سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات

صفحه 8 از 8
صفحه قبلی
"۱۶:۳۳ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود هاشم زاده (176)

اصلا اون آسمون الکی اون بالاست( نظر شخصی ) منظورم اینه که کمکی نمیکنه - عکس فلو شده - دید بیشتر به سمت وسط و موجهاکشیده می شه - سوژه رو خیلی کوچک دارید
"۱۶:۳۱ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

جا داشت به زمین بیشتر فضا بدی - ولی کلا این حرفا رو گوش نکن - عکست خوبه
"۱۱:۴۰ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

به نظرم جا داشت که ایزو رو کمتر هم بگیرید . البته شاید من هم جای شما بودم همین کار رو می کردم. کادر خوبه
"۱۱:۳۶ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مسعود هاشم زاده (176)

ترکیببندی خوبه - زاویه خوبه - نور خوبه - من کلا با همه چیز این عکس موافقم. ولی دوباره میام نظر بقیه رو ببینم.
"۱۱:۱۳ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

آخه توی روز چه نیازی به شمع داشتید ؟ lol
بنظر هم نمیاد واقعا معما مطرح باشه یا لا اقل من متوجه نمی شم.
این دوربین امکانات خوبی داره که می تونید ازش بیشتر استفاده کنید.
یه بار تو شب هم این عکس رو تجربه کنید شاید بیشتر به دلتون بشینه . در کل خوب
"۱۱:۱۳ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

lol از سوژه خیلی خوشم اومد ( نظر شخصی ) . ترکیب خوبی داره - یکم شاید فقط اون پایین سمت راست رنگ پشت اذیت کنه ( مهم نیست ) موفق باشی .
"۱۰:۴۶ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود هاشم زاده (176)

عکس خوبیه - میتونستید با فوکس درستتر عمق رو بیشتر نشون بدهید.نور همه جا هست
"۱۰:۳۳ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

فقط باز بنظر میاد برای رسیدن به نور و رنگ دلخواه ، مشکل ایزو پیدا کرده.
وجود کادر پایین لازم بوده و با حذفش طبق نظر دوستمون مخالفم.
در کل درسته که مشابه زیاد داره ولی خوبه


"۰۲:۲۷ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

این دوربین رو منهم دارم - من نمیتونم بیشتر از f2.8 و ایزو 1600/1 تنظیم کنم .مطمئن هستید اطلاعات را صحیح وارد کردید؟ مگه نور چقدر بوده؟

کادر خوبی هم نداره؟ مرسی
"۰۲:۱۴ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

این دوربین رو منهم دارم - من نمیتونم بیشتر از f2.8 و ایزو 1600/1 تنظیم کنم .مطمئن هستید اطلاعات را صحیح وارد کردید؟ مگه نور چقدر بوده؟

کادر خوبی هم نداره؟ مرسی
"۰۱:۵۳ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

کنتراست بنظر زیاده - میشد نزدیکتر ثبت کرد. زاویه خوبی برای نور ( برای آسمون ) داشتید ، چرا تیره شده ؟
در کل سوژه جالب - موفق باشید
"۰۱:۲۸ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

فوکس مشخص نیست ( شاید من نمی بینم ) - عمق عکس معلوم نیست - رنگها شاد ولی بهتر می شد ثبت کرد. ارتباط برقرار نمی کنم.
"۰۱:۲۱ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

راستش قصد داشتم یه کارایی نرم افزاری بکنم ولی فعلا بلد نیستم . ترجیحا عکس اصلی باشه و منو در مورد تنظیمات f و سرعت شاتر و ... راهنمایی کنید بنظرم بهتره -
"۰۱:۱۱ ۱۴ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود هاشم زاده (176)

سرعت شاتر اگر بیشتر بود بهتر نمی شد؟ لامپها چشمو بیشتر به سمت خودش میکشه تا میوه ها..
لطفا اگر میشه فوکس را مشخص کنید کجاست.
"۱۷:۵۶ ۱۳ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

موضوع\" در بند بودن و همچنان زنده بودن\" از دید من و \" شعله ای که خاموش نشد از دید شما
با تنظیم کردن سرعت شاتر یا دریچه دیافراگم به رنگهای زنده تری میرسیدید. در هر حال به نظرم ثبت خوبیه
"۱۷:۵۳ ۱۳ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

من این عکس رو ادیت نکردم - این کادر هم همونیه که انداختم - ولی تا حد بشقاب رو موافق نیستم برای بستن کادر - چون به نظرم اونوقت شلوغی بشقاب چشمو به داخل عکس نمی کشونه -
از نظرت ممنون -
راستی این غذا ها رو همشو تونستم بخورم !!
"۱۷:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

کوچک بودن عکس رو راستش من نمیدونستم که چطوری و در چه سایزی باید در سایت عکس بذارم - ولی فوکس روی سمت چپ پایین هست - این عکس جای رد تراکتور هست و برای همین در بسته بندی وسایل نقلیه قرار دادم
"۱۷:۱۱ ۱۳ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

ثبت خوب - قسمت بالا سمت چپ چشمو پرت می کنه شاید اگر کادر پایینتر و راستر بود بهتر می شد : در حدی که در 1/3 کادر پایین صحنه ای از زمین هم داشتیم.
"۱۸:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

عکس خیلی زیبا:
در مورد حق و حقوق :اون کسانی که باید بدونن عکاس کیه ، تا الان فهمیدن - بقیه هم با اون روزنامه دارن یا سبزی می پیچن یا شیشه پاک می کنن یا جای سفره دارن ازش استفاده می کنند.
در مورد عکس:

کادر بندی و کنتراست - خوب
"۱۶:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

حرکت ابر به سمت خورشید سوژه را برجسته تر کرده که بنظر خوبه . کیفیت عکس پایینه یا شاید از روی یک عکس دیگه عکس گرفته باشید . در کل از این دوربینی که دارید انتظار بیشتری میره ....
در ضمن درست اغراق کردید.
"۱۶:۰۴ ۱۴ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود هاشم زاده (176)

عمق خوبی داره - شاخه اون بالا سمت راست شاید میخواد بگه یه جنگلی سمت راست هست ولی مفهوم دقیق نیست - علفهای جلو کادر به نظرم به عمق دهی کمک نمی کنه . البته اگه منظور این بوده -
"۱۶:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

اگر سوژه آسمون باشه کادر بندی خوبه - اگه سوژه تیر چراغ برق باشه ترجیحا اولین تیر را جلو تر می گرفتید - طوری که حرکت تیرهای چراغ برق یک عمقی را به عکس بده - سمت بالا سمت چپ اول چشم منو جذب می کنه . توضیح بدید چه منظره ای قرار است از این عکس دیده بشه .
"۱۵:۳۰ ۱۴ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود هاشم زاده (176)

کادر بندی به چشم من زیباست ولی آسمون اگر کمتر بود و اگر از پایینتر عکسبرداری می شد ، به نظر عمق بیشتری پیدا می کرد.
به نظر میاد سیاه سفید یکم ایراد داره - اشکال کنتراست -
فوکس را پیدا نمی کنم !!
"۱۵:۱۶ ۱۴ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

این بیشتر به کار گرافیکی شبیه شده تا عکاسی - فوکس معلوم نیست کجاست - کادر هم به نظر اگه سیب پایینتر بود بهتر می شد ( نظر شخصی ) - به هر حال اگه شروع کار باشه آرزوی موفقیت دارم.
"۱۷:۵۷ ۰۹ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام.
اصلا قسمت بالا نباید حذف بشه - عمق خوبی را داره نشون می ده - وجود این عمق خود قلعه را از لحاظ موضوعی برجسته کرده -
از لحاظ ارتباطی عکس عالیه - از لحاظ تکنیکی نظری نمی دم.
صفحه 8 از 8
صفحه قبلی