گالری تصاویر "ادریس عباسی"

         
عکس
نام :   عکس برتر ماه (امتیاز : 76)
عکاس :   ادریس عباسی (امتیاز : 12575)
نوع دوربین :   Sony
مدل دوربین :   Sony DSC-T10
دیافراگم :   F3.5
شاتر :   1/4 ثانیه
ایزو :   100
نظرات :   86
بازدیدها :   3760
تاریخ ارسال :   ۰۸ اسفند ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   2
دسته‌بندی سايت :   اجسام بیجان , مفهومی
توضیحات عکاس
در اعتراض به برخی قوانین سایت و سیستم امتیازیابی!!!

"۱۳:۲۳ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | رضا میلانی (5341)

اینکه ایده ناب و واجرا دقیقه
اینکه با و جود ثبت های بسیار زیبا که در ماه گذشته در این سایت امد و رفت دلم سوخت و قتی ان عکس ها را در صفحه اول ندیدم و از اینکه عکسم انجا بود شرمنده شدم و افسوس خوردم که کاش جای عکس من ان ثبتهای قوی را می دیدم که انگار اگر دیده نشود فراموش می شوند
امیدوارم داوری در باره این اتفاق مهم در سایت را بگذارند از این به بعد به عهده عکاسان برتر کشور
که اعتبار این انتخاب را چند برابر می کند و یا با دید بهتر سنجیده تری امتیاز بدهیم و یادمان باشد که در حق ثبتهای عالی و دقیق و پر زحمت ظلم نشود
یا حق
"۱۳:۰۲ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حمیدرضا طهماسبی (817)

خیلی جالب شده ادریس ولی نمیدونم چرا دوست داشتم که پیریز دوم از سمت چپ پر باشه..
من هم امیدوارم که هر کس سر جای خودش قرار بگیره....
مرسی
"۱۳:۱۹ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مژگان کاشفی (1149)

سلام
ثبت وعنوان جالب.
موفق باشید................
"۱۳:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیرمحمد مهدیزاده سراج (473)

خیلی عالیه ولی من ترجیح می دادم سیم كمی بلند تر بود و به سمت چپ پیچ و تاب می خورد.
"۱۳:۰۱ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | منصوره پزشکزاده (775)

چرا زمینه نداره چرا در فضا معلقند ...موضوع خیلی جالبه اما عکس نیست به نظر من
"۱۳:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیرحسین افشار (182)

ادریس جان برق ،
برقه شوخی بردار نیست با دم شیر بازی نکن
که ایندفعه
این تند میری از اون تندمیریها نیست!!! نمیدونستی؟!
بدون من هم چند بار اعتراض کردم یادته!! البته چند بار هم دیزیبل شدم:))))
"۱۳:۳۴ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد سعید مریدی (2182)

كار و ایده خوبی است.
اگر انتهای سیم مشخص بود تاثیر آن بیشتر بود.
البته راجب قوانین سایت باید بگویم به هر حال 3006 كاربری كه تا به حال در این سایت ثبت نام كرده اند با همین قوانین ادامه داده اند و این به معنی موافق بودن آنها بوده است.
فكر می كنم اگر قرار بر این باشد كه این قوانین تغییر كند نیاز به همت همه دوستان دارد و قبول هر گونه تغییر در امتیازگیری و امتیاز دادن و انتخاب عكس های برتر به گونه دیگر.
موفق و موید باشید.
"۱۳:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

3006 كاربری كه تا به حال در این سایت ثبت نام كرده اند
محمد جان شما خودتون نفر 4736 امین نفری هستی که ثبت نام کردی و در ضمن تعداد نفرات از 5100 گذشته!
"۱۳:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مرجان ابوالقاسمی (3530)

3امتیاز دادم چون من هم با اعتراض تو موافقم....................موفق باشی.
"۱۴:۴۷ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حمیدرضا نباتی (3303)

سلام دوست عزیز
آفرین بر شما بخاطر خلاقیتهایی كه از شما در عكسهاتون می بینم .....
موفق باشید
"۱۴:۱۳ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | فرامرز قهرمانی فر (2816)

شخصا بیشتر از هر چیز، در هنر به فکر و ایده اهمیت می دهم و شرط اول من برای انتخاب عکس فکر و ایده برای سوژه ها می باشد که در کار های شما به خوبی آن را می توانم پیدا کنم.
"۱۴:۵۶ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | یاسر رضایی (7894)

در اعتراض به برخی قوانین سایت و سیستم امتیازیابی!!!
نمی دونم برای چندمین بار دارم میگم ولی من كه دارم یواش یواش از رو میرم
.
به كی بگم \" این سایت باید یه تكونی به خودش بده\" با این قوانین پوسیده و ... .
مرسی از یادآوری ادریس
....
"۱۴:۰۴ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | اکبر گلی زاده (2757)

منمهم موافقم ادریس بازم تكرار میكنم
عكسها بدون نام بیان حداقل تا 24 ساعت.
پیشنهاد كمك از عكاسان حرفه ای هم خوبه
ولی همین عكس تو خیلی جالب بود حقش بره ص اول

بابا تو دیگه از چی می نالی تو به عكسات توجه میشه میره ص اول خدایی هم حقت ولی انصافا بعضی عكسای خوب از بعضی اعضا میبینم كه اگه مال تو یا جناب گودرزی یا بعضی خانمها بود بجای ص اول میرفت ...
اونا چی بگن... بیاید در نظراتمون تجدید نظر كنیم نمیدونم یه فكری بكنیم بعضی وقتا بقول دوست غایب مون جناب عامری ادم میمونه از یه عكس باید چی یاد بگیره كه اومده ص اول
"۱۴:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیر حسین مددی (7987)

ادریس عزیز بهتره که نظرت رو بصورت ایمیل برای مدیر گالری ارسال کنی . یا اینکه با عضویت در فروم نظرات خودت رو در تاپیک مربوط به گالری بیان کنی .
قصد دفاع از عملکرد مدیر گالری رو ندارم ولی هر قانونی هم که وضع بشه ، ما یجوری میتونیم اون رو دور بزنیم.
من فکر می کنم در ایران التزام به تمام قوانین یک مجموعه وجود نداره وهر کسی به اون قسمتی که به نفع خودشه عمل میکنه و سایر قسمتها رو نا کارامد و یا دست و پاگیر میدونه .
پس اول باید خودمون رو اصلاح کنیم .
ممنون از وقتی که میذاری .
"۱۴:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

یکی از مشکلات اصلی که من در این برداشت قصد مطرح کردن رو داشتم سیستم امتیازیابی بود! ونه امتیازدهی!
قوانین سایت رو تا حدودی باید قبول کرد ولی به نظرم رضا میلانی بهترین ایده رو داد!
"۱۴:۲۸ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | آرزو بیات (350)

ممنون آقای عباسی ، من خیلی وقت از این قضیه شاكی ام ولی خلاقیت شما را نداشتم برای بیان اعتراضم ، امیدوارم كه اوضاع بهتر بشه ، چون من كه دیگه انگیزه ای برای ارسال عكس ندارم ( البته شاید حال خودم بد باشه ولی بی ربط هم نیست .)
"۱۵:۳۰ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مزدک شادکام (2194)

ادریس عكست سنگینه...من نمی گیرم منظورتو :دی...چشه سایت به این خوبی...بهترین سایت دوست یابی كه من میشناسم...تو این سایت همه با هم رفیق میشن...عاشق میشن...واییییی...
اصلا انقدر با حیا هستن اینجا كه شرمشون اجازه نمی ده رو عكس نظر بدن...اصلا چشماشونو میبندن و عكسو مسبینن...
میدونی...اینجا جای خوبیه واسه اینكه حس جمع كردن مال رو تجربه كنیم...تو واقعیت كه نمی تونیم پول دار شیم...اقلا اینجا امتیاز جمع میكنیم...واسه هم لینك میذاریم و گدایی امتیاز میكنیم...یعنی همه كاری كه تو جامعه جنمشو نداریم بكنیم اینجا میكنیم...
خوبه واقعا...دست مدیرهای سایت درد نكنه كه محیطی فراهم كردن كه بتونیم تمرین بكنیم این كارارو...راستی یادم رفت...یه چیزیم كه تازگیا باب شده صدور اعلامیه برای بعضی از عزیزانه كه تو رو خدا برگردید كه بتونیم چشم بسته 3 بدیم به عكساتون...بازم گداییی...
ادریس خودتو اذیت نكن...هممون باید یه روزی به واقعیت تن بدیم...خراب آباد كه میگن اینجاس...
"۱۵:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مزدک شادکام (2194)

راستی ادریس میدونستی كسایی تو این سایت هستن كه عكاسای شناخته شده ای هستن و سبك دارن تو عكاسیو معمولا عكساشون بیشتر از 7و8 امتیاز نمیاره...البته كه می دونی...
داغونیم بابام جان...
"۱۵:۱۱ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

مزدک عزیز:
خیلی از برداشتها هستند که لابلای صفحات ارسالی گم میشن و خیلی ها هم بعلت اینکه تعداد برداشتها از مرز 200 میگذره دیگه فرصت جولان دادن و حضور در صفحه اول رو ندارند! نمونه این برداشتها زیاد هستند! تنها دلیل هم ایجاد یک جوی است که ارسالی ها از همه نوع در سایت وجود داره! به قول یکی از بچه ها از عکس کف پای بچه همسایه بگیر تا . . . . . .! دسته دوم مشکلات از اینجا شروع میشه که بسیار صریح و محکم در راهنمای عضویت سایت قید شده از دادن لینک و دعوت به تماشای برداشت خود به دیگران خودداری کنید! ولی ولی ولی با یک نگاه جزئی به گالری میشه دریافت که از هر 10 تا برداشت 6 تاش توسط خود شخص به دیگران دعوت به دیدن شده! این یعنی چی؟! (مدیر سایت عزیز: خواهشمند است که اگر این یک قانون است برای همه به اجرا در بیاد!!!!!!!!!!)
"۱۶:۱۸ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حكیم حمادی (770)

ادریس جان قبول دارم ولی زیاد حرص و جوش نخور
عکاسی در درجه اول برای دل عکاسه که خودت از عکست لذت ببری
اینجا منتقد کم داره این مشکل اصلی سایت نه بحث تبلیغ و امتیاز
"۱۶:۳۰ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | علیرضا جعفرپور (352)

به نظر من خیلی برداشت ازاد داره واین خوبه در ضمن می تونه پوستر جالبیه هم باشه
"۱۶:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهدی علیزاده (228)

سلام آقای ادریس عباسی .
امیدوارم موفق باشید .

تمامی عکس های شما را دیدیم . / عکس های اجسام بیجان شما بسیار فوق العاده است و سرشار از خلاقیت و روشن بودن ذهن یک انسان است . ولی فکر نمی کنید عکس های بیجان شما تبدیل شده است به یک کار گرافیکی و مونتاژی با اینکه دیگر کارهای شما بسیار مفهومی زیبا و درونی و عقلانی است و مخاطب را دارای اندیشه وفکر می اندازد . / وقتی که من دو تا از کارهایی که می دانستم کار گرافیکی است و کار شده است فرستادم دوست عزیزم آقای رضا میلانی به من گفت و نظر داد که یادت باشد ما عکاس هستیم ثبت کننده و یادت باشد که کارت را تبدیل به یک کار گرافیکی نکنی .

خسته نباشی آقای ادریس عباسی .
امیدوارم ازاین کلام من ناراحت نشده باشین . .......... (( و )) .......... امیدوارم در جواب من را قانع کنید .
و در مورد این عکس و قسمت توضیحات با شما 100% موافقم .
"۱۶:۳۰ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

یادت باشد ما عکاس هستیم ثبت کننده و یادت باشد که کارت را تبدیل به یک کار گرافیکی نکنی .
آیا تنظیم کنتراست و افزایش نور بکگراند برای رسیدن به رنگ مورد نظر میشه کار گرافیکی ؟!
برداشت مونتاز نیست و تنها با یک بار فشردن شاتر ایجاد شده است!
امکان داره کسی بپرسه در کجا 4تا پریز برق کنارهم است و منهم میگم در محل کار من و در کنار Server! به غیر از 4تا، 8 عدد دیگه هم پریز برق بود که به دلیل ایجاد منظور در برداشت اونها رو کراپ کردم!
"۱۶:۳۶ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | شهرام نصیر (4431)

+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3+3
"۱۷:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | آرش عطرچیان (5007)

ترجیح دادم این کامنت را پاک کنم ...
"۱۷:۲۵ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

آرش عزیز:
یعنی تا زمانی که تابلوی ایست جلوی ما نباشه و یا با یک درب بسته روبرو نشیم نمیتونیم خودمون رو اصلاح کنیم؟! ترجیح میدم فرهنگ استفاده و شرکت در سایت مقداری تغییر کنه! چرا باید هر کس در روز تنها 3 نظر امتیاز دار بده؟! نظر بدند ولی نظر و نقد صحیح!! بسیاری از موارد تنها به زیباست و آفرین ختم میشه و 3+ هم بعنوان جایزه به عکاس تصویر!
چرا وقتی صریح قید شده آقایون و خانمهای محترم لطفاً لینک نگذارید و دعوت به دیدن برداشت نکنید بازهم باید شاهد این گونه نوشته ها باشیم!!
مشکل من اینه!!! شاید لازم باشه مقداری شفافتر در مورد برخی از دوستان صحبت بشه ولی به نظرم در این محل جایز نیست!
"۱۷:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سید علی موسوی (382)

امتیاز دادم چون من هم با اعتراض تو موافقم
موفق باشی
"۱۸:۵۰ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | صابر رضایی (1289)

در اعتراض به برخی قوانین سایت و سیستم امتیازیابی!!!
نمی دونم برای چندمین بار دارم میگم ولی من كه دارم یواش یواش از رو میرم
.
به كی بگم \\\" این سایت باید یه تكونی به خودش بده\\\" با این قوانین پوسیده و ...
"۱۸:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | شاهرخ (1060)

سلام
ایده و اجرا خیلی خوب شده.
ممنون
"۱۹:۴۰ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (-1) | امتیاز (0) | امین رضا کلانتری (3510)

قابل توجه ان دسته از اعضای محترم سایت که مفهوم اصلی و کاملا واضح این عکس رو متوجه نشدند .... مفهوم این عکس یعنی اینکه از 4 عکس برتر ماه گذشته که در زیر صفحه اول سایت است فقط عکس دوست خوبم جناب اقای میلانی ارزش و لیاقت کافی رو داره و عکسهای استاد عزیزم اقای شهرام نصیر و خانم بهروزیان و جناب محسنی عزیز,لیاقت و ارزش و بهایی که ندارند هیچ بلکه جای اعتراض هم دارند که چرا انتخاب شدند

سخن متن زیر من با صاحب این شات ادریس عباسی است :
جناب اقای ادریس عباسی : از انجاییکه نزدیک به 3 ماه بعد از عضویت خودم شاهد عضو شدن شما و فعالیتتان بودم تقریبا از مسیر فعالیت شما ذهنیتی دقیق و کامل رو دارم و این مسله رو شاهد بودم که چقدر راحت در مدت کمتر 3 ماه و 20 روز عدد امتیازی خودتون رو نزدیک به بالاترین امتیاز سایت (با نزدیک به یک سال سابقه و 240 عکس که بیش از 70 درصد عکسها ,امتیاز بالای 80 و بعضا بیش از 120 دارند) رساندید و این نه نشانه یکسان بودن شما بلکه نشان از اشکال در مدیریت سایت (البته فقط در این مورد ) میباشد ولی کسی اعتراضی به این موضوع نکرد و توهینی شامل شما و عکسهاتون نشد چون توهین و اشکالی نداشت و چیزی خارج از قاعده ی سایت نبود ...ولی الان با دیدن این اهانت گستاخانه ی شما با ارسال این عکس بی محتوا و سرشار از نشانه ی نداشتن روح لطیف عکاس گونه ,شوکه شدم و واجب دیدم که شما رو از سو تفاهم بعضی موارد که ظاهرا اشتباه متوجه شدی در بیارم ...سوال اول من این هست که شما به چه قانون و مقامی اجازه ی این رو به خودت دادی که در مورد این 3 عکس برتر (که 100 در صد لیاقت عکس ماه شدن رو داشتند ) این اهانت رو انجام بدی و بگی(با ارسال این عکس و عنوان این عکس ) که این 3 عکس لیاقت این امتیازات رو ندارند و مدیریت گالری پایین است که این عکسها ,عکس برتر ماه شدند؟؟؟ ...اگر قرار باشد هرچیزی حقیقی باشید اول مدیریت سایت باید امتیازاتی(که اعتبار هر عضو به شمار میاد ) توسط نظر اول دادن کسب شده را ,حذف کنند ...اون موقع من ببینم امتیازه 9740 شما به قوت خودش باقی میمونه یا اینکه به کمتر از نصف میرسه ...هرچند خود من هم امتیاز اول دادم ولی حداقل توهینی نمیکنم به عکس ها و زحمات دوستانی که عکسشان امتیاز گرفته و همچنین ناراحت نمیشم که چرا امتیاز گرفتند ...تازه بعدش هم بیام به ارش عطرچیان عزیز بگم که مشکل من امتیاز نیست !!!!!!!!!!!!!!! مشکل من دعوت کردن به بازدید عکس هست(قابل توجه اعضای محترم ) ...هنر دوست عزیز : دعوت کردن به دیدن عکس بسیار بسیار زیباتر و مودبانه تر از توهین به ارزش عکس دیگران و امتیاز کذایی با نظر اول کسب کردنه ....چون گاهی اوقات عکس سریع از صفحه اول گالری بیرون میره و زحمت ادم که میخواسته عکسش رو ببینند و تجزیه تحلیل بشه ,از بین میره ....و اگر این عکس ارزش نداشته باشه دوستان بهش امتیاز نمیدند و فقط باز دید مبکنند .همون طور که خیلی از عکسها میاد و بازدید زیاد داره ولی امتیازی نمیگیره ...ببین ادریس ,به قول یکی از استادان این سایت ,با امتیاز های این سایت کسی عکاس نمیشه و نوبل به کسی نمیدند ...مهم فقط و فقط اخلاق و مرام مقدس یک هنرمند را داشتن است که خیلی کار سختی است .....در انتها من شخصا به خاطر این عکس با این عنوان ,از استاد بزرگوارم جناب اقای شهرام نصیر و جناب ایمان محسنی و سرکار خانم بهروزیان نهایت عذر خواهی را دارم ....
"۱۹:۱۷ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | امین رضا کلانتری (3510)

یک مورد دیگر اینکه تعیین ارزش عکس کار من و شما نیست(در این مقطع حداقل ) و علم خودش رو میخواد وگرنه اگر داشتیم ,از فردا برای داوری جشنواره ها و مسابقات عکاسی دعوت میشدیم ....


از مدیریت محترم تقاضای توجه کامل به این عکس و نظرات ارسالی ان را دارم (شاید از نظر اقای عباسی مدیریت اصلاح بشه) .........(هرچند که تلفنی مزاحم خواهم شد )...........

"۱۹:۲۹ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهاب صادقی (2549)

من یه پیشنهاد دارم كه نمیدونم میتونه مفید باشه یا نه.
ما هر عكس را از هر نظر بررسی میكنیم...باید دید كه یك عكس چه نكاتی داره و اونها را به صورت امتیاز در آورد...بدین ترتیب كه مثلا یه سری كامل چك باكس داشته باشیم كه یك چك لیست به شمار بیاد و هر كاربر برای امتیاز دادن به تصویر چك باكس ها را تیك بزنه . اینجوری میشه دقیق تعیین كرد كه هر عكس از چه نظر دارای نقاط مثبت هست و امتیاز واقعیشو بگیره.
مثلا این چك لیست را داشته باشیم:(چك لیست دوطرفه هم میتونه مناسب باشه-مثبت و منفی)
تیك های سمت راست امتیاز مثبت عكس و تیك های سمت چپ امتیاز منفی و یا گزینه هیچ تیكی نداشته باشه
كنترل صحیح نور
كنترل صحیح رنگ
كنترل صحیح كنتراست
كنترل صحیح كادر بندی
انتخاب مناسب سوژه
سرعت مناسب شاتر
نویز تصویر
دیاف مناسب
اثر گذاری
عنوان مناسب
فوكوس مناسب
عمق میدان مناسب
خلاقیت
تكراری بودن
و.....
مثلا كنترل صحیح نور در یك عكس خیلی خوب بوده و تیك مثبت را دریافت كنه.ویا اگر كنترل افتضاحه تیك منفی و...
هرچیزی كه در كیفیت یك عكس دخیل باشه... اینجوری تیك های مثبت به امتیاز عكس اضافه و تیك های منفی از امتیازش كم میكنند و امتیازبندی خیلی مناسب تری خواهیم داشت.دیگه خودتون میتونید بفهمید كه یك عكس چقدر امتیاز از هر نظر آورده.مثلا وضوح شات فلان امتیاز و....
به نظرم بهتر هر عكس جدول امتیاز بندی داشته باشه....
"۲۰:۰۸ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهاب صادقی (2549)

یه پیشنهاد دیگه...
طبق روالی كه توضیح دادم بجای تیك زدن میشه از همین روش فعلی استفاده كرد منتها به جای چك باكس برای هر گزینه امتیاز قایل شد.
یعنی هر گزینه كه در بالا مثال زدم از منفی 3 تا مثبت 3 امتیاز بگیره...
البته اینجوری سطح امتیازی سایت بالا میره و هر عكس هم چیزیو كه حقش باشه میگیره...
حتما هم نیازی به نوشتن كامنت نباشه... بعضی از نكات عكس نیازی به توضیح ندارند كه هر كاربر بخواهد اونها را مطرح كنه تا كامنتش هم كوتاه نشه و....
"۲۰:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

از احساس مسئولیت شما باید تقدیر كرد ....

اگر دنبال علل میگردی كه به خیلی چیزها برمیگرده....

تفاوتهای این سایت با دسایتهای دیگر كه كمتر مشكل دارن :
1- امتیاز افراد در كنار نام كاربر نباید باشد

2- هر قانونی كه مكتوب شد باید حتما اجرا شود اگر نه باعث كم ارزش شدن قوانین میشود مثلا : حذف نشدن عكسهای بدون اگزیف یا حذف نشدن كاربران با نام مستعار...

3- بودن ادیتور یا ادیتور های قوی و با سابقه برای انتخاب عكس یا عكاسان مثلا عكس برتر انتخاب ادیتورها یا عكس برتر انتخاب كاربران

4- تقسیم نشدن كاربران به حداقل دو گروه طلایی و معمولی بدون درج امتیاز

5- تفكیك نشدن عكسهای فوتوگرافیك با عكسهای با اكسپوز بدون ادیت

6- در انتها ما باید یاد بگیریم در مورد هر عكس با هر دسته بندی نباید اظهار نظر كنیم و علاقه مندی هایمان را برای نقد و بررسی حداقل برای خودمان مشخص كنیم....
.........
5000 كاربر را نمیشود به امان خدا رها كرد... نقش نظارتی و كنترلی مدیریت باید پررنگتر شود..
"۲۰:۵۳ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

آقای کلانتری عزیز (عزیز) :
چرا به شما برخورده!؟
کامنت جناب شهرام نصیر هم در زیر برداشت من وجود داره! میتونید دوباره بخونید!
من کی به امتیازم افتخار کردم؟! اگر همین الان هم امتیاز من بشه 9754- از نظر من موردی نداره؟! دقیقاً طبق نظر شما نوبل که نمیدن! و در ضمن اعتبار هر کس به امتیازش نیست بلکه به ارزش برداشتهای اون فرد است! برای مثال میتونی به آقای شهرام نصیر مراجعه کنی!
ولی ولی ولی ! آیا ارزش برداشت ها با هم برابر است؟! آیا به نظر شما امتیازی که خانم بهروزیان از برداشت خود گرفت باید بالاتر از برداشت 210 امتیازی آقای گودرزی باشه؟!برداشت آقای گودرزی آیا شاهد نبودید که در هر برداشتی خانم بهروزیان قید کرده بود به من سر بزنید؟! (عجولانه تصمیم نگیرید!!!) به نظر شما تکنیک این دو برداشت با هم در یک سطح است؟!
در مورد برداشت آقای محسنی من به هیچ وجه به استادی و تکنیک ایشون شک ندارم ولی به خودشون هم اعلام کرده ام که ارائه دعوت برای دیدن برداشت کار سنجیده ای از طرف ایشون نیست!
برداشت جناب نصیر به دلیل خوش آمدگویی امتیاز گرفت! (یکبار دیگر گذشته رو مرور کنید!)
مطمئن باشید برای ارسال این برداشت با مشورت اقدام کرده ام! من خودم هزاران بار قید کردم که کاش این 3+ اول حذف شود پس باکی از امتیاز نیست!!!
من در جایی از برداشت به شخصی توهین کرده ام؟! اگر توهینی صورت گرفته من عذرخواهی خود رو هماکنون اعلام میکنم! لازم به عذرخواهی شما نیست!
ضمناً استفاده از فونت Bold به نظر من یکجور جبهه گرفتن در برابر طرف مقابل است! و بهتر بود مقداری لحن خود رو اصلاح کنید! (اینهم مودبانه!)
آیا به نظر شما در حق بسیاری از برداشتها ظلم نشده؟! آیا بسیاری از برداشتها به دلیل ارسالهای بی رویه از سیر مسیر خود دور نشده اند؟! سعی نکنید از اول دست پیش بگیرید!!!
برداشتهایی که به نظرم واقعاً از مسیر دور افتاده اند شاید بعضی از اینها باشند:
برداشت خانم ندا دلیر با 35 امتیاز
برداشت آقای سعید عباسی با 143 امتیاز
برداشت آقای فرید ثانی با 76 امتیاز
برداشت آقای افشین مختاری با 46 امتیاز
برداشت آقای حمید شعفی زاده با 25 امتیاز - به نظرم ایشون مظلومترین فرد سایته
من به هیچ وجه تعیین ارزش نکردم ! در کجای کامنتها قید شده مدیریت باید اصلاح بشه؟! سعی کنید با دقت بالاتر و بیشتر متنها و نوشته ها رو بخونید تا دچار گمراهی نشید!
"۲۰:۵۳ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (5007)

امین رضا جان ، نقل قولی كه من آورده بودم فقط برای اعتراض به عدم رسیدگی مدیران نسبت به وضعیت گالری بود و خدایی نكرده هرگز قصد توهین نداشتم . نه به شما و نه دیگر دوستان عزیزم . متاسفم كه چنین سوتفاهمی به وجود آمد ...
"۲۰:۲۸ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

باز دوباره مشکل برداشتهای قبلی من تکرار شد!
هر کی تعداد خطهای کامنتش طولانی تر امتیاز مفید اون نفر بیشتر!
متاسفم!
"۲۰:۲۹ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهاب صادقی (2549)

امتیاز افراد در كنار نام كاربر نباید باشدبا این موافقم . به شخصه بیشتر سرغ كارهایی میرم كه صاحبش دارای امتیاز بالاتریه... اما شاید افرادی هم باشن كه یه شات خیلی زیبا داشته باشند ولی كسی حتی شات را باز هم نكنه
اما از یك چیز ادریس خیلی خوشم آمد كه همه شات ها را میبینه و نظر فنی میده...
ممنون ادریس
"۲۰:۵۹ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهاب صادقی (2549)

امتیاز افراد در كنار نام كاربر نباید باشدبا این موافقم . به شخصه بیشتر سرغ كارهایی میرم كه صاحبش دارای امتیاز بالاتریه... اما شاید افرادی هم باشن كه یه شات خیلی زیبا داشته باشند ولی كسی حتی شات را باز هم نكنه
اما از یك چیز ادریس خیلی خوشم آمد كه همه شات ها را میبینه و نظر فنی میده...
ممنون ادریس
"۲۰:۰۶ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد مرتضی زاده (677)

سلام...
من که همه رو خونمدم..مثل اینکه میدون جنگه سیاسی شده که همه به یه طریق خاصی منظورشون رو می رسونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فکر نکم بعضی از این کامنت هایی که اینجا ثبت شدن برای رفع مشکل ثبت باشه........
امیدوارم مسئولین سایت رسیدگی لازم رو انجام بدن..
منم +2 چوا از لکه های دور پریزها خوشم نیومد
"۲۰:۴۱ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد مرتضی زاده (677)

سلام...
من که همه رو خونمدم..مثل اینکه میدون جنگه سیاسی شده که همه به یه طریق خاصی منظورشون رو می رسونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فکر نکم بعضی از این کامنت هایی که اینجا ثبت شدن برای رفع مشکل ثبت باشه........
امیدوارم مسئولین سایت رسیدگی لازم رو انجام بدن..در صدد اصلاح برآیید
منم +2 چون از لکه های دور پریزها خوشم نیومد..
موفق باشی
"۲۱:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ???? ????? (401)

اول از همه باید 3 امتیاز اولین كامنت برداشته بشه و بعد امتیاز زیر اسم ها !
یه زمانی بعضی از عكسها به خاطر اسم عكاسها دیده میشد و حالا به خاطر امتیازها !
عكسهای سطح پائین سایت زیاد شده و اگه سیستم سایت مثل بالاترین بشه و بعضی از عكسهای بی محتوا و بی كیفیت و بدون خلاقیت و تكراری با گرفتن چند امتیاز منفی حذف بشن ، بد نیست ...
آقای محمدی به نكته های خوبی اشاره كردن منم باهاشون موافقم ...
باید چند تا ادیتور انتخاب بشن تا جدا از عكسهای صفحه اول كه با امتیاز كاربرها بالا میان، ادیتورها هم هر روز 10-15 تا عكس خوب كه توی صفحات گم شدن رو در قسمتی جداگانه در صفحه اول به نمایش بذارن ...
_ _ _
با حذف شدن بازی امتیازها خیلی از مسائل و حرف و حدیث ها حل میشه ...
_ _ _
چرا باید هر کس در روز تنها 3 نظر امتیاز دار بده؟! نظر بدند ولی نظر و نقد صحیح!! بسیاری از موارد تنها به زیباست و آفرین ختم میشه و 3+ هم بعنوان جایزه به عکاس تصویر!
ادریس باهات موافقم ... ولی خب یه عكسهایی نقد نداره ... مگه راجع به یه درخت و یه پرنده چقدر میشه حرف زد؟
خیلی از ماها نقد كردن بلد نیستیم ... خیلی وقتها نقد كردن رو با كوبیدن اشتباه میگیریم ... شاید تعداد كسایی كه بلدن نقد كنن و یا روی یه عكس صحبت كنن تو این سایت تعدادشون به اندازه انگشتهای 1 دست باشه نه بیشتر!!!
خود من وقتی میبینم نمی تونم یه عكس رو نقد كنم ترجیح میدم فقط ببینمش و نهایتا اگه خیلی ذوق زدم كنه یه چیزی مثل همون آفرین و از این حرفها زیر عكس بنویسم ...
مشكل یكی 2 تا نیست ...
خانه از پای بست ویران است ...
"۲۱:۱۸ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | امین رضا کلانتری (3510)

تازه مثل اینکه من گمراهم شدم و...جالبه بخدا ...در ضمن معنی کلی حرف من این هست که دعوت دیگران به عکس خودشون به من و شما ربطی نداره که ما بخوایم شات کسی رو بی ارزش یا با ارزش نشون بدیم ؟ ...هر عکسی ارزش خودش رو داره و براش زحمت کشیده شده ...تازه اگر ما ناراحت این موضوع باشیم , نباید با بی احترامی به صاحبان شات و ارسال عکس این موضوع رو بیان کنیم ...باید با مدیر گالری در میان گذاشت ....بعدش هم اگر مدیر گالری تشخیص دادند ,امتیاز منفی به این کار میدند که حتی دیدیم به تمام نظرات با لینک منفی دادند ..اگر هم تشخیص دادند که مشکلی نداره ,اون وقت قانون این سایت میگه مشکلی نداره .یا باید با این قانون پیش بریم یا باید سایت رو ترک کنیم .نه اینکه خودمون بیایم ارزش شناسی عکس رو انجام بدیم و برای این عکسها پارادوکس بصری بسازیم ...تازه کی گفته که این عکسها ارزش یک عکس خوب رو ندارند ؟؟؟؟؟...مثلا عکس اقای شهرام نصیر اگر هیچ خوش امد گویی یی در کار نبود هم ارزش عکس اول ماه رو داشت ,به این منطق که خود من و شما تا حالا یک عکس ,با دقیقا این کیفیت بسیار بسیار عالی رو نداشتیم (منظور دقیقا به این کیفیت بالا )....یا مثلا عکس خانم بهروزیان ...به نظر من از نور پردازی بسیار بسیار زیبایی برخورداره و تقسیم کادر خیلی زیبایی که با زاویه برگ و نیمه ی سیاه گلدان انجام شده ,کاملا عکس رو از یک عکس ساده و معمولی جدا ساخته ...و مورد دیگه که گفتم و شما هیچ توجهی نداشتی اینه که درسته که دعوت تاثیر داره ولی من اگه یک عکس بی ارزش بدارم از کف پای بچه همسایه ,اگر 100 تا دعوت هم بدم, امتیازش به 100 نمیرسه ....پس عکسها ارزش خودشون رو دارند ....و پیشنهاد بعدی اینکه نظر دومم رو هم خوب و درست بخون ....
یک چیز دیگه اینکه من چیزی تو جیبم نمیره یا به اعتبارم اضافه نمیشه که بخوام دسته پیش رو بگیرم ...و یک ناراحتی دیگم با دیدن دومین نظرت به پاسخه من پیش اومد ...و اون این حرفت بود :

هر کی تعداد خطهای کامنتش طولانی تر امتیاز مفید اون نفر بیشتر!
این حرف هم یک توهینه به کسانی هست که مفید دادند ..یعنی درک خوندن محتوای نطر رو نداشتن و با دیدن تعداد خطهای کامنت امتیاز مفید میدند ...
در اخر پیشنهاد میکنم ادریس ,شما کمی از حالت جبهه در بیا ...اینجا ما هممون با هم رفیقیم ,دوست هستیم و با هم خاطره داریم و همه و همگی یک دنیای حقیقی زیبا رو ساختیم ...
والسلام
"۲۱:۰۰ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | بهناز بهروزیان (831)

اینجانب بهناز بهروزیان صاحب دومین برداشت عکس برتر (البته به اشتباه) ماه بهمن 1386 عاجزانه از مدیریت محترم سایت درخواست و خواهش و تمنا میکنم که عکس اینجانب را از سایت حذف کنند تا بلکه و بلکه و بلکه اگر خداوند بزرگ بخواهد برادر عزیزم ادریس عباسی امشب سر راحت به بالین بگذارد ....


یک پیشنهاد هم برای تو دارم ادریس جان ..
پیشنهاد میکنم پریز دوم (الهام گرفته از برداشت کم ارزش من ) را ز بیخ از جا کنده و در حد ممکن دیوار را هم حفر کنی , بلکه منتهی الیه بی مفهومی و بی ارزشی عکس من به صورت هرچه بهتر نمایان شود ....خدارو شکر میکنم که من این عکس رو فرستادم که شما یاد اصلاح قوانین این سایت بیوفتی...

واقعا متاسفم ....
"۲۱:۳۵ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

دعوت دیگران به عکس خودشون به من و شما ربطی نداره
به عنوان یک عضو فعال دقیقاً به من و شما ربط داره!
هر عکسی ارزش خودش رو داره و براش زحمت کشیده شده
من ارزش برداشت رو نسبت به بالانرین برداشت سایت از نظر امتیازی گفتم و نه با مقیاس خودم!
یا باید با این قانون پیش بریم یا باید سایت رو ترک کنیم
مشکلی نیست در صورتی که مشخص بشه برداشت من توهین به افراد و یا توهین محل سایت بوده مطمئن باشیدکه شما دیگر برداشتی و کامنتی از من نخواهید دید!
برای این عکسها پارادوکس بصری بسازیم
چرا پارادوکس بصری؟ آیا در حق برداشتهایی که به دلیل اینکه عکاس اون دعوت به برداشت نمیکنه و یا اینکه لینک نمیده ظلم نشده؟! تا کی باید این جو رو قبول کرد؟
مثلا عکس اقای شهرام نصیر اگر هیچ خوش امد گویی یی در کار نبود هم ارزش عکس اول ماه رو داشت
در مورد برداشت آقای شهرام نصیر برای بار سوم میگم اول با خود ایشون یک مشورت انجام بده و بعد برادری خودت رو ثابت کن! (مطمئن باش با ایشون در این مورد صحبت داشته ام!)
(منظور دقیقا به این کیفیت بالا )....
آیا هر برداشت با کیفیتی باید به صفحه اول بیاید؟!
....پس عکسها ارزش خودشون رو دارند
خوب حالا سر اصل مطلب رسیدیم! آیا اگر خانم بهروزیان برای اون برداشت دعوت انجام نمیداد امتیاز برداشت ایشون به 170 هم میرسید؟! سعی کن عادلانه قضاوت کنی!
پیشنهاد بعدی اینکه نظر دومم رو هم خوب و درست بخون ....
به هیچ وجه متوجه منظورت نشدم!!!! ):
این حرف هم یک توهینه به کسانی هست که مفید دادند
چه ربطی به توهین داره!؟ میتونی این روویه رو در اکثر برداشتهای من مشاهده کنی!
در اخر پیشنهاد میکنم ادریس ,شما کمی از حالت جبهه در بیا ...اینجا ما هممون با هم رفیقیم ,دوست هستیم و با هم خاطره داریم و همه و همگی یک دنیای حقیقی زیبا رو ساختیم ...
پس شمشیر رو بذار کنار و بیا با هم گفتگو کنیم! (:
"۲۱:۳۳ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

خانم بهروزیان:
در مورد این برداشت قبلاً هم با هم صحبت داشته ایم ولی تنها نتیجه گیری شما این بود که باید در ابتدای شروع فرد خودش رو مطرح کنه! دادن امتیاز 3+ به هر برداشتی باعث تشویق میشه!
این دیدگاه شما برای دادن امتیاز 3+ و دعوت به دیدن برداشت بود که به نظر من کاملاً اشتباهه و مسیری است که به بیراهه میره!
سعی کنید لطفاً مقداری منطقی تر فکر کنید و از افکار اشتباه دور شوید!
به نظرم نیازی نیست کلیه مطالب قبلی در ایمیلها دوباره تکرار بشه! (هرچنر در اونجا شما قید کرده اید طرز فکر من مانند کودک دبستانی بیش نیست!)
"۲۲:۱۷ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | بهناز بهروزیان (831)


سعی کنید لطفاً مقداری منطقی تر فکر کنید و از افکار اشتباه دور شوید!
تو در حدی نیستی که به من منطق و راه درست رو نشون بدی این از این.....
پیشنهاد می کنم افکارت رو قبل از خارج شدن از دهان,مزه مزه کنی....
در ضمن در جواب ایمیلت که سریع بعد از بالا رفتن امتیاز عکس من از 150به من ارسال کردی هم گفتم که کاربران زیادی(با امتیازات 1 رقمی تا حتی 4 رقمی) در این سایت امر دعوت به کارشان را انجام می دهند که تعدادی از انها نیز اتفاقا برای این عکس تو کامنت گذاشتند حالا دعوت به کار من چرا انقدر برای تو ازار دهنده شده جای بسی تعجب است.....
در ضمن در مورد نحوه امتیازدهی در ایمیل مفصل توضیح دادم که این شیوه ی من است و خوب یا بد ان به خودم و در نهایت به مدیر محترم سایت بستگی دارد نه شما.......
نکته اخر زیاد حرص نخور من واسه سکته نکردن تو هم که شده این عکس رو تا چند روزه دیگه(بستگی به تصمیم مدیر محترم گالری داره)از این صفحه خارج می کنم.
و در نهایت از سایر دوستان عزیز به خاطر ارسال این کامنتهایم کمال عذرخواهی را دارم.
"۲۲:۵۶ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4431)

فرمایش آقای کلانتری عزیز متین.
فرمایش آقای عباسی در مورد عکس خودم (فقط) بیراه نمیدونم.
سایر مسائل رو به عقل عمومی واگذار میکنم.
"۲۲:۳۱ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

تو در حدی نیستی که به من منطق و راه درست رو نشون بدی این از این.....
پیشنهاد می کنم افکارت رو قبل از خارج شدن از دهان,مزه مزه کنی....

ترجیح میدم ادامه گفتگو تا جایی ادامه داشته باشه که به شخصیت طرفین توهین نشه!
روی لحن برخوردت مقداری بیشتر فکر کنی به نظرمن خیلی بهتر میتونه باشه!
با این همه ادعا و اظهار فضل این برخورد واقعاً برای من جای تعجب داره!
به نظرم بهتره . . . . . . . . بازهم متاسفم زیاد مهم نیست!
"۲۲:۴۰ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (1) | امتیاز (0) | لیلی دیلمی (3166)

لطفا دوستان كمی خونسرد باشید و اجازه بدهید كمی در كمال خونسردی به این موضوع بپردازیم
از شما خانم بهروزیان و همچنین شما آقای عباسی خواهش مینمایم كه كمی خونسرد باشید
واقعا این داستان در خور و شان شما عزیزان نیست
استادی دارم كه همواره میگوید درس اول عكاسی صبر و خونسردیست
از شما استدعا میكنم كه كمی از خودتان خونسردی نشان دهید
"۲۲:۲۰ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | بهناز بهروزیان (831)

ترجیح میدم ادامه گفتگو تا جایی ادامه داشته باشه که به شخصیت طرفین توهین نشه!
من هم نیز....
روی لحن برخوردت مقداری بیشتر فکر کنی به نظرمن خیلی بهتر میتونه باش
تو هم نیز.....
با این همه ادعا و اظهار فضل این برخورد واقعاً برای من جای تعجب داره
در مورد شما هم برای من...
به نظرم بهتره . . . . . . . . بازهم متاسفم زیاد مهم نیست
من هم متاسفم....
لیلی عزیز جسارت من رو ببخش....ممنون عزیزم.
"۲۲:۵۵ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (5007)

به قول معروف صلوات بفرستید ! در موقعیتی مناسبتر حتما در مورد مشكلات فعلی گالری و راه حل ها گفتگویی خواهیم داشت اما از همه دوستان خواهش میكنم كه دیگر این بحث را حداقل در اینجا ادامه ندهند . متشكرم ...
"۲۳:۰۰ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4431)

خانم دیلمی، از پادرمیانی شما صمیمانه سپاسگزارم.
از اشتباهات خود و دیگران درس بگیریم.
دنیای مجازی رو با حقیقی اشتباه نگیریم.
بدون برخورد شدید و انگ و اتهام زنی، حرف دلمان را در قالب پیشنهادی سازنده بدهیم.
بعد از خوابیدن گرد و غبار و افتادن آب از آسیاب، ما میمانیم و دوستان گالری.
فکر این رو بکنیم که بعد این، بتونیم چشم در چشم بیندازیم.
"۲۳:۰۶ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

جناب عطرچیان:
چه بحثی رو ادامه ندم؟! مگر من به کسی توهین کردم که بخوام الان تمومش کنم!
فقط دوست داشتم منطق در بحث بیشتر جاری باشه و نه احساسات . . . . . . .
هر شخصی توهین رو تا جایی قبول میکنه که ارزشش زیر سئوال نره ولی در این مورد ؟؟؟؟؟
ممنونم از راهنمایی شما و خانم دیلمی عزیز.
"۲۳:۲۳ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | بهناز بهروزیان (831)

فقط دوست داشتم منطق در بحث بیشتر جاری باشه و نه احساسات
کمال منطق را در این ارسال و نطراتت دیدم......
دنیای مجازی رو با حقیقی اشتباه نگیریم....بدون بر خورد شدید و انگ اتهام زنی حرف دلمان را در قالب پیشنهادی سازنده بدهیم....بعد از خوابیدن گرد و غبار و افتادن اب از اسیاب ما میمانیم دوستان گالری
زیباترین کلام ممکن.....
باز هم با تمام وجود بابت این کامنتها و جسارتم عذرخواهی می کنم....
به روی چشم جناب عطرچیان عزیز....اخرین کامنت....
"۲۳:۳۹ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهری نوروزی (4158)

من فکر می کنم همه دوستان هنرمند اول فکر کنند برای چه عکاسی می کنند . بودن یانبودن این سایت چه اثری در علاقه اشان به عکاسی می گذارد . اگر یک روز عکسشان در این سایت یا در هر کجای دیگر با اقبال عمومی روبرو نشد دوربین را کنار می گذارند . عشقی که به هنر عکاسی باید در وجود همه ما باشد باید ورای این چون و چراها باشد . حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است .......................
"۲۳:۳۵ ۰۸ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

کمال منطق را در این ارسال و نطراتت دیدم......
بیشتر یاد زمان کودکی افتادم و موقعی که پس از دعواهای کودکانه طرف مقابل دهن کجی میکرد و یا نیشگونی میگرفت و بعد میرفت!!
هیچ فکر نمیکردم که یک ارسال تا این حد میتونه همه رو به فکر وادار کنه و شخصیتها مشخص بشه!
و این برای من بس بود! (:
"۰۰:۵۲ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | بهناز بهروزیان (831)

D :D :D:
"۰۱:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | یاسر رضایی (7894)

ادریس جان یه سوال :
دادا از من خوشت نمیاد یا از عكس هام ؟!؟
........
"۰۱:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهرام نصیر (4431)

دادا از من خوشت نمیاد یا از عكس هام ؟!؟
یاسر جان، حالا که داره قائله ختم میشه، شما هم یه کاسه اب رو آتیش بریزین!
"۰۱:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

دوستان خواهش میكنم كمی ملایمتر باشید حتا اگر فكر میكنید كاملا حق با شماست .. چون ما تجربه كردیم و میدانیم كه جدلها غیر از تیرگی دلهایمان فایده دیگری ندارد... بارها گفتم و رفتنم از سایت هم دلیلش همین امتیاز های لعنتی بود كه همه را مثل كودكان دبستانی به جان هم میانداخت كه حالا بدتر هم شده .....
استعداد و زمان و خلاقیتتان را فدای مقابله های بی نتیجه نكنید

و درس بزرگی كه از بودنم گرفتم این بود كه لازم نیست به هر عملی عكس العمل نشان دهیم خیلی چیزها را مرور زمان حل میكند نه اظهار حقانیت كردن بی مورد ....
آقای عباسی عزیز
كسانی كه كامنت میگذارند برای شیطنت و حتی به قول شما برای امتیاز گیری و هر دلیل دیگری ...باید دید و رد شد .... همین و بس

باز هم برای دغدغه های شما احترام قائلم و اینكه سینه جلو میدهید و حرف میزنید بسیار خوبه ولی مواظب باشید كه به كسی سهوا\"بی احترامی نشود
"۰۳:۱۴ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | کاوه آبخو (2248)

حقیقت ادریس جان وقتی دیگه خوندن آخرین كامنت تموم شد و چشمم رو از مانیتور منحرف كردم دچار سرگیجه شدم ... البته شهرام زیز و خانم دیلمی مطمئنا پخته تر از ما و استاد ما هستند ... فقط یك سوال اگر كسی عكسی بفرسته و بخواد دیگران این عكس رو ببینند و بعد از 1 ساعت عكسش سر از صفحه ی دوم و سوم گالری در بیاره راه حل چیه ؟ خودم رو میگما ... از كسی نه میخوام دفاع كنم و نه وكیل كسی هستم خودم رو میگم ... بارها شده كه از عكسهام انتظارات بیشتری داشتم و ولی دقیقا دیده نشده ... كامنت و امتیاز رو كاری ندارما .. بیننده كم بوده ... البته بحث هجوم تعداد عكسهای زیاد موضوع دیگه ایه ولی در شرایط موجود راه حل چیه ؟ از طرف بنده ی كمترین هم یه سطل آب بر كانون آتش ... پیروز باشی
"۰۶:۵۲ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حمید رضا طوافی (549)

عکس کجی دارید ولی بهتره که اینجارو به تالار گفت و گو تبدیل مکنید
عکس شما:3+
بازم سر بزن!
"۰۷:۱۲ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حمید رضا طوافی (549)

با شما موافقم دل سایت مرده ای هست
مخصوصا قسمت امتیازات بسیار لوس و .....است
یکی از اعضای سایت هست که باشما موافقه
(محمد مهدی کاظم زاده پارسی)
خوشحال میشم نظر ایشون رو هم در ایم باره بپرسید!
بازم سر بزن!
"۰۸:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

کاوه عزیز:
شاید تنها چیزی رو که من موثر میدونم ارائه نقد و بررسی آثار دیگران باشه! نه ارائه دعوت به دیدن آثار!
شما وقتی آقا یا خانم X میاد روی برداشتت نقد فنی میده و یا اشکالات کار رو میگه و یا از محاسنش تعریف میکنه، سرب به گالری اون میزنی و عکس اون رو هم نگاهی میکنی! حالا به نظرت این سیستم بهتره و یا ارائه کارت دعوت!؟
"۱۰:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حامد زراعتی (2261)

فقط یک نکته برام پیش آمده که باید حتما بگم مگه از بابت نمایش عمومی کارهاتون پولی به مدیریت سایت میدید یا حق عضویت میدید که اینقدر طلب کارید در اول عضویت همگی شرایط را خواندید و پذیرفتید پس با این اعتراضات خودتون را زیر سوال نبرید همه عکس ها چه خوب چه بد بهانه ای برای یادگیریست نه امتیاز و جایزه اگر چیزی جز این بود این سایت کاملا رایگان نبود .البته روی سخنم با همه گیست نه فقط شما آقای عباسی پس وقت خودتان و بقیه را نگیرید و به فکر کمک به هم دیگر در رشد عکاسی و دیدگاه های آن در ایران باشیم و بجای جنگها بچه گانه با هم دوست و یار و حامی هم باشیم چون جمعیت این دنیای مجازی ما بحدی بالاست که خود بهترین حامیان عکاسی میتوان باشند .
"۱۱:۱۴ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حامد عبدی (225)

سلام،
جناب عباسی عزیز با اعتراض شما کاملاً موافقم.
ولی به نظر من به جای این همه بحث و جدل و خراب کردن همدیگه،بهتره هر کدوم یه پیشنهاد بدیم،تا مدیریت کمی تصمیمات بهتری در مورد سایت بگیره!!!!
نظر شخصی بنده برای بهتر شدن سایت اینه که:
مرحله اول:مدیر گالری تیمی تشکیل بدهد و عکس هایی را که عکاسان آپلود میکند مورد بررسی قرار دهند،و سپس به نمایش بگذارند(در این صورت از عکس های بی محتوا دیگه خبری نخواهد بود)
مرحله دوم:عکس هایی که مورد تایید قرار گرفته به همین صورتی که نمایش داده میشود بشود البته بدون نام و نشانی از صاحب عکاس به مدت 24 ساعت،و پس از 24 ساعت عکس در محلی دیگر با نام و نشان خود عکاس نمایش داده شود و دیگر در آن مرحله غیر از نقد کاره دیگری نشود کرد(از امتیاز خبری نباشد)
مرحله سوم: با حداقل امتیازی که از طرف خود مدیریت برای آمدن عکس به اول صفحه تعیین میشود،عکس ها را در صفحه اول به نمایش بگذارند.(لزومی ندارد عکس همان روز یا روز بعد نمایش داده شود به ترتیب ارسال نمایش داده شود،که ممکن است به دلیل حجم زیاد عکس ها،عکسی یک هفته بعد به صفحه اول بیاید)
مرحله چهارم:وقتی عکس به صفحه اول آمد،دو مرتبه سیستم امتیاز دهی باز شود و کاربران همراه نقد بتوانند امتیاز هم بدهند.
البته این پیشنهاد من حتماً ایرادات فراوانی دارد ولی اگه همه دست به دست هم بدهیم قطعاً سایت از این حالت بیرون خواهد آمد.(هر کسی که مشکلی با سایت داره راهکاری مثله بنده پیشنهاد کنه و فقط ایراد نگیره)
به امید روزی که سایت محل خوبی برای یاد گیری و رابطه متقابل بین عکاسان باشد.








"۱۱:۰۱ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | زهرا درویشیان (4596)

من هرگز گفتگوهارو نمی خونم...و گاهی پرت می گم چون اصلا ثانیه هارو با این چیزا هدر نمیدم. جهان بینی خودم کافیه......فقط خواستم بگم من همیشه عکساتونو می بینم...و این بهترین کاریه که ازتون دیدم. بیشتر عقیده ام بر این بود که خیلی ساختگی کار می کنید و هنوز اونقدر ندیدید که بتونید اجرا کنید. بببخش اینطور میگم. اما چرا تاحالا نمی گفتم!!! هدفم اینه که بگم خیلی متفاوت کار کردیدو هوش تصویری بالاست...یعنی این کار که اینطوره بقیه رو هم امیدوارم در این مسیر پیش بروید. اگه صریح حرف زدم....عذر می خوام....
"۱۱:۱۹ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (1) | امتیاز (0) | شیرین آرتا (85)

ادریس جان.نقد وا عتراض شما به جای اینکه من را یاد فریاد دادخواهانه قهرمانان بیاندازد یک حکومت دیکتاتوری را به یادم انداخت.جایی که ارا و نظرات دیگران بی ارزش شمرده می شود.ما به این حکومتها ایراد می گیریم اما خودمان در هر محیط کوچکی یک دیکتاتوری کوچک راه می اندازیم.ولو اینکه این سایت مکان ساده ای باشد برای یاد گیری و احیانا دوستی.دوست خوبم مشکل اصلی نه شکل امتیاز دادن است نه بهتر بودن یا بدتر بودن عکسهای برتر.مشکل اینست که شما ارای تازه واردین را قبول نداری به دلیل جالبی مثل تازه وارد بودن.یک سئوال.ایا شما عکس خودتان در برترین های ماه گذشته را واقعا برترین عکس می دانی؟با شناخت هر چند کمی که از تو دارم میدانم جوابت اری نیست.اما پسر خوب غیر از این است که ادمهایی مثل من که مثلا از اعضای ثابت شمرده نمی شدند به ان عکس رای دادند؟شما با این عصبانیت و ناراحتی داری ارای دیگران را زیر سوال می بری نه نوع رای گیری و احیانا امتیاز دهی اعضای سایت را.من مطمئنم خود شما و البته اقای گودرزی هم روزی جدید الورود بودید.روزی امتیاز ها و نظرات دیگران برایتان سازنده و مهم بود .همینطور که می دانم رضا میلانی عزیز هم با همین امتیاز ها اعتماد به نفس کار حرفهای را پیدا کرد.پس جا را برای تازه وارد ها باز کردن را بی حرمتی و کم توجهی به کار خودتان ندانید.اینجا قرار است سکوی پرتاب باشد نه جو لانگاه کلمات .و اگر قرار باشد روزی بحث در باره عکس ها قطع شود و داوران حرفه ای قاضی باشند دیگر این سایت انچه که بوده هم نخواهد ماند.من مثل خواهر بزرگ شما هستم.زیاد حرف زدم اما باور کن بیراه نگفتم.حیف نیست تمام وقت و استعداد خودت را در مکان به این کوچکی هدر می دهی؟ دنیا بزرگ است.پر بزن.
"۱۲:۲۶ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

واقعاً دلم میخواد داد بزنم! داااااااااد بزنم!
من هیچ مشکلی با سیستم امتیاز دهی و یا مدیریت سایت ندارم!
من تنها اعتراضم نسبت به اینه که چرا یک برداشت باید به دلیل اینکه شخص تنها و تنها با دعوت از دیگران به دیدن برداشت و دادن امتیاز 3+ به هر شخصی اونرو تا این حد به ناحق بالا کشیده!
لطف کنید مسائل دیگه رو به این برداشت ربط ندهید!
واقعاً اگر مشکل شما امتیاز منه بگین همین الان بشه 9800- منفی ببینم راضی میشید!
در ضمن برای بدست آوردن ارزش هر شخص به امتیاز اون نگاه نکنید بلکه مقدار امتیاز عکسها رو بر تعداد عکسهای ارسالی تقسیم کنید و اونوقت نتیجه مشخص میشه! یکی شاید با 150 عکس امتیاز معدلش بشه 20 ولی یکی با 2 عکس بشه 50! و اونوقت میتونید تصمیمگیری کنید!
ممنون از همه و همچنین زهرا درویشیان بابت صریح و منطقی صحبت کردنش خیلی ممنونم.
"۱۲:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | امین رضا کلانتری (3510)

ارش عزیز:
کامنت شما هیچ توهینی به کسی در این سایت نداشت و یک راه حل و پیشنهاد مفید بود و من هیچ برداشت توهین امیزی از کامنت شما نکردم ...دوست خوب و محترمی مثل شما هیچ گاه راحت به کسی توهین نمیکنه .... دوستی با شما و شنیدن نظرات مفیدت در این سایت باعث افتخار من است ... بسیار سپاسگذارم
اگر امکانش هست یک ایمیل هم به من بزنید که میل شمارو داشته باشم
"۱۳:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد فلاحتیان (70)

من دیر رسیدم و از دیدن این کدورت ها خیلی ناراحت شدم .اینکه اینجا یک محیط دوستانه و با صفا است واقعا شکی در ان نیست .پس بهتر نیست که از طریق دیگر و بهتر اعتراض خود را با هر عکسی که با ان مشکل داریم بیان کنیم(البته اگر کسی مشکلی دارد)؟..اقای عباسی به نظر من هم نوع بیان و راه اعتراض خیلی باید حساب شده تر باشد ..اگر قرار باشد ما اعتراضات خود را با این طریق نشان بدهیم,باید برای اعتراض های بعدی عکس چهره خود عکاسان که در پروفایلشان است را به شکل کاریکاتور در بیاریم و ارسال کنیم ..باید یادمون نرود که همه با هم صمیمی و دوست هستیم و این اعتراض ها از بین بردن دوستی و گرمی سایت را از بین میبرد ..واقعا اگر از موضوعی ناراحت هستید حداقل با صراحت و در حضور همه بیان نکنین و به طور خیلی خصوصی با دفتر سایت عکاسی در میان بگذارید ..حتی اگر هم مورد توجه قرار نگرفت باز هم بیان صریح این اعتراض ناپسند است و فقط برادری و خواهری و رفاقت خیلی خوبی که بین این خانواده ایجاد شده است است را از بین برده اید ...
به امید گرمی دوباره همه اعضا بخصوص نظر دهندگان این عکس ..
"۱۳:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منادا ناطقی (497)

آقای عباسی
می خواستم درباره ی نظری كه به عكس اخرم دادید بگم كه كاره من اگزیف داره اما نمی دونم چرا شما ندیدید و یا برای شما نشون داده نشده!!!
به هر حال از توجهتون ممنون
"۱۵:۵۵ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | کاوه آبخو (2248)

ادریس جان از توجهت ممنونم ... سرعت باز شدن صفحات این سایت نسبت به دیگر سایتها كمتره (در واقع با خط اینترنتای كم سرعت و كارتی كه بنده میگیرم ) و من هر وقت اینترنت پر سرعتی گیر بیارم به تنهایی حاضرم برای همه عكسها كامنت بدم .. به نظراتم مراجعه كنی میبینی خیلیها كه اصلا نمیشناسمشون فقط عكسشون رو میبینم كاری به اسم ندارم ... این رو قبول ندارم كه فقط برای كسانی كه عكسامو میبینن نظر میدم ... كه در این صورت قاعدتا برای تعداد محدودی باید نظر بدم ... و با دیدن تعداد نظرات من میبینی كه اینطور نیست ... حالا با این تفاسیر هنوز هم راه حلی نگفتی برای اینكه عكس امثال بنده دیده بشه .. باز هم پیروز باشی
"۱۶:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

کاوه جان:
من اون مثال رو برای نمونه در مورد برخی از افراد گفتم که نمونه عادیش رو میتونم برای 5-4 نفر بگم که سیستم کاریشون دقیقاً همینه! متوجه منظور من نشدی!!
من منظورم اینه که برداشت در گالری کم هست که خودش به تنهایی و بدون کمک عکاس بتونه بیاد بالا! برداشتهای تو همیشه برای من جالت و خوب بوده ولی در صورتی که مورد توجه قرار نمیگیره جزو همون دسته برداشتهایی است که در حقشون داره ظلم میشه!!
حالا رسیدیم به مشکلی که من اشاره کردم! آیا شما برای اینکه برداشتهاتون دیده نمیشه زیر هر تصویری یک درخواست دیدن مینویسید؟! که صد البته اینطور نیست!! اعتراغض منهم به این موضوعه که چرا افراد اگر برداشتشون مورد توجه قرار نمیگیره چرا دعوت رو انجام میدند!؟
"۱۶:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

می خواستم درباره ی نظری كه به عكس اخرم دادید بگم كه كاره من اگزیف داره اما نمی دونم چرا شما ندیدید و یا برای شما نشون داده نشده!!!
خانم ناطقی عزیز:
اون چیزی رو که شما اگزیف قید کردید اگزیف نیست! اگزیف باید نشان دهنده تمام مشخصات برداشت باشه! میتونید به اگزیف برداشتهای دیگه مراجعه کنید و تفاوت رو ببینید!
"۱۶:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | بهروز صفاری (28)

عجب آشفته بازاریست.....
عكاسان گرامی باور بفرمایید با اینگونه مباحثات دارین وقتتون رو هدر میدین . حداقل جهتی به بحثهایتان بدهید كه به نتیجه خوبی برسید .
اینها كه من میبنم 90 درصد كامنتها مشاجره و كل انداختنه .....
تعدادی پیشنهاد خوب هست كه معلومه خیلی كمتر مورد توجه دوستان قرار گرفته
آقای عباسی هم مبحث بدی را مطرح نكردند و فكر میكنم توهین هم نكردند اگر چه كمی تند و كنایه آمیز ...
یه چیزی هم برام جالبه یكی از كامتهای خانم بهروزیان بود كه فقط D; D: D: بود و 7 امتیاز مفید گرفته بود . به حق چیزهای ندیده....!!!!!!
آنها كه به چند علامت رای مفید میدهند همانهایی هستند كه ناآگاهانه سایت رو به مسیرهای بدی میكشانند
و حالا فكر میكنم به جای این جدلها كامنتهای این عزیزان رو به بحث بگذارید:
1- حامد عبدی
2- یادا ذبیحی
3- منصور محمدی( ماندگار)
4- شهاب صادقی

شاید به جایی برسید كه برای همه مفید باشه
"۱۶:۱۷ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسن ابوالقاسمی (1191)

دوست گرامی آقای عباسی خسته نباشید در مورد بحث پیش آمده چند نكته وجود داره كه توجه
دوستان وجنا بعالی رو به اون معطوف می سازم
1. این سایت آخر دنیا نیست كه هر كی زودتر عضو شده باشه یا بیشتر امتیاز داشته باشه دیگه استاده
2.وقتی به سن وسال بعضی از دوستان نگاه می كنم می بینم بیشتر از نصف عمرشان دارم شات
می زنم ولی هم به نظراتشون احترام می زارم وهم به عكسشون, كه الحق بعضی عالی هستند
3.نظر دادن كار ساده ایی نیست كه هر كس برای هر عكسی بخواهد نظر بدهد بنده یكی از عكسهای طبیعتم توسط استاد زنده یاد فریدنی داوری شد ویك ماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش در آمد وهمین عكس از دید یك استاد دیگر كه در تخصص دیگری هستند اصلا جالب نیامد ...اینجاست كه باید بدانیم نظر دادن احتیاج به تخصص در اون زمینه داره و نظر دادن درست هم سخته وهم جسارت می خواد ولی متاسفانه در این سایت بعضی از دوستان احساس می كنند در تمام رشته ها وسبك های عكاسی صاحب نظرند
4.بنده مطمئن هستم بعضی از عكسها بخاطر نام عكاس امتیاز می یاره كه اگه اسم حذف بشه دیگه اینقدر امتیاز نمی اره
5.مورد بعدی اینكه به دلیل ارسال زیاد عكس خیلی از عكس ها از دید همگان دور می شه وامتیاز
واقعی خودشو بدست نمی یاره برای رفع این مشكل یا باید قانون 15 امتیاز برای ارسال عكس
بیشتر حذف بشه یا عكس ها برای انتخاب ص اول از 200 به عدد بالا تر تغییر یافته و عكسها ی امتیاز
بالا در صفحه دیگری نسبت به امتیاز پشت سر هم قرار بگیرند
در آخر سعی كنیم نظرات سازنده ارائه بدهیم واز باند بازی پرهیز كنیم باآرزوی موفقیت برای سایت و اعضا

"۱۷:۰۵ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

یه چیزی هم برام جالبه یكی از كامتهای خانم بهروزیان بود كه فقط D; D: D: بود و 7 امتیاز مفید گرفته بود . به حق چیزهای ندیده....!!!!!!
آنها كه به چند علامت رای مفید میدهند همانهایی هستند كه ناآگاهانه سایت رو به مسیرهای بدی میكشانند

یکی از بهترین اشاراتی که به مشکلات این سایت شد همین کامنت بود!
"۱۷:۰۹ ۰۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | کاوه آبخو (2248)

البته ادریس جان مشكل كه میگی در سایت هست و در جاهای دیگه هم كمابیش هست ولی اینجا به علت حجم زیاد ارسالها بیشتر به چشم میاد و تبدیل به مشكل اساسی شده ... نمیدونم شاید اگه نام عكاس و امتیازش از كنار عكس برداشته بشه(در سایز كوچیكش تو گالری)خیلی از عكسها دیده نمیشه فقط برای اسم عكاس یا امتیازش ... صد البته خیلی از عكسها ... با این همه عكاس هم فكر میكنم تعداد عكسهای برتر صفجه ی اول كمه ... مجددا پیروز باشی
"۱۱:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | افشین مختاری (1687)

من با حوصله و دقت تمام کامنتها را خوندم
آقا ادریس من شبیه کار شما را می خواستم بکنم
می خواستم چند تا از عکسهایم را که تو جشنواره های عکس ملی انتخاب شده بودند و جایزه گرفتند بودند را رو سایت بذارم
مطمئن بودم که بیشتر از 10 امتیاز نمی گرفتند
اون وقت مدرک ارائه می کردم که این عکس تو اون جشنواره این جایزه را گرفته
و شیوه امتیاز دهی و امتیاز گرفتن و عکس برتر شدن را به چالش بکشم
ولی بعدآ پشیمون شدم
چرا که می دونستم هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت
و همچنان به اسم عکاس امتیاز داده می شود نه عکس
من یه مدتی عکس ارسال می کردم
عکسهایی که با مشورت دوستان استاد و داور جشنواره عکس می فرستادم
از جمله عکسی که آقا ادریس لینکش رو گذاشت ( ناگهان چه زود دیر می شود )
که مطمئنم در جشنواره عکس مستند اجتماعی جایزه خواهد گرفت
.
ولی به هیچ عکس دیگری امتیاز نمی دادم
امتیاز عکسهام بسیار کم شد
دریافتم که تا به عکسی امتیاز ندهی عکست امتیاز نخواهد گرفت
و باید معامله کنی
یکی بدی دو تا بگیری
من یه عکس انتزاعی گرفته بودم
یکی از دوستان که امتیاز خیلی بالایی هم دارند نظر داده بود که اگر با کادر بازتری عکس می گرفتی
معلوم می شد که عکس چیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و از چی عکس گرفتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من برایش توی میلش توضیح دادم که عزیز جان عکس انتزاعی است
و عکس انتزاعی چیست
که بعداً نظر خودش را پاک کرد
من کاملاً درک می کنم عکسی که خانم دلیر گرفتند و آقا ادریس لینکش رو گذاشتند چقدر سخت بوده و چقدر حوصله و وقت به خرج دادند
ولی بازدید کننده و کاربر سایت این را متوجه نمی شود
بعضی از دوستان هم فکر می کنند عکس زیبا فقط عکس مناظر طبیعی کوه و دشت و دریاست
به هر حال من پیشنهادم به بعضی از دوستان که عکس های خوبشان به خاطر شناخته نبودن اسمشان و نداشتن امتیاز بالامورد بی توجهی قرار می گیرد این است که
به جای این همه وقتی که اینجا برای بحث کردن و ارسال عکس می گذارند
به جشنواره ها عکس بفرستند
اونجا عکسشون رو یه عکاس حرفه ای و با یک نگاه فنی و علمی بررسی می کنند

"۱۳:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مهدی حسینی (365)

در اینكه اینجا به اسم عكاس امتیاز داده میشه شكی نیست.
دیشب داشتم عكس‌های جناب گودرزی رو میدیم. اولین عكسهای ارسالی برای سایت. شاتهای بسیار زیبایی بود اونجا. بعضی‌هاش از عكس‌های جدیدشونم بهتربود ولی همه زیر 10 امتیاز.
مثلا اگر همین الان آقای گودرزی عزیز این عكس رو آپلود كنه وقعا حقش همون 1 امتیازه ؟
http://www.aks.akkasee.com/photoFull.php?photo_id=3084

پیشنهاد میكنم اسم عكاس بعد از ارسال نظر نشون داده بشه. با اینكار واقعا به عكس نظر داده میشه. یعنی كاربرها وقتی نظر دادن بفهمن عكاس كی بوده.
"۱۶:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی حسینی (8)

سلام.

فکر می کنم با توجه به موضوع اعتراض شما، عکس چهار پریز رو نشون میده که هر چند همگی برابرند ولی یکی از اونا ارجح تر بوده!

چون به تازگی به این وبسایت پیوستم درباره امتیازیابی حرفی ندارم بگم.
مفهوم عکستون جالبه.
ممنون
"۱۶:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی حسینی (8)

سلام.

فکر می کنم با توجه به موضوع اعتراض شما، عکس چهار پریز رو نشون میده که هر چند همگی برابرند ولی یکی از اونا ارجح تر بوده!

چون به تازگی به این وبسایت پیوستم درباره امتیازیابی حرفی ندارم بگم.
مفهوم عکستون جالبه.
ممنون
"۱۰:۱۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | میثم اله داد (94)

سلام ادریس جان؛

با توجه به اینکه ما تازه واردیم،متآسفانه این عکس رو از دست داده بودم.

اعتراض زیباییه

اما واقعاً قکر نمی کنی ما کمی مشکل فرهنگی داشته باشیم؟

راستش من برآی این حرفم مدرک دارم.یک سال از عمرم رو توی یه محیط مجازی برای این جور داستانها صرف کردم.می تونی نمونه اش رو ببینی.

خوشحال میشم لینک رو ببینی.

این جا جایی است که بعد از یه مسابقه ده مرحله ای و با حضور مثلاً بهترین ها برگزار شده.سیستم رأی گیری و نحوه اعتراضات جالبه خیلی.
"۱۸:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | وحید عامري (180)

نقد گشودن فضای بحث است نه دادن حکم قطعی در مورد یک اثر
عکس در بزرگراه تبعیض و نابرابری حرکت میکند و پس از دادن توضیحاتی در مورد آن به خیابان ناکارامدی سایت هدایت میشود
متاسفام بابت اینکه در این میان خود عکس غایب است و اثری از نقد نظری در مورد خود عکس به چشم نمیخورد و اینجا عرصه ای شده برای مخاصمه بین اعضا که به قول نامجو ملت عاشقند و خط و ربط نمیدانند.
خیلی از دوستان هدف خود را تجربه اندوزی میدانند ولی در عمل میبینیم که سایت محیطی شده برای مطرح کردن خود و نقش نقد بسیار کم رنگ است تا حدی که در اینجا میبینیم جای صحبت در مورد خود عکس گفتگو ها به کجا کشیده میشود.
در واقع اندیشه ایرانی چیزی را به عنوان نقد نمیشناسد و مایل است هر که را که در مقابل او قرار میگیرد حذف و یا اخته کند و در این راه به انواع وسیله ها از جمله توهین و طعنه و تخطئه متوسل میشود.
آقای عباسی اعتراض خود را نسبت به عملکرد سایت با این عکس اعلام کرده . دوستان دیگر هم میتوانند خلاقیت خود را بکار بیاندازند و اعتراض خود را با عکس خود بیان کنند. در واقع من به خود شما هم (آقای عباسی) ایراد دارم که چرا در این بازی قهر و آشتی کودکانه شرکت میکنید. از شما و از همه خواهش میکنم حتی اگر به مغرضانه بودن عقیده کسی ایمان صد در صد نیز داشتید باز راجع به حرفهای او فکر کنید اگر درست بود بکار ببندید و اگر نادرست بود دیگر جایی برای جواب دادن نمیماند و باز هم عنوان میکنم که خود این عکس در اینجا مظلوم مانده و غایب است
سیم وسیله ایست برای ارتباط. ارتباطی که ناقص است و از همه ظرفیتهای آن استفاده نمیشود.