گالری تصاویر "امیرحسین علیداقی"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 7)
عکاس :   امیرحسین علیداقی (امتیاز : 2683)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D5000
نظرات :   5
بازدیدها :   574
تاریخ ارسال :   ۰۷ فروردين ۱۳۹۳
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   طبیعت , انتزاعی
توضیحات عکاس

"۱۶:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۳" | مفید (2) | امتیاز (2) | سمیه رضی (464)

انتزاع زیبایی رو ثبت کردین دوست عزیز...فرم و ترکیب رنگی خیلی خوبه و حس وهم رو منتقل می کنه....سپاس
"۱۵:۰۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۳" | مفید (4) | امتیاز (0) | میلاد عسکری گوهری (19)

عکس هایی که به واسطه ی حرکت دوربین ایجاد می شوند، عموما جلوه ای خیال گونه و نقاشی نما پیدا می کنند. این تکنین ساده و کارآمد است و عموما با نتایج قابل قبول. فرا رفتن از زیبا نماییِ دکوراتیو راهیست که این گونه عکس هارا قابل تامل می کند و در پس جلوه ی زیبا نمودی از مفهوم را ایجاد می کند.
در این عکس، از حرکت دوربین به خوبی استفده شده، و خصوصا کم نوردهی، طیف تیره روشن ها و رنگِ مونوتن در راستای حرکت دوربین، کلِ قابل قبولی را ایجاد کرده است. در عکس های انتزاعی، ترکیب بندی از مهم ترین عوامل صورت بندی است، زیرا خود از موارد مهمِ صوری عکس است؛ ترکیب بندی این عکس نسبتا قابل قول است، اما خطِ قویِ سمت راست کادر،فضا را محدود کرده و(در کنار خطِ قویِ سمت چپ) قابی دوباره برای عکس ایجاد کرده که مناسب نیست،کادری که هم فضا را محدود کرده و هم کج و ناقص؛ با دقت و تکرار، می شد عکس بهتری را رقم زد.
"۲۱:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۳" | مفید (3) | امتیاز (2) | فهیمه درودی (1097)

خطوط منحنی حاصل از تنه درختان ، با ایجاد مسیری برای حرکت از سوژه به ابژه ای نو ، فضای کلی ذهنیت عکس را ، وهم گونه و هیجان زا به سوی اجسام انسانی هدایت می کند که گویی در مسخ به سوی افقی نامعلوم حرکت می کنند . بهره بردن از نور با کنتراست مناسب و رنگ های سرد این وهم و هیجان را بازتامین می کند . اگزیف - شناسنامه - خود شاهد غیب توانایی عکاس برای خلق این تصویر ست ، بدون آن که قرعه ای از شانس در کار باشد
درود و سپاس از اشتراک
"۱۵:۳۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۳" | مفید (2) | امتیاز (2) | امیر عبدل پناه (4500)

زیباست ...
"۰۱:۱۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۳" | مفید (1) | امتیاز (1) | آرش میرزایی قاضی (363)

وقتی که دوربین به مثابه یک قلم مو،
تکان میخورد،
رنگ ها را به جان هم می کشاند
گویی جان دوباره میگیرد...
تقابلی از رنگ های مکمل،
در یک
فوق ِ نگاه ِ امپرسیونیستی!
شادباش.