گالری تصاویر "سهند صبوحی"

         
عکس
نام :   نیمه زندگی (امتیاز : 18)
عکاس :   سهند صبوحی (امتیاز : 1490)
نوع دوربین :   Panasonic
مدل دوربین :   Panasonic DMC-FZ20
دیافراگم :   F2.8
شاتر :   1/8 ثانیه
ایزو :   100
نظرات :   14
بازدیدها :   510
تاریخ ارسال :   ۲۰ خرداد ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   پرتره , مفهومی , انسان
توضیحات عکاس

"۱۹:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | Latif Niroubakht (1274)

اگر رنگ باکنک رو بنفش انتخاب میکردی....چی میشد.....اما دید عکاس....آفرین
"۲۰:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد صحرایی (159)

نور پردازی و زاویه عکس خیلی خوبه . خوشحال میشم بتونم از راهنمایی های شما استفاده کنم .
"۲۲:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سهند صبوحی (1490)

با تشکر، از بازدید کننده های محترم خواهش می کنم مرا از نظرات سازنده خود محروم نفرمایند
"۰۰:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | فرانک رضایی ()

به نظر من نور در قسمت چپ پایین عکس خیلی زیاده ... با این وجود نگاه قابل توجهی داشتین ...
"۰۰:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امین بخت شکوهی (1)

عکس بسیار گیرایی است واقعا نمیشه از ارزشهای بصری اون به سادگی گذشت
"۱۱:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | ثارا... انصاری (345)

خیلی خوبه سهند... از عكس های قبلی به این عكس یه جهش بزرگ داری... كاملاً با محدودیت های دوربینت آشنا شدی و از این موضوع مفهوم خویی رو برداشت كردی. اگه نگاه پسر به بادكنك بود معنای بیشتری داشت...این صحنه پردازی ها و سوژه ساختن ها رو ادامه بده... توش موفقی.
"۱۲:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مریم کریمی (134)

سوژه جدید. عکس عالی . موفق باشید
"۱۳:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | شهرام ملکی زاده (100)

کادر بندی و انتخاب زاویه تابش نور خوب است.کنتراست بالا و تقسیم عکس به دو نیمه روشن و تاریک باعث میشود چشم به سمت چپ هدایت شود و این انتظار برای بیننده پیش میاید که در سمت چپ با این همه اهمیتی که عکاس برای آن قائل شده است به موضوعی مهمتر و گویا تر برخورد کند که عملا اینطور نیست.و اینهمه شتاب برای توجه به سمت چپ بی نتیجه به پایان میرسد.
"۱۳:۲۴ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سهند صبوحی (1490)

دقیقا منظور من هم همین بوده رسیدن به بادکنک بی ارزشی (برای بزرگترها) که تمام لذت و دارایی کودکه نگاه خیره کودک به دور دستها (امید )و تاریکی پشت صحنه (محدودیت دید انسان و عدم آگاهی از ......شاید تقدیر)
"۱۴:۱۱ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | هیوا مسیبی (4980)

نور بسیار عالی كنترل شده شاید یه پرتره خوب ازش در میومد . با این كادری كه بستید و این عنوان بیننده یه كم گیج میشه .اینجا سی وسه پل هست ؟
"۱۴:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سهند صبوحی (1490)

درست تشخیص دادید جناب مسیبی، خوشحال میشم که بیشتر از نظرات شما کمک بگیرم
"۱۸:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیر حسین رضایی (314)

رنگ زرد بادكنك با رنگ زرد محیط همخوانی غیر قابل دركی دارند كاش رنگ بادكنك متضاد بود.یه مقدار هم فوكوس روی بادكنكها كم شده. در كل عكس زیبایی شده.بهتون تبریك می گم
"۲۳:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (5976)

نور به خوبی کنترل شده، و level مناسبه، بخصوص روی صورت که Expression خاصی هم داره...
نور زرد روی رنگ بادکنک شاید رنگ خیلی جالبی رو ایجاد نکرده باشه، نور و سایه روی بادکنک، و در واقع زاویه قرارگیری بادکنک می تونست بهتر هم باشه برای رسوندن این مفهوم...
موفق باشید...
"۱۵:۳۹ ۱۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمدرضا گودرزی (14253)

نیمه تاریک کادر بسیار تاثیر گذار است.. اگر نگاه کودک مستقیم به دوربین نبود بنظرم بهتر بود و بادکنک هم خیلی طبیعی دست نگرفته است (کمی تار شده است) و استفاده ابزاری شما را از عکاسی تحسین میکنم.