سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
صفحه 3 از 74
صفحه قبلی صفحه بعدی
"۱۱:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | پوریا خلجی (4891)

سلام
منظره بسیار زیباییست
اما بنظر من هم کیفیت زیاد خوب نیست (البته شاید مانیتور منم ایراد داره :))
در مورد رنگ درخت هم فکر میکنم کمی غیر عادیست و وضوح کاملی نداره
در کل کار زیبا و چشم نوازیست
ممنون
"۰۹:۰۸ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیر حسین مددی (6442)

سینا جان سلام . عکست خیلی زیباست ولی رنگهای سبز روی مانیتور من خیلی خوب دیده نمیشه . مثل اینه که رنگهای فضای سبز رنگ پایین رو زیادی روشن کردی .
کادربندی و سوژه عکست خیلی زیباست .
موفق باشید .
"۰۷:۵۶ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | مازیار یعقوبی (4976)

زيبا و چشم نوازه
كادربندي خوب و استادانه.
تقابل سه رنگ و مر ز بين سبز و سفيد و آبي خيلي زيبا و آرام بخشه
ممنون از اين ارسال
"۲۱:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد سعید مریدی (2190)

كار زيبايي شده است.
عكس بسيار رويايي است.
نور و كنتراست مناسب است.
تركيب مناسبي دارد.
ترجيحا اگر فضاي پايين عكس اضافه مي شد بهتر بود.
موفق باشيد.
"۲۰:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | رضا رحمتی (4839)

جناب رحمتی سلام
کارت پستال بسیار چشمنوازیست . کاملاً حرفه ای و هنرمندانه . فکر کنم ادیت پرحوصله و مؤثری هم داشته . آسمان سافت در مقابل سبزه و درخت شارپ کاملاً به زیبایی کار کمک کرده . ممنون
[quote]+3 ناچارا" +2! [/quote]
"۰۱:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | ادريس عباسي (12227)

کادربندي برداشت رو ميپسندم و داراي فضاي مناسبي از ترکيب فرمهاي آسمان و سبزهاي زمين است!
به نظرم در قسمت درخت رنگ سبز مقداتري تفاوت داره وشايد درخت حالت رنگ بور شده رو پيدا کرده!
موفق باشي.
"۰۰:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمدرضا گودرزی (12604)

فکر کنم باید حالا حالاها باید منتظر باشیم تا این آثار را چاپ شده و در ابعاد مناسب آن شاهد باشیم.
مستدام باشید دوست عزیز
عالی است!
+3 ناچارا" +2!
"۲۱:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سارا دستمالچی (74)

آقای رحمتی عکس خیلی زیبا شده ..به دقت هم ادیت شده نور و اشباع رنگ خوب درآمده ..فکر کنم تاخیر زمانی هم در گرفتن عکس ها هم داشتید.
"۱۸:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4438)

من هم به این «الگوی امتیازدهی» مبتلا شدم! رد این گالری، از پارتی بازی خبری نیست! :)
"۱۸:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4438)

دریغ از حجم بالاتر!
واقعن حیف است که باید عکسهای اینچنینی را به تیغ قصابی JPEG بسپاریم تا محدودیت 160 کیلوبایتی گالری رعایت شود.

بسیار عالی، با نوری متعادل، و البته، منظره ای بدیع.
+3
"۱۸:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | حمید شریعتی پور (469)

سلام دوست عزیز.پانورامای خوبی شده.
منظره جالبی شده.کادر هم خوبه.
دوست داشتم نظرتون رو درمورد کار اخوم بدونم.
[url=http://aks.akkasee.com/photos/51322/?extraParams=%253BuserId%253A5412%253BsortBy%253A&]آسمان[/url]
"۱۳:۱۳ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | حميدرضا نباتي (2981)

با سلام
آقای رحمتی من همیشه از دیدن کارهای ارسالی شما لذت می برم زیرا هنرمندانه و استادانه است .
این عکستان پانورامای بسیار زیبایی است .
موفق و موید باشید
"۱۳:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1793)

کادر و ترکیب خوبی در عکس دیده می‌شود. هر چند کمی سمت چپ کادر سنگین‌تر است.
ولی به نظرم رنگ‌ها بیش از اندازه اشباع شده‌اند و این طور به نظر می‌رسد که پیش‌زمینه از پس زمینه جداست.
فکر می‌کنم ویرایش خیلی غلیظ شده و به نظرم این ویرایش به کار لطمه زده.

[quote]اما عکست کیفیت همیشگی عکسهات رو به همراه نداره[/quote]

موفق باشید.
"۱۲:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | پوریا داعی (3472)

برداشت زیبایی شده کادر مناسب و محل قرار گرفتن اون درخت عالیه.
روی درخت به نظر یک مقدار عدم وضوح و نویز وجود دارد! احتمالا به دلیل ریسایز اونم در ابعاد پانوراما.
موفق باشی
3+
"۱۲:۳۹ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | نیکلاس علی لیبر (1206)

سلام سینا جان،
عکس بسیار زیبایی شده. رنگ آبی آسمون و سبز درختها تر کیب خوبی ایجاد کرده. ابرها هم همینطور.
یه حرف خارج از موضوع: کسانی مثل شما که در عکاسی تبحر دارند اگر کمی در مورد ادیت های انجام شده بر روی هر عکس صحبت کنند برای ما افراد آماتور خیلی آموزنده است. مثلا اینکه چقدر شارپ می کنی. کرو رو چی کار می کنی. اشباع رنگها یا هیو اونها رو اصلاح می کنی یا نه. ممنونم
راستی این جنگل ابر کجاست. مخصوصا این جایی که شما عکس انداختید باید روی ارتفاعات باشه. پیاده رویش چقدره؟

باز هم ممنون و موفق باشید
"۱۱:۱۸ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6260)

سلام.
90% ، مشکل از کالیبره نبودن مانیتور شماست! ;)
روی مانیتور CRT کالیبره شده، عکس از کیفیت مطلوبی برخوردار است، سایز اصلی هم که 31 مگاپیکسل است.
"۱۱:۰۸ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | حمیدرضا احمدی (74)

سلام جناب رحمتی
خوش به حالتون که وقتی به جنگل ابر رفتین موقعیت خوبی برای عکاسی داشتین . البته تبحر و استادی شما در عکاسی جای خود داره . هفته گذشته که من اونجا بودم از همون اول با مه شدید روبرو شدیم .

پانورامای بسیار زیبائی شده . موفق باشین .
"۱۰:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | فرید ثانی (8329)

سلام سینا
منظره زیباست ، اما عکست کیفیت همیشگی عکسهات رو به همراه نداره ، شاید اشکال از سایز کوچک نمایش هست یا چیز دیگری .درسته؟
"۱۰:۲۰ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | علي رضا خياطي (2009)

اززحمتي كه براي ميل كشيده بوديد ممنون و سپاسگزارم.
"۱۰:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | علي رضا خياطي (2009)

آقا سينا سلام
يكي از با ارزشترين كار پانورامايي خود را رقم زده ايد.
توازن شيبهاي سبزينه جالب توجه است.
بخش فوقاني درخت سمت راست براي كارتان مزاحمت ايجاد كرده.
"۱۴:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6260)

از توضیحتون متشکرم.
"۱۴:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6260)

آقای حاجیوند متوجه نشدم که از چه عصبانی هستید.
به هر حال نظر شما کاملا محترم است (گرچه در مورد رنگها با شما موافق نیستم).
در مورد نظرات من هم، شما کمی با اغراق، یکی از کوتاه ترین کامنت های من را اینجا کپی کرده اید.
به هر حال بنده هم از وضع موجود گالری ناراضی ام.
"۲۱:۲۵ ۱۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احسان حاجيوند (333)

جناب رحمتي سلام!
اولا كادر مربع اصلا مناسب منظره و به خصوص عكس پانوراما نيست! ثانيا ويرايش كه روي رنگها صورت گرفته بسيار بيش از حد و تخريبي بوده است. رنگها خيلي مصنوعي هستند.
در مورد فضاي گالري بايد بگم متاسفانه گالري خواسته يا ناخواسته به سمت و جهت خاصي سوق داده شده. اكثر عكسها مربو به حشرات در حال پرواز كه فريز شده اند يا گل و بلبل!
نظرات دوستان غير فني و يا از روي حب و علاقه نسبت به دوستانشون هست. بر خلاف گذشته ديگه فعاليت در اين سايت رو چندان مفيد نمي دونم.
شما هم اگه عكسي رو نمي پسندين دليل بر ضعف اون نيست يا اگه ضعفي مي بينيد كاملا و به دقت عكس رو نقد كنيد اينگونه نظر دادن اصلا جالب نيسن[quote]ثبت خوبیست.يك مقدار كادر كج است
+1: در كل تلاش خوبی توسط عكاس انجام شده ولی نياز به اصلاح و بهبود دارد. عکس دارای مشکلات تکنیکی یا موضوعی است. عکس با وجود کیفیت بالا ایده‌ای تکراری است. [/quote]
"۰۳:۵۳ ۱۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش الف.سالکویه (1049)

3-در مورد سایت ونقد:به نظر من اعضا محترم اشکال گرفتن و یا تعریف کردن از عکسو با نقد کردن اشتباه گرفتن. به نقد کشیدن مفهوم عکس و تفکری که پشت عکس خوابیده خیلی مهمتر ازاینه که به رنگ آبی گوشه کادر و یا به عریان بودن بدن گیر بدیم.سیاست های اشتباه مدیران سایت هم به این قضیه دامن میزنه و باعث میشه سطحی نگاه کردن اعضا روز به روز بیشتر یشه.به نظر شما یه عکس آبستره چقدر شانس داره تا به صفحه اول بیاد و بیشتر دیده بشه.من مطمئنم اگه کارتیه برسون فقید هم عکساشو تو این سایت بزاره نه تنها امتیاز درست حسابی نمیگیره بلکه کلی اشکال هم ازش میگیرن.باید یه انقلاب توی سایت رخ بده
"۱۸:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | امیر عطایی (747)

سلام بر شما دوست عزیز .
کارهای شما جذاب و خاص است .
دید و انتخاب کادر شما نیز قابل تقدیر .
از ارسال شما متشکرم و منتظر ثبتی دیگر از شما ...
"۱۶:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | منصور رحمتی (1884)

سلام سینا جان
من مسائل فنی را زیاد نمیدانم ولی عکست هر چی هست زیباست.از توجهی که به من داشتی تشکر میکنم.و امیدوارم کسانی که از علم عکاسی آگاهی دارند به یاری کسانی که در این مقوله مبتدی هستند بشتابند.ممنون از ارسال.
موفق باشید.منصور
"۰۹:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | ساسان ساسان (1623)

[quote]البته این عکس HDR نیست. بلکه، از روی هم اندازی 2 عکس، یکی با نورسنجی زمین و دیگری با نورسنجی آسمان، بوجود آمده است[/quote]

این دقیقأ تعریف فراسیر پویا یا به قول شما غربی واژه ها HDR می باشد که وقتی به دوستان می گفتم که این یک تکنیک قدیمیست، دوستا باور نداشتند. همین طور که شما توضیح دادید در سی سال پیش ما که نمی توانم بگویم ( چرا که یادم نمی آبد انموقع به دنیا آمده بودم یا خیر. تازه معلوم هم نیست که اگه یادم بیاد ، بخوام اینقدر صادقانه معترف به کهولت سن باشم!) ولی عکاسان به همین صورت عکسی که توان نشان دادن سیر بالا یا پویایی را باشند ایچاد می کردند. بخاظر دارم که مثلا عکسی را سالهای پیش (در دوران فیلم) بار قرار دادن دوربین به روی سه پایه ، یک بار درست بعد از غروب خورشید با آسمان آبی و کمی پیدایی منازل در دور دست منظره شهر می گرفتم سپس با استفاده از اکسپوژر مکرر در هنگام شب از همان منظره و ثبت نور چراغ شهر میگرفتم که منظره عجیب و جالبی را بوجود میاورد و حقیقتأ که چه سخت بود آن روزها که ما در آتش نبودن فتوشاپ و دنیای دیجیتال می سوختم. موضوعی که مرا به فکر اینکه امروزه با این همه امکانات چرا بعضی از ما در آتش جهالت از فرا نیا موزی فتوشاپ می سوزند... از موضوع اصلی دور نشویم: این عکس یک HDR کامل است اما ازنوع غیر فتومتریکس آن.
پایدار باشی.
"۲۱:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6260)

در مورد اختلاف نور بین زمین و آسمان، درست حدس زده ای.
در مورد ترکیب بی دقت با شما موافقم.
در این ثبت از پایه پانوراما استفاده نشده. ابتدا دو عکس عمودی با دو نور مختلف ثبت شده. سپس در فتوشاپ عکسهای با نور مختلف با هم ترکیب شده اند، سپس در PTGUi دو عکس ادیت شده به هم متصل شده اند.
"۱۶:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1793)

اول نخواستم نظری بدم. ولی گفتم شاید گفتن نظرم، کمکی بکنه.
من نمی‌تونم با این عکس ارتباط خوبی برقرار کنم. احساس می‌کنم که عکس انسجام نداره.
فکر می‌کنم اختلاف نوردهی در دو عکس، خیلی زیاد بوده و زمین بیش از اندازه روشن شده.
من هم با کادر مربعی در این مورد خاص مخالفم.

در ترکیب عکس‌ها دقت کافی صورت نگرفته. مثلا در مرز آسمان و سنگ در مرکز تصویر، کاملا این موضوع دیده می‌شه.

من این عکس را به عنوان یک عکس منظره، عکس خوبی نمی‌بینم. (البته انتظار از شما بیش‌تره)

[b]یه سوالی:[/b]
در این عکس، از سه‌پایه مخصوص پانوراما استفاده کردید؟ اگر نه، می‌شه یک توضیحی در مورد نحوه‌ی ثبت بدید.
"۱۳:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | سجاد حیدرزاده (510)

گفتني ها را دوستان گفته اند...
طيف وسيع رنگ ها و كيفيت بالاي عكس كه حاصل زحمت و وقت گذاشتن شماست بسيار زيباست
كادر مربع را براي اين عكس نمي پسندم
صفحه 3 از 74
صفحه قبلی صفحه بعدی