سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
صفحه 1 از 5
صفحه بعدی
"۱۹:۳۳ ۰۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وحید عامری (134)

از به که
آن تو چه !؟به از تو هر
"۱۵:۴۸ ۰۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6245)

ثبت قبلی خیلی قوی تر بود.
در این ثبت به نظر می رسد که عکاس از پس چسباندن عکسها بر نیامده، در حالیکه در عکس قبلی این جدا بودن عکسها کاملا مشخص بود که آگاهانه توسط عکاس صورت گرفته است.
موفق باشی. . .
"۱۵:۳۸ ۰۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سینا رحمتی (6245)

ایده جالبی است
اما حیف که این ایده خوب را در فضای (لوکیشن) مناسبی اجرا نکرده اید.
به هر حال ثبت ارزشمندی ست. . .
"۲۲:۴۶ ۰۸ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | شیما قائمی (241)

سلام
نگاهت جالبه ولی چرا ادیت انقدر ضعیفه؟می شد مرز بین عکس ها رو حذف کرد تا کار یک پارچه باشه.
شاد باشی
"۲۰:۲۹ ۰۸ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علي‌اكبر قزويني (619)

حيف كه عكس در اين سايز خودش را نشان نمي‌دهد!
شيوه نگاهت را به دنياي اطراف، سبك شخصي‌ات و تجربه‌گرايي ِ رو به پيشرفت‌ات را دوست دارم و به خاطر همه اينها بهت تبريك مي‌گويم.
موفق باشي!
"۱۵:۱۸ ۰۸ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علي‌اكبر قزويني (619)

به اين مي‌گويند خلاقيت!
سخت‌گيري:
دو كادر سمت چپ، شيب به ملايمي ِ سايرين تغيير نكرده (در محل برخورد دو كادر، تيز شده است).
موفق باشي و 2+ را 3+ حساب كن!
"۰۱:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | متین کاشانی فرید (135)

بدون هیچ گونه توضیح خاصی فقط این عکس را دوست دارم و از دیدن آن حس خوبی به من دست می دهد. ممنون.
"۰۱:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | متین کاشانی فرید (135)

ایدۀ جالبی شده و اگر چه کنتراست خوبی ندارد ولی چیدمان جدید و جذابی دارد که به عکس گیرایی می دهد. موفق باشید.
"۲۳:۳۶ ۰۷ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد رضا گودرزی (12357)

زیبایی این کلاژ در پرهیز از زیبایی است!
دوری جستن از آن بزکهایی که با تکنولوژی دیجیتال به دنیای عکاسی راه یافته است.
پیشهاد : یک قدم جلوتر برو و آن دوری جستن از چیدمان دقیق! (مبهم که نبود؟)
موفق باشی
"۱۵:۵۶ ۰۷ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش عطرچيان (4512)

زیباست . سریالی از فریمها که نگاه را از چپ به راست هدایت میکند . تاکید بر جدا بودن فریمها اما حکایت یک روایت . نمیدونم چرا مراحل مختلف زندگی برایم تداعی میشه . انگار این منحنی عمر منه که از چپ پایین شروع میشه و به راست بالا میرسد ! به نظرم پردازش نرم افزاری خوبی ندارد . نظرات شما آقای وحید عامری برایم از اهمیت خاصی برخوردار است ولی افسوس که تا به حال جز دریغ نصیبم نشده !
"۲۳:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | سهند صبوحی (1470)

حالت چشمها و لبخندملیحش را دوست دارم و از عکاسانی که از نسل دوربینهای آنالوگ هستند همواره به بزرگی یاد کرده ام...
روز مادر بر تمام مادران مبارک باد
"۱۴:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد رضا گودرزی (12357)

[b]دوست من جناب عامری اول بگم واقعا از اینکه اینقدر دقیق به یک عکس ناچیز بنده نگاه انداخته اید مشعوف شده ام و دیگر اینکه هنوز دوستانی هستند که معنای واقعی نقد آشنا هستند. نقدی که فراسوی یک نقد مکانیکی و از پیش تعیین شده است. راستش من اگر بتوان گفت عکاس ، یک عکاس ذوقی و خود آموخته و یک عکاسی است که با دلش عکس می گیرد نه تکنیک! تمامی عکس های داخلی بنده قبلا روی ذهن و دفترچه ای ترسیم می شود و بعد اگر دوربین و تجهیزات ناچیز ام اجازه داد آنرا اجرا می کنم. نزدیک 80 تا ایده هنوز توی بایگانی ام خاک می خورند چون با این امکانات قابل اجرا نیستند. و 30 تا عکس هم هنوز برای کسی منتشر نکرده ام . درست است من از سنت عکاسی هنری و نگاه های تنها عکاسانه دور هستم (به قولی با تکیه بر تکنیک و تکنولوژی جدید سعی در ثبت چیزی دارم /سنت های علمی نه هنری) اما نباید بر من خورده گرفت چون من یک عکاس بی سواد هستم (بدون اغراق و تعارف) عکسهای داخلی و مفهومی من تنها بازتاب منیات درونی ام است و آنچه سالهاست در درونم انباشت شده اند. شاید روی به قول شما از پنجره های بیرون را ببینم اما اکنون تنها با آئینه ها سرکار دارم! سواد بصری من از تکنیک های پیچیده ترکیب بندی و رنگها و تاثیرها و سبک های مختلف هنری بی بهره است و مانند آن نقاش زن روستایی شمال هستم که روی دیوارها نقاشی های فرسک می کشید و برای دل خود هم می کشید (اسمش را از خاطر برده ام اما چند وقت قبل مرحوم شدند)[/b]
"۱۳:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد رضا گودرزی (12357)

وحید عزیز تنها یک نگاه کنجکاو آن انعکاس کوچک را خواهد دید و آدمهای عادی!
کمی گردش دوربین برای ثبت انعکاس خود درخت در چاله بنظرم ضروری می آید.
از انعکاسها غافل نشو که روح هر چیزی در آنها دیده می شود!
محروم از امتیاز
+2
"۱۲:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4468)

ثبت خوبیه از سوژه ی جالب توجه.
فقط کاش یه کم فاصله ی دوربین از سوژه بیشتر بود، یه کم از کادر پایین بیشتر فاصله داشت بهتر بود. اونطوری دیگه حاشیه جلویی هم بیشتر فوکوس می بود.
یه نکته ی جالب این کار فوکوس بودن انعکاس و درختان دوردست به طور همزمان هستش.
"۱۹:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | یلدا ذبيحی (5600)

خوشم میاد از اونهایی که از هیچی عکسای خوب میگیرن ...
+6
"۰۳:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ویدا مسگرانی (403)

shabihe aksae nima ojanie vali badam nist mrc .
"۱۳:۱۵ ۰۷ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد سعید مریدی (2174)

کار جالبی است.
فکر خوبی را به اجرا درآوردید و فکر می کنم اجرا می توانست بهتر باشد.
نور کمی اور شده است.
کنتراست مناسب.
کادر و ترکیب می تواند مناسبتر باشد.
موفق باشید.
"۱۳:۰۱ ۰۷ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | عليرضا رضائيان (4355)

جناب عامری، ایده ای در سر داری که زیباست، گرچه نصاویر به دلیل کوچکی نیاز به تمرکز برای یافتن ارتباط درونی آنها دارد، اما من احساسات انسانی دخیل در اینگونه ادیت را می پسندم، این ایده جای کار بیشتری دارد و امیدوارم کارهای بهتر و بهتری از این دست از شما ببینم +1
"۱۴:۰۵ ۰۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | یاسر رضایی (6187)

سلام وحید جان
با دوستان خوبم ، آرش و علی موافقم . ...
به نظرم "کنتراست" و شارپنس کار می تونست بهتر باشه ! شخصا
به امید روزی که بیشتر و بیشتر در این سایت مطرح شوی البته با عکسهای خوبت (با نگاه و شعور مناسبی که میبینم)
موفق باشی
"۱۳:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علي‌اكبر قزويني (619)

[quote]در این برداشت هم شخصیت دادن به اجزا و وسایل یک توالت و سعی در متفاوت نشان دادن آنها برایم جالب بود .[/quote]
سوژه‌اي كه به‌راحتي مي‌تواند به ابتذال كشيده شود، بسيار زيبا و با ديدي هنرمندانه نمايش داده شده است.
موفق باشي!
3+ (براي رعايت ميانگين 2+)
"۰۳:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش عطرچيان (4512)

[quote]به علاوه من این عکس رو مثل خیلی از عکسهای دیگم با دوربین مکانیکی گرفتم خودم نگاتیوشو ظاهر کردم و خودم هم عکسشو چاپ زدم و بعد با دوربین دیجیتالم از روی عکس عکس گرفتم.[/quote]
به طور حتم مشکلی در این روند وجود دارد که منجر به این نتیجه میشود . چرا یکبار برای همیشه نگاتیوهای قدیمی را توسط دستگاهی مناسب و به روش صحیح اسکن نمیکنید ؟ ... این حس معصومیت و پاکی را که مدیون نور , فیگور و نوع لباس سوژه است دوست دارم ...
"۰۳:۰۵ ۰۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش عطرچيان (4512)

نقدهای زیبای شما که حاکی از درک بصری بالای صاحب نقد است مرا به سمت عکسهایتان هدایت کرد . کیفیت پایین مشکل اغلب آنهاست . به نظر من حسی ترین و مفهومی ترین عکسها هم برای ایفای رسالت خود نیازمند جلب نظر و توجه مخاطب در اولین نگاه هستند و این امر هم به طور معمول بدون کیفیت بصری مناسب محقق نمیشود . در این برداشت هم شخصیت دادن به اجزا و وسایل یک توالت و سعی در متفاوت نشان دادن آنها برایم جالب بود . خوشحالم از آشنایی با شما و امیدوارم مرا از تحلیلهای باارزشتان محروم نکنید ...
"۰۱:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | ویدا مسگرانی (403)

in avalin aksie k az shoma mibinam .vaghean akkassa b hichi rahm nemikonan . vali kheili khoob hamechio didi va chidemano mode siaho sefid kheyli behtaresh karde . mrc .
"۱۶:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | یاسر رضایی (6187)

وحید جان
فرم سوژه را با همه کلیشه بودنش دوست دارم
و میدونم بعضی اوقات نباید زیاد دنبال وضوح و کیفیت های ایده آل رفت ولی اینو میدونم که باید استانداردهایی رو رعایت کرد.
مرسی
موفق باشی
"۱۳:۵۹ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید کاظمی (224)

با سلام
عکستون زیاد کیفیت لازم رو نداره
اگه توضیح برای عنوان عکستون میدادین خیلی بهتر بود
موق باشید
خوشحال میشم نظرتون رو در مورد آخرین کارم بدونم
"۱۳:۰۰ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | طوفان بهداد (1049)

سلام دوست عزیز
نگاه خوبی دارید
کادر کمی بسته است و با توجه به جهت سر سوژه ترجیح میدادم کادر از سمت راست باز تر باشد.
مقداری ادیت به کار لطمه زده است.
موفق و پیروز باشید.سری بزنید
"۱۲:۳۵ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد سعید مریدی (2174)

کار جالبی است.
گفتنی ها را دوستان گفتند.
[quote]بعد با دوربین دیجیتالم از روی عکس عکس گرفتم[/quote]، نگفتید چرا از ابتدا با دوربین دیجیتال عکس نگرفتید.
برای تجربه های خوبتان که سرمایه آینده است.
موفق باشید.
"۱۲:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | پوریا داعی (2076)

روش کار (عکس گرفتن از عکس) نامناسب است و باعث شده نور زیادی از عکس منعکس بشود و نور اور بالای کادر تشدید شود.
شخصا نویز را در این قیبل کارا دوست دارم (نویز منتاسب و با چگالی ثابت در سراسر کار) ولی به شرطی که وضوح قابل قبولی داشته باشد.
زاویه کادر را هم مناسب می بینم و زیباست شاید یک مقدار کادر باز تر از جلو بد نمی بود.
[quote] درونمایه درستی داشته [/quote] موافقم ولی درون مایه با کیفیت بالا خیلی دلنشین تر است و بعضی مواقع هم موضوع عکس زیر کیفیت نامطلوب پنهان می شود..
موفق باشی
"۱۱:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احسان حاجيوند (322)

وحید عزیز سلام! سوژه و پوزیشن اون خوب و جالبه همچنین کادر هم قابل قبوله. اما به قول آقای آخوندی[quote]همه وضوح نامناسب و وجود نويز زياد over شدن نور در قسمت بالاي كار[/quote]
در ضمن با این روشی که ذکز کردید مسلما کیفیت کارهاتون خیلی پایین میاد. اگه آنالوگ کار می کنید با اسکنر عکس رو به فایل تبدیل کنید خیلی بهتره.
شاد و پیروز باشید.
"۱۱:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | وحید عامری (134)

سلام دوست عزیز
من که به دنبال امتیاز گرفتن نیستم که ناراحت بشم
به علاوه مسائلی که نوشتی درسته منهای کادر نامناسب
که علت نامناسب بودنش رو نمیفهمم.
به علاوه من این عکس رو مثل خیلی از عکسهای دیگم با دوربین مکانیکی گرفتم خودم نگاتیوشو ظاهر کردم و خودم هم عکسشو چاپ زدم و بعد با دوربین دیجیتالم از روی عکس عکس گرفتم.
سوای همه این حرفها ترجیح میدم عکسم درونمایه درستی داشته باشه تا این که خوش اب و رنگ و با کیفیت عالی باشه ولی فقط ظرفیت یک بار دیدن رو داشته باشه.
صفحه 1 از 5
صفحه بعدی