گالری تصاویر "وهب رامزی"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 45)
عکاس :   وهب رامزی (امتیاز : 1921)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 400D
دیافراگم :   F5.6
سنسور :   10 MP
ایزو :   1600
نظرات :   39
بازدیدها :   1306
تاریخ ارسال :   ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   مردم , انسان
توضیحات عکاس
شاتر: 80/1

"۱۱:۰۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | مصطفی مجیدی نسب (440)

سلام وهب جان
فیگور نشستن و نوع نگاه پیرمرد برام خیلی جالبه.
رنگ قرمز همیشه هیجان را به خاطر میاورد، ولی رنگ قرمز موجود در تصویر و لایه ای از این رنگ که در عکس وجود دارد، کاملاً هیجان را از من گرفت. برام جالب بود.
موفق باشی
سر بزن
"۱۱:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | داوود ارسلانی (1085)

سلام آقای رامزی.
کادر بسته خیلی داره روی این عکس حکمفرمایی میکنه.
این کادر در کنار نگاه پیرمرد و حالت خموده او، بیرحمانه حسی از دلتنگی، حسرت گذشته، دردهای زندگی و .... خیلی چیزهای دیگه رو تداعی میکنه.
شاید این پیرمرد به این فکر میکنه که: آیا من نمی تونستم زندگی بهتری داشته باشم؟
نمی دونم، شاید من اشتباه میکنم.

"۱۱:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

کادر بسته
قفس خفه
نگاه خسته
.
.
.
من هم نمی دانم!
شاید ...
"۱۲:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (1) | کسری کاکایی (381)

درودبر شما
مرد درون عکس ادمو باخودش میبره واین حس عکس که بیننده رو تحت تاثیر قرار میده بهن ظر من مهمترین خاصیت عکاسیه که درعکس شما هست من احساس میکنم یک حس مشترک بین پرنده ها ومرد هست (حس گرفتاری واسارت ومیل به رهایی) ومرد اینو درک کرده اما نمیتونه وشاید زندگیش روی پرنده ها میچرخه حالا به این فکر میکردم ادما چغدر جانو عشق وازادی موجودات دیگرو گرفتند وما خودمونو مالک دنیا میدونیم درصورتیکه موجودات دیگم توی این دنیا هم حق دارند باارزوی سربلندی برای شما اگه به کار اخرم سربزنی خوشحال میشم 2+ محرومم

"۱۲:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ما خودمونو مالک دنیا میدونیم درصورتیکه موجودات دیگم توی این دنیا هم حق دارند
می گویند خیلی گرفتاری های بشر از همین احساس تملک است.
ممنون جناب کاکایی
"۱۳:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | حامد بارچیان (1458)

سلام به وهب عزیز
ازت ممنونم که به عکسم سر زدی.
عکس با مفهومی بالا را ثبت کردی.
فکر کنم اگه از مد سیاه و سفید استفاده می کردی درک عکست را بالاتر می برد اما در هر صورت چیزی از ارزشهای عکست کم نمیکنه.
راستی خوشحال میشم اگه شمارتو داشته باشم.
mail:s3ltolof@yahoo.com
دوستی ها مستدام.
باغت آباد دوست من

"۱۳:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

حامد جان ممنون

راستش خیلی بالا پایین کردم با خودم برای سیاه و سفید،کنتراست و رنگ هایی تو کار هست که دوست نداشتم از بین بره یعنی احساس کردم با جهت گیری کار سنخیت بیشتری داره اماکارهای با ایزوی بالا معمولا قابلیت نمایش تو مود سیاه و سفید رو بیشتر دارند.
"۱۴:۰۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (1) | محمد جواد شفیعیان (9750)

با سلام خدمت وهب عزیز
ثبت مفهوم خستگی از کار وزندگی رو القاء می کنه
با بر شهای چپ و راست کادر مشکل دارم
تیرگی تصویر کمی بیش از اندازه شده
نوع نگاه به فقس حس متقابلی رو بین سوژها برقرار کرده
موفق باشی دوست من..
+1
"۱۴:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | ارشیا کمانگیر (-353)

سلام . از ثبت متفاوت و خلاقانه شما قدر دانی میگردد . من در گالری تمام صفحات را میگردم تا عکسی مبتکرانه و خلاق بیابم . به نظر من تکنیک دست یافتنی است ولی یافتن دید هنری بسیار سخت است . با تشکر.2+

"۱۴:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ممنون جناب اشتری،حضورتون باعث دلگرمیه ...
"۱۸:۴۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | فاطمه فرهادزاده (54)

سلام اقای رامزی
بازم مثل همیشه اثری با مفهوم وتاثیر گذار
که فک کنم این کار تاثیر گذاریش خیلی بالا باشه
پیرمرد عکس اثر بخشی فوق العاده ای در عکس داره که خیلی هارو با خودش هراه میکنه درعمیق فکر کردن
بافت دست های پیرمردبه خوبی نشون داده شدن
موفق باشید

"۱۸:۴۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

من هم اسیر اون نگاه شدم.
"۱۹:۴۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (3) | امتیاز (2) | هادی دهقان‌پور (9761)

سال‌هاست که این فکر، ذهنمو درگیر کرده. اگه برگردم به دوران جوانی؛ اون دوران پُرشور و نشاط با اون انرژی مضاعف، اگه دوباره حق انتخاب داشته باشم، بازم همین شغلو انتخاب می‌کنم؟! یه ندای درونی می‌گه: خب تو که اینقدر به پرنده‌ها علاقه‌ داشتی چرا این حرفو می‌زنی؟! مگه می‌تونی بدون این‌ها یه‌لحظه هم با آرامش زندگی کنی؟! و یه ندای دیگه می‌گه: دریغ از یه همزبون و هم‌دل! به این پرنده‌ها هم که نمی‌شه چیزی گفت. تا میای شروع کنی به حرف زدن، قلب نحیف‌شون می‌گیره و به‌سرعت عمرم، می‌رسه به آخر خط... اینا که طاقت شنیدن این‌همه دل‌نوشته رو ندارن!
نگاه سنگین پیره‌مرد به قفس قرمزی که پُر است از شور و هیجان هم‌سگالان، نشان از حرف‌های نگفته‌ی دلش می‌ده که با قفل غم توی زندان دل بزرگش حبس شده.
می‌دونم شرایط نوری مساعد نبوده و این اجبار استفاده از ایزوی بالا، کمی نویز در کار ایجاد کرده که به‌نظرم خیلی محسوس نیست.

"۱۹:۴۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

.. با این تعابیر،تو که از عکس هم عبور کردی مرد!
"۲۰:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | یونس جهانگیری (1422)

سلام.آفرین.پانزده کلمه پانزده کلمه پانزده کلمه .. . . . .
پانزده کلمه پانزده کلمه پانزده کلمه...پانزده کلمه پانزده کلمه پانزده کلمهپانزده کلمه پانزده کلمه پانزده کلمه
"۲۱:۳۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | میلاد دهقانی (456)

سلام وهب جان
این عکست برام خیلی جالبه خصوصا اینکه حس سکون تو عکس هم پرندها ساکنند هم مرد خیره شده به اونها،سکونه اونا پیرمرد و میبره به سکون خودش در زندگی
به نظرم نویز محسوس داشتنه عکس+سیاه سفید بودن حس بیشتری و منتقل میکرد
موفق باشی
به منم سر بزنی خوشحال میشم
"۲۲:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | فرناز بدیعی (1198)

سلام . این کار چیزی داره که اصلا نمیشه از اون گذشت ! نگاه مرد و بطور کلی حالتش . تمام حس عکس با همین منتقل شده و بسیار با مهارت هم منتقل شده .
فکر می کنم شاید سیاه و سفید بهتر بود گرچه رنگ قفس بسیار دوپهلو و با معنیه ..
موفق باشید .
"۲۲:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | را مین هوشمندی (7541)

هر دو در قفس!

پرنده زندانی و مرد زندانبان و یا مرد زندانی و پرنده های زندانبان!

"هر که عاشق دیدیش معشوق دان
کو به نسبت هست هم این و هم آن"

برداشت جالب توجهی است. ممنون از شما
پاینده باشید.
2+

"۲۲:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

عنوان درخور و شایسته ایست!شاید اغلب معنای عکس را در بر بگیرد.

ممنون جناب هوشمندی که مثل همیشه باعث دلگرمی ما هستید.
"۲۳:۰۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | عزیز عباسی (10130)

سلام__________________________-
بسیار تآثیر گذار .. و پر از احساس ... مرد غمگین زندانی تر بنظر میرسه .. احسنت ..
3+
موفق باشی
پانرده کلمه ..پانرده کلمه ..پانرده کلمه ..پانرده کلمه ..پانرده کلمه ..
"۲۳:۴۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | راحیل سپهری (25)

salam va khaste nabashid be shoma doste aziz:

sabte kheili ziba por az ehsasie..tabrik migam..

bar ghara va sabz bashid..

khoshhal misham sari be gallerye man bezanid..

"۲۳:۴۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ممنون سرکارخانم!
چشم مزاحمتون میشم.
"۰۰:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | نگار رجبی (308)

سلام
نگاه خسته و حسرت بار مرد بسيار بر دل اثر مي ذاره
قرمز در اين كار آشنا زدايي شده
ديگه از اون همه شور در اون خبري نيست
به عقيده من ثبت سيا ه و سفيد چون باعث از دست رفتن اين قرمز خاص و حس اون مي شد به حالت كار لطمه ميزد
موفق باشيد

"۰۰:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ممنون سرکار خانم!
تحلیل شما در مورد رنگ کار را بسیار میپسندم و در جواب نقد دلسوزانه دوستان در مورد سیاه وسفید کردن کار باید عرض کنک رنگ هایی در کار بود که نمیتونسستم از اونها بگذم یعنی در راستای جهت گیری کلی اثر به نظرم اینگونه موثر تر امد.
"۰۰:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدرضا دهقان پور (3348)

بنده بسیار این عکس را مشاهده کردم اما متاسفانه به رغم علاقه کمم به عکاسی اجتماعی سعی در تحقیق بیشتر و گرایشی بیشتر به این سمت و سو دارم با کمک شما برای تجاربی بیشتر و در نتیجه نقدی ارزشمندتر
از لحاظ حس آمیزی زیباست . در این فضای بسته هم کنترل نور را می توان قابل قبول شمرد!

موفق باشید

"۰۰:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

محمد رضا جان!
من هم مثل غالب دوستان به برخی از گرایش ها و سبک های ویژه در عکاسی و گرافیک علاقه بیشتری دارم و به برخی کمتر. اما به جد معتقدم برای چون منی که هنوز در ابتدای راه هستم و باید الفبای این حرفه را یاد بگیرم لازم و ضروریست در حد توان و امکاناتم حوزه های مختلف از عکاسی را تجربه کنم، من مثل دانش آموزی میمانم که مثلا درس فیزیک را از همه دروس بیشتر دوست دارم اما برای گذر از مرحله دانش آموزی باید دروس دیگر را هم مطالعه کنم و به نظر حقیر این برای افزایش توانائیهای آدمی بسیار مفید است.
هر هنرآموزی به نظر حقیر با توجه به سلوکی که دارد لاجرم از نوعی نگاه و حس شخصی در کارهایش برخوردار است اما این امر نباید برای ما هنرآموزان تازه به این هنرستان آمده را از تجربه در حوزه های دیگر حتی علارغم میلا درونیمان باز دارد.ما موظف به احترام گذاردن به همه درونیات سربه راهمان هستیم اما باید بدانیم تجربه در حوزه های دیگر (البته با هدایت معلم و همراهی دوست که شرط لازم سلوک است) باعث ورزیده شدن همان نگاه شخصیمان خواهد شد.
از زیاده گوی خود از شما و همه دوستان عذر خواهی میکنم.
"۰۳:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | نوید شاکری (935)

سلام وهب جان.
آقا از غیبت کبری چه خبر؟
چه عجب!!!بعد از مدتها یه کار جدید ازت دیدیم.
کار پر احساسی شده .حالت نشستن پیر مرد رو دوست دارم.
با کمال احترام
2+

"۰۳:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ممنون آقا نوید!
اگر از حقیقت آن پرسیدی که من هم بی خبرم باید صبر فعال داشت!
شرمنده شما و دوستان هستم بابت تاخیر.
"۰۹:۱۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | عقیل کامل نارستان (30)

سلام آقای رامزی
عکس زیبایی ثبت کرده اید.
حس می شود پرنده ها با اینکه در قفس زندانی هستند اما آزادتر از پیرمردی هستند که با حسرت در حال نگاه کردن به آنهاست.
موفق باشید.
"۱۷:۱۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (3) | امتیاز (2) | هومن حقیقت (277)

رنگها غلیظند ؛ و توی این غلظت ، نگاه بی انگیزه ی مرد
- سنگین - می افتد روی مرغ هایی که بی کار به خط
نشسته اند و گویی مرادشان وانت آّبی رنگی ست که
کارگر می خواهد ؛
من این کسالت را هر روز ، در نگاه هزار ها نفر دیده ام ،
و میلیون ها بار آنرا ، شب ها ، در صدای گس میلیون ها نفر ؛ آری .. . ؛ ممنون نیستم ؛ ممنون نیستم که آنرا دوباره به من نشان می دهی ؛
می دانی ...
امید من ، هنوز بوی نان تازه می دهد ... ؛

پانزده کلمه ! پانزده کلمه ! پانزده کلمه ! پانزده کلمه ! پانزده کلمه ! پانزده کلمه ! پانزده کلمه ! پانزده کلمه ! پانزده کلمه ! پانزده کلمه !

"۱۷:۱۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

برداش قابل احترامیست آقا هومن!
گرچه من فکر کردم با تذکر حال و روز انسان امروز شاید بشود...
صمیمانه ممنونم از این که آمدی.
"۱۹:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | علی همتی (11)

عکس بسیار خوبی است
"۲۱:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (-2) | حجت سالارمحمدی (162)

سلام بر دوست عزيز.چرا دست فيگور رو قطع كرديد .فكر نمي كنيد شخصيت وحس فيگور در وجود دستاشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وفقط نگاه پر احساس اون مرد كه عكسو يه كم خوب كرده...برادرانه......!!!!

"۲۱:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

سلام آقای سالار محمدی
کاملا قبول دارم یکی از ضعف های این ارسال در کراپ بد دست های سوژه است.
ممنون که نگاه کردین.

"۲۱:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | محمدرضا دهقان پور (3348)

با اجازه شما وهب عزیز!
آقای سالار محمدی گرامی! طبق الگوی امتیازدهی و امتیازی که شما ثبت کردید یعنی:
2-: دارای اشكالات تكنیكی جدی و بدیهی است. به عنوان یک عکس بسیار مشکل دارد. موضوع ندارد و اجرای ناکارآمدی دارد. مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.

آیا این عکس دارای مشکلاتی جدی و بدیهی است؟
موضوع و اجرا واقعا ضعیف است؟
مشکلات تکینیکی در نور در این شرایط بسته زیاد است؟
رنگ مشکل زیادی را دارد؟

کمی دقت کنید در امتیازدهی و قوانین حاکم بر سایت احترام بگذارید دوست عزیز!

پایدار باشید
"۲۲:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمود ترابی (2376)

با سلام درود...یه نور خاصی تو فضای کار حاکمه که هم فرم نشستنه پیرمرد نزدیکه هم به پرندهای قفسی....لذت بردیم...شاد باشی
"۲۲:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (1) | شادی پروشانی (3847)

بسیار عالیست نگاه پیرمرد بدجوری بدلم نشست
در مورد دست هم که خودتون میدونید دیگه... دیگر از اینهمه سلام ضبط شده بر آداب لاجرم خسته ام
"۲۳:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدامین صاحب پور (3160)

سلام به وهب عزیز :
ایده ای این چنین داشتم آما با آکواریوم...خیلی خوب اجرا کردی...همه نکاتو دوستان گفتند... نگاهی حسرت آمیز گاهی اوقات آدم فکر میکنه که کاش یه جا زندان بود....!!!!
موفق باشی دوست خوبم
+2
"۰۲:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | علیرضا سیفی (136)


اسير در يك ديار
اما نه از يك ديار

دستهامان
از هر دو سوي قفس
مملو از شوق رهايي
ميله ها را
چه پر طنين
مي فرسودند
و
در اين هياهو
نجواي سوگواري ميله ها
بر تابوت حقيقتي بزرگ
و در پس دروغي بزرگ
خفيف و خفيف تر مي شد

نجوايي كه بي گناهي ميله ها
دروغي كه رهايي ما
و حقيقتي كه بي دياري ما بود

با تشكر از ثبت پر حست وهب جان
+2