زیباست.[quote]به این میگن یه شات خلاق[/quote]دیگه نمیدونم که چی بگم که بشه 15 کلمه؟موفق باشید +3
"۰۱:۴۶ ۰۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش الف.سالکویه (1257)

حامد عزیز
همه چیز خوبه.فقط با توجه به تمپوی بالای عکس اگه همین کادرو 90 درجه میچرخوندی و عمودیش میکردی کوبنده تر میشد.در مورد دسته بندی انتزاعی و مفهومی که کاملا درسته.اما من به شخصه تا حالا تعریف استانداری از احساسات انسانی ندیدم و اگه به سلیقه شخصی باشه با احساسات انسانی هم موافقم
+2
دو بار در هفته
"۰۱:۰۵ ۰۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش الف.سالکویه (1257)

2بار در هفته لعنتی.من میخوام به این عکس امتیاز بدم!
"۰۰:۵۹ ۰۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش الف.سالکویه (1257)

سلام حامد جان
به این میگن یه شات خلاقه.دقیقا ده دقیقه داشتم عکستو تماشا میکردم.بازم میتونم نگاش کنم.یعنی خسته کننده نیست.مرسی بابت ارسال.بدو ن شک+3
"۰۰:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید محمد هاشمی اوریمی (589)

سلام حامد جان.من با دسته بندی احساسات انسانی مخالفم.به نظرم این دسته بندی مربوط به ثبت احساست انسانی باشه نه تحریک احساست انسانی بیننده.چون در اون صورت تمام عکس ها تحریک کننده ی احساسات انسانی میشه.موفق باشید.ثبت زیبایست.2+
"۰۹:۲۷ ۰۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (-6) | امتیاز (0) | رحیم صفری (39)

آقاي روشنفكر!
ارتباط سنگواره ها به اين حرفتان بود
[quote]وجود موی باز دختر خانمی را شاید بتوان کنایه ای دانست به رهایی از جامعه ای که دگم بودن و بسته بودن را به ما اموزش میدهد[/quote]
پس ترويج نكردي چه غلطي كردي؟
چرا ترسيدي؟!
وقتي حرفتو پس مي گيري درست و حسابي پس بگير
تو! يك جور افراطي و دگمي!
اون شيوخ نهروان هم يك جور
اصلا تقصير تو نيست و يك مشكل تاريخي است در اين سرزمين
[quote]شما این رو تشخیص دادید که من نباید از عکسم دفاع کنم؟[/quote]

نه خير عكس بي كيفيت و موضوعتان اين را مي گويد
[b]با توجه به لحن پاسخگوييتان پاسخ دادم[/b]
"۰۵:۰۵ ۰۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سمیرا حاتمی (248)

الگو سخت می گیره! 2+
"۰۵:۰۲ ۰۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سمیرا حاتمی (248)

اگه از دیاف بازتر استفاده می کردید تا وضوح فضای پشت سیم از این مقدار هم کمتر می شد، مفهوم با تاکید بیشتری انتقال می یافت.
با هیچکدوم از دسته بندیها مخالفتی ندارم! ولی انتزاعی رو برای عکستون مناسبتر می بینم.
تشکر
"۰۳:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حامد فرهنگی (4898)

[quote]يك تك عكس از يك مجموعه هم وقتي فاقد اصول اوليه عكاسي است جايي براي دفاع ندارد[/quote]
شما این رو تشخیص دادید که من نباید از عکسم دفاع کنم؟
[quote]ضمنا شما با اين حرف ها ترويج جمع هايي مانند پارتي و ... را مي كنيد كه اين خود برايم جالب بود [/quote]
کافر همه را به کیش خود پندارد!!
[quote]شما اگر به سنگ واره هاي تخت جمشيد نگاهي بكنيد هيبت زنان ايراني را در آن دوره كه به دين زرتشتي بودند مي بينيد[/quote]
خوب. ارتباطش را با صحبتهای بنده چیست؟
[quote]خيلي خودتان را نبازيد[/quote]
چه چیز باعث شده که شما خودتان را ببازید؟
[quote]هر دگم بازي و افراط را هم رد مي كنم [/quote]
شما در دگم بازی و افراط غرق شده اید! اینکه شما همنشینی چند دوست را پارتی خطاب می کنید خود ذهنیت و افکارتان را بر من روشن می کند!
صفحه 4 از 68
صفحه قبلی صفحه بعدی