گالری تصاویر "لیلی دیلمی"

         
عکس
نام :   چشم هانیز میتوانند حرف بزنند (امتیاز : 30)
عکاس :   لیلی دیلمی (امتیاز : 3166)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D2X
نوع لنز :   Nikon
مدل لنز :   Nikon AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED
دیافراگم :   F2.8
شاتر :   1/500 ثانیه
نظرات :   17
بازدیدها :   2015
تاریخ ارسال :   ۲۲ بهمن ۱۳۸۷
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   مردم , ژورنالیستی , احساسات انسانی
توضیحات عکاس

"۰۱:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (3) | فرناز بدیعی (1198)

سلام لیلی عزیز . چه لذتی می برم از اینکه عکس تورا در هر ابعدادی و بلافاصله در بین همه ی عکس ها تشخیص میدهم پیش از خواندن نام و این بی تردید به نگاه بسیار بسیار خاص تو مربوط است و اینکه گرچه بسیاری از فضاهای عکسهایت شبیه است اما همچنان بشدت تازه و جذاب ...
و این آدمهای سمت چپ کادر انگار با تمرین زیاد برای ایفای نقشی در فیلم تو آماده شده اند و این برای عکسی با این شرایط کم نظیر است .
امیدوارم که ثبت شود +3
"۰۱:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | شاهین نوروزی (1807)

3+: عكس از لحاظ تكنیک و موضوع بدون اشكال است. (عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.)
ممنون از ارسال
"۰۱:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | معین الهی (215)

سلام خانم دیلمی
یه کار خوب و احساس بر انگیز دیگه.
کادر بندی و وضوح خیلی خوبه.
و این آدمهای سمت چپ کادر انگار با تمرین زیاد برای ایفای نقشی در فیلم تو آماده شده اند و این برای عکسی با این شرایط کم نظیر است .
موفق باشید.
+2
"۱۰:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | علــــی آذرنوش (1614)

سلام خانم دیلمی
برداشت ژورنالیستی خوبی شده، به نظرم شارپنس میتونست بالاتر باشه.
حالت چهره ها و فضای کلی حاکم بر کار رو دوست دارم.
موفق باشید
"۱۱:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | احسان تحویلیان (1228)

سلام
در کارهای شما، نوعی سرکشی و اعتراض همیشه خودنمایی می کنه. از اینکه مبیبنم در این کار فوکوس مورد نظر شما (بر روی سوژه) بخوبی ثبت شده خوشحالم و احساس خوبی دارم. نمی دونم. بعضی مواقع از بعضی چیزها خوشحال میشم. شاید این نوعی از زیبایی بوده که تونسته احساس من رو تحریک کنه.

موفق باشید.
"۱۳:۲۶ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (3) | را مین هوشمندی (7541)

با سلام
خوی آزادی طلب آدمی گویا تا همیشه ی همیشه با او خواهند بود! حتی وقتی خود تصمیم می گیرد بنا بر ملاحظاتی عقل مدارانه بنام تمدن، بر ان لگام زند!
اینهمه نگاه پرسشگر چه می گویند، چه می خواهند؟

برداشت تاثیرگذاری است سرکار خانم
بقول خانم بدیعی گویی ( آنها ) آمده اند تا در فیلم شما بازی کنند!
پایدار و اینده باشید.
3+
"۱۳:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | محسن رشیدی (7843)

درود بر خانم دیلمی عزیز

اولین چیزی که در عکستان بیننده را جلب می کند ، آن نگاه های متفاوت و گویا هستند که انسان را درگیر تصویر می کنند

ارادتمند شما م ح س ن
"۱۶:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | بهنام بنی اسدی (531)

سلام

برداشت ژورنالیستی خوبی است ، البته در عکس های ژورنالیستی اینکه عکس سخن بگوید جزء اساسی کار است و عموما امتیاز بندی اینگونه عکسها بر مبنای اصول تکنیکی و کادر بندی است ، به نظرم هنوز کادر جای کار بیشتری داشت خصوصا با وجود سوژه های انسانی متعدد ، کادر کنونی کادری تا حدودی ساکن است در حالی که حس دلهره و خشم را در جمع می توان دید ، در کل به نظرم کادر شما با سوژه همخوانی مناسبی ندارد ...

موفق باشید .
"۱۷:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | سروش طلایی (201)

اعتراض اضطراب ...و البته سرکوب..نگاه ها همه چیز را می گویند
زاویه دید و ترکیب و کادر همگی در هماهنگی کامل هستند
بسیار تحت تاثیر قرار گرفتن
پیروز باشید
"۱۹:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سیاوش سلیمانی صحنه (314)

سلام واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
از ترکیبی که این عکس داره و نگاه ها یی که به پلیس ها برای اعتراض
"۰۸:۰۰ ۲۳ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

1 نگاه
24 24
2 چشم
24
حلقوم من
24
تشنج صدا
24 24
24 24


اگه ثبت نشد= 24



"۰۹:۳۹ ۲۳ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | saeid ameri (23)

صداقت انسان های عصبی.در مقابل وظیفه شناسان حقوق بگیر...همین نشانه های عکس های لیلی دیلمی است که تا اینجا برایمان همین ارمغان خشم و اعتراض و تحسن و گارد و صف های طویل بشر دوستانه و کتک کاری های اجتماعی و و و حضور لایه های خاکستری اگر چه با ارزش است اما تقریبا نزدیک به فرم های تکراری است.زاویه های گویاست اما نگاهی ویژه را در پس این عکس ها از لیلی دیلمی انتظار می رود که شاید اینجا ما نمیبینم....
"۱۵:۰۳ ۲۳ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | پویان شادپور (183)

خانم دیلمی گالریتون و بخصوص این کارتون واقعا خوبه - من برای اولین بار بود که به واسطه این عکس گالریتون رو می دیدم - بهتون تبریک می گم - برعکس خانم بدیعی نظر من اینه که شما با تبهر و دقت زیاد این بازی رو از سوژه ها تو عکساتون می گیرید - فقط جسارتا به عنوان سلیقه شخصی فکر میکنم کاراتون اگه کنتراست بیشتری داشته باشه تاثیر بیشتری داره - همچنان موفق باشید

"۱۵:۰۳ ۲۳ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | فرناز بدیعی (1198)

این که نشد برعکس ؟؟؟ !!!
"۱۷:۱۳ ۲۳ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | نیما ابوالقاسمی (433)

درود بر شما خانوم دیلمی

بسیار حرف داره این عکس
تمام کسانی که در این لحظه حضور دارند چیزی می گویند...واز همه بهتر مرد سمت چپ تصویر که چشمش چیزی می گوید که سیگار میان انگشتانش نقضش می کند
__
پایدار باشید
شاد و ماندگار
با احترام 2+
"۲۱:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | نیما مرادپور (23)

حس خاصی توی تصویر وجود داره.بسیار عالیه ولی کادر میتونست یک کم بهتر باشه.موفق و پیروز باشید
"۲۳:۲۲ ۲۳ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | هومن حقیقت (277)

من این فریاد را می ستایم ؛
فریادی که به پشتوانه ی نگاه معترض هم کیشان اگر کشیده نشود ،
مایه اش خوی آزادی خواه آدمی ست که گویی تیغ بر استخوانش رسیده است ؛
سنگ هم که باشی در می مانی از این هجوم ،
از این بیان گسیخته ی نگاهها و چشمها ؛
و بیست و چهار ،
که مثل آواز نحس بیچارگی ،
روی کلاه سفت و بی جان آن دو ثبت گشته است چه خوب در تقابل با طبیعت سبز و کوچک آن پشت ،
قرار گرفته است ؛
تنها سوال این است که توی این نگاه ژورنالیستی ، تیره شدن بخشهای راست را می توان به حساب مفهومی تفکر شده انگارید یا صرفا به جهت خلق ترکیبی بصری با چنین حالتی مواجه می شویم ؟! پاسخ به این سوال می تواند قداست فریادی که برای آزادی کشیده می شود را کمی خدشه دار کند ؛