گالری تصاویر "آرش میرزایی قاضی"

         
عکس
نام :   سوسپانسیون (امتیاز : 5)
عکاس :   آرش میرزایی قاضی (امتیاز : 363)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 1100D
نوع لنز :   Canon
مدل لنز :   Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
شاتر :   1/200 ثانیه
ایزو :   100
نظرات :   8
بازدیدها :   820
تاریخ ارسال :   ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   احساسات انسانی , مفهومی , انسان
توضیحات عکاس
| بعد دیگر وجود - The Other Dimension of Existence | | مجموعه غیر ترتیبی | 1393| 2014|

"۰۴:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳" | مفید (2) | امتیاز (0) | محمد علی حسینی (806)

درود
دریافت تعلیق در تعمیق اثر است که رابطه ی نزدیکی دارد با تعویق تاویل معنا.

تلاشتان جای کار بسیاری دارد تا بشود یک سوسپانس قطعی


پایدار باشید

"۰۴:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش میرزایی قاضی (363)

با درود
نگاه و کانسپت پشت این سری از کارهام نگاهی ست به تمام اکسپریمنتال و در عین حال خام. خام از این جهت که در تصدیق گفته شما جای بسیار برای کار دارد. من فقط به اندازه نوک سوزنی در آن چیزی را احساس کردم. همان بس که دلیلی شود بر اشتراک آن و جویا شدن نظر شما عزیزان.
با سپاس
"۱۱:۵۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳" | مفید (2) | امتیاز (2) | امیر عبدل پناه (4500)

ترکیب بندی موثر، کنتراست های خوب و تلاش برای شبیه سازی فیلم های سیاه و سفید،
معنا انتقال مناسبی داشته است. شاید بهتر می بود، دمپایی ها را از پای سـوژه بیرون آورد
و همین طور فاصله را از لبه استخر بیشتر کـرد (یک چوب محکم را به صورت مثلثــی روی دو
کنار استخر بگذارید)

شاد باشید ...

"۱۱:۵۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش میرزایی قاضی (363)

ممنون برای نگاهتون
متا سفانه متوجه منظورتون از (یک چوب محکم را به صورت مثلثــی روی دو کنار استخر بگذارید) نشدم! :)

"۱۱:۵۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳" | مفید (2) | امتیاز (0) | امیر عبدل پناه (4500)

منظور این بود که، دو ضلع عمود بر هم استخر، قسمتی از یک مثلث قائمه باشند، برای
این منظور، شما باید وتر این مثلث را خودتان ایجاد کنید. اون وتر می تواند توسط یک الوار
یا تراورس چوبی ایجاد شود و سوژه روی آن بنشیند، فاصله گرفتن سوژه از کنار اســتخر،
حس تعلیق بهتری می دهد و ذهن را بیشتر درگیر می کند ...
"۲۱:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳" | مفید (3) | امتیاز (1) | شادی آفرین آرش (7742)

یک فضای خوب شاید از آن نظر که عکاس و مخاطب را می فریبد.
این عکس از نظر معنا و آنچه القا می کند و از نظر ارتباطی که با مخاطب برقرار می‌کند نسبتا موفق است، اما در این میان چند اما و اگر هم وجود دارد.
در چنین عکسهایی، که به نوعی از المانهای موجود برای معنا استفاده می شود، توجه و دقت در انتخاب المان‌های مناسب ضروری است، در این عکس، نوع پوشش پاها، لاک ناخنها، نوع پاپوش و... حس را از معنا گرفته است،،
این عکس نیاز به سادگی بیشتر دارد، شاید ردایی سپید یا پایی برهنه با فضای پایین کادر همنشینی بهتری داشته باشد.
گاه، اندیشیدن در ارتباط با یک موضوع، فراهم کردن مقدمات یک عکس ممکن ست زمانبر باشد در حالیکه گرفتن عکس می تواند به چند دقیقه پایان پذیرد. و در چنین عکسهایی آن اقدامات پیش از عکاسی، از اهمیت بالایی برخوردارست. در این عکس، نوعی شتابزدگی برای ایجاد و القای معنا محسوس است.
"۱۸:۳۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش میرزایی قاضی (363)

ممنونم دوستان عزیز،
خانم آرش، برای آن چه نگاشت عکس تلقی می شود. باید اذعان کنم باهاتون موافقم :)
آقای عبدل پناه، برای پاسخ گویی.
خوب و خوش باشید
"۱۲:۴۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۳" | مفید (2) | امتیاز (2) | فهیمه درودی (1097)

معلق ماندن این ساق های زنانه که با وسواس های زنانه رسیدگی شده اند از آن کنج با آن زاویه تند ، یک انگشت می زند به سطح آبهای ایستای هر ببینده ای
یک لحن تند از یک واقعیت گند برای یک ارتباط چشمی عکاسانه