گالری تصاویر "Sina Haghany"

         
عکس
نام :   حضور (امتیاز : 25)
عکاس :   Sina Haghany (امتیاز : 1564)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 20D
نوع لنز :   Sigma
مدل لنز :   Sigma 70-200mm F2.8 DG MACRO
دیافراگم :   F2.8
سنسور :   8 MP
شاتر :   1/60 ثانیه
ایزو :   800
نظرات :   13
بازدیدها :   3458
تاریخ ارسال :   ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   -1
دسته‌بندی سايت :   طبیعت
توضیحات عکاس

"۰۰:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | رضا پرنیان (60)

جالبه اما فکر کنم دسته بندی عکست رو باید مفهومی در نظر میگرفتید-ترکیب بندی عکس شما بد نیست اما تیرگی بکگراند باعث شده موفق به انتقال مفهوم نباشد-رنگ عکس شما رو دوست دارم
"۰۱:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | Sina Haghany (1564)

اصولا عكسی در طبقه بندی مفهومی قرار می گیرد كه بیننده را به فكر فرو برد. تیرگی بكگراند كاملآ در خدمت مفهوم عكس است. حضور شاخص گیاه در تاریكی و تمایز آن به وسیله ی نور و وضوح.
"۰۱:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیر سوکی (2026)

فضای عکس رو دوست دارم ، همچنین رنگ عکس که در خدمت مفهوم بوده است .
خزیدن گیاه رو به کادر عکس بسیار دوست دارم ، کاش از پایین به بالا بود .
عکس به نظرم چیزی کم ندارد .
"۰۹:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهران قمی‌نژاد (753)

پرداخت سوژه در ارتباط با محیط و دیوارها بسیار زیباست. کنج دیوار به دلیل نور گیری متفاوت اضلاع آن به پس‌زمینه برگ‌ها هویت و تجسمی ارایه کرده است که در پی آن خود سوژه از آن بهره زیادی می‌برد. اگر به این مجموعه ترک‌های کاه‌گلی دیوار را نیز اضافه کنیم که هم دارای حرکت است و هم در ابراز هویت مخروبه مانند و یا کهنگی محیط نقش بالایی دارد، به این نتیجه می‌رسیم که پلان‌های کار کاملا در هم تنیده و بطور جداگانه غیر قابل بررسی است. اتفاقا دسته بندی طبیعت بی مسما نیست ولی به نوعی ارتباط طبیعت با فضا و کهنگی در این عکس نمایان است و البته می‌شد با نام گذاری متفاوت جنبه طبیعت بودن آنرا تقویت کرد. یک جور گیاه، فضا و بقا در عکس هست که در نام انتخابی نیز به نوعی این نکته ملحوظ است. برجسته کردن نقش گیاه در کادر با قرار دادن آن در پس‌زمینه‌ی تاریکِ مثلث شکل ِ واژگون بسیار در دریافت دیداری بیننده و مفهوم عکس تاثیر گذار است. این ترکیب بندی با همه تندی و تیزیی که مثلث سایه در چشم بیننده ایجاد می‌کند به دلیل غالب شدن حرکتهای مثلث‌های نوری در دو سمت به عنوان حرکت‌های اصلی فضای منفی، کادر را به تعادل و پایداری مناسبی رسانده است. به ایده بنده این عکسی است که می‌توان به عنوان یک مثال آموزشی از ثبت فضاهای حمایت‌گر و توصیف کننده سوژه و حضور معنایی آن به آن رجوع کرد. با سپاس
"۱۱:۴۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید عامری (4478)

استفاده مناسب از نور محیطی و دقت در کادر بندی یکی از موفقیت های این ارسال است.صد البته که کاش سیاهی سمت راست کادر تا بالای اون دیوار زخمی امتداد داشت تا کادری قوی تر را شاهد بودیم.اما همین هم غنیمتیست.
"۱۱:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مریم عرشی (376)

فضای بسیار جالبی رو به وجود آوردید، و بسیار زیبا حصور رو به تصویر كشیدید، رنگ عكس با فضایی كه خلق كردید تناسب بسیار دارد. فقط نمی دونم چرا بخسر فاصله سوژه تا دیوار پشت نوعی احساس خلا می كنم. نوعی ترس از افتادن گیاه.
"۱۲:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | Sina Haghany (1564)

ممنون از نظرات همه ی دوستان.
"۱۵:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد امدادی (961)

با نظرات آقای سوكی موافقم

شاید كراپ از راست و فقط نگه داشتن نیمه سمت چپ هم زیبا بشه
ممنون
"۱۷:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مریم م (8)

با دوستان موافقم . تناسب رنگ با فضا بسیار چشمگیره
"۱۷:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمد شكیبا (6)

به نظر من كه عكس قشنگی شده. فوكوس نور و رنگ همه خوب از آب در اومده
"۱۷:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | آزاد یاسمین (1937)

سینا عزیز ، بسیار خوب است ... نظران اقای قمی نژاد را خواندم و استفاده کردم ... کاملاً بجا و عالی بود ... جایی برای نوشتن من باقی نمی گذارند ... با توجه به اینکه تمایل چندانی برای استفاده از مد سپیا در عکسهای خود ندارد ، استفاده آن در اینجا بسیار بجا و عالی دیدم ... موفق باشید
"۰۸:۳۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | علی باقرزاده مقدم (113)

آقای قمی نژاد تمام وكمال عكس رو بررسی كرده -
از مدی هم كه استفاده كردی خیلی خوشم اومد.

"۰۵:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ا ب (738)

در کل از توناژهای رنگی که اغلب تو عکسات استفاده می کنی، خوشم میاد. تو این عکس، تضادی که بین نرمی و لطافت، جوانی و زنده بودن گیاه و خشونت و کهنگی و فراموش شدگی دیوار هست، واقعاً عکس رو زیبا کرده. در عین حال، انزوا خصلت مشترک هردو شونه..
از لحاظ تکنیکی و مواردی مثل نورپردازی (تیرگی پشت در برابر براقی لبه برگها)، عمق میدان و شارپنس خوب روی سوژه، عکس رو می پسندم..