سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
گالری تصاویر "یاسر رضایی"

         
عکس
نام :   دوستان عزیز من در سایت عکاسی !! (امتیاز : 23)
عکاس :   یاسر رضایی (امتیاز : 7248)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon A710 IS
نظرات :   50
بازدیدها :   826
تاریخ ارسال :   ۱۹ تير ۱۳۸۷
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   انتزاعي
توضیحات عکاس
دوستان عزیز من در سایت عکاسی مشکل ما این است که نشسته ایم و منتظر یک معجزه هستیم تا تعداد کامنت عکسهایمان ( و شاید امتیازهایمان!!!) زیاد و زیاد تر شود ، عزیزان من ، این سایت به غیر از دکمه ارسال عکس ، گزینه های دیگری نیز دارد ! اگر عکس خوبی میبینید ، حتی اگر حوصله تایپ ندارید ، با قرار دادن نقل قول از کاربری دیگر و یا نوشتن نقدی کوتاه + کپی قوانین نظردهی ، بگذارید عکس به صفحه اول رفته ، تا حداقل اعتبار این سایت که قسمتی از آن به عکسهای صفحه اولش است باقی بماند !. و اینکه بعضی از عکسها با رفاقت ها و باندبازی ها و ... راهی به جایی نبرند!!!!! و اینکه در نقد عکسها زیاد در بند ظرفیت بعضی از اشخاص نباشید ، در هر جمعی ، همه جور آدمی پیدا میشود !!! فقط به یاد داشته باشید که دیگر نقدی برای آن شخص ننویسید تا خدای ناکرده تنش دوباره ای بوجود نیاید ! (بگذارید به حال خود باشد!!!! و فکر کند شاهکار ...! ) دوستان ، واقعا هر کسی که در اینجا عکسی قرار میدهد اگر به 5 یا 10 نفر نظر دهد ، میدانید چه شـــــوری به پا میشود !!!! عزیزان اگر خود نخواهیم ، معجزه ای در کار نیست ، منظورم فرد فرد این گالریست ! و دیگر اینکه در نقدهایمان مرد باشیم !! همین و بس ! بدرود

"۱۸:۳۳ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (5) | امتیاز (0) | نیکلاس علی لیبر (1222)

سلام یاسر جان
با گفته هات خیلی موافقم مخصوصا این
دوستان ، واقعا هر کسی که در اینجا عکسی قرار میدهد اگر به 5 یا 10 نفر نظر دهد ، میدانید چه شـــــوری به پا میشود !!!!
این رو از ته دل می گم که نظرات دوستان در مورد عکسهام و همینطور دیدن عکسهای دوستان در بهبود کارم خیلی موثر بوده و خیلی دلم می خواهد که این نظرات بیش از گذشته ادامه داشته باشه حتی اگر بعضی هاش برام تلخ باشد.

تغییرات ایجاد شده در قوانین که باعث کاهش قابل توجه نظرات شده حتی اگر تونسته باشه جلوی باندبازی و امتیاز دهی رو بگیره تاحد زیادی باعث کاهش نظرات شده. ای کاش به جای فکر کردن در مورد امتیاز گرفتن و دادن، محروم شدن یا نشدن، به فکر کمک به همدیگر برای بهبود کارهامون باشیم.

راستی در مورد عکست خیلی نمی تونم با این عکسهای انتزاعی اخیرت و مخصوصا این یکی ارتباط برقرار کنم. البته این به معنای نفی اونها نیست بلکه شاید ایراد از گیرنده باشه. عکسهای قبلیت رو خیلی بیشتر می پسندم.
موفق باشی و پایدار
"۱۸:۵۵ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (5) | امتیاز (0) | رضا رحمتی (4839)

جناب رضایی سلام
جانا سخن از زبان ما میگویی ! اما مگر نه اینکه هر کدوم از ما باید از خودمون شروع کنیم . خاطرت هست یکبار بهت گفتم دوربینتو عوض کن و چه غوغایی براه افتاد !! یا تو عکس قبلیت که تشخیص دادم کنترل نور خیلی ضعیف بوده و بهت امتیاز 1 دادم چه جوری از بی انصافی من گله کردی یا برای هیچ لشکر کشی راه افتاد و طرفداری های بیهوده و کودکانه و آن داستان ها . برادر جان به خدا صدهزار از این امتیازها ارزش یک لحظه دوستی و یاد گرفتن از همدیگر را ندارد . [quoteو دیگر اینکه در نقدهایمان مرد باشیم !! همین و بس. من به گفته خودت نوشتم و دوست ندارم باز جنجال به پا بشه چون میخواهیم با هم تعامل کنیم نه خدای نکرده از هم سوءاستفاده برای به قول خودت امتیاز جمع کردن. فقط با هم درست بریم .

  "۱۸:۵۵ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | یاسر رضایی (7248)

آقای رحمتی عزیز
خاطرت هست یکبار بهت گفتم دوربینتو عوض کن و چه غوغایی براه افتاد
من شروع کردم ؟!!

تو عکس قبلیت که تشخیص دادم کنترل نور خیلی ضعیف بوده و بهت امتیاز 1 دادم چه جوری از بی انصافی من گله کردی
آقای رحمتی میدونید مشکل کجاست !؟
یه نگاه به نوع کامنت ها و امتیازهایی!!! که برای دوستانتان قائل می شوید را نگاه کنید (نمونه بسیار است!!؟!)
و اینکه به غیر از شما ، چرا کسی به بنده 1 داد ؟ ، با اینکه اصلا برام مهم نبود ! اصلا از فاز امتیاز بیاییم بیرون ، شما اصلا به امکانات عکاس نگاه نمی کنید و نظر میدهید ، این یعنی انصاف !! بگذریم

ا برای هیچ لشکر کشی راه افتاد
داستان هیچ ، بین من و پیای عزیز بود و دیگر هیچ !

....
"۱۹:۳۱ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (3) | مسعود مقدّس (319)

سلام یاسر جان
عکس زیبایی گرفتی
از اونجایی که من عاشق عکس انتزاعی هستم به این عکست 3+ میدم.
کادر بندی درستی داره
ترکیب بندی خوبی داره
--------------------------------------------------------
برداشت من از این عکس :
1. لکه های سیاه پایین نشان دهنده ی افرادی هستند که با هم تعامل دارند البته لکه های کوچک افرادی هستند که تنها مانده اند و نتوانسته اند دوستی یا باندی برای خود تشکیل بدهند.
2. نقطه ی بزرگ در نقطه ی طلایی عکس (به گمونم حباب لامپ باشه) نشانه ی یک باند بزرگ یا یک کاربر با امتیاز هزارتای .... است که اطرافیانش پاشیده اند(لامپ شکسته) و در باند آنها رخنه ایجاد شده (ترک روی دیوار).
ممنون از ارسال و موفق باشید - فقط من وارد حرفهای حاشیه ای نمیشم.(توضیحات جالبی بود)
"۱۹:۴۲ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | پوریا داعی (3718)

واقعا هر کسی که در اینجا عکسی قرار میدهد اگر به 5 یا 10 نفر نظر دهد ، میدانید چه شـــــوری به پا میشود
راستی در مورد عکست خیلی نمی تونم با این عکسهای انتزاعی اخیرت ارتباط برقرار کنم.
فقط به عنوان بیننده؛ می شد وضوح بیشتری داشت.

در مورد نظر ها هم که من هم با شما موافقم و چندین بار این موضوع را گفتم ولی الان که موج ورود کاربران جدید است سعی کنیم فرهنگ سازی کنیم تا شاید فرجی شود..
موفق باشی برادر
"۲۳:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (5) | امتیاز (2) | آرش عطرچیان (4803)

بعضی دوستان گله میکنند که چرا عکسهای خوبشان بدون نظر میماند اما خودشان سالی یک بار هم نظر نمیدهند . به نظر من در هر زمینه ای باید از خود بپرسیم اگر همه مانند من عمل میکردند چه وضعیتی به وجود می آمد . خب نقد نوشتن کار سختیست و این را همه میدانیم اما اگر قرار باشد همه عکس ارسال کنند و حاضر نباشند برای تحلیل کارهای دیگران به خود زحمت دهند نتیجه این میشود که عکس بدون نظر میماند و فرقی نمیکند که ثبتی معمولی باشد و یا شاهکار قرن . واقعا چرا فکر میکنیم که خودمان نباید هیچ فعالیتی داشته باشیم اما دیگران باید در تجزیه و تحلیل زیر و بم عکسهای ما سنگ تمام بگذارند ؟ اگر مساله کمبود وقت است که این روزها همه وقت آزاد بسیار محدودی دارند و به نظر من این نمیتواند دلیل قابل قبولی باشد . و بعد اینکه ما هیچکدام منتقد حرفه ای نیستیم که بخواهیم نقدهای چند صفحه ای آنچنانی بنویسیم . اگر نکته خاصی هم به ذهنمان نمیرسد شاید کمترین کاری که بتوانیم انجام دهیم اظهار نظر و انتقال حسمان به عنوان یک بیننده صرف باشد . فراموش نکنیم که گفتگو و تضارب آرا و تبادل اطلاعات از مهمترین زمینه های ارتقای سطح آموزشی گالریست و این گالری حتی اگر بهترین عکسها را داشته باشد بدون نوشته های دوستان مبدل به بایگانی بزرگ و بیحاصلی میشود که محکوم به فناست . انتخاب با شماست . میتوانیم فقط مصرف کننده باشیم , تنبلی پیشه کنیم و از دیگران گله کنیم و در نهایت هم قهر کنیم و برویم و یا اینکه تولید کننده باشیم , وظیفه خودمان را انجام دهیم و با گذشت و بردباری در حفظ فضای دوستانه بکوشیم و در نهایت از این امکان آموزشی فوق العاده نهایت بهره را ببریم . اطمینان دارم اگر هر فردی که عکس ارسال میکند به 10 عکس دیگر نظر دهد گالری به روزهای اوج خودش برمیگردد و امتیازات بده بستانی و باندبازیها در میان نظرات متعدد و فراوان زیر عکسها دیگر تاثیری نخواهد داشت . بقیه عرایضم در کامنتهای بعدی ...

  "۲۳:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | حسين اقبالي (2463)

در مورد عكس چيزي نگفتيد!!
"۲۳:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سيد محمد شمسي (1886)

با سلام
كار متفاوتي است نمي تونم ارتباط خوبي برقرار كنم پس سكوت مي كنم و از ارتباطات ديگران بهره مي برم
اقارضا بعضي وقتها زمان بهترين درمان است بايد گذر كرد

  "۲۳:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سيد محمد شمسي (1886)

اقا رضا =اقاي رضايي

  "۲۳:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | یاسر رضایی (7248)

سید عزیــــــــز
بعضي وقتها زمان بهترين درمان است بايد گذر كرد
حرفت متین ، ولی
من به عنوان یکی از اعضای کوچک این گالری و کسی که %90 از آموخته هایم از این سایت است بر خود واجب دانستم تا با تلنگری هر چند کوچک ، باعث شوم کمی این سایت از حال و هوای بچه گانه و ... و ... و .... و کسل آورش خارج شود ! چون احساس میکنم زمان ، استثنائا این بار راهگشا نیست !
ممنونم

  "۲۳:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | سيد محمد شمسي (1886)

ياسر جان حرف حق جواب نداره !
اميدوارم به ايده ال ات حداقل نزديك بشي
"۰۰:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (4) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4438)

و دیگر اینکه در نقدهایمان مرد باشیم !!
لبیک!
"۱۲:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (2) | زهرا دلاوری (111)

سلام
هر جور نگاه میکنم نمیتونم بفهمم از چی عکس گرفتید
یا من خیلی خنگم یا ...
با نظر آقای مقدس موافقم
فقط به عنوان بیننده؛ می شد وضوح بیشتری داشت
موفق باشید
برداشت من از این عکس :
نقل قول از آقای مقدس
1. لکه های سیاه پایین نشان دهنده ی افرادی هستند که با هم تعامل دارند البته لکه های کوچک افرادی هستند که تنها مانده اند و نتوانسته اند دوستی یا باندی برای خود تشکیل بدهند.
2. نقطه ی بزرگ در نقطه ی طلایی عکس (به گمونم حباب لامپ باشه) نشانه ی یک باند بزرگ یا یک کاربر با امتیاز هزارتای .... است که اطرافیانش پاشیده اند(لامپ شکسته) و در باند آنها رخنه ایجاد شده (ترک روی دیوار).
ممنون از ارسال و موفق باشید - فقط من وارد حرفهای حاشیه ای نمیشم.(توضیحات جالبی بود)

  "۱۲:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود مقدّس (319)

سپاس گزارم خانم دلاوری
"۱۴:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (-2) | امتیاز (0) | حسين اقبالي (2463)

بهتر بود دوباره مي نوشتيد كجايند دوستان امتياز بده من!
بگذارید عکس به صفحه اول رفته ، تا حداقل اعتبار این سایت که قسمتی از آن به عکسهای صفحه اولش است باقی بماند !.
منظورتان عكس هاي خودتان كه نيست؟
و اینکه بعضی از عکسها با رفاقت ها و باندبازی ها و ... راهی به جایی نبرند!!!!!
اينطوري شما خيلي غمگين مي شين
و اینکه در نقد عکسها زیاد در بند ظرفیت بعضی از اشخاص نباشید ، در هر جمعی ، همه جور آدمی پیدا میشود !!!
بابا با ظرفيت!!
فقط به یاد داشته باشید که دیگر نقدی برای آن شخص ننویسید تا خدای ناکرده تنش دوباره ای بوجود نیاید !
جنجالهاي زير عكس هايتان هنوز مونده و قابل ملاحظه است
دوستان ، واقعا هر کسی که در اینجا عکسی قرار میدهد اگر به 5 یا 10 نفر نظر دهد ، میدانید چه شـــــوری به پا میشود !!!!
عجب!!
و دیگر اینکه در نقدهایمان مرد باشیم !! همین و بس !
عين شما

در مورد عكس:
فكر نمي كنم هركسي كه بخواد انتزاعي كار كنه، با اين حساب مي تونه از در و ديوار اطراف عكس بگيره و بفرسته
2-: دارای اشكالات تكنيكی جدی و بديهی است. به عنوان یک عکس بسیار مشکل دارد. موضوع ندارد و اجرای ناکارآمدی دارد. مشکلات تکنیکی فراوان در نور، رنگ و سایر مولفه‌های فنی دارد.

  "۱۴:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (4803)

بابا با ظرفيت!!

این چه طرز حرف زدن است ؟ اینجا را با چاله میدان اشتباه نگرفتید ؟ تا کی میخواهید به این جبهه گیریهای کودکانه ادامه دهید و فضای گالری را متشنج کنید ؟ آیا کسی به شما توهین کرده که اینطور دهانتان را باز میکنید و چشمانتان را میبندید ؟ فکر میکنید دیگران را با این کارهایتان میترسانید ؟ آیا مدیریت سایت نمیخواهد به این موارد رسیدگی کند ؟

در ضمن خوشحال میشم بفرمایید که چرا نوشته ام در مورد لزوم فعالیت بیشتر اعضا را مستحق امتیاز منفی دانستید ؟ اگر من و بعضی از دوستان دیگر به نظر شما در لینک زیر منفی دادیم به این خاطر بود که نمونه تمام عیاری از باندبازی های شماست . دوستان این عکس را که گویا به صفحه اول هم آمده بود مشاهده کنند و تصور کنند بازدیدکننده ای که چنین عکسی را میان کارهای برگزیده گالری میبیند چه برداشتی از سطح عکسها و اعتبار این سایت خواهد داشت ؟ و در نظر داشته باشد که همین آقای اقبالی که عکس یاسر را شایسته 2- میداند به آن 3+ داده است . اگر اینها باندبازی و جبهه گیری نیست چه نامی دارد ؟

اینجا را ببینید و قضاوت کنید

  "۱۴:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسين اقبالي (2463)

1 - چه كسي به شما گفته كه من براي منفي دادن به نظرتان بايد پاسخگوي شما باشم؟
2 - عكسي كه اشاره كرديداولين عكس فرشيد عزيز بود كه من دومين كامنت رو گذاشتم و به آن +2 دادم. براي عكسي كه خوشرنگ و با حس است و با موبايل گرفته شده +2 زياد نيست
كما اينكه براي برخي عكس ها منفي 2 هم زياد است(با توجه به ادعا و تجربه شخص و يا امكانات)
همين عكس آخر شما كجا لياقت 37 را داشت. غير از باند بازي مي تواند باشد
3 - مي توانم ازتان بپرسم اگر باند باز نيستيد چرا يه كامنت جناب رستم زاده بي نوا كه به عدم وجود اگزيف كاميار حاجي خاني اشكال گرفته بود منفي داده ايد آن هم دوبار
اين عكس
در مورد 2 و 3 هايي كه به جناب رضايي داده ام دليلش تلاش هايي بود كه به دوربين معموليش انجام مي داد مثل تلاشي كه فرشيد عزيز مي كند
4 - مشكل ديگري كه اخيرا بعضي از دوستان خود را داروغه سايت مي دانند
خودشان هرجور نظر و امتيازي را بخواهند مي دهند، و هيچ امتياز منفي را بر نمي تابند. ولي با كمال پر رويي به نظرات ديگران مي تازند.
توصيه مي كنم از كارهاي جنجالي دست بكشيد و سرتان به كار خودتان باشد

  "۱۴:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (4803)

1. خب اگر دلیلی منطقی دارد بفرمایید . چه ابایی دارید ؟
2. ایرادات عکس مورد نظر از لحاظ کادر , فوکوس , تنظیم رنگ و موارد دیگر به حدی بدیهیست که نیازی به توضیح ندارد و دوستان خودشان قضاوت خواهند کرد . در ضمن امتیاز شما 3+ بود و معنی آن اینکه عكس از لحاظ تكنيک و موضوع بدون اشكال است. (عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.) . آیا شما از همه اشخاص تازه وارد و یا کسانیکه با موبایل عکاسی میکنند اینطور استقبال میکنید و یا فقط از رفقا و نزدیکانتان ؟ میزان ادعای عکاس را هم یکی از معیارهای نقد عکس در نظر گرفتید که در نوع خود جالب است ...
3. هر چند که ربطی به صحبت ما ندارد عرض میکنم به این دلیل که ساختن اگزیف از آب خوردن راحتتر است و اگزیف داشتن یا نداشتن نمیتواند موجب باارزش یا بی ارزش شدن عکسی شود . آقای رستم زاده هم روی چشم من جا دارد و نیازی به حمایتهای ظاهری شما نیست ...
4. خب این اولین توهین ! من نه داروغه هستم و نه پررو . اتفاقا خیلی هم سعی کردم که هیچ واکنشی نسبت به باندبازیها و توهینهای گاه و بیگاه شما نسبت به دیگر دوستان نشان ندهم ولی از آنجایی که به نظر میرسد تا ابد میخواهید به این حاشیه سازیها و جبهه گیریها ادامه دهید و مهمترین وظیفه خود را حمله به دیگرانی میدانید که مورد غضب باند محترمتان قرار گرفته اند دیگر سکوت را جایز ندانستم ... آقای اقبالی از آنجایی که واقعا به این گالری علاقه دارم و برایم اهمیت بسیار زیادی دارد و وقت زیادی را هم صرف آن کرده ام مطمئن باشید از تهدیدهایی مانند اینکه ( توصيه مي كنم از كارهاي جنجالي دست بكشيد و سرتان به كار خودتان باشد ) ترسی ندارم و نسبت به توهینها و تخریبها و جوسازیهای شما در این محیط مشترک بیتفاوت نخواهم بود ...

  "۱۴:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسين اقبالي (2463)

- در مورد عكس مورد نظر استاد محترم جناب نصير پاسخ همه تان را داده است همه آن را هم خواهند خواند.
- این چه طرز حرف زدن است ؟ شما لحن اين جمله را غير از لحن داروغه مي دانيد؟
- ساختن اگزیف از آب خوردن راحتتر است ظاهرا شما در ساختن اگزيف استاديد ولي به هر حال اهميت دادن كسي به اين موضوع فكر نمي كنم جنبه منفي داشته باشد.
- آقای اقبالی از آنجایی که واقعا به این گالری علاقه دارم و برایم اهمیت بسیار زیادی دارد و وقت زیادی را هم صرف آن کرده ام مطمئن باشید از تهدیدهایی مانند اینکه ( توصيه مي كنم از كارهاي جنجالي دست بكشيد و سرتان به كار خودتان باشد ) ترسی ندارم و نسبت به توهینها و تخریبها و جوسازیهای شما در این محیط مشترک بیتفاوت نخواهم بود ...
اين هم قسمت اشك و مظلوم نمايي تان است؟ شما خود حمله ور مي شويد و بعد انگشت به بالا مي گيريد و تظلم مي كنيد.
نمي دانم در برابر چنين منطقي چه بگويم.
خدا براي خانواده ات نگهت دارد

  "۱۴:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (4803)

فکر نمیکنم شهرام خان نحوه امتیازدهی شما را تایید کرده باشند و دیگر اینکه نظر ایشان هم محترم ولی وحی منزل نیست ...
در ضمن نه اشکی ریختم و نه مظلوم نمایی کردم و نه انگشتم را بالا گرفتم . لحن خیلی بدی دارید . من به اهانتها و حاشیه سازیهای شما اعتراض کردم و عرض کردم دست از این جبهه گیریهای بچه گانه بردارید و جو را بیش از این متشنج نکنید . باور کنید با این کارها نه قهرمان میشوید و نه چیزی را ثابت میکنید . کمی تامل کنید ...

  "۱۴:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسين اقبالي (