گالری تصاویر "امیر حسین شریف زاده"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 2)
عکاس :   امیر حسین شریف زاده (امتیاز : 86)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 600D
نوع لنز :   Canon
دیافراگم :   F22
ایزو :   100
نظرات :   6
بازدیدها :   894
تاریخ ارسال :   ۰۶ دى ۱۳۹۳
علاقه‌مندی‌ها :   4
دسته‌بندی سايت :   احساسات انسانی
توضیحات عکاس

"۱۸:۵۲ ۰۷ دى ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان نیکفرجام (9)

ثبت بسیار زیبایی بود مرسی ، حس خیلی خوب به بنده داد....
ای کاش توضیحاتی هم در مورد این شات ذکر می کردید

"۱۸:۵۲ ۰۷ دى ۱۳۹۳" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیر حسین شریف زاده (86)

ممنون جناب نیکفرجام
خوشحالم که حس خوبی القاء شد
"۰۰:۳۷ ۱۳ دى ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

مولف با ترکیبی ساده و اکسپوز مناسب و تکنیک اعمال شده و عدم انتخاب عنوان مخاطب خویش برای همزادپنداری و درک و انتخاب احساستی چون تنهایی,گذر,نیستی و...آزاد گذاشته است
.
.
●●● منتخب ●●●

"۰۰:۳۷ ۱۳ دى ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (0) | امیر حسین شریف زاده (86)

سلام و تشکر از حضورتون جناب شفیعیان
ممنون که هستید
"۱۰:۵۶ ۲۳ دى ۱۳۹۳" | مفید (0) | امتیاز (0) | روجا خاكسار (108)

ثبت بسیار زیبا .. ممنون از اشتراک این اثر و حس خوبی که منتقل کردید .

موفق باشید
"۲۱:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳" | مفید (0) | امتیاز (0) | سیامک زرین قلم (280)

ثبتی بسیار زیبا، تکنیکال و حاوی معنا. بی‌اختیار یادآور شعر زیبای زنده‌یاد فریدون مشیری بود:

من با سمند سرکش و جادویی شراب /تا بی‌کران عالم پندار رفته‌ام / تا دشت پر ستاره اندیشه‌های گرم / تا مرز ناشناخته مرگ و زندگی / تا کوچه باغ خاطره‌های گریز پای / تا شهر یادها / دیگر شراب هم / جز تا کنار بستر خوابم نمی‌برد!

دوست عزیز. به نظر این ثبت حاصل کارگردانی بوده است و در این صورت، سوژه انسانی میتوانست بدون همراه داشتن لوازم اضافی در تصویر قرار گیرد. علاوه بر آن، حرکت سوژه به سمت دیواری که وی را متوقف خواهد کرد از بار معنایی آن می‌کاهد و بین سوژه و دشت ماورای آن سدی می‌سازد (البته از نگاهی دیگر، می‌تواند معنای دیگری را القا کند). ترکیب دو یا چند ثبت شاید می‌توانست کنترل بهتری روی نور دشت به دست دهد.

سپاس از اشتراک!