گالری تصاویر "ادریس عباسی"

         
عکس
نام :   Kiss Of Darkness (امتیاز : 27)
عکاس :   ادریس عباسی (امتیاز : 12575)
نوع دوربین :   Sony
مدل دوربین :   Sony DSC-T10
دیافراگم :   F3.5
شاتر :   1/30 ثانیه
نظرات :   199
بازدیدها :   6361
تاریخ ارسال :   ۲۱ تير ۱۳۸۷
علاقه‌مندی‌ها :   2
دسته‌بندی سايت :   احساسات انسانی , تأتر
توضیحات عکاس
در روشنایی قدم نهادیم و با امید به رسیدن به قله ها پیش رفتیم! در نادانی با برخی ها شریک شدیم و حال با بی خبر از گمراهی! آرام آرام همسو با آنها شدیم! تنها راهش . . . . . . . . . . . . تقدیم به یلدا که قریب به 20 ساعت است دیگر در بین جمع ما نیست!

"۰۱:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (3) | رسول احدی (1979)

مرسی ادریس
مدیران این گالری استعداد بسیاری برای از دست دادن عکاسای خوب دارن و این اعتبار گالری رو زیر سوال می بره...
"۰۱:۱۴ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | حمیدرضا نباتی (3303)

این ارسال شما با ارسالهای قبلی تمایز خاصی را نشان میدهد گرچه زیباست و هنرمندانه ...
در مورد نبودن یلدا در جمع ما نگرانم کردی ... منظورت غیبت در سایت است یا خدای ناکرده ... لطفاً توضیح کاملتری بدهید .
ممنون و موفق باشید

"۰۱:۱۴ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

سایت!
"۰۱:۳۶ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد بواناتی (45)

سلام آقای عباسی عکس قشنگی است. به نظر من اگه شاتر پایین تر و ایزو بالا می رفت (400)بهتر می شد.
"۰۱:۳۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | داریوش دوراندیش (1976)

کار زیبایی رو ثبت کردید / تضاد شدید رنگها در بک تیره بسیار زیباست و به عکستون قدرت زیادی بخشیده .
موفق باشی .
"۰۱:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (3) | ثارالله همتائی (358)

عnullضو محترم گالری سایت عکاسی سلام

مشکل تکمیل پروفایل رفع شده است خواهشمند است در اسرع وقت با مطالعه متن زیر پروفایل خود را تکمیل کنید. با تشکر

قبل از ادامه فعالیت در سایت عکاسی لطفا به نکات زیر توجه کنید:

1- از این پس فعالیت در سایت عکاسی فقط با هویت .............واقعی7112232323

در صورت بروز مشکل روزهای شنبه تا 5 شنبه از ساعت 10 تا 16 با دفتر سایت عکاسی به شماره 88325068 تماس بگیرید.



من عکاس خوبی ظاهرا برای سایت نبودم < هر 4 و5 تا عکسی یه بار یهم میگفتند سایت رو اشتباه اومدم ولی اگه موندم دلیلش اینبود که 1 عکاسی رو دوست داشتم و دارم و خواهم داشت و 2 کسانی - رفقایی یا هرچی - بودند که نظری و انتقادی و یه کاری میکردند به هر حال ....
میویگند :

defeat your enemies with success

shame and shame

"۰۱:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | افشین قشقایی (1508)

سلام آقای همتائی: شاید بد نباشه بعضی مواقع کمی و کاستی ها عنوان بشه. و در این خصوص(صحبت های شما) من جزو مدیریت این سایت نیستم که تصمیم گیرنده باشم. ولی حداقل بابت 3 امتیازتان که تایید محکم بر عکس ادریس عزیز است توضیحی میدادید. تا برای منه نوعی که در حال یادگیری هستم بار آموزشی بهمراه داشته باشد. حالا نیاز نیست کار یک نقاد خوب را انجام داد همین که از احساسی که نسبت به یک عکس دارید نکاتی را اشاره کنید باور بفرمایید میتواند کارساز باشد. پاینده باشید
"۱۱:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | پریسا صالحی (1212)

سلام آقای عباسی كاری متفاوت از كارهای دیگرتون ارائه كردین . انتظار هر اسمی داشتم زیر این عكس به جز شما.
تفكیك رنگی به روی لباس قرمز مناسب نیست. مخصوصا در قسمت زیر سایه. نقطه نقطه شده. مثل این هستش كه به روش فیلتر اعمال شده.
موفق باشید

نمی دونم چرا خانم یلدا رفتن ولی امید دارم باز گزدند . هر روز شاهد از دست دادن بیشتر دوستان و عكاسان با تجربه هستیم .
"۱۲:۰۲ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | سیدحسن فقهی (377)

سلام
برداشت قشنگی شده. من هم از رنگ بندی و تضادها خوشم اومد. بقیه چیزای فنی هم كه رعایت شده و منظورتون بوده سرم نمیشه.
ممنون كه به من سر می زنید و راهنمایی میكنید.
شاد باشید
"۱۴:۳۸ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (4) | امتیاز (2) | محمدرضا گودرزی (14253)

ظاهرا از همان نمایش است که ایشان هم چند تایی شات زده بودند؟
بیشتر شبیه نجواست تا بوسیدن؟
دوست داشتم برش سمت چپ کادر بر صورت سوژه را از وسط قطع می کرد؟
کنترل نور در نواحیی کامل نیست که با توجه به امکانات دیجیتال قابل اغماض است
+2
"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (-2) | رضا رحمتی (4839)

جناب عباسی سلام
دارای اشكالات تكنیكی جدی و بدیهی است. به عنوان یک عکس بسیار مشکل دارد. موضوع ندارد و اجرای ناکارآمدی دارد. مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.

"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-6) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

خیلی خیلی ممنونم از این لطفی که در حق من کردید و یادآوری کردید که برداشت دارای مشکلات جدی و بدیهی است و ایرادات برداشت رو به من گوشزد کردید!

جناب رحمتی واقعاً این رفتار بچه گانه از شما برای من تعجب آور و تاسف آوره! اگر یکی با 15 سال سن این رفتار رو میکرد تا این حد متعجب نمیشدم! اما شما هم مثل اینکه ...

خوشحال شدم کامنتتون رو دیدم!

"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (4839)

البته از قبل هم ظرفیت شما را میدانستم . پس آنهمه شعار کجا رفت !! رفتار کودکانه بیشتر با این جوابیه ای که نوشتید مناسب شماست که به این سرعت برآشفتید . اگر امتیاز میخواهید بفرمایید من توصیه میکنم همه دوستان به شما سه امتیاز بدهند اما اگر نقد میخواهید چرا برمی آشوبید ؟

"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-5) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

جناب رحمتی شما خودتون میدونید مشکلتون از کجاست! پس خودتون رو به اون راه نزنید و اگر در برداشت یاسر ادعای مرد بودن در نقد رو دارید خیلی ممنون که برداشت من رو نقد کردید!
ضمناً برآشفته شدن اینست مانند آن برداشت که من به شمات منفی دادم و بابت هر دو کامنت امتیاز منفی گرفتم و نه اینکه من با روی باز به شما پاسخ دادم!
چون اصلاً نه امتیاز شما و نه کامنت شما برای من مهم است!
این کامنت بیشتر برای من حکم جوک رو داشت! باعث خنده ام شد!
ممنون.

"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (4839)

بازم که عصبانی شدی ؟ بابا امتیاز اینقدرها هم مهم نیست که فشارخونت بره بالا . سلامتی مهم ترین چیزه

"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

خوشحالم که خودتون رو زدید به اون راه!
بازم برای شما خوبه که سنی ازتون گذشته اینطور فشار به خودتون نیارید! من که هنوز مشکلی از این بابت نخواهم داشت!
خنده دلیل بر شاد بودن است و نه عصبانیت! ;)
ممنون که من رو میخندونید!
لطف میکنید شما!

"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (4839)

ادریس جان خوشحالم که میبینم افسردگیت کاملاً خوب شده و میتونی بخندی . امیدوارم دیگه هیچوقت اونجوری نشی

"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

(:

"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (4839)

-) راستی ادریس جان اونی که این دفعه آخری که حالت خیلی بد بود بهت خیلی کمک کرد تو هم عکس اون گوسفده رو بهش تقدیم کردی کی بود ؟

"۱۷:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

آقا رحمتی:

خیلی دوست دارید بدونید؟

سال تولد شما احتمالاً باید مال 8-7 سال پیش باشه!
تاسف آوره این با این همه ادعای شما در فن عکاسی هنوز پی گیر این مسئله هستید!

باشه شما راست میگید و آفرین به شما که همه چیز رو کشف میکنید! جایزه مال شماست!

بازهم ممنونم از اینکه خنده رو به لبان من میاورید!
خوشحالم میکنید با کامنتهای خنده دارتون!
مرسی!
"۱۹:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | سید محمد هاشمی اوریمی (594)

با سلام خدمت آقای عباسی.من قبل اینكه در سایت عضو بشم همیشه عكس های شما رو میدیدم و لذت میبردم.این امتیاز و نه به خاطر این عكس بلكه به خاطر تمام عكس های قبلیتون میدم كه ازشون لذت بردم.همیشه دوست داشتم نظر شما رو نسبت به عكس هام بدونم.جسارت بنده رو میبخشید.مرسی
"۲۰:۱۰ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | کاوه قبادی (131)

بحث بر سر عکاسی است و یا حضور و یا عدم حضور یک و یا چند نفر؟

از نظر دید عکاسانه کار شما ( منظور همین کار ) چیز خاصی برای ارائه ندارد!

"۲۰:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود مقدّس (337)

سلام دوستان
امروز میخوام 2 تا عکس پر سر و صدا رو معرفی کنم : بوسیدن
دوستان سایت
-------------------------------------------------------------
جدیدا همه دارن از بحث عکاسی دور میشن و به حاشیه پراکنی روی میارن (جدا واسه چی؟!)
-------------------------------------------------------------
رنگهای خوبی داره
کادرش یه جوریه
کمی نویز داره
حالت سوژه جالبه
--------- ؟!؟ -----------
"۲۱:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (4) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4431)

سلام دوستان
امروز میخوام 2 تا عکس پر سر و صدا رو معرفی کنم : بوسیدن
دوستان سایت
-------------------------------------------------------------
جدیدا همه دارن از بحث عکاسی دور میشن و به حاشیه پراکنی روی میارن (جدا واسه چی؟!)

--------- ؟!؟ -----------

و علیکم السلام.
جناب مقدس گرامی، شما که خودتان هم آب به آسیاب «حاشیه» میزیزید! :)

"۲۱:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | مسعود مقدّس (337)

سلام شهرام جان و ادریس عزیز
شرمنده دوستان
دیگه واقعا جوش آوردم ، دیدم همش دوستان دارن با هم دعوا میکنن ، اصلا فضای سایت به هم خورده .
به نظرم برای این جور حرفها باید در قسمت فروم سایت یه تاپیک بزنن که هرکی مشکلی با کسی داره همونجا با هم حل کنن.
من یک بار وارد حاشیه شدم از سایت فوتو اخراجم کردن اونم بعد از سال و اندی سابقه.
---------------------------------------------
باز هم از تمام دوستان طلب بخشش می کنم.(اصلا دیگه نظر اینطوری نمیزارم چون واسم امتیاز منفی میاره،بماند که من از دست دوستان اصلا دلخور نمیشم)

"۲۱:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

مسعود عزیز:

اگر برداشتی رو حس میکنی تنش زا است پس چرا اون رو تبلیغ میکنی؟
اعتراض من به این مورد بود!

"۲۱:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | مسعود مقدّس (337)

خجل زده شدم ادریس جان
بنده رو عفو کنید
شرمندت شدم (بچگی کردم ببخشید)
باز هم از همه عذر میخوام
"۲۱:۴۲ ۲۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4431)

اصلا دیگه نظر اینطوری نمیزارم چون واسم امتیاز منفی میاره،بماند که من از دست دوستان اصلا دلخور نمیشم
:)
"۰۱:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | وحید شاهوند (2018)

سلام
خسته نباشید
به نظر من امتیازی که این عکس گرفته رو حساب عکاس و سابقه کاریشه، با آقای کاوه قبادی کاملا موافقم که این عکس هیچی نداره، اگه از این نوع عکسها تو سایت فوتو دات نت بذاریم که کلا تحریم میشیم، اینجا یا لنز و دوربین امتیاز میگریه یا اسم عکاس همین.


"۰۴:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4431)

اینجا یا لنز و دوربین امتیاز میگریه یا اسم عکاس همین.

جناب شاهسوند عزیز، با فرض صحت حکم کلی صادره ی فوق، امتیازات جنابعالی، به کدام طریق حاصل آمده است؟ به طریق اولی، یعنی لنز و دوربین، ویا، به طریق اخری، و بواسطه ی نام جنابعالی؟
بنده، بر این باورم که حکم مزبور، صادق نبوده، طرق دیگری نیز موجود است، اینطور فکر نمی کنید؟

این عکس هیچی نداره
ممکن است از گالری عکسهای خودتان، و یا دوست عزیزمان، جناب قبادی، چند نمونه عکسهایی که «هیچی» داشته باشند، جهت تنویر افکار، نشان دهید؟

"۰۴:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | وحید شاهوند (2018)

جناب نصیر
من خودم عکاس گل و بلبل نیستم چون اینجور عکسها فقط و فقط کار دوربین و لنز میباشد.
باید یه فرقی بین دوربین 5میلیونی با یه کامپکت 200 تومنی باشه نه؟؟
هستن کسایی که 5 میلیون تومن هزینه میکنن یه لنز میخرن و باهاش عکس میگیرن همه هم میگن به به چه عکسی آفرین 3+.

راجع به آقای قبادی باید بگم که یه سری به فروم سایت بزنید منوجه میشید که آقای قبادی از منو شما بیشتر فعال هستن. شاید از ایشون عکس نبینید در سایت ولی حرفی که برای عکس میزنند کاملا درست و بجاست.

"۰۴:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

الان این بحث شما چه ربطی به برداشت داره؟
چه ربطی به موضوع اشاره شده داره؟
یکی به نعل میزنید و یکی به میخ؟
الان مشکل از دوربین من که کامپکته یا دوربین بقیه که میلیونی هست؟

اینجا گالری است و نه فروم! (محض اطلاع) و گرنه جناب قبادی معرف حضور هستند با اون تهمت بزرگی که به خانم ابوالقاسمی سر اون برداشت فیلتر و سایه قلبی شکل زده اند!
"۰۷:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (-2) | زهرا اقتدارزاده (-2)

به نظر من امتیازی که این عکس گرفته رو حساب عکاس و سابقه کاریشه، با آقای کاوه قبادی کاملا موافقم که این عکس هیچی نداره، اگه از این نوع عکسها تو سایت فوتو دات نت بذاریم که کلا تحریم میشیم، اینجا یا لنز و دوربین امتیاز میگریه یا اسم عکاس همین.
البته دوستان هم هستند که کمک میکنن
2-: دارای اشكالات تكنیكی جدی و بدیهی است. به عنوان یک عکس بسیار مشکل دارد. موضوع ندارد و اجرای ناکارآمدی دارد. مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.

"۰۷:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

آفرین به دوستان! بازهم با کمک دوستان!
اگر تنها یکی از دوستان من امتیازی در این عکس به من میداد که دیگر من واقعاً خوشحال میشدم!

"۰۷:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

خانم یا آقای اقتدارزاده:
نظرات ارسالی شما را در پروفایلتان مطالعه کردم
که در تمامی آنها بر این موضوع تاکید داشته اید که تازه کار هستید و از عکاسی چیز زیادی نمیدانید و از بقه عکاسان طلب کمک می کردید حالا چه شده که چنین با قطعیت ایراد فنی و تکنیکی از تصویر ارسالی آقای عباسی می گیرید معلومه که شاگرد خیلی زرنگ مدسه هستید و خیلی زود پیشرفت کردید
ولی اگر شما متولد نیمه اول سال 1367 چرا در کلاس اول دبیرستان درس می خوانید الان باید سال اول دانشگاه باشید...
با توجه به توضیحات بالا من به هویت اصلی شما مشکوکم و به نظرم یوزر شما یک یوزر جعلی است...
"۰۸:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (3) | سیاوش عباسی (95)

با سلم خدمت دوست گرامی آقای عباسی همیشه از تماشای عكس های شما لذت می برم اما هیچوقت این اجازه رو به ودم نمیدم كه براتون نظر ارسال كنم آخه عكس های شما كجا و عكس های ما كجا ؟ میتونم بگم عالیه فقط همین......
"۰۹:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

سلام آقایان عباسی
خوشم میاد که آقا سیاوش بعد از 4 ماه و یک روز عضویت و عکس فرستادن
خوب موقعی هوس نظر دادن کردن و اولین نظرشون رو بعد از مدتها به هم فامیل خودشون دادن
البته قبل از اون چهار نظر داده بودن که 3 تاش به عکسهای خودشون و توضیح در مورد عکسهای خودشون بوده و یک مورد هم مربوط به یک عکسی بوده که 6 ماه قبل ارسال شده بوده (قبل از عضویت)
البته دوستان برای پی بردن به این چیزایی که میگم میتونن به پروفایل آقای سیاوش برن و نظرات ارسالی ایشون رو ببینن
حالا سیاوش ادریس هست یا ادریس سیاوش هست
بررسی و قضاوت با خودتون
امدیوارم این باند بازیها هرچه زودتر تموم بشه و برای رفع این مشکل اقدام بشه

"۰۹:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

حالا من نمیدونم این هم فامیل ما این وسط از کجا پیداش شده ولی آخر دختر کوچولو یکی وقتی بخواد یوزر متفاوت داشته باشه نمیاد هم فامیل خودش بزاره اونم به این تابلویی!

اول فکر کن و بعد نظر بده! تابستون تازه شروع شده!
"۰۹:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

قابل توجه دوستان سایت
آقایی که خودش رو بزرگ داره(البته از لحاظ امتیاز فقط بزرگ) با عکس دیگران به اینجا رسیده
الان داشتم توی گالری خانم ذبیحی گشت و گذار میکردم که متوجه آدرس وب سایت ایشون شدم و وقتی به اونجا رجوع کردم دیدم این عکسی که آقای ادریس خانداره پزش رو میده و به حساب خودش تقدیم به یلدا خانم کرده مربوط به خود خانم ذبیحی است
که البته آقای عباسی این قضیه رو پنهان کرده
به چه دلیلی نمیدانم؟
البته هرچند با امتیازهای این عکس سرقتی مقداری آقابزرگمون(ادریس) بزرگتر شده
امیدوارم اینقدر زیادی رشد نکنید که شاخ و برگ(سیاوش) دربیارین
.
.
نکته:
البته یادمه چند روز پیش عکسی از آقای حسن زاده هم روی صفحه اول اومد و مدیریت سایت به خوبی عمل کردن و چون سرقت هنری شده بود عکس ایشون رو حذف کردن
اما آقای عباسی چطور تونستن بدون اجازه و بدون ذکر کردن نمیدونم؟
امیدوارم مدیریت سایت در اینجا هم عملکرد هوشمندانه و به موفع خودشون رو نشون بدن
موفق باشید
"۰۹:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

راستی یادم رفت آدرس وب سایت خانم ذبیحی رو بدم:
http://www.yaldabox.com

"۰۹:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

کاش یک ایمیل میزدید به خانم ذبیحی و سئوال میپرسیدید و بعد ادعای سرقتی بودن میکردید!
ضمناً چک کردن رابطه 2 تا یوزر برای مدیریت کاری نداره و بهتر که این کار انجام بشه!

دفعه دوم! کلاسهای تابستونی شروع شده خانم کوچولو!

"۰۹:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

جناب عباسی من که از رابطه ایمیلهای پنهانی شما و خانم ذبیحی که خبرندارم و همینطور دوستان
میخواستید در توضیحات این عکس ذکر کنید که با ایشون هماهنگ شده
و قصد نون قرض دادن به همدیگه رو دارید
در مورد کلاسهای تابستونی هم فکر میکنم، باز کردن مچ شما از کلاسهای تابستونی خیلی بامزه تر و خنده دارتر باشه

"۰۹:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

دختر جان:
ایمیل پنهانی چه ربطی داره!
اول فکر کن! حرفت رو یکبار با بزرگترت مطرح کن و بعد اینجا تایپ کن! هماهنگی چی؟ اگر برای شما خیلی مهمه میتونید خودتون سئوال کنید!
ضمناً نون قرض دادن یعنی امتیاز واهی دادن!
یک نفر که از سایت حذف شده باشه چه امتیاز مثبتی میتونه برای من داشته باشه؟

دفعه سوم! کلاسهای تابستونی آغاز شده و شما هم الان باید بری کلاسهای فوق برنامه که بدرد آینده ات برای درسهای سال بعدی بخوره!
(:

"۰۹:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

باشه پسر جان از این به بعد حرفامو اول اینجا تایپ میکنم بعد شما بخون و اصلاحش کنید که تو تابستون بیکار نباشید
-
نون قرض دادن رو هم خوشم میاد که خوب معنیش رو میفهمید و راهش رو هم خوب بلدین
یک نفر که از سایت حذف شده باشه چه امتیاز مثبتی میتونه برای من داشته باشه؟
نفعش اینه که شما با عکسهای بقیه به امتیازاتون اضافه میکنید و به هدف خودتون یعنی بزرگ شدن میرسید تا مثل ماها کوچولو نمونید
برای کلاسهای تابستون من شما غصه نخور اگه بشه یه وبسایت خوب پیدا میکنم تا عکسهای اونجا رو به اسم خودم تو این سایت بفرستم

"۰۹:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

دختر کوچولو :

کسی که بهت داره خط میده یک مقدار اشتباه داره میکنه! چرا بقیه رو جلو میفرسته! (شاید مشکلی باشه)

شما اول به درسها و کلاسهای تابستونیت برس و بعد میتونی در مورد کارهای فوق برنامه اونهم با مشورت بزرگترهات فکر کنی!

اگر حرف منطقی دارید من گوش میکنم وگرنه بالا رفتن از درخت امتیاز هیچ نفعی برات نداره!
چیه مشکل امتیازه؟
بیا یوزر و پسوردم رو با شما عوض میکنم!
حل میشه؟ کس دیگری نیست؟

4 تا عکس بفرست تا بتونیم در مورد فکر کنیم!
با حرف به هیج جا نمیرسی!
اگر این برداشت از نظر شما سرقتی است!

برای دفعه سوم:
با همون کسی که فکر میکنی صاحب برداشت است مشورتی بکن و بعد صحبتت رو اینجا منتقل کن!
چرا گوش به حرف نمیکنی تو!
"۰۹:۵۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (-3) | صدف اسماعیلی (83)

با سلام
ثبت خوبی شده
اما با توجه به توضیحاتی که خانم اقتداری دادن و من هم این عکس رو در اون سایت دیدم
با توجه به قوانین سایت
امتیاز منفی رو به این عکس میدم
-3

"۰۹:۵۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

شما هم میتونید به پاسخ بالا مراجعه کنید!
"۱۰:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فرشید بری (79)

با سلام
عكس زیاد جالبی و زیبایی نیست
در ضمن بنا به توصیه شما گالری عكس خانم حسین زاده بخش موبایل رو نگاه كردم.
آنقدر زیبا نبود كه شما این قدر خودتونو كشتین

"۱۰:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

جناب بری:
آخه اینقدر کیفیت کارهاتون شبیه به هم بود من شوکه شده بودم!
کیفیت کارهای شما واقعاً قابل قیاس با کارهای خانم حسین زاده نیست چون کارهای شما واقعاً تک است!
موفق باشی
"۱۰:۲۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (-1) | محسن اكبری (-3)

با سلام
مقدار زیادی نویز در کار دیده میشه
کادر از سمت چپ زود کراپ شده
نور در قسمتهای زیادی از عکس اور شده
پارپنس بیشتر پیشنهاد میشه
"۱۰:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

خوب دوستان شخص دیگری نمونده که تا حالا توی سایت فعالیتی نداشته باشه والان یکهو پیداش بشه؟

معنی واقعی شاخ و برگ رو هم متوجه شدیم!

ممنونم از همه دوستانی که تا الان تعداد کارهاشون شاید به 10 عدد هم نرسیده باشه!
"۱۱:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

بابا بزرگ:
احتیاجی به خط دادن نداره من که خط خودم رو میرم
شما هم تو خط خودت برو وارد خط یلدا ذبیحی شدن برات خطر داره مثل الان
ضمنا من اتفاقا به درسام رسیدم برا همین هست که الان بیکار شدم یه سری به عکسای شما انداختم اگه بیکار نمیبودم مطمئن باش نمیومدم.
در مورد منطق هم معلومه حرفای کی منطقی هست
البته به نظر میرسه شما با منطق همچین میونه خوبی نداری!
خوب لازم نیست جواب منو بدی (مجبورت که نکردم بابابزرگ)میتونی به عکس ارسال کردن ادامه بدی
پیشنهاد یوزر پسورد هم باشه بهش فکر میکنم
حالا تا ببینم چی میشه اگه برام زیاد افت نداشته باشه یوزر پسورد شما رو میگیرم
در مورد درخت امتیازات هم مشخصه کی امتیازاتش درختی هست
راستی برا تابستون اگه کلاس جالب تر و بامزه تری از مچ گیری سارقای هنری داری برام بگو ممنون میشم

"۱۱:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

کوچولو:

شما هنوز به اون سنی نرسیدی که بخوای به من خط بدی و یا راه رو نشون بدی شما هنوز یکی باید کمکت کنه! (با بزرگترهات مشورت کن)
برای بار دوم:
4 تا عکس بفرست تا بتونیم بفهمیم چی در چنته داری! وگرنه اینجا جای چت کردن نیست! یاهو مسنجر رو نصب و کن و توی چت روم ها بگرد! اونجا جای خوبی برای وقت گذرونی هست!

کلاسهای فوق برنامه درسی هم زیاد هست! به نیازمندیهای روزنامه سر بزن!

شما هر وقت به مدت یکماه توی سایت دائم حضور داشتی بعد در مورد کسب امتیاز و راه های اون میتونی نظر بدی وگرنه هنوز به اون مرتبه نرسیدی.

خوش باشید با افکار خنده دارتون!
تاحالا هیچ برداشتی با این همه کامنت برای من خنده دار نبوده!
ممنون که باعث خنده من شدید!
(:

- آقای اقبالی سلام عرض میکنم! شما هم بفرمائید اگر مشکلی نیست!
(:
"۱۱:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

پیرمرد:
اوه یادم نبود که امتیازم باید حتما به 12 هزار و خورده ای برسه تا بتونم مثل شما نظر بدم امتیازات من 7 تا بیشتر نیست و مطمئنا چندین کیلو از امتیازت شما کمتر
.
در مورد عکس هم چشم آرشیوم تکمیل شد حتما شروع به ارسال عکسهام میکنم
.
ضمنا کسی که اشتیاق یه چت کردن داره و از بحث اصلی دور میشه شمایید که هنوز جواب من رو ندادید در مورد سرقت هنری
اگر از خانم ذبیحی اجازه گرفتید که باید نقل میکردین
اما اگر عکس از خودتان هست که در گالری خانم ذبیحی چه میکند؟
و امروز هم که درخت امتیازت شما با عکس خانم ذبیحی رشد کرده
و خوشم میاد که تونستم امروز شما رو بخندونم و از احوال مشوشتون یکم دور بشید (به نقل از توضیحات بابابزرگ در پروفایل خودش)


"۱۱:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

کوچولو:

کاش در مدرسه یکم روی رفتارهای اجتماعی کودکان کار میکردند! اینا از آثار آموزشو شرورش نادرست است! مشکلی نیست!

پس هر وقت آرشیو جهانیتون تکمیل شدم میتونید ادعای فضل کنید!

در مورد شک بسیار قوی شما در مورد سرقت برای دفعه چهارم:
شما هیچ وقت شکا واهی نداشته باش اول مطمئن بشو از چیزی که بتونی اثباتش کنی و بعد بیا اینجا برای من نظر بده!
گفتم در مورد برداشت با خانم ذبیحی صحبت کن و بعد بیا اینجا اعلام سرقتی بودن آثار هنری رو بکن! آفرین دختر خوب!

من مدتها بود دنبال کسی میگشتم که بتونه من رو بخندونه و خشوحالم که ییهو شما پیداتون شد!
(:

"۱۱:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

اموزشو شرورش = آموزش و پرورش!
"۱۲:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (2) | امیرمحمد مهدیزاده سراج (473)

باسلا م ادریس عزیز :
ای کاش جهت نوردهی از پایین به بالا بود چون میکاپ سوژه ها مشخص تر می شدو دوست داشتم کلاه سوژه ی سمت چپ کاملا دیده میشد. پاسپارتو بسیار مناسب شده و دیگر چیزی نمی بینم .
------------------------------------------
در مورد بحث های پیش آمده در گالری واقعا متاسفم! وامیدوارم بیش از این به این مساله دامن زده نشه و این رو قبلا هم پای عکس یکی از دوستان نوشته بودم : اینجا یک ژوژمان بزرگه همه عکسهای همدیگر رو تقد می کنند واگر کسی عکسمون رو نقد کرد نباید ناراحت باشیم و من مطمئنم که برای امتیاز بیشتر چیز خاصی به آدم تعلق نمی گیره پس دلیلی نداره از هم ناراحت باشیم
خانم اقتدازراده به شما پیشنهاد می کنم حرمت بزرگترتون رو نگهدارید و...!
-----------------------------------------
+2!
موفق باشی!
"۱۲:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

واقعا پیشنهاد خوبی هست که روی رفتار کودکان کار بیشتری بشه
چون وقتی بزرگ شدن جزو سارقین هنری نشن
ضمنا آرشیو من در حد جهانی و ملی و .... هم که نباشه افتخار این رو میکنم که عکسهای خودم که هستن
حتی اگه مشکلات عکسهام از نقاط قوتش بیشتر باشه باز هم برام افتخار هست که در مورد عکسهای خود کسی میاد و نقد میکنه و آگاه میشم
نه با عکسهای دیگران رشد کنم و درخت امتیازاتم رشد کنه
راستی یه خواهش میشه از شما خواهش کنم عکس خودتون رو در حال خنده برای من آپلود کنید؟
البته تصورش هم برای من جالبه
(یه بابابزرگ با احوالات مشوش که به زور میخنده)
ضمنا برای چندمین بار از جواب این سوال فرار کردین
اگر از خانم ذبیحی اجازه گرفتید که باید نقل میکردین
اما اگر عکس از خودتان هست که در گالری خانم ذبیحی چه میکند؟

"۱۲:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

سرکار خانم اقتدار زاده : (کوچولو)

برای چندمین بار تکرار میکنم (بیچاره اون معلم هاتون) در برداشت اگر شکی دارید که چرا اونجاست از خانم ذبیحی سئوال کنید و نه از من!
مفهوم است یا بیشتر توضیح بدم؟
هر چند شاید به دلیل اقتضای سن قابل هضم نباشه! هر چند سعی کردم زیر دیپلم صحبت کرده باشم تا قابلیت درک داشته باشه!

دختر جان!
سعی کن 4 تا عکس ارسال کنی تا بشه در مورد عقاید و افکارت نظر داد! در غیر این صورت یک بحث بچگانه با یک کودک الکی داره طول میکشه!

بازم که از درخت امتیاز بالا رفتی؟
چرا این امتیاز تبدیل به یک عقده درونی برای کودکان در این سن باید بشه؟ ریشه رو باید در جای دیگری جستجو کرد!
"۱۲:۴۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | فرشید شکرچیان (2969)

سلام ادریس به نظر من این عکس بیشتر ارزش مفهومی میتونه داشته باشه تا ارزش بصری ، شاید اگه کمی از دیدگاه خودت نسبت به عکس توضیح بیشتری میدادی درکش ساده تر میشد ،اما اینجوری من نتونستم رابطه ای بر قرار کنم ، ولی از اونجایی که میدونم همیشه با ایده ای خلاقانه عکس هاتو میگیری پشت این عکس هم ایده ای وجود داره ..موفق باشی.

"۱۲:۴۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

جناب شکرچیان متاسفانه این از سری عکسهای جناب عباسی نیست تا بتونن در مورد اون توضیح خاصی بدن.
.
برای توضیحات بیشتر میتونید سری به کامتهای بالا بزنید و مرور کنید

"۱۲:۴۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

خانم کوچولو :

کاش اسباب بازی های بهتری برای رده سنی شما میزاشتن تا با دگمه های وب پیج زیاد ور نری!

قبلاً یکی دیگر هم سن و سالهای شما بود ولی به دلیل بازی بیجا با دکمه امتیاز منفی برای همه اخراج شد!
محض اطلاع! (باز بگو من راهم رو بلدم! با بزرگتر پای سیستم بشین)

"۱۲:۴۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | فرشید شکرچیان (2969)

سلام خانم اقتدارزاده ، من کامنتهای شما رو مطالعه کردم ، به نظر من کاملا واضحه که عکاس این عکس ادریس عباسیه ..موفق باشی.
"۱۲:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | امیرمحمد مهدیزاده سراج (473)

:D
"۱۳:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | احمد پیروز (586)

با سلام.باور کنید از خندا دل درد شدیدی گرفتم.این کارها رو نکنید تو رو خدا.به فکر سلامتی مردم هم باشید.
بعضی از رفتار ها و صحبت ها واقعا خنده دار بود.البته عادیه.هر کس باید بنا به اقتضای سنش صحبت کنه.اگه اینجوری نباشه عجیبه.من در گذشته این جور صحبت ها رو از گروه سنی همزه(زیر الف)شنیده بودم.اوضاع سایت خیلی به هم ریخته شده.طوری که دیگه کسایی اظهار نظر می کنن که از سایت کلا خاله زنک بازی یاد گرفتن.هرچی امتیاز مثبت ومنفی دارن هم از نظرات بی ارزششونه.
آقای سراج.از شما دیگه انتظار نداشتم.چه انتظاراتی از گروه سنی همزه دارید ها!.احترام؟عجیبه.
و یه چیزی رو به همه کسایی میگم که سپاه سپاه میان کامنت میدن و پشت هم هستن:
میخواین بگم دلیل این رفتارتون چیه؟آخه عزیزان اگه بگم که دیگه روتون نمیشه وارد پروفایلتون بشید.خیلی مایلم بگم.حاضرم برای گفتنش عضویتم رو از دست بدم.اما حیف که آدرس منزلم رو وارد کردم.می ترسم علاو ه بر حذف شدم ببرنم زندان.به جرم حرف+18 زدن.از گروه های سنی همزه سایت که الان حاضر هستن میخوام که برن از بابا مامانشون اجازه بگیرن که حرف بد بشنون بعد بیان اینجا بگن تا من نگفته ها رو بگم.
منتظر امتیاز های منفی هستم.
"۱۳:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

با سلام جناب پیروز
از آدم بزرگهایی مثل شما واقعا تعجبه و جای تاسف
نظر دادین و نمیدانید به چه بابت +3 امتیاز میدهید به عکسی که مربوط به این آقا نیست
متاسفم
امیدوارم به اشتباهتان پی ببرید
البته مطمئنم که تمامی کامنتها را نخوانده اید و نمیدانید که مسئله سر چیست

"۱۳:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

خانم کوچولو:

یعنی دیگه واقعاً اینقدر شناخت برداشتهای یلدا با برداشتهای من نوعی سخت شده؟ برداشتهای یلدا کادرهای خاص داشت که حتی بدون امضا هم قابلیت شناخته شدن رو داشت! ولی حالا شما چی رو با چی مقایسه میکنی؟

کادرهای خاص و ترکیب بندی های خاص شخصیت ها و رنگها از مشخصات اون بود نه یک سوژه تاتری که همه میتونند برداشت داشته باشند با یک کراپ خاص فقط!
(وقتی میگم کودک هستی باز ناراحت میشی)

ضمناً در صورت رفع ابهام از سرقتی نبودن برداشت اون وقت شما چه عکس العملی خواهید داشت؟ به همراه دوستانتان؟

دلیل سرقتی بودن برداشت تنها بودن این عکس در فوتوبلاگ یلداست؟ هر گردی گردو نیست خانم کوچک!

"۱۳:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

خانم همزه.از اون خدایی که شما شاید بهش اعتقاد داشته باشید می خوام که کمی بهتون صبر بده.لا اقل این یکی رو خودم دارم.خانم زهرا اگه صبر کنید متوجه خواهید شد که هر چی کامنت دادید تقریبا به ضرر خودتون بوده.اگه صبر کنید همه چیز رو متوجه خواهید شد.

"۱۳:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | انسیه اکبری (39)

کاملا مشخض است که چه کسی دوستانش رو صدا میکنه تا به دادش برسن و بالاش ببرن و چند کیلو به امتیازاتتون اضافه کنند
.
دیگر نیازی به رفع ابهام نیست ادریس خان چون برای همه روشن شده
.

"۱۴:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

و اما جناب عباسی
قرار نیست شما عکسهای خانم ذبیحی رو ارسال کنید و من برم دنبال خانم ذبیحی و از ایشون توشیح بخوام
متهم شمایید و پاسخگو هم باید شما باشید
البته اگر پاسخی دارید!
که هنوز که هنوز است از پاسخ این سوال فرار میکنید
ضمنا اگه فکر میکنید حرفهای شما قابل درک نیست مشکل را در خوتان بررسی کنید و منطقی حرف زذن رو بیاموزید
لااقل اگه منطقی حرف زدن رو بلد نیستید از کوچولوترها میتونید یاد بگیرید
بالاخره همه چیز را همه کس دانند
امتیاز بالا دلیل بر این نیست
ضمنا با عقده داشتن در مورد امتیاز با نظرتان کاملا موافقم چون باید از کودکی جلوی عقده ها را در بچه ها گرفت تا وقتی به سن و سال شما می رسند از عقده امتیاز گرفتن دست به ارسال عکسهای دیگران نزنند
کم کم افکارمون داره به هم نزدیک میشه
چون در مورد اسباب بازی هم موافقم بعضی از دوستان هستن که فقط با زدن دکمه ارسال عکس اقدام به ارسال عکسهای دیگران میکنند!!!!
یه معذرت خواهی بابت اینکه احوال پریش شما رو پریشان تر ساختم

"۱۴:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

دختر کوچک

یلدا در گالری اش توضیح واضحات داده و با مراجعه مجدد فکر کنم دست از کج خیالی برداری و دیگه بدون اجازه بزرگترها نتونی صحبت کنی!

سعی کن حرفات رو هم پس بگیری و دیگر عقده های درونی خودت رو آشکار نکنی دختر جان!
انشاء ا... اسباب بازی های بهتری هم برای این سن و سال به غیر از اینجا پیدا میشه!

ضمناً چرا پس از دادن کامنتها پروفایل شما تغییر کرد؟
چرا آدرس بلاگتون رو پاک کردید؟
ترسیدید عکسی که از پیک شادی شیمی تون داشتید بقیه ببینند؟
یا اینکه شخصی با بودن کلاس اول دبیرستان با تاریخ تولد سال 1367 نمیدونم چند سال در جا زده؟ دختر جان بشین درسات رو بخون!
آفرین

"۱۴:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

خوب آفرین پسر جان از اول میخواستی حرف من رو گوش بدی و همین کار رو بکنی و از یلدا خواهش کنی تا به دادت برسه
این بهترین راه و عاقلانه ترین راه بود
آفرین پسر خوب
اما هنوز باور نمیکنم حرفای شما رو بدلایلی
لطفا لینک جایی که یلدا ذبیحی این حرفها رو گفته برای من بدین
دوم اینکه
پروفایل من تغییری نکرد فقط به پروفایلم تاریخ تولد رو اضافه کردم
ضمنا قسمت توضیحات پروفایلم قابل تغییر نبود برای همین سال اول دبیرستان که دفعه اول زدم دیگه تغییر نمیکنه و از اون موقع ها همونطور مونده

"۱۴:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

خانم کوچولوی قصه ما :

دقیقاً در زیر عکس در صفحه ی اول شما میتونید همه چیز رو ببینید!

متاسفم برای بچه های این دوره زمونه! خیلی نسنجیده حرف میزنی!
"۱۴:۱۳ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

اگزیف اصلی عكس:
camera model:canon eos350D
F-number:2/8
flash mode: no
iso:800
exposure time: 1/60 sec
date picture taken: 2008/06/21
:))
هنرمند محترم شناسنامه عكسو چرا عوض می كنی
اگر عكاس می دونه
اگزیف این عكس:
make: SONY
model: DSC-T10
artist: Edris Abbasi
copyright: edris_abbasi!@hotmail.com www.eart.aminus3.com�

whiteBalance: Cloudy
exposureTime: 0.025 s (10/400) (1/40)
fnumber: f/3.5
isoEquiv: 125
DateTime: 2008:02:23 13:14:48
exposureBias: 0.00 (0/10)
flashUsed: Yes

"۱۴:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

من آمادگی خودم رو برای اعلام و انتشار وبلاگ فانی اون خانوم اعلام می دارم.
الان فقط دارم می خندم.امروز روز خوبی توی عکاسی دات کام بود.خیلی خوش گذشت.کلی خندیدیم.
"۱۴:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

لینك عكس
1 - برای دیدن اگزیف عكس، عكس را از سایت مورد نظر ذخیره می كنیم
2 - در سیستم خودمان روی عكس راست كلیك كرده و گزینه properties را انتخاب می كنیم
3 - از باكس باز شده پوشه summary را انتخاب می كنیم
4 - اگزیف را می بینیم
5 - كلی می خندیم

"۱۴:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

با تمام احترامی که می دونید براتون قایلم (بگید که می دونید)خواهش می کنم زود تصمیم نگیرید می دونم شما صبر دارید.نکنید این کار رو.

"۱۴:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

جناب اقبالی ( شایدم حسین پوآرو) :

فکر کنم بدجور زدین جاده خاکی!
شماره 5 رو میتونید بزنید :
بدجور به حسین اقبالی - زهرا اقتدار زاده (کوچولو) و باقی دوستان میخندیم!

متاسفم برای این جمعیت کوته فکر!

"۱۴:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

احمد خوبم
من دقیقا نمی دونم این موضع تو چه دلیلی داره
كاری كه من گفتم انجام بده و ببین.
هیچ توضیح و توجیهی نداره این كار
عكس مال هر كسی كه می خواهد باشد
اگر صداقتی در كار بود اگزیف تغییر نمی كرد.

"۱۴:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

اگزیف برداشت ؟

مطمئن هستید؟

اشتباه میکنید؟

اشتباه و اشتباه روی اشتباه!

به خنده ادامه میدهیم!
(:

"۱۴:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

آقای اقبالی خوبم.
شما ارزشتون بیشتر از این چیزاست.فقط صبر کنید.فقط.همه چیز معلوم میشه.

"۱۴:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

احمد عزیز
دقت كن ادریس عباسی آورده و عكس خانم ذبیحی را روی یكی از عكس های خود كه از فلاش هم استفاده كرده بوده و .. كپی كرده
بعد بدون اینكه توضیح دهد عكس مال چه كسی است آن را آپلود كرده
سپس، بعد از اینكه مشخص شده از خانم ذبیحی خواسته از این عكس تشكر كند
ایشان هم بی خبر از اینكه اگزیف عكس هم عوض شده از او تشكر كرده و لینكی گذاشته است
كارهایی كه گفتم انجام بده اگزیف اصلی را می بینی
دوربین هم دوربین همیشگی خانم ذبیحی است.
اصلا سطح فنی این عكس فراتر از توانایی های ادریس عباسی است
كجای این عكس فلاش زده شده است
آقایان محترمی كه تایید نموده اید اصالت عكس را، كجا می توانست این آقای مؤدب با اون دوربین آن هم در اجرایی كه در تهران است چنین عكسی گرفته باشد.

"۱۴:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

وای چه کار زشتی!

آقای محترم پوآرو! اگزیف برداشت در فتوبلاگ هم دقیقاً همین است!

این مسخره بازی ها رو نمیخواهید کنار بگذارید؟

ضمناً تهران اونور دنیا هم نیست که کسی نتونه بیاد اونجا! 8 ساعت فاصله داره تا مشهد! (محض اطلاع)

درمورد سطح فنی که 100% چون این برداشت با کمک یلدا بود! لازم به یادآوری شما نبود!

خیلی جالبه که از رو هم نمیرن!
شیفتی کار میکنید؟ نوبتی؟ بعد شما نوبت کیه؟ هر چند همه به طور مشخص معرف حضور هستند!

"۱۴:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

آقا حسین شما با این کامنتتون به من بی احترامی کردید .خیلی ناراحت شدم.واقعا که.طرفداری از اون باند پوچ چشم شما رو به دوستی ها بسته.یعنی من قدرت تشخیصم اینقدر ضعیفه؟
"۱۴:۳۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

سلام جناب اقبالی ممنون از توضیحات تکمیلی
و عذرخواهی از طرف آقای عباسی بابت برداشت اشتباهشون در مورد شما
البته در مورد اگزیف هم به زودی عذرخواهی خواهند کرد
موفق باشید
"۱۴:۳۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

کاملا مشخض است که چه کسی دوستانش رو صدا میکنه تا به دادش برسن و بالاش ببرن و چند کیلو به امتیازاتتون اضافه کنند . دیگر نیازی به رفع ابهام نیست ادریس خان چون برای همه روشن شده .
من شدیدا از خانم اقتدار زاده میخوام جلوی دوستانشون رو بگیرن.وگر نه واقعا مجبور می شم یه سری چیز ها رو بگم.
به خانم اکبری:
من نمی دونم یه آدم مرده و گنگ که نصف عکس هاش اگزیف نداره و آخرین عکسش واسه دی 86 هست و آخرین کامنتش قبل از این واسه نزدیک 1 ماه پیش هست چه جوری پیداش شده.
"۱۴:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (4) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (5007)

ادریس عباسی عزیز برای همه اعضای منصف و آگاه گالری مشخص است که این آقای رضا رحمتی و باند محترمشان دارند چه بلایی سر این گالری می آوردند . خیلی از مسائل به زودی مشخص خواهد شد ...

"۱۴:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

آقا آرش عزیز.خدا بیامرزه تمام اقوام شما رو.چرا زودتر نگفتید؟
ما می خواستیم بگیم اما مدیران سایت نذاشتن.

"۱۴:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

ممنونم آرش عزیز:

حالا از تهمت های بیجا بگذریم تا برسیم بعداً به باند بازی ها کودکانه و بچه گانه!
یکی مال من یکی مال تو!

آحه تعداد کم هم نیست! بالغ بر 10-9 نفر هستند!

ولی الان در این موقعیت فقط باید بخندیم!

به خنده ادامه میدهیم!

"۱۴:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-5) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (4839)

آقای عطرچیان لطفاً دست از این اخلاق خاله زنکیتان برداری و تهمت نزنید . این چندمین بار است که بیهوده گویی میکنی و من تا به حال چیزی نگفتم . بنده مسئول کامنتهای خودم هستم و مدیریت کاملاً میتواند به اکانتها و روابط رسیدگی کند . شما هم هیزم کشی را رها کنید و به کار خودتان بپردازید . در این که این عکس سرقتی ست شکی نیست . در این که شما باند درست کرده اید و هر کسی که به عکاسی بپردازد یا به شماها امتیاز ندهد تخریبش میکنید باز هم شکی نیست . قضاوت را به مدیریت محترم و اعضاء فهیم میسپارم که بنده همواره با کمال ادب و تا حد ممکن با محبا سعی در استفاده از تجارب بزرگانی مانند شهرام نصیر و انتقال این تجارب به دوستان جدید داشته ام اما چون به کارهای بی ارزش امثال ادریس عباسی که با دوربین اتو میگیر و میفرستد امتیاز نمی دهم مدتهاست که تو و او و آن با کامنتهای زشت و نامربوط با من برخورد میکنید . من که خانم اقتدار زاده را نمیشناسم اما این لحن یک عضو گالری هنریست که به یک خانم بگوید کوچولو ؟ یا لحن یک مسافرکش است یا کسی که هر 6 ماه یکماه در آسایشگاه بستریست و 5 ماه دارو میخورد . بی ادبی حدی دارد و شما هم تهمت زدن و خاله زنک بازی را کنار بگذار

"۱۴:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

جناب رحمتی بس نبود؟

آیا شما هنوز هم بر سر اصل حرف خود هستید؟

باشه عکسهای شما با ارزش و دارای کیفیت متعالی! خرچنگ و قورباقه های شما خوب است و دیگر هیچ نوع عکاسی در نظر شما عکاسی نیست! فقط پروانه و گل و مارمولک!

چرا چشمهاتون رو بستید و بی امان به همه میتازید؟
چرا فکر میکنید فقط و فقط شما عکاسی بلد هستید؟
اگر خانم کوچولو از وابستگاه شما نیست پس چرا دفاع بی خود میکنید؟
مگر تا همین الان خود ایشون برای من دور بر نداشته بود؟
کجاست؟ نمیبینمش؟ حتماً بزرگترها جلوش رو گرفتن!

میشه بقیه امثال من رو هم معرفی کنید آقای مودب؟

دلیل سرقتی بودن برداشت چیست؟
تا حالا به هر جا دست بردید نشده! روش بعدی چیست؟
منتظرم!

"۱۴:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

اگزیف اصلی عكس:
camera model:canon eos350D
F-number:2/8
flash mode: no
iso:800
exposure time: 1/60 sec
date picture taken: 2008/06/21
:))
هنرمند محترم شناسنامه عكسو چرا عوض می كنی
اگر عكاس می دونه
اگزیف این عكس:
make: SONY
model: DSC-T10
artist: Edris Abbasi
copyright: edris_abbasi!@hotmail.com www.eart.aminus3.com�

whiteBalance: Cloudy
exposureTime: 0.025 s (10/400) (1/40)
fnumber: f/3.5
isoEquiv: 125
DateTime: 2008:02:23 13:14:48
exposureBias: 0.00 (0/10)
flashUsed: Yes


1 - برای دیدن اگزیف عكس، عكس را از سایت مورد نظر ذخیره می كنیم
2 - در سیستم خودمان روی عكس راست كلیك كرده و گزینه properties را انتخاب می كنیم
3 - از باكس باز شده پوشه summary را انتخاب می كنیم
4 - اگزیف را می بینیم



"۱۴:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

جناب پوآرو:

تکرار مکررات!
توهم بیش از پیش شما (ما) رو فرا گرفته!
تمام دستورات رو پیش رفتم ولی دائماً جواب یکی بود!
همین اگزیف!

بس است!
اصرار بر اشتباه هم حدی داره!
درسته که میگن مرد حرفش یکیست ولی نه روی اشتباه!
"۱۵:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

کجا رفتند این دوستان شرلوک هلمز ما؟

چرا حرف رو میزنید و بعد ساکت میشید؟
آقای حسین پوآرو و خانم کوچولو نمیبینم کامنتهای گرانبهای شما عزیزان رو؟

متاسفم برای شما و باند مسخرتون!
"۱۶:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

به به می بینم كه خوب همكاری می كنه با شما این خانم اخراجی!
عكسو چه سریع عوض كردن از سایت شخصیشون!!
قابل توجه جناب آقای شهبازی عزیز!
لازم باشه هر یك از دوستان كه مایل باشن اصل عكس كه با اگزیف نوشته شده در بالا همخوانی داره براشون ارسال می كنم لطفا ایمیل بذارین
تا سیه روی شود هر كه در او غش باشد
خیلی آدم ویژه ای هستی !!
حتی اگر مدیران سایت اجازه بدن عكس رو به هر نحوی كه بگن آپلود می كنم.

"۱۶:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

با این فرم برخوردای خنده دار شما دیگر فکر نمیکنم فکر کردن به نوع تفکر مضحک شماها بخواد درست باشه!

برداشتی رو ادعا میکنید متعلق به کسی است و منبع رو قید میکنید و حالا همون منبع رو هم قبول ندارید؟

کدام رو باور کنیم:

دم خروس رو یا قسم حضرت عباس؟

تعویض اگزیف برداشت با اون مشخصاتی که شما دادید برای تخریب دیگران کاری بس ساده است و کودکانه!

موفق باشید.
"۱۶:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

عكس حاضر چهارم اسفند 86 رو نشون می ده(23 فوریه)
تئاتر مورد نظر از اواخر خرداد روی صحنه رفته و تاریخ ثبت عكس اصلی كه در اختیار من هم هست اول تیر ماه 87 (21 ژوئن) رو نشون می ده

میتونی توضیح بدی آقای محترم؟

"۱۶:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

عکس اصلی رو شما از کجا آورده اید؟

جز از یلدا باکس؟
(;
"۱۶:۲۸ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

اگه می تونستی تاریخ اجرای تئاتر رو هم عوض كنی
من دیگه مشكلی با این عكس ندارم
"۱۶:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

شما میتونید 90% برداشتهای گالری من رو ببینید که دارای تاریخ درستی نیستند!

دوربین هر بار که ریست فکتوری میشه تاریخ پاک میشه!

روشهای بعدی که قید کردم هم کم کم دارن میان وسط!

بعدی!

این نگرفت!

"۱۶:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

اگه می تونستی تاریخ اجرای تئاتر رو هم عوض كنی
من دیگه مشكلی با این عكس ندارم
"۱۶:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

منبع شما چیست؟

جز گالری یلدا باکس است؟

خندیدیم! بس است دیگر! به زمین و زمان چنگ نیاندازید!
به همون باند خوشحال تون بپیوندید!

خوش باشید.
"۱۶:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

حرف آخرم:
با وایت بالانس كلودی ، فلاش روشن(كه نوری نمی بینم) دوربین معمولی، ایزو 100 و پرو گرم auto و حالت Auto Exposure
نمشه چنین ثبتی گرفت
در واقع این ثبت با اطلاعات داده شده همخوانی ندارد

حد اقل دوستان حرفه ای این مساله را بررسی كنند

سرقتی و نمایشی بودن این آپلود برایم مثل روز روشن است
و دیگر هیچ!!
:))

"۱۶:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

در ضمن تغییر سایت شخصی برای صاحب سایت 2 دقیقه هم طول نمی كشد
و همكاری یك عضو اخراجی با شما كه از او حمایت می كنید كاملا طبیعی است(البته در تفكرات امثال شما)

"۱۶:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

جناب حسین پوآرو:

بازم زدی جاده خاکی!
بالاخره کدوم حرف رو باور کنیم؟
به کدوم مستندات دل ببندیم؟
به کدام منبع؟

به هر حال مثل اینکه شیفت شما هم به پایان رسید!

سرقتی بودن رو اگر میتونید ثابت کنید و گرنه خوشحال میشم دیگر این اراجیف رو زیر این برداشت نبینم!
"۱۶:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

به به می بینم كه خوب همكاری می كنه با شما این خانم اخراجی!
عكسو چه سریع عوض كردن از سایت شخصیشون!!
قابل توجه جناب آقای شهبازی عزیز!
لازم باشه هر یك از دوستان كه مایل باشن اصل عكس كه با اگزیف نوشته شده در بالا همخوانی داره براشون ارسال می كنم لطفا ایمیل بذارین
تا سیه روی شود هر كه در او غش باشد
خیلی آدم ویژه ای هستی !!
حتی اگر مدیران سایت اجازه بدن عكس رو به هر نحوی كه بگن آپلود می كنم.

"۱۶:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

((:

خیلی خوبه امروز کلی خندیدم به اعضای این باند!

دستاویز دیگری نبود؟

جالبه خجالت زده هم نمیشوید از این همه تهمت!

تا همین 1 ساعت پیش که استناد به سایت یلدا بود ولی حالا که فهمید دچار توهم بودید و اشتباه دیدید از این شاخه به اون شاخه میپرید!
"۱۶:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | فرهاد بابایی (765)

با سلام خدمت جناب ادریس عباسی و بقیه دوستان خوب..جناب عباسی بنده اصولا برای كسی اینجا كامنت نمیزارم البته برای كارهای شما در آمینوس كامنت میذاشتم چون شما جای استاد رو برای من دارید و همیشه از عكسها و تم رنگی شما چیزهایی یاد گرفتم..این مسایل پیش اومده هم اصلا به من ربطی نداره چون من نمیخوام وارد حاشیه بشم...از نگاه خودم كه یك آماتور هستم و تازه عكاسی و یاد گرفتم از این كار خیلی خوشم اومد به دلایل زیادی حس خاصی رو تو عكس میتونم ببینم...
باز هم جسارت بنده رو پذیرا باشید
بدرود
"۱۷:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

دچار توهم بودید و اشتباه دیدی
تا همین یك ساعت پیش كه من دچار توهم بودم و اشتباه می دیدم، دوستان دیگری هم آن بالا دچار همین توهمی كه می فرمایید شده اند.
البته بعد از ذخیره آن عكس (اصلی) از اون سایت متوجه عدم سرویس دهی 15 دقیقه ای آن شدم
برای خانم ذبیحی هم متاسفم كه چه ارزان فروخت هنرش را
و برای شما كه چه حالی می كنید با این عوالمتان
خوش باشید
خوش باشید
:)
"۱۷:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | وحید شاهوند (2018)

آقای عباسی
خوب اگزیف عکس رو عوض نمیکردی، کار خوبی نکردی.
واقعا چرا اینکار رو میکنید؟؟
نکنه عکسات همه دزدی باشه؟
ای بابا خودتو خراب کردی
متاسفم

"۱۷:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

شما سالی یکبار پیداتون میشه و فقط حرفهای بقیه رو تائید میکنید؟

خیلی کار سختیست خداییش؟
"۱۷:۱۸ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

یه چیز دیگه هم سوتی دادی
بگم زود عوض كن بفرست بهش عوض كنه
هر دو عكسی كه الان رو سایته 2 تاش هم رو یه عكست كپی كردی و اگزیف سازی كردی اگزیفشون دقیقا عین همه :))
حتی زمانشون هم یكیه با اینكه سوژه ها عوض شدن
انگار ساعت دوربینت قفل كرده
با داد و قال نمی تونی صورت مساله رو پاك كنی عزیزم!
:)


"۱۷:۱۸ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

جناب حسین پوآرو:

برداشت دوم نیز برای واتر مارک روی تصویر اولی کپی شده!
این دلیل یکی بودن اگزیف ها!

دوستان دچار توهم نبودند! شما بودی و فکر کرده بودید شاهکار کرده اید! (متاسفم برای کارآگاه بازیتون)

ضمناً استناد شما به برداشتی است که بر روی سیستم خود کپی کرده و اگزیف اون رو تغییر داده اید؟ خیلی خنده دار شده ماجرا!

بس است! در بالا هم قید کردم دلیل محکم اگر دارید به میان بیاورید وگرنه اراجیف کاری رو پیش نمیبره!
استناد باید به عکاس قید شده توسط شما باشه که اون برداشت هم با این یکیست!

مسئله ای وجود نداره!
اگر هم باشه باندبازی و دوستان شما هستند که اینجا مضحکه ای برای عام شده اند!
دل درد گرفتیم بسه دیگه!

ممنون که ما رو شاد میکنید!
"۱۷:۳۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

برای اتمام این سیرک خنده دار:

فرش محال بر اینکه من برداشت رو خریده باشم!

بازم مشکلیه؟

شما به باند خود بپردازید و خودتون رو برای دیگران جلو نیاندازید که اینطوری گاف بدید و همه رو مسخره خودتون بکنید!
از صبح تا الان 10 مدل حرف زدید که هیچ کدوم با هم هماهنگی نداره!
"۱۷:۵۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

:))
منظور من از دوستان ، دوستان شما نبودند ، كسان دیگری كه باید می دیدند دیده اند.

"۱۷:۵۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

میشه دوستان من رو نام ببرید و افراد غیره در این صفحه که کامنت دارن رو نیز نام ببرید؟

واقعاً من رو از توهم درمیارید!

(:
"۱۸:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | وحید شاهوند (2018)

من سالی یه بار میام؟؟
ایول بابا، برای کامنت اول من جواب نداشتی، منتظرم که جوابشو بخونم.
برداشتو بخری هم با اگزیف اصلیش میخری نه با اگزیف دوربین خودت.
این حس انسانیت تو منو کشته که انقدر حاضری جنگ و جدال به پا کنی به خاطر چی؟
تو سایتهای خارجی عکسهای بهتر هم میشه پیدا کرد.

"۱۸:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

من سئوالی از شما ندیدم که بخوام جواب بدم!

شما صحبتی کردید و جناب نصیر هم پاسخ داده اند!
دیگر در چه مورد من حرفی بزنم؟

شاید در این مورد که شما میخواهید برداشتهایی با دوربینهای میلیونی انجام میشه رو برداشت بدونید؟
ضمناً اون فرض محال بود برای اتمام قائله ولی مثل اینکه دوستان دست بردار نیستند!

شیفت آقای اقبالی به اتمام رسید؟
;)

جنگ و جدال؟ من؟ شوخی میکنی؟

"۱۸:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

جناب نصیر به چه پاسخ داده اند؟
شما هم جوابی ندارید و دست به آن ور و اینور می اندازید
شما جواب خود را بدهید جناب نصیر با شما نبودند
خوشحال نشین

"۱۸:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

من دوباره الان جواب دادم!

نیازی به یادآوری شما نبود!

خوشحال نشین!
"۱۸:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4431)

کاملا مشخض است که چه کسی دوستانش رو صدا میکنه تا به دادش برسن و بالاش ببرن و چند کیلو به امتیازاتتون اضافه کنند
.
دیگر نیازی به رفع ابهام نیست ادریس خان چون برای همه روشن شده


خانم انسیه ی اکبری عکاس مقیم سیدنی استرالیا، ضمن خیر مقدم مجدد، برای بازگشت جنابعالی، پرسشی را که بر روی عکس خدا حافظی شما داشتم، اکنون مطرح میکنم:
آیا شما شباهتی میان این دو عکس می بیند؟

http://aks.akkasee.com/photos/32981/?extraParams=%253BuserId%253A4112%253BsortBy%253A&

http://www.flickr.com/photos/cybele_malinowski/376898859/

اولی در تاریخ ۲۴ دى ۱۳۸۶ با گالری ارسال شده است و دومی، بتاریخ Feb. 01, 2007 برابر با 12 بهمن 1385 به سایت مربوطه.

"۱۸:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

مرسی آقای نصیر.چرا اینقدر دیر؟نکنه مدیران شما رو محدود کردن؟اشکال نداره.
خوشم میاد کم کم دست همه رحمتی باندی ها داره رو می شه.اگه تا فردا صبر کنیم فکر کنم عکس دزدی هم توی بساطشون پیدا می کنیم.
"۲۲:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (5007)

کامنت من :
دریس عباسی عزیز برای همه اعضای منصف و آگاه گالری مشخص است که این آقای رضا رحمتی و باند محترمشان دارند چه بلایی سر این گالری می آوردند . خیلی از مسائل به زودی مشخص خواهد شد ...

کامنت رضا رحمتی :
قای عطرچیان لطفاً دست از این اخلاق خاله زنکیتان برداری و تهمت نزنید . این چندمین بار است که بیهوده گویی میکنی و من تا به حال چیزی نگفتم . بنده مسئول کامنتهای خودم هستم و مدیریت کاملاً میتواند به اکانتها و روابط رسیدگی کند . شما هم هیزم کشی را رها کنید و به کار خودتان بپردازید .
بی ادبی حدی دارد و شما هم تهمت زدن و خاله زنک بازی را کنار بگذار
!!!

قضاوت در مورد اینکه چه کسی توهین میکند با دوستان عزیز و مدیریت محترم . رضا رحمتی در مورد فرار به جلو چیزی شنیدی ؟ جدا فکر کردی اگر هر کدام از ویژگیهایت را به دیگران نسبت دهی خودت تبرئه میشی و یا دیگران کور هستند و نمیبینند که چه کسانی دائما به دیگران فحاشی میکنند و جو گالری را متشنج میکنند ؟ هر دعوایی که در این سایت میشود یک طرف آن تو و همپالکی هایت هستید و شناخته شده تر از اینهایید که فکر میکنید . راستی اگر جواب گستاخی هایتان را نمیدهم نه ترسی دارم و نه ضعفی . به درخواست همان مدیریتیست که به زودی تکلیفمان را مشخص خواهد کرد ...

"۲۲:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

آرش عزیز:

دوست داشتم این نوشته رو بزرگتر از اینها مینوشتم تا بقیه چشماشون بیفته و چشم بسته توی گالری گام برندارند!

می‌خواهم صحنه‌هایی را به تو نشان دهم كه مثل سیلی به صورتت بخورد و امنیت تو را خدشه‌دار كند و به خطر بیندازد. می‌توانی نگاه نكنی، می‌توانی خاموش كنی، می توانی هویت خودرا پنهان كنی اما نمی‌توانی جلوی حقیقت را بگیری، هیچ كس نمی‌تواند ...

شاید چیزی مانند حالا!
"۲۳:۳۵ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

عکاسی هنری غنی ست. بخوابید شاید فردا یادتان بیاید جز جنگ چاره ای دیگر هم هست!
"۲۳:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | یاسر رضایی (7894)

خدا رو شکر میکنم که ، بعد از ارسال آخرین عکسم ، حضور نداشتم که آن ... !
جای دوستان عزیزم خالی ،جایی که رفتم آرامش بود و دیگر هیچ !
نه کسی بود که فکر کند خداست!
نه کسی که فکر کند شاهکار خلق میکند!
نه کسی که ظرفیت های بالایش را چندین و چند بار نشان داده !!
نه کسی که سرش را در برف کرده !
نه کسی که ادبیاتش ، ادبیات مناسبی نیست !
نه کسی که بچه است و نه کسی که بزرگ !
نه ...
نه ...
آنجا فقط من بودم و یک عزیز مشترک !؟
--

از اون عزیزانی که در آن عکس به من لطف داشتند (نام نمیبرم) واقعا ممنون ، فقط نکته ای کوچک و بی ربط :
عکاسی هیچ ربطی به سن ندارد ، پس ... !
----
آرش عزیز ، ممنون
ادریس ، بابت کامنت بی ربطم بر روی این عکس ، رسما معذرت میخوام !
----
.
.
.
.
وای اگر پرده ز اســـــــرار ، بیفتد روزی !




"۲۳:۵۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (-3) | سمیه انوری زاده (1450)

سلام
چه خبره اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط می شه افسوس خورد...بیخود نیست به ما میگن جهان سومی...واسه همین کارامونه!!!
وقتی سره یک عکس بیخود این کارا رو می کنید وای به چیزای دیگه!
متاسفم.

"۲۳:۵۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

بله 100% !

کاملاً از رفتارهای و شئونات این جماعت میشه فهمید! وقتی یک خانم محترمی همچین برخوردی داشته باشند و حتی به الگوهای مصرف امتیاز دقتی نداشته باشند همین میشه دیگه!
منتظرم آقای وحید آقای شاهسوند بپاخیزند! برای طرفداری!

(;

"۲۳:۵۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

هرچند شاهسوند برابر است با شاهوند!

"۲۳:۵۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

بله خانم انوری زاده من هم با شما موافقم که ما جهان سومی هستیم شما هم با این 3- بی ربطی که دادین این موضوع رو ثابت کردین.
ببخشید به چه دلیل و یا دلایلی فرمودید که این تصویر یک عکس بیخوده...؟

"۲۳:۵۷ ۲۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | وحید شاهوند (2018)

اصلا برابر نیست عزیزم همون شاهوند درسته.
من فکر کنم ادریس جان از جنجال به پا کردن حال میکنی.
من طرفدار حق هستم و با این کار شما کاملا مخالف.
دوست داری عکسی که خودت گرفتی تقدیم کنم به خودت؟ لذت میبری اونوقت؟
"۰۱:۳۲ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

خانم اقتدارزاده :
پروفایل شما رو دیدم، بیشتر از 7 ماه عضو گالری هستید و فقط دو عکس فرستادید (البته عکس که نه ثبت) اون هم با عنوانهای غروب و بارون امتیازتون هم که "30-" به نظر من شما اصلا صلاحیت نظر دادن رو ندارید نظر هم که نمی دید در واقع حاشیه سازی می کنید.( اون هم با ادریس بزرگ) من هم با نظر ادریس بزرگ موافقم که چت روم ها جای مناسبتری برای این بحثهای شما هستند...
"۰۳:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | افشین قشقایی (1508)

سلام آقای احدی: من به دلایلی درست که در زیر نظر آقای همتائی گفتم یک امتیاز منفی به ایشان دادم. حالا اگر ایشان واکنشی نشان میداد. صحبتی دوستانه با هم انجام میدادیم. اما ظاهر ایشان اینکار را انجام نداده اند. و شما با یک امتیاز مثبت به نظر ایشان که البته هیچ ربطی به این عکس ندارد بر نظر ایشان تاییدی داشته اید. از شما ممنون میشوم اگر توضیح بدهید. دلیل تایید شما بر آن نظر چیست؟
دوست ندارم در این بحثی که اینجا بین دوستان هست (( مداخله ای داشته باشم از دوستان عزیز خواهش میکنم امتیازی مثبت به این گفته من نداشته باشند. امتیاز منفی برای این جمله آزاد است )) من دلیل آقای احدی را میخواهم بدانم. آنهم در راستای قوانین همین گالری. آقای احدی شما گفته ایشان را تایید کردید. گفته ای که هیچ ارتباطی به این عکس ندارد. لطفا خارج از هر حاشیه اگر برایتان مقدور هست دلیل تاییدتان بر متن آقای همتائی چیست ممنون.

"۰۳:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

آقای قشقایی مگه اتفاقاتی که در گالری می افته نیاز به دلیل داره ...؟
درست به همون دلیلی که عکسهای گل و بلبل همیشه در صفحه اول گالری هستند، من هم مثلا از اسم کوچک آقای همتائی خوشم اومد و یک امتیاز + دادم...
آنهم در راستای قوانین همین گالری
ببخشید میشه بگید از کدوم قوانین صحبت میکنید...؟
و اینقدر این قوانین بی ارزش رو بزرگ جلوه ندید...

"۰۳:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

در ضمن جناب قشقایی خیلی بهتر بود اول خودتون در مورد این عکس نظر میدادید بعد نظرهای بقیه دوستان رو نقد می کردین ...

"۰۳:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

و اگر قانونی در گالری وجود داره بهتر این قانون اول یوزرهای جعلی رو مسدود کنه ( پاسخم رو به اولین نظر خانم اقتدارزاده مطالعه کنید)

"۰۳:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | افشین قشقایی (1508)

در ضمن جناب قشقایی خیلی بهتر بود اول خودتون در مورد این عکس نظر میدادید بعد نظرهای بقیه دوستان رو نقد می کردین ...

والا آقای احدی اگر دقت کنید من ششمین نفری بودم که اینجا کامنت گذاشتم. اصلا این بحث هایی که الان میبینم قبل از آن کامنت نبود اگر اینگونه بود من سوال را نمیپرسیدم.
در مورد نظر.... من اگر ارتباطی بر قرار نکنم نظری نمیدم. و این عدم ارتباط من با عکس دلیل بر بد بودن یا خوب بودن عکس نیست این روش من در گالری است. اما کامنت دوستان را در گالری میخوانم تقریبا هر موقع آنلاین باشم همه را میخوانم تمام عکس های این گالری و کوچه پس کوچه های آنرا میروم. خیلی موارد یک نکته اشتباه در یک عکس برای من آموزنده است. همش دنبال عکسهای زیبا یا ....... نمیروم. آن صحبت من یک نظر نبود اگر بود که ارتباطی به عکس داشت یک سوال بود.

افسوس میخورم محیطی به این قابلیت بالا بعضی مواقع نظراتی میبینم( منظورم نظر اقای همتائی بود) که بحث را کلا از موضوع عکاسی به سمت دیگر میکشاند و غیر.... این قوانین بخودی خود که ارزشمند نیستند و قداستی هم ندارد. برای محیط گالریست آنهم برای خودمان. مگر جز این است؟!

من اولین بار بود که نفهمیدم موضوع اینجا و بحث هاش دقیقا در مورد چیست؟!!!! اما بنظرم از نقد عکس کشیده شده به نقد شخصیت ها . چیزی که زیاد خوشایند نیست. اما به آینده این موضوع خوش بین هستم. تولدی دوباره
به هر حال ممنون از پاسخ شما. امیدوارم این بحث ها یکروزی فقط در مورد یک عکس باشد. شب خوش

"۰۳:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

جناب قشقایی عزیز سلام
بحث من دقیقا روی عكس است
نمونه ای از كامنتهای من :
با وایت بالانس كلودی ، فلاش روشن(كه نوری نمی بینم) دوربین معمولی، ایزو 100 و پرو گرم auto و حالت Auto Exposure
نمشه چنین ثبتی گرفت
در واقع این ثبت با اطلاعات داده شده همخوانی ندارد

حد اقل دوستان حرفه ای این مساله را بررسی كنند

سرقتی و نمایشی بودن این آپلود برایم مثل روز روشن است


هر دو عكسی كه الان رو سایته 2 تاش هم رو یه عكست كپی كردی و اگزیف سازی كردی اگزیفشون دقیقا عین همه :))
حتی زمانشون هم یكیه با اینكه سوژه ها عوض شدن
انگار ساعت دوربینت قفل كرده
با داد و قال نمی تونی صورت مساله رو پاك كنی عزیزم!


دوست داری میلتو بده برات بفرستم

"۰۳:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

آقای قشقایی شما کامنتی در مورد عکس ندادین و فقط به کامنت آقای همتایی پاسخ دادین...
"۰۷:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (9) | امتیاز (0) | مازیار یعقوبی (5694)

فقط باید بگم كه ماتم و مبهوت از این همه مهربانی و دلبستگی عزیزان به هم و هنر هم.
عزیزان موضع من روشنه. نه باندی وجود داره كه من عضوش باشم و نه اسمی كه سینه برایش چاك دهم.
جناب آقای اقبالی عزیز ، حسب الامر شما و بر طبق راهنمایی شما برای دیدن اگزیف طی نمودیم طریق شما رو.
جز مشاهده ی همین اگزیفی كه در اینجا ست ، چیز دیگری نیافتیم!
در تورهایی كه با عزیزان برای عكاسی به دل طبیعت می ریم شده از یك منظره و یا یك سوژه دست جمعی عكس گرفته باشیم.
از یك زاویه و ....
این به نظر شما خیلی عجیبه كه ادریس با چند عكاس دیگه از این مكان و مناسبت خاص عكس گرفته باشن.
گیریم كه این عكس مال ادریس نیست و مال خانم ذبیحی عزیز است.
به جای گرفتن ذربین و زدن عینك بدبینی ، به حركت خوب ادریس بسنده كنیم كه جالی عزیزی را كه تا چند روز پیش عضوی از این خانواده و اجتماع كوچك ما بود را خالی كرده.
عزیزان همه این حرف ها و حدیث ها با یك اطلاع رسانی به مدیر گالری قابل رسیدگی و حل شدنه.
اگر این عكس سرقتی باشه ، چرا من نباید با مطلع كردن مدیر گالری ، در انجام بهتر امور و حفظ آرامش گالری بكوشم. باور كنید اینگونه به قول بعضی عزیزان مچ گیری ها و ... كه گیرم هم درست باشد ، نتیجه ای جز دلسردی ، سرخوردگی و ... برای همه ما در بر ندارد.
خلاصه فقط به عكس خوب گرفتن فكر كنید و به نقدهای خوب.
شاد و پایدار باشید همه


"۰۷:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

درود بر جناب یعقوبی
ظاهرا شما كامنت ها را كامل نخواندید
هرچند حق دارید
چون پروسه بسیار طولانی طی شد!!:)
بعد از اینكه قضیه لو رفت من به آن سایت مراجعه كردم
و عكس را ذخیره
وقتی نگاه كردم دقیقا امكانات خانم ذبیحی رادیدم
وقتی اگزیف آن را در اینجا نمایش دادم
باسرعتی كوماندو وار و با همكاری همان خانم فروشنده عكس
عكسهای تنظیم شده و اگزیف سازی شده به جای آن عكس ها ظاهر شد
البته بعد از 15 دقیقه وقفه در سرویس دهی!
این آقا خیلی جرات اگر داشت برای حمایت بی جایش
باید همان عكس را می گذاشت و می نوشت این عكس مال فلانی است و من می خواهم ثابت كنم اگر ایشان حذف هم بشوند عكسشان در گالری آپ خواهد شد، كه این را نداشتند!!
یا من جرات انجام كاری را دارم و یا ندارم
اگر ندارم نباید انجام بدهم این فیلم ها هم لازم نیست
با تشكر از سؤال شما
دلیل حمایت این آقایان از قبیل احدی و عطرچیان از جریانی كه تكلیف آن روشن است را نمی دانم با آن تظلم شان

با وایت بالانس كلودی ، فلاش روشن(كه نوری نمی بینم) دوربین معمولی، ایزو 100 و پرو گرم auto و حالت Auto Exposure
نمشه چنین ثبتی گرفت
در واقع این ثبت با اطلاعات داده شده همخوانی ندارد

حد اقل دوستان حرفه ای این مساله را بررسی كنند

سرقتی و نمایشی بودن این آپلود برایم مثل روز روشن است

این هم یكی از كامنت هایم
شما هم و هركس دیگر ایمیل بگذارید تا برایتان ارسال كنم
متشكرم
"۰۸:۰۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

سلام
به به چه صبح خوبی
من از دیروز ظهر چون تو سایت نبودم بقیه بحث رو الان خوندم
امابه نظر شما ادریس عباسی بزرگ چرا به یلدا ذبیحی گفت اگزیف رو عوض کنه؟
"۰۸:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

ادریس عباسی بزرگ دو راه بیشتر نداشت دیروز
یکی اینکه
یا باید پیش یلدا ذبیحی گردن کج میکرد و میگفت معذرت میخوام و ازش میخواست به خاظر بزرگی پوشالیش اگزیف سازی کنه براش
یا باید اینجا میگفت من اشتباه کردم و .... دیگه این کار رو تکرار نمیکنم
که این آقا کوچولو یا همون ادریس بزرگ راه اول رو رفت چون راه دوم برابر بود کوچک شدنش و خوار شدنش پیش اعضای سایت و مخصوصا دوستاش
.
البته من بیشتر دلم برای بادمجون دور قاب چینهاش یا همون دوستاش بیشتر میسوزه
چون از هیچی خبر ندارن که بزرگ و سرکردشون چه گندی زده

"۰۸:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

خانم کوچک:

به اقتضای سن طرز تفکر از این بیشتر نمیشه انتظار داشت!
همون کلاسهای تابستانی بیشتر میتونه برای رشد فکری کودکان مفید باشه!

ضمناً کسی برداشت سرقتی رو به صاحب برداشت تقدیم نمیکنه!
"۰۹:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

به اقتضای سن شما چی؟
سرقت رو میشه توقع داشت؟
رشد فکری شما رو هم دیدیم
ضمناً کسی برداشت سرقتی رو به صاحب برداشت تقدیم نمیکنه!
اما دیدیم که اینکار رو کردی!

"۰۹:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

شما خانم بسیار فرهیخته و محترم تمامی حرفهایتان صحیح است و کاملاً درست میگید و هیچ اشتباهی ندارید ولی آیا بهتر نیست به پیک شیمی خود بپردازید؟

گفتگو با یک کودک هیچ وقت به سرانجام نخواهد رسید!

سعی کنید هیچ بیشتر از اون چیزی که درک میکنید نخواهید بفهمید! چون حل معادلاتش در ذهنش شما باعث ایجاد خلل خواهد شد و از کارهای درسی باز میمونید!
"۰۹:۳۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

شما خانم بسیار فرهیخته و محترم تمامی حرفهایتان صحیح است و کاملاً درست میگید و هیچ اشتباهی ندارید
در این مورد که بحثی نیست و نیاز به تاکید شما هم نیست
اینجا فقط مسئله بر سر این است که شما معذرت خواهی خود را اعلام کنید و بگویید که اشتباه کردید
که البته این تنها کافی نیست
قول هم بدهید که دیگر اشتباهتان را تکرار نمیکنید
.
چون آناتول فرانس میگه خطا کردن کاری انسانی است اما تکرار آن عملی ...
"۰۹:۵۸ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

سرکار خانم اقتدارزاده، آدم همیشه از موقعیتی داد بیداد می کنه که بتونه حداقل خودشو به عنوان به آدم حرفه ای در سطحی که خودشو وارد کرده، اثبات کنه. با دو تا دونه عکسو هیچ تحلیل مفیدی، عجب اعتماد به نفسی!!!!!دیروز دو نفر سر چهارراه دعوا می کردن یه عده از این ور اون ور اومدن شروع کردن به زدن. عوام موجودات غریبین.....و حضور قوی ای در بطن اجتماع دارن. حالا که هنوز وقت دارید کمی به ego خود اجازه بدین فعالیت کنه. اینجا که هیچی واسه آینده ات گفتم.

"۰۹:۵۸ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

مرسی خانم درویشان
مثل اینکه Ego World خانم اقتدارزاده بیش از حد فعال شده پیش از اینکه به این عکس نظر بده همیشه از بقیه اعضا تقاضای کمک و راهنمایی می کردن حالا نمی دونم چی شده که این همه در علم و هنر عکاسی یکباره پیشرفت کردن...
"۱۰:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | مازیار یعقوبی (5694)

جناب اقبالی عزیز ممنون.
بنده در صحبت هایم واضح عنوان كردم كه مشاهده تخلف و اثبات و احراز آن رو بدست مدیریت بسپاریم.
باور كنید دوستی هایی كه از این محیط های مجازی به دست می یاد كمتراز دوست های زمان بچه محصلی و دانشگاهی و خدمت سربازی نیست.
خانم اقتدار زاده ، شما هم كمی ارام تر باشید . البته قصد جسارت ندارم.
فكر می كنم تمام این حرف ها و سوء تفاهم ها در یك گفتگوی دوستانه حالا چه از طریق میل و یا تلفن حل بشه. به عنوان كسی كه حالا یه چن روزی رو بیشتر از شما در محیط كار كرده قبول كنید.
تاثیری كه گفتگوی رو در رو داره ، هیچ نامه نگاری و تایپی نداره.
خوب اگر تخلفی هم صورت گرفته .... اصلاً این تخلف از طرف ادریس انجام شده، خوبه
من این حركت ادریس رو به این نیت می ذارم كه خواسته از خانم ذبیحی یاد كنه. و این كار ادریس برام با ارزشه.
شما می تونین برید و كامنتهای ارسالی من رو ببینید و بشمارید كه چن تا از كارهای ادریس رو نظر دادم.
نه من به امتیاز های ادریس نیاز دارم و نه ادریس به امتیاز های من. فقط نظرات ارزنده و نقد خوب دوستان هست كه كمك می كنه پیشرفت در كارها.
همین
ارزش دوستی ها خیلی بیشتر از این بگو مگو های بی ارزشه.



"۱۰:۲۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

ممنون خانم درویشیان و آقای یعقوبی از نکاتی رو که گفتید
داشتن 100 یا 200 تا عکس در گالری سایت عکاسی داشتن
دلیل بر دانستن و نداشتنش دلیل بر ندانستن نیست
من ادعایی در عکاسی ندارم
اما با دروغ عکاسان به ظاهر بزرگ شدیدا مخالفم و سعی میکنم به اندازه توانم جلوی سرقت هنری رو بگیرم
باز هم میگم ادعایی در عکاسی ندارم
اما مخالف ادعاهای پوشالی دیگران هستم
و اینکه من با این امتیاز اقدام به انتقاد در مورد این عکس کردم چون ترسی برای از دست دادن امتیاز ندارم (چون امتیازی ندارم که بخواهم بترسم)
که متاسفانه خیلی ها از بزرگان فهمیدند و چیزی نگفتند از ترس این مسئله

"۱۰:۲۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-4) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

آفرین! آفرین!

شما خوبه خانم مارپل نشدی! وگرنه از چه سرقتهای بزرگی جلوگیری میشد!
شاكی كی هست؟
شما یا آقای اقبالی؟
هر كسی به غیر از یلدا ذبیحی حرفش به اندازه سر سوزنی ارزش نداره! صاحب برداشت باید شاكی باشه در صورتی كه برداشت سرقتی باشه!

نوابغ و فلاسفه!
وقتی منبع برداشت با این یكی است دیگر درد شما چیست؟
برای چی هوار میكشید؟
برای چی خودتون رو به در و دیوار میزنید؟
خودتون رو مضحكه خاص و عام كردید!

جناب اقبالی دنبال سر این كودك برو و خط دهنده شما هم ایشون باشه و هر جا تونستی امتیاز منفی بده!
شاید آرامش خاطر پیدا كردی!

"۱۰:۲۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

آقای عباسی به نظر من اصلا شخصی به نام زهرا اقتدار زاده وجود نداره و یوزر ایشون یک یوزر جعلی ( پاسخم رو به اولین نظر خانم اقتدار زاده بخونید )
"۱۰:۳۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

جناب حسین آقای به اصطلاح پوآرو:
سركار خانم كودك:

دیگر این همه اراجیف و تهمت بس است!
یكبار و دوبار به شما به عنوان خنده و شوخی خندیدند و خود را گم كردید!
جناب اقبالی با شما فرق شما با یك دختر 15 ساله چیه؟
هر دو مانند كودكان از خواب كه بیدار میشید بیان اینجا و تا ظهر برای خنده دیگران هم كه شده مقداری خزعبلات به هم ببافید!
سپس امتیاز منفی رو برای دیگران ردیف كنید!
استناد باید به صاحب برداشت باشه كه مشخص است و در صورتی كه برداشت به فرض محال سرقتی باشد به كسی جز صاحب برداشت (خانم یلدا ذبیحی) هیچ ربطی نخواهد داشت!
فكر هم نمیكنم شما وكیب مدافع ایشان باشید.
با همون دوستان قدیم و كامنتهای دوستانه خود سرگرم باشید!

شما برداشت رو در سیستم خود سیو كرده و سپس اگزیف رو تغییر دادید! (فلسفه بافی بس است)

مشكل شما چیه؟
ناراحتیتون از چیه؟
اینجا جایی برای فوران عقده های فردی نیست!

كودك خردسال عزیز

هر وقت به سن قانونی برای نظر دادن رسیدی بگو تا به صحبتهای گران بهای شما گوش كنم!
وقتی گفتم فرهیخته شما به خودت نگیر برای جلب توجه عوام بود! وگرنه فرهیخته بودن شما در برداشت از پیك شیمی كاملاً مشخص بود! و یا در اردوی تفریحی با همكلاسی ها و خانم معلمتون!


به هرحال

خوشحال میشم اگر دیگر كامنتهای گرانبها و پرشور شما دو بزرگوار رو در این مكان نبینم!
سیرك خوبی رو اجرا كردید!
متشكرم!

در همون حال بسوزید!
"۱۰:۴۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

ببینید خانم اقتدارزاده، اگه کمی تامل می کردید، این جنجالو به پا نمی کردید، با کمی تحقیق می دیدید که ادریس و یلدا با هم دوستای خوبی هستن. و جابه جایی عکساشون به خودشون و اهدافشون مدبوطه، شما این وسط اومدین کسیو محکوم کنید و بخواین عذرخواهی کنه!!!!! ملت ملال این زندگیو تحمل می کنن و کسی حتی نیست مسئولیتشو به دوش بکشه. چه برسه به عذرخواهی.... من فکر می کنم شما باید یه جورایی این کار رو کنید، هر چند که عذرخواهی و پذیرش عدم آگاهی کافی برای ما سخت ترین کاره....
من تا شب از جواب دادم معذورم...
"۱۰:۵۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

مشاهده تخلف و اثبات و احراز آن رو بدست مدیریت بسپاریم.

دوستان عزیز
من نه بیكارم و نه حوصله جر و بحث دارم
این مساله دیروز با مدیریت گالری در جریان گذاشته شده است
و از تمام اتفاقات از شروع این جریان اطلاع دارند .

ادامه یافتن این بحث نه به خاطر مچ گیری بوده نه به خاطر چیز دیگر.اعتراض به یك رفتار اجتماعی ناپسند .همین و بس.

اینكه راحت دروغ می گوییم و راحت از دروغ حمایت می كنیم و اگر اعتراضی به اصلاح شد آماج حملات دوستان قرار میگیریم و متهم به ... جای تفكر داره.

شما برداشت رو در سیستم خود سیو كرده و سپس اگزیف رو تغییر دادید! (فلسفه بافی بس است)
اینكه فلش رو به طرف من برگردوندید و قصد تخریب من رو دارید مشكلی نیست. طرفداری از حق و گفتن حقیقت جرات می خواهد كه هر كسی ندارد.

"۱۰:۵۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

طرفداری از حق و گفتن حقیقت جرات می خواهد كه هر كسی ندارد.

می‌خواهم صحنه‌هایی را به تو (شما) نشان دهم كه مثل سیلی به صورتت (صورتتان) بخورد و امنیت تو (شما) را خدشه‌دار كند و به خطر بیندازد. می‌توانی (میتوانید) نگاه نكنی (نكنید) ، می‌توانی (میتوانید) خاموش كنی(كنید) ، می توانی (میتوانید) هویت خود (خودتان) را پنهان كنی (كنید) اما نمی‌توانی (نمیتوانید) جلوی حقیقت را بگیری (بگیرید) ، هیچ كس نمی‌تواند ...


قصد تخریب شما؟ گفتم در كامنت بالا بس است!
خوشحال میشوم اگر دیگر نبینم نه در اینجا و نه در هیچ كدام از برداشتهایم كامنتهای فیلسوفانه شما رو! و امثال شما رو!
"۱۱:۰۴ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (4) | امتیاز (0) | مازیار یعقوبی (5694)

متاسفانه دوستان ، به جای اینكه از كنار این حرف ها و حدیث ها كناره بگیرن ، بیشتر تمایل در بیشتر كردن این آتش دارن.
بابا به زبون عامیانه : بی خیال شید
به خدا این اون چیزی نیست كه از عضویت تو این گالری به دنبالش اومدین.null
"۱۱:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

خانم درویشیان برای شما چه سودی دارد که دفاع از یک فرد خاطی و سارق هنری میکنید؟
با حرف شما کاملا موافقم که یلداو ادریس با هم دوست هستند در این که شکی نیست
از نان قرض دادنشان کاملا پیداست
اما به عکسهای کس دیگری خود را بزرگ کردن جای تاسف دارد
کاش یه دفعه کامنت ها رو بخونید تا بفهمید موضوع از چه قرار است
و اما ادریس
از اینکه کامنتهای من و ... را نبینی که مطمئنا خوشحال خواهی شد
چون تمام اعتبار پوشالیت از بین میرود
کامنتهایی که به قابل توجه دوستان گفته شد و به تو نشان داده شد مثل سیلی به صورتت میخورد و امنیت و اعتبار پوشالیت را خدشه دار میکند
میتوانی نگاه نکنی میتوانی خاموش کنی میتوانی هویت خود را پنهان کنی اما نمی توانی جلوی حقیقت را بگیری و هیچ کس نمی تواند
ضمنا آقای با ادب
جای دوستی های شما و یلدا خانم اینجا نیست
جاهای دیگر هست برای ابراز دوستی به یلدا خانم
البته مواظب خودتون باشید

"۱۱:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

خانم یا آقای اقتدار زاده
خانم درویشیان برای شما چه سودی دارد که دفاع از یک فرد خاطی و سارق هنری میکنید؟
برای خود شما چه سودی دارد...؟
من نمیدانم که شما از چه کسی خط می گیرید که الان کاسه داغتر از آش شده اید و می خواهید جلوی سرقت هنری را بگیرید - به شما چه ارتباطی دارد که ادریس عکس شخص دیگه ای رو ارسال کرده - مگه شما پلیس هستید...
"۱۲:۲۹ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

خوب دیگه فکر میکنم ادریس به اشتباه خودش پی برد که البته روش نمیشه معذرت خواهی کنه
اما بهش حق میدم بالاخره پیش خودش آدم بزرگی بوده
خوب حالا اشکال نداره انشالله که همه شما این پسر رو می بخشید و من از قول این آقا ادریس که دیگه کم کم داره بچه خوبی میشه از همگی عذرخواهی میکنم
بالاخره همگی اشتباه میکنیم اما براتون عبرت بشه که ابرام به اشتباهتون نکنید
برای ادریس هم آرزوی موفقیت میکنم و از خدا میخوام سلامتیش رو دوباره بهش برگردونه


"۱۲:۲۹ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | رسول احدی (1979)

خوب دیگه فکر میکنم ادریس به اشتباه خودش
شما در حد و اندازه ای نیستید که بخواهید اشتباه ادریس رو ثابت کنید امید وارم امتیاز ادریس شش رقمی بشه تا آدمهایی مثل شما خودشون رو خوب نشون اعضای گالری بدن (البته زهرا خانوم خیلی بهتر بود این لهن پسرانه رو در نظر هایتان پنهان می کردید )
از خدا میخوام سلامتیش رو دوباره بهش برگردونه
"۱۴:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-3) | امتیاز (0) | زهرا اقتدارزاده (-2)

آقای احدی
اول اینکه
بهتر است شما اینقدر پاچه خواری آقای عباسی رو نکنید
و اگر هم حرفی دارید منطقی حرف بزنید وگرنه مجبور نیستید خودتان را دخالت دهید
باز خدا رو شکر که قبول دارید که این شخصی که دارید پاچه خواریش رو میکنید سرقت هنری کرده
به شما چه ارتباطی دارد که ادریس عکس شخص دیگه ای رو ارسال کرده
.
دوم اینکه بهتره یه مقدار به جای بادمجون دورقابچینی
کتابهای فارسی رو مطالعه کنید تا سوادتون یه مقدار زیاد بشه و بدونید لحن به این صورت نوشته میشه
.
سوم اینکه حتما باید پسر باشم که دعای سلامتی برای ادریس بکنم ؟و دعای سلامتیکردن مخصوص پسرهاست؟
.
چهارم اینکه شما دیگه اگه سکوت کنید براتون بهتر هست
بذارید خود بابابزگتون بیاد حرفی اگه برا گفتن داره بزنه.
چون شما در انداین اندازه ها نیستین
.
و آخر اینکه فکر کنم دیگه ادریس خان اینجا نیاد
اما از قول من بهش بگو خودتی

"۱۴:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

یک ضرب المثل هست که میگه با هر کسی باید در حد و اندازه های خودش صحبت کنی! ولی آخه تو اصلاً حدی برات وجود نداره! بچه سالی بیش نیستی!

نی نی کوچولو اگر پدر و مادرت تو تربیت تو کوتاهی کردن بگو تا من تربیت رو به طور محسوس یادت بدم!

خواهشمند حرفها رو توی دهنتون بچرخونید و بعد حرف از دهنتون بپره بیرون!

این رو هم بدون که نه تو و نه امثال تو عددی نخواهند بود که به من چیزی یاد بدهند!

اینقدر کوته فکر و ناقص العقل هستید که تمام دوستی ها رو توی روابط عاشقانه میبینید!
بله من با یلدا که نه با 100 نفر دیگه هم دوست هستم ولی دوست هستم! نه اون چیزی که توی مغز خراب و فاسد شماها میگذره!
وقتی میگم عقلت کامل نشده بگو نه! هنوز لازم است تا عقل رسید کنه و به سن قانونی برای نظر دادن برسی!

دختر جان برو پیک شادی عیدت رو حل کن و با دوستات لی لی بازی کن! تو رو چه به دخالت در مسائل بزرگترها!

اما از قول من بهش بگو خودتی
این حرفت رو میزارم به حساب کم سن وسال بودنت! چون با بچه و کودک در افتادن کار عقلانی نیست! فردا میره بزرگترش رو میاره! آفرین برو در خونه خودتون بازی کن!
"۱۸:۲۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | انسیه اکبری (39)

جناب عباسی سلام . من انسیه اکبری واقعی هستم!!! امروز از یکی از دوستان ایمیل دریافت کردم و ایشون دلخور بود که چرا تو سایت کامنت گذاشتم و این حرف ها . البته آدرس عکس رو نداده بود و بعد کلی گشتن اسم خودم رو اینجا دیدم . بنده مدتهاست به سایت نمیام و کامنتی که اینجا گذاشته شده از طرف من نیست و فقط خواستم بهتون بگم که سوء تفاهم نشه . و از این به بعد هم به روال قبلی ادامه می دم و اگر باز احتمالا کامنتی با اسم من دیدید بدونید که از طرف من نیست . با احترام . خداحافظ . (البته این مطلب رو به مسئولین سایت هم اطلاع میدم)null

"۱۸:۲۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

خانم اکبری
من نمی خوام با لحن بد صحبت کنم ها.فقط یک سوال.آیا انتظار دارید همه این حرف شما رو باور کنن؟
"۱۸:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

آقای اقبالی عزیز فکر می کنم جای اون صحبتتون اینجا باشه.تازه این هم اصلا کار درستی نیست که چهره افراد رو پیش دیگران مخدوش کنید.این یکی رو جدا از بقیه اصلا شایسته ی شما نمی دونم.اما دلیلش رو می دونم چیه:همنشینی با برخی افراد گروه سنی همزه.(:
از دوستان خواهشمندم متن ایمیل ارسال شده از جانب آقای اقبالی به بنده رو بخونن:
سلام هیچوقت زود قضاوت نكن احمد جان عكس اصلی كه قبل از تعویض عكس از سایت شخصیش توسط خانم ذبیحی ذخیره كردم رو برات می فرستم طبق دستور العملی كه گفتم عمل كن و تطبیق كن ببین از چه موجودی حمایت كردی با این دفاعیات مالیخولیاییش آرزوی موفقیت دارم برای تو اقبالی
هر کس باور نداره می تونه به ایمیل بنده پیامی بفرسته و من حاضرم پسوورد خودم رو در اختیارش قرار بدم تا ببینه.
اما آقای اقبالی عزیز همون طوری که شما انتظار دارید از بنده که باور کنم آقا ادریس اگزیف رو دست کاری کرده باشن (که توی کامنت های دیروز گفتید) از من این انتظار رو هم داشته باشید که فکر کنم شما اگزیف رو دست کاری کرده باشید.

"۱۸:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

سلام هیچوقت زود قضاوت نكن احمد جان عكس اصلی كه قبل از تعویض عكس از سایت شخصیش توسط خانم ذبیحی ذخیره كردم رو برات می فرستم طبق دستور العملی كه گفتم عمل كن و تطبیق كن ببین از چه موجودی حمایت كردی با این دفاعیات مالیخولیاییش آرزوی موفقیت دارم برای تو اقبالی

"۱۸:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

آقای اقبالی فکر نمی کنم بی احترامی هنر باشه که شما باز هم تکرارش کردید.

"۱۸:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

عزیزم احمد جان
من دقیقا نمی دونم دلیل حمایت سینه چاكانه تو از این كار چیه
ولی فكر نمی كنی خیلی تو این قضیه زیادی وارد شدی؟
با همه هم درگیر می شی؟
زیاد خودتو ناراحت نكن
اگر این آقا اینقدر بر اشتباهش اصرار نمی كرد من ول می كردم قضیه رو.
شایدم رابطه فامیلی باشه و تعصبی.
در ضمن من با اون جمله مشكلی نداشتم
ولی تو با آوردنش در اینجا به این آقا ظلم كردی
قصد من در آوردن تو از اشتباه بود كه ظاهرا قضیه چیز دیگری است و من خبر نداشتم
متاسفم
موفق باشی
"۱۸:۳۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیرمحمد مهدیزاده سراج (473)

کسانی که این باند بازی را راه انداخته اند فقط از روی حسادت داد و قال می کنند و اگر این عکس سرقتی باشد به خود صاحب عکس ارتباط دارد و این که اینجا جایی نیست که بخواهید مچ دیگران را بگیرید و کسی که خودش تنها دو عکس در گالری دارد برای اظهار نظر کردن در مورد عکاسی مثل ادریس زیاد مجالی ندارد. لطفا برای ارضای حسادت های خودتون راه بهتری رو پیدا کنید مطمئنم گالری عکاسی جای مناسبی نیست !
----------------------------------------
موفق باشید!

"۱۸:۳۰ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

سلام عزیزم
شما رو نمی دیدم
حالت خوبه؟ :)
"۱۸:۳۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | انسیه اکبری (39)

در ضمن جناب عباسی . ... راستش من متوجه نشدم آقای نصیر منظورشون چی بود؟؟!!! و چی می خواستن بگن ! لینک هلیی رو که گذاشته بودن رفتم اما هیچ کدوم ربطی به من نداشت !!! به هر حال امیدوارم منظورشون این نبوده باشه که عکس خداحافظی من دزدیه ! چون اون عکس رو تو حمام خونه شخصیم گرفتم ! از پاهای خودم ! جفت اسناد هم برای رویت و مقایسه موجوده !
به هرحال در مورد اون کامنت متاسفم شاید کسی خواسته از کدورت قبلی من با شما در جهت سوء استفاده کنه . موفق باشید
"۱۸:۴۱ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | انسیه اکبری (39)

من همین الان به مدیریت سایت بابت این مساله و سوء استفاده از اسمم ایمیل زدم . امیدوارم ترتیب اثر داده بشه .
"۱۹:۰۸ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

نه بابا.مثل اینکه قضیه خیلی پیچیده تر از این حرف هاست.
ار آقای امیر سلامتی یه سوال دارم:
چرا شما خودتون رو پشت صحنه مخفی کرده اید.اگه نظری دارید مطرح کنید.وگر نه فکر می کنیم شما هم ....
این رو از آنجا گفتم که با امتیاز مثبت و منفی دادن به نظرات خودتون رو مطرح کرده اید.
"۱۹:۵۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

آقای حسین پوآرو:

شما زبان فارسی متوجه میشید یا نه؟
من در بالا فارسی نوشتم كه خوشحال میشم اثری از شما نبینم در اینجا!

طبق دستور العملی كه گفتم عمل كن و تطبیق كن ببین از چه موجودی حمایت كردی با این دفاعیات مالیخولیاییش
به به! خوشبختم! بسیار زیبا و صریح سطح فرهنگ و آداب معاشرتی رو دیدم! ممنومم از این همه محبتی كه دارید! آقا زودتر خودتون رو به نشون میدادید!
جناب پوآرو بسیار جالبه كه آبروریزی از این بدتر نمیشد! ولی هنوزم ادعای فضل میكنید!
شاید آبرویی وجود نداره؟
شاید ...
شاید ...

"۱۹:۵۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

:))
"۲۰:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

آقای اقبالی از شما خواهش می کنم دلیلتون برای امتیاز مثبت دادن به کامنتهام رو بگید.

"۲۰:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد پیروز (586)

آقای اقبالی باید بگم کارتون اصلا خنده دار نیست.
اصلا هم خوشم نمیاد مثل بعضی ها امتیاز نظراتم از عکس هام بیشتر بشه.
مثل یه بچه خوب می گم.این کار رو نکنید

"۲۰:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

باشه
:)
"۲۱:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

همه دوستان توجه كنند
من دیروز وقتی حمله و هجوم ای آقا را به خانم اقتدار زاده
(كه واقعا نمی شناسمش) كه در واقع از یك حرف حق دفاع می كرد را دیدم
همان لحظه به آن لینك مراجعه نمودم و آن عكس را ذخیره كردم
وقتی اگزیفش را نگاه كردم دقیقا تنظیماتی كه آن بالا نوشتم و با اگزیف حاضر مطابقت نمی كرد را دیدم.
بعد از نوشتن آن اگزیف ها در بالا، خانم ذبیحی بعد از وقفه 15 دقیقه ای در سرویس دهی سایتش عكس ها را عوض كرد كه جفتشان هم یك اگزیف دارند(كه البته اگر تا كنون تعویض ننموده باشند)
اصلا هم حوصله بحث با این فرد را نداشتم ولی چنان از در روی همه ایستاد تا مجبور شدم مقابلش بایستم و اعضا را از اشتباه در آورم
اگر از این بحث های تهوع آور آزرده شدید، از سایر دوستان(غیر از حامیان این اشتباه) معذرت می خواهم.
انگیزه اصلیم ناراحتی از حمله این افراد به اون خانم بود.

"۲۱:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

و در آخر از خداوند برای خودم، ارسال كننده عكس و هركسی كه نامش در این جا به چشم می خورد طلب بخشش و رحمت می كنم.
و آرزو دارم تمامی جوانان ایرانی در تمامی عرصه ها موفق باشند.
و اگر توهینی به كسی شد دیگری را ببخشد.
اگر دوست دارم خداون ما را ببخشد.
(خیلی احساسی شد ولی خدایی از ته دلم نوشتم)

"۲۱:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | حسین اقبالی (2456)

البته كامنت آخرم معنی اش برقرای صلح است نه چیز دیگری.
امیدوارم تعبیر دیگری نشود!!!
"۱۵:۵۶ ۲۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (9) | امتیاز (0) | کاوه قبادی (131)

دوستان اطمینان دارید که اینجا گالری عکس است و نه حمام زنانه؟

واقعا جای خجالت دارد برای همه دوستان ( از جمله خودم ) که اینقدر بد از امکاناتی که در اختیارشان قرار گرفته است استفاده می کنند!

دوستان قدری صبور تر باشید.قدری به دوستان خود بیشتر احترام بگذارید.

دوستان عزیزم به عنوان برادر عرض می کنم بهتر نیست به جای اینکه بدنبال این باشیم که کی چه گفت و کی چه کرد و چرا اینطور شد و .... قدری سواد بصری و دید خلاقانه خودمان را تقویت کنیم؟

بهتر نیست دست از کچ اندیشی ها و کج خلقی های بچه گانه که به نظرم جایی در این جا ندارد برداریم؟

به نظرم باید یک تجدید نظر کلی در مورد مسائل و اتفاقات گالری بکنیم!

و باز هم به نظرم در شخصیت بسیاری از شما عزیزان نیست که یکدیگر را با کلماتی که در دروازه غار می شنویم صدا کنیم!

متاسفم برای هنرمندان و عکاسانی که اینهمه کم طاقت هستند و اصول اولیه یک جامعه و فضای باز را نمی دانند.

دوستان قدری زیبا تر فکر کنید.
"۱۷:۱۴ ۲۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4431)

خانم اقتدار زاده،
با توجه به مجادلات بالا، گمان میکردم که شما از روشنگری جانبداری می کنید. ممکن است بفرمایید، علت امتیاز منفی به کامنت بنده که مخاطب آن، خان اکبری بودند، چیست؟
"۱۹:۱۴ ۲۴ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4431)

عجب آشفته بازاری شده اینجا!
خانم سمیه ی انوری زاده، که به کامنت بالا امتیاز منفی داده اید، حالتان خوب است؟
مثل اینکه بیماری اخیر گالری، به شما نیز سرایت کرده!
خداوند، همه ی بیماران، بویژه جنابعالی را شفا دهاد!
آمین.
"۱۱:۳۵ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (6) | امتیاز (0) | مدیر گالری (6)

متاسفانه هر چه صبوری و تحمل به خرج دادیم خود دوستان رعایت نکردند. تمام کسانی که در این بحث های بالا (در هر طرف جبهه که بودند) وارد شدند و موضوع را کش دادند طبق قوانین سایت لغو عضویت شدند.

طبق قوانین اگر مشکلی در عکس، در نظر یا رفتار و گفتار هر کاربری وجود دارد فقط باید از طریق اطلاع رسانی به مدیران موضوع پیگیری شود و هر گونه برخورد مستقیم موجب لغو عضویت خواهد بود. واقعا متاسفیم و از دوستان با سابقه و بزرگان سایت انتظاری بسیار بیشتر از این می رفت!
"۲۲:۳۲ ۲۵ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | abcd ABCD (1997)

با توجه به سایه های تند می دونم کنترل نور کار سختی بوده اما باز دوست داشتم نور روی پیراهن زرد بیشتر کنترل می شد کادر و ترکیب رو می پسندم ممنون موفق باشید
"۱۹:۳۳ ۲۶ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود مقدّس (337)

. در بعضی از قسمت‌های سایت عکاسی امکان ارتباط خصوصی و ارسال شخصی مطالب برای دیگر کاربران وجود دارد، با توجه به آن‌چه پیش‌تر آورده شد، هدف سایت عکاسی ارایه‌ی یک بستر تخصصی در زمینه‌ی عکاسی است و درنتیجه استفاده از خدمات نام‌برده‌شده فقط برای مسایل تخصصی مربوط با عکاسی مجاز است و استفاده از آن برای هرگونه بحث و تبادل‌نظر غیر مرتبط با مسایل تخصصی عکاسی غیرمجاز می‌باشد. در صورت شکایت هر یک از طرفین ارتباط خصوصی در رابطه با غیر مرتبط بودن بحث و یا توهین‌آمیز بودن لحن طرف مقابل و یا ارسال مطالبی که بنا به تعریف این سند غیرتخصصی هستند، مدیران و هماهنگ‌کنندگان سایت امکان بررسی موضوع و برخورد با شخص خاطی را با ارسال اخطار، قطع موقتی یا قطع دایمی دسترسی دارند.
با تشکر از مدیریت سایت / چون ما به دوستان با سابقه و بزرگان نیاز داریم بهتر است در نظر خود بازبینی بفرمایید.
ارادتمندم.
"۱۲:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | را مین هوشمندی (7541)

با سلام
بیش از هر چیز جدل شما با آقای رحمتی برام عجیب و ناراحت کننده بود!
به نظر من عکس شما یه پرتره جالب ولی فاقد موضوع مشخصی است با این حال تضاد رنگ عکس اونو دیدنی کرده براتون آرزوی توفیق بیشتر می کنم
پایدار باشید
"۱۶:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (0) | majid majidi (44)

سلام .اقای عباسی احتمالا شما هم مثل یلدا خانم دیگه وارد سایت نمیشید.خوب خدا را شکر.شخصیتی چند وجهی وپوپولیست(عوام فریبی) داری وبسیار اهل فرافکنی(اوه اوه چقدر فلسفی حرف زدم)در کل انشالله خداوند متعال شفاتون بده.
البته این توضیح را بدم که من نه شما را میشناسم ونه یلدا خانم وبه تازگی به گالری رفت وامد میکنم ولی از همین چند خط که در بخش نظرات این عکس خوندم به تموم این چیزایی که نوشتم پی بردم.موید باشید
"۲۲:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | مهران سایبانی (95)

سلام و خسته نباشی عکس ، ثبت جدید و خوبی شده با رنگی مناسب موفق و سر بلند باشی.
"۱۵:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | احسان امیری سیاوشانی (559)

راستشو بگم حوصله ام نگرفت این بیش از اندازه گوئی دوستان رو بخونم و چند سطری تحمل نیاوردم. این عکس تو سایت خانم ذبیحی هست و شما اون رو با نام خودتون این جا آوردین و دوستان هم کلی تعریف و تمجید ازتون کردن . کسی متوجه نشده این عکس شما نیست ؟ null
"۱۶:۵۰ ۱۷ مهر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | احسان تحویلیان (1228)

سلام
لذت بردم از عکس های زیباتون
نوع تفکر من با شما فکر میکنم یکم شبیه باشه

خوشحال میشم تشریف بیارید.
"۰۳:۵۷ ۱۸ مهر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | کسری طالبیان (54)

فضای غریب و لحظه عجیب در این عکس زیباست،
بر خلاف رنگهای شاد و زنده متن تصویر ،غباری از یأس و دلتنگی بر چهره بیننده میگذارد.
قرارا گرفتن چهره ها در سایه خود خبر از یک اتفاق پشت پرده،یک خیانت،یا هدفی شوم می دهد.
عکس راوی یک داستان است که بیننده آن را کامل خواهد کرد...
"۱۰:۱۶ ۰۸ آبان ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد مهدی متین (23)

با سلام
بنده اصلا نمیخوام وارد این ماجرا بشم ولی این صحنه مربوط میشه به تاتر ساموئل بكت كه خانم ذبیحی هم اونجا بود و من هم تاتر را دیدم عكسهای بسیاری از این صحنه هست كه همش تو سایت رسمی خانم ذبیحی وجود داره و لینكش را میزارم برای دوستان كه برن ببینن. و آرزوی موفقیت برای عكاسش دارم.
"۰۴:۵۲ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | ئ ئ (77)

با درود
من فکر می کردم عکاس ها این کار ها رو نمی کنن
این کار ها و حسودی ها ماله نویسنده ها و شاعرهاست
جو گرافیست ها خیلی بهتره
واقعا که
سر پول اینقدر به هم توهین می کنید؟
سر مال دنیاست؟
خدا کنه واسه این باشه و واسه شهرت و اینکه چند نفر رو دورتون جمع کنید به به و چه چه بگن و دستتون رو ببوسن نباشه
من خیلی هنر مند و بند دیدم خیلی
از خارجی و داخلی
بابا این کارتون دیگه ...
چی بگم
من 2 ماهه دوربین عکاسی دسم گرفتم
فکر کردم می یام تو یه هنری که تمیزه
ما ایرانی هستیم؟
واقعا که، نه حرمت سن و سالی، نه حرمت ...
خدا همه رو هدایت کنه
"۱۹:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | میر محسن شناسی اذری (2253)

باسلام
از سرکنجکاوی شروع به خواندن کامنتها کردم ولی خودم را در وسط یک جنگ بسیار بسیار زشت دیدم .
خیلی ناراحت شدم و به کسانی که به دیگران توهین میکردند امتیاز منفی دادم اینقدر کامنتهای بد زیاد بود که خودم هم از امتیاز منفی دادن خسته شدم .....
عجب ناراحت کننده بود امروز .....
من کاری ندارم این عکس مال کیست ولی برای هر کسی که باشد کلااشکالات زیادی دارد و فقط میتوان ثبت یک لحظه دانست .
موفق باشید .
"۱۱:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید آرمان نبی پور (2599)

ثبت خیلی جالبیه!!
خیلی قشنگه...

من تازه کار تر از اونی هستم که بخوام عکستو نقد کنم...

دوست دارم عکسامو ببینی و اشکالاتمو بگی تا کم کم یاد بگیرم...
آخه نه عکاسم نه بلدم!
اومدم که یادبگیرم...
اینجا عکسایی دیدم که تنمو لرزوند! چه ابهتی! چه تکنیکی!

قول بده به منو عکسام نخندی که دل منو عکسام میشکنه...