گالری تصاویر "ناهید ح"

         
عکس
نام :   زندگی (امتیاز : 31)
عکاس :   ناهید ح (امتیاز : 62)
نوع دوربین :   Panasonic
دیافراگم :   F3.5
سنسور :   7 MP
شاتر :   1/60 ثانیه
ایزو :   200
نظرات :   31
بازدیدها :   1151
تاریخ ارسال :   ۰۸ خرداد ۱۳۸۸
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   مردم , عكسهای لحظه ای و اتفاقی
توضیحات عکاس

"۰۱:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (1) | عرفان کمال (159)

سلام. به شما خوش آمد ميگم.
خيلي خوب و شروع كرده ايد. اميدوارم كه هميشه از ديدن عكساتون لذت ببريم. همين كه براي يافتن سوژه تلاش كردهايد بسيار ارزشمند است.
پيشنهاد ميكنم براي اين كه بيشتر با كارهاتون آشنا بشن بيشتر كامنت بگذاريد و به كامنت هاي دوستان امتياز و جواب دهيد.
موفق باشيد
"۰۶:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (1) | فریبا شادیان پور (936)

ناهید جان سلام
نظر فنی خاصی ندارم
دسته بندی اجتماعی هم بدک نبود
به امید تلاشهای کاملتر در آینده
موفق باشی
"۰۶:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | صباح معروفی (1458)

با عرض سلام واحترام خدمت سرکار خانم ناهید (ح) وضمن خوش آمد گویی به سایت وزین عکاسی
عکس اجتماعی زیبایی رو ثبت کرده اید با عنوان زیبا خسته نباشید ودستتان درد نکند برای شروع واقعا خوبه
امیدوارم همینجوری در این سبک سبک اجتماعی به عکاسیتون ادامه بدید وهرروز شاهد اثر جدید وزیبایی ازشما باشم.
با تشکر
ارادتمند شما
صباح معروفی
2+
"۰۸:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | یونس جهانگیری (1422)

سلام و عرض خوشامد خدمت شما.عکس بسیار زیبا و با مفهوم خاصی است.نگاه خوبی دارید.مطمئنا در آینده شاهد عکسهای زیبایی خواهیم بود.در مورد این عکس با توجه به کوچک شدن تصویر شارپ بالاتر رو مفید میدونم موفق باشید.

"۰۸:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | یونس جهانگیری (1422)

یادم رفت در مورد کادر: به نظر من کادر رو به سمت چپ میبردید دو درخت در سمت چپ کامل قرار میگرفتن و توازن بیشتری در عکس ایجاد میشد و همچنین دو نفر به سمت راست قرار میگرفتن و از مرکز خارج میشدن...
"۱۰:۰۷ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (3) | امیر اصلانی (1287)

سلام
ورودتان را به سایت عکاسی تبریک میگم
دید اجنماعی خوبی داشتید و مشکلات رندگی را خوب تصویر کرده اید
کادر و ترکیب بندی خوبه
در کل تلاش خوبی انجام داده اید
موفق باشید
"۱۰:۴۴ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | سهیل احمدیان (-12)

موضوع جالبی انتخاب شده و با عنوان عکس هم خوانی دارد گرچه ترکیب بندی جای کار دارد در مجموع خوب است
دید خوبی دارید
موفق باشید
"۱۱:۰۳ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | افسانه فرهوش (460)

سلام ناهید جان ، همشهری عزیز
ورودتون به سایت عکاسی تبریک میگم عکس زیبایی را ثبت کردید خوشم اومد ،موفق و موید باشید
"۱۱:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهرداد بن عباس (47)

سلام
اصولا به نقد کردن هنری عکسهای اجتماعی اعتقاد زیادی ندارم چون در این نوع عکاسی ثبت لحظات تکرار نشدنی مهمترین فاکتور است.
در مورد این عکس هم سوژه خیلی جالب است و ترکیب بندی خوبی هم رعایت شده است.
تبریک میگم.
"۱۱:۳۸ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی زمانی (4013)

سلام
مرسی سر زدی بهم
عکس احساسی و مفهومی و مردمی زیباییست
کادرش و کمی دوست دارم
کاش اون دوتا درخت هم تو کادر بودند
حس زندگی و اینا رو خوب منتقل کردی
افرین
شاد باشین و اینا
فعلا
:)
"۱۳:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | عماد سلطان زاده (110)

سلام
ورودتان را به سایت عکاسی تبریک میگم
دردی از دردهای جامعه که کم نیستن عکس اجتمهعی چالبی شده مرسی
+2
"۱۳:۱۳ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | میلاد عوض بیگی (95)

axe khoobie, vali be nazaram age kadro samt rast tar migereftid (derakhtay esamte chap o hazf va satle ashghaal o samt e chap e tasvir mizashtid), va chand saani e bad ax o migereftid ke oon 2 nafar dar samt e rast e balay e tasvir dar perspective gharar begirand, ax kheyli behtar mishod. montazere axay e behtari hastim khanoom nahid! :)! mochakkeram raje be nazaretoon raje be axam. (+1 baray e ax va +1 baray e vorood)
"۱۳:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | مجید باقرزاده (3543)

سلام
تصویر اجتماعی جالبی را ثبت و ارسال کرده اید
احتمالا دارن میرن برای این نوع زندگی ارشاد بشن :)
همیشه تندرست و پیروز باشید
+2
"۱۳:۳۵ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | حسام جلالی مقدم (6)

سلام و خسته نباشی
مرسی که بهم سرزدی-زاویه خوبی رو انتخاب کردی و سوژه هم گویا هست.
دوست دارم کارهای بعدیتون رو هم ببینم.
ممنون+2
"۱۵:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | امید امیدواری (1727)

سلام ناهید خانم
چند وقتی هست که به دنبال همچین سوژهایی به خیابون میرم. 4 تا شونو شکار کردم. 2 تاش خوب در اومده که یکیشونو تو سایت گذاشتم.
اعتقاد من اینه که دوستان زیاد دوست ندارند فقر رو به تصویر بکشیم . چنانچه بنده توی وبلاگم چند وقت پیش
اینکارو انجام دادم و یک نفر اعتراض کرد اینا چیه ، شیراز پر از قشنگیه(که تاحدودی حرفش درسته).از دیدگاه من باید به تصویر کشیده بشه . تا یه روز این مسئله حل بشه.عکس قدرت زیادی در بیان موضوعات مختلف داره.
امتیاز من 2
پاینده باشی .به منم سر بزن.مرسی
"۱۷:۳۴ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | سجاد جلدانی (443)

سلام
ممنون از اینکه به من سر زدید
ثبت خیلی خوبی شده
شاید اگه از زاویه ای میگرفتید که چهره اون آدما هم مشخص بود بهتر می شد
شاید!!
موفق باشید
"۲۳:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (-1) | امتیاز (2) | اوستا حیدری (-24)

شات خوبیه موضوع اجنماعی جالبیه
کادر و ترکیب بندی بد نیست اگر کمی به راست میامدی بد نبود در مجوع کار خوبی شده
موفق باشی
"۰۱:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (3) | امتیاز (0) | محسن رشیدی (7843)

درود

امروز با تمام مشغله اي که داشتم وقتي براي بازديد از سايت کنار گذاشتم
سري به صفحه ي اول گالري زدم ... واقعا نمي دانم چه بگويم
کيفيت عمومي عکستان خيلي پايين است ، يعني در حدي نيست که در صفحه ي اول سايتي ديده بشود که برگزيده ي سايت هاي هنري شده
رنگ هايي با کنتراست و سچوريشن نامناسب - شارپ پايين - وايت بالانس نامناسب - ترکيبي نچندان مناسب
همه و همه دست به دست هم مي دهند تا وقتي عکس تان را مي بينم ، باور نکنم که 31 امتياز کسب کرده
معيار امتيازدهي اعضاي سايت تغيير کرده و ديگر به اين جمع امتياز نمي توان چندان اعتباري داد

(باور بفرماييد جز حسن نيت هيچ منظوري از نقد بنده نيست)
با سپاس

"۰۱:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | ناهید ح (62)

ممنون از انتقادات تند حضرتعالی ای کاش بجای صرفا" ایرادات راهنماییم هم می کردید

"۰۱:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | یونس جهانگیری (1422)

زیبایی در شارپنس . رنگ و وایت بالانس خلاصه نمی شود... من زیبایی را میپسندم اگر در عکس باشد یا نباشد...!.. غلط املایی گرفتن آسان است ولی چنین انشایی نوشتن سخت ... اگر نه بسم الله...
"۱۶:۱۹ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | نجمه اسفندیارپور (291)

سلام ناهید عزیز
خسته نباشید
انتخاب سوژه بد نبوده دردای اجتماعی رو نشون میده ولی ترکیب اجزای عکس خیلی به دل نمیشینه
به نظر من (اماتور) ادیت جای کار داشته و به عکستون میتونسته کمک کنه...
موفق باشید
"۲۲:۴۵ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | مهدی ع.حسینی (41)

زیبایی در شارپنس . رنگ و وایت بالانس خلاصه نمی شود... من زیبایی را میپسندم اگر در عکس باشد یا نباشد...!.. غلط املایی گرفتن آسان است ولی چنین انشایی نوشتن سخت ... اگر نه بسم الله...

اين نظر شخصيه شماست و كسي مجبور نيست مثل شما فكر كنه.
نميدونم چرا شما در برابر نظرات دوستان جبهه گرفتيد؟!
آيا اين عكس براي شماست؟
ضمنا اين جمله رو معني كنيد :

من زیبایی را میپسندم اگر در عکس باشد یا نباشد

ضمنا درسته كه یبایی در شارپنس . رنگ و وایت بالانس خلاصه نمی شود , اما :
مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.
عكس غیرفنی و بدون انگیزه است
کیفیت عکس از لحاظ سایز یا رنگ یا شارپنس خیلی پایین است
دارای اشكالات تكنیكی جدی و بدیهی است
مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.


ميبينيد اينها الگويي براي امتياز دهي هستند.
پس ....

"۲۲:۴۵ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | یونس جهانگیری (1422)

سلام بر شما دوست عزیز آیا در جایی از نظرم نوشتم که دیگران مجبورند حرفهای من رو بپذیرند؟.. .. با این مطلب که امتیاز یک عکس ملاک قوی و ضعیف بودن آن نیست موافقم و با این مورد که دادن و گرفتن امتیاز در سایت بیشتر بر روابط استوار است تا نقد واقعی تکنیکی چون اصولا اعضاء از هر طیفی هستند و نمیشود اتظار دیگری داشت .. من پیشنهاد کردم با دید بازتری عکس را ببینیم نه فقط با معیار ظاهری تکنیکی و زیاد هم از امتیاز گرفتن یک عکس حتی اگر ابتدایی بوده باشد ناراحت نباشیم این باعث انگیزه فرد میشود... از طرفی دوستانی که اظهار میکنند معیار امتیاز دهی سایت تغییر کرده ..بنده میگویم نه خیر . از اول هم به همین صورت بوده چه بسا شما هم دوست عزیز با همین معیار به این امتیاز رسیدید (با همین معیار از نظر شما اشتباه).. و امتیاز هم هیچ ملاکی برای با تکنیک و قوی بودن یک عکاس نیست.. عکاسانی در همین سایت هستند که به اندازه سن من و شما با دوربین های ابتدایی تا پیشرفته عکاسی کرده اند و نمایشگاهها ی متعدد برگزار کرده اند و کارهای هنری مختلف ارائه کرده اند و امتیازی بیشتر از 100 ندارند.به نظر شما آیا میشود ادعا کرد که ضعیفند؟ یا از عکاسی چیزی نمیدانند؟ ضمن اینکه این یک عکس مستند است (گرچه خودم هم در ابتدا ایراداتی به عکس گرفتم) .. ... .. به هر حال امیدوارم این صحبتها باعث پایین آمدن روحیه و انگیزه این دوستمان نشده باشد و همچنان شاهد ارسالهای زیبایشان باشیم.

"۲۲:۴۵ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | یونس جهانگیری (1422)

نميدونم چرا شما در برابر نظرات دوستان جبهه گرفتيد؟!
آيا اين عكس براي شماست؟
ضمنا اين جمله رو معني كنيد :

جواب اینها رو به خاطر اینکه سن و سالت اجازه نمیده نمیتونم بدم.. فقط اینو بگم من هم نظرمو نوشتم و جبهه ای نگرفتم چون جنگی در کار نیست اون آقایی رو هم که دوست شماست (آقای رشیدی) هم بسیار قبول دارم... یا علی..

"۲۲:۴۵ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی ع.حسینی (41)

جواب اینها رو به خاطر اینکه سن و سالت اجازه نمیده نمیتونم بدم..

مزاح جالبي بود ولي متاسفانه اين حرف شما نشان دهنده ي كوته فكريه شماست.
"۲۳:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | علی مصطفویان (133)

با سلام خدمت خانم ح و مخصوصا کاربرهای گرامی
صادقانه می گویم...
بنده مدتی است که کامنت های این عکس شما را از زمان ورود به صفحه اول سایت دنبال میکنم.
افزایش سریع امتیازها بسیار برام تعجب آور بود...چون هر چی بیشتر به عکس نگاه میکردم میلم به دادن امتیاز کمتر میشد (موضوع، کیفیت برداشت، رنگ ها و... برام خوشایند نبود) پیش خودم گفتم حتما نکته ظریفی در عکس نهفته است که از درک بنده خارج است که دوستانی که امتیازداده اند ان را کشف کرده اند ولی در میان کامنت ها آن را نیافتم.
انقدر صبر کردم تا دوستان با تجربه و حرفه ای مثل آقای محسن رشیدی کامنت گذاشتند... و حرف دل بنده و مطمئنا خیلی از بقیه دوستان را زدند..که شاید شنیدن این حرف ها از زبان بنده کم تجربه توجه کسی را به خود جلب نمیکرد.
سوتفاهم نشه مخاطب اصلی بنده شما نیستید چرا که این سایت جایی برای کسب تجربه و رشد در عکاسی است..کسی را نمیتوان به خاطر عکسش هر چند نامناسب سرزنش کرد بلکه با راهنمایی درست باید اشتیاق او را به ادامه ترقیب کرد، مخاطب اصلی بنده دوستانی هستند که امتیاز میدهند..خواهش میکنم یه کم قبل امتیاز دهی فکر کنند و معیار های یه عکس خوب را از نظر خود عبور دهند یا اینکه معيار امتيازدهي اعضاي سايت تغيير کرده و ديگر به اين جمع امتياز نمي توان چندان اعتباري داد
از اینکه سرتونو درد آوردم معذرت میخوام.
پیروز باشید.

"۲۳:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | ناهید ح (62)

با تشکر از همه دوستاننی که اظهار نظر کردتد در مورد نظرات آقای رشیدی تشکر خاص دارم چون ایشان را در کارشان استاد میدانم ولی در مورد آقای علی مصطفویان ای کاش برگشتی به عکسهای اولیه خود داشتید و آنه را با عکسهای امروزی خودتان مقایسه می کردید در ثانی برخی دوستانی که به ای عکس من امتیاز داده اند به عکسهای شما هم امتیاز داده اند بقول دوستمان شما هم امتیازاتتان را از همین آدمهای این سایت گرفته اید و شاید چیزی هم آموخته باشید پس نباید به خود اجازه بدهید نظرات دیگران را زیر سئوال ببرید راستی دقت فرموده اید چند امتیاز تا حالا از اقای امین مصطفویان گرفته اید بنده که ادعایی ندارم هنوز دو روز است که عضو سایت شما شده ام کاش این عکس هم صفحه اول نمی رفت که باعث دلخوری نمی شد
و اما کلام آخر هیچیک از ما البته بجز چند نفر از استید سایت شاید دوره نقد عکس ندیده یاشم و تحصیلات آکادمیک در این رشته شاید نداشته باشیم پس نباید نظرات همراه با امتیاز که نمی دانم آخرش چه جایزه بزرگی خواهند داد باعث ناراحتی حضرتعال شود
"۱۳:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | محسن رشیدی (7843)

درود مجدد
قصد جسارت نداشتم اما گمان می کنم از نیتم سو برداشت شده

ای کاش بجای صرفا" ایرادات راهنماییم هم می کردید
بیان اشکالات عکس به این معنی ست که شما را در این امر راهنمایی می کنیم
زمانی که عرض می کنم عکس شما فاقد کنترل نور مناسب است ، به این معنی ست که شما را در جهت درست دیدن اشکالات عکستان راهنمایی می کنم.

زیبایی در شارپنس . رنگ و وایت بالانس خلاصه نمی شود
اول آن که هنر عکاسی با مقوله ی ابزار و تکنیک پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد اما از این موضوع هم که بگذریم باز نمی توان به کادر و زاویه ی برداشت این عکس چندان دل بست
اگر می شود نقاط قوت این برداشت را ذکر کنید !

از طرفی دوستانی که اظهار میکنند معیار امتیاز دهی سایت تغییر کرده ..بنده میگویم نه خیر . از اول هم به همین صورت بوده چه بسا شما هم دوست عزیز با همین معیار به این امتیاز رسیدید
یعنی شما می فرمایید که دیگر دوستان به خاطر ترحم به بنده امتیاز می دهند ؟! تا شاید به عکاسی امیدوار شوم؟

عکاسانی در همین سایت هستند که به اندازه سن من و شما با دوربین های ابتدایی تا پیشرفته عکاسی کرده اند و نمایشگاهها ی متعدد برگزار کرده اند و کارهای هنری مختلف ارائه کرده اند و امتیازی بیشتر از 100 ندارند.به نظر شما آیا میشود ادعا کرد که ضعیفند؟ یا از عکاسی چیزی نمیدانند؟
دغدغه ی ذهن من همین است ،
چرا عکس های خوبی باید در سایت از نظر همگان پنهان بماند ولی چنین عکسی ، چنین بازدیدی را به خود اختصاص دهد

به هر حال امیدوارم این صحبتها باعث پایین آمدن روحیه و انگیزه این دوستمان نشده باشد و همچنان شاهد ارسالهای زیبایشان باشیم.

در پایان باید اضافه کنم که اگر می دانستم چنین تنشی در نقد دوستان بوجود می آید ، هرگز این کامنت را ارسال نمی کردم


ارادتمند شما م ح س ن

"۱۳:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | یونس جهانگیری (1422)

جناب رشیدی عزیز اگر صحبتهای مان باعث بشود به نکته ای مثبت برسیم چه اشکالی دارد که با هم در این خصوص بحث مفید داشته باشیم .. ولی نه اینکه به هم توهین کنیم.. این شاید به خاطر این باشد که همه طیف در این سایت عضویت دارند (که یکی از خصوصیات این سایت است).... البته خب اگر به قول دوستمان کوته فکری است که سعی کردم از بی انگیزه گی و ناراحتی کسی جلوگیری کنم.. و باعث این شد که به قول شما به مشاجره کشیده شود ولی به هر حال بهتر است اگر اشتباهی هم کردیم بپذیریم .. شما لطفا قبول کنید که نظر درستتان را تند بیان کردید که به نظر من نیاز است با متانت بیشتری که از شما و هر هنرمند یا هنردوست یا ... انتظار میرود راهنمایی کنید ..اینکه فرمودید : دغدغه ی ذهن من همین است .. من با شما هم عقیده ام دوست عزیز ولی ان ناراحتی من و شما نباید باعث رنجش و بی انگیزگی کسی بشود ... به نظر من ضمن تشویق و بیان نقاط قوت اشکالات را به همراه راه حل آنها بیان کنیم (خودم تقریبا سعی بر همین دارم تا جایی که در توانم باشد) یکی از ماکروهای خود من (آخرین ماکرو)به نتیجه تقریبا خوبی رسیده است ولی میبینیم که خبری از استقبال چندانی از آن نیست .. نمیشود از همه انتظار داشت دنبال وضوح و تکنیک .. باشند .. خیلی از نفرات تازه کارند و حق دارند نظر خودشان را بدهند و قرار نیست ما از این مطلب ناراحت باشیم.. بعضی عکسها قدرت جذب مخاطب دارند و بعضی شاید تکنیک بالایی داشته باشند ولی این قدرت جذب را ندارند ... یک اثر تنها مختص هنرمندان نیست .تمام مردم شاید بیننده آن باشند شما به این نظرات به دیده یک نظر فنی نگاه نکنید اتفاقا خیلی جالب است که دیدگاههای ابتدایی دیگران را هم ببینیم و بخوانیم که از دید مردم چه چیزی در یک عکس گیرایی دارد... صحبت زیاد است دوست عزیز ولی نمیدانم چه مشکلی برای دیگران پیش میاید که اگر ما صحبتی کردیم باید حتما به بدترین وجه جوابمان داده شود ... متاسفم ولی این دوستمان بهتر است بداند گرچه من را کوته فکر خواندند ولی من از ته قلب دوستشان دارم و اگر من اشتباهی کردم معذرت میخواهم .... یا علی ...

"۱۳:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | مهدی ع.حسینی (41)

سلام
دوست عزيز من از شما خواستم منظورتون رو از اون جمله بيان كنيد.
ولي شما در جواب من گفتيد كه جواب اين سوال به سن و سالتان نميخورد و پاسخي نداديد.( بله تاريخ تولد در پروفايل را عمدا اينطور ويرايش كرده ام )

من با شما جدي صحبت كردم ولي شما... اون كلمه هم ( كوته فكر ) فقط در اونجا صدق ميكرد نه جاي ديگري
در ضمن كسي در باره ي نظراتتان به شما توهيني نكرده و حق نخواهد داشت كه اينكار را بكند چون نظر هر فردي متين هست.

دوست داشتم اين بحث ادامه پيدا كند تا به نتايج مفيدي برسيم ولي نشد.

من هم از كساني كه از من ناراحتند عذر ميخواهم ( شايد سبب آن عدم رويارويي مستقيم بخاطر دنياي مجازي و نرسيدن مفهوم به شكل صحيح باشد)
"۲۱:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | علی مصطفویان (133)

سلام مجدد...
شاید اشکال از من بود که منظورم را درست نرساندم...پس به ناچار مجبورم بعضی نکات را تکرار کنم:
اولا گفتم که کسی را نمیتوان به خاطر عکسش هر چند نامناسب سرزنش کرد بلکه با راهنمایی درست باید اشتیاق او را به ادامه ترقیب کرد که شما مرا به خاطرعکس های نامناسبم سرزنش میکنید.
ثانیا اگر برداشت هام فاقد اصول صحیح عکاسی بود امتیازقابل توجهی هم دریافت نکرد که متوجه شم و اشکالاتم را اصلاح کنم.
بیش از این زیاده گویی است.
نتیجه گیری به عهده اساتید.