RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات

صفحه 1 از 2
صفحه بعدی
"۰۲:۰۵ ۲۶ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
ثبت بسیار زیبایی شده.
یکی از نقاط قوت عکس که خیلی به زیبایی آن کمک کرده این است که کودک به لنز دوربین نگاه نمی کند. به نظر من اگه کودک به دوربین نگاه می کرد، عکس اینقدر زیبا نمیشد.
کاش هنگام عکس برداری کمی مکان خود را عوض می کردید تا لکه سیاه رنگ پشت سر بچه در کادر قرار نمی گرفت

با تشکر

+2
"۱۶:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عكس زيبايي شده
فوكوس خوب
عمق ميدان مناسب

ولي كاش رنگ پس زمينه را سفيد انتخاب نمي كرديد
مي توانستيد با اديت رنگ بهتري به عكس و خصوصا سوژه بدهيد

موفق باشيد

+1
"۱۶:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عكس بسيار زيبايي شده. تقابل دو خط عمودي و يك خط افقي كه اتصال دو پرنده است بر زيبايي كار افزوده.

موفق باشيد

+2
"۱۶:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عكس موضوع خاصي ندارد. كاش به جاي اينكه فضاي خالي را پشت سوژه بياندازيد در جلوي او مي ذاشتيد.

موفق باشيد
"۱۵:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام

عكس خوبيست و سوژه خوب ولي خب:

اگه كادر عمودي انتخاب مي كرديد بهتر بود
بايد فوكوس رو يا روي مجسمه مينداختيد يا روي شاخ و برگها
در كل بهتر بود شاخ و برگها رو كمتر مي كرديد
درخت سمت چپ پايين و كابل هاي برق رو بايد از كادر خارج مي كرديد.

موفق باشيد

+1
"۱۵:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

سلام
اتفاقا خودم هم با كادر عمودي موافق هستم و اتفاقا قصد همين كار را هم داشتم.
پاهاي پايين عكس پاهاي خود شخص است كه در آب نيست. به نوعي خواستم تمام جسم سوژه در عكس باشد ولي دوتيكه

ممنون
"۱۵:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

سلام
اتفاقا خودم هم با كادر عمودي موافق هستم و اتفاقا قصد همين كار را هم داشتم.
پاهاي پايين عكس پاهاي خود شخص است كه در آب نيست. به نوعي خواستم تمام جسم سوژه در عكس باشد ولي دوتيكه

ممنون
"۰۰:۵۴ ۱۰ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عكس زيبايي شده ولي :

1- اگر سعي مي كرديد و تمام پس زمينه يك رنگ مي شد مثلا آبي عكس بهتر مي شد.
2-در اين عكس فوكوس روي نيمي از جسم حشره است. بهتر مي بود كه يا فوكوس روي تمام بدنش مي بود يا اينكه فقط روي سرش تا حالت بهتري بگيرد.

موفق باشيد
+1
"۱۷:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عکس زیبایی شده
فکر کنم اگه کمی نما را باز تر می گرفتید تا تنه درخت کمی به درون عکس بیاید خیلی بهتر می شد
پایین عکس خالیست و بالای آن خیلی شلوغ. اگر کمی سر دوربین را بالاتر برده بودید بهتر می شد

موفق باشید

+1
"۱۷:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عکس زیبایی شده ولی فکر کنم اگه کادر عمودی مینداختین زیباتر می شد و اون قسمت خالی سمت راست نبود.
در مورد توضیحات خودتون: من خوشحالم که تو موزه خارجی هاست چون مطمئن هستم که از بین نمی ره !!!!!!!!

+1
"۱۷:۴۲ ۰۸ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

سلام
عکس زیبایی شده و نام رسوخ برازنده آن. من تم نظر خانم پاری رو دارم و فکر می کنم که اون تیکه سیاهی پایین زیادی است

+2
"۱۷:۲۳ ۰۸ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
در مورد راهنمایی تون خیلی خیلی ممنونم. البته من که ناراحت نشده بودم که اون جمله آخر رو گفتید. در هر صورت خیلی خیلی ممنونم
"۱۲:۳۷ ۰۸ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عکستون واقعا زیبا شده.

+2
"۱۲:۲۹ ۰۸ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
من هم با آرش خان موافقم. بهتر بود که یه کراپ می زدید و کادر عمودی می ساختین. ولی باز هم عکس و مغهوم آن زیباست.

+1
"۱۲:۲۴ ۰۸ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عکس زیبایی شده ولی ای کاش این نورهای قرمز رنگ را برمی داشتید

+2
"۱۲:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

بله حق باشماست
نظرها رو قاطی کرده بودم شرمنده. بازم ممنون
"۰۰:۰۸ ۰۷ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عکس جالبی شده

راستی شما در مورد یکی از عکسهای من نظر داده بودین و گفته بودید بابت اگزیف متاسفید. مگه نبود اگزیف مشکلی داره؟

ممنون میشم اگه جواب بدید
"۲۳:۳۵ ۰۶ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عکس جالبی شده و سیاه و سفیدی هم به آن کمک کرده.

راستی شما در مورد یکی از عکسهای من نظر داده بودین و گفته بودید بابت اگزیف متاسفید. مگه نبود اگزیف مشکلی داره؟

ممنون میشم اگه جواب بدید
"۱۶:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
عكس واقعا زيباست و سياه و سفيد كردن آن به زيبايي آن كمك كرده.
موفق باشيد

+2
"۱۱:۴۸ ۲۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
صحبت شما را هم كاملا قبول دارم ولي وقتي دوربينتون يه سايبرشات كوچيك باشه كه نه لنز داشته باشه و نه تنظيم دياف اون وقت به من حق مي دين

ممنون
"۱۰:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

با سلام
نظر شما كاملا درسته و قبول دارم ولي خب هدفم گرفتن يه عكس ماكرو نبوده و حتي در دسته بندي ها ماكروگرافي را انتخاب نكردم. فقط مي خواستم از اين موجود زيبا عكسي بگيرم.

ممنون
"۱۸:۱۰ ۰۳ آذر ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

البته من هم منظورم همینه که قصر شما این بوده ولی منظورم از اینکهبه خوبی نتونستید بیان کنید اینه که عناصر تشکیل دهنده عکس به خوبی در کنار هم قرار نگرفته اند. شاید با تعویض جای خودتون یا شاید تعویض زاویه عکاسی یا این جور چیزا می شد عکس بهتری گرفت.
"۱۸:۰۴ ۰۳ آذر ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید خنشا (46)

ممنون
موفق باشید
"۰۴:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (1) | سعید خنشا (46)

سلام بر احمدرضای عزیز
ساعت وارونه و دنیای وارونه
یاد فیلم " مورد عجیب بنجامین باتن " افتادم.
من خودم این عکسو ذخیره کردم و کمی اونو چرخوندم طوری که آخرین خط سمت چپ دقیقا موازی کادر سمت چپ شد. حس بهتری نسبت به این عکس منتقل می کرد. خودم هم نمی دونم چرا . به نظرم تو هم یه بار امتحان کن ببین چی میشه.

موفق باشی
"۰۳:۵۹ ۰۱ آذر ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید خنشا (46)

درود بر علیرضای عزیز.

اول اینکه عکست واقعا زیباست و واقعا زیباست.
دوم اینکه اگه اشتباه نکرده باشم با زوم بک این عکسو گرفتی دیگه نه؟
و سوم اینکه یه اشکالی که عکسای زوم بک و یا زوم فروارد دارن اینه که سوژه اصلی باید دقیقا وسط باشه تا عکس خوب بشه و اگه سوژه رو سطح زمین باشه و بخوای افقی عکس بگیری معمولا مث این عکس یه نیمه از عکس که همون آسمون باشه خالی می مونه. به نظر خودت اگه یه شب پرستاره این عکسو می گرفتی بهتر نمیشد؟

ولی بازم باید بگم که این پاشندگی نور وسط واقعا زیبا شده.

ممنون بابت عکس
"۰۳:۴۰ ۰۱ آذر ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (1) | سعید خنشا (46)

سلام خانم دولتشاهی

عکس خوبی شده. یک نکته مهم در مورد بناهای تاریخی اینه که اگر خود بنا متقارن است سعی شود عکس متقارنی از آن گرفته شود تا زیبایی آن را بیشتر نشان دهد که این عکس خوشبختانه متقارن گرفته شده است.

2 پیشنهاد:
1- اگر موج ابتدای عکس ایجاد نمی شد بهتر بود.
2- اگر کراپ می زدید و درخت تیره سمت راست و سایه سمت چپ را حذف می کردید فکر کنم کمی بهتر می شد چون دو لکه تیره نگاه را به سمت خود می کشند.

موفق باشید
"۱۶:۲۸ ۱۸ مهر ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید خنشا (46)

سلام احمدرضا جان
عکس زیبایی ثبت کرده ای ولی من چنتا نکته می خواستم ذکر کنم:
1-میشه بگی که این برگ رو چی افتاده؟
2- پشت برگ چنتا سایه هست؟
3- از همه مهمتر اینکه چرا کادر عمودی انتخاب کردی؟ کادر افقی فکر کنم بهتر می بود. البته اگه جواب سوال دوم مثبت باشه دلیل خوبیه واسه عمودی بودن کادر ولی اگه منفی باشه باید از خودت دفاع کنی.

موفق باشی
"۲۱:۱۵ ۱۴ مهر ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (1) | سعید خنشا (46)

عکس زیبایی شده ولی کاش دو مورد را رعایت می کردید:
1- از سه پایه استفاده می کردید تا دوربین نلرزد
2- قسمت بالای عکس را که نورهای اضافی قرار دارد را کات می کردید.

موفق باشید
"۲۱:۱۰ ۱۴ مهر ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (1) | سعید خنشا (46)

با سلام
عکس خوبی است و از نورپردازی خوبی برخوردار است اما اشکالی که دارد این است که قسمت بالای عکس خالی است. اگر بالای ابرها را کات می کردید عکس بهتری می شد
"۰۱:۱۰ ۰۴ مهر ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | سعید خنشا (46)

با سلام
عکس زیباییست. ریتم خوبی داره فقط کمی قرمزی سمت چپ کم است.
پیشنهاد می کنم یک بار این عکس را بدون فلاش بگیرید.
صفحه 1 از 2
صفحه بعدی