گالری تصاویر "محمد گنج"

         
عکس
نام :   ایماژ (امتیاز : 9)
عکاس :   محمد گنج (امتیاز : 183)
نوع دوربین :   Nikon
توضیحات دوربین :   D7100
نوع لنز :   Nikon
مدل لنز :   NIKKOR 18-105MM F/3.5-5.6G ED VR AF-S DX
فیلتر :   UV
سنسور :   16 MP و بالاتر
ایزو :   100
نظرات :   6
بازدیدها :   737
تاریخ ارسال :   ۲۳ مهر ۱۳۹۳
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   سیاه و سفید , مناظر شهری , لحظه قطعی
توضیحات عکاس
fnumber: f/7.1 exposureTime: 0.010 s (1/100) (1/100)

"۲۳:۲۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۳" | مفید (2) | امتیاز (2) | فهیمه درودی (1097)

تربیت ذهن زوجین یک ارتباط احساسی ، که البته بعد ها حتی به زوجین یک شراکت مالی یا هر ارتباطی از این دست هم راه پیدا کرد ، نه به صورت انفرادی ، بل که همسان ، از طریق تصویر ساختن از آن بعدی از شخصیت طرف مقابل خودمان که در جست و جوی شناخت آن هستیم ، روشی روان شناختی در شکل گیری ارتباط بود که با نام imago therapy خوب شناخته می شود ؛ این ها را نوشتم به اعتبار عنوان ، وجود زوجیت در تصویر پیش رو و البته - پل - . این روش معتقد است که میان زوجین پلی از شناخت می سازد و آن دو را از طریق شناخت ارتباط شان به هم نزدیک می کند . حرکت غیر هم سوی دو طرف نگاه انتقادی را نسبت به عنوان بارور می کند و معمای ارتباط یافتن این لحظه قطعی با عنوان ، تنها در ذهن عکاس و زاویه نگاه او حل می شود .

سپاس از اشتراک

"۲۳:۲۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (0) | محمد گنج (183)

ممنون از شما بابت نگاه زیباتون به عکس بنده
"۱۴:۵۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (2) | بهنام موسوی (178)

ترکیب بندیه جالبیه.پیشنهاد می کنم یه مقدار اون کجیه بالای کادر سمت راست را هم اصلاح کنید.
"۱۲:۰۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (3) | فرهاد افشین (789)

در یک نمای اکستریم لانگ شات،ترکیبی از فرم ، انتزاع و مفهوم را شاهد هستیم.در باب مفهوم عکس شما برایم مانند زندگی است،از نا کجا آباد می آییم به جاده مشترکی بنام زمین و در کنار هم در مدتی و مسافتی مشخص زندگی می کنیم و در انتها به دو راهی دوزخ و پردیس میرسیم و باز هم ناکجا آبادی دیگر. لذت بردم
"۰۱:۳۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

در وهله نخست؛ موفقیت عکس؛ حاصل ترکیب هندسه و خطدر همنشینی با مینیمالیسم.
دوم؛ گزینش؛ گزینش این بخش از فضای روبرو؛ انتخاب این بخش به عنوان بخشی که باید مورد توج قرار بگیرد و برشهای دقیق و سنجیده و دلالتگر بر معنا
سوم:
معنا؛ معنایی که از جایگیری این عناصر و سوژه ها تشکیل شده و یک مسیر منطبق برجذابیات بصری.
برشها در طرفین فضا را در اختیار مخاطب معنا گرا قرار می دهد؛ آمدن یکی و رفتن دیگری و حتی بالعکس. در واقع بازی بصری بسیار خوبی برای ایجاد یک چالش برای مخـاطب و پاسخگویی...پاسخگویی مخاطب به سوالاتی که اندیشه را قوت می بخشد.
"۰۹:۳۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۳" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی فداکار (123)

ترکیب بندیه جالبیه.پیشنهاد می کنم یه مقدار اون کجیه بالای کادر سمت راست را هم اصلاح کنید.