گالری تصاویر "لیلی دیلمی"

         
عکس
نام :   مرگ آدمیت (امتیاز : 101)
عکاس :   لیلی دیلمی (امتیاز : 3166)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D2X
نوع لنز :   Nikon
مدل لنز :   Nikon AF 80-200mm f/2.8D ED
نظرات :   40
بازدیدها :   2588
تاریخ ارسال :   ۲۰ بهمن ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   3
دسته‌بندی سايت :   مردم , پرتره , مفهومی
توضیحات عکاس
تقدیم به آنها که نیستند و نبودشان پرداختی بود بر بودن آدمیت.

"۰۰:۳۳ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حسام الدین باقری (1433)

با سلام
عكس كاملا مفهومی كه معنای عنوان با خود به همراه داره
ادیت هم به عكس خیلی كمك كرده
موفق باشید
"۰۰:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | شاهین اسدی (25)

خانوم دیلمی عزیز
راستش هیچ چیز نمیتوانم بگویم
فقط از دیدن آن لذت میبرم
پیروز باشید
"۰۰:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ایمن رضاداد (66)

خیلی خوب شده . فقط جای رنگ قرمز توی عكس خالیه . الآن بیشتر از حس مرگ حس افسردگی می ده ... خوشحال می شم به من هم سر بزنین
"۰۰:۵۰ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | رضا دیده بان (1354)

سلام خانم دیلمی.
شات سینمایی بی تقصی شده.
کنتراست به موضوع خیلی نزدیکه. و میزان وضوح و گرین هم اگر بیشتر از این می بود به کادر صدمه میزد؛ همچی اندازه است.
تبریک میگم
"۰۰:۵۶ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | شهروز برزگر (2185)

ثبتی خوب با کادری مناسب ،هدف عکاس به خوبی در عکس مشهود است.
مد انتخابی رنگ به گیرائی عکس کمک کرده
ممنون از ارسال!
"۰۰:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | شاهین نوروزی (1807)

لیلی عزیز
آدمها خودشان متاسفانه با دست خودشان آدمیت را به مرگ کشانده اند
مرگ آدمیت امروز ابزاریست برای تجارت و سود و قدرت
وآنها که نیستند نمیخواستند که کالای این تجارت باشند
عکس گویای همه چیز است
همه چیز.........
"۰۰:۱۰ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | یاسر رضایی (7894)

كادر و نوع ادیت رو می پسندم و ...
كار قابل قبولی شــده
موفق باشــی
...
"۰۰:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | لعیا صداقتی (5)

چقدر این کار زیباست درست مثل تمام کارهای شما
در تمام کارهای شما احساس حرف اول را میزند
گویا که با تمام وجود با سوژه هایتان ارتباط برقرار میکنید
موفق باشید
"۰۰:۲۳ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | شیوا روستا (3)

گویا که با تمام وجود با سوژه هایتان ارتباط برقرار میکنید
نگاه سوژه و وجود بکراند آجری بیننده را به اندیشه وادار مینماید
مرسی از این ارسال
"۰۱:۴۲ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمدرضا توجه (2131)

عمیق و تاثیر گذار.
این عكس قصهای دارد كه من نمخوام بشنوم.
ممنون از ارسال.
"۰۱:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهری نوروزی (4158)

لیلی جان عکس دردناک و تاثیر گذاری است که می توان قصه اش را حدس زد .........................
"۰۱:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | رامین رشادی (185)

به این میگن محشر.................................
آرزومه این جوری عکس بگیرم
اگه روی مودش بودین برام از این عکس بنویسید چون پر ار احساسه
من اولین بار اسم شمارو میبینم
با اجازه میرم تو پرو فایلتون
مرسی از اپ
"۰۱:۱۳ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | یوسف صباغ ابریشمی (346)

همه چیز این عکس خوبه
اونم بصورت فوق العاده ای میزون
امیدوارم موفق باشین
"۰۱:۱۸ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | رامین رشادی (185)

تو کجا بودی تا حالا
"۰۱:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | رامین رشادی (185)

تو کجا بودی تا حالا الان پرو فایلو دیدم من عاشق این سبکم
"۰۱:۵۳ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مسعود عرفانی (1649)

سلام... لیلی عزیز

عكست چنان تكان دهنده است كه آدم را بی اختیار به تماشا فرا میخواند هم دوست دارم بنگرم و هم نه سخت میشه رو برگرداند و ننگریست ..........
دیدگان به كدام سویند شاید خودش هم نداند اما آنچنان عمیق است كه هیچ احتیاجی به راوی ندارد تا بگشاید راز او را...آدمی كه خود آدمیت را میكشد شاید قرنهاست كه مرده و ما هنوز هم در كنارشان زندگی میكنیم
"۰۱:۵۶ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مجید فلاح پور (41)

فضای سردی حاکمه ، تداعی همون عنوانی که انتخاب کردید .یه ذره وحشت هم هست . ممنون میشم در مورد کار اول و آخرم نظر بدید
"۰۱:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حمید فرومند (2184)

کار بسیار زیبا وتاثیر گذاری شده خانم دیلمی.
پرتره خیلی خوب.
"۰۲:۳۹ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهران چراغچی (4147)

ادیت و زاویه كادربندی برام دلنشین و حالت چهره برام غم انگیز.
تبریك میگم برای این جسارت شما.
موفق باشید.
"۰۳:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | iman m (5513)

سلام.ترکیب بندی و بک گراند مناسب به فضای سرد و سیاه اثر بخوبی کمک کرده.ثبت کاملا تاثیر گذاریست. پاینده باشید.
"۰۳:۴۳ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ناصر حیدری (2424)

خانم دیلمی ، احساس سوژه رو خوب ثبت کردید . ادیت ، خیلی خوب از کار در اومده . قاب خاکستری هم کاملا مناسب این عنوانه .
"۰۷:۱۸ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | عزیز عباسی (10130)

چندین امتیاز باید به خود سوژه داد كه حالتی عجیب داره.............
پس زمینه آجری چسبیده به سوژه را نمیپسندم .... یك امتیاز از چند امتیاز سوژه را با دو امتیاز عكس جمع میكنم . .... تم رنگ بسیار مناسبه ..........
"۰۸:۱۳ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | زهرا درویشیان (4596)

در چشمانش آوازی دیوارها را به رهایی آذین می بست
"۰۹:۱۳ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | یوشیج یوسف زاده (942)

خانم دیلمی ، احساس سوژه رو خوب ثبت کردید . ادیت ، خیلی خوب از کار در اومده . قاب خاکستری هم کاملا مناسب این عنوانه .
ممنون از ارسال
یوشیج
"۰۹:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مازیار یعقوبی (5694)

كادر و مد رنگ عالیه.
یه نمه اور شده روی بینی و .....
ولی ارزش كار رو كم نمی كنه.



چرا که قلبم درد میگیرد!!!!!...........
خوب حتماً همینطوره كه می فرمائید.
"۰۹:۱۵ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ادریس عباسی (12575)

حالت نگاه شخصیت نشان از غمی اندرون وی داره و حالت موهای آشفته وی به نوع این حس بیشتر كمك كرده. حالت خسته وی و نوع كادربنید كج نشان دهنده اینه كه وی در حال سقوط و یا افتادن در مخمصه ای بزرگ است كه خود بافت دیوار به همراه رنگهای چرك حس رو قویتر نشون میده. به نظر من بهتر بود نوع پاسپارتو هم از یك Border ساده تشكیل میشد با یك رنگ تخت تیره مانند مشكی!
حالت هاله سیاه افتاده در كنار و گوشه های برداشت در اینكه شخصیت در مركز توجه باید قرار بگیره خوب شده و دید رو كاملاً بر روی تصویر متمركز و از انحراف چشم جلوگیری میكنه.
موفق باشی.
"۰۹:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | احسان صباغی (3382)

سلام و درود
ثبت زیبایی است كه نوع كادر بندی كنتراست و تم سیاه و سفید آن تصویر را به آثار قدیمی و ارزشمند اكسپرسیونیستی (( آلمان ) نزدیك كرده است .
پایدار باشی .
"۱۰:۵۷ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمد رضا اقبال جو (6377)

بافت دیوار وگرفتن رنگ از عكس بهمراه حالت بسیار زیبای سوژه ثبتی هنرمندانه وتاثیر گذار رو درمقابل دیده ها ی ما قرار داد.ممنون از ارسال
"۱۱:۵۰ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | بابک تقی زاده (594)

دیشب این عكس رو دوبار دیدم
و غم نهفته در چشمان این دخترك نذاشت چیزی بنویسم
امروز هم چشمان دخترك منو دوباره دعوت به دیدن این عكس كرده
تركیبش با دیوار پشتش فوق العاده است
"۱۲:۵۹ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | فرشید شکرچیان (2969)

بی نهایت تاثیر گزار و زیبا ،عکس سرشار از نکات قوی و تکنیکیست ، واقعا کارهای شما حسادت برانگیزه خانم دیلمی ...پیروز و سربلند باشید.
"۱۳:۳۸ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | هیراد نصیری (52)

حالت سیاهی هاله مانند گوشه ها عالی شده
پاسپارتو ,فكر میكنم جالب نیست
كادر بسیار خوبیه و ادیت بی نظیره..
"۱۴:۳۶ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سعید یونسی (6389)

آفرین
احسنت برشما
ثبت فوق العاده ایست .
موفق باشید
"۱۴:۰۶ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | الهه مشتاق (818)

خانم دیلمی عزیز صمیمانه تبریكات من را بخاطر این عكس فوق العاده بپذیرید. هنر شما شایسته تقدیر است.
"۱۴:۲۶ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سعید حسن عباسی (13758)

پرتره ایی موفق و بسیار قوی كه از خانم دیلمی انتظار می رود.
آفرین

ممنون از ارسال
"۱۵:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین زمانی (93)

آن همه علامت تعجب در نام عكس دیگر برای چیست؟ كه مثل چماق بر سر مخاطب فرو می‌آید
هر چه بیشتر تلاش می‌كنید حسی خاص را به مخاطب انتقال دهید خوانشهای متفاوت آن را بیشتر كور می‌كنید و عكس را در حد یك شعار تحقیر می‌كنید. آنقدر برای شعور مخاطبتان احترام قائل باشید كه خودش تشخیص دهد باید از این كار اندوهگین شود یا نشود، باید بترسد یا نترسد. همانگونه كه هیچ كس عینكی به چشم شما نزده تا واقعیات را ببینید، شما هم عینك دلخواهتان را به چشم مخاطب نزنید. بگذارید چشمتان آنچه هست را ببیند نه آنچه دوست دارید ببینید.
.
مراقب باشید اگر تنشی را به آرامش و صلح بدل نمی‌كنید لااقل خود عامل ایجاد تنشهای بیشتر نشوید.
.
رویكرد انسانیت نه آن است كه به خاطر زجر دیگران آشفته شویم، بر زجر خود بیافزاییم و فكر كنیم كه با آنها همراه شده‌ایم. بلكه آن است كه آرام و مطمئن باقی بمانیم و برای خروج آنها از زجرشان بهترین راه را انتخاب و عمل كنیم. راهی كه هر دوی ما را نجات خواهد داد و نه راهی كه هر دوی ما را از بین ببرد.
.
باشد كه همه‌ی انسانها شاد باشند.
"۲۰:۳۲ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | افشین عزیزی (471)

مثل شما که نمی تونید توضیح بدید نظر دادن برای بیننده هم فکر کنم خیلی سخت باشه!

زوایه و ادیده و نگاه بسیار خوب هستند

انتخاب مدل خیلی خوب انجام گرفته

کادر بندی خیلی خوبه

آجر ها خیلی به کارت زیبایی دادن

کار مفهوم خوبی هم داره

خیلی با احساسه !

نوع نگاه سوپه و موی سر عالیه

منو یاد عکس های استفان بوچلر آلمانی انداخت

پاینده باشی
"۲۲:۵۰ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | وحید کهندل (396)

بسیار قوی و تاثیر گذار ، صورت با حالتی یکتا به دیوار سرد تکیه کرده ، شاید برای مرگ آدمیت توضیح مناسبی باشد ، دیوار سرد گاهی از انسانها گرم تر و قابل اعتمادتر است و تکیه گاه مناسبی به نظر میرسه . تشکر از ارسالتون .
"۰۰:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | لیلی دیلمی (3166)

دوست عزیزم جناب آقای زمانی
کامنت پر از مهر شما را با اشتیاق تمام خواندم
دوست عزیز
من تنها واقعیت را ثبت مینمایم نه چیز دیگر و نامگذاری هم در جهت همان واقعیتیست که ثبت نمودم و در راستای همان واقعیت انتقال احساس به بیننده
دوست خوبم
این عکس یک مستند میباشد(اگر به پروفایل من سری میزدید متوجه میشدید) پس نمیتوانم بدبختی را وارونه نشان دهم
دوست خوبم من هم با شما موافقم که باید تنشها را به آرامش تبدیل نمود اما وظیفه من ثبت واقعیت میباشد و بس نه دامن زدن به تنش
با فلسفه شما تمام خبرنگاران دنیا باید با دوربینهایشان خداحافظی نمایندچرا که ثبت چنین مستندهایی باعث تنش و نامیدی میشود
در ضمن بنده برای شعور مخاطبینم به اندازه کافی احترام قائل هستم چرا که اگر غیر از این میبود مطمئن باشید اصلا عکسی ارسال نمینمودم
دوست عزیز متاسفانه شما اگر با تعدد علامت تعجب مشکل دارید این مسئله شخصی شما میباشد که بنده هم شخصا از شما پوزش میخواهم ولی این تعداد علامت برای من تنها نشان دهنده عمق فاجعه ایست که شما انتظار دارید از آن بتوان به سادگی گذشت
متاسفانه تمام اتفاقات امروز در تمام دنیا نتیجه همین انتظاریست که شما مطرح نمودید
در آخر به این بسنده مینمایم که بنده عینک واقعیت را به بیننده توصیه میکنم نه عینک دلخواه چرا که صحنه هایی را که من دیدم و مطمئنا باز هم خواهم دید صحنه هایی است که نه تنها مورد دلخواه من نبوده بلکه مورد دلخواه هیچ انسانی که بویی از انسانیت برده نیز نمیباشد
اما همچنان باید واقعیات را ثبت نمود تا انسانها بدانند که بر دیگر انسانها چه میگذرد بدور از هر نژاد و طبقه و مذهب
زنده باد انسانیت
و دروود بر شما
"۰۲:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین زمانی (93)

دوست عزیز من هم، سركار دیلمی، لیلی عزیز

می‌دانم و اطمینان داشتم و دارم كه نه با كامنت قبلی و نه با این كامنت بتوانم منظور خود را صحیح و كامل برسانم. منظور من عدم ثبت چنین رویدادهایی نبود، من هم چهره‌ی كثیف و زشت جنگ و هزاران آسیب اجتماعی را از نزدیك دیده‌ام و لمس كرده‌ام. گفتن ندارد كه چه اندازه با دیدن مظلومان آشفته شده‌ام، گریسته‌ام، آسیب روحی دیده‌ام و گفتن ندارد كه زندگی‌ام را وقف ایجاد صلح در جهان می‌كنم و خواهم كرد. تمام حرف من كه كمی به آن توجه نكردید این است كه صلح سیاره چه معنایی دارد وقتی ساكنان آن هر كدام خود آتشفشانی از نفرت و كینه‌اند. از كجا معلوم كه اگر قربانیان یا همین شاهدان بی‌عدالتی‌های جهان روزی خود سردمدار شوند انتقام ضلم‌هایی را كه بر آنها رفته است یا شاهد آن بودند را تا آخر توان نستانند. و این چنین خواهد بود كه جهان در چرخه‌ای بی‌پایان از انتقام گرفتار می‌آید كه هیچ‌گاه روی صلح را نخواهد دید. چگونه می‌توانیم برای نجات دیگران بكوشیم وقتی خود را به خطر می‌اندازیم كه آن وقت یك نفر دیگر بایستی بیاید و ما را نجات دهد و این چرخه تا ابد خواهد رفت. همانگونه كه خون هیچگاه با خون پاك نمی‌شود، تنش و آشوب نیز هیچگاه با ایجاد تنش و آشوب كمتر نمی‌شود. حتی اگر قربانی این تنش و آشوب فقط خود شما باشید. دیدن صحنه‌های تجاوز و قتل و بی‌عدالتی دردناك است، اما با برآشفته شدن هیچ كمكی نخواهیم كرد، بهترین كار ما این است كه آرام و معتدل بمانیم تا بتوانیم بهترین تصمیم موجود را بگیریم. حتماً تجربه‌ی آن را داشته‌اید كه در عصبانیت حرفها و عكس‌العملهایی داشته‌اید كه بعدها موجب پشیمانی شما شده‌اند. عصبانیت، آشفتگی و از دست دادن تعادل ذهن تنها منجر به خراب‌تر شدن اوضاع خواهد شد.
.
نشان دادن آنچه ثبت كرده‌اید كاری بسیار ارزشمند است. تمام آنچه من در حرف قبلی‌ام گفتم نه در مورد عكس شما (كه در ثبت آن بسیار عالی عمل كردید)، كه در مورد از عكس پایین‌تر آن، یعنی عنوان و توضیحات بود. خشم و انزجار شما به مضمون و مفهوم كار خود، ارزش مستندی كار شما را كم می‌كند از آن جهت كه توان شما حداكثر می‌تواند این باشد كه چشمان مخاطب خود باشید نه مغز او، نه قوه‌ی استدلال، تشخیص و قضاوت او. همیشه شعار می‌دهیم كه رسانه كارش تنها اطلاع رسانی‌ست و نه شستشوی ذهن مخاطب و القا جهتی خاص در برداشت آنچه مد نظر ماست. من نمی‌گویم بدبختی را وارونه نشان بدهیم، بدبختی بدبختی‌ست، ناخوشایند است و بایستی به نیكبختی بدل گردد، اما در این راه باید مراقب بود كه خودمان را بدبخت نكنیم. خودمان را پر از آشوب و تنش و گره نكنیم.
.
زیاده گویی كردم و هر چه بیشتر می‌گویم منظورم كمتر ادا می‌شود. قصد مجاب كردن كسی را ندارم. به قوه‌ی منطق و استدلال مخاطبم ایمان دارم. زندگی آنقدر مهربان هست كه تجربه‌ی عینی حرفهایم را برایتان پیش آورد.
"۰۴:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | لیلی دیلمی (3166)

حق کاملا با شماست
ممنون از تذکر و گوشزدتان
با سپاس