سامسونگ RSS تماس درباره ما شناسنامه تبلیغات
فستيوال تابستانی سامسونگ، با خريد يک دوربين عکاسی، فيلمبرداری يا MP3 Player در قرعه کشی يک دستگاه BMW320i شرکت کنيد!
گالری تصاویر "ادريس عباسي"

         
عکس
نام :   Wizened Idea (امتیاز : 50)
عکاس :   ادريس عباسي (امتیاز : 12218)
نوع دوربین :   Sony
مدل دوربین :   Sony DSC-T10
دیافراگم :   F3.5
شاتر :   1/2 ثانیه
ایزو :   400
نظرات :   36
بازدیدها :   705
تاریخ ارسال :   ۰۱ تير ۱۳۸۷
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   احساسات انساني , مفهومي
توضیحات عکاس
­

"۲۲:۴۲ ۰۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | اسماعیل رضایی (666)

سلام ادریس جان
کارت باز هم مثل همیشه خوبه از تم رنگی و فیگور سوژه خوشم اومد ولی با سیاهی های گوشه کادر موافق نیستم
"۲۳:۱۱ ۰۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (1) | شیما قائمی (334)

سلام
این عکست رو دوست ندارم!شاید به خاطر نوع حالت سوژه یا کدری عکس یا شاید هم به خاطر تاریکی اطراف کادر.نمی دونم ولی به پای کارهای قبلی نمی رسه جسارتا!
"۲۳:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (-1) | امتیاز (1) | افشين عزيزي (356)

این عکست رو دوست ندارم!شاید به خاطر نوع حالت سوژه یا کدری عکس یا شاید هم به خاطر تاریکی اطراف کادر.نمی دونم ولی به پای کارهای قبلی نمی رسه جسارتا!

نويزش زياده

در ضمن سياه و سفيد و بكگراند مشكي هم مي تونست خوب باشه و با نور جانبي اون پرنده هاي روي سر رو نور ميدادي.


  "۲۳:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12218)

پرنده؟
جناب عزيزي بهتره با نگاهي دقيقتر کامنت بگذاريد؟

اگر دستورات شما رو انجام ميدادم ميشد يک برداشت ديگر و ضمناً وجود نويز و رنگمايه در برداشت چه ربطي به عدم رسانايي مفهوم داره؟

  "۲۳:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | افشين عزيزي (356)

ضمناً وجود نويز و رنگمايه در برداشت چه ربطي به عدم رسانايي مفهوم داره؟


من گفتم اينا خوب نيستن و اگه بهبودشون بذي بهتره،دليل نمي شه اگه عكسي مفهومي باشه ،از ضعف هاش چشم پوشي كنيم براي مفهوم.

پرنده؟

پس اون چيه ؟

هنوزم نگاه مي كنم نمي دونم چيه !شاخ و برگه؟اگه اينطوره من يكي از اون برگ ها رو گفتم شايد پرنده باشه.آخه قبلا يه دونشو با پرنده ديده بودم تو فوتو دات نت.

موفق باشي





  "۲۳:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12218)

جناب عزيزي:
برداشت در نسخه اصلي داراي کيفيت مناسب و قابل قبول است و نويز سپس اضافه شده! پس اينها ضعف نيستند! اينها آيتمهايي هستند در جهت القاء بهتر حس و مفهوم برداشت.
با اندکي تامل در مفهوم برداشت ميشه فهميد که آيا اصلاً پرنده به اين برداشت ربط داره يا نه؟!
"۰۰:۲۶ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | رضا رحمتی (4839)

ادریس جان ، به موقع بود ، اتفاقاً یک عکس انتزاعی تمام عیار کوبنده و باب سلیقه . آفرین و امیدوارم عکس اول بشه

  "۰۰:۲۶ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | فرید ثانی (8274)

اتفاقاً یک عکس انتزاعی


انتزاعی؟
"۰۰:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود مقدس (301)

سلام ادریس جان
یک کار زیبای دیگه ، آفرین
ایده ی خوبی رو اجرا کردی
نویزش یه مقدار زیاد شده
کدر بودن کنار کادر هم به نظرم از لنزه و استفاده از اتو لول در فتو شاپ باعث میشه این اتفاق در عکسها بیفته.
فضای خالی بالای عکس رو دوست دارم.
اون شاخ و برگ هم میتونه به یک درخت ایده تبدیل بشه و ثمرش یک انتزاع دیگه باشه.
ارادتمندم . موفق باشی.
"۰۱:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | حسن اسماعیلی (133)

OBVIOUSLY YOU DONT NEED MY SCORE BUT YOUR SHOT IS GREAT WITH LOTS OF MEANING , I LIKE THAT.THANKS
"۰۱:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | پوریا داعی (3164)

سلام
فرم کادر و محل سوژه خوب شده ولی شخصا دوست داشتم یک مقدار از بدن سمت راست هم کات می شد و سوژه به نوعی از کادر پایین و سمت راست وارد برداشت می شد.
رنگهای برداشت و نویز متناسبی دارد اما رنگهای مشابه 2برداشت پیش را بیشتر می پسندم..
موفق باشی
"۰۲:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (1778)

تلاش هدف‌مندی صورت گرفته است که شایسته‌ی تقدیر است. ولی به نظر من هم خروجی کار هنوز کاملا پخته نشده. (البته این موضوع را در مقایسه با دیگر کارهای شما عرض می‌کنم.)
و البته این موضوع، به معنای صعیف بودن کار نیست. عرض کردم کاملا پخته نشده.

کلیت کار را دوست دارم.

موفق باشید.
"۰۷:۴۸ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | نصرالله كوهكن (203)

سلام دوست من . ایده برداشت بسیار خوبه و مفهوم رو خیلی خوب می رسونه. فقط یه مقدار نویز داره ، شاید به خاطر ادیت باشه و گر نه نور پردازی های خوبی رو اجرا میکنی. با آرزوی موفقیت.
"۰۷:۵۲ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | طوفان بهداد (1108)

سلام دوست عزیز
فرم و ترکیب خوبی ایجاد کرده اید
اما نویز زیاد است و اگر تعمدی باشد کمکی به عکس نکرده است
با کمی نورپردازی و سایه روشن میشد فرم و حالتها را از یکنواختی خارج کرد
با بکراند تیره و یا سپیا شاید حسی که مد نظرتان است بهتر القا می شد.
اما در کل فرم و حرکت شاخه ها به سمت مرکز کادرموثر است
موفق و پیروز باشید
"۰۸:۲۴ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضا دلخوش (16)

ايده خوبيست. استفاده از شاخه هاي خشک براي رسوندن مفهوم.
رنگها خيلي شبيه به اديتهاي اروپايي موجود شده
شاد باشي
"۰۹:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | عليرضا رضائيان (4837)

ثبت خوبیست و در جهت رساندن عنوان رسا. این مدل شما هم خیلی فتوژنیک است هم خوش اندام. فضای خالی بالای ثبت زیاد نیست؟ با کادر بسته تر و تاکید بیشتر روی شاخه های خشکیده موافقم. ممنون از ارسال

  "۰۹:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (0) | ادريس عباسي (12218)

عليرضاي عزيز:
با كادر بسته تر و حضور سوژه در وسط كادر نيز برداشت داشته ام ولي به نظرم حضور فضاي خالي در بالاي برداشت در جهت ايجاد حس مورد نظر و داشتن فضا براي رشد و عدم رشد افكار شايد مناسب باشه! (البته شايد)
ممنونم
"۰۹:۰۸ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | هوشنگ خلجی (3310)

سلام
المانهای انتخابی ووجود شاخه های خشک ,در انتقال مفهوم ,کمک بسزایی کرده اند ,فیگور سوژه هم مناسبه ,برای انتقال بهتر مفهوم وجود شاخه های بیشتر وکادر بسته تر رو پیشنهاد میکنم .پیروز باشی
"۱۳:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدرضا گودرزی (12503)

فضای خالی بالایی کادر بسیار تاثیر گذار از کار در آمده است. برش روی ارنج ها خوب نیست.
در کل از ایده اجرا شده لذت بردم
ممنون
"۱۴:۴۱ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد سعید مریدی (2203)

کار جالبی شده است.
در انتقال مفهوم موفق است.
فکر می کنم اگر از رنگ هایی با طیف قهوه ای استفاده می شد بهتر بود.
کادر و ترکیب مناسب است ولی شاید نمای درشتر از عامل انسانی می توانست به تشدید احساسات انسانی کمک کند.
موفق باشید.
"۱۴:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید علی موسوی (805)

سلام ادریس عزیز
ثبت زیبایی شده
وضوح خوبه فقط نویز زیاد شده
رنگها هم خوبه
نور می تونست بهتر بشه
اگر شاخه های گرافیکی هم اضافه می شد به نظر من بهتر بود
موفق باشی
"۱۵:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | مـحـمــــــدعلی ســـــلـیـم لوئی (69)

آقا ادریس سلام؛
چندوقته خیلی کم پبدا شدید!
در مورد عکس باید بگم که فضای بالای (خالی), مدرنگی و وجود نویز به مفهوم عکس بسیار کمک کرده،فقط دوست داشتم سوژه در وسط میبود و بالارو نگاه میکرد(وسط چین)
موفق باشی
"۱۷:۵۱ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (1) | امتیاز (2) | امیرمحمد مهدیزاده سراج (384)

با سلام ادریس جان

مثل همیشه سوژه ی عالی و نورپردازی مناسب من شخصا سپیا رو ترجیح می دادم
راستی یه عکس دیدم مثل عکس light spray تو بود ولی با اجرای ضعیف تر لینکشو می دم بهت که خودت پیگیری کنی
موفق باشی http://350d.blogfa.com/post-41.aspx
"۱۹:۵۷ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعيد حسن عباسي (9027)

کارگردانی توانا شده اید در این سبک.
ترکیبی ایده آل همراه با مد رنگی بسیار خوب دارد.

ممنون ادریس عزیز
"۲۱:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (3) | امتیاز (3) | شهرام نصیر (4445)

بعضی ایده ها، به نان فطیر می مونند که حتا بعد از مرگ پزنده اش، با پاشیدن کمی آب، تروتازه بنظر می رسند و قابل دادن بخورد مردم! :)
Wizened Idea = ایده ی خشکیده

به موقع و بجا و به کمک عنوان مناسب، رسا.
این مهمترین رسالت عکاسی نیست؟
"۲۳:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۸۷" | مفید (2) | امتیاز (2) | ساسان ساسان (1628)

از پس طغیان اخیر در کارهایت، در این یکی آرامشی می ببینم که امید است سبب آن چنانچه در تیتر می باشد, کهولت، بیاتی و یا خشکی امید نباشد.

رنگ و ترکیت عکس را دوست ندارم ولی در کارهات چیزی عمیق تر هست که نوازشگر دیده و به فکر وادار سازنده ضمیر است که مخاطب را به خود گرفتار می سازد.

تبدیل به سپیدوسیاه و یا سپیا و برداشتن ویگنت فقط از پایین کادر، توصیه های منند.

سبز باش که از خوشکی کسی را عایدی نرسیده.
"۰۲:۴۴ ۰۳ تير ۱۳۸۷" |