گالری تصاویر "لیلی دیلمی"

         
عکس
نام :   هزار حرف ناگفته!!!! (امتیاز : 79)
عکاس :   لیلی دیلمی (امتیاز : 3166)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D200
نوع لنز :   Nikon
مدل لنز :   Nikon AF 70-300mm f/4-5.6D ED
ایزو :   200
نظرات :   39
بازدیدها :   2712
تاریخ ارسال :   ۱۰ آذر ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   2
دسته‌بندی سايت :   مردم , ژورنالیستی , احساسات انسانی
توضیحات عکاس
تقدیم به دوستان عزیزم آرش عطرچیان و حامد فرهنگی عزیز که دیدشان و تعهدشان را میستایم و تقدیم به تمامی آنها که چشمانی باز دارند و درد دیگران درد خودشان میباشد واما توضیح عکس: در حال رفتن به سر کار بودم که صدای سازی زیبا من را به سمت خودش کشاند ملودی زیبا و دلنشین که هزاران حرف ناگفته را مسرایید از نوازنده نامش و ملیت را جویا شدم و در جواب تازه فهمیدم که او چه مینوازد. فاطما علیف اهل بوسنی دخترکی که از کودکی جنگ را تجربه نموده و اینک د رآلمان بسر میبرد اما هنوز برای او وطن بهترین جای دنیاست

"۱۷:۳۲ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | احمد پیروز (586)

واااای خانم دیلمی چه کردید؟
واقعا از اینکه به این سایت بر گشتید ممنونم.
شما همیشه با توضیحات و عکساتون ما رو متاثر کردید.
واقعا عکس قشنگیه.اون حیوون هم زیبایی خاصی به عکس داده.
باز هم خوشحالی خودم رو از اینک بر گشتید ابراز میکنم.
در ضمن اگر عکس آخرم رو ببینید ممنون میشم.
نظرتون خیلی برام مهمه.
"۱۷:۲۱ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | فرید ثانی (10389)

ممنون از ارسال زیبا و کلا عکسهای اجتماعی واقعا تاثیر گذار شما ،به شخصه با وجود اینکه احتمال زیاد می دم که برای حضور اون پاها صبر کردید و عمدا ثبت کردید ، اما با توجه به عنوان ، تنهایی سوژه رو تاثیر گذار تر می دونم ( یا شاید موقعیتی که بجای یک جفت پا چندین جفت پا در کادر باشه که احساس بی توجهی رو منتقل کنه )
در هر صورت این حرف از عکس شما چیزی کم نمی کنه.
"۱۷:۲۶ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | شاهین نوروزی (1807)

خوب خوشحالم که دوباره یک کار قوی از تو دوست خوبم میبینم
تک تک المانها در این ثبت با آدم حرف میزند
کنتراستی زیبا
همه چیز درست و حساب شده
مرسی از این ارسال
"۱۷:۰۹ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ویدا مسگرانی (472)

لیلی عزیز نمی شناسمت ولی عکس زیباتون کاملا روح لطیفتون رو نشون میده .
مرسی .
"۱۷:۵۸ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | شاهین اسدی (25)

باز هم یک عکس پر از معنا با عنوانی زیبا و قوی
خانم دیلمی خیلی حوشحالم که مجددا عکسهایتان را در اینجا میبنم
نقطه قوت کارهای شما ارتباط احساسی شما با سوژه تان میباشد
پیروز باشید
"۱۷:۱۸ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید عامری (4478)

نگاه.آهنگ و صدای رفتن.کادر توضیح و و داجینگ حاصله از هود عالیست.مد و حس قابل تقدیر.
"۱۷:۰۰ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید عامری (4478)

نگاه به بیرون کادر این سوژه رو دوست دارم.عمق و گستردگی او و خاطرات و انتظارات روزانه و همراه با یک ساز و چند تکه کارتن و یک سگ برای زندگی.غنیمتی است در بلوای آن بزرگ شهر ها...رفتن .پاهایی که برای او در کادر نیست برای بزرگی یک بی اعتناییست.و کش کمی صبر میکردی تا این کادر به موفقیت خود کامل برسد.او خودش هست خودش . کمی ساز .او تنهاست حتی با داشتن ساز .بی تفاوتی سگ و سردرگمی او و حرکت پاهایی که وارد کادر میشود همه و همه از یک مستندی حرف میزند که برای ثبتش یک نگاه بوده و بس.
"۱۸:۰۴ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | لعیا صداقتی (5)

او تنهاست حتی با داشتن ساز .بی تفاوتی سگ و سردرگمی او و حرکت پاهایی که وارد کادر میشود همه و همه از یک مستندی حرف میزند که برای ثبتش یک نگاه بوده و بس.
نقدی زیبا برای کاری زیبا
وجود آن پاها را دوست دارم نشانی از زندگیست آدمها و آدمهایی که فقط مسیر خودشان را میروند
بدون توجه به اطرافشان
دوست خوبم احساسات شما بسیار لطیف میباشد
ممنون
"۱۸:۲۳ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | یه شخصیت خیالی مهمه!! (1550)

با دروود خدمت محضر سرکار خانم دیلمی عزیز
اگر چه میدانم بیان الکن من قادر نیست بیان گر توانایی های برجسته این عکس شما باشه....
صورت رنج کشیده دختری نوجوان که به زحمت توانسته تن نهیفش را در میان لباسهای نه چندان مناسب پوشش دهد و دستانی که به زحمت صدای سازی پیر... را با ناله ای به وسعت قرنها....بی عدالتی.....وجود حیوانی کوچک و معصوم در حالی که با یک بنددر زیر پا اسیر شده(در پیش زمینه،بیان گر بی گناهی و تداعی گرفتار شدن) در حالی که ازسوز سرما به یک کیوسک پناه آورده و بر روی تکه مقوای تا زده نشسته وچشم امید.... به عابرانی بی توجه......(وجود دوپا در حال گذر)
"۱۹:۱۸ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | حسین بهارلو (1178)

از نگاه پر رمز و راز و ژست زیبای سوژه و ادیت ماهرانه كه بگذریم به نظرم كادربندی خیلی خوب صورت گرفته كه عكاسانی را دیدم كه توجیه (انی) بودن عكسهای ژورنال را دلیل ضعف كادربندی های خود قید میكنن ولی وجود اون دو پا باعث تعادل در كادر و نوعی ابهام است .دو پای سیاه در پسزمینه روشن در حال عبور ...بی تفاوت و سرد ...
تنها عنصری كه در این لحظه قطعیت را بر هم زده اون سگه...
"۲۰:۰۰ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد نبی پور (5035)

با عرض سلام خدمت خانم دیلمی كه اولین مشوق و راهنمای بنده در گرفتن عكسهای انسانی و اجتماعی بودند و هستند....
لیلی عزیز, عكسهای اجتماعی و انسانی تاثیر گذار ترین و با احساس ترین نوع ثبت هم برای عكاس و هم برای بیننده است كه شما این ثبت را چه از لحاظ تكنیكال و چه از لحاظ احساسی به نحو احسن انجام می دهید.
نگاه مات و خیره ی دختر, نوازش دستهای سرد و یخ كرده ی او بر ساز, پاهای عابری كه مثل او هزاران هزار نفر در طول روز از كنار چنین افرادی با سرگذشتی تلخ و سرشار از اندوه عبور میكنند بدون اینكه حتی ذره ای از رنج وسختی های وی را چشیده باشند, اینها همه باهم حس دردناكی رو به من منتقل می كنند كه بخاطر ان صدها بار از خدای خودم می پرسم چرا؟
درود بر شما...
"۲۰:۲۲ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | احمد نبی پور (5035)

مجذوب عكس بودم و امتیاز را فراموش كردم!!!!
"۲۱:۱۴ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | شیوا روستا (3)

عكسهای اجتماعی و انسانی تاثیر گذار ترین و با احساس ترین نوع ثبت هم برای عكاس و هم برای بیننده است كه شما این ثبت را چه از لحاظ تكنیكال و چه از لحاظ احساسی به نحو احسن انجام می دهید.
بسیار کامل و زیبا
مرسی
"۲۲:۲۸ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | آرش عطرچیان (5007)

متشكرم لیلی عزیز و خودم را شایسته چنین هدیه باارزشی نمیدانم ... تصویری كه پیش رو دارم جذبم میكند ، متاثرم میكند ، ذهنم را درگیر میكند و تا پاسخش را نگیرد رهایم نمیكند . نگاه او و آوای ساز او پر از فریاد است . از قربانی شدن انسان میگوید و از سرنوشتی كه مستحق آن نیست . انسانی را میجوید آنگونه كه باید باشد و نیست . محو رویای نجات است و اسیر ظلمی كه در خیال آن رهگذران گرفتار خودبینی نمیگنجد . مینوازد اما شنیده نمیشود و چون شعمی آب میشود اما دیده نمیشود . بهتر است بگویم دیده نمیشد . اكنون من دیدمش و حرفش را شنیدم و دردش را حس كردم و اینگونه است كه این عكس رسالت خود را به پایان میرساند ... این كادر و تركیب بینقصی كه در آن هر كدام از اجزای تصویر در بهترین و بامعناترین موقعیت ممكن ایفای نقش میكنند ، تكنیك برتر عكاس را نمیرساند . از درد او میگوید و تعهدش نسبت به سرنوشت بشر . این گرانقدرترین پدیده خلقت ... امیدوارم بتوانم راه شما را ادامه دهم و حق شاگردی را در حق شما ادا كنم ...
"۲۳:۰۰ ۱۰ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سپیده خطیبی (1020)

همه انچه راكه می باید گفت فكر كنم دوستان و اساتید گفتند.

ممنون از دید تاثیرگذارتون.
"۰۷:۴۹ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سعید حسن عباسی (13758)

خوشحالم كه ثبت ارشمند و تاثیر گزار دیگری از شما می بینم.

نگاه سرشار از محبت و صادقانه ات را ارج می نهیم.
ممنون از ارسال
"۰۸:۲۹ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | مازیار یعقوبی (5694)

خوب سوای از فضای دوستانه ای كه بواسطه ی ابراز احساسات عزیزان و سروران ایجاد شد و ماهم ........
كادر عالی
كنتراست و مد رنگ هم عالی
نگاه سوژه خیلی زیباست
و از همه عالی تر دید و تعهد مثال زدنی شماست.
منصور و سالم باشید
"۰۸:۳۷ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ندا دلیر (5373)

بسیار تاثیر گذار بود لیلی جان
شما واقعا یه عكاس اجتماعی عالی هستی
فقط جعبه یه حالت خاصی داره ادیت خاصی روش انجام شده؟
"۰۹:۵۹ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | هوشنگ خلجی (3886)

از همان روزی که دست حضرت قابیل--- گشت آلوده به خون حضرت هابیل ---آدمیت مرده بود .موفق باشی .چه نگاهی داره این سوژه
"۰۹:۰۰ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سینا رحمتی (6264)

ترکیب و زاویه چندان ایده آل نیست.
اما ادیت فوق العاده است... مرسی
"۱۲:۳۴ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | فرزانه شایگان (8)

موقعیت بسیار جالبی را به تصویر كشیده اید
و یه سوال كه ندانستنش آزارم میده :شما كجا زندگی و كار میكنید؟
موفق باشید و ادامه دهید
"۱۲:۲۳ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمدرضا فتحی (252)

ابن كار بخوبی بیانگر احساسات عمیق شماست...كار پر محتوا و با ارزشی شده...ممنون
"۱۲:۲۸ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | لیلی دیلمی (3166)

ترکیب و زاویه چندان ایده آل نیست.
آقای رحمتی ممنون از نظرتان
اما ایکاش کمی بیشتر توضیح میدادید
دوست خوبم یک نقد خوب یعنی بررسی اشکالات بطور منطقی و بیان آن
وهمواره یادتان باشد که نقدخوب ارتباطی به سلیقه نیز ندارد در غیر اینصورت منتقد وظیفه دارد که در جلوی نقدش حتما نظر شخصی را قید نماید
دوست خوبم نصیحتی از یک شاگرد کوچک: همواره یادمان باشد که در ازای حرفی که میزنیم و نظری که میدهیم مسئول هستیم .
به هر حال نظرتان را با جان ودل شنیدم امیدوارم همینگونه باشد که شما گفتید.....
و یه سوال كه ندانستنش آزارم میده :شما كجا زندگی و كار میكنید؟
دوست خوبم من در آلمان زندگی میکنم
با سپاس
"۱۳:۴۶ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سعید یونسی (6389)

ثبت اجتماعی فوق العاده زیباا تلاشتون درثبت این اثرها قابل ستایش است .
دوست داشتم درمد رنگی هم کارهای شما روببینم .
موفق باشید .
"۱۴:۲۶ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | امیر توکلی (107)

بهتر از این نمیشد...رسالت زیبائی دارین ..سلام
"۱۴:۵۱ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | هومن مرادی (1451)

نگاهی به دور شاید به وطن. دستهایی كه نقش دهان و انگشتهایی كه نقش زبان را برای گفتن حرفهای نا گفته دارند.در این دنیای خاكستری بر روی سنگفرشهای سرد و بیرحم تنها تكه ای كارتن وجود داره كه تنها دلخوشی اوست برای اینكه به دیگران بفهمونه كه عریان زندگی نمیكنه....
"۱۴:۵۹ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمدرضا گودرزی (14253)

سرکار خانم دیلمی گویا قصد آزارمان را دارید!
اینطور که می بینم با این شاتهای نفس گیر ، کنتراستهای شگفت انگیز ، نگاه حیرت آور دوربین حکایت دارد که در پشت دوربین آدمی است که نگاهش به دنیا بسیار متفاوت است...
... و گویا ممکن است دیگر عکسی ارسال نکند!؟

تاخیر مرا خواهی بخشید

موفق باشید
"۱۴:۱۹ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (-1) | بهروز صفاری (28)

خانم دیلمی ویرایش زیادی روی كارتان انجام دادین و سرعت شاتر با ثبتتان نمیخواند
ویژگی خاصی در كارتان نمیبینم و تركیب بندی موفقی هم ندارد
دوستان عكسهای خیلی ویرایش شده از خلوص حسی كارهایتان میكاهد
امیدوارم مانند آقای رحمتی دلخور نشوید .....
اگر مایل بودید دلایل بیشتری برای ناموفق بودن كارتان بیان كنم
"۱۴:۵۲ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | لیلی دیلمی (3166)

دوست عزیزم
خوشحالم که بالاخره یکی پیدا شده که میتواند انتقادی از نوعی دیگر داشته باشد
دوست خوبم من نه تنها آشفته نمیشوم بلکه خوشحال هم میشوم که ایده و عقیده شما را بدانم و عقیده شما هم کاملا محترم
درضمن بدنبال امتیاز هم نبوده و نیستم میتوانستید حتی 3 امتیاز منفی هم بدهید اگر ایده اتان بر آن بوده
شما ایده اتان را گفتید و این حق شماست
به هر حال از رک گویی و صراحت لهجه شما ممنونم
امیدوارم در کارهای دیگر بتوانم انتظارات شما را هم برآورده نمایم
با دروود بر شما
"۱۶:۱۰ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امین رضا کلانتری (3510)

ترکیب خوبی رو ثبت کردین ....فقط ارتفاع کمتر دوربین رو ترجیح میدم به علت اینکه سوژه نشسته و در ارتفاع کمتر ارتباط و نزدیکی بهتری ارایه میشد ....زاویه شات مناسب و زیاف خوبی انتخاب شده ....حضور 2 پای بک کمکی به کار نکرده بلکه از تمرکز سوژه اصلی هم کاسته ....احساس میشه داره به این صحنه برداشت شما نگاه میکنه ....در کل عکس بسیار زیبایی شده و مد bw هم اگاهانه و بجاست ....
"۱۶:۲۲ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6264)

امیدوارم مانند آقای رحمتی دلخور نشوید .....
ایول فرافکنی!
برادر من اگه ناراحت شدی بگو تا از دلت در بیارم، چرا اینقدر دوست داری نشان بدی من دلخور شدم؟
___________________________
--- خانم دیلمی ببخشید که نوشته من ارتباطی به عکس شما ندارد.
___________________________
در ضمن الان دیدم که جواب نظر من را نوشته اید... به هرحال تمام نظراتی که در تمام صفحات این سایت مشاهده می کنید، "نظرات شخصی" این حقیر است.
در مورد زاویه و ترکیب، من نمی توانم بگویم که اگر چه می شد بهتر می شد، اما ترکیب و زاویه با ایده آل های من کمی فاصله دارد.
در ضمن من هنوز عکاس هم نیستم، چه برسه به منتقد!
دوست خوبم نصیحتی از یک شاگرد کوچک: همواره یادمان باشد که در ازای حرفی که میزنیم و نظری که میدهیم مسئول هستیم .
مگر تا بحال غیر از این بوده؟!
----
ارادتمند شما...
"۱۷:۳۰ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | بهروز صفاری (28)

از صبر و تحملتان ممنونم خانم دیلمی و اطمینان دارم كه گوش فرا دادن به ایده های مخالف باعث پیشرفتتان خواهد شد بر خلاف بعضی از دوستان .....
"۱۷:۰۹ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | بهناز بهروزیان (831)

ترکیب نوری خوبی داره ....مد سیا ه و سفید هم روح خاصی به کار بخشیده....
"۱۹:۰۲ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | abcd ABCD (1997)

ثبت بسیار زیبا و تاثیر گذاریه ایكاش صدای ساز رو هم می شنیدم ... الان كه دوباره به عكس نگاه كردم دیدم انگار صدای ملودی هم ثبت شده كنتراست بالا و مد سیاه سفید این ثبت رو خیلی دوست دارم
ممنون موفق باشی
"۱۹:۵۲ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمد امدادی (961)

یك عكس با تمام قدرت تاثیر گذاری

وجود پاها رو تو این شات الزامی میدونم
مرسی از ارسال
"۲۰:۴۰ ۱۱ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سهند صبوحی (1490)

حس موجود در ثبت رو بسیار دوست دارم خصوصا حالت چهره دختر .... و اون سگ کوچولو و تنها همدم وی که از زاویه دید دوربین خیلی خوب او را همراهی میکند ...بودن پاها رو ضرورتی میبینم که بدان خوب پرداخت نشده شاید ...اگر حرکات شیطنت امیز سگ اجازه میداد دوست داشتم زمان نوردهی ببیشتری انتخاب میشد تا حس حرکت و شتاب به پاهای عابر میداد با کمی محو شدگی مختصر ...اما در خصوص خود سوژه و ادیت انجام گرفته ...به شخصه با تیره روشنهای موجود در ثبت خصوصا هاله های نورانی اطراف سگ و در سمت راست و اون سایه پشت دختر روی دیوار راحت نیستم ...
به قول دوستان اینها نظرات شخصی هستند و اینکه این امتیاز تفکر من در رسیدن به ایده ال مطلوب را بیان میکند والا در قیاس با اکثر ثبتها و پرداخت های گالری که گاها امتیازات بالایی هم شامل حالشان میشود یک شاهکار تمام و یک ثبت بیاد ماندنی است
ممنون از تعهد شما
"۰۱:۱۲ ۱۲ آذر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | امین شیشه گر (1308)

بسیار عمیق و تاثیر گذار شده.نوردهی و كنتراست استادانه كنترل شده اند.
موفق باشی
"۱۷:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمد باقر کامرانی (4913)

سلام خانم دیلمی
با چشمانی که اشک در آنها حلقه زده چه میتوان گفت یا نوشت .... شما با این عکس بسیار پر معنی کتابی نوشتید که خواندنش بسیار طولانیست .... به درازی یک عمر....
ممنون.... محمد.
"۰۴:۱۶ ۱۰ مهر ۱۳۸۷" | مفید (0) | امتیاز (0) | سمیرا حاتمی (428)

ساعتها می‌توان با راز این عکس گریست. سگ اگر نبود حقیقتی کم داشت.
(: