سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
صفحه 1 از 6
صفحه بعدی
"۰۱:۰۳ ۱۹ دى ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سید محمد مهدی طحانی (73)

احسنت
خیلی خوبه .
فقط اگه اشكال نداره می خواهم یك نقد كوچولو و گرافیكی بكنم
اگه كادر را كمی نازك تر از این كه هست می گرفتی ـ فكر كنم جالب تر می شد . الان سوژه عكس را با كادر یكجا احساس می كنیم در حالی كه كادر فقط محدوده عكس ما را مشخص می كند و به سوژه معنی می بخشد.
موفق باشید.
"۱۷:۱۱ ۲۳ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ???? ?????? (335)

به نظرم که کار قشنگیه.
حلا اگه یک نفر راهی پیدا کرده که آسون تر عکس ماکرو بگیره که از ارزش کار کم نمیکنه !!!
1. زاویه خیلی خوبه
2. نور خوب
3. فوکوس خوب
4. بک خوبتر
انگار یک هواپیمای جنگنده در آشیانه پارک شده ...
از کارهای ماکرو خیلی خوشم میاید.
به ما هم سری بزنید خوشحال میشویم.
"۱۶:۵۶ ۲۳ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | حسین خدابنده (247)

آره دیگه! خشک شده! ولی فکوس مناسبه نور هم همینطور.
موفق باشید.
"۱۴:۴۱ ۲۳ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد رضا اقبال جو (6377)

حالت بالها ودست وپای حشره حاكی از مرده بودن اون هست.كار ماكروی حشرات خیلی حوصله م خواهد وارزش اون هم بقول آقای دهدشتی به زنده بودن جانور هست.
"۱۳:۲۸ ۲۳ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مهدی دهدشتی (3839)

زیاد جالب نیست
گویا مگس مرده
سختی این ماکرو ها به زنده بودن حشرست
لنز چی بوده؟
"۱۳:۱۷ ۲۳ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | غلامرضا علينژادي (171)

فوكوسمناسبه اما عمق ميدان كمه.كادر خوبه.اگر حشره زنده نبود ميتونستيد نزديكتر هم بشيد و اينكه با دياف بسته تر و زمان اكسپوز بيشتر،عمق ميدان رو بيشتر كنيد.
به عكسهاي بنده هم سر بزنيد،خوشحال ميشم.
موفق باشيد.
"۱۲:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید میری (201)

light box خوبه ... ساده هم هست ... اما موارد استفاده داره. اگر اینطوری که شما میگید باشه دیگه هیچ عکاسی نباید زحمت نور پردازی به خودش بده! سوژه رو صاف میذاره تو light box و عکسشو میگیره!
بیشترین موارد light box در مورد اجسام کوچک و شیشه ای و شفافه. اونم به این جهت که چون اجسام شفاف (از شیشه بگیرید تا فلزها) انعکاس تمام فضای اطلاف خودشونو در خودشون نشون میدن بهترین راه برای جلوگیری از همچین مسئله ای استفاده از light box هست.
یکی از معایب دیگه ای که light box نسبت به نورپردازی عادی داره اینه که عمق رو تا حد زیادی از بین می بره.
با توجه به همه اینا بنده نه از روی علاقه یا همینطوری بی جهت بلکه صرفا به جهت کارآمد بودن و اصولی بودن از نور پردازی با سه منبع نوری استفاده کردم.
سپاس برای نظرات ...
"۱۲:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید میری (201)

light box خوبه ... ساده هم هست ... اما موارد استفاده داره. اگر اینطوری که شما میگید باشه دیگه هیچ عکاسی نباید زحمت نور پردازی به خودش بده! سوژه رو صاف میذاره تو light box و عکسشو میگیره!
بیشترین موارد light box در مورد اجسام کوچک و شیشه ای و شفافه. اونم به این جهت که چون اجسام شفاف (از شیشه بگیرید تا فلزها) انعکاس تمام فضای اطلاف خودشونو در خودشون نشون میدن بهترین راه برای جلوگیری از همچین مسئله ای استفاده از light box هست.
یکی از معایب دیگه ای که light box نسبت به نورپردازی عادی داره اینه که عمق رو تا حد زیادی از بین می بره.
با توجه به همه اینا بنده نه از روی علاقه یا همینطوری بی جهت بلکه صرفا به جهت کارآمد بودن و اصولی بودن از نور پردازی با سه منبع نوری استفاده کردم.
سپاس برای نظرات ...
"۰۴:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | کاوه قبادی (80)

بنده هم تا حدودی با دوستان موافقم....

شما بهتر نبود به جای نور پردازی های مختلف از یك light box ساده استفاده میكردید؟هم نتیجه ی كار بهتر می شود و هم اینكه دردسر نورپردازی را ندارید...

جدا بودن سوژه از پس زمینه در این نوع كار ها بسیار هم عالی است و به شما تبریك میگویم.اما نه آنقدر كه سوژه در هوا معلق بماند...

اگر بفرمایید light box در دسترس نبود...به شما پیشنهاد میدهم وارد فروم سایت شده و طریقه ی ساخت یك نمونه ی ساده و كاربردی با حداقل هرینه را ببینید...شاید به كارتان آمد و در كارهای بعدی از آن بیشتر استفاده كردید.....

در كل به تلاش شما تبریك میگویم و حس خنكی و شرینی را بنده انتقال دادید....

حتما در فكر یك light box باشید....
"۰۳:۵۱ ۱۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (1793)

نمای کوچک عکس، نوید یک عکس سطح بالا را می‌داد. یک عکس با کادری قابل قبول و رنگهایی زنده.
ولی با مشاهده‌ی خود عکس، و به خصوص خطوط جدا کننده‌ی پیش زمینه و پس زمینه، جا خوردم. اگر با شارپ کردن این اتفاق افتاده باشه که من هم بر این عقیده هستم، همون یک بار باعث خرابی کار شده است.
البته ممکن است این اشکال ناشی از نور زیاد مرکز کادر باشد.

به هر حال با هر ابزاری، چه در زمان عکاسی، و چه در زمان ویرایش، این اشکال پیش آمده باشد، برای من کمی آزار دهنده است. امیدوارم از این موضوع در عجب نباشید. :-)
"۰۳:۳۷ ۱۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید میری (201)

خیر قربان. نظر شما هر چی هم باشه یک نظر شخصیه و قابل احترام برای من.
در مورد خطوط جدا کننده پیش زمینه و پس زمینه ... تا اونجا که من می دونم در این نوع عکاسی جدا بودن سوژه از بک گراند جزء فاکتورهای مثبت محسوب میشه. به همین دلیل هم با تابوندن نور از پشت به سوژه و تابوندن نور نقطه ای و روشن تر کردن قسمتی از بک گراند که سوژه مقابل اون قرار داره \"مخصوصا\" حالتی رو ایجاد کردم تا موضوع خودش رو از زمینه بکنه و مشخص باشه. تصور می کنم این روال و عرف تمام عکس های اینچنینی با بک گراند ساده ست.
اگر اشتباه می گم اصلاح بفرمایید تا در مورد کارهای از این به بعد در نظر بگیرم.
"۰۲:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید میری (201)

اعمال فیلتر شارپ فقط برای یک بار و پر رنگتر کردن سایه زیر هندوانه تنها ادیت این عکسه. من نمی دونم روی چه حسابی همینطوری گفته میشه ادیت زیاده؟!؟ و اصلا آیا با دیدن عکس در این اندازه و سایز میشه به این صراحت نظر داد؟!؟
واقعا در عجبم ...!
"۰۲:۳۶ ۱۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | حسین لوحی نژاد (1293)

خیلی عکس ادیت شده بصورتیکه آدم شک میکنه چنگال به عکس اضافه شده یا با بدی ادیت به این صورت در آمده است در هر صورت عکس خوبی است ولی زیاده روی آن را خراب کرده است
"۱۹:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | ???? ??????? (1263)

يك ايده و ابتكار خوبي هستش...نورسنجيتون عاليه.منتها پايه گيلاسها زياد عمق گرفتن.پيشنهاد ميكنم يكبار زاويه رو كمي از پايين بگيرين و امتحانش كنين
"۱۹:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید میری (201)

[quote]يشنهاد ميكنم يكبار زاويه رو كمي از پايين بگيرين و امتحانش كنين[/quote]
زاویه بالاتر و پایین تر کل کار رو خراب می کنه و امتداد گیلاس ها رو از مرکزیت خارج می کنه.
"۱۷:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید میری (201)

"۱۷:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | بهرام مهتابی (158)

چه زیباست آنروز كه از مستی پیاله ها رابشكنم و می را بریزم.....آقای میری با دسته بندیتون مخالفم:اشیا رو قبول دارم ولی صنعتی؟؟؟ به هر حال عكس زیبایی شده و ادیت خوبی هم روی اون انجام دادید ولی راستی چرا سیاه وسفید؟ دوست دارم بدونم چرا سیاه و سفید رو انتخاب كردید؟پیروز باشید
"۱۵:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید میری (201)

ممنون از توجه شما آقای برازش. حقیقتش این نوع چیدمان موزها رو من در یک مهمانی دیدم ... به نظرم جالب اومد و عکسش رو هم گرفتم.
"۰۳:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید میری (201)

در حقیقت این عکس از ترکیب دو عکس به علاوه مقدار زیادی ادیت و \"بازی با عکس\" بوجود اومده. عکس اورجینال تفاوت های زیادی با اینی که می بینید داره.
به هر حال با اینکه خیلی از دستکاری ماهیت عکس و ادیت و ترکیب و اینا خوشم نمیاد اما تقریبا به عنوان اولین تجربه ازش راضی ام!
ممنون برای نظرات ... .
"۰۱:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مرتضی رفیع خواه (1761)

با توجه به فتو كرافیك بودن ثبت زیبای شده با روی لبه صورت ادیت زیادی صورت گرفته اما در كل ارزش 3 رو حتما داره 2 نمره فتو + 1 نمره گرافیك موفق باشید
خوشحال می شم نظرتونو درمورد [url=http://www.aks.akkasee.com//photoFull.php?photo_id=11139]قارچ سمی[/url] من بدونم ممنون
"۰۰:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | بهروز برادران (234)

نمی دونم منظورت از توضیحاتت چی بوده ! ولی اینطور که به نظر میاد عکس مورد ادیت و روتوش قرار گرفته ... به هر حال چه روتوش و ادیت زیاد شده باشه چه نشده باشه .. اینی که دارم می بینم یه کار خیلی خوش رنگ و لعاب هست که خیلی دلچسبه ... فقط گونه سمت چپ( راست مدل ) در لبه دچار مشکل هست ...
"۰۰:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | علي رضا خياطي (1977)

حمید آقا لطفا در مورد کارتان بیشتر توضیح دهید .منظورتان عکاسی از تابلو نقاشی است ؟!.....
در هر صورت پرتره هنرمندانه ای با ترکیب رنگهای زیبا و دوست داشتنی و کادر بندی فوق العاده خلق شده است.ممنون از ارسال.
"۱۲:۱۳ ۱۷ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (4547)

ایده خوبیه، البته خیلی شبیه عکس Wild Love از Dmytro Pochitalin هستش...
اینجا کمتر Love رو نشون میده همون طور که دوستان هم گفته اند، حالت قرار گرفتن موزها در عکس Pochitalin به Love نزدیکتره... در هر حال اجرای خوبی بوده، اجراتون از کار ایشون بهتر شده...
موفق باشید...
"۰۰:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (-3) | علی سلطان کاشفی (173)

مربوط به عکس :3304روی صحبت من با شماست آقای میری > شما میدونید کمپوزسیون > کادر > رنگ > نور و هنر چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟ ( دوست دارم به سوال من دونه دونه جواب بدید > اما از همین الان من میگم که بجای جواب فقط از دستتبر میاد که به من منفی بده ، چرا تردید کردی منفی رو بده ، با همه آیدی هات فکر کنم اگه با هر آیدیت 1 دونه منفی بدی میرسم به منفی 80 ولی اشکالی نداره ، منفی بده که همه بدونن بجای جواب فقط میتونی منفی بدی --------- یادت نره منم مثل خانم دلاوری منفی دوست دارم چون هر 1 منفی که میگیرم میدونم 1 درجه سوادم از تو بیشتره ------- بهت توصیه میکنم راجع به این عکس مطالعه کن ، به نفع خودته [url= http://www.aks.akkasee.com/photo_full.php?photo_id=3304]null[/url]
"۰۰:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | بهرنگ فاطمي (606)

زعفران، طلای سرخ... ماکرو گرفای آن هم (با حضور فقط پرچم ها قرمز و گلبرگ های بنفش) عکس جالبی میشود... ترکیب رنگی تان در این تصویر هم البته هماهنگ است... موفق باشید/ب
"۱۶:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | Masoume Rahimi (14)

دید خیلی خوب+توضیحات بهتر....
به نظر من انتخاب این کادر نشانی از درک بالای عکاسه...
ناراحتم کرد!
"۰۰:۲۲ ۳۰ فروردين ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مهدی دهدشتی (3839)

به نظر میاد فوکوس روی پاها نیست
یه کادر بسته تر از پاها با فوکوس کاملتر رو پیشنهاد میدم
"۱۰:۵۱ ۲۸ فروردين ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سینا رحمتی (6253)

حیف، واقعا حیف که عکسی با این کنترل دقیق و استادانه نور، دچار اشکالات ساده و جزیی (مانند کج بودن و ...) است. به هرحال در این فضا و همین کادر ولی با استفاده از یک لنز سوپر واید، مطمئنا عکس بی نظیری ثبت می شد. در ضمن با آقای فاطمی در مورد عدم شارپ کردن انعکاس کاملا موافقم (گرچه اینجا چندان آسیب نزده است). قربان شما.
"۰۸:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | روزبه روزبهانی (971)

کنترل نور خوبه البه فکر میکنم روی تن رنگی کار شده باشه وادیت خیلی خوبی انجام دشه باشه
"۰۱:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | آرش عطرچیان (4776)

تراز در اینگونه عكسها از مهمترین مسائل است كه در اینجا به نظر میاید دقت لازم صورت نگرفته است . با قرار گرفتن قوس بالایی در كادر موافقم . موفق باشید .
صفحه 1 از 6
صفحه بعدی