گالری تصاویر "وهب رامزی"

         
عکس
نام :   یار دبستانی من ... (امتیاز : 49)
عکاس :   وهب رامزی (امتیاز : 1921)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 400D
دیافراگم :   F5.6
سنسور :   10 MP
شاتر :   1/30 ثانیه
ایزو :   100
نظرات :   44
بازدیدها :   1780
تاریخ ارسال :   ۱۴ بهمن ۱۳۸۷
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   مفهومی
توضیحات عکاس
سلام / اگزیف به دلیلsave for web از بین رفت / ممنون که نگاه میکنید.

"۱۸:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | حامد بارچیان (1458)

سلام وهب عزیز
ضمن تشکر فراون بابت کامنتی که برا من گذاشتی اما باید بگم که بنده در اندازه ای نیستم که در کنار اساتیدی مانند آقای گودرزی قرار بگیرم.بازم از دیدنتون سپاسگذارم
عکس می تونست خوبتر از این باشه.و می تونستید با کارگردانی قویتر کار بهتری ارائه بدهید.
به نظرم اگه برگ در قسمت سر مداد قرار می گرفت مفهوم بیشتری پیدا می کرد.
بدرود

"۱۸:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

سلام
واقعا ممنون که آمدین و نگاه کردین...
اول یه تضیح کوچیک این که به دلیل ریسایز افت زیادی داشت تصویر...
از جایی که شکستم دوباره میرویم...
"۱۸:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | کاوه اردبیلی (104)

سلام
به نظرم عكس خوبي ست.
يك جور اغراق در عناصر عكس ديده ميشه كه تركيب عكس رو كامل كرده.اون برگي هم كه سبز شده مفهوم عكس رو كامل كرده.......
ياد يه نثر افتادم: باشد كه روي ريشه هاي كهن باز گل دمد باشد كه چشم ببيند و ديد زندگاني تازه اي شود.
عكس خلاقي است.
"۱۸:۵۹ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | حمیدرضا طهماسبی (817)

سلام ایده خوبی داشتید ولی اجرا کمی ضعیف بوده
مفهوم رساست و احتیاجی به توضیح نداره.
تابش نور از یک طرف و ایجاد سایه برای مداد میتونست به عکس بعد زیبایی بده.
ممنون از توجهتون موفق باشید

"۱۸:۵۹ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ممنون که وقت گذاشتین...
کاملا قبول دارم اجرام جای کار داره و به راهنمایی امثال شما خیلی نیاز دارم.باز هم ممنون
"۱۹:۱۳ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | علیرضا جعفرپور (352)

سلام
دوست عزیز
عکستون خب خیلی پیام داره
به نظرم شبیه پوستر شده که البته بد نیست
کلا کارای قبلی تون بیشتر من می پسندم
موفق باشی
"۲۰:۵۶ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | فاطمه فرهادزاده (54)

سلام آقای رامزی
به نظرم ایده خلاقی دارید
عکس مفهومی خوبی شده واقعا...
این امیدوسبزی که در کار اومده خیلی به جاس
به نظرم ادیت کار دلنشین شده
موفق تر از موفق باشید
"۲۱:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | مرصاد قیامی (410)

سلام
به نظرم ایده خلاقی دارید عکس مفهومی خوبی شده واقعا...
این امیدوسبزی که در کار اومده خیلی به جاس
به نظرم ادیت کار دلنشین شده

با ظهر زمستانی من. . . منتظر راهنماییهاتون هستم .
"۲۳:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

وهب عزیز! تبریک می‌گم خدمتت...
ایده‌ای که داشتی رو به بهترین نحو عملی کردی. این عکس رو از هر نظر لایق امتیاز کامل می‌دونم. اِدیت مطلوب رو یکی دیگر از نقاط قوت این ثبت می‌دونم.
با احترام
3+

"۲۳:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | هادی دهقان‌پور (9761)

مراتب عذرخواهی بنده را به‌جهت قانون دوبار نظردهی در هفته پذیرا باشید :(
"۰۱:۰۱ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | مجید باقرزاده (3543)

سلام جناب رامزی
ایده جالبی را اجرا ثبت و ارسال کرده اید
تاحالا به اینکه مداد هم یکی از یاران دبستانی است فکر نکرده بودم :)
همیشه تندرست و پیروز باشید
+2
"۰۱:۴۶ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | را مین هوشمندی (7541)

با سلام
جناب رامزی عزیز!
تلاش و نگرش شما در راه ثبت عکسهای مفهومی برای من ارزشمند است و آموزنده، بقول آقای باقرزاده تا حالا به مداد به عنوان یار دبستانی فکر نکرده بودم!
به نظر من کمی در استفاده از عناصر برداشت اغراق شده و به شکل یک پوستر در آمده که البته ایرادی به آن وارد نمی کنم اما ترجیح می دادم لکه های کثیفی کمتر و آن سوختگی کاغذ نبود و برای القای حس کهنگی و دیرپایی از ترفند دیگری استفاده می کردید اما از سویی دیگر همین روش و عناصر تا حد زیادی صفت نو بودن را با خود دارند که کمتر در کارهایی از این دست دیده ایم.
اصولن معتقدم حرکت در وادی مفهومی بسیار دشوار است و نیار به یک پختگی در اجرا دارد چرا که از منظر هر بیننده عناصر و اشیا هویتی خاص و نشانه ایی ویژه هستند که می تواند تعابیر گوناگونی از آنها بشود. در نتیجه کار در این وادی را مشکل می دانم و از اینکه شما هم مانند تنی چند از دوستان این گارلری تمایل غالبی به این نوع برداشتها دارید، به شما تبریک می گویم.
پیشنهاد کلی من، اجرا قوی و ایده ایی درخور را انتخاب کردن است.
مداد بخوبی دیده نمیشه!
با آرزوی توفیق هر چه بیشتر .
پایدار و پاینده باشید.
2+

"۰۱:۴۶ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

سلام آقای هوشمندی بزرگوار
این که وقت گذاشتین و نگاه کردین باعث افتخار منه بدون کمترین تعارف...

راستش کمی ترس داشتم که این ثبت رو به نمایش بگذارم یا نه اما باور کنید دلخوشی همین نقدها ترغیبم کرد به ارسال اثر...

لکه های کثیفی بیشتر میخواست اثر انگشت را نشان دهم که ظاهرا خیلی موفق نبوده ام.

شکل یک پوستر کاملا حق با شماست و به خوبی آگاه بودم که کار شبیه یک پوستر هم میشود.

اصولن معتقدم حرکت در وادی مفهومی بسیار دشوار است چقدر هم دشوار!

اجرا قوی مصمم هستم انشا الله حداقل یک بار دیگه بعد از جمع بندی نظرات دوستان صاحب نظر این ایده را اجرا کنم امیدوارم بهتر از این باشد.

تشکر مجدد بابت زحمتی که کشیدین.
"۰۷:۰۲ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (3) | محمدرضا دهقان پور (3348)

درود بر جناب رامزی عزیز
ثبت واقعا زیباییست
تبریک میگم برای این ایده خوب و جذاب
شاید اگر زائده سمت راست عکس نبود بهتر می شد
در کل از دیدن عکستان لذت بردم
پایدار باشید...

"۰۷:۰۲ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

آقا محمد رضا، بزرگواری شما هم مثل آقا هادی بر ما دائم است،ممنون.
"۰۸:۱۵ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | زهرا درویشیان (4596)

سلام وهب. پيشنهاد ميكنم براي دوسالانه پوستر حتما اين كار رو بفرستي. خيلي خوب ايده به دل ميشينه. با اينكه چيزهاي نااميدكننده تو عكس وجود داره اما كار لطيفيه به نظر من. غصم نميده... نقطه طلايي كار موفق بوده و ميگم براي كار پوستر خيلي ساكتي شو نمادپردازيشو دوست دارم.

"۰۸:۱۵ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ممنون خانم درویشیان وقت گذاشتی...
این پیشتهاد بیشتر از هر چیز اعتماد به نفس منو افزایش میده.
"۰۸:۱۹ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

وهب عزیز سلام
عکس بیشتر به کارهای گرافیکی شباهت داره
کنتراست بالای کار رو خیلی دوست دارم و جوانه زدن مدادی شکسته
به کار آخرم سری زن. موفق باشی

"۰۸:۱۹ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ممنون آقا آرش آمدی و نگاه کردی.
"۱۰:۲۱ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | رضا جعفری (1076)

كنتراست بالا كار رو جذاب كرده اما فكر ميكنم جاي اون برگ به اون بزرگي بهتر بود يك برگ كوچتر يا يك جوانه استفاده مي كردي اون اثر انگشتا براي من تداعي كننده دستهاي خوني-ه
"۱۰:۲۵ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدعلي سلیم لوئی (2401)

سلام خدمت آقا وهب عزیز؛

کادر ساده و خوبیو بستید.
بنظر منم استفاده از لکه ها موفق نبوده ولی وجودشون هم زیاد ترکیب بصری رو بهم نمیزنه...

ممنون از حضورت آقا وهب

+2

"۱۰:۲۵ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

آقا محمد تشکر از اینکه وقت گذاشتین..
بعد از تذکر جناب هوشمندی مردد بودم اجرای لکه ها خوب بوده یا نه فکر کنم دارم قانع میشم،باید بهتر اجرا میکردم.
"۱۰:۵۳ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | میترا سماوکی (561)

عنوان عکسو که خوندم اکثر خاطرات دبستانم زنده شد
ایده ی خوبی داره ولی همونطور که اکثرآ فرمودند بیشتر نزدیک به یه پوستر شده با یه مفهوم فوق العاده وسیع.
موفق باشید

"۱۰:۵۳ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

راستش مفهوم وسیعتری از فقط یار دبستانی تو ذهنم بود،میخواستم عنوانی انتخاب نکنم،اما مشورت کردم گفتند عنوان بگذارین بهتره...
"۱۰:۵۴ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | منوچهر بهمنی (3156)

سلام دوست عزيز
ثبت مفهومي خوبي شده كه تداعي گذشته اي است كه با آن فاصله گرفته ايم و شكستي بين آن وجود دارد /
هميشه شاد و خندان باشي.
"۱۱:۱۵ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | شادی پروشانی (3847)

یک عکس سمبولیک خوب فقط مداد به عنوان اصل مطلب کمی تیره نیست؟؟؟؟؟ جای انگشتان ایده ی خوبی بوده
فکر کنم محروم 2 بار نظر باشم اما
+2

"۱۱:۱۵ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ممنون برای این که وقت گذاشتین...

چرا فکر کنم زیادی تیره شده.
"۱۹:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (1) | محـسن نیــرومـنــد (2975)

کلاژ

شاید به خاطر ناخوشی الان ام باشه که این جوری به عکست نگاه می کنم
مفاهیم بلند در لایه لایه زندگی و رفتارها و اشیا وجود داره .....
مثلا می شه از سنگی عکس گرفت و با تمرکزی عمیق به مفهومی بلند رسید.
میشه از برگی خشک هم به مفاهیمی گران رسید.
........
یار دبستانی من....
به نظر بنده
در تصویری که ساختید دوربین کمترین نقش را دارد
یعنی من نگاه عکاسانه ایی در زاویه برداشت.....یا در نوع برخورد نمی بینم
جسارتا با خودم می گویم با در اختیار داشتن تصویری از مداد...تصویری از کاغذ...می توانم این تصویر را در نرم افزار مونتاژ کنم .....!!!
نوعی کلاژ نرم افزاری !!!
اثر زیبا و تفکر برانگیز است....واین مهم برایم قابل احترام است.
کارگردانی کردن سوژه برای رساندن مفهوم را نفی نمی کنم اما.... کارگردانی اشیا و برداشت عکسی سافت از زاویه ایی عمود را نمی پسندم.....به خاطر زاویه نامناسب ...عکس عمقی ندارد .....

دوستان نزدیک شدن کار را به گرافیک اشاره کردند که بنده هم تا حدودی موافقم.....

اما خودم به شخصه از نگاه عکاسانه لذت می برم از برخوردی متفاوت با آنچه که هر روز شاهدم.
مفاهیم بلندی در سوژه های کارگردانی نشده شاهدم که عکاسی از آنها می تواند به مراتب از این سبک آسان تر و تاثیر گذار تر باشد.

بیان مفهوم در قالب عکس از طریق المانهای سازنده عکس قابل دریافت است و چه بهتر آنکه برای بیان اندیشه و ارائه اثری تفکر برانگیز و هنری از روشی غیر مستقیم تر استفاده کنیم
یعنی اگر قرار باشد از تشنگی عکس بگیریم ...لیوان خالی .در کادر نداشته باشیم
با زبان نور ...رنگ....و اشیا حرف بزنیم.

ارادتمند

مثبت یک

"۱۹:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

آقا محسن منتظر بودم نقدتون رو پای این ارسال ببینم،ممنون که وقت گذاشتین ...

"۱۹:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | محـسن نیــرومـنــد (2975)

آقا وهب ما دوست داریم.... از دست من دلخور نشید ... عالی فکر می کنید....من توقع خیلی بیشتر از این دارم .

"۱۹:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

آقا این حرفا چیه... باور کنید دیروز با یکی از دوستان صحبا میکردم مشخصا گفتم محسن نیرومند (و تعداد دیگری از بزرگواران سایت)به من خیلی کمک میکنند تو کارهام...
"۲۰:۱۱ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | امیر ثقلینی (462)

سلام،
از جایی که شکستم دوباره میرویم...
وقتی عکس رو دیدم دقیقا همین عبارت به ذهنم رسید...
همونطور که دوستان گفتن ایده مخصوصا در کارگردانی جای کار داره... ولی واقعا ایده خوب و در خور تحسینه...
موفق باشید...
"۲۲:۱۰ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سولماز قدیملوی دریانی (1235)

اقاي رامزي
شايد در مورد زاويه ثبت عكس با اقاي نيرومند هم عقيده باشم ولي ايده ي شما كاملا خلاقانه هست .
و عنوان هم متناسب با عكس اتخاب شده .
+3
محرومم
"۲۳:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدامین دانشور (122)

گرافیک خوبی داره
حس متفاوتی القا میکنه با نوع کنتراستش حال کردم
المانها هم سر جای خودشونن.
"۰۰:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | وحیده بارچیان (100)

با سلام خدمت جناب رامزی
عکس خلاقانه وطبق گفته دوستان پوستری قشنگی شده.اما منم مثل برادرم رویش برگ رو از انتهای مداد شکسته ای که نوک داره بیشتر میپسندم و برای توضیح بیشتر باید خدمتتون عرض کنم که چون همون طوری که همه میدونن مداد (نوک دار) یکی از دوستان
اصلی همه است مخصوصا در سالهای ابتدایی آموزش.چون همیشه ته مداد انسان رو یاد پاک کن میندازه.
از جایی که شکستم دوباره میرویم نمیدونم متوجه منظورم شدید یا نه.
و پشت زمینه کاغذ که از جای سوراخ های پانچ مشخصه.نمیدونم از برداشت اونا منظور خاصی داشتید یا نه،اما به نظرم اگه منظور داشتید باید کمی بیشتر روش مانور میدادین واگر نه،بهتر نبود که حذفش کنین؟زاویه عکس هم چندان به نظرم خوشایند نبود.چون رویش مجدد فقط با نمایش یه برگ منتقل نمیشه و نیاز به انتقال بیشتر اون به مخاطب به وسیله نوع نگاه خود عکاسه.
خوشحال میشم توضیحات منو کامل کنین.
شاد باشید

"۰۰:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

ممنون سرکار خانم که وقت گذاشتین...

خوب توضیحات خودتون کامل بود و خیلی نیازی به اضافه گویی نمیبینم،در اصل توضیحات شما از توضیحات آقا حامد کاملتر بود و من بهتر نظر شما رو درک کردم...

ببینید یه وجه اشتراک هست تو منظور ما و اون از جایی که شکستم دوباره میرویم اینه. پس این یار من از هرجایی که شکست دوباره میروید،چه نوک مداد،چه ته مداد، وچه کمر مداد و این یار من از کمر شکسته شده نه ته مداد...

امیدوارم توضیح کوتاهم کافی بوده باشه...

بامهر

"۰۰:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وحیده بارچیان (100)

سلام
ممنون که توضیحت کاملتری دادین.الان کمی قابل لمس تر شد.
شاد باشید
"۰۱:۱۴ ۱۶ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | محمدمهدی چیت ساز (11)

سلام ... ایده ی بسیار جالبیه ! به خاطر عمق و زاویه اش اولش شک کردم عکس باشه...
"۱۴:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | رضا خیاط پور (269)

تصوير فوق العاده زيبايي شده
سرشار از اميد
دوست عزيز
ممنون از نظرت درباره عكس ام
اميدوارم هميشه موفق باشيد
"۰۰:۵۷ ۱۷ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (3) | محمد بیگلری (79)

خسته نباشی وهب جان
تبریک میگم
راستش این موقع نظر دادن یا چیز جدیدی رو مطرح کردن خیلی سخته مخصوصا که به دلایلی، همه نظرات رو خونده باشی؛ در هر کامنتی به چند نکته اشاره شده و از جنبه های مختلف بررسی شده.
به هر حال سعی میکنم نظرم رو بنویسم و نکات اشاره شده در کامنت ها رو از نقطه نظر خودم بازگو کنم:

اولا شخصا به لحاظ حسی ارتباط خوبی با عکس برقرار نکردم که البته این مساله به هیچ وجه چیزی از ارزشهای اثر کم نخواهد کرد.
مهمترین نکته ای که در بیشتر نظرات عنوان شده بود مثبت یا منفی، اشاره به غلبه گرافیک، کلاژ و طراحی پوستر به جای عکاسی بود.
چیزی که کاملا مشهوده و خودت هم تاییدش کردی.
ضمن تایید بسیاری از نکات مطرح شده معتقدم دوستان نتوانستند دو مرحله کلاژ و عکاسی از یک کلاژ رو از هم تفکیک و جداگانه نقد کنند.
برای روشن شدن منظورم اشاره میکنم به توضیحاتی که استاد ممیز(قیاس مع الفارق) ذیل برخی آثارشون اراه دادن. خیلی جاها ایشون برای طراحی جلد یا لوگو و آرم یا پوستر و غیره از خوشنویسانی مثل استاد احصائی کمک گرفتند و در حقیقت یکی از نکات بارز در آثار ایشون استفاده مناسب از خط و خوشنویسی در گرافیک است. قطعا حاصل کار یک اثر خوشنویسی صرف تلقی نمی شود و مثلا در نقد یکی از پوسترهای ایشان نمی شود کلا آن را به عنوان یک اثر خوشنویسی نقد کرد چرا خوشنویسی در خدمت گرافیک است که قطعا یکی از کابردهای آن هم هست و ...
در کار شما هم بنا بر فهم بنده آن بخشی از هنر عکاسی به وقوع پیوسته که به نوعی عکاسی برای گرافیک است و به نوعی عکاسی تبلیغاتی یا مثلا در شرایطی حتی عکاسی صنعتی محسوب شود.
اینکه با چه زاویه ای در چه شرایط نوری و چه کادری و چه مشخصات تکنیکی دیگری این شات ثبت شود مفهوم مورد نظر گرافیست یا صاحب پیام یا عکاس معناگرا بهتر و شیوا تر به بیننده منتقل خواهد شد.
من میگویم اینطور فرض کنیم که این کلاژ اثر شما نیست و صرفا شما از آن عکسی را ثبت کرده اید که پیام کلاژ خوب منتقل شود. معتقدم نقد تکنیکی میبایست فقط از این جنبه انجام میشد که آیا عکاس به لحاظ دید عکاسانه و خلاق و تکنیکی در این ماموریت موفق بوده است.
شاید گاهی وقت ها ساده ترین و مستقیم ترین زوایا مناسبترین باشد.
در این جا نقدی بر شما دارم(نظر شخصی) که به خاطر دغدغه های گرافیکی که دارید خودتان اصرار بر پررنگ کردن کلاژ در این اثر داریدو معتقدم طراحی پوستر و که در اینجا اتفاق افتاده سوای از هنر عکاسی است و ولو اینکه عکاس چیدمان خوبی هم انجام دهد به شکلی که شما انجام دادید این در مقام عکاسی او قابل نقد و تحسین نیست که در جایگاه دید گرافیکی و طراحی به عنوان یک ویژگی اضافه بر سازمان برای او مورد توجه خواهد بود.
اما کوتاه اینکه به نظرم کنتراست کار نقطه قوت آن است و نور هم به خوبی در خدمت پیام گرفته شده.
اما از بعد عناصر بصری کلاژ مثل برخی از دوستان اصلا با اثر انگشت برر روی زمینه روشن موافق نیستم و اون رو در گوشه های تیره پایین بیشتر میپسندم و کافی میدانم.
به جای آن نور روشنایی مرکز عکس میتوانست بیشتر کمک کند.
سوختگی سمت راست بالا گرچه اگر نبود جای خالی آن احساس میشد اما مزاحم است در عین حال بالای کار خوب از آب در آمده.
ترکیب رنگی کار گرم و جذاب و امیدبخش است.
بحث مفصلی است و من احساس میکنم برای این کامنت زیاد و اگر در جایی بخوبی منظورم رو نرسوندم به خاطر همین نگرانی از محدودیت است.
+3

"۰۰:۵۷ ۱۷ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | وهب رامزی (1921)

سلام آقا محمد

... من به شخصه نوع نظر گذاری و نظر دادن شما را در کامنتهای محدودی که بر روی آثار ارسال کرده بودین را پیگیری میکردم، حقیقتا به این نکته اعتراف درونی داشتم و الان برونی مطرح میکنم، نقد هنری کار سخت دشواریست، مساله ای که هیپ وقت من ندیدم در مورد آثار تجسمی به خوبی نقاد از عهده ان برآید، البته بودند و هستند تک و توک انسانهایی که تلاش هایی در این حوزه انجام دادند اما نقد جدی هنرهای تجسمی هیچ وقت تبدیل به جریان اثرگذار بر روند حرکتی این حوزه نشد. این مقدمه برای این بود که بگویم اگر جدی دنبال کنید نوید ظهور یه نقاد جدی هنری را باید به خودمان تبریک بگوئیم.
ویژگیهای نگاه شما زیاد بود من فقط یک نکته را عرض میکنم، قدرت تفکیک بین سلیقه شخصی و اصل نگاه به یک اثر.
براتون آرزوی بهترینها رو دارم
بامهر
"۰۹:۰۸ ۱۹ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمدرضا گودرزی (14253)

وهب عزيز
فكر كنم اينكار را سعي كردم باهاش ارتباطي برقرار كنم اما نتوانستم!
شايد بخاطر ديدگاه گرافيكي كار است و يا ايده آشكار آن.
اما از لحاظ تكنيك و پيراسته بودن قابل تقدير است.

پايدار باشي

محروم از امتياز
+1
"۲۳:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

یا سلام خدمت وهب عزیز
ثبت ار لحاطظ مفهومی خیلی پسندیدم
تکنک وادیت جالبی هم داره
کنتراست می تونست بالاتر باشه
به (سرخابی) از سری موج نو سری بزنید
موفق باشید
ارادتمند...
"۱۹:۳۶ ۲۳ بهمن ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | محسن رشیدی (7843)

درود

در نوبه ی اول ادیت حرفه ای شما به چشم می آید
رسیدن به نوعی تم رنگی خاص که در راستای مفهوم است
جوانه ی قلم شما نیازی به تشریح و تفسیر ندارد
به اندازه ی کافی گویا هست ...


ارادتمند شما م ح س ن