سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات

صفحه 1 از 8
صفحه بعدی
"۱۶:۴۸ ۰۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

عکس زاویه مناسبی گرفته شده و عوامل مزاحمی برای صدمه به پرتره در آن وجود نداره. شرایط کنترل نور به نظر سخت می آمده و احتمالا به همین خاطر کمی به صورت لطمه زده. ممنون
[url=http://aks.akkasee.com/photos/62399/]مرد - زن[/url]
"۱۶:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

انتقال مفهوم خلوت سرا را می توان احساس کرد . ولی احساس می کنم در این جا فکر انسان به خلوت درونش نمی رود. بیشتر به شکل دریچه ای رو به جهان و یا طبیعت و یا .... شبیه است تا خلوت سرا . البته این نظر شخصی من است . تکنیک که خوب مثل همیشه مورد توجه است. ممنون
[url=http://aks.akkasee.com/photos/62399/]مرد زن[/url]
"۱۶:۳۳ ۰۵ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

استفاده مناسب از سرعت شاتر . کادر مناسب . استفاده از همپوشانی برای ایجاد عمق که به نظر من کمی به کار لطمه وارد کرده. یا باید از زاویه بازتری استفاده می کردید و یا حذف می کردید. در هر حال محدودیتها عامل آن بوده و درکل عکس خوبی می باشد
[url=http://aks.akkasee.com/photos/62399/]مرد زن[/url]
"۱۱:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام
کج بودن عکس خوب مال پرسپکتیو می تونه باشه ولی انحنایی رو می بینم که اگر از کمی دورتر و با کمی زوم می تونستید بگیرید این انحنا ناشی از لنز تا حدودی گرفته می شد
کلا تلاش خوب - نور هم مناسب
"۱۵:۴۴ ۲۱ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام.
ثبت شما بسیار زیبا . کادر بندی مناسب . نور عالی.
سوژه واضح.

من یه مدت نبودم . الان که اومدم این سایت قاطی کرده.
چند روز هست که منم نمیتونم عکس بگذارم.
فقط میدونم اگه سه نقطه بگذارید ایراد می گیره/
لینک هم نمیشه گذاشت.
پیشنهاد به مسولین سایت که بد نیست از یه مهندس نرم افزار که کمی اطلاعات برنامه نویسی هم بلد باشه برای طراحی سایت کمک بگیرند.
"۱۵:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام
همونطور که خودتون اشاره کردید عکس کیفیت مناسبی نداره . ولی کادر شما مناسب. عنوان عمر کمه رو من به عمر کم گلها نسبت دادم. مگر اینکه منظور دیگری داشته باشید که توضیح لازم داره.
از نظرتون ممنون.
"۱۱:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام
از ارسال زیبا ممنون.
کادر خوبه. حرکت پرها نشان از حرکت خود پرنده است.
فریز کردن و سرعت شاتر بیشتر و غیره فقط یک سلیقه می تونه باشه نه اشکال از عکس.
[quote]همچنین پس زمینه کمی شلوغ است که با ادیت می توان اصلاح کرد.[/quote] کلا تا هنر در خود عکس هست چرا ادیت؟
"۱۷:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | مسعود هاشم زاده (176)

با دیدن این عکس جدای جزییات فنی که دوستان به اون اشاره کرده اند ، احساس زیبایی به من دست داد. احساس تعادل. سیاه یا سفید ، تقارن
از نظرتون هم ممنون.
"۱۸:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)


ممنون از نظرتون - حرفتون رو قبول دارم . عناصر آسمان، دریا، ساحل تقریبا همه جا هست. ولی خوب فرق می کنه . به قول معروف هر گردی که گردو نمیشه.
نوری که در زاویه ساحل ایتالیا می تابه با اینجا فرق می کنه .
سنگ اون پایین خودش یه ناظر به این صحنه بوده و برای همین با حذفش مخالفم.
وجود شن لازمه چون اینجاطبق اطلاعات من به ساحل شن طلایی معروفه .
"۱۸:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

حرکت جالبی داره ولی ختم به آخر نمیشه.
1 امتیاز بخاطر استفاده از موبایل ، چون اون لحظه دوربین همراتون نبوده.
راستی من چندماه نبودم.پیشرفتتون از من خیلی بیشتر بوده. تبریک میگم.
"۱۳:۲۳ ۱۹ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

نور خوب
سوژه اگر براده است پس چرا
اگر امکانش هست یکبار از زاویه بالاتر هم امتحان کنیدنظر شخصی.
ترکیب بهتذب می توانید داشته باشید
تلاش قابل توجهی بوده
"۰۱:۳۳ ۰۲ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

انتزاعی قابل توجهی شده.

من گوشه های عکس رو دیدم. یه چیزایی حدس می زنم. ( آب و رنگ روغن ) گرچه تا حالا امتحان نکردم/
ولی منتظر توضیحتون هستم.
ممنون از انتزاعی زیباتون

[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۰۱:۱۳ ۰۲ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام -
مد سیاه سفید خوبه . وجود فقط دو رنگ به کار کمک کرده.
می تو نه در دسته بندی انتزاعی باشه .
ممنون از ارسالتون

سیاه سفید ی رو دارم که به تازگی به ثبت رسوندم:

[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۰۱:۰۸ ۰۲ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام
توضیح آخرتون رو خوندم.
مد رنگی متناسب انتخاب شده .
با کادرتون موافقم
موضوع هم که احساس داره
عکس زیبایی شده و تاثیرگذار
ممنون از ارسالتون


[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۲۲:۱۹ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

قدرت - توانایی نگه داشتن - زاویه از پایین به بالا
ترکیببندی خوب
ممنون از ارسالتون
یک عکس انتزاعی سیاه سفید هم من دارم . خوشحال می شم نظرتون رو بدونم/.

[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۲۱:۵۲ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود هاشم زاده (176)

سوز سرما
فوکس مناسب نیست.
ممنون از ارسالتون

[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۲۱:۵۰ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام
دنبال عکسهای انتزاعی - سیاه سفید می گشتم/.
این تنها یک تکیه گاه داره - یک سایه - وجود فضای سفید شاید بخواهد به تنهایی کمک کند ولی کمی به کار لطمه زده
در کل ممنون بخاطر ثبتتون. با قرار گرفتن عکستون در دسته مفهومی بیشتر موافقم

[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۲۱:۱۸ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام
فوکس رو روی کهکشان می کردید نتیجه بهتری می داد. بافت زیر کهکشان فوکس داره.
کادر هم خوب جای کار داره
ممنون از ارسالتون

[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۲۱:۱۷ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام
ممنون از ارسالتون
منهم با نور فلاش کمتر برای نتیجه بهتر موافق هستم.
با اینکه با ادیت موافق نیستم . امتحان کنید.
ممنون از ارسالتون

[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۱۹:۵۸ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

از امکانات دوربین بخوبی استفاده کردید - شاید امکانش نبوده . زاویه بازتر رو انتخاب می کردم.
شارپنس و رنگها بخوبی ثبت شده
ممنون از ارسالتون


[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۱۹:۴۹ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

کادر خوب و زیبایی بستید .
تضاد رنگها خوب
سرعت شاتر 1/100 رو اگر شرایطش دوباره بود امتحان می کردید.
ممنون از ارسالتون
"۱۹:۴۵ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود هاشم زاده (176)

در هر حال کادر دست خودتون بود.
"۱۹:۴۳ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مسعود هاشم زاده (176)

با کادر - نور - فوکس و ...
می شه بگید به چه دلیل چنین عکس ... فرستادید؟؟
واقعا از شما انتظار ...
فقط یکم نور آبی ... شده

( شوخی !) با اجازتون در لیست علاقه مندیهام می زارمش-


[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۱۹:۴۱ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام
کنتراست خوبی داره . گرچه نویزی در عکس هست - اطلاعات عکستون موجود نیست تا بهتر بشه بررسی کرد
ممنون از سهیم کردنتون


[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۱۹:۳۵ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

قدرتتون رو در ثبت سوژه ها تحسین می کنم.
من همیشه سعی می کنم از ایزو پایینتر استفاده کنم. نسبت به دوربینتون آشنایی ندارم .
از عکساتون معلوم هست که علم و تجربه خوبی در عکاسی دارید. ممنون می شم نظر کارشناسیتون رو در مورد کارهام داشته باشم ( البته بدون امتیاز )
ممنون

[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۱۹:۳۴ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

زاویه و کادر به دل می شینه . رنگ ندای رفتن رو داره -

با برایتنس کمتر امتحان کردید؟

ممنون از ارسالتون
[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۱۹:۲۷ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

ترکیببندی کارشناسانه - نگاه زیبا - اسم مفهوم رو می رسونه -ولی با جایگزینی کلمه روشندل این عکس بیشتر به دل می نشست.
دید خوبی دارید.
خطوط مناسب
ممنون از ارسالتون
[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۱۸:۵۵ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود هاشم زاده (176)

سلام
امیدوارم نقدها و نظرات دوستان رو سازنده بدانی -
راه آسمان یه پله بالاتر هم هست - من شاید آسمان را بالاتر می دونم. برای همین این مفهوم برای من جا نیفتاد. گرچه کارهای مفهومی هم باید احساس و دید عکاس در اون زنده باشه و هم واقعا از دید کلی( دیگران ) اون مفهوم مشخص کننده موضوع مورد نظر باشه- در مورد تکنیک عکس دیگران نظر خواهند داد.
ممنون

[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۱۸:۴۲ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود هاشم زاده (176)

کلا سوژه دست یک لرزشی داره که توی سرعت پایین عکس رو خراب می کنه . از طرفی نور زیاد شده. دیاف دیگری رو تست کردید؟


[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
"۱۸:۴۰ ۰۱ آبان ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود هاشم زاده (176)

فوکس و نور خوبی داره -
کلا طبیعت رنگهای خوبی پیدا می شه
ولی به قول خودتون : تلاش دوربین و یک عکس معمولی
منظورتون اینه که نسبت به کارتون احساسی نداشتید.
می دونید که انتقال آنچه که در آن لحظه می بینید در عکس از ارزش زیادی برخورداره...
[url=http://aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=20259 ]باد و مجنون[/url]
صفحه 1 از 8
صفحه بعدی