گالری تصاویر "ادریس عباسی"

         
عکس
نام :   به كدامین گناه!؟ (امتیاز : 182)
عکاس :   ادریس عباسی (امتیاز : 12575)
نوع دوربین :   Sony
مدل دوربین :   Sony DSC-T10
نظرات :   87
بازدیدها :   9489
تاریخ ارسال :   ۰۹ بهمن ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   8
دسته‌بندی سايت :   انتزاعی , مفهومی
توضیحات عکاس
اولین استفاده از تم Sepia

"۱۰:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | این مكان تعطیل است (1200)

عكس زیبائی شده. لذت بردم.
برای من زیاد حس دار زدن رو نداره اما معانی دیگه ای رو برام تداعی می كنه . تركیب و مود زیبایی داره. موفق باشید.
"۱۰:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمد رضا اقبال جو (6377)

كم كم تو این نوع كار صاحب سبك شدی ادریس خان.هرچند كه این با این نوع كارهای كمی خشن كمی مشكل دارم ولی از لحاظ تكنیكی كارت عالی شده.استفاده بسیار عالی از مود سپیا.
"۱۰:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مجتبی بهروزی (2359)

زیباست
نیوفته سرمون اون آقاهه
موفق باشید
"۱۰:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | فرید ثانی (10389)

جدا از مفهوم از اجرا و کادر خیلی خوشم اومد. زاویه ثبت هم که عالی
"۱۰:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | منصور وحدانی (830)

تبریک میگم
واقعا حال کردم با این عکست
مد سپیا هم خوب شده
"۱۰:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | اسماعیل رضایی (716)

کار خوبی شده ادریس جان ولی کمی تم قهوه ای زیاد شده و تصویر را کمی محو کرده البته شاید من اینجور میبینم یا کنتراست مونیتور من با این تم رنگی جور نیست. ولی در کل این عکس رسانایی خوبی داره مخصوصا انتشار شاخه های خالی از برگ درختان در اطراف پاها حس \"عدم\" و \"نیستی\" را خوب القا کرده.
"۱۰:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | امیرحسین رضائی (826)

زاویه بسیار خوب است . نگاه خوبی در عکاسی دارید .
کمتر به فکر امتیاز و نظر اول دادن باشید بهتر می شود .
"۱۰:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | ارسطو خوشحساب (1094)

از اون عكسای نابه ... تم رنگی خیلی خوبه ... كنتراست هم همینطور ... با توجه به نام عكس مفهوم جالبی رو القا میكنه ... اما كاش یك سوم رعایت میشد و نقطه اصلی سمت چپ بود و كادر كمی بازتر (نظر شخصی) . اما در كل شات بسیار عالیست و ایده بسیار خوبی پشت این عكسه ... موفق باشی ... كارهات رو دنبال میكنم همچنان .... شاد باشی
"۱۰:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | هستی فرشچیان (201)

عکس قشنگیه. اساتید که نظرات جالبی دادن، من فکر می کنم شما برای گرفتن عکس هاتون زحمت زیادی می کشین (شاید خیلی بیشتر از اغلب اعضاء) و این قابل تقدیره... شادزی
"۱۰:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سمیه فرمانی (195)

از عكستون خیلی خوشم امد چون هم تركیب مناسبی داره هم وضوح و هم سوژه.
فكر می كنم شما دارید به یك سبك خاص می رسید و شاید هم رسیدید.
موفق باشید من رو از راهنماییهاتون بهره مند كنید.
"۱۰:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | حامد فلاح (535)

زیبا و تاثیر گذاره
مد خوبی رو انتخاب کردید
با کنتراست بیشتر موافقم
موفق باشید
"۱۱:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ملوس خوانساریان (10)

پرسپكتیوش عالیه.یك نقطه ای.واسه عكسات خیلی زحمت میكشی.معلومه.
اینقدر به این موضوع بپرداز تا تموم بشه. دیگه ذهنت ازش فارغ بشه.

.اینو جدی گفتم.
همیشه موفق باشی
"۱۱:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مهری نوروزی (4158)

ترکیب بندی خوبی داره و سوژه زیبایی ولی با اسمش خیلی جورنیست . چون حس آویزان بودنش بیشتر است تا دار زدن .....................
"۱۱:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حامد زراعتی (2261)

آقا جدیدا خیلی خطرناك شدی همه كارات بوی مرگ میده كمی نرمش داشته باش
ولی درباره شات انتخاب مود ساپیا عالیست گرفتن شات از پائین عالیست و كیفیت و نور مطلوبه ممنون.
"۱۱:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مازیار یعقوبی (5694)

خوبه . راه های خوبی برای خلاص شدن داری معرفی می كنی.

یه كار بی نقص.
با یه ایده و اجرای قوی
ممنون از ارسال
"۱۱:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | رضا میلانی (5341)

ثبت پر مفهوم و عالی با اجرای بی نقص و ستودنی
تحسین برانگیز است
مد رنگی خیلی خوب و بجا انتخاب شده
یک شات قدرتمند
ممنون ادریس عزیز
"۱۱:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | فرهاد افشین (789)

همه چیز را دوستان گفتند و من غبطه می خورم به چشمانی كه پشت لنز این دوربین لحظه ای اینچنین را دیده است
"۱۱:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | احمد نبی پور (5035)

حالا چرا همش منفی؟؟؟؟
نویز و سپیا خیلی به درك تصویر كمك كرده...
موفق باشی.
"۱۱:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | علی لرستانی (2406)

مثل همیشه عالی
یه سری به ما بزنید..............
"۱۱:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (1) | امتیاز (3) | مرجان ابوالقاسمی (3530)

ببخشید یك سوال این اقا چه جوری اویزان شده كه بالا تنش معلوم نیست؟؟؟

اما خیلی جالبه تبریك.

موفق باشید.
"۱۲:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

این اقا چه جوری اویزان شده كه بالا تنش معلوم نیست؟؟؟
بدلیل بعد پرسپكتیو ایجاد شده!
عكس تشكیل شده از دو برداشت در یك محل است یكی درخت تنها و دیگری آویزان شدن فرد با كمك میله.
"۱۲:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حمید آذرشب (832)

ایده جالبیست و به خوبی اجرا شده...ممنون
"۱۲:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ???? ????? (401)

این یكی از بهترین عكسهای تو و عكسهای سایته !
اصلا نمی تونم ازش چشم بردارم ! .... ادریس بعد از اون همه عكسهای به قول بچه ها منفی ، این یكی اوجش بود!
یاد یكی از كارهای امین شفیعی افتادم ... اونم مثل این خود مرگ بود ...
_ _ _
برگزیدمش ...
"۱۳:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سجاد پیشدادی (3767)

اجرا و انتخاب سوژه بی نقصه .
ولی آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"۱۳:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | پیمان بصیری(0) (1893)

بنظر من بین دوتا پا که الان شاخه های درخت دیده میشه انتظار میره سر اعدامی دیده بشه و کار کمی مصنوعی بنظر میرسه. باید پاها کمی نزدیکتر به دوربین باشه باتشکر در کل کار عالیه
"۱۳:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | بهرام بیدقی (2149)

تبریک می گم سوژه و ثبت زیبائیه فقط کاش درختی انتخاب می کردید که شاخه های آن قطور باشه و تحمل وزن اعدامی را داشته باشه.
"۱۳:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | احمدرضا خلیلیان (173)

سلام.دوست گرامی
ثبت نابی است.شاخه های نازك و درهم رفته در زمینه مد سیپا و پاهایی كه در تعلیق اند. به نظز من انچه بیش از هر چیز در این عكس حس می شود تعلیق است........تعلیق پس از مرگی ناخرسند
"۱۳:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | انسیه اکبری (39)

اجرا خیلی خوبه اما عنوان رو دوست ندارم ...
منظورتون از به كدامین گناه چی بوده؟؟
1- یا خواستین بگین طرف بی گناه دار زده شده
2-یا خواستین بگین گناهش اونقد نبوده كه دارش بزنن
3- خودتونم نمیدونین گناهش چی بوده
4-به علت تعدد گناهان مرد دار زده شده نفهمیدین بالاخره به خاطر کدامین گناهش دارش زدن
5-خواستین به این وسیله بگین بی عدالتی بیداد میکنه
6- همه موارد
7-هیچ كدام
"۱۳:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمدرضا گودرزی (14253)

بشدت مرا یاد کاری از امین شفیعی می اندازد!
هم مد رنگی هم نوع مفهوم.... البته زاویه دید شما بسیار نو و بدیع است
خب باز هم نمی توان حرفی راجع بع این عکس زد!
"۱۴:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سپیده خطیبی (1020)

یا شاید هم خودش خودش را دار زده؟؟

عنوان سوال برانگیزه ؟؟

ممنون موفق باشید
"۱۴:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | iman m (5513)

ایده و اجرا بسیار خلاقانه ست.عدم وجود بالا تنه به نظرم به زیبایی کار لطمه زده.موفق باشی.
"۱۴:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمدرضا خدابنده (30)

علاوه بر نوع موضوع و انتخاب سوژه باید گفت كه ادیت خوب هم بر زیبایی كار افزوده.
احسنت.
"۱۵:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سعید یونسی (6389)

خوبه . راه های خوبی برای خلاص شدن داری معرفی می كنی.
ثبت بسیار زیبایی شده .
ممنون ازارسال ادریس عزیز
"۱۵:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیررضا پاک نژاد (902)

آقای ادریس گل مگر قرار نشد edit نداشته باشیم پس چی شد چرا کار گرافیکی چرا عکس نه!!!!!!!؟؟؟؟؟
"۱۵:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسن بردال (375)

سلام، عکستون موضوع و اجرای خوبی داره، اما من همچین عکس رو با تقریبا با همین کادر از یک عکاس خارجی دیدم و طبیعتاً برام تازه گی نداره. ممنون.
"۱۶:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | 4 مقدم (236)

فكر میكنم هیچ چیز كم نداره...!!!
"۱۶:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امین شیشه گر (1308)

ایده بسیار نابی كه تعهدات اجتماعی و عدم بی تفاوتی شما را به آنچه كه در جامعه رخ می دهد به خوبی نشان داده.اما به عنوان یك كار تركیبی فكر می كنم فراموش كردید كه در توضیحات عكس قید كنید.
"۱۶:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ابراهیم مسکینی (394)

سلام ادریس جان
عکس زیبا و تاثیر گذاری شده.از کارهات لذت می برم.
موفق باشی.
"۱۷:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

به عنوان یك كار تركیبی فكر می كنم فراموش كردید كه در توضیحات عكس قید كنید.
مگر قرار نشد edit نداشته باشیم پس چی شد

من بالاخره نفهمیدم چی ادیت حساب میشه و چی ادیت حساب نمیشه؟!
لطف کنید و توضیح بدید روی هم گذاشتن دو لایه میشه کار گرافیکی؟! پس پانوراما چیه؟ اون مونتاژ نیست؟! به نظرم کار گرافیکی یعنی اضافه کردن یک المان خارج از عکس در کادر!!
من هیچ چیزی دیگری در برداشت اضافه نکردم و در ضمن نمیتونستم برادرم رو از یک درخت 3 متری آویزون کنم تا یه عکس بگیرم!!!
"۱۷:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | صابر رضایی (1289)

كار بی نقصی شده از اون كارهای ماندگاره
ولی چرا بالاتنه مشخص نیست
"۱۷:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | بهار عربی (3401)

این قدر مد سیاه و سفید و سپیا انداختید بچه ها یكی پس از دیگری دارن دپرس میشن . امیر رضا كاشانی هم كه رفت . به شخصه دیگه نظری نمیدم تا بزنید تو خط امید و از خاكی بیاید بیرون . با یاد عكس بسیار زیبایی از امین شفیعی عزیز كه اونم رفت 3 .
"۱۸:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | آرزو بیات (350)

جالب ولی به قول بچه ها چرا اینقدر تلخ . واقعا شرمنده شدم كه خودم خیلی كم وقت می ذارم برای عكاسی . پیروز باشید .
"۲۰:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | اسماعیل وزیری (436)

ببین ادریس جان ! معركه ست فوق العاده ست ! همه چیش ! عجب تمی هم انتخاب كردی ! آفرین !
"۲۰:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | امیر عطایی (750)

اثر ماندگار
اندیشه نو + دید باز + اجرای عالی + تكنیك قوی = اثر ماندگار ................................
"۲۰:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمد باقر کامرانی (4913)

سلام ادریس
این زاویه استثنائی از این رویداد ولو ساختگی بیانگر واقعیت تلخیست که زیاد در گوشه و کنار شاهد آن بوده ایم.....به کدامین گناه.... عنوان خوبیست....اگر جای شما بودم اون لکه ریز سفید روی تنه درخت رو کلون میکردم تا تنه درخت رنگی یکدست تیره داشته باشه...
بقول کامپیوتری ها هنگ کردم شاید بهترین نظر سکوت باشه....
ممنون.محمد.
"۲۰:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

اگر جای شما بودم اون لکه ریز سفید روی تنه درخت رو کلون میکردم تا تنه درخت رنگی یکدست تیره داشته باشه...
خیلی ممنون جناب کامرانی از لطفتون ولی ایندفعه در این برداشت من هیچ گونه تغییری در کنتراست و Levelهای رنگی یا حتی شارپ انجام ندادم و کار رو تنها با افزودن تم سپیا ارسال کردم.
"۲۰:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | امید طالبی (585)

سوژه، کادر خلاصه همه چی بی نقصه.
هیچ حرفی توش نیست آقای عباسی
"۲۱:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد خدابخش (388)

میتونم بپرسم چه جوری این عکس رو گرفتید ؟
واقعا سوژه واجرا خوبه
"۲۱:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | حمید امیری (72)

برداشتی تلخ
ونگاهی اعتراض آمیز
فکر نمیکنم پشت این چهره دوست داشتنی اینگونه!!
"۲۱:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | میثم بلوری (343)

این یكی از بهترین عكسهای تو و عكسهای سایته ! واقعاَ یه كار استثنایی به اندازه كار نسل سومت با این عكس حال كردم فوق العادهست این كار هر چی بگم كم گفتم ...............................شاد باشی
"۲۱:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

میتونم بپرسم چه جوری این عکس رو گرفتید ؟
. . . . . . . . . . .
عكس تشكیل شده از دو برداشت در یك محل است یكی درخت تنها و دیگری آویزان شدن فرد با كمك میله.
"۲۱:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حامد سلیمانی (27)

سلام
آقا از لحاظ تکنیکی ، کار فوق العادیه .
البته جناب عباسی عزیز
نمیدونم چرا ؟ کار شما ، حس دار زدن رو القاء نمیکنه
راستش از شاخه های نازک درخت بعیده که بتونه وزن یک انسان رو تحمل کنه ...
منکر زحمت شما نیستم
اما فکر می کنم کار کمی ساختگی شده ... ( البته خودتون توضیح دادین که تلفیق ... )
و این هم نظر منه و نظر من هم برای خودم محترم .
به هرحال کار نوئی است .
و برای شما آرزوی موفقیت می کنم .
"۲۲:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

راستش از شاخه های نازک درخت بعیده که بتونه وزن یک انسان رو تحمل کنه ...
ترجیحاً توقع ندارید که شاخه های درخت از ارتفاع 3-2 متری به اندازه مچ دست باشه؟!
نظر و صحبت شما هم کاملاً متین و قابل احترام.
"۲۲:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حامد بادامی (920)

خیلی زیباست مود سپیا هم خیلی به کار میاد
به علاقه مندی هام اضافه کردم
"۲۲:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیررضا پاک نژاد (902)

ادریس عزیز ما 1 هنر عكاسی داریم 1 هنر گرافیك در هنر گرافیك تركیب چند عكس و دخالت ذوق و هنر روی عكس یا عكسهای گرفته شده می تواند اثر زیبائی را همانند كار شما ایجاد كند ولی در كار عكاسی ثبت 1 عكس كه در نهایت با تغییر دادن نور و كنتراست آن می تواند اثر زیبا ئی را خلق كند شما در اینجا از تركیب 2 عكس كه به صورت 2 لایه بر هم بعد از عكاسی منطبق كردید یك اثر گرافیكی خلق كردید و خود شما بهتر می دانید اثر گرافیكی و اثر عكاسی قابل قیاس با هم نیستند و نمی توانند در كنار هم ارزش خود را به دست بیاورند. در ضمن احتیاجی به آویزان کردن برادرتان نیست چون شما می توانید ذهنیت خود را با اثر گرافیکی بدست آورید و نام آن را عکاسی نگذارید در صمن از حرفهای من ناراحت نشو فقط 1 نظره
"۲۲:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | شبنم شریفی (219)

سلام.... كار جالبیه ... دستون درد نكنه ... تركیب بندی دلنشینی داشت. از اینكه سر زدین ممنونم. كامیاب باشید.
"۲۲:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سعید زهانی (227)

همه چی عالیه ، عنوان و کادر از همه بهتر شدن . ممنون .
"۲۲:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | فرید ثانی (10389)

هنوزم تو زیبایی و ارزش مند بودن کارت شکی نیست اصلا و ابدا ادریس عزیز .

اما کاش اول می گفتنی که ترکیب دو شات از یک محل هست اینجوری بهتر نبود؟

"۲۳:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

فرید و امیررضای عزیز:
من دوربینی که این عمق میدان دید رو میتونه داشته باشه که هم کف پا فوکوس داشته باشه و هم شاخه های درخت در فاصله 3 متری سراغ ندارم !
من از هیچ حرفی ناراحت نشدم و هرگونه نقدی رو هم پذیرا هستم ولی یکی باید این وسط مشخص کنه ادیت یعنی چی؟
1- ادیت به معنای تغییرات و ویرایشه! پس هرگونع تغییر رنگ و کادر رو هم میشه نوعی ادیت به حساب بیاریم! پس ممنوع!
2- ادیت مورد نظر شما تلفیق حساب میشه، پس من کلاً با عکسهای پانوراما مشکل دارم، اونها هم نوعی تلفیق و ترکیب هستند ولی چون به اسم پانوراما ارائه میشه نباید بهشون گیر بدیم؟!
3- اگر موردی رو نشه بوسیله عدم داشتن تجهیزات در دو برداشت ارائه کنیم این اشتباهه؟! چندتا برداشت با امتیازهای بالا برای شما قید کنم که همچین موردی رو داشته اند؟! (اشاره میکنم به برداشت سهم تو از آقای گودرزی)
4- لطفاً اگر من ذهنیت اشتباهه یکی منو راهنمایی کنه!
"۲۳:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | تحسین بلدی (1653)

سلام ادریس عزیز...
كار بسیار مفهومی و زیباییست.و پر درد...از دیدن كارت هم خوشحال شدم هم...

موفق باشی.
خوشحال میشم كار آخرمو ببینی.ممنون
"۰۰:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | فرزاد توتونچی (213)

عجب عكسی شده پر از مفهوم منم سكوت می كنم نگاه می كنم
موفق باشید
"۰۰:۲۷ ۱۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | فرید ثانی (10389)

ادریس جان من که حتی پانوراماها بودن عکسهامو هم اعلام می کنم ، صد البته من صاحب نظر نیستم اما فکر می کنم کاری که تو یه شات گرفته شده باشه و یک کادر باشه عکس محسوب میشه و این کار زیبای تو یک اثر هنری . تو نتیجه کار تو فرقی نداره اصلا ، چون یک اثر هنری خوب هست ، اما تو عکس بودنش شک دارم .البته اونایی که هنر عکاسی و گرافیک و تعاریفشو بصورت اکادمی خوندن نظر بدن بهتره تا من .
ایرادی هم به ارسال این اثر ندارم اصلا ، فقط گفتم کاش اعلام می کردی که ترکیب دو شات از یک زاویه هست.

"۰۰:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | افشین مختاری (1687)

این عکس داشتم از دست می دادم
تامل برانگیزه
مثل اینکه به دار آویخته شده
این نگاه های ابتکارانه را دوست دارم
و عکس رو جذاب می کنه
بسیار عالی
"۰۰:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ادریس عباسی (12575)

فرید جان من کاملاً حرفای شما رو قبول دارم ولی یک عکس یعنی یک دکمه شاتر رو فشار دادن و ارسال؟؟ به نظر من این ایده و طرز فکر جای اشکال داره! وقتی میخواهید یک مفهوم کاملاً غیر طبیعی رو نشون بدید باید چه کار کرد؟ در اون برداشت رگ زدن هم من او دو برداشت استفاده کردم، یکی قسمت چاه که نور کمتری داشت و دیگری قسمت دست که نور بیشتری داشت! آیا این یک ایراد بود؟؟
در مورد قید کردن تلفیق من نمیدونستم تا این حد مهمه!!!
"۰۰:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مزدک شادکام (2194)

اولا خوبم با این عكس چون مثل یه سری كارای مفهومیت بك سفید نداره...انقدر از این لحظه می ترسم(مرگ با طناب دار) كه چشمامو میبندم كه نبینمش...وقتی دوباره باز میكنم چشممو می بینم كه تموم شد...مود س.س با گرایش سبز همیشه تو ذهنم برای عكست میاد...بهترین عكست بود...
"۰۱:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | پیمان افنانی (635)

ادریس جان به سبک کار شما در عکاسی میگن digital art حالا یه سری از دوستان نمیتونن وجودش رو قبول کنن دیگه یا نکن به خودشون مربوطه اما اگر به سایتهای گالری معروف خارجی سر بزنید از این دست کارها زیاد میبینید . پس سعی کن به جای مبارزه و ادلال برای این دسته از افرادسبک کار خودت رو بر اساس تئوری این سبک به اثبات برسونی . من فقط میگم باید همه چیز رو قبول کرد حالا خواه یا نا خواه این سبک در عکاسی جدیدا رواج یافته پس باید قبولش کرد . روزهای اول که دروبین دیجیتال اومده بود خیلی از عکسان قبولشنداشتن و نمیتونستن خودشونو با این وسیلهجدید وقف بدن اما الان دست همشون یه دوربین دیجیتال میبینی پس فکر کنم باید از زمان یاری بخوای
"۰۲:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید حسین شبستانی (787)

نه دیگه تو این سبک کارا مثله اینکه دیگه تو این سایت کسی به گرد پای شما نمیرسه !
اینم یه کار جالب دیگه که نتیجیه زهن مشوشه خلاقه شماست !
ترکیبه 2 شات رو زیبا در اوردین اما درختش زیاد خوب نیست چون شاخه محکمی گه بتونه وزنه یه نفرو تحمل کنه رو نداره !
"۰۹:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیررضا پاک نژاد (902)

ادریس جان سلام
کاملا درست می فرمائید عده ای همین کار را میکنند و کار اشتباه می کنند، همانطور که گفتید پاناروما نیز همین مشکل را دارد و پاناروما به عنوان عکس حرفه ای محسوب نمی گردد و فقط یک سبک عکاسی است در مورد ادیت رنگ شما در زمانی که عکاسی به صورت آنالوگ می بود در هنگام ظهور عکس روی نگاتیو می توانستی نور را کم و زیاد کنی پس ادیت بحساب نمی آمد و در مورد پاسپارتو ، پاسپارتو یک فریمی است که شما از دیر باز به صورت قاب عکس نیز آن را داشته اید پس این هم ادیت نمی شود ولی در مورد انطباق و یا دخالت عکس دیگر در یک عکس این کاملا ادیت بوده ، در مورد اینکه وقتی ابزاری نیست که با آن شما بتوانید خلاقیت خود را ثبت کنید باید بگویم که اینجاست که هنر گرافیک به عنوان ابزار به کمک شما می آی و کار شما را از عکاسی حرفه ای به یک اثر گرافیکی حرفه ای تبدیل میکند که هر دوی آن جای تقدیر دارد.
"۱۰:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | بهرام تندران (1371)

جناب عباسی
سلام
از اینكه میبینم همواره به من لطف داری و به عكسام نظرمیدی بسیار ممنون وسپاسگذارم .
نظرات شما همیشه برای من كار ساز و موثر بوده هر چند تا حالا عكس خوبی از من ندیدی.
این كار شما هم مثل دیگر كارهاتون زیبا و پر مفهوم هستش. به شما از این بابت تبریك عرض میكنم .
ادریس عزیز من زیاد شما رو نمیشناسم و به خصوصیات روحیتون آشنایی ندارم - ولی توصیه میكنم زیاد نظرتون رو به این مدل عكسها معطوف نكنید چون الان شما در سن جوانی هستید و به نظر من باید كارهای با انرژی و مثبت ارائه بدین. این مدل كارها هر چند وقت یك بار خوبه ولی مستمر نه . بعدها خیلی وقت دارید در این مورد ازسوژه ها كاركنید . ( البته بنده قصد جسارت ندارم) . این دیدگاه من حاصل از زیست محیطی بودن من هستش - و من خودم به همین خاطر عكاسی رو دوست دارم .
ارادتمند شما بهرام .
شرمنده 3 امتیاز رو که میخواستم بدم یادم رفت دیر دادم و بدون امتیاز ثبت شد .
"۰۱:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حاجیه مقدم (276)

سلام . .. یك ایده جالب . .. با مفهوم. . . موفق باشید
"۰۱:۱۶ ۱۱ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | بهمن بینام (42)

بسیار زیبا شده
ولی نمی دونم چرا اونقدر ترسناک نمیاد! که دوستان گفتن

در مورد انتقادات دوستان هم بگم که چه ایرادی داره ادیت کردن. اگر در جهت زیباتر شدن کار با توجه به محدودیتهای حین عکاسی و همچنین رساندن منظور خاصی باشه که در لحظه گرفتن عکس مقدور نیست باشه خیلی هم بجاست
راستی عکسهای photo.net هم ایراد دارن؟
"۲۳:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | رضا وهمی (8851)

خیلی برام جالب بود . مرحبا و احسنت . ( یه سوال : حالا چقدر به اون بنده خدا دادی كه از درخت آویزونش كردی؟؟؟؟؟؟؟ ) اما ای كاش شاخه های درخت كمی قدرتمند تر بود تا برای تحمل وزن فرد منطقی تر به نظر میرسید .
"۰۱:۳۱ ۱۶ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | امیر ایمانی (334)

دادش این کارت عالی من حرفه کار نیستم
حسی کارم کارت پر حسه
"۰۷:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | بهار پورپزشک (216)

چرا این آدم فقط پا داره
پس بدنش كو
اگه سرش از بین دوتا پاش معلوم می‌شد
????rang o kadresh khoobe.merc
"۲۰:۰۱ ۲۰ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | عادل دور (145)

به راحتی می شه حدث زد كه یه كار ادیت شده هست...
البته نشانگر خلاقیت شماست اما................
"۱۰:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | روناک بهمنی (428)

دیدی متفاوت در ثبت موضوعات ...
من هم یاد آقای شفیعی افتادم جاشون خالیه
"۱۴:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | رعنا بقایی (31)

زندگی واقعی من با این مد است.. لذت بردم از عكست و براوو برای ادیت عالیش..
"۰۹:۳۵ ۰۹ مهر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (3) | حسن بادلی (46)

zaviye aks kheili khub entekhab shode, hamshenin mode sepia.
vali age paharo mogheye kadr bandi noghte talaie va kami kuchektar kar mikardin kheili behtar ja mioftad be nazare man kami aziyat mikone tu kadr .
Backe tasvir ham kamelan axso khashen karekheili khub shode .
"۰۹:۵۰ ۰۹ مهر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسن بادلی (46)

Rastesh nazarharo nakhundam fekr kardam ax asle , vali hala fahmidam ke talfighe.
darien surat mitunam begam ke iedeye khubi dashtin, va az nazare tekniki khub ejra karin .
"۲۰:۳۸ ۰۹ مهر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | رضا وهمی (8851)

سلام جناب عباسی عزیز
زمانی که چند تا از کامنتهای شما رو زیر عکس چند تا از بچه ها دیدم واقعا خوشحال شدم .
امیدوارم حضور مجدد شما مستدام باشه .
راستش زمانی که شما با نقدهای خودتون سعی در کمک به پیشرفت ما داشتید , ما یا ناراحت میشدیم و یا از کنار نظرات ساده میگذشتیم .
اما وقتی که همه رفتند و اوضاع سایت اینقدر بهم ریخت و سطح عکسها اینقدر پایین اومد , جای خالی نظرات و عکسهای شما بیش از هر زمان دیگه ای حس شد.
امیدوارم با حضور دوباره خودتون و با نظرات راهگشا و نقدهای دقیق و موشکافانه و راهنماییهایتان بیش از پیش دست ما رو بگیرید و به داد ما برسید که شدیدا محتاجیم .
و امیدوارم با ارسال عکسهای زیبایتان زینت بخش فضای کسل کننده سایت باشید شاید با دیدن عکسهای شما , ما هم به خودمون بیاییم و یه تکونی به خودمون بدیم .
موفق و سلامت باشید .
"۱۵:۵۱ ۳۰ دى ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (1) | میترا سماوکی (561)

عنوان عكساتون خيلي جلبم كرد و بابت عكساي زيبايي كه مي گيريد تحسينتون مي كنم
اما تو اين عكس رنج و درد انساني كه خودشو دار زده رو نمي تونم حس شدم . وقتي به عكس نگاه مي كنم به دليل زاويه عكاسي نا خواد آگاه دور پاها يه دايره ي قرمز رنگ يا همون علامت ممنوع رو مي بينم كه انسان رو از انجام اين كار منع مي كنه و به نظرم مي تونه يه پستر خوب با يه ايده ي فوق العاده خوب بشه
"۱۴:۱۶ ۲۲ تير ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی فضل الهی (1)

سلام
عکس زیبایی شده مود رنگی و ترکیب بندی خوبی داره
ممنون
"۰۰:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | کسری م.علیها (0)

عکس زیبای شده - - - به ویژه این حالت پادگرانش جالب عکس که آدم رو به فکر وامی داره.
"۱۷:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | نازنین سریزدی (64)

salam aghaye edris,az aksetoon delam be dard oomad vali akse zibayi shode ,kheyli khoshhalam mitoonam karaye shomaro bebinam
"۲۳:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱" | مفید (2) | امتیاز (2) | علیرضا بنکدار (1745)

کار خوبی شده ادریس جان ولی کمی تم قهوه ای زیاد شده و تصویر را کمی محو کرده البته شاید من اینجور میبینم یا کنتراست مونیتور من با این تم رنگی جور نیست. ولی در کل این عکس رسانایی خوبی داره مخصوصا انتشار شاخه های خالی از برگ درختان در اطراف پاها حس \"عدم\" و \"نیستی\" را خوب القا کرده.
"۱۲:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد مازادی (36)

ثبت مفهومی خوبیست در عین زیبایی و استواری خیلی غم انگیز است...