گالری تصاویر "هادی دهقان‌پور"

         
عکس
نام :   ؟ (امتیاز : 34)
عکاس :   هادی دهقان‌پور (امتیاز : 9761)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 450D
نوع لنز :   Canon
مدل لنز :   Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
توضیحات لنز :   فوکال: 35 میلیمتر
دیافراگم :   F8
سنسور :   12 MP
شاتر :   1/30 ثانیه
ایزو :   100
نظرات :   34
بازدیدها :   1833
تاریخ ارسال :   ۲۴ شهريور ۱۳۸۸
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی کاربر :   در گرو دیدن
دسته‌بندی سايت :   مفهومی , انسان , فتو آرت
توضیحات عکاس
فکر کردن، سخت‌ترین کار بشر است. /انیشتین

"۲۱:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (3) | توماج زنگویی (3104)

يه راست ميرم سر اصل مطلب: برداشت شخصيم از اين کار مفهومی اينه که اينهمه تضاد رو فقط يه جايی مثه انديشه ميشه جمع کرد.
اونچه که از ذهن شخص ميگذره يه رويای رنگی و دلنشينه که تضاد دلنشينتری با بقيه عناصر بی رنگ کار داره و اين نشون ميده که کارگردانی شده اين عکس و اما حضور سهمگين اون بيننده اون پايين که تعبير شخصيم يه چيزيه مثه خدا! کسی که ناظر مصائب مخلوق خودشه.
من جدا حضور اون بيننده رو لازم ميبينم و دوست دارم نظر خودت رو هم بدونم.
دست مريزاد به مجموعه فکر و اجرای شما.
توماج


"۲۱:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

می‌گم: فکرت برام ارزشمنده، ولی قابل ارائه نیست! استعدادت خوبه، ولی نیاز به بازنگری و تقویت داره. نمی‌خوام دل‌سردت کنم ها، ولی ...
می‌رسم به خونه. شب، موقع خواب، فکرش مثل خوره می‌اُفته به جونم! چه فکر بکری! تصمیمم رو می‌گیرم! آماده می‌شم برای ادامه‌ی راهش و بدون حضورش! آره! من موفق می‌شم و توانمند و اون همچنان توی حضیض خودش دست و پا می‌زنه. چشمام روی هم می‌رن و تبسم لب‌هام، آروم آروم در تاریکی شب محو می‌شه.
پشت پنجره، یه نجوای خفیف به‌گوش می‌رسه! شب دراز است و ...
"۲۲:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | علیرضا ارمندپیشه (490)

سلام این دوست کوچک را پذیرا باشید
اولا عاشق ایده ها و عکسهای مفهومی چون این هستم.جایی که مفاهیم و ارزشها با طلیعه های اندیشه ناب به ظهور می رسند..جایی که که چگونه فکر کردن ارزشمند تر از فکر کردن می شود..

جناب آقای دهقان پور تلاش شما قابل ارج است اما نکاتی به نظر اینجانب گفتنی است که اگر نادرست است لطفا اینجانب را نیز از راهنماییهای ارزشمندتان محروم نفرمایید..
1 به نظرم بک کویر دارای ترکهای بزرگ یا به عبارتی زمخت است ..شاید اگر کمی ترکها نازکتر میبودند بهتر می بود.
2 به نظرم اگر یک pattern مناسب و نه زیاد مشخص را اگر روی انسان در حال فکر overlay میکردید عکس دلنشین تر و طبیعی تر نیز جلوه می کرد(شاید اگر انسان روی کویر نیز با ترکهای کویر مرج می شدند بار مفهومی بهتری می داشت..اگر جا دارد این مورد را نیز امتحان کنید..

البته همه انچه گفتم تنها نظرات اینجانب است..چون شخصا کم کم میل به تصاویر مفهوم گرایی که به این سبک و سوق هستند گرایش بسیاری دارم و سعی دارم که کارهای آتی خود را صرفا صرف ایده ها و تفکراتم کنم..چرا که هر شخصی تعبیری متفاوت از این جور عکسها میکند برایم جذاب است

امیدوارم که باز هم شاهد این چنین عکسهای زیبا از شما باشم..

با سپاسی فراوان خدمت دوست خردمندم
"۲۲:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | منوچهر بهمنی (3156)

سلام دوست عزيز آقاي دهقان پور
ممنون از لطف و محبت شما
كار تاثير گذار و تامل برانگيزي شده/تضاد رنگها رو دوست دارم/
به قول مارسل پروست " خيال زندگي بهتر از خود زندگي است"
من كه با اين خيال زندگي مي كنم
هميشه شاد و خندان باشي.
"۲۲:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | میلاد پروز (253)

سلام
احساس میکنم هدفتون از این کار به فکر فرو بردن مخاطب است و نکته جالب هویت فکر است که من از این کار برداشت میکنم.
شاید از فکر کردن در مورد این کار کمی هم به خود فکر کردن فکر کنیم
موفق باشید
+2
"۰۱:۳۴ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (1) | داوود ارسلانی (1085)

سلام جناب دهقانپور عزیز.
میخوام توضیحات شما رو یه جور دیگه بیان کنم:
فکر کردن، سخت‌ترین کار بشر است اما حاصلش جز درد و رنج نیست.

من از کلیت عکس و با توجه به بک که یک کویر رو داره نشون میده بیشتر تخیلات و یا در بهترین صورت آرزوهای دور و دراز و بعضا سرکوب شده و برآورده نشده به نظرم خطور میکنه.
متاسفانه فرم سوژه خوب نیست و بیشتر حاکی از نوعی فکر کردن از روی بیکاری و یا بی حوصلگیه تا اون فکر کردن نابی که در توضیحات مد نظرتونه.
اما به نظرم اون شخص تاریک سمت چپ چیزهایی برای گفتن داره و احتمالا نماد یک شخصیت بی اندیشه و بی دغدغه ست.

کاش روی ادیت بک بیشتر کار میکردی.

موفق باشی!
+1

"۰۱:۳۴ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

فرم سوژه خوب نیست
صندلی، به موازات زمین قرار می‌گیرد. فرد روی زمین دراز می‌کشد و خودش را روی صندلی فیکس می‌کند.
شاید این امر در مصنوعی جلوه‌گر شدن فیگور سوژه، مؤثر بوده. سایر موارد جای بررسی داره.
ممنون داوود جان
"۰۳:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

هادی جان سلام
فتوآرت سنگینیه
چند برداشت به ذهنم رسید که نمیدونم کدومشون درست تره تا برات بنویسمش
تو فکر شخص جلویی سبزی و تازگیه. خواستش شاید اینه. هدفش که هنوز بهش دسترسی نداره اما به هر حال بهش فکر میکنه و همین فکر و خواسته میتونه استارت حرکت به سوی هدف رو براش بزنه.
اما وقتی شخص سایه رو اون گوشه میبینم که دستش رو زیر چونش زده و شاید فکری تو سرش نبوده که براش چیزی تو عکس نیاوردی. و نتیجه همین صبر بی دلیل و کار نکیشدن از فکر و دست روی دست گذاشتن میتونه همین کویر به مفهوم بی حاصلی موندن به قیمت بی فکری و عدم تلاش باشه
با واضح نشون دادن شخص متفکر و سیاه کردن شخص بی فکر هم خواستی به رسوندن این مفهوم کمک کنی
در واقع با انجام درست همین سخت ترین کار بشر هست که میشه انتظار نتیجه داشت
........................................................
اما برداشت دیگه ای که میشه داشت رو میگذارم به وقتی که نظرت رو راجع به نظرم بدونم.
منتظر م به کار آخرم سری بزنی. موفق باشی هادی جان

"۰۳:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

تو فکر شخص جلویی سبزی و تازگیه
هدفش که هنوز بهش دسترسی نداره اما به هر حال بهش فکر میکنه و همین فکر و خواسته میتونه استارت حرکت به سوی هدف رو براش بزنه.
کار نکیشدن از فکر
کار بعضی‌هامون شده، برداشت از افکار دیگران. شاید یکی از فعالیت‌هایی که جوامع توسعه‌یافته، قرن‌ها روی اون کار کردند و همچنان ادامه داره. در مورد شخص ضدنور، دو احتمال قابل بررسیه...!

"۰۳:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

میشه گفت شخص جلویی نمادی از یک جامعه هست که برای پیشرفت و ترقی دست به فکر و تلاش میزنه و بالاخره شاید نتیجه هم بگیره اما شخص تیره و ضد نور با اون کویری که نماد جامعه خشکش هست در کناری نشسته و منتظر به ثمر رسیدن فکر دیگرانه تا به موقع با اهرمی که در دست داره اون فکر رو به نفع خودش برداشت کنه.
.........
اما جور دیگه هم میشه دید...
شخص جلویی به قول یکی از دوستامون به لطف چهرش شاید نماد یه شخص جهان سومی و از طبقه محروم اما مغز متفکر و با استعداد باشه اما به دلیل نبود امکانات در مملکتش که مثل اون کویره میمونه تمام تواناییهاش در حد فکر و نهایتا یه آرزو براش بدل میشه و اینجاست که شخص ضد نور برای سوءاستفاده جلو میاد و برای استفاده فکر پویا و باز اون شخص با وعده یه زندگی با شرایط کمی بهتر اونو به کشور خودش میبره یعنی همون فاجعه فرار مغزها که مملکتمون توش رکورد داره!
شخص مهاجر از مملکت نمیدونه که با رفتن اون و امثال اون فقط زندگی یه نفر برای مدتی کوتاه تغییر میکنه اما سرزمین و وطنش همچنان روز به روز به قهقرا میره.
ممنون که ما رو به سخت ترین کار دنیا مشغول کردی!!!!

"۰۳:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

آرش عزیز! این‌که این‌چنین موشکافانه و صبورانه، فکر می‌کنی و وقت صرف می‌کنی، برایم بسیار محترم و قابل تحسین است. شاید به‌گفته برخی دوستان، این تصویر که بیشتر شبیه یه پوستر یا یه کولاژ به‌نظر می‌رسد، آن‌چنان ارزش نقد و بررسی نداشته باشد ولی بررسی این مسئله که آیا رسیدن به چنین چیدمانی در عالم واقعیت، مقدور است یا خیر نیز خالی از لطف نیست!
نماد یه شخص جهان سومی و از طبقه محروم اما مغز متفکر و با استعداد
جان کلام!

"۰۳:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنونم هادی جان نمیدونم تا چقدر تحلیلم به مفهوم مد نظرت نزدیک بوده.
اما همه خوب میدونیم که از کار مفهومی برداشتهای هر شخصی فرق میکنه
هر کسی از ظن خود شد یار من
موفق باشی
"۰۳:۴۹ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | مهرانا فلاحیان (45)

مثل همیشه جسور و فکر شده. تا هیچ وقت فراموش نکنیم که شتابزده به دنیا اومدیم. تقلای عکاس برای نمودن معنی بیش از پیش ستودنیست...

"۰۳:۴۹ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

خوشحالم از این‌که «فارغ از جو سایت» به فعالیت هنری‌تان ادامه می‌دهید!
"۰۵:۲۱ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (1) | صباح معروفی (1458)

با عرض سلام وارادت
عکس خوبی رو در مایه فتو آرت ثبت کرده اید دوست عزیز آقای دهقانپور اما من هم با نظرا دوست خوبمان آقای ارسلانی کاملا موافقم
با تشکر
ارادتمند شما
صباح معروفی
1+
"۰۶:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | علیرضا هدایی (530)

سلام هادی جان .
قبل از هر چیز باید بگم معنی این عکست هم مانند دیگر عکسهات ، زیبا ، ساده و دلنشین است . فقط انصافا ادیت و کلاژ اصلا خوب اعمال نشده به طوری که حاله ای بین سوژه و بکگراند وجود داره که منو به شخصه اذیت میکنه .
از یک چیزهم انصافا لذت بردم و دوست دارم اونو بگم : اینکه چهره ی رنجور مرد که در ظاهر مردی ضعیف و از قشر فقیر هست ، نمادی است برای تمام مردمان بزرگ جهان که ظاهر چندان بزرگی ندارند ولی فکر همین مرد به ظاهر رنجور بود که تونست این کویر خشک و خشن که همه فکر میکردند برازنده ی این مرد ضعیف است ، رو تبدیل به باغی سبز و پر وار کنه که خانمی و یا مردمی زیبا ، فربه و احتمالا سطح بالا ، نماد مردم به ظاهر قدرت مند ، بتونند ازش استفاده کنند .
فقط نقش اون شخص سومی که نشسته و داره قضیه رو نگاه میکنه و به فکر فرو رفته رو نمیفهمم ، یعنی اون ماییم ؟ برا چی ما باید تو کادر باشیم ؟
نور پردازی اون شخص سوم رو هم دوست ندارم . چرا که سمت چپ بدنش کاملا تاریکه ولی سمت راستش کمی روشنه ، کاملا ضد نور نیست .
ممنون از زحمت و ارسال زیبات .
با مهر +2

"۰۶:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | علیرضا هدایی (530)

الیته این کاملا یک برداشت شخصی بود و چیزی که خودم ازش یاد گرفتم رو گفتم .
برعکس دوستان فکر کردن سخت ترین کار دنیا هست رو به این تعبیر کردم که هر کسی حتی اگه بتونه فکر کنه فکر نمیکنه ، فقط بعضیها فکر میکنند ، اونم خوبشو که تو کامنت بالام گفتم چه کسایی .
بازم ممنون

"۰۶:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

با توجه به حالت فکری و فضای رؤیاگونه، ترجیح دادم سوژه‌ها از بک جدا باشند و بک، قدری محو...
"۰۷:۳۱ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | مازیار یعقوبی (5694)

سلام هادي جان.
خوبي؟
يه جورايي اين عكست منو برد تو فكرد
كه به قول انشتين حضرت عباسي خيلي كار سختيه.
بذار خلاصه بهت بگم:
هميشه هستن افرادي كه داراي افكار خوب و اصطلاحاً راه و روش هاي خوبي تو جوامعي هستن كه عاري از هر گونه تفكر و ذهن مثبتي هستن.
من اون كوير رو به منزله اون جامعه اي مي بينم كه تفكر هاي ناب و خاص ديگه توش نيست.و بي فكري رو مي بينم مي بينم.. از طرفي هستن عده اي كه از تفكر و افكار ديگران هميشه استفاده و يا به تعبييري سوء استفاده مي كنن كه خود اين افراد هميشه خود تحت امر كسان ديگري ، و يا به قولي به سفارش ديگران كه هميشه در پشت پرده هستن از افكار ديگران به نفع خودشون و موقعيتشون استفاده مي كنن.
نمي دونم شايد برداشت من از كارت دقيقاً 180درجه با ايده ي و فكر خودت در تناقض باشه.
(;
از نظر اجرا و اديت بايد بيشتر روش كار كني.
موفق و پيروز باشي
2+
"۰۷:۳۸ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | مازیار یعقوبی (5694)

يه چيزي ديگه كه اونجا ياد رفتم بنويسم
اين تعداد معدود متفكر و حالا با راه و روش و تفكر هاي خوب نظرشون آباداني و سرسبزي اين جامعه ي خشك و برهوته ، كه همونطوري كه گفتم ، اون افرادي كه به تفكر اونا معتقدن و مي دونن كه تفكرشون به نوعي هم خطريه ، به نوعي با دزدين تفكر اونا ، راه رو براي سر سبزي و آباداني اون كوير و اجرايي شدن فكر هاي ناب مي بندن
خلاص
"۰۸:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | شاهین غفاری (2714)

هادي جان سلام
عجيب اين عكس اين شعر قاسم حسن نژاد را برايم تداعي كرد:
درخت برومند
پاورچين پاورچين مي آيد
درنگاه انديشه ام مي نشيند
ودرعمق روحم رسوخ مي كند
ازجنس لطيف شادي نيست
دردل قصد آزار مرا دارد
اينك بخوبي آب مي شناسمش
مثل صندلي مرا درك مي كند
درحوالي ميز تحميلي زندگي مي نما يد
ودراحوالپرسي بسيار سرد و بيروح است
من مسير ديگري را مي پسندم
مسيردرخت و رويش وستاره را
مسيرپنجره ها ي بازآفتابي را
درجنگلي ازخاطره
و رودخانه اي كه ازدرون سبز دل به پا يين مي ريزد
دردرون شب مهتا بی
كه از كوچه هاي دلتنگي عبور مي كند
سرافراز و سربلند
دركنار قله هاي پوشيده از برف پاييزی
چه آرزويي دارد تگرگ
و درخيال رنگين كمان آسمان
عبور از بعد از ظهرهاي سرخ و آبی
من آيا در همه ي آنها زيسته ام؟
كه اينچنين درختي برومند در سينه ام مي درخشد
بايد در درون خاك پاك زندگي كرد
همه ي رنگارنگي در دل خاك پاك مي شود
چشمان آسمان همواره زيباست
پاورچين پاورچين مي آيد
قلبي خالي از ستاره در دل دارد
و در درخشش ماه هيچگاه نمي درخشد
ازراه هاي بيراه عبورمي كند
و دايما در پي آزار آفتاب بسر مي برد
من او را به خوبي باران مي شناسم
پاينده باشي
ش.غفاري

"۰۸:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

بسیار عالی! ممنون شاهین جان
"۰۹:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | ارشیا کمانگیر (-353)

سلام
با عرض شرمندگی کار شما دیگر هنر عکاسی صرف نیست بلکه یک کار ترکیبی است که بیشتر در قالب پوستر میگنجد لذا علی رغم احترام به نظر شخصی شما و دوستان .
اینجانب این کار را فاقد ارزش عکاسی میدانم ولی فاقد ارزش هنری نیست .

"۰۹:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

صندلی، به موازات زمین قرار می‌گیرد. فرد روی زمین دراز می‌کشد و خودش را روی صندلی فیکس می‌کند.
کمی آن‌طرف‌تر، آکاسیوها قرار می‌گیرند و بر روی آن‌ها ماسه و سپس گیاهان چیده می‌شوند. دست‌ها از بالا وارد کادر شده و در حال چیدن گیاهان، عکس گرفته می‌شود. در مرحله‌ی بعدی، بک، جایگزین پرده‌ی مجازی می‌شود و در آخر، تصویری که در یک فریم دیگر تهیه شده، به این شات افزوده می‌شود. حال، این‌که چه تفسیری از این نوع برداشت در ذهن بیننده شکل می‌گیرد و این‌که آیا می‌شود تجسم یک اندیشه را به‌صورت صددرصد واقعی به‌نمایش گذارد را به بیننده واگذار می‌کنم...
"۰۹:۳۴ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | پروانه پاری (3229)

+3
"۱۲:۰۴ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدرضا دهقان پور (3348)

سلام دادا

اگر یک قطره را دل برشکافی برون آید ار آن صد بحر صافی

خوشم میاد از همه چیز برای نشان دادن احساسات ارزشمند درونیت استفاده می کنی! المانها رو اینقدر به بازی می گیری تا به نتیجه ای برسی!
آلبرت انیشتین رو همیشه دوست داشتم الگوی زدگی خودم قرار بدم اما ظاهرا چروک های مغزم خیلی کمتر از اونه

با توجه به مفهومی بودن اثر نمی تونم نظر خاصی روی ادیت بدم! ولی شاهد تغییراتی در ادیت این عکس نسبت به دیگر ثبت هایت بودم

پایدار باشی
"۱۳:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | علــــی آذرنوش (1614)

سلام هادی جان !!
سبک جالبی دارین، به شخصه به راحتی با عکسهاتون ارتباط برقرار میکنم...
المانهایی که در عکس بکار رفته شما رو به هدفتون رسونده ن.
موفق باشی
2+
"۲۰:۰۰ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (-1) | امتیاز (0) | نوید شاکری (935)

"۲۳:۰۶ ۲۵ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (1) | محمدامین صاحب پور (3160)

سلام به هادی عزیز :
این ثبتت کمی از عکاسی به نظرم فاصله گرفته...بعنی یه جورایی شبیه یه پوستر شده...تفکر کار خوب بوده...اما نمیدونم چرا به دلم نمیشینه...!
شادباشی هادی عزیز
"۱۰:۴۴ ۲۶ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | مرضیه نیک جو (242)

سلام آقای دهقان پور
اول از شما تشکر می کنم به خاطر راهنمایی هاتون ،واقعا خوشحالم کردین!
وراجع به این عکس هم خوب به دلم ننشست راستش ولی دلیل نمیشه کار شما خوب نباشه.
عکس سرشار از مفهوم هست
موفق باشید

"۱۰:۴۴ ۲۶ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

شاید بررسی بیشتر انگیزه‌ی ارسال عکس و عدم نگاه صرف به ماهیت اثر، از دغدغه‌ی حفض اصالت عکس‌مان بکاهد...

"۱۰:۴۴ ۲۶ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

حفظ
"۲۲:۵۸ ۲۶ شهريور ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدعلي سلیم لوئی (2401)

سلام هادی جان,

همیشه از ثبتهای مفهومی و با فکرت؛درس میگیرم...

فکر پشت عکس بسیار زیباست,اما بنظرم اجرا کمی جای کار داره.


2+: عكس با كیفیت است ولی بهتر هم می توانست باشد. ـ مشکلات اندکی از لحاظ تکنیک یا موضوع دارد.


"۱۳:۱۱ ۰۶ مهر ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | حامد قربانیان (66)

سلام آقای دهقان پور
قدرت تشخیص بالای شما ستودنی است
یک عکس شناس واقعی
تنها شخصی که ترکیبی بودن عکس من رو تونست تشخیص بده ، البته این رو هم بگم که 5 دقیقه روی ادیت کار کرده بودم.
شاد باشید