گالری تصاویر "آرش نصیری"

         
عکس
نام :   درسی از مولانا (امتیاز : 35)
عکاس :   آرش نصیری (امتیاز : 11202)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon 50D
نوع لنز :   Canon
توضیحات لنز :   EF_S 18_200 IS
فیلتر :   UV
سنسور :   16 MP و بالاتر
ایزو :   800
نظرات :   46
بازدیدها :   1256
تاریخ ارسال :   ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   فضاهای داخلی , پانوراما
توضیحات عکاس
تزیینات داخلی بقعه خواجه ربیع _ مشهد... پانورام بدون سه پایه متشکل از 2 عکس بر روی هم با شاترهای 15/1 و 3/0 ثانیه و دیاف 14_کیفیت اصلی 19.3 مگاپیکسل. ریسایز و کاهش حجم جزییات و شارپنس و عمق عکس رو واقعا کاهش داد.

"۲۱:۵۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | قاسم فخرالدین ارانی (487)

با سلام و ارادت
نظر در مورد عکس شما برای حرفه ای ها
ماز بالاییم و بالا می رویم
موفق باشید
زبا لایی 2+

"۲۱:۵۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم جناب ارانی عزیز مثل اینکه شما از سایت سریعتر بودید! متن الحاقی من به عکس از کامنت شما عقب موند!
متشکر
"۲۲:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (3) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

در این روزها با این اشعار مولانا بسیار مانوسم. رباعیاتی زیبا که در آلبوم " یادگار دوست " استاد شهرام ناظری از آنها استفاده شده.

تا با غم عشق تو مرا کار افتاد // بیچاره دلم در غم بسیار افتاد
بسیار فتاده بود هم در غم عشق // اما نه چنین زار که اینبار افتاد


هر روز دلم در غم تو زارتر است // وز من دل بیرحم تو بیزارتر است
بگذاشتیم غم تو نگذاشت مرا // حقا که غمت از تو وفادارتر است


سودای تورا بهانه ای بس باشد // مدهوش ترا ترانه ای بس باشد
در کشتن ما چه میزنی تیغ جفا // مارا سر تازیانه ای بس باشد


من درد ترا زدست آسان ندهم // دل برنکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم // کین درد به صد هزار درمان ندهم




با دیدن این عکس به یاد اشعاری زیبنده از حضرت مولانا می افتم . . .
گنبد را نمادی از جهان دیدم و چلچراغ را هم سمبل انسانی که به این دنیا چنگ انداخته و دل جدایی ندارد
این جدایی امکان پذیر نیست تا زمانی که . . .

بگذارید باقی را از حضرت مولانا بشنویم :



راههای آمدن یادت نماند // لیک رمزی بر تو بر خواهیم خواند

هوش را بگذار و آنگه هوش دار // گوش را بر بند و آنگه گوش دار

این جهان همچون درخت است ای کرام // ما برو چون میوه های نیم خام

سخت گیرد خامها مر شاخ را // زآنک در خامی نشاید کاخ را

چون بپخت و گشت شیرین لب گزان // سست گیرد شاخها را بعد از آن

چون از آن اقبال شیرین شد دهان // سرد شد بر آدمی ملک جهان

سختگیری و تعصب خامی است // تا جنینی کار خون آشامیست . . .


ای کاش کمی بیشتر از دیدن دور و برمون درس بگیریم
"۲۲:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

با سلام خدمت آرش عزیز
ثبت زیبایی داشتید
کنتراست و شارپ مطلوب است
مفهوم کار هم جالبه
به (( پرچمهای لی لی )) از سري موج نو سري بزنيد
موفق باشی دوست من..
+2

"۲۲:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

محمد جواد عزیز متشکرم از شما. حتما
"۲۲:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | میترا سماوکی (561)

ثبت زیبایی شده
چه رنگهای گرم و خوبی داره
حس می کنم اگه عکس عمودی بود بهتر می شد به عبارتی پایین کادر فضای بیشتری رو در بر می گرفت
موفق باشید

"۲۲:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم خانم سماوکی
این عکس با کار قبلی هردو از یک مکان هستند و شرایط نامنسب برای کاشت سه پایه و فرصت کم برای امتحان چند نوع تنظیم در نوردهی باعث کمی مشکل شد
هدف از عکس هم ثبت یک طاق بود که پایین اون مردم زیادی بودند و حضورشون در کادر رو نمیپسندیدم
"۲۳:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (1) | میترا کاشانی زاده (815)

سلام
همچنانکه دوستان هم گفتن رنگهای خیلی گرمی داره این ارسال.
حس می کنم اگه عکس عمودی بود بهتر می شد به عبارتی پایین کادر فضای بیشتری رو در بر می گرفت
موفق باشید.

"۲۳:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنون از شما. از این زاویه بالاتر از اینجا رو ثبت کردن. جز ثبت بخشی بی ارتباط با کل عکس نبود
"۲۳:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | امین تراکمه سامانی (46)

تا با غم عشق تو مرا کار افتاد // بیچاره دلم در غم بسیار افتاد
بسیار فتاده بود هم در غم عشق // اما نه چنین زار که اینبار افتاد
سلام آرش جان
عکس خیلی زیباییه
خوشحال میشم نظرت را در باره آخرین عکسم بدونم(از بهشت)
مرسی
2+

"۲۳:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنونم از حضور شما. حتما
"۲۳:۴۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | بیژن فلسفی (1574)

سلام

با نظر دوستان در مورد کادر موافقم. حدس می زنم باید از وایدترین حالت لنزتان استفاره کرده باشید. با توجه به دو شات آیا همین عکس (با رزولوشن کمتر) در یک شات با لنز 9mm هم بدست می آمد؟

پر توان باشید.

"۲۳:۴۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

بله از فوکال 18 استفاده شده. در خصوص جوابگو بودن لنز 9م.م نمیدونم اما حدس میشه زد که میشه حدودا جوابگو باشه
ممنون از نقد و نظر
"۲۳:۵۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (4) | امتیاز (0) | محسن رشیدی (7843)

درود بر جناب نصیری

کادربندی عکس را چندان نمی پسندم
ولی مهم تر آن که دوربین تراز نیست و خطوط اصلی کج به نظر می رسند . نگاهی به زنجیر نگهدارنده ی لوستر بیندازید ، بهتر بود کل عکس را با این خط موازنه می کردید
وایت بالانس عکس هم اصلا مناسب نیست ،
برای انتخاب رنگ غالب و نمایش فضای محیط بهتر است از غلظت کمتری استفاده کنید ، اکنون تمام رنگ ها تحت تاثیر رنگ قرمز قرار گرفته و به هیچ وجه رنگ کاشی ها مشخص نیست
بهتر بود برای زاویه ی عکاسی بیشتر تلاش می کردید ، زاویه ی کنونی اصلا در عکاسی معماری مناسب نیست . این چنین معماری کلاسیکی معمولا پر از تقارن های دیدنی هستند ، پس بهتر است برای ثبتشان از تقارن استفاده کنیم
ولی اگر دنبال کادر های متفاوت تری هستید حتما خطوط داخل کادر را بیشتر مورد کنکاش قرار بدهید ، انرژی هر خطوط باید چشم را در داخل کادر به چرخش در بیاورد...
مسئله دیگر این که اکسپوز عکس می توانست افزایش پیدا کند و به جای این فضای خفه و تاریک ، فضایی روشن و نورانی را ثبت کند
بهتر است برای چنین فضایی از فیلتر کراس اسکرین استفاده کنی ، جلوه ی مناسبی به عکستان می دهد

ارادتمند شما م ح س ن

"۲۳:۵۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنونم از راهنمایی محسن جان. دلایل این معایب رو در کار قبلی برات گفته بودم!
"۰۵:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | حمید رضا هلالی (1640)

کار خوبی شده ولی در معماری تقارن و خطوط حرف اول رو می زنه که کمی تقارن بهم خورده از نظر خوبت هم ممنونم موفق باشی

"۰۵:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

تشکر از شما. ایکاش میتونستم از سه پایه استفاده کنم
"۱۲:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (1) | محمدامین صاحب پور (3160)

سلام به آرش دست تراز عزيز ! :
مثله اينكه اين دفعه دستتو چشم زديم دوست خوبم...كمي به نظر ميرسه كادرت كجه... نور كلي كار به نظرم كمي كمه...ته رنگ موجود اگر كمي غلظت كمتري داشت به نظرم بهتر بود...آرش عزيز اميدوارم اينو جسارت و بي احترامي قلمداد نكني دوست خوبم...
موفق و پيروز باشي در پناه حق
+1

"۱۲:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

اتفاقا برخلاف بعضی تفکرها بنده از نظرهای بیطرفانه و دلسوزانه خیلی هم خوشحال میشم محمد عزیز
اینبار هم اشکال از دستم نبود بلکه از بی دقتی در ثبت ارسالی بود. شاید به خاطر وقت بسیار کمی که این روزها برای ادیت و ارسال کارهام دارم
موفق باشی
"۱۳:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | داوود ارسلانی (1085)

سلام.
ریسایز و افت کیفیت و عدم شارپنس و این مسایل که دیگه قدیمیه و عادی شده! دیگه همیشه خوابشو میبینم. مثلا وقتی یک HDR رو با سایز 57 مگابایت بخوام ریسایز کنم فکر کنید من چی می کشم!
کادربندی رو که دوستان گفتن کمی کج به نظر میرسه.
در مورد تک رنگ بودن کار هم میتونم بگم کاش رنگهای اصلی کار رو حفظ میکردین.
من خودم با اینکه ساکن مشهد هستم ولی تا حالا اینجا نرفتم اما میتونم حدس بزنم که در این مکان هم مثل بقیه اماکن مشابه رنگ بندی متنوعی به چشم میخوره.
البته همه چیز نهایتا بستگی به خود عکاس داره.

امیدوارم همیشه شاد باشید.

"۱۳:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

دقیقا همینطوره
برای اکثر کارهام چنین مشکلی رو دارم و واقعا مشکل یک عکس برای نظردهی نداشتن کیفیت ارساله
رنگهای این بنا از رنگهای گرم و یکدستیه و به دلیل استفاده از حالت بدون فلاش نتونستم روی رنگها کنترل داشته باشم
متشکر از شما
"۱۴:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | علــــی آذرنوش (1614)

سلام آرش جان !!
پانورامای داخلی خوبی رو به ثبت رسوندی، مرج کردن عکسها هم بخوبی صورت گرفته.
شاید بهتر بود کادر از پائین بازتر باشه.
موفق باشی
2+

"۱۴:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنون از جناب آذرنوش
در پایین المانهای خوبی برای ثبت نبود. هرچه بود ازدحام و شلوغی مردم
"۲۰:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | فرناز بدیعی (1198)

سلام آقای نصیری . به نظر من بهترین قسمت این کار رنگ اونه که بشدت همه چیز رو تحت تاثیر قرار داده و یک فضای خاص درجهت اون حال و هوا و اون اشعار ایجاد کرده .. که صد البته بسیار دلنشین هم هست .
ممنون .

"۲۰:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

در خصوص رنگ طاق با دوستان موافقم. مطمئنا اگر جای نصب سه پایه بود این کارو میکردم تا بشه با چند نوع تنظیم به بهترین نوردهی و رنگ رسید. اما فرصت کم در سفری فشرده و عجله و عجله و باز هم عجله . . .
ممنون از حضور گرم شما

"۲۰:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | فرناز بدیعی (1198)

شاید من به قدر کافی خوب توضیح ندادم .. من منظورم این بود که اتفاقا به نظر من این کار با این نور و با این رنگ و با این فضا کاملا هماهنگ و مناسبه و من مشکلی در اون نمی بینم ! ! و دقیقا همین قوت کار هست و نه ضعف اون .

"۲۰:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

اشتباه نشه. متوجه نظر شما شدم. اما خودم هم دوست داشتم به تفکیک دقیق رنگها برسم. همانطوری که سایر دوستان گفتند. باز هم ممنون
"۲۰:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (1) | هادی دهقان‌پور (9761)

مشهد امام مون، سه تا آرامگاه خواجه داره. سه تا بنای خوب واسه عکاسان خوش ذوقی چون آرش.
همونطوری که توی شات قبلی هم گفتم، عکاسی توی نور کم، کار مشکلیه. توی این شرایط و بدون سه پایه، به وضوح خوبی رسیدید. فقط به نظرم قرمزی فضای کلی عکس خوبه ولی یه خورده می شه اشباع رو تقلیل داد و یا بالانس قرمز رو کاهش داد.
ممنون از اشتراک
1+

"۲۰:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

هادی جان سلام
من به هرسه خواجه سر زدم. این از همه قدیمی تر و زیباتر بود. گنبد و طاقهاش واقعا دیدنی بود.
به دلیل نور کم و نبودن جای مناسب برای سه پایه دوربین رو در حالت عکاسی بدون فلاش که مخصوص موزه هاست و جاهایی که فلاش ممنوعه گذاشتم تا با سرعت و حساسیت بالا ثبت کنم تا حداقل با همخوانی خودم با شرایط ثبتی داشته باشم. مطمئنا در این حالت نمیتونستم در تنظیمات دستی ببرم چون بدون سه پایه کادر ثابت رو ازدست میدادم
متشکرم هادی جان
"۰۲:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | اسدالله مداح (1118)

سلام جناب نصیری
ثبت خوبی است و کادر بندی مناسبی دارد رنگ قرمر و زرد در کنار یکدیگر بیشترین گرما را تولید می کند وبه نظرم شمادر امر نشان دادن زیبایی طاق و این حرارت موفق بوده اید .با پیشنهاد جناب دهقان پور موافقم
پایدار باشید
یا حق

"۰۲:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنون از جناب مداح که در ثبت پرتره از پرندگان استادند.
"۰۲:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | مسعود عرفانی (1649)

سلام
اولين چيزي كه در اين عكس توجه من جلب كرد وضوح خوب نقشها و نوشته ها بود بعد نور سنجي آن
كادر را زياد نپسنيدم و فكر ميكنم بهتر هم ميشد اما زاويه ي خوبيست
هميشه شاد باشي

"۰۲:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنون از حضور گرم شما
وضوح کار اصلی رو باید میدیدید مخصوصا کار قبلی. در خصوص نور کار هم در کامنتهای بالا توضیحاتی دادم
باز هم ممنون
"۱۰:۲۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | مجید باقرزاده (3543)

سلام جناب نصیری
با توجه به مشکلاتی که برای این ثبت داشته اید و با توجه به نبودن سه پایه تصویر از وضوح مناسبی برخوردار است
منم با نظر همه در مودر نور قرمز موافقم که خوب با گفته های شما هیچ کارش نمیشد کرد
البته یک سوال و یا شاید هم فضولی : نمیشد مانند ثبت قبلی رنگ زرد را بیشتر کنید؟
همیشه تندرست و پیروز باشید
+2

"۱۰:۲۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم مجید عزیز
این کار پانوراماست. دوثبت روی هم داره. در بالایی چلچراغی نبود بنابراین با پایینی که نور قوی اونو داره تغییر نور زیادی داشت . و با توجه به تنظیم دوربین در حالت بدون فلاش نور دو ثبت تغییر کرد و یکی به قرمز و یکی به زرد گرایش داشت که در ترکیب دوعکس نرم افزار رنگی رو خروجی داد که زیاد زرد نبود و ته رنگ قرمزی بیشتری از اون عکس داشت. ضمنا من زیاد در فتوشاپ مثل بعضی از دوستان حرفه ای نیستم!
"۱۰:۴۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

گاهي كار اجتماعي مي كني كه من خيلي باهاشون ارتباط برقرار مي كنم و ميره تو ليست علاقه منديام (و اين خدا مي دونه از چه هفت خاني بايد رد شه) و گاهي كارات مثل يه مجسمه زيبا مي مونن. يه تنديس رنسانسي.... مي بيني و ميگي كه خب اره حتما به اين ميگن زيبايي..... من از وقتي خيلي خيلي كوچيك بودم با پدرم قله هاي ايران يكي يكي فتح مي كرديم. بابا هميشه كوچكترين چيزارو بهم نشون ميداد و ميگفت اينا زيباست.....يادم نيست اون موقع چي فكر مي كردم... اما تو دلم خوب بودم و راضي....حالا ديگه اصلا نمي فهمم ابشار زيباست/ كوه سرش برف هست/ دريا ابيه/ اسمون افتابيه يعني چي.....ميذارم همه چي بگذره....

...........كارات خوبه........ حتما خوبه حتي اگه من نفهمم مي دونم كه خوبه

"۱۰:۴۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

واي ببخشيد.....انقدر كه اين سايت همه چيو مي خوره...من كامنت قبليو كپي كرده بودم بعد مال شما رو نوشتم-باز كپي......ولي انگار جديدرو كپي نكرده و قبلي رو paste كردم.....

sorry for the mess

WHATEVER

THIS IS UR COMMENT :D


خيلي با اون امضا ارتباط برقرار نكردم. و همين طور با POV
...اما color mode كه كاملا رنگهاي موردعلاقم هست و معماري با ارزش ايران هم كه جاي خود دارد...

راستي چرا اون عكس شما رو ياد بچه گياتون انداخت؟ بلكه اينطوري به مفهوم نرديك شيم.....

"۱۰:۴۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم خانم درویشیان.
با دیدن اون عکس انگار خودم رو تو خونه قدیمی مادر بزرگم دیدم . رفتم به 20 سال پیش. بعد از ناهار روی درخت پرتقال خودم دراز میکشیدم و به پرنده های روی اون نگاه میکردم. گاهی توی انبار دنبال وسائل قدیمی بودم و گاهی تو اون خونه با سقف بلندش تو بالاترین جای کمد و جا رختخوابی داشتم آلبومهای عکس قدیمی رو نگاه میکردم. تقریبا کودکی من در تنهایی گذشت چون تحمل نگاه و فکر بقیه رو نداشتم و برخلاف امروز هم راه حلی رو بلد نبودم.
با این اوصاف شاید به مفهوم رسیده باشیم!
"۱۲:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | نگار رجبی (308)

سلام
براي من نكته بارز اين عكس رنگ اونه.يجورايي حس تشويش و خون بهم ميده.و اين كاملا با حسي كه قراره آدم تو همچين جاها يي با اين معماري و احتما لا كاشي هاي آبي داشته باشه متفاوته.
اين آرامشي كه وجود نداره برام جذابه
ممنون

"۱۲:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنون خانم رجبی
نظرات متفاوتی در خصوص رنگ این کار بیان شد چه مثبت و چه منفی
بنده همه رو به فال نیک میگیرم
تلاش من در جهت بهبود کارهایم هست
موفق باشید
"۱۴:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | علیرضا «کوروش» صالحی (1770)

سلام بر آرش عزیز
اول ممنون از اینکه سر میزنی . از نظراتت استفاده میکنم.
عکست هم خوبه و هم خوب نیست. اکسپوز عکس با توجه به وجود لوستر خوب شده چون معمولا در اینگونه کارها نور لوستر ها و چراغها اور میشه. کادر رو خیلی نمی پسندم هرچند که در نوع خودش متفاوته ولی فکر میکنم تا کادر ایده آل فاصله داره. اشباع بیش از حد رنگ قرمز کمی تو فضای کار تاثیر منفی گذاشته.
اما در پایان از اشعار زیبای مولانا هم که ذیل عکست مرقوم کردی قدر دانی میکنم و این شعر زیبا از مولانا تقدیم به شما:
خیز تا فتنه ای برانگیزیم یک زمان از زمانه بگریزیم
بر بساط نشاط بنشینیم همه از پیش خویش برخیزیم
جز حریف ظریف نگزینیم با کسان خسان نیامیزیم
غم بیهوده در جهان نخوریم می آسوده در قدح ریزیم
ما گرفتار شادی و طربیم نه گرفتار زهد و پرهیزیم
گر ستیزه کند فلک با ما بر مرادش رویم و نستیزیم
چون نداریم هیچ دست آویز چند با هرکسی درآویزیم
عیش باقیست شمس تبریزی مست جاوید شاه تبریزیم

دوستدار شما کوروش

"۱۴:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنونم کوروش عزیز از نظر خوبت و از اشعار زیبای شما.
در خصوص کادر خودم هم به رعایت قرینه معتقدم اما دقیقا روبروی همین طاق مقبره وجود داره که عملا عکاسی از روبرو رو ناممکن میکنه. در خصوص رنگ هم در بالا توضیحاتی رو دادم که شرایط مجبورم کرد وگرنه میشه رنگها رو به خوبی و سرفرصت تنظیم کرد. البته ریسایز رو در نابودی جزییات بی تاثیر ندونید.
ممنون از حضور گرم شما دوست گرامی
"۰۷:۳۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد حسین پارسانژاد (643)

آزش جان عکس بسیار زیبایی ثبت کردید ...

مود رنگی مناسب و نور سنجی خوب ... کنتراست کار هم عالی بوده ...
فقط پاسپورتر رو نمی پسندم ...
و اون هاله ی ایجاد شده دور اون چراغ ها (یا شمع ها !!) جالب بود و کاو زیبا کرد ... البته کادر کمی کج به نظر میرسه ...

بابت نظر تو گالریم ممنونم ازت ...

موفق باشی
+2

"۰۷:۳۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم جناب آستین. در خصوص کادر با شما موافقم.
ممنون از نقد و نظر
پاینده باشید
"۱۰:۲۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | حمیدرضا نباتی (3303)

با سلام
ممنون از نظرات خوب و سودمند شما
گالری عکسهای شما را مشاهده کردم که نشانگر ذوق بسیار و خلاقیت شما در این زمینه است بهتون تبریک میگم . این عکستون هم زیبا و خلاقانه است فقط بنظرم کادربندی اون میتونست بهتر باشه
موفق باشی دوست من

"۱۰:۲۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم جناب نباتی عزیز
از لطف شما ممنونم. در مورد این کار خودم هم از کادر بندی چندان راضی نیستم اما در اون شرایط تقریبا بهترین انتخاب رو کردم.