گالری تصاویر "عاطفه رضایی"

         
عکس
نام :   زمان رفتن (امتیاز : 29)
عکاس :   عاطفه رضایی (امتیاز : 34)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 400D
فیلتر :   UV
دیافراگم :   F5.6
شاتر :   1/500 ثانیه
ایزو :   100
نظرات :   42
بازدیدها :   877
تاریخ ارسال :   ۲۱ فروردين ۱۳۸۸
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   طبیعت , غروب آفتاب , منظره
توضیحات عکاس

"۲۱:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیر اصلانی (1287)

ورودتان را به سایت عکاسی خوش آکد می گویم
با عکس بسیار زیبایی کارتان را شروع کزدید مطمئن هستم در آینده عکسهای بیشتر و زیباتری نیز از شما خواهیم دید
در كل تلاش خوبی توسط عكاس انجام شده

موفق باشید
اگر فرصت کردید گالری مرا هم ببینید
کاش توضیحی هم میدادید آیا HDR است یا نه

"۲۱:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | عاطفه رضایی (34)

ممنونم جناب اصلانی!
این عکس پانوراماست و تشکیل شده از 4 فریم عمودی.
"۲۱:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | علیرضا هدایی (530)

سلام بر سركار رضايي عزيز .
خيلي خيلي خوشحالم كه اولين نفري هستم كه ورودتون رو به جمعمون تبريك ميگم .
خوش آمديد .
با چه كار خوب و قوي اي شروع كار را استارت زديد .
با ديدن اين عكس ياد سكانساهيايي از فيلم ارباب حلقه ها افتادم . دشت روهان . نميدونم اين فيلم رو ديديد يا نه ؟‌ تم سپيا به كارتون نشسته و لذت بردم .
با مهر +3

"۲۱:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | عاطفه رضایی (34)

ممنونم جناب هدایی
فیلم ارباب حلقه ها یکی از فیلم های مورد علاقه منه. چه تشبیه جالبی!
"۲۲:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمدرضا دهقان پور (3348)

با سلام
ورود شما را به سایت عکاسی تبریک عرض می گویم
و اما در رابطه با عکس:عکسیست زیبا و خاص (که بنده به شدت به دنبال نگاه خاص در عکاسی هستم) که نشات گرفته از احساسات درونی و تفکرات قابل احترام شما را دارا هست
ادیت را به شدت می پسندم و تنها مشکل به نظرم زیاد جالب جلوه گر شدن ابری که در نقطه طلایی جای گرفته است
ممنونم از ارسال زیبای شما
موفق باشید
+2

"۲۲:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | شهاب صادقی (2549)

سلام و خوش آمدید

برایم جالب بود که چرا مشخصات دوربین نیست اما دیاف و ایزو را داره . بعد فرمودید که عکس پانو است. اما چه ویرایش هایی را روی شات انجام داده اید؟مطمئنا هیچ منظره طبیعی به این شکل نیست.
خوشحال میشم توضیح بدهید.
منتظر عکس های زیبای شما هستیم. سعی کنید بهترین عکستان را قرار دهید . نه هر عکسی را

"۲۲:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | عاطفه رضایی (34)

ممنونم از دقت نظرتون جناب صادقی
من هم متوجه این قضیه شدم. وقتی عکسا رو با نرم افزار به هم متصل می‌کردم دیدم توی فایل نهایی نام دوربین نیست! بذارید به حساب کم تجربگیم. امیدوارم بتونم با کمک دوستان، مشکلات عکسامو رفع کنم.
"۲۳:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | سید مصطفی زمانی (4013)

سلام
خوبین؟
خوش اومدین
عکستون واقعا زیبا و خوش رنگ و ترکیب رنگها زیباست و کادر جذابی داره
ادیت عکس هم خوبه
موفق باشین
عیدتونم مبارک
بهم سری بزنین
مرسی
فهههههلا...
"۲۳:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (1) | حمیدرضا پیره (985)

سلام.به نظر کار شما از دو شات کوه و آسمان و ادغام اونها تشکیل شده بنده به شخصه با این روش موافق نیستم مخصوصا در مورد کارهای طبیعت .در مورد آسمانه هم با این ادیت موافق نیستم زیبای کار شما ازحالت ابروبادی که به وجود آورده اید سرچشمه میگیره .موفق باشید.پیره

"۲۳:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (3) | امتیاز (0) | سهیل زندآذر (3669)

سلام دوست عزیز یک سوال ؟ایا شما عکسهایتان را در فتو شاپ یا هر نرم افزار دیگر ادیت نمیکنید؟؟؟/مطمئنا ادیت میکنید فراموش نکنید در دنیای دیجیتالی و همچنین عکاسی دیجیتالی هر کاری شدنیست حالا چه با فیلترهای مختلف و چه با فتوشاپ و چه با هر دو و یا هر چیزی که باعث خلاقیت و زیبایی و مفهوم در کار بشه در غیر این صورت چرا اصلا دیجیتال بوجود امد همین نگاتیو کمرا هم کم خرج تر بود و هم کم هزینه تر.ادیت و ترکیب کردن عکسها جزئی از عکاسی دیجیتال هست به شرطیکه به درستی و در زمان خودش بموقع و بجا از ان استفاده کنیم که در این عکس بدرستی این کار صورت نگرفته.
"۰۹:۰۸ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | سهیل زندآذر (3669)

با سلام.
قبل از هر چیز بورود شما را به سایت عکاسی خوش امد میگویم و امیدوارم ارسالهای خوبی از شما ببینم.در مورد ارسال باید بگویم سیاه بودن قسمتی از کادر در سمت چپ گوشه پایین کادر کمی دید رو به اون سمت میکشونه و تکه ابر بزرگی که در اسمان دیده از کنترل نور و رنگ خوبی برخوردار نیست و با کلیت کار بخوصوص با اسمان همخوانی ندارد.وججود تنالیته رنگ زرد بیش از حد در کادر به چشم میخوره و این سوال برای بیننده بوجود خواهد امد که ایا برف زرد است؟؟؟و در اخر در قسمتی از یالهای این کوه در سمت چپ و میانی کادر وجود خطوط سفید حاکی از ان است که این عکس ترکیبیست ولی مطمئنا در عکاسی دیجیتال این مضوع جرم نیست ولی خوب بود که اسمان زیباتری برای این عکس پیدا میشد.ممنون از ارسال.

"۰۹:۰۸ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | حمیدرضا پیره (985)

جناب زند آذر .من نمیخواهم بگم ادیت عکس خوب نیست یا با اون مخالف باشم من خودم بیش از این که با دوربینهای دیجتال کار کنم چندین سال به قول شما با نگاتیو کمرا کار کرده ام.به قول خیلی ها عشقی که تو کار با این نوع دوربینها هست تو دیجیتال نیست من هم پیرو همین مطلب بودم ولی وقتی بیشتر تو کار دوربینهای دیجیتال رفتم دیدم که نه اینطور نیست واینم حال و هوای خودش رو داره.ادیت در حد متعارف من پیرو این نگرش هستم مثلا همین مطلب hdr من نه تنها اونو از نگرش خودم به دور نمی بینم حتی به اون علاقه و انگیز خاصی برای کار تو این روش دارم چون درسته از چند شات استفاده میشه ولی برش و یا کلاژ تو کار نیست و من اینو میگم که چون ما از یک نما داریم چیز جدید و زیبای میسازیم خوب چه اشکالی داره .من خودم تجربیاتی تو ترکیب چند عکس دارم ولی به مزاجم خوش نیامد و نتونستم با این مطلب کنار بیام .چون یه جوری احساس میکنم دارم دروغ میگم.حالا شاید کسانی باشن که مخالف صحبتهای من باشند این دیگه بسته به روش اونهاست واین که دنیای هنر چگونه با اونها کنار بیاد ویا جایگاه اونها کجا باشه.

"۰۹:۰۸ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | سهیل زندآذر (3669)

ممنون حمید رضا جان با این گفته شما که لذتی که در عکاسی با نگاتیو کمرا هست دردیجیتال نیست کاملا موافقم یکی از خوبیهاش هم همینه که شما قدر شاتهای خود را با توجه به محدودیت در تعداد فیلمها بیشتر میدانید والبته کاربا دوربین دیجیتال هم جذابیت خاص خودش رو داره چون رسما ال سی دی دوربین شما حکم یه تاریکخونه چاپ عکس رو داره و هر کاری که در تاریکخانه بر روی نگاتیو انجام میدهید میتوانید همان موقع بر روی ال سی دی دوربین خود انجام دهید و اگر کمی از فتو شاپ دور شویم با استفاده از فیلترهای مختلف میتوان لذت عکاسی دیجیتال را دوچندان کرد.من هم با فتوشاپ زیاد موافق نیستم ولی دنیا رو به پیشرفت وترقی هستش و ادمی خواهان ترقی و جویای تجربه و موفقیت و باید همگام با زمان و تجربیات دیگران پیش برود و البته بایداز عکاسی سنتی هم غافل نشویم استفاده از هر دوی اینها با در نظر گرفتن زمان و مکان میتواند مفید واقع شود هم دیجیتال و هم نگاتیو کمراهر دو لذت عکاسی را به عکاس منتقل میکند.

"۰۹:۰۸ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | حمیدرضا پیره (985)

البته آقا سهیل منظور من در حفظ اصالت کارهای طبیعت هستش حالا کارهای مستند بماند ولی کارهای مفهومی و کارهای از این دست از محدوده بحث من خارج هستش.من با تغییر در ترکیب اولیه کار مخالف هستم نه کار روی اجزای ثانویه مانند رنگ و غیره.. اگه بشه با ادیت یک کار زیبا و پخته تر رو خلق کرد چرا که نه .که این خودش جز وابسته کارهای دیجیتال هستش ممنونم از شما به خاطر پیش کشیدن این بحث هنوز حل نشده.
"۱۰:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (0) | حامد بارچیان (1458)

سلام خانم رضایی
و خوش آمد میگم ورودتون رو به این مجموعه.
تصویری گرافیکی که بیشتر شبیه به نقاشی است تا عکس و اگر مشخصات رو نمی گذاشتید و نام اسکنری رو می نوشتید شک نمی کردم که نقاشیتان را اسکن کردید و ارسال.
بنده تنها چیزی که در تصویر شما نمی بینم عکس بودنش است.ماشاالله دیگه شما با این دوربینهای دیجیتال می تونی از سنگ عکس بگیری و اگه بدی دست ادیت کارای حرفه ای که در این سایت هستن براتون همچین با نرم افزار تغییرش می دن که از عکاس می پرسی این عکس کدام کوهه!!!!!!!!!!!
بنده مطمئنم که شما طی دو الی سه ماه آینده جزو 4 هزاریها در این سایت می شوید چون در این سایت به تنها چیزی که اهمیت نمی دن عکس و اکثر دنبال این هستند که ادیتی حرفه ای داشته باشن تا امتیاز بالا بگیره و صفحه اول و از آن خودش کنه.
جالبه کسانی که نظر هم میدن بسیار لذت می برن اما برام همیشه سوال بود که وقتی انسانیرو از وسط دو قسمت می کنن و یه طرف آبی و یه طرف طلایی،تازه نوک پاهاش رو هم سیاه سفید می کنن چه زیبایی داره که اینگونه امتیاز بالا میاره.
اگر دیدید چند وقتی عکسهایتان دیده نمیشه کافیه که چند وقتی پای هر عکسی که میاد یه نظری از روی شکم سیری بدید و اسمی در کنید بعدش خواهید دید که امتیازات چگونه سرازیر می شن.
و در آخر حالا که فهمیدم این نقاشی نیست و عکس است،میشه بگید که از کجا همچین منظره ای رو شکار کردید آخه من به بسیاری از کوهها و مناطق بلند چه از خشک و چه از مرطوب و چه از کوهستانی و چه از جنگلی رفته ام و در شرایط آب و هوایی مختلف اما همچین صحنه ای رو ندیدم.!!!!!!!!!!
باغتان آباد باد

"۱۰:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | عاطفه رضایی (34)

جناب بارچیان!
دوست دارید بدونید چه کارایی روی عکسم انجام دادم؟ تم سپیا واسه کوهها و نگاتیو کردن آسمان و در آخر هم افزایش کنتراست!!! و اینهاست جُرم من!
واقعا متاسفم به خاطر عضویتم در این سایت. خیلی از دوستان لطف داشتن ولی خیلی ها هم زخم زبان زدن و محکوم کردنو به جای راهنمایی دلسوزانه پیش گرفتن. جالب اینجاست که این عکس اولم است و هیچی در مورد این سایت نمی دونم!؟! امتیاز چیه و 4 هزارتایی یعنی چی!

در جواب جناب زندآذر هم باید بگم هیچ مونتاژي صورت نگرفته. آسمان مال خود خود عکسه و توی این کویر لم یضرع، برفی رو هم نمی شه دید!

واقعا متاسفم...!

"۱۰:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (3) | امتیاز (0) | حامد بارچیان (1458)

خانم رضایی
بنده کوچیک تمام بچه ها و دوستان هستم و هیچوقت قصد جسارت و گستاخی رو نداشتم.
و ای کاش این حرفارو به شما نمی زدم چون در این فکر می کنم دنیای ما دنیایی است که هر کی از کسی تعریف کند دلسوز است و کسی دنبال این نیست که نقدی که بهش می شود را بپذیرد.
ولی خیلی ها هم زخم زبان زدن و محکوم کردنو به جای راهنمایی دلسوزانه پیش گرفتن
بنده از شما بخاطر لحن تند و بی ادبانه ام عذر خواهی می کنم.
شاید بهتر بود با تامل بیشتری کامنتم را می گذاشتم.البته اصل محتوا عقیده من است اما تند برخورد کردم و شرمنده ام.

جالب اینجاست که این عکس اولم است اتفاقا به عنوان عکس اول بسیار خوب توانستید جا بیفتید اما گفتم من با اینگونه ادیتها مشکل دارم و شما جرمی مرتکب نشدید که اینگونه می گویید.
هیچی در مورد این سایت نمی دونم!؟! و اینکه رسم مردانگی رو بجا نیاوردیم تا از شما استقلال کنیم.
و در آخر امیدوارم که اگه ناراحتی از من به دل گرفتید به بزرگی خودتون ببخشید و به حساب جوانی و ناپختگی بگذارید.
ناراحت شدم از ناراحت کردنتون و خوشحال میشم از بخشیدنتون.
باغتان آباد باد

"۱۰:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | سهیل زندآذر (3669)

دوست عزیز شرمنده که اینقدر رک سخن میگویم چون اصلا عادت ندارم مثل بعضی از دوستان از کسی بیخودی تعریف و تمجید و حمایت کنم و همیشه سعی کردم نقاط ضعف و قوت یک عکس را باهم عنوان کنم ولی در اینجا با این طرز برخورد و بیان تند و همچنین عدم انتقاد پذیری شما باید در جوابتان رک بگویم شما در ابتدای کار بروید فرق کوه با کویر را یاد بگیرید بعد بیایید در سایت عکاسی عکس ارسال کنید.احتیاجی نیست برای این و ان متاسف باشید برای خوتان متاسف باشید که انتقاد پذیر نیستید.موفق و پیروز باشید و به امید ارسالهای بهتر شما در روزهای آتی

"۱۰:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | عاطفه رضایی (34)

جالبه! جناب زندآذر در مورد ظرفیت انتقادپذیری صحبت می کنند در حالی که به نظر بنده (منفی) می دن!؟! خب وقتی که شما پس از ماه ها عضویت به این مرحله از اظهارنظر رسیدید دیگه چه توقعی از تازه واردها می شه داشت؟! البته من به این مساله به دید مثبت نگاه می کنم و هیچ رنجشی از این برخورد شما نخواهم داشت و نمیام به نظرتون سریعا منفی بدم!

"۱۰:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سهیل زندآذر (3669)

امتیاز منفی برای برخورد تند شما بود.و اما در مورد نظر من مطمئنا دلیلی برای منفی دادن نخواهید یافت مگر از روی لجبازی چون فقط ان چیز که اشکار بود گفته شد و هر کسی در این سایت میتواند نظر شخصی خود را بیان کند اگر این نظر بجا و تائید شده دیگران هم بود مطمئنا باید ان نظر در ارسالهای بعدی تاثیر گذار باشد در غیر اینصورت هیچکدام از ما که در این سایت حضور داریم بیمار روانی نیستیم که وقت خود را صرف نظر گذاشتن و ارسال عکس کنیم همه ما برای یاد گیری و یادهی و مبادله اطلاعات خود و دوست بودن اینجا هستیم همه ما در اینجا از یک جنسیم و در جستجوی یک چیز هستیم و ان هم یاد گیری برای نمونه این دو عکس و تارخ ارسال عکس را اگر نگاه کنید متوجه خواهید شد نظرات دیگران میتواند تاثیر خوبی در کار شما داشته باشد.
http://mobile.photomillenium.com/Gallery/ShowImage.aspx?ID=16478
http://aks.akkasee.com/photos/68509/?extraParams=%253BuserSystemViewC%253AArray%253BuserId%253A1751%253BsortBy%253A&

"۱۰:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | حامد بارچیان (1458)

سلام مجدد
نمیخواستم دیگه تو این بحث باشم.
خودم بحث کردنو خیلی دوست دارم.
اما در این بحث بنده بیش از اینکه یادگیری ببینم تضاد دیدم.
خیلی دوست دارم بدانم کسانی که درمورد این عکس به این صورت بحث می کنند از انتقاد پذیری خانم رضایی ناراحت هستن یا واقعا دلشان برای عکس می سوزد و بدنبال کمک به خانم رضایی هستند؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده خودم اگه آنطور نقد کردم،شاید لفظم ایراد داشت اما کاملا با حرفهایی که زدم موافقم و نا این عکس بلکه هر تصویر دیگری که در این سایت انداختا شود و بیشتر کار گرافیکی باشد تا عکس نقدم را بهش می کنم حالا مس خواهد دوست باشد آشنا باشد و یا غریبه.فرقی نمی کند.
اما جناب زندآذر عزیز
بنده به نظرات شما همیشه احترام میگذاشتم و خیلی الان دوست دارم بدونم از نظر شما این عکس با عکس آقای دهقانپور که الان به عنوان عکس اول سایت هست چه فرقی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا غیر این است که جفتشان ادیت را بیش از اندازه استفاده کردن؟آیا غیر از این است که آن عکس بیشتر شبیه به کارت پستال است تا عکس.؟؟؟
شما هر عکسی که اینگونه ادیت شود و خود را به نام عکس معرفی کند را منفی می دهید و اینگونه نقدش می کنید یا فقط عکسی که از لحن عکاسش خوشتان نیامده باشد؟؟؟
بنده عذرخواهی می کنم از این جسارتم اما اگه ما به عکسی برای ادیت زیادش منفی می دهیم برای همه باید همین کار را بکنیم.و این صحبتم به دیگر دوستان هم هست.
امتیاز منفی برای برخورد تند شما بود
و به عنوان کسی که از شما بزرگترها در حال یاد گرفتن هستم این کارتان را نپسندیدم.مفید یا غیر مفید دادن برای نظر است نه برای لحنی که در آن به کار برده می شود.اگر بخواهیم برای هر لحنی همه منفی بدهند که دیگه تو این سایت سنگ رو سنگ بند نمیشه.
بازم بخاطر حرفام عذر می خوام.

"۱۰:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | سهیل زندآذر (3669)

جناب اقای پارچیان پاسخ این مطالب که در بالا نوشتید لبخندی بیش نیست شما دو عکس با سبک مختلف رو با هم مقایسه کردید که اصلا قابل مقایسه نیستند من عقیده و نظر شخصی خودم را گفتم من نه دلم برای عکاس میسوزد و نه برای عکس ما اینجا برای دلسوزی حضور نداریم که شما از دلسوزی سخن میگویید ما عقید و نظر خود را خواه شیرین خواه تلخ بیان میکنیم حالا این نظر مورد تایید قرار میگیرد یا نه بسته به شخص گیرنده نظر هستش.در مورد امتیاز منفی هم خواه شما بپسندید خواه نپسندید این امتیاز داده شده ومطمئنا درست داده شده هرتخلف مطمئنا جریمه ای دارد چه برای ایشنان چه برای خود من و چه برای شما دوست گرامی در ضمن هنوز هم میگویم ادیت جزئی از عکاسی دیجیتال هستش ولی به اندازه و درست که باعث تخریب یک عکس نشود قطعا ما اجازه نداریم تخیلات و ذهنیات خودمان را اینگونه
ان هم در یک عکس از طیعت درعکس تحمیل کنیم چه کاریست دوربین رو بگذاریم درون کمد برویم نقاشی بکشیم که بهتر است.
"۱۴:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | ارشیا کمانگیر (-353)

سلام . از ثبت متفاوت و خلاقانه شما قدر دانی میگردد . من در گالری تمام صفحات را میگردم تا عکسی مبتکرانه و خلاق بیابم . به نظر من تکنیک دست یافتنی است ولی یافتن دید هنری بسیار سخت است . با تشکر.2+
"۱۷:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | هادی دهقان‌پور (9761)

به جمع اعضاء سایت عکاسی خوش اومدید. عکس اخیر نشان از اراده‌ی راسخ شما در فراگیری هنر عکاسی دارد.
به‌نظرم همگونی تم سپیای کوه‌ها با رنگ‌های گرم آسمان، توازن خوبی در عکس ایجاد کرده. فقط اگر می‌شد آن سیاهی پایین، سمت چپ را به‌گونه‌ای مهار یا از کادر خارج نمود، ترکیب یک‌دستی حاصل می‌شد.
با احترام
2+
"۲۰:۵۰ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | داوود ارسلانی (1085)

سلام خانم رضایی.
تبریک به مناسبت ورودتون.
از دیدن عکستون لذت بردم.
ادیت بسیار خوبی روی عکستون انجام دادین.
اگه نمی گفتین که آسمون نگاتیو شده دیوونه میشدم چون خیلی در موردش فکرکردم که چه ادیتی روی آسمون انجام دادین که اینطور هولناک شده.
از ورود شخصی چون شما به سایت با چنین عکس زیبایی خیلی خوشحالم.
مطمئنا کارهایی زیبای دیگه ای هنوز تو راهه.

از ورودتون به سایت هم متاسف نباشین، لطفا!
اینها جزوی از کاره.
شما کار خودتون رو بکنین.
راه درازی در پیشه...
"۲۲:۳۰ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | سجاد پیشدادی (3767)

حس زیبایی را ایجاد کرده اید . دوستش دارم !
همین !
شاید پاسپارتو سفید هم بد نباشد .
پیروز و بینا باشید .
"۲۲:۴۸ ۲۲ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (2) | معصومه قنبرپور (878)

در آسمون عجب قیامتی بر پاست. واقعا از قسمت آسمونش بینهایت لذت بردم. در مورد این سایت هم باید بگم دلخور نشید دوست من. چرا که اکثر افراد در بدو ورود به این سایت ناامید می شن و تصمیم به ترک اینجا می گیرن اما این و بدونین که اگه صبر و تحمل داشته باشید اینجا فضای خوبی برای پیشرفته. من خودم این و تجربه کردم. و به شما هم پیشنهاد می کنم. که در این سایت ظرفیت شنیدن هر چیزی رو داشته باشید تا پیشرفت کنید. براتون آرزوی موفقیت دارم. اگه امتیازم ثبت بشه +2
"۰۰:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (3) | امتیاز (0) | محمدرضا دهقان پور (3348)

با عرض پوزش از خانم رضایی صلاح را بر این میدانم که شما این بحث را ادامه ندهید و همه باید قبول کنیم که اختلاف نظر در هر چیزی هست و ناراحتی هم خود نباید رنجش خاطری برای دیگران به وجود آورد

فراموش نکنید در دنیای دیجیتالی و همچنین عکاسی دیجیتالی هر کاری شدنیست حالا چه با فیلترهای مختلف و چه با فتوشاپ و چه با هر دو و یا هر چیزی که باعث خلاقیت و زیبایی و مفهوم در کار بشه در غیر این صورت چرا اصلا دیجیتال بوجود امد همین نگاتیو کمرا هم کم خرج تر بود و هم کم هزینه تر.ادیت و ترکیب کردن عکسها جزئی از عکاسی دیجیتال هست به شرطیکه به درستی و در زمان خودش بموقع و بجا از ان استفاده کنیم که در این عکس بدرستی این کار صورت نگرفته.

من اینو میگم که چون ما از یک نما داریم چیز جدید و زیبای میسازیم خوب چه اشکالی داره

در مورد این سایت هم باید بگم دلخور نشید دوست من. چرا که اکثر افراد در بدو ورود به این سایت ناامید می شن و تصمیم به ترک اینجا می گیرن اما این و بدونین که اگه صبر و تحمل داشته باشید اینجا فضای خوبی برای پیشرفته

به شما هم پیشنهاد می کنم. که در این سایت ظرفیت شنیدن هر چیزی رو داشته باشید تا پیشرفت کنید

شاید بهتر بود با تامل بیشتری کامنتم را می گذاشتم

پایدار باشید
"۰۲:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | كوشان جزائری (502)

با سلام خوش آمدید

در مورد بحث آقای زند آذر به نظرم این حرفها بیهوده است کسی نمیتونه بگه عکس خوب چیه یا عکس بد چیه ... این چیزها قانون نداره شما با توجه به احساسی که داشتید این ادیت رو انجام دادید ... نقطه دید آقای زند آذر بیشتر بحث ادیت یک عکس طبیعت با برخورد مستند هست ... به هر حال عکستون عالیست .. موفق باشید

"۰۲:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (1647)

در مورد بحث آقای زند آذر به نظرم این حرفها بیهوده است کسی نمیتونه بگه عکس خوب چیه یا عکس بد چیه

پس شما می فرمایید، همه نظرات بنده و شما و در کل همه این هزاران نظری که پای هزاران عکس در این سایت است، کشک است؟!
نه دوست عزیز! عکس خوب تعریف دارد، حداقل عکسی در طبقه بندی "طبیعت , غروب آفتاب , منظره" کاملا قابل داوری است، ممکن است کمی بشود سلیقه ای عمل کرد، اما نه تا این حد!

"۰۲:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | كوشان جزائری (502)

دوست عزیز

بله عکس خوب تعریف دارد ولی تا یک مقداری ... از نظر تکنیکی و اگر با دید باز به عکس نگاه بشه درسته

ولی آقای زندآذر مخالف تصویرسازی و دخالت دادن تخیلات عکاس برای به دست آوردن عکس مورد نظر و حس مورد نظر هست اینجاست که این بحث بیهوده میشه فضای ذهنی این دو دوست با هم مشابه نیست و بلکه مخالف هم هست اینگونه بحث جایی توی نقد نداره
"۰۹:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (-2) | سینا رحمتی (1647)

سلام
خوش آمدید.
در مورد حد و حدود ویرایش تصاویر دیجیتال بحث زیاد است و هر کسی برای خودش عقیده ای دارد (که البته محترم است)
برای آشنایی با رویکردهای مختلف در ویرایش تصویر ، این مقاله را مطالعه فرمایید.
فارق از اینکه آیا نگاتیو کردن قسمتی از عکس، اصولا هویت عکس را زیر سوال می برد یا نه، به نظرم عکس از ترکیب، نور و رنگ مناسب، برخوردار نیست.
به هر حال عکس دارای اشكالات تكنیكی جدی و بدیهی است. به عنوان یک عکس بسیار مشکل دارد. موضوع ندارد و اجرای ناکارآمدی دارد. مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.
و قاعدتا طبق قوانین نظردهی امتیاز -2 مناسب است.
(البته لازم به توضیح است که تمام نوشته های بنده یک نظر شخصی است و لاغیر!)
امیدوارم نظرتان صریح بنده موجب ناراحتی شما دوست گرامی نشده باشد.

"۰۹:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (1647)

اصلاحیه: امیدوارم نظر صریح بنده موجب ناراحتی شما دوست گرامی نشده باشد.
"۰۹:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (-2) | محمدعلي سلیم لوئی (2401)

سلام دوست عزیز,

ورودتون رو به سایت تبریک میگم.
راستش چند دفعه این عکس رو باز کردم, ولی نتونستم باهاش رابطه برقرار کنم.

به نظرم(شخصی) ادیت کار بسیار زیاد شده.به طوری که کار رو کاملا غیر طبیعی کرده!
هدف خاصی رو توی عکستون نمیبینم و به نظرم رنگها کاملا مرده و چرکند.

ای کاش کمی توضیح میدادید که هدفتون چی بوده.چون با دیدن عکس من چیزی نفهمیدم!

منتظر ثبتهای قویترتون میمانم.
موفق باشید






2-: دارای اشكالات تكنیكی جدی و بدیهی است. به عنوان یک عکس بسیار مشکل دارد. موضوع ندارد و اجرای ناکارآمدی دارد. مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.
"۱۱:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | منوچهر بهمنی (3156)

سلام خانم رضايي
ورود شما را به سايت تبريك مي گويم و براي شما آرزوي موفقيت دارم/تركيب زيبايي بوجود آورديد جذاب و رويايي/
هميشه شاد و خندان باشيد.
"۱۱:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد بذرکار (194)

سلام، خوش اومدین. عکس قشنگیه. برای ابرها و آسمان از فیلتر خاصی استفاده کردین؟ فکر میکنم مود Exclusion در فتوشاپ هم حالتی شبیه اینو ایجاد میکنه. شاد و موفق تر باشید
"۱۲:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (4) | امتیاز (1) | محـسن نیــرومـنــد (2975)

سلام به همگی

سلام به خانم رضایی محترم و عرض خیرمقدم

عضو خوش شانسی هستید که در همین ابتدای حضورتان توجه همه را به خود جلب کردید .

وقتی خود را با دیگر دوستان تازه وارد سایت مقایسه کنید پی به خوش شانس بودنتان خواهید برد

با حوصله تمامی نظرات دوستان را خواندم.
نظرات خوب وقابل تاملی پای عکستان درج شده

نظرات سهیل . حامد..سینا و محمد عزیز قابل تامل است
بنده به عنوان یک عضو کمی قدیمی تر به شما این اطمینان را می دهم که نظرات مخالف دوستان فارغ از هر کینه ورزی و حاشیه می باشد .

بنده هم به عنوان یک بیننده عادی از خلاقیت شما در ادیت آسمان و ایجاد یک حس قوی در عکس خوشم آمد

به عقیده بنده با یک عکس نمی شود کارهای یک عکاس را تلاشی منفی دانست
پس منتظر ارسال بعدی می مانم

ارادتمند

"۱۲:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | كوشان جزائری (502)

آقا شانسی نیست که :دی خب کارشون خوب بوده :D
"۱۶:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | ارسلان پورحلاجی (312)

نمیدانم برخی از دوستان چرا اینقدر مقرضانه نظر دادن ، یکی گفته اینعکس تکنیک ندارد و یا اینکه مفهومی را نمی رساند ، سئوال من اینست که ای دوست شما از گرفتن عکسهای منظره چه مفهوم خاصی رو درسر دارید و اصولا" تکنیکی بهتر از این می خواهید ؟؟ ابرها که به بهترین شکل ممک در امده و کوهها هم که شارپ هستند ، محیط هم یک محیط رویایی شده ولو اینکه از طیف قهوه ای استفاده شده باشد ، بشخصه ایرادی نمیبنم و این عکس رو لایق ای توجه میدونم . خانوم رضایی اصلا" انرژی خودتون رو برای پاسخگویی هدر ندید و جدل نکنید ، تصویر خودش قیاس خوبی هست برای عملکردتون که خوبه یا بده ، به این هم توجه داشته باشید که هرکس سلیقه ای داره و به سلایق دیگران احترام بذارید ، ارزوی موفقیت میکنم براتون.

"۱۶:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (1647)

هرکس سلیقه ای داره و به سلایق دیگران احترام بذارید
پس چرا شما به سلایق دیگران احترام نگذاشتید و نظرات دیگران را با قضاوت یکطرفه خود "مقرضانه" ارزیابی کردید؟
"۲۱:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (3) | امتیاز (0) | عاطفه رضایی (34)

تشکر می‌کنم از همه‌ی دوستانی که منو توی یادگیری، همراهی کردند.
"۲۱:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (3) | مهــدی دهقــان پـــور (32)

با سلام و خسته نباشید
بنظر می رسید که آسمان کمی چرک شده با این حال در نوع خود یک نوع آوری محسوب می شود و انسان به تفکر بیشتر وادار می کند نهایتا" اینکه چاره ای ندارم جز اینکه حداکثر امتیاز رو برای این عکس منظور کنم