گالری تصاویر "سعید سلطانیان"

         
عکس
نام :   Whatever will be, will be (امتیاز : 5)
عکاس :   سعید سلطانیان (امتیاز : 3801)
نوع دوربین :   Panasonic
مدل دوربین :   Panasonic Lumix DMC-FZ100
سنسور :   14 MP
نظرات :   5
بازدیدها :   393
تاریخ ارسال :   ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   احساسات انسانی , انسان
توضیحات عکاس

"۲۱:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید سلطانیان (3801)

When I was just a little girl,
I asked my mother, "What will I be?
Will I be pretty? Will I be rich?"
Here's what she said to me

"Que sera, sera
Whatever will be, will be
The future's not ours to see
Que sera, sera
What will be, will be"

When I grew up and fell in love
I asked my lover, "What lies ahead?
Will we have rainbows day after day?"
Here's what my lover said

"Que sera, sera
Whatever will be, will be
The future's not ours to see
Que sera, sera
What will be, will be"

Now I have children of my own
They ask their mother, "What will I be?"
Will I be handsome? Will I be rich?"
I tell them tenderly

"Que sera, sera
Whatever will be, will be
The future's not ours to see
Que sera, sera
What will be, will be
Que Sera, Sera!"
"۲۳:۰۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود(محمد حسین) ثبوتی (5622)

...
این قاب و فضا را با تم سرد تر می شد زیباتر و تاثیرگذار تر نمود.
قرارگیری سوژه در مرکز.
بالاتر بودن خط افق از خط تراز کادر.
در مجموع عکس خوبی است با کادربندی خوب.
موفق باشید.
"۰۲:۳۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیر حسین شریف زاده (86)

Whatever will be, will be
عنوان به خوبی انتخاب شده در کنار کادری عالی و
تم تک رنگ که فضا سازی خوبی را ایجاد کرده است در القای این احساس
"۱۳:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۳" | مفید (0) | امتیاز (1) | فرهاد افشین (789)

در نگاه نخست،پشت به دوربین بودن و قرار گیری در میانه کادر،حسی از آرامش و تنهایی در برابر یک بیکرانگی در ذهن می نشیند، یکنواختی طیف نور و کنتراست پایین و تم سرد در ادیت این حس را افزایش می دهد.لکه های روی نیمکت کاملا قابل اصلاح و بسیار آزاردهنده هستند.
"۰۰:۱۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۳" | مفید (0) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

دروهله نخست انتخاب ساختار افقی و استفاده از خلاءاطراف پرسوناژ جلب توجه می کند؛ اندکی که به عکس؛ به درون عکس نزدیکتر می شوی این حس خلاء را می توانی در جای جای پیرامون سوژه به تماشا بنشینی؛ حرکت ملایم سبزه ها ؛ سکون ؛ سکوت و آرامش پرسوناژ در برابر سکوت؛ سکون و آرامش آب...
تنالیته سرد فضا چه به لحاظ معنا و چه به لحاظ انتخاب مد ویرایشی؛ در سرتاسر عکس سایه افکنده و مخاطب را راغب به کنکاش در دنیای درونی عکس می نماید.