گالری تصاویر "محمد امدادی"

         
عکس
نام :   بعد از کار (امتیاز : 11)
عکاس :   محمد امدادی (امتیاز : 961)
نوع دوربین :   Canon
توضیحات لنز :   mm 55 @
دیافراگم :   F8
سنسور :   8 MP
شاتر :   1/125 ثانیه
ایزو :   200
نظرات :   7
بازدیدها :   1789
تاریخ ارسال :   ۲۵ آذر ۱۳۸۵
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   صنعتی , غروب آفتاب , مناظر شهری
توضیحات عکاس

"۰۰:۱۶ ۲۵ آذر ۱۳۸۵" | مفید (0) | امتیاز (2) | داریوش آقاجانی (206)

جناب امدادی، دید شما را بسیار تحسین می کنم. همه چیز در سد جای خود قرار دارد و ضد نور شدن ماشین کشاورزی و عنوان عکس بسیار تاثیر گذار هستند.
"۰۰:۵۴ ۲۵ آذر ۱۳۸۵" | مفید (0) | امتیاز (1) | گلبو فیوضی (976)

مهم ترین مسئله در عکس های ضد نور موقعیت سوژه و فرمی است که القا می کند در اینجا در عین اکسپوز خوب آسمان و نور سنجی نسبتا مناسب به علت تیرگی مطلق زمین و تداخل آن با سوژه از تاثیر گذاری آن کاسته شده است. تنها اگر خط افق را کمی به پائین هدایت می کردید تا فضای کمتری را اشغال کند و حجم تراکتور برجسته تر شود یقینا کادر موفق تری داشتید.
ممنون.
"۰۱:۴۰ ۲۵ آذر ۱۳۸۵" | مفید (0) | امتیاز (1) | ارش پورشجاعی (55)

خیلی اگاهانه بیشتر کادر (کار و خستگی روزانه) را نمایش دادید .بسیار زیباست
"۱۳:۰۵ ۲۵ آذر ۱۳۸۵" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید نقشبندی (274)

خیلی كار جالبیه محمد
احساس فراغت رو بوضوح حس میكنم ، یه برداشت دیگه هم دارم با اینكه تراكتور در سرپایینی قرار گرفته حس تقلی كردن رو هم در خودش داره
كادر خیلی خوبه
موفق باشی
"۱۵:۴۱ ۲۵ آذر ۱۳۸۵" | مفید (0) | امتیاز (1) | سها تفرشی (962)

نمیدونم دوست داشتم آسمون جون دارتری رو اینجا ببینم و اینکه به قول خانم فیوضی فرم سوژه کمی نامشخص شده. اما عکس کاملا با عنوان هماهنگه
"۱۹:۱۵ ۲۵ آذر ۱۳۸۵" | مفید (0) | امتیاز (2) | نعما م. روشن (228)

عکس جالبی شده، رنگها و ضد نور هم خوب در آمده است. منهم با آسمان بیشتر و زمین کمتر موافقم. قرار گیری عناصر و سایر نکات کادر بندی بسیار خوب شده است.
"۱۰:۵۷ ۲۶ آذر ۱۳۸۵" | مفید (0) | امتیاز (2) | آراز (حامد) سرکارفرشی (1371)

از کارهای خوب جناب امدادی، و البته کمی متفاوت با سبک کارهای قبلیشون.

جهت تراکتور و شیب زمین کاملا خروج تراکتور از کادر رو تداعی می کنه با اینکه راننده ای روش نیست. و ضد نور بودن عکس و فضای آسمان ایجاد یه حس خستگی و روزمرگی می کنه. اسم عکس کاملا متناسب با فضای عکس هست، و استفاده از لنز نرمال هم باعث شده این حس خستگی بعد از کار کاملا واقعی باشه. عکسهای خیلی واید یا تله معمولا انقدر واقعی احساسات رو تحریک نمی کنن.